ŠIAULIŲ MIESTO SAVIVALDYBĖS TARYBA
SPRENDIMAS
DĖL ŠIAULIŲ VIJOLIŲ VIDURINĖS MOKYKLOS PAVADINIMO PAKEITIMO IR NUOSTATŲ PATVIRTINIMO
2014 m. birželio 26 d. Nr. T-163
Šiauliai
Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 16 straipsnio 4 dalimi ir 18 straipsnio 1 dalimi, Lietuvos Respublikos biudžetinių įstaigų įstatymo 4 straipsnio 3 dalies 1 punktu, Šiaulių miesto savivaldybės taryba nusprendžia:
1. Pakeisti Šiaulių Vijolių vidurinės mokyklos pavadinimą ir pavadinti ją Šiaulių sporto vidurine mokykla.
3. Įpareigoti Šiaulių sporto vidurinės mokyklos direktorių pasirašyti nuostatus ir įregistruoti
juos valstybės įmonės Registrų centro Šiaulių filiale.
4. Pripažinti netekusiu galios Šiaulių miesto savivaldybės tarybos 2010 m. gruodžio 23 d. sprendimo Nr. T-384 „Dėl Šiaulių jaunimo mokyklos, „Juventos“, „Sandoros“ pagrindinių mokyklų, „Santarvės“, Suaugusiųjų, Vijolių vidurinių mokyklų nuostatų patvirtinimo“ 1.6 papunktį.
5. Nustatyti, kad šio sprendimo 4 punktas įsigalioja nuo šio sprendimo 2 punktu patvirtintų nuostatų įregistravimo Juridinių asmenų registre dienos.
Šis sprendimas gali būti skundžiamas Lietuvos Respublikos administracinių bylų teisenos įstatymo nustatyta tvarka.
PATVIRTINTA
Šiaulių miesto savivaldybės tarybos
2014 m. birželio 26 d. sprendimu Nr. T-163
ŠIAULIŲ sporto VIDURINĖS MOKYKLOS NUOSTATAI
I. BENDROSIOS NUOSTATOS
1. Šiaulių sporto vidurinės mokyklos nuostatai (toliau – Nuostatai) reglamentuoja Šiaulių sporto vidurinės mokyklos (toliau – mokykla) teisinę formą, priklausomybę, savininką, savininko teises ir pareigas įgyvendinančiąją instituciją ir jos kompetenciją, buveinę, mokyklos grupę, tipą, pagrindinę paskirtį, mokymo kalbą ir mokymosi formas ir mokymo proceso organizavimo būdus, veiklos teisinį pagrindą, sritis, rūšis, tikslą, uždavinius, funkcijas, vykdomas švietimo programas, mokymosi pasiekimų įteisinimo dokumentų išdavimą, mokyklos teises ir pareigas, veiklos organizavimą ir valdymą, savivaldą, darbuotojų priėmimą į darbą, jų darbo apmokėjimo tvarką ir atestaciją, lėšų šaltinius, jų naudojimo tvarką ir finansinės veiklos kontrolę, mokyklos veiklos priežiūrą, reorganizavimo, likvidavimo ar pertvarkymo tvarką.
2. Mokyklos oficialus pavadinimas – Šiaulių sporto vidurinė mokykla, trumpasis pavadinimas – Sporto vidurinė mokykla. Mokykla įregistruota Juridinių asmenų registre, įstaigos kodas – 191826574.
6. Mokyklos savininkas – Šiaulių miesto savivaldybė, kodas 111109429, adresas: Vasario 16-osios g. 62, LT-76295 Šiauliai.
7. Mokyklos savininko teises ir pareigas įgyvendinančioji institucija – Šiaulių miesto savivaldybės taryba (toliau – Savivaldybės taryba).
8. Mokyklos savininko teises ir pareigas įgyvendinančioji institucija sprendžia Lietuvos Respublikos biudžetinių įstaigų įstatyme, kituose įstatymuose ir Nuostatuose jos kompetencijai priskirtus klausimus.
17. Mokykla vykdo pagrindinio ir vidurinio ugdymo programas kartu su sporto ugdymu, neformaliojo vaikų švietimo programas.
18. Mokykla išduoda mokymosi pasiekimus įteisinančius dokumentus: pagrindinio ir vidurinio ugdymo pasiekimų, pagrindinio išsilavinimo, mokymosi pasiekimų pažymėjimus; pažymėjimą baigusiems pagrindinio ugdymo programos pirmąją dalį; brandos atestatus ir jų priedus.
19. Mokykla yra viešasis juridinis asmuo, turintis savo antspaudą, atsiskaitomąją ir kitas sąskaitas Lietuvos Respublikos įregistruotuose bankuose, atributiką, savo veiklą grindžiantis Lietuvos Respublikos Konstitucija, Lietuvos Respublikos įstatymais, Vaiko teisių konvencija, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimais, Lietuvos Respublikos švietimo įstatymu, Lietuvos Respublikos kūno kultūros ir sporto įstatymu, švietimo ir mokslo ministro įsakymais, Kūno kultūros ir sporto departamento generalinio direktoriaus įsakymais, kitais teisės aktais ir Nuostatais.
II. MOKYKLOS VEIKLOS SRITYS IR RŪŠYS, TIKSLAS, UŽDAVINIAI, FUNKCIJOS, MOKYMOSI PASIEKIMUS ĮTEISINANČIŲ DOKUMENTŲ IŠDAVIMAS
21. Mokyklos švietimo veiklos rūšys:
21.2. kitos švietimo veiklos rūšys:
22. Kitos ne švietimo veiklos rūšys:
23. Mokyklos tikslai:
23.1. užtikrinti tinkamas sąlygas mokiniams, turintiems išskirtinių gabumų sportui, siekti
sportinio meistriškumo įvairiose olimpinėse sporto šakose ir kartu įgyti kokybišką pagrindinį ir vidurinį išsilavinimą;
23.2. plėtoti dvasines, intelektines ir fizines asmens galias, bendrąsias ir esmines dalykines
kompetencijas, būtinas tolesniam mokymuisi, profesinei karjerai ir savarankiškam gyvenimui;
24. Mokyklos veiklos uždaviniai:
24.1. užtikrinti kokybišką specializuoto ugdymo krypties pagrindinio ir vidurinio ugdymo
kartu su sporto ugdymu programų vykdymą;
24.4. taikyti ugdymo metodus, atitinkančius sportininko amžiaus tarpsnio ir individualius
ypatumus, ugdymo srities specifiką;
24.8. skleisti gabių sportui mokinių ugdymo patirtį, dalyvauti kuriant sportui gabių vaikų
ugdymo sistemą;
25. Vykdydama pavestus uždavinius, mokykla:
25.1. vadovaudamasi Lietuvos Respublikos kūno kultūros ir sporto įstatymo nuostatomis, formalųjį švietimą papildančio sportinio ugdymo grupių sudarymo rodikliais ir ugdymui skiriamų kontaktinių ugdymo valandų skaičiaus per savaitę reikalavimais, užtikrina nuoseklų sportinio ugdymo plano įgyvendinimą, sportinių rezultatų siekimą;
25.2. vadovaudamasi švietimo ir mokslo ministro tvirtinamomis bendrosiomis programomis, atsižvelgdama į vietos ir mokyklos bendruomenės reikmes, konkrečius mokinių ugdymo(si) poreikius ir interesus, švietimo stebėsenos, mokinių pasiekimų ir pažangos vertinimo ugdymo procese informaciją, pasiekimų tyrimų, mokyklos veiklos įsivertinimo ir išorinio vertinimo duomenis, konkretina ir individualizuoja ugdymo turinį;
25.3. rengia pagrindinio ugdymo antrosios dalies ir vidurinio ugdymo programas papildančius ir mokinių poreikius tenkinančius šių programų modulius, neformaliojo vaikų švietimo programas;
25.4. organizuoja mokinių mokymąsi pagal visas mokykloje įgyvendinamas programas taikydama Nuostatuose apibrėžtas mokymo formas ir mokymo proceso organizavimo būdus;
25.6. vykdo atrankas priimant į mokyklą gabius sportui mokinius, pagrindinio ugdymo pasiekimų patikrinimus, brandos egzaminus teisės aktų nustatyta tvarka;
25.7. organizuoja ir vykdo sportinio meistriškumo testavimus bei kitus atsiskaitymus mokyklos direktoriaus nustatyta tvarka;
25.8. sudaro palankias sąlygas veikti mokinių organizacijoms, skatinančioms mokinių dorovinį, tautinį, pilietinį sąmoningumą, patriotizmą, daugiakultūriškumą, puoselėjančioms kultūrinę ir socialinę brandą, padedančioms tenkinti saviugdos ir saviraiškos poreikius;
25.9. teikia informacinę, psichologinę, socialinę pedagoginę, specialiąją pedagoginę, specialiąją pagalbą, užtikrina mokinių sveikatos priežiūrą, profesinį orientavimą, vaiko minimalios priežiūros priemones teisės aktų nustatyta tvarka;
25.10. organizuoja tėvų (globėjų, rūpintojų) pageidavimu jų mokamas papildomas paslaugas (klubus, būrelius, stovyklas, ekskursijas ir kita) teisės aktų nustatyta tvarka;
25.11. bendradarbiauja su nacionaline sporto šakos federacija, šalies švietimo įstaigų mokytojais ir sporto mokymo įstaigų vadovais rengiant mokinius stoti į mokyklą;
25.12. sistemingai kontroliuoja, kaip vykdo įsipareigojimus treneriai, sportininkai, mokyklos darbuotojai;
25.15. užtikrina higienos normas, teisės aktų reikalavimus atitinkančią sveiką, saugią mokymosi ir darbo aplinką;
25.16. kuria ugdymo turinio reikalavimams įgyvendinti reikiamą materialinę bazę vadovaudamasi švietimo ir mokslo ministro patvirtintais teisės aktais;
III. MOKYKLOS TEISĖS IR PAREIGOS
27. Mokykla, įgyvendindama jai pavestus tikslus ir uždavinius, atlikdama jai priskirtas funkcijas, turi teisę:
27.4. švietimo ir mokslo ministro nustatyta tvarka vykdyti šalies ir tarptautinius švietimo projektus;
27.7. nustatyti teikiamų švietimo ar papildomų paslaugų kainas, įkainius ir tarifus tais atvejais, kai Lietuvos Respublikos švietimo įstatymo bei kitų įstatymų nustatyta tvarka jų nenustato Vyriausybė arba savininko teises ir pareigas įgyvendinančioji institucija;
iV. MOKYKLOS VEIKLOS ORGANIZAVIMAS IR VALDYMAS
29. Mokyklos veikla organizuojama pagal:
29.1. direktoriaus patvirtintą strateginį veiklos planą, kuriam yra pritarusios mokyklos taryba
ir Šiaulių miesto savivaldybės vykdomoji institucija (toliau – Savivaldybės vykdomoji institucija) ar jos įgaliotas asmuo;
30. Mokyklai vadovauja direktorius, skiriamas į pareigas konkurso būdu ir iš jų atleidžiamas savininko teises ir pareigas įgyvendinančiosios institucijos ar jos įgalioto asmens teisės aktų nustatyta tvarka.
31. Mokyklos direktorius atlieka tokias funkcijas:
31.1. tvirtina mokyklos vidaus struktūrą, mokyklos darbuotojų pareigybių sąrašą teisės aktų nustatyta tvarka;
31.2. nustato mokyklos struktūrinių padalinių tikslus, uždavinius, funkcijas, direktoriaus pavaduotojų ugdymui, mokyklos struktūrinių padalinių vadovų veiklos sritis;
31.3. tvirtina darbuotojų pareigybių aprašymus, Lietuvos Respublikos darbo kodekso ir kitų teisės aktų nustatyta tvarka priima į darbą ir atleidžia iš jo mokyklos darbuotojus, skatina juos, skiria jiems drausmines nuobaudas;
31.5. teikia siūlymus Šiaulių miesto tarifikacijos, kvalifikacijos ir kategorijų suteikimo komisijai dėl trenerių (sporto mokytojų) savaitinio darbo krūvio nustatymo ir kvalifikacijos kategorijų suteikimo;
31.6. vadovaudamasis įstatymais ir kitais teisės aktais, mokyklos darbo tvarkos taisyklėse nustato darbuotojų ir mokinių teises, pareigas ir atsakomybę;
31.7. suderinęs su mokyklos taryba, tvirtina mokyklos darbo tvarkos taisykles, kitus mokyklos veiklą reglamentuojančius dokumentus;
31.8. sudaro mokiniams ir darbuotojams saugias ir sveikatai nekenksmingas darbo sąlygas visais su ugdymu ir darbu susijusiais aspektais;
31.9. organizuoja ir koordinuoja mokyklos veiklą pavestoms funkcijoms atlikti, uždaviniams įgyvendinti, vykdo pedagoginės veiklos ir jos veiksmingumo stebėseną, analizuoja ir vertina mokyklos veiklą, materialinius ir intelektinius išteklius;
31.11. sudaro teisės aktų nustatytas komisijas, darbo grupes, tvirtina metodinių grupių ir metodinės tarybos sudėtį;
31.14. teisės aktų nustatyta tvarka valdo, naudoja mokyklos turtą, lėšas ir jais disponuoja; rūpinasi intelektiniais, materialiniais, finansiniais, informaciniais ištekliais, užtikrina jų optimalų valdymą ir naudojimą;
31.15. rūpinasi darbuotojų profesiniu tobulėjimu, sudaro jiems sąlygas kelti kvalifikaciją, mokytojams ir kitiems pedagoginiams darbuotojams sudaro galimybę atestuotis ir organizuoja jų atestaciją švietimo ir mokslo ministro nustatyta tvarka;
31.17. bendradarbiauja su mokinių tėvais (globėjais, rūpintojais), pagalbą mokiniui, mokytojui ir mokyklai teikiančiomis įstaigomis, teritorine policijos, socialinių paslaugų, sveikatos įstaigomis, vaiko teisių apsaugos tarnybomis ir kitomis institucijomis, dirbančiomis vaiko teisių apsaugos srityje;
31.19. dalį savo funkcijų teisės aktų nustatyta tvarka gali pavesti atlikti direktoriaus pavaduotojui, struktūrinių padalinių vadovams;
32. Mokyklos direktorius atsako už tai, kad mokykloje būtų laikomasi Lietuvos Respublikos įstatymų ir kitų teisės aktų, už demokratinį mokyklos valdymą, bendruomenės narių informavimą, informacijos apie mokyklos veiklą skelbimą, tinkamą funkcijų atlikimą, nustatytų mokyklos tikslų ir uždavinių įgyvendinimą, mokyklos veiklos rezultatus; už gerą ir veiksmingą vaiko minimalios priežiūros priemonių įgyvendinimą.
33. Mokykloje mokytojų metodinei veiklai organizuoti sudaromos mokytojų metodinės grupės ir metodinė taryba.
34. Metodinės grupės nariai yra vieno ar kelių mokomųjų dalykų mokytojai. Metodinė grupė planuoja ugdymo turinį: aptaria mokinių mokymosi poreikius ir susitaria dėl mokomųjų dalykų, dalykų modulių, pasirenkamųjų dalykų galimos pasiūlos; atrenka, integruoja ir derina mokymo turinį; susitaria dėl ilgalaikių ir trumpalaikių mokomųjų dalykų planų rengimo principų ir tvarkos; parenka mokymo priemones ir aptaria jų naudojimą; įvertina ugdymo procese mokinių sukauptą patyrimą; susitaria dėl mokinių pasiekimų ir pažangos vertinimo būdų. Dalyvauja vertinant mokinių pasiekimus ir pažangą. Aptaria mokinių elgesio, jų lankomumo gerinimo, mokymosi krūvių optimalumo klausimus. Dalijasi gerąja patirtimi. Aptaria kvalifikacijos tobulinimo poreikius, juos derina su mokyklos veiklos tikslais. Keičiasi informacija ir bendradarbiauja su kitomis metodinėmis grupėmis. Bendradarbiauja su kitų mokyklų metodinėmis grupėmis. Metodinei grupei vadovauja grupės narių išrinktas vadovas. Metodinių grupių veiklą organizuoja ir koordinuoja direktoriaus pavaduotojas ugdymui.
35. Metodinės tarybos nariai yra metodinių grupių vadovai. Metodinė taryba nustato mokytojų metodinės veiklos prioritetus, inicijuoja pedagoginių inovacijų diegimą mokykloje, bendradarbiavimą tarp metodinių grupių, gerosios pedagoginės patirties sklaidą, bendradarbiavimą su mokytojų asociacijomis, kitomis nevyriausybinėmis organizacijomis, švietimo pagalbos įstaigomis, prireikus vertina mokytojų metodinius darbus ir praktinę veiklą, nustato mokytojų kvalifikacijos tobulinimo prioritetus, teikia siūlymus metodinėms grupėms dėl veiklos tobulinimo, mokyklos direktoriui – dėl turinio formavimo ir ugdymo organizavimo gerinimo. Metodinei tarybai vadovauja tarybos narių išrinktas vadovas. Jos veiklą koordinuoja direktoriaus pavaduotojas ugdymui.
V. MOKYKLOS SAVIVALDa
37. Mokyklos taryba – aukščiausioji mokyklos savivaldos institucija, atstovaujanti
mokiniams, mokytojams, tėvams (globėjams, rūpintojams) ir vietos bendruomenei. Už savo veiklą mokyklos taryba atsiskaito ją rinkusiems mokyklos bendruomenės nariams.
38. Mokyklos taryba sudaroma laikantis demokratiškumo, skaidrumo, rinkimų slaptumo, visuotinumo, periodiškumo principų.
39. Mokyklos taryba renkama trejiems metams. Ją sudaro keturi mokyklos mokytojai (treneriai), keturi tėvai (globėjai, rūpintojai), nedirbantys mokykloje, keturi mokyklos mokiniai, vienas vietos bendruomenės atstovas.
40. Tėvus į mokyklos tarybą renka visuotinis tėvų susirinkimas, mokytojus (trenerius) – mokytojų (trenerių) taryba, mokinius – mokinių taryba.
41. Mokyklos tarybos pirmininką slaptu balsavimu renka tarybos nariai. Posėdžius inicijuoja mokyklos tarybos pirmininkas.
42. Mokyklos tarybos posėdžiai vyksta ne rečiau kaip vieną kartą per pusmetį. Prireikus gali būti kviečiamas neeilinis mokyklos tarybos posėdis. Posėdis yra teisėtas, jei jame dalyvauja ne mažiau kaip du trečdaliai visų mokyklos tarybos narių. Nutarimai priimami dalyvaujančiųjų mokyklos tarybos narių balsų dauguma. Mokyklos tarybos nutarimai yra teisėti, jei jie neprieštarauja teisės aktams.
44. Mokyklos taryba atlieka tokias funkcijas:
44.2. pritaria mokyklos strateginiam planui, metiniam veiklos planui, mokyklos nuostatams, mokyklos darbo tvarkos taisyklėms, mokyklos mokytojų ir pagalbos mokiniui specialistų atestacijos programai, ugdymo plano projektui ir kitiems mokyklos veiklą reglamentuojantiems dokumentams, teikiamiems mokyklos direktoriaus;
44.3. teikia siūlymus mokyklos direktoriui dėl mokyklos nuostatų pakeitimo ar papildymo, mokyklos vidaus struktūros tobulinimo;
44.6. siūlo atstovus į mokyklos mokytojų ir pagalbos mokiniui specialistų atestacijos komisiją ir konkurso komisiją laisvai direktoriaus vietai užimti;
44.7. svarsto mokyklos bendruomenės narių, savivaldos institucijų iniciatyvas ir teikia siūlymus mokyklos direktoriui;
44.8. teikia siūlymus dėl mokyklos darbo tobulinimo, saugių mokinių ugdymo ir darbo sąlygų sudarymo, talkina formuojant mokyklos materialinius, finansinius ir intelektinius išteklius;
44.9. išklauso mokyklos metines veiklos ataskaitas ir teikia siūlymus mokyklos direktoriui dėl mokyklos veiklos tobulinimo;
45. Kartą per mokslo metus mokyklos tarybos nariai už savo veiklą atsiskaito juos rinkusiems bendruomenės nariams.
46. Mokytojų taryba – nuolat veikianti mokyklos savivaldos institucija mokytojų profesiniams ir bendriesiems ugdymo bei ugdymo kokybės užtikrinimo klausimams spręsti. Ją sudaro mokyklos direktorius, direktoriaus pavaduotojai ugdymui, visi mokykloje dirbantys mokytojai, sveikatos priežiūros specialistai, švietimo pagalbą teikiantys specialistai ir kiti tiesiogiai ugdymo procese dalyvaujantys asmenys.
47. Mokytojų tarybai vadovauja mokyklos direktorius. Mokytojų tarybos sekretorius renkamas iš mokytojų tarybos narių.
48. Mokytojų tarybos posėdžius šaukia mokyklos direktorius. Posėdis yra teisėtas, jei jame dalyvauja du trečdaliai mokytojų tarybos narių. Nutarimai priimami posėdyje dalyvavusių narių balsų dauguma.
49. Mokytojų taryba atlieka tokias funkcijas:
50. Mokykloje nuolat veikia mokyklos mokinių savivaldos institucija – mokinių taryba. Jos narių skaičių ir jos veiklos kadencijos trukmę nustato mokyklos direktorius. Mokinių tarybos nariai yra 9–12 klasių susirinkimų deleguoti atstovai. Mokinių savivaldos institucijai vadovauja jos narių išrinktas pirmininkas.
51. Mokinių taryba atlieka tokias funkcijas:
51.1. koordinuoja visų mokinių savivaldos institucijų veiklą, inicijuoja ir padeda organizuoti mokyklos renginius;
51.3. teikti siūlymus dėl mokymosi ir sportinio ugdymo organizavimo, neformaliojo švietimo programų plėtros, socialinės veiklos;
52. Mokinių tėvų taryba – pagal poreikį veikianti mokyklos savivaldos institucija, kurią sudaro klasių mokinių tėvų aktyvų pirmininkai.
53. Mokinių tėvų taryba atlieka tokias funkcijas:
53.1. teikia siūlymus bendrojo ir sportinio ugdymo organizavimo ir kitais ugdymo kokybės gerinimo klausimais;
55. Tėvų aktyvą sudaro trys klasės tėvų atstovai, išrinkti vieneriems metams atviru balsavimu per klasės tėvų susirinkimą. Tėvų aktyvo nariai atviru balsavimu renka pirmininką.
57. Klasės tėvų aktyvas atlieka tokias funkcijas:
57.1. aptaria su klasės vadovu klasės mokinių lankomumo, elgesio, pažangumo, maitinimo, saugumo, tėvų informavimo klausimus;
57.2. padeda organizuoti klasės renginius, išvykas, kurti edukacines aplinkas, vykdyti profesinį orientavimą;
VI. MOKYKLOS BENDRABUČIO SUTEIKIMAS IR NAUDOJIMASIS JUO
60. Mokyklos bendrabutis suteikiamas tėvų (globėjų, rūpintojų) prašymu į mokyklą įstojusiems ir ne Šiaulių mieste gyvenantiems mokiniams. Išimties atvejais, kai tėvai (globėjai, rūpintojai) išvyksta dirbti į kitus Lietuvos miestus (rajonus) ar užsienį, dėl šeimoje esančių aplinkybių ir kitų svarbių priežasčių, pateikę tėvų (globėjų, rūpintojų) motyvuotą prašymą, į bendrabutį gali būti priimami ir kiti mokyklos mokiniai.
62. Mokinių, gyvenančių mokyklos bendrabutyje, maitinimas organizuojamas ir apmokėjimas už maitinimą nustatomas vadovaujantis švietimo ir mokslo ministro nustatyta tvarka.
VII. DARBUOTOJŲ PRIĖMIMAS Į DARBĄ, JŲ DARBO APMOKĖJIMO
TVARKA IR ATESTACIJA
64. Darbuotojai į darbą mokykloje priimami ir atleidžiami iš jo Lietuvos Respublikos darbo kodekso ir kitų teisės aktų nustatyta tvarka.
65. Mokyklos darbuotojams už darbą mokoma Lietuvos Respublikos įstatymų ir kitų teisės aktų nustatyta tvarka.
66. Mokyklos direktorius, jo pavaduotojai ugdymui, mokytojai atestuojasi ir kvalifikaciją tobulina švietimo ir mokslo ministro nustatyta tvarka.
VIII. MOKYKLOS TURTAS, LĖŠOS, JŲ NAUDOJIMO TVARKA, FINANSINĖS VEIKLOS KONTROLĖ ir mokyklos veiklos priežiūra
68. Mokykla patikėjimo teise perduotą Šiaulių miesto savivaldybės turtą valdo, naudoja ir disponuoja juo pagal įstatymus Savivaldybės tarybos sprendimų nustatyta tvarka.
69. Mokyklos lėšos:
69.1. valstybės biudžeto specialiųjų tikslinių dotacijų Šiaulių miesto savivaldybės biudžetui skirtos lėšos ir šio biudžeto lėšos, skirtos pagal patvirtintas sąmatas;
69.4. fondų, organizacijų, kitų juridinių ir fizinių asmenų dovanotos ar kitaip teisėtais būdais perduotos lėšos, tikslinės paskirties lėšos pagal pavedimus;
71. Mokykla buhalterinę apskaitą organizuoja ir finansinę atskaitomybę tvarko teisės aktų nustatyta tvarka.
IX. BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS
75. Mokyklos interneto svetainėje skelbiama informacija apie mokyklos vykdomas formaliojo ir neformaliojo švietimo programas, jų pasirinkimo galimybes, priėmimo sąlygas, mokamas paslaugas, mokytojų kvalifikaciją, svarbiausius įsivertinimo ir išorinio vertinimo rezultatus, mokyklos bendruomenės tradicijas, pasiekimus ir kitą vykdomą veiklą. Vieši pranešimai ir informacija, kurią, vadovaujantis Lietuvos Respublikos teisės aktais, reikia paskelbti viešai, skelbiami mokyklos interneto svetainėje ir kitose visuomenės informavimo priemonėse.
76. Mokyklos nuostatams, jų pakeitimams, papildymams pritaria mokyklos taryba, tvirtina mokyklos savininko teises ir pareigas įgyvendinančioji institucija.
77. Mokyklos nuostatai keičiami ir papildomi mokyklos savininko, mokyklos direktoriaus ar mokyklos tarybos iniciatyva.