LIETUVOS BANKO VALDYBA
NUTARIMAS
DĖL LIETUVOS BANKO valdybos 2014 m. gegužės 15 d. nutarimo nr. 03-77 „dėl lietuvos banko TARNAUTOJŲ ETIKOS KODEKSO“ PAKEITIMO
2019 m. spalio 3 d. Nr.03-184
Vilnius
Pakeisti Lietuvos banko tarnautojų etikos kodekso, patvirtinto Lietuvos banko valdybos 2014 m. gegužės 15 d. nutarimu Nr. 03-77 „Dėl Lietuvos banko tarnautojų etikos kodekso“, IX skyrių „Viešoji komunikacija“ ir jį išdėstyti taip:
„IX SKYRIUS
VIEŠOJI KOMUNIKACIJA
34. Informaciją apie Banko veiklą visuomenės informavimo priemonėms teikia Banko Komunikacijos departamento (toliau – KmD) direktorius ir KmD Viešųjų ryšių skyriaus (toliau – VRS) Tarnautojai, suderinę su savo tiesioginiu vadovu. Kiti Tarnautojai informaciją apie Banko veiklą visuomenės informavimo priemonėms teikia suderinę tai su VRS ir informavę savo tiesioginius vadovus. Banko valdybos pirmininko pavaduotojai, valdybos nariai visuomenės informavimo priemonių atstovams tokią informaciją teikia savo nuožiūra, apie tai iš anksto informavę KmD direktorių. Jei to padaryti iš anksto nėra galimybių, Banko valdybos pirmininko pavaduotojai, valdybos nariai KmD direktorių turi informuoti kiek galima greičiau po informacijos suteikimo visuomenės informavimo priemonėms.
35. Informaciją apie Banko veiklą socialinių tinklų oficialiose Banko paskyrose (Facebook, Twitter, LinkedIn, YouTube ir kitur) skelbia VRS. Socialinių tinklų oficialiose Pinigų muziejaus paskyrose (Facebook ir kitur) informaciją apie savo veiklą skelbia Pinigų muziejus.
36. Tarnautojai, pasisakydami viešai dėl klausimų, nesusijusių su Banko veikla, ir reikšdami asmeninę nuomonę, neturi sudaryti įspūdžio, kad atstovauja Bankui, ir privalo aiškiai nurodyti, kad tai yra jų kaip privačių asmenų nuomonė. Asmeniniais (ne profesiniais) tikslais Tarnautojai negali naudoti Banko simbolių, logotipo.
37. Tarnautojams, kurie teikia informaciją, komentarus apie Banko veiklą arba reiškia asmeninę nuomonę kaip privatūs asmenys su Banko funkcijomis, veikla ir interesais susijusiais klausimais visuomenės informavimo priemonėse, taip pat interneto svetainėse, socialiniuose tinkluose (Facebook, Twitter, LinkedIn, Youtube, tinklaraščiuose ir kitur) ir pan., rekomenduojama vadovautis VRS parengtomis ir Banko intraneto svetainėje skelbiamomis Komunikacijos internete gairėmis. Kai priimamas Banko sprendimas, Tarnautojai privalo laikytis konfidencialumo principo ir neatskleisti jo priėmimo aplinkybių. Tarnautojai privalo užtikrinti, kad nebus atskleista informacija, sudaranti valstybės ar tarnybos paslaptį, Lietuvos banko paslaptį, asmens duomenys, taip pat Banko dokumentai, jų kopijos, tarnybiniai el. laiškai, informacija, kurią Tarnautojas sužino dirbdamas, kitų Tarnautojų nuomonės, pozicijos, išreikštos atliekant darbo funkcijas, priimant sprendimus, ir kita panaši informacija.“