VALSTYBINĖS VARTOTOJŲ TEISIŲ APSAUGOS TARNYBOS

DIREKTORIUS

 

ĮSAKYMAS

DĖL VALSTYBINĖS VARTOTOJŲ TEISIŲ APSAUGOS TARNYBOS DIREKTORIAUS 2021 M. KOVO 15 D. ĮSAKYMO NR. 1-68 „DĖL ŪKIO SUBJEKTŲ KONSULTAVIMO VALSTYBINĖJE VARTOTOJŲ TEISIŲ APSAUGOS TARNYBOJE TAISYKLIŲ PATVIRTINIMO“ PAKEITIMO

 

2021 m. gruodžio 31 d. Nr. 1-330

Vilnius

 

 

Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2015 m. gruodžio 23 d. nutarimu Nr. 1333 „Dėl Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnybos nuostatų patvirtinimo“ patvirtintų Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnybos nuostatų 9.1.7 ir 9.2.6 papunkčiais,

p a k e i č i u Ūkio subjektų konsultavimo Valstybinėje vartotojų teisių apsaugos tarnyboje taisykles, patvirtintas Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnybos direktoriaus 2021 m. kovo 15 d. įsakymu Nr. 1-68 „Dėl Ūkio subjektų konsultavimo Valstybinėje vartotojų teisių apsaugos tarnyboje taisyklių patvirtinimo:

1. Pakeičiu 13 punktą ir jį išdėstau taip:

13. Tarnybos darbuotojų telefonu teikiamos konsultacijos įrašomos ir saugomos šešis mėnesius.

2. Pakeičiu 14 punktą ir jį išdėstau taip:

14. Ūkio subjektui pageidaujant, turi būti sudarytos sąlygos išklausyti/gauti jo pokalbio, kuris įvyko per einamuosius šešis mėnesius, įrašą, išsiunčiant elektroniniu būdu“.

3. Pakeičiu 24 punktą ir jį išdėstau taip:

24. Ūkio subjektus konsultuojančių skyrių vedėjai periodiškai, bet ne rečiau kaip kartą per ketvirtį, atsitiktine tvarka įvertina pavaldžių darbuotojų teikiamas ūkio subjektų konsultacijas (žodžiu, telefonu, el. paštu, raštu), teikia rekomendacijas dėl nustatytų neatitikimų, esant poreikiui inicijuoja darbuotojų mokymus ir imasi priemonių, kad būtų užtikrinamas vienodas ir neprieštaringas ūkio subjektų konsultavimas. Vertinant konsultacijas, užpildoma konsultacijų vertinimo lentelė (Taisyklių 2 priedas)“.

4. Papildau 2 priedu (pridedama).

 

 

 

Direktorė                                                                                                                        Neringa Ulbaitė

 

Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnybos

Ūkio subjektų konsultavimo Valstybinėje

vartotojų teisių apsaugos tarnyboje taisyklių

2 priedas

 

 

VALSTYBINĖ VARTOTOJŲ TEISIŲ APSAUGOS TARNYBA

 

KONSULTACIJŲ VERTINIMO LENTELĖ

Eil. Nr.

Kriterijaus pavadinimas

Taip

Ne

Neaktualu

Pastabos

 

Pasisveikinimas

 

 

 

 

1

Ar Konsultantas tinkamai pasisveikinimo?

 

 

 

 

2

Ar Konsultantas prisistatė vardu?

 

 

 

 

3

Ar Konsultantas pristatė įstaigos vardu?

 

 

 

 

 

Interesanto duomenys

 

 

 

 

4

Ar Konsultantas pakartojo / patikslino Interesanto klausimą?

 

 

 

 

5

Ar Konsultantas klausė papildomų klausimų tam, kad atskleistų klausimo esmę?

 

 

 

 

 

Vykdymas

 

 

 

 

6

Ar Konsultantas atsakė į Interesanto klausimą tiksliai ir teisingai?

 

 

 

 

7

Ar Konsultantas nukreipė Interesantą ten, kur gali rasti atsakymą?

 

 

 

 

8

Ar Konsultantas pagrįstai ir tikslingai peradresavo skambutį?

 

 

 

 

9

Ar Konsultantas nukreipė Interesantą ten, kur gali rasti papildomos informacijos?

 

 

 

 

10

Ar Konsultanto klausimai buvo efektyvūs?

 

 

 

 

11

Ar Konsultantas citavo duomenų bazės „Konsultacijų medis“ turinį?

 

 

 

 

12

Ar Konsultantas priminė Interesantui apie interneto svetainę?

 

 

 

 

13

Ar Konsultantas tinkamai atsisveikino?

 

 

 

 

14

Ar Interesantas buvo išklausytas jį nepertraukiant?

 

 

 

 

15

Ar Konsultantas elgėsi profesionaliai per visą pokalbį?

 

 

 

 

16

Ar kalbėjo maloniai, draugiškai ir paslaugiai?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Iš viso