VALSTYBINĖS VARTOTOJŲ TEISIŲ APSAUGOS TARNYBOS
DIREKTORIUS
ĮSAKYMAS
DĖL VALSTYBINĖS VARTOTOJŲ TEISIŲ APSAUGOS TARNYBOS DIREKTORIAUS 2021 M. KOVO 15 D. ĮSAKYMO NR. 1-68 „DĖL ŪKIO SUBJEKTŲ KONSULTAVIMO VALSTYBINĖJE VARTOTOJŲ TEISIŲ APSAUGOS TARNYBOJE TAISYKLIŲ PATVIRTINIMO“ PAKEITIMO
2021 m. gruodžio 31 d. Nr. 1-330
Vilnius
Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2015 m. gruodžio 23 d. nutarimu Nr. 1333 „Dėl Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnybos nuostatų patvirtinimo“ patvirtintų Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnybos nuostatų 9.1.7 ir 9.2.6 papunkčiais,
p a k e i č i u Ūkio subjektų konsultavimo Valstybinėje vartotojų teisių apsaugos tarnyboje taisykles, patvirtintas Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnybos direktoriaus 2021 m. kovo 15 d. įsakymu Nr. 1-68 „Dėl Ūkio subjektų konsultavimo Valstybinėje vartotojų teisių apsaugos tarnyboje taisyklių patvirtinimo“:
1. Pakeičiu 13 punktą ir jį išdėstau taip:
2. Pakeičiu 14 punktą ir jį išdėstau taip:
3. Pakeičiu 24 punktą ir jį išdėstau taip:
„ 24. Ūkio subjektus konsultuojančių skyrių vedėjai periodiškai, bet ne rečiau kaip kartą per ketvirtį, atsitiktine tvarka įvertina pavaldžių darbuotojų teikiamas ūkio subjektų konsultacijas (žodžiu, telefonu, el. paštu, raštu), teikia rekomendacijas dėl nustatytų neatitikimų, esant poreikiui inicijuoja darbuotojų mokymus ir imasi priemonių, kad būtų užtikrinamas vienodas ir neprieštaringas ūkio subjektų konsultavimas. Vertinant konsultacijas, užpildoma konsultacijų vertinimo lentelė (Taisyklių 2 priedas)“.
Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnybos
Ūkio subjektų konsultavimo Valstybinėje
vartotojų teisių apsaugos tarnyboje taisyklių
2 priedas
VALSTYBINĖ VARTOTOJŲ TEISIŲ APSAUGOS TARNYBA
KONSULTACIJŲ VERTINIMO LENTELĖ
Eil. Nr. |
Kriterijaus pavadinimas |
Taip |
Ne |
Neaktualu |
Pastabos |
|
Pasisveikinimas |
|
|
|
|
1 |
Ar Konsultantas tinkamai pasisveikinimo? |
|
|
|
|
2 |
Ar Konsultantas prisistatė vardu? |
|
|
|
|
3 |
Ar Konsultantas pristatė įstaigos vardu? |
|
|
|
|
|
Interesanto duomenys |
|
|
|
|
4 |
Ar Konsultantas pakartojo / patikslino Interesanto klausimą? |
|
|
|
|
5 |
Ar Konsultantas klausė papildomų klausimų tam, kad atskleistų klausimo esmę? |
|
|
|
|
|
Vykdymas |
|
|
|
|
6 |
Ar Konsultantas atsakė į Interesanto klausimą tiksliai ir teisingai? |
|
|
|
|
7 |
Ar Konsultantas nukreipė Interesantą ten, kur gali rasti atsakymą? |
|
|
|
|
8 |
Ar Konsultantas pagrįstai ir tikslingai peradresavo skambutį? |
|
|
|
|
9 |
Ar Konsultantas nukreipė Interesantą ten, kur gali rasti papildomos informacijos? |
|
|
|
|
10 |
Ar Konsultanto klausimai buvo efektyvūs? |
|
|
|
|
11 |
Ar Konsultantas citavo duomenų bazės „Konsultacijų medis“ turinį? |
|
|
|
|
12 |
Ar Konsultantas priminė Interesantui apie interneto svetainę? |
|
|
|
|
13 |
Ar Konsultantas tinkamai atsisveikino? |
|
|
|
|
14 |
Ar Interesantas buvo išklausytas jį nepertraukiant? |
|
|
|
|
15 |
Ar Konsultantas elgėsi profesionaliai per visą pokalbį? |
|
|
|
|
16 |
Ar kalbėjo maloniai, draugiškai ir paslaugiai? |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Iš viso |
|
|
|
|