Užimtumo tarnybos
prie Lietuvos respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerijos
DIREKTORIUS

 

ĮSAKYMAS

DĖL UŽIMTUMO TARNYBOS PRIE LIETUVOS RESPUBLIKOS SOCIALINĖS APSAUGOS IR DARBO MINISTERIJOS DIREKTORIAUS 2020 M. rugpjūčio 17 D. ĮSAKYMO NR. V-332 „DĖL KLIENTŲ APTARNAVIMO TELEFONU IR INTERNETINĖS TELEFONIJOS PAGALBA TVARKOS APRAŠO IR TELEFONU IR INTERNETINĖS TELEFONIJOS PAGALBA APTARNAUJAMŲ ASMENŲ AUTENTIFIKAVIMO TAISYKLIŲ PATVIRTINIMO“ PAKEITIMO

 

2024 m. gruodžio 30 d. Nr. V-281

Vilnius

 

 

1.Pakeičiu Užimtumo tarnybos prie Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerijos direktoriaus 2020 m. rugpjūčio 17 d. įsakymą Nr. V-332 „Dėl Klientų aptarnavimo telefonu ir internetinės telefonijos pagalba tvarkos aprašo ir Telefonu ir internetinės telefonijos pagalba aptarnaujamų asmenų autentifikavimo taisyklių patvirtinimo“ (toliau – Įsakymas):

1.1. Pakeičiu Klientų aptarnavimo telefonu ir internetinės telefonijos pagalba tvarkos aprašą, patvirtintą Įsakymu, (toliau – Aprašas):

1.1.1. Pakeičiu Aprašo 3.4 papunktį ir išdėstau jį taip:

3.4. bendrasis telefono numeris – telefono numeris klientams +370 5 250 0883 bei Užimtumo tarnybos skyrių, vykdančių klientų aptarnavimo funkcijas, darbuotojų, dirbančių tiesiogiai su klientais, telefono numeriai, skirti aptarnauti klientus telefonu;“;

1.1.2. Pakeičiu Aprašo 11 punktą ir išdėstau jį taip:

11. Užimtumo tarnybos administracijos padaliniuose klientams matomoje vietoje, atviro informavimo zonose, interneto svetainėje turi būti nurodytas telefono numeris klientams +370 5 250 0883.“;

1.1.3. Pakeičiu Aprašo 13.1 papunktį ir išdėstau jį taip:

13.1. paprašo asmens nurodyti savo asmens kodą;“;

1.1.4. Pakeičiu Aprašo 19 punktą ir išdėstau jį taip:

19. Atliekant klientų aptarnavimo telefonu kokybės priežiūrą, ne rečiau kaip kartą per ketvirtį klientus telefonu aptarnaujančių administracijos padalinių vadovai arba jų paskirti atsakingi darbuotojai, perklauso ne mažiau kaip 4 kiekvieno darbuotojo telefoninių pokalbių įrašus. Perklausymui telefoninių pokalbių įrašai pasirenkami pagal skirtingą dieną, pokalbio trukmę, temą (jei yra galimybė ją identifikuoti).“;

1.2. Pakeičiu Telefonu ir internetinės telefonijos pagalba aptarnaujamų asmenų autentifikavimo taisykles, patvirtintas Įsakymu, (toliau – Taisyklės):

1.2.1. Pakeičiu Taisyklių 4.1 papunktį ir išdėstau jį taip:

4.1. darbuotojas paprašo skambinančiojo telefonu darbo ieškančio asmens nurodyti savo asmens kodą ir užduoda dar 3 (tris) pasirinktus klausimus, nurodytus Taisyklių 3 punkte;“;

1.2.2. Pakeičiu Taisyklių 6.1.1 papunktį ir išdėstau jį taip:

6.1.1. e. paslaugų naudotojo asmens kodą;“.

2. Pavedu Teisės skyriui organizuoti šio įsakymo paskelbimą Teisės aktų registre ir paskelbti jį Užimtumo tarnybos prie Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerijos interneto svetainėje.

 

 

 

Direktorė                                                                                                              Inga Balnanosienė