KALVARIJOS SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS
DIREKTORIUS
ĮSAKYMAS
DĖL KALVARIJOS SAVIVALDYBĖS SOCIALINĖS PRIEŽIŪROS AKREDITAVIMO IR KOKYBĖS KONTROLĖS TVARKOS APRAŠO
TVIRTINIMO
2022 m. vasario 15 d. Nr. D-79 (2.12 E)
Kalvarija
Vadovaudamasis Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 29 str. 8 d. 2 p., 18 str. 1 d., Akredituotos vaikų dienos socialinės priežiūros teikimo reikalavimais ir rekomendacijomis, patvirtintomis Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2020 m. liepos 10 d. įsakymu Nr. A1-658 „Dėl Akredituotos vaikų dienos socialinės priežiūros teikimo reikalavimų ir rekomendacijų patvirtinimo“, Socialinės priežiūros akreditavimo tvarkos aprašu, patvirtintu Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2020 m. birželio 30 d. įsakymu Nr. A1-622 „Dėl Socialinės priežiūros akreditavimo tvarkos aprašo patvirtinimo“, ir Akredituotos socialinės priežiūros teikimo reikalavimais, patvirtintais Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2021 m. liepos 5 d. įsakymu Nr. A1-492 „Dėl Akredituotos socialinės priežiūros teikimo reikalavimų patvirtinimo“:
1. T v i r t i n u Kalvarijos savivaldybės socialinės priežiūros akreditavimo ir kokybės kontrolės tvarkos aprašą (pridedama).
2. P r i p a ž į s t u netekusiu galios Kalvarijos savivaldybės administracijos direktoriaus 2021 m. sausio 28 d. įsakymą Nr. D-49 „Dėl Kalvarijos savivaldybės socialinės priežiūros akreditavimo ir kokybės kontrolės tvarkos aprašo tvirtinimo“.
Šis įsakymas per vieną mėnesį nuo paskelbimo (įteikimo) dienos gali būti skundžiamas Regionų apygardos administracinio teismo Kauno rūmams (adresu: A. Mickevičiaus g. 8A, LT-44312 Kaunas) Lietuvos Respublikos administracinių bylų teisenos įstatymo nustatyta tvarka.
PATVIRTINTA
Kalvarijos savivaldybės
administracijos direktoriaus
2022 m. vasario 15 d.
įsakymu Nr. D-79 (2.12 E)
KALVARIJOS SAVIVALDYBĖS SOCIALINĖS PRIEŽIŪROS AKREDITAVIMO IR KOKYBĖS KONTROLĖS TVARKOS APRAŠAS
I SKYRIUS
BENDROSIOS NUOSTATOS
1. Kalvarijos savivaldybės (toliau – Savivaldybė) socialinės priežiūros akreditavimo ir kokybės kontrolės tvarkos aprašas (toliau – Aprašas) nustato įstaigos, pageidaujančios teikti akredituotą vaikų dienos socialinę priežiūrą, funkcijas, veiklos organizavimo ypatumus, akredituotos vaikų dienos socialinės priežiūros teikimo reikalavimus ir rekomendacijas, prašymų ir dokumentų, reikalingų akredituotai socialinei priežiūrai teikti, pateikimą, jų vertinimą, socialinės priežiūros akreditavimo procedūras, Savivaldybės įgaliojimus bei funkcijas ir akredituotą socialinę priežiūrą teikiančių įstaigų apskaitą.
2. Socialinės priežiūros paslaugas teikiančių įstaigų akreditavimo tikslas – įvertinti įstaigos, norinčios teikti akredituotą socialinę priežiūrą, pasirengimą teikti šias paslaugas.
3. Socialinės priežiūros paslaugas teikiančių įstaigų akreditavimo uždaviniai:
3.1. įvertinti įstaigos potencialą ir pasirengimą organizuoti vaikų socialinės priežiūros paslaugas;
4. Apraše vartojamos sąvokos atitinka Lietuvos Respublikos socialinių paslaugų įstatyme, Lietuvos Respublikos biudžetinių įstaigų įstatyme, Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatyme, Lietuvos Respublikos vaiko teisių apsaugos pagrindų įstatyme, Lietuvos Respublikos vaiko minimalios ir vidutinės priežiūros įstatyme ir Lietuvos Respublikos gyvenamosios vietos deklaravimo įstatyme apibrėžtas sąvokas.
II SKYRIUS
PRAŠYMŲ IR DOKUMENTŲ PATEIKIMAS, JŲ VERTINIMAS
5. Įstaiga, pageidaujanti teikti akredituotą socialinę priežiūrą Savivaldybei, kurios teritorijoje vykdys (vykdo) veiklą, pateikia Savivaldybės administracijai nustatytos formos prašymą su priedais, patvirtintą Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro, leisti teikti akredituotą socialinę priežiūrą. Prašymas turi būti užpildytas lietuvių kalba, pasirašytas įstaigos vadovo ar jo įgalioto asmens. Prašymas turi būti pasirašytas kvalifikuotu elektroniniu parašu, atitinkančiu 2014 m. liepos 23 d. Europos Parlamento ir Tarybos reglamente (ES) Nr. 910/2014 dėl elektroninės atpažinties ir elektroninių operacijų patikimumo užtikrinimo paslaugų vidaus rinkoje, kuriuo panaikinama Direktyva 1999/93/E, nustatytus kvalifikuotam elektroniniam parašui keliamus reikalavimus. Jei įstaiga vykdo veiklą skirtingose savivaldybėse, ji gali joms teikti kelis prašymus dėl akredituotos socialinės priežiūros teikimo.
6. Įstaiga kartu su prašymu privalo pateikti šiuos lietuvių kalba surašytus dokumentus (arba jų vertimus, patvirtintus vertėjo, pareiškėjo vadovo ar jo įgalioto asmens) arba teisės aktų nustatyta tvarka patvirtintas jų kopijas:
6.2. jei įstaigai atstovauja ne jos vadovas, – dokumentą, patvirtinantį asmens teisę veikti pareiškėjo vardu;
6.4. jei paslaugoms teikti, vadovaujantis Socialinių paslaugų katalogu, patvirtintu Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2006 m. balandžio 5 d. įsakymu Nr. A1-93 „Dėl Socialinių paslaugų katalogo patvirtinimo“ (toliau – Katalogas), būtinos patalpos:
6.4.1. dokumentus, patvirtinančius teisę naudotis patalpomis (pvz., valstybės įmonės Registrų centro išrašą (nuorašą) ir (ar) patalpų nuomos ir (ar) panaudos sutartis);
6.4.2. dokumentus, patvirtinančius patalpų, kuriose bus teikiama akredituota socialinė priežiūra, atitiktį, numatytą VDC reikalavimuose ir rekomendacijose, kitoms socialinės priežiūros paslaugoms, ir (ar) Socialinės priežiūros reikalavimuose patalpoms nustatytiems reikalavimams (pvz., patalpų planus, kuriose bus teikiamos konkrečios socialinės priežiūros paslaugos);
6.5. įstaigos, kuri teiks (teikia) akredituotą socialinę priežiūrą, darbuotojų išsilavinimą, nurodytą VDC reikalavimuose ir rekomendacijose, kitoms socialinės priežiūros paslaugoms, ir (ar) Socialinės priežiūros reikalavimuose, pagrindžiančius dokumentus, atsižvelgiant į reikalavimus, nurodytus Socialinių paslaugų kataloge (pvz.: diplomus, kvalifikacinius ir (ar) mokymų baigimo pažymėjimus);
6.6. įstaiga, teikdama dokumentus akreditacijai, naujai planuojamai socialinei paslaugai teikti, turi pateikti pagrindžiančią informaciją apie socialinės paslaugos poreikį Savivaldybėje;
7. Įstaigos, kurių steigėja yra Savivaldybė, Aprašo 6.1, 6.4–6.5 papunkčiuose nurodytų dokumentų neteikia, jei Savivaldybės administracija šią informaciją turi ar gali gauti pati.
8. Aprašo 5 ir 6 punktuose nurodyti dokumentai gali būti pateikiami vienu elektroniniu laišku Savivaldybės administracijos nurodytu elektroninio pašto adresu. Šie dokumentai vienu laišku gali būti pateikiami naudojant specialias didelės apimties byloms siųsti pritaikytas programas ir (ar) mainavietes internete.
9. Savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymu sudaryta komisija (toliau – Komisija), gavusi Aprašo 5 punkte nurodytą prašymą, įvertina, ar:
9.1. įstaiga atitinka VDC reikalavimuose ir rekomendacijose ir (ar) Socialinės priežiūros reikalavimuose nustatytus reikalavimus personalo išsilavinimui ir patalpoms (jei paslaugoms teikti, vadovaujantis Katalogu, patalpos yra būtinos);
9.2. prašymas užpildytas Aprašo 5 punkte nustatyta tvarka ir jame pateikta visa reikalinga informacija;
10. Komisija, nustačiusi, kad įstaiga prašyme nenurodė visos reikalingos informacijos, pateikė ne visus Aprašo 6 punkte nurodytus dokumentus, dokumentai netinkamai įforminti, apie tai per 5 darbo dienas nuo jų gavimo dienos raštu informuoja juos pateikusią įstaigą, prašydama pateikti (patikslinti) atitinkamus dokumentus ir (ar) informaciją, ir nustato terminą reikalingiems dokumentams ir (ar) informacijai pateikti (patikslinti). Jei per nustatytą terminą įstaiga trūkstamų dokumentų ir (ar) informacijos nepateikia (nepatikslina), priimamas sprendimas įstaigos pateikto prašymo ir dokumentų vertinimo procedūrą nutraukti. Apie tai įstaiga per 3 darbo dienas nuo šio sprendimo priėmimo dienos informuojama raštu, nurodant minėtos procedūros nutraukimo priežastį.
11. Aprašo 9 ir 10 punktuose nurodytos procedūros atliekamos ne ilgiau nei per 30 kalendorinių dienų nuo Aprašo 5 punkte nurodyto prašymo gavimo dienos.
III SKYRIUS
TEISĖS TEIKTI AKREDITUOTĄ SOCIALINĘ PRIEŽIŪRĄ SUTEIKIMAS
13. Komisija, nustačiusi, kad įstaiga prašyme nurodė visą reikalingą informaciją, pateikė visus reikalingus Aprašo 6 punkte nurodytus tinkamai įformintus dokumentus, priima sprendimą dėl teisės teikti akredituotą socialinę priežiūrą suteikimo. Komisijos sprendimas įforminamas Savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymu. Apie priimtą sprendimą įstaiga per 3 darbo dienas nuo šio sprendimo priėmimo dienos informuojama raštu, pateikiant sprendimo kopiją.
14. Savivaldybės administracijos Socialinių reikalų skyrius įveda informaciją apie įstaigą, kuriai suteikta teisė teikti akredituotą socialinę priežiūrą (prašymo datą, savivaldybės, kurioje bus teikiama akredituota socialinė priežiūra, pavadinimą, įstaigos, kuriai suteikta teisė teikti akredituotą socialinę priežiūrą, kodą, pavadinimą, kontaktus (telefono ryšio numerį ir elektroninio pašto adresą), pažymi gavėjus, kuriems prašoma leisti teikti akredituotą socialinę priežiūrą, socialinės priežiūros teikimo vietos kontaktus (veiklos adresą, telefono ryšio numerį ir elektroninio pašto adresą), nurodo vietų skaičių įstaigoje, kurioje bus teikiama akredituota socialinė priežiūra, įveda sprendimo dėl teisės teikti akredituotą socialinę priežiūrą priėmimo datą (jei prašoma leisti teikti vaikų dienos socialinę priežiūrą, pažymi, kokią negalią turinčius vaikus įstaiga gali priimti, ar patekimas į įstaigos patalpas pritaikytas neįgaliesiems) į Socialinės paramos šeimai informacinę sistemą (toliau – SPIS).
15. Socialinių paslaugų įstaigos, teikiančios akredituotą socialinę priežiūrą, finansuojamos Socialinių paslaugų finansavimo ir lėšų apskaičiavimo metodikoje, patvirtintoje Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2006 m. spalio 10 d. nutarimu Nr. 978 „Dėl Socialinių paslaugų finansavimo ir lėšų apskaičiavimo metodikos patvirtinimo“, nustatyta tvarka. Įstaiga, kuriai suteikta teisė teikti akredituotą socialinę priežiūrą, kreipiasi į Savivaldybės administraciją dėl asmeniui (šeimai) teikiamų socialinių paslaugų išlaidų finansavimo sutarties sudarymo.
16. Įstaigai teisė teikti akredituotą socialinę priežiūrą suteikiama 3 metams nuo sprendimo teikti akredituotą socialinę priežiūrą priėmimo dienos. Pasibaigus šiam terminui, įstaigos iš naujo kreipiasi į Savivaldybę Apraše nustatyta tvarka dėl akredituotos socialinės priežiūros teikimo. Jei įstaigos teisė teikti akredituotą socialinę priežiūrą buvo laikinai sustabdyta, 3 metų laikotarpis skaičiuojamas susumavus akredituotos socialinės priežiūros teikimo laikotarpius.
17. Pasikeitus prašyme ar jo priede (prieduose) pateiktiems duomenims, akredituotą socialinę priežiūrą teikianti įstaiga nedelsdama, bet ne vėliau nei per 5 darbo dienas nuo šių duomenų pasikeitimo dienos, raštu informuoja Savivaldybės administraciją, kuriai buvo teiktas prašymas, nurodydama, kuriuos duomenis prašoma patikslinti, ir duomenų tikslinimo priežastį, kartu pateikdama iš naujo užpildytą atitinkamą (-as) prašymo priedo (-ų) formą (-as). Per 3 darbo dienas nuo šio prašymo gavimo dienos Savivaldybės administracijos Socialinių reikalų skyrius patikslina šiuos duomenis SPIS.
IV SKYRIUS
ĮSTAIGOS TEISĖS TEIKTI AKREDITUOTĄ SOCIALINĘ PRIEŽIŪRĄ
SUSTABDYMAS AR PANAIKINIMAS
18. Įstaigos teisė teikti akredituotą socialinę priežiūrą Socialinių paslaugų įstatyme nustatytais atvejais ir gavus informaciją apie netinkamą ir nekokybišką paslaugų teikimą gali būti sustabdoma ar panaikinama Komisijos sprendimu. Komisijos sprendimas įforminamas Savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymu.
19. Apie teisės teikti akredituotą socialinę priežiūrą sustabdymą ar panaikinimą įstaiga informuojama raštu per 3 darbo dienas nuo šio sprendimo priėmimo dienos, pateikiant šio sprendimo kopiją. Savivaldybės administracijos Socialinių reikalų skyrius įveda sprendimo sustabdyti ar panaikinti teisę teikti akredituotą socialinę priežiūrą datą į SPIS per 3 darbo dienas nuo šio sprendimo priėmimo dienos.
V SKYRIUS
AKREDITUOTOS SOCIALINĖS PRIEŽIŪROS KOKYBĖS KONTROLĖ
20. Akredituotos socialinės priežiūros kokybės vertinimo uždavinys – išsiaiškinti paslaugų gavėjų poreikių patenkinimą, nuomonę apie teikiamų akredituotų socialinės priežiūros paslaugų kokybę iš kliento bei darbuotojo pusės bei identifikuoti kylančias su paslaugų teikimu susijusias problemas.
21. Vertinimas atliekamas stebėjimo, anketinės apklausos ir atitikties norminiams reikalavimams vertinimo metodais.
23. Paslaugų gavėjų lygmeniu paslaugų kokybė vertinama siekiant išsiaiškinti paslaugų gavėjų nuomonę apie paslaugas ir jų išvystymo pakankamumą bei nustatyti paslaugų poreikius. Apklausa gali būti atliekama betarpiškai, telefonu, el. paštu, internetu, užpildant Akredituotos socialinės priežiūros paslaugų gavėjo apklausos anketą (Aprašo 2 priedas).
24. Paslaugų kokybė paslaugų gavėjų lygmeniu vertinama ne rečiau kaip kartą per metus, bendradarbiaujant su įstaiga.
25. Įstaigų lygmeniu Komisija vertina įstaigas, atlikdama jų planinius ir neplaninius patikrinimus paslaugų teikimo vietoje.
26. Komisija, prieš pradėdama įstaigų vertinimą, ne mažiau kaip prieš 5 darbo dienas informuoja įstaigą elektroniniu būdu apie numatomą vykdyti vertinimą, pateikia preliminarų dokumentų, kuriuos įstaiga patikrinimo metu turės pateikti Komisijai, sąrašą.
27. Komisija turi teisę iš anksto su įstaiga nesuderintu ir nepaskelbtu laiku atlikti neplaninį įstaigos vertinimą. Neplaninis vertinimas atliekamas šiais atvejais:
27.1. gavus valstybės ar savivaldybės institucijos, įstaigos rašytinį motyvuotą prašymą ar pavedimą atlikti vertinimą;
27.2. gavus fizinio ar juridinio asmens motyvuotą ar teisiškai pagrįstą pranešimą apie įstaigos galimai neteisėtai ar netinkamai teikiamas paslaugas;
28. Atliekant įstaigos vertinimą, užpildomas Akredituotos socialinės priežiūros kokybės vertinimo aktas (Aprašo 3 priedas).
29. Komisija, atlikdama įstaigų vertinimą, turi teisę pagal kompetenciją kreiptis į valstybės, savivaldybės įstaigas, kitas institucijas ir įstaigas bei paslaugų gavėjus dėl informacijos apie įstaigos teikiamas paslaugas gavimo.
30. Įstaigos teikiamų akredituotos socialinės priežiūros paslaugų vertinimas atliekamas ne rečiau kaip 1 kartą per metus.
31. Komisija, atlikdama įstaigos paslaugų vertinimą, tikrina, ar įstaiga laikosi akredituotos socialinės priežiūros paslaugų teikimą ir kokybę reglamentuojančių teisės aktų bei rekomendacijų.
32. Komisija, atlikusi vertinimą, ne vėliau kaip per 20 darbo dienų parengia ir vertintai įstaigai elektroniniu paštu išsiunčia susipažinti vertinimo aktą.
33. Vertinimo akte turi būti pateikta vertinimo metu surinkta ir apibendrinta informacija pagal vertinimo kriterijus, nurodytos išvados ir rekomendacijos (tobulintinos sritys, priemonės paslaugų kokybei gerinti ir pan.).
34. Įstaiga, gavusi vertinimo aktą, susipažįsta su juo ir per Komisijos, atlikusios vertinimą, nustatytą terminą, bet ne vėliau kaip per 20 darbo dienų nuo vertinimo akto gavimo dienos, teikia informaciją apie veiksmus (priemones), kurių ėmėsi vykdydama pateiktas rekomendacijas.
36. Komisija, nustačiusi teisės aktų pažeidimus ar neatitiktis teisės aktų reikalavimams, gali pagal kompetenciją inicijuoti poveikio priemonių taikymą (sustabdyti ar panaikinti teisę teikti akredituotą socialinę priežiūrą, nutraukti įstaigos finansavimo sutartį ir kt.).
VI SKYRIUS
SOCIALINĖS PRIEŽIŪROS VEIKLOS TURINYS
38. Vaikų dienos socialinė priežiūra apima:
38.1. socialinių ir gyvenimo įgūdžių ugdymo, sociokultūrines ir kitas su vaiko ugdymu, jo teisių apsauga, integracija į šeimą, visuomene susijusias paslaugas (socialinių, higienos įpročių formavimas, pagalba ruošiant pamokas);
38.2. neformaliojo švietimo, socialinės reabilitacijos, integracijos, prevencijos ir kitų programų negalią turintiems vaikams organizavimą ir vykdymą;
38.6. nuolatinių ryšių su savo veiklos teritorijoje veikiančiomis mokyklomis, policija, nevyriausybinėmis organizacijomis, kitomis socialinių paslaugų įstaigomis, savivaldybės ir gyvenamosios vietos bendruomenėmis, religinėmis bendruomenėmis, bendrijomis ir su vaiko teisių apsauga susijusiomis bei pagalbą vaikams, šeimai teikiančiomis institucijomis ir įstaigomis – socialinės paramos skyriais, seniūnijomis, kitomis įstaigomis ir organizacijomis (pvz., sveikatos priežiūros) – plėtojimą ir palaikymą;
39. Įstaiga gali vykdyti šią papildomą veiklą:
39.2. vykdyti vaikų ir suaugusiųjų neformaliojo švietimo, socialinės reabilitacijos, integracijos, prevencijos ir kitas programas;
39.5. pagal kompetenciją įgyvendinti vaiko minimalios priežiūros priemones, numatytas Lietuvos Respublikos vaiko minimalios ir vidutinės priežiūros įstatyme;
VII SKYRIUS
BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS
40. Aprašas gali būti keičiamas, pildomas ir pripažįstamas netekusiu galios Savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymu.
Kalvarijos savivaldybės socialinės priežiūros akreditavimo ir kokybės kontrolės tvarkos aprašo
1 priedas
DEKLARACIJA
___________
(data)
Aš, _________________________________________________ , veikiantis (-i)
(vardas ir pavardė)
pareiškėjo ___________________________________________________ vardu, patvirtinu, kad:
(pareiškėjo pavadinimas)
3. Pareiškėjas per pastaruosius trejus metus iki prašymo pateikimo savivaldybės administracijai dienos nebandė gauti konfidencialios informacijos ir (ar) daryti įtaką savivaldybės administracijos valstybės tarnautojams ir (ar) darbuotojams, komisijų nariams.
Man yra žinoma, kad, šioje deklaracijoje nurodžius klaidinančią ar melagingą informaciją, teisė teikti akredituotą socialinę priežiūrą gali būti sustabdyta ar panaikinta.
Patvirtinu, kad:
2. Įstaiga, kuri teiks akredituotą socialinę priežiūrą, atitinka socialinės priežiūros teikimo reikalavimus, nustatytus Akredituotos vaikų dienos socialinės priežiūros teikimo reikalavimuose ir rekomendacijose, patvirtintose Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2020 m. liepos 10 d. įsakymu Nr. A1-658 „Dėl Akredituotos vaikų dienos socialinės priežiūros teikimo reikalavimų ir rekomendacijų patvirtinimo“, ir (ar) Akredituotos socialinės priežiūros teikimo reikalavimuose, patvirtintuose Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2021 m. liepos 5 d. įsakymu Nr. A1-492 „Dėl Akredituotos socialinės priežiūros teikimo reikalavimų patvirtinimo“.
_____________________________ _______________ _______________________
(pareiškėjo vadovo ar jo (parašas) (vardas ir pavardė)
įgalioto asmens pareigų pavadinimas)
Kalvarijos savivaldybės socialinės priežiūros akreditavimo ir kokybės kontrolės tvarkos aprašo
2 priedas
AKREDITUOTOS SOCIALINĖS PRIEŽIŪROS PASLAUGŲ GAVĖJO
APKLAUSOS ANKETA
Gerb. Paslaugų gavėjau, kviečiame dalyvauti anoniminėje apklausoje apie akredituotos socialinės priežiūros paslaugų kokybę. Apibendrinti rezultatai bus panaudoti tobulinant teikiamų socialinių paslaugų kokybę Kalvarijos savivaldybėje. Dėkojame už skirtą laiką - visi atsakymai mums labai svarbūs.
1. Pažymėkite lentelėje, kokias socialinės priežiūros paslaugas gavote/gaunate 20..... metais, ir įvertinkite jų kokybę?
Pabraukite gautą/gaunamą paslaugą |
Įvertinkite paslaugos kokybę balais nuo 1 iki 10 (10 - aukščiausias įvertinimas) |
Įrašykite paslaugas teikiančią įstaigą |
Vaikų dienos socialinė priežiūra |
|
|
Pagalba į namus |
|
|
Soc. įgūdžių ugdymas, palaikymas ir (ar) atkūrimas |
|
|
Apgyvendinimas savarankiško gyvenimo namuose |
|
|
Laikinas apnakvindinimas |
|
|
Intensyvi krizių įveikimo pagalba |
|
|
Psichosocialinė pagalba |
|
|
Apgyvendinimas nakvynės namuose |
|
|
Apgyvendinimas krizių centruose |
|
|
Pagalba globėjams (rūpintojams), budintiems globotojams, įtėviams bei besirengiantiems jais tapti |
|
|
Apgyvendinimas apsaugotame būste |
|
|
Kitos (įrašykite) ............................................................................. |
|
|
3. Jei atsakėte „ne“, nurodykite paslaugos trūkumus? (pvz., teko laukti paslaugos (nurodykite kiek), netenkino darbuotojo kompetencija, paslaugos laikas, neaiškiai atsakė į klausimus, trūko informacijos (nurodykite kokios) ir pan.)
................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
Kalvarijos savivaldybės socialinės priežiūros akreditavimo ir kokybės kontrolės tvarkos aprašo
3 priedas
AKREDITUOTOS SOCIALINĖS PRIEŽIŪROS PASLAUGŲ
KOKYBĖS VERTINIMO AKTAS
Įstaigos pavadinimas _____________________________________________________________
Apsilankymo tikslas ______________________________________________________________
Patikros rūšis (planinė/neplaninė)____________________________________________________
Įstaigos vertinimo kriterijai:
Eil. Nr. |
Vertinimo kriterijus |
Vertinimo turinys |
Atitiktis rekomendacijoms: taip / ne / iš dalies / netaikoma |
Pastabos / rekomendacijos |
1. |
Paslaugos gavėjai |
Paslaugų gavėjų skaičius atitinka nustatytą paslaugų gavėjų skaičių |
|
|
|
|
Formuojamos paslaugų gavėjų asmens bylos teisės aktų nustatyta tvarka, segama visa informacija, susijusi su teikiama paslauga |
|
|
|
|
Vertinamas asmens (šeimos) socialinių paslaugų poreikis |
|
|
2. |
Paslaugų teikimas |
Patvirtintas įstaigos metinis veiklos planas ir teikiamų paslaugų sąrašas |
|
|
|
|
Nustatytos vidaus tvarkos taisyklės, patvirtintas paslaugų teikimo tvarkos aprašas (-ai), su jais supažindinti darbuotojai |
|
|
|
|
Paslaugų sudėtis, trukmė ir gavėjai atitinka Socialinių paslaugų katalogą |
|
|
|
|
Pildomas įstaigą lankančių asmenų registracijos žurnalas, rengiami individualūs darbo su vaiku ir šeimos nariais planai* |
|
|
|
|
Vykdoma vidinė kontrolė |
|
|
|
|
Informacija įvedama į Socialinės paramos šeimai informacinę sistemą |
|
|
|
|
Sudaromos paslaugų teikimo sutartys tarp paslaugų gavėjo ir įstaigos |
|
|
3. |
Teikiantis paslaugas personalas |
Patvirtinti darbuotojų pareigybių aprašymai, sudaromos darbo sutartys, patvirtintos darbų saugos instrukcijos, sudaromi darbuotojų darbo grafikai, darbuotojų išsilavinimas, profesinė kompetencija ir darbo krūvis atitinka reikalavimus ar rekomendacijas |
|
|
|
|
Darbuotojams sudaryta galimybė tobulinti kvalifikaciją |
|
|
|
|
Darbuotojai turi pažymas iš Įtariamųjų, kaltinamųjų ir nuteistųjų registro, kad nėra teisti už nusikaltimus* |
|
|
|
|
Organizuojami darbuotojų pasitarimai paslaugų teikimo klausimais, dalijamasi patirtimi tarpusavyje ir su kitomis įstaigomis, tobulinama kvalifikacija |
|
|
4. |
Paslaugų teikimo vieta |
Patalpos tvarkingos, tinkamai apšviestos, saugios, pritaikytos asmenims su negalia, atitinka priešgaisrinės saugos, darbo saugos ir higienos reikalavimus |
|
|
|
|
Įstaiga turi ne mažiau nei 2 patalpas* |
|
|
5. |
Paslaugų viešinimas |
Paslaugos viešinamos įvairiomis priemonėmis (interneto svetainėje, spaudoje, socialiniuose tinkluose, renginiuose, informacinėse lentose ir pan.) |
|
|
6. |
Bendradarbiavimas |
Paslaugos teikimas derinamas su kitomis pagalbos formomis, teikiant paslaugas bendradarbiaujama su socialinių paslaugų, sveikatos priežiūros ir kitomis įstaigomis, bendruomene, seniūnijomis ir pan., yra bendradarbiavimo sutartys su socialiniais partneriais |
|
|
7. |
Asmens duomenų apsaugos užtikrinimas |
Paslaugų gavėjų dokumentai saugomi ir tvarkomi teisės aktų nustatyta tvarka, yra paslaugų gavėjų sutikimai dėl asmens duomenų naudojimo. |
|
|
* Taikoma teikiant vaikų dienos socialinę priežiūrą
Tikrinti dokumentai: ________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
Išvados:
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
Rekomendacijos (tobulintinos sritys, priemonės kokybei gerinti ir pan.):
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
Vertinimą atliko:
___________________ _________________ ____________________________
(pareigos) (parašas) (vardas, pavardė)
___________________ _________________ ____________________________
(pareigos) (parašas) (vardas, pavardė)
Įstaiga įvykdė/neįvykdė rekomendacijas.
___________________ _________________ ____________________________
(pareigos) (parašas) (vardas, pavardė)
___________________ _________________ ____________________________
(pareigos) (parašas) (vardas, pavardė)
Pakartotinio patikrinimo data _____________