VISAGINO SAVIVALDYBĖS TARYBA
SPRENDIMAS
DĖL VISAGINO SAVIVALDYBĖS TARYBOS 2018 M. SPALIO 25 D. SPRENDIMO NR. TS-199 „DĖL VISAGINO SAVIVALDYBĖS NEFORMALIOJO VAIKŲ ŠVIETIMO LĖŠŲ SKYRIMO IR PANAUDOJIMO TVARKOS APRAŠO PATVIRTINIMO“ PAKEITIMO
2019 m. gruodžio 19 d. Nr. TS-287
Visaginas
Visagino savivaldybės taryba, vadovaudamasi Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 6 straipsnio 8 punktu, 18 straipsnio 1 dalimi ir Neformaliojo vaikų švietimo lėšų skyrimo ir panaudojimo tvarkos aprašu, patvirtintu Lietuvos Respublikos švietimo, mokslo ir sporto ministro 2018 m. rugsėjo 12 d. įsakymu Nr. V-758 „Dėl Neformaliojo vaikų švietimo lėšų skyrimo ir panaudojimo tvarkos aprašo patvirtinimo“, nusprendžia:
Pakeisti Visagino savivaldybės neformaliojo vaikų švietimo lėšų skyrimo ir panaudojimo tvarkos aprašą, patvirtintą Visagino savivaldybės tarybos 2018 m. spalio 25 d. sprendimu Nr. TS-199 „Dėl Visagino savivaldybės neformaliojo vaikų švietimo lėšų skyrimo ir panaudojimo tvarkos aprašo patvirtinimo“:
1. Pakeisti 2 punktą ir jį išdėstyti taip:
2. Pakeisti 6 punktą ir jį išdėstyti taip:
„6. Tuo atveju, kai pagal Aprašo 3–5 punktų nuostatas apskaičiuota lėšų suma visiems švietimo teikėjams bus didesnė / mažesnė, nei iš viso iš valstybės biudžeto gauta NVŠ lėšų suma, tai šios lėšos skirstomos proporcingai – pagal mokinių, dalyvaujančių NVŠ programose, skaičių (skiriant ne mažiau kaip 10 eurų ir ne daugiau kaip 20 eurų per mėnesį vienam NVŠ programoje dalyvaujančiam vaikui) bei NVŠ programų vertinimo rezultatus. Nustačius, kad NVŠ programa atitinka bent vieną iš prioritetinių krypčių, nurodytų 24 punkte, vienam šioje programoje dalyvaujančiam vaikui skiriama didesnė už rekomenduojamą 3 punkte NVŠ lėšų suma (bet ne daugiau kaip 20 eurų per mėnesį). Jei NVŠ lėšų yra mažiau nei vaikų, norinčių dalyvauti NVŠ programose, lėšos pirmiausiai skiriamos vaikams, turintiems specialiųjų ugdymosi poreikių, atsirandančių dėl įgimtų ar įgytų sutrikimų, nepalankių aplinkos veiksnių, taip pat mokiniams, gaunantiems socialinę paramą arba turintiems teisę į socialinę paramą.“
3. Pakeisti 12.5 papunktį ir jį išdėstyti taip:
4. Pakeisti 24 punktą ir jį išdėstyti taip:
„24. Vertinant programas atsižvelgiama, ar jos atitinka bent vieną iš šių prioritetinių krypčių:
24.1. STEAM (angl. Science, Technology, Engineering, Art (creative activities), Mathematics) ugdymas, skatinant gamtos mokslų, technologijų, inžinerijos ir matematikos tyrimų ir eksperimentines veiklas;