VILKAVIŠKIO RAJONO SAVIVALDYBĖS TARYBA
SpREndimas
dėl VILKAVIŠKIO RAJONO SAVIVALDYBĖS smulkiOJO IR VIDUTINIO VERSLO PLĖTROS FINANSAVIMO TVARKOS APRAŠO PATVIRTINIMO
2015 m. kovo 27 d. Nr. B-TS-1326
Vilkaviškis
Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 6 straipsnio 38 punktu, 18 straipsnio 1 dalimi, Lietuvos Respublikos smulkiojo ir vidutinio verslo plėtros įstatymu, Vilkaviškio rajono savivaldybės tarybos 2015 m. vasario 27 d. sprendimu Nr. B-TS-1237 patvirtintu Vilkaviškio rajono savivaldybės strateginiu 2015–2017 metų veiklos planu, Vilkaviškio rajono savivaldybės taryba n u s p r e n d ž i a:
1. Patvirtinti Vilkaviškio rajono savivaldybės smulkiojo ir vidutinio verslo plėtros finansavimo tvarkos aprašą (pridedama).
2. Panaikinti 2015 m. vasario 27 d. Vilkaviškio rajono savivaldybės tarybos sprendimą Nr. B-TS-1250 „Dėl Smulkiojo ir vidutinio verslo plėtros 2015 metų programos patvirtinimo“.
Šis sprendimas gali būti apskųstas Lietuvos Respublikos administracinių bylų teisenos įstatymo nustatyta tvarka.
PATVIRTINTA
Vilkaviškio rajono savivaldybės
tarybos 2015 m. kovo 27 d.
sprendimu Nr. B-TS-1326
VILKAVIŠKIO RAJONO SAVIVALDYBĖS SMULKIOJO IR VIDUTINIO VERSLO PLĖTROS FINANSAVIMO TVARKOS APRAŠAS
I. BENDROSIOS NUOSTATOS
1. Vilkaviškio rajono smulkiojo ir vidutinio verslo plėtros finansavimo tvarkos aprašas (toliau – Aprašas) skirtas finansiškai remti naujai besisteigiančias arba savo veiklą plečiančias (naujas darbo vietas kuriančias) įmones, atitinkančias šiame Apraše nustatytus reikalavimus bei registruotas ir veiklą vykdančias Vilkaviškio rajone. Aprašas orientuotas remti ir skatinti verslumą Vilkaviškio rajone. Aprašas parengtas vadovaujantis Lietuvos Respublikos smulkiojo ir vidutinio verslo plėtros įstatymu, Vilkaviškio rajono savivaldybės tarybos 2015 m. vasario 27 d. sprendimu Nr. B-TS-1237 patvirtintu Vilkaviškio rajono savivaldybės 2015–2017 metų strateginiu veiklos planu.
2. Smulkiojo ir vidutinio verslo subjektai – Vilkaviškio rajono vidutinės įmonės, mažos įmonės, labai mažos įmonės bei fiziniai asmenys, įstatymų nustatyta tvarka turintys teisę verstis savarankiška komercine, gamybine arba profesine ir kita panašaus pobūdžio veikla, įskaitant tą, kuria verčiamasi turint verslo liudijimą, individualios veiklos vykdymo pažymą, vykdantys veiklą Savivaldybės teritorijoje (toliau – Verslo subjektai). Apraše vartojamos sąvokos atitinka Lietuvos Respublikos smulkiojo ir vidutinio verslo plėtros įstatyme vartojamas sąvokas.
II. LĖŠŲ PANAUDOJIMO KRYPTYS
4. Verslo subjektams, pateikusiems paraiškas nuo praėjusių kalendorinių metų spalio 1 d. iki einamųjų kalendorinių metų spalio 1 d., gali būti taikomos šios finansinės paramos iš Savivaldybės biudžeto lėšų formos:
4.1. dalinis kredito palūkanų dengimas:
4.1.1. teikiamas verslo subjektams, gavusiems ilgalaikį kreditą investicijoms iš kredito įstaigos ne trumpesniam kaip trejų metų laikotarpiui, verslo subjektui teikiant prašymą Savivaldybės administracijai kiekvieniems metams atskirai;
4.1.2. maksimali kredito, kuriam dengiama dalis palūkanų, suma, kai sukuriama 1 darbo vieta, – 17 377,21 EUR ir po tiek pat už kiekvieną kitą darbo vietą. Didžiausia kredito, kuriam dengiama dalis palūkanų, suma – 86 886,01 EUR kai sukuriamos 5 darbo vietos ir daugiau;
4.1.3. kredito palūkanos Verslo subjektams iš dalies dengiamos pirmuosius trejus metus:
4.1.3.2. antraisiais metais – iki 85 proc. banko priskaičiuotų palūkanų sumos. Kai sukuriama daugiau darbo vietų negu įsipareigota – iki 100 proc. banko priskaičiuotų palūkanų sumos;
4.1.4. palūkanos Verslo subjektams pradedamos dengti vadovaujantis Savivaldybės tarybos priimtu sprendimu dėl dalinio kredito palūkanų dengimo Verslo subjektams ir trišale sutartimi, pasirašyta tarp Savivaldybės administracijos, kreditą suteikusios kredito įstaigos ir Verslo subjekto;
4.2. pradinių įmonės steigimosi išlaidų kompensavimas Verslo subjektams: individualioms įmonėms, mažosioms bendrijoms, uždarosioms akcinėms bendrovėms ir akcinėms bendrovėms, tikrosioms ūkinėms bendrijoms ir kooperatinėms bendrovėms (kooperatyvams):
4.3. išlaidų rengiant verslo planus kompensavimas:
4.3.1. verslo planų kreditui gauti rengimo išlaidoms dengti skiriama iki 100 proc. dydžio kompensacija, bet ne daugiau kaip 289,62 EUR;
4.3.2. verslo planų (paraiškų) ir dokumentų paramai iš Europos Sąjungos struktūrinių fondų gauti rengimo išlaidoms padengti skiriama iki 100 proc. dydžio kompensacija, bet ne daugiau kaip 868,86 EUR;
4.4. dalyvavimo parodose ir mugėse ar jų organizavimo išlaidų kompensavimas:
4.4.1. skiriama iki 100 proc. dydžio kompensacija parodų salės (kai paroda vyksta Lietuvoje) nuomos išlaidoms padengti, bet ne daugiau kaip 579,24 EUR.
4.5. reklaminių lankstinukų leidimo išlaidų kompensavimas:
4.6. verslininkų konsultavimo (mokymo) išlaidų kompensavimas:
5. Aprašo 4 punkte minimomis finansinės paramos iš Savivaldybės biudžeto lėšų rūšimis Verslo subjektai gali pasinaudoti vieną kartą per kalendorinius metus, išskyrus 4.6 punkte minimą paramą.
6. Parama neskiriama:
6.2. įmonėms, kuriose valstybei ar Savivaldybei priklauso daugiau kaip ½ įstatinio kapitalo ar balsavimo teisių;
7. Verslo subjektų pateiktas paraiškas gauti finansinę paramą iš rajono Savivaldybės biudžeto lėšų nuolat priima Savivaldybės administracijos Investicijų, strateginio planavimo ir vietinio ūkio skyrius. Paraiškas svarsto, vertina ir priima nutarimą dėl finansinės paramos skyrimo Verslo subjektui Savivaldybės tarybos sprendimu iš 7 narių (komisijos pirmininko – Vilkaviškio rajono savivaldybės administracijos direktoriaus pavaduotojo, Investicijų, strateginio planavimo ir vietinio ūkio skyriaus – 3, Finansų ir biudžeto skyriaus – 1, Savivaldybės mero potvarkiu deleguotų Tarybos narių iš Biudžeto, finansų, ekonomikos ir verslo komiteto – 2) sudaryta Komisija ūkio subjektų paraiškoms svarstyti (toliau – Komisija).
9. Aprašo 4.2, 4.3, 4.4, 4.5, 4.6, 4.7 punktuose išvardytos finansinės paramos asignavimus administruoja Savivaldybės administracijos direktorius.
10. Lėšos smulkiojo ir vidutinio verslo plėtros finansavimui tvirtinamos vieneriems metams, lėšų šaltinis – Vilkaviškio rajono savivaldybės biudžeto lėšos.
III. PARAMOS TEIKIMO SĄLYGOS
12. Finansinės paramos iš Savivaldybės biudžeto formos, dokumentai, kuriuos pateikia verslo subjektai, pageidaujantys gauti finansinę paramą iš Savivaldybės biudžeto, kitos sąlygos:
12.1. Dalinis kredito palūkanų dengimas:
12.1.1. dokumentai, kuriuos turi pateikti verslo subjektas šiai paramai gauti:
12.1.1.4. Valstybinės mokesčių inspekcijos pažyma apie atsiskaitymą su valstybės, savivaldybių biudžetais ir valstybės pinigų fondais**;
12.1.1.5. Valstybinio socialinio draudimo fondo (toliau – VSDF) valdybos pažyma apie atsiskaitymą su VSDF biudžetu**;
12.1.1.6. Valstybinio socialinio draudimo ir sveikatos draudimo fondo lėšų finansinės ataskaitos (4 forma) už paskutinį ataskaitinį laikotarpį prieš paraiškos pateikimą kopija*;
12.1.2. Prioritetai įmonei suteikiant dalinio palūkanų dengimo paramą:
12.1.2.3. didesnis naujų darbo vietų skaičiaus sukūrimas įmonėms, vykdančioms tos pačios rūšies veiklą ir panašios apimties (gaunamų pajamų išraiška) projektus;
12.1.3. Jeigu, remiantis ūkio subjektų pateiktais dokumentais, nustatoma, kad verslo subjektas gautą dalinio palūkanų dengimo paramą naudoja ne pagal verslo plane numatytą paskirtį (t. y. nevykdo planuotos veiklos), trišalė sutartis su juo nutraukiama ir paramos gavėjas privalo grąžinti visą gautą finansinę paramą. Ginčai dėl suteiktos paramos grąžinimo sprendžiami įstatymų nustatyta tvarka.
12.1.4. Jeigu, remiantis verslo subjektų pateiktais dokumentais, nustatoma, kad verslo subjektas, gaunantis dalinio kredito palūkanų dengimo paramą, neįvykdo įsipareigojimo dėl darbo vietų sukūrimo, Komisija verslo subjektų paraiškoms svarstyti sprendžia dėl tolimesnės paramos verslo subjektui sumažinimo ar dėl sutarties nutraukimo.
12.1.5. Verslo subjektas, gaunantis dalinio kredito palūkanų dengimo paramą, pasibaigus ataskaitiniam ketvirčiui, turi pateikti Valstybinio socialinio draudimo ir sveikatos draudimo fondo lėšų finansinę ataskaitą bei ataskaitą apie vykdomą veiklą.
12.2. Pradinių įmonės steigimosi išlaidų kompensavimas:
12.3. Išlaidų, rengiant verslo planus, kompensavimas:
12.3.1. teikiami dokumentai:
12.3.1.4. mokėjimo pavedimo su banko žymomis arba kvito, patvirtinančio, kad sumokėta už verslo plano paruošimą, kopija*;
12.4. Dalyvavimo parodose ir mugėse ar jų organizavimo išlaidų kompensavimas:
12.4.1. teikiami dokumentai:
12.4.1.4. mokėjimo pavedimo su banko žymomis arba kvito, patvirtinančio, kad sumokėta už parodų salės ir (ar) įrangos nuomą, kopija*;
12.5. Reklaminių lankstinukų leidimo išlaidų kompensavimas:
12.5.1. teikiami dokumentai:
12.5.1.4. mokėjimo pavedimo su banko žymomis arba kvito, patvirtinančio, kad sumokėta už reklaminio lankstinuko išleidimą, kopija*;
12.6. Verslininkų konsultavimo (mokymo) išlaidų kompensavimas:
12.6.1. teikiami dokumentai:
12.6.1.4. mokėjimo pavedimo su banko žymomis arba kvito, patvirtinančio, kad sumokėta už konsultavimo (mokymo) išlaidas, kopija*;
12.7. Interneto svetainės kūrimo išlaidų kompensavimas:
12.7.1. teikiami dokumentai:
12.7.1.4. mokėjimo pavedimo su banko žymomis arba kvito, patvirtinančio, kad sumokėta už interneto svetainės sukūrimą, kopija*;
IV. PARAIŠKŲ VERTINIMO TVARKA
13. Verslo subjektų paraiškas su dokumentais finansinei paramai iš Savivaldybės biudžeto gauti nuolat priima, registruoja, perduoda Komisijos pirmininkui Investicijų, strateginio planavimo ir vietinio ūkio skyrius.
14. Verslo subjektų pateiktas paraiškas dėl finansinės paramos iš Savivaldybės biudžeto Komisija svarsto, vertina ir priima nutarimus dėl finansinės paramos skyrimo vieną kartą per ketvirtį. Komisijos posėdyje gali dalyvauti įmonės, pateikusios paraišką, vadovas arba jo įgaliotas asmuo.
15. Komisija, posėdyje apsvarsčiusi ir įvertinusi pateiktas paraiškas bei dokumentus, priima nutarimą, surašo posėdžio protokolą ir perduoda jį Investicijų, strateginio planavimo ir vietinio ūkio skyriui.
16. Investicijų, strateginio planavimo ir vietinio ūkio skyriaus specialistai, vadovaudamiesi Komisijos protokolu, ruošia Savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymo dėl dalinio palūkanų dengimo iš Savivaldybės biudžeto verslo subjektui skyrimo projektą, raštu atsako verslo subjektui, jeigu finansinės paramos iš rajono Savivaldybės biudžeto jam nuspręsta neskirti, bei prižiūri, kaip laikomasi šių nuostatų 12.1.3, 12.1.4, 12.1.5, 12.1.6 punktų reikalavimų.
17. Jeigu verslo subjektui suteikiama dalinio paskolos palūkanų dengimo lengvata, trišalę sutartį ruošia Investicijų, strateginio planavimo ir vietinio ūkio skyrius.
18. Buhalterinę apskaitą, susijusią su smulkiojo ir vidutinio verslo plėtros finansavimu, tvarko Apskaitos skyrius.
19. Verslo subjektas, Savivaldybei papildomai paprašius, privalo pateikti visą prašomą informaciją ir dokumentus, susijusius su veikla, kuriai paskirta finansinė parama iš Savivaldybės biudžeto.
20. Smulkiojo ir vidutinio verslo plėtros finansavimo tvarkos aprašas tvirtinamas, papildomas, keičiamas Savivaldybės tarybos sprendimu.
21. Visais finansinės paramos prašymo atvejais verslo subjektai privalo pateikti pažymėjimo apie nekilnojamojo daikto ir daiktinės teisės į jį įregistravimą Nekilnojamojo turto registre kopiją.
* – kopijos, patvirtintos įmonės antspaudu ir vadovo parašu.
** – pažymos galioja vieną mėnesį nuo jų išdavimo dienos.
________________________________________
Smulkiojo ir vidutinio verslo plėtros
finansavimo tvarkos aprašo 1 priedas
|
PARAIŠKA DALINIO KREDITO PALŪKANŲ DENGIMO PARAMAI GAUTI |
|||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||
(data) |
|||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||
Įmonės pavadinimas
|
Įmonės buveinė
|
Įmonės kodas
|
|||||||||||||||
Telefono Nr.
|
Fakso Nr.
|
El. pašto adresas
|
|||||||||||||||
Įmonės vadovas (vardas, pavardė)
|
Telefono/fakso Nr.
|
El. pašto adresas
|
|||||||||||||||
|
|
|
|||||||||||||||
1. Pagrindinė įmonės vykdoma veikla ir darbuotojų skaičius: |
|||||||||||||||||
|
|
||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||
2. Trumpas veiklos, kurios vykdymui prašoma dalinio paskolos palūkanų dengimo lengvatos, |
|||||||||||||||||
aprašymas |
|
||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||
3. Kreditą suteikusi įstaiga |
|
||||||||||||||||
4. Per paskutinius trejus metus įmonės gauta finansinė parama iš rajono savivaldybės |
|||||||||||||||||
biudžeto |
|
||||||||||||||||
5. Pridedamų dokumentų sąrašas (nurodyti lapų skaičių): |
|
||||||||||||||||
5.1. įmonės registravimo pažymėjimo ir veiklos nuostatų kopijos |
|
||||||||||||||||
5.2. verslo plano kopija |
|
||||||||||||||||
5.3. VMI pažyma |
|
||||||||||||||||
5.4. VSDFV pažyma |
|
||||||||||||||||
5.5. socialinio draudimo ir sveikatos draudimo lėšų finansinė ataskaita (f4) |
|
||||||||||||||||
5.6. sutarties su kredito įstaiga kopija |
|
||||||||||||||||
5.7. įmonės įsipareigojimas dėl naujai sukuriamų darbo vietų skaičiaus |
|
||||||||||||||||
5.8. paskutinių dvejų metų pelno (nuostolių) ataskaitų kopijos |
|
||||||||||||||||
6. ĮMONĖS VADOVO PASIŽADĖJIMAS |
|||||||||||||||||
Aš, |
|||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||
(įmonės vadovo (savininko) vardas, pavardė) |
|||||||||||||||||
patvirtinu, kad paraiškoje ir kituose dokumentuose pateikta informacija yra teisinga. Įsipareigoju leisti Vilkaviškio rajono savivaldybės administracijai patikrinti pateiktą informaciją, jeigu jos manymu tai yra būtina.
|
|||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|||||||||||||
(pareigos) |
|
(parašas) |
|
(vardas, pavardė) |
|||||||||||||
|
|||||||||||||||||
A.V. |
|||||||||||||||||
Smulkiojo ir vidutinio verslo plėtros
finansavimo tvarkos aprašo 2 priedas
PARAIŠKA ĮMONĖS PRADINIO STEIGIMOSI IŠLAIDŲ SUBSIDIJAI GAUTI |
||||||||||||
|
||||||||||||
|
|
|||||||||||
(data) |
||||||||||||
|
||||||||||||
Įmonės pavadinimas
|
Įmonės buveinė
|
Įmonės kodas
|
||||||||||
Telefono Nr.
|
Fakso Nr.
|
El. pašto adresas
|
||||||||||
Įmonės vadovas (vardas, pavardė)
|
Telefono/fakso Nr.
|
El. pašto adresas
|
||||||||||
|
|
|
||||||||||
1. Įmonės vykdoma veikla ir darbuotojų skaičius |
|
|||||||||||
|
||||||||||||
|
||||||||||||
1.1. |
|
|||||||||||
(nurodoma iš visų įmonės nuostatuose (įstatuose) numatytų veiklos sričių realiai numatoma vystyti veikla) |
||||||||||||
2. Įmonės sumokėtos pradinės steigimosi išlaidos |
||||||||||||
(nurodyti išlaidų pavadinimą, kam sumokėta, mokėjimo data) |
||||||||||||
2.1. |
|
|||||||||||
2.2. |
|
|||||||||||
2.3. |
|
|||||||||||
|
|
|||||||||||
3. Pridedamų dokumentų sąrašas (nurodyti lapų skaičių): |
|
|||||||||||
3.1. įmonės registravimo pažymėjimo originalas ir kopija |
|
|||||||||||
3.2. apmokėjimo dokumentų kopijos: |
|
|||||||||||
3.2.1. |
|
|||||||||||
3.2.2. |
|
|||||||||||
3.2.3. |
|
|||||||||||
4. Skirtą kompensaciją prašome pervesti (nurodyti įmonės sąskaitos Nr., banko pavadinimą |
||||||||||||
ir kodą): |
|
|||||||||||
|
||||||||||||
5. ĮMONĖS VADOVO PASIŽADĖJIMAS |
||||||||||||
Aš, |
||||||||||||
|
||||||||||||
(įmonės vadovo (savininko) vardas, pavardė) |
||||||||||||
patvirtinu, kad paraiškoje ir kituose dokumentuose pateikta informacija yra teisinga. Įsipareigoju leisti Vilkaviškio rajono savivaldybės administracijai patikrinti pateiktą informaciją, jeigu jos manymu tai yra būtina.
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
|
|
|
|
||||||||
(pareigos) |
|
(parašas) |
|
(vardas, pavardė) |
||||||||
|
||||||||||||
A.V. |
||||||||||||
Smulkiojo ir vidutinio verslo plėtros
finansavimo tvarkos aprašo 3 priedas
|
PARAIŠKA VERSLO PLANO RENGIMO IŠLAIDŲ KOMPENSACIJAI GAUTI |
||||||||||||||
|
||||||||||||||
|
|
|||||||||||||
(data) |
||||||||||||||
|
||||||||||||||
Įmonės pavadinimas
|
Įmonės buveinė
|
Įmonės kodas
|
||||||||||||
Telefono Nr.
|
Fakso Nr.
|
El. pašto adresas
|
||||||||||||
Įmonės vadovas (vardas, pavardė)
|
Telefono/fakso Nr.
|
El. pašto adresas
|
||||||||||||
|
|
|
||||||||||||
1. Įmonės vykdoma veikla ir darbuotojų skaičius |
|
|||||||||||||
|
||||||||||||||
2. Trumpas verslo plano apibūdinimas: |
|
|||||||||||||
|
||||||||||||||
|
||||||||||||||
|
||||||||||||||
|
|
|||||||||||||
3. Pridedamų dokumentų sąrašas (nurodyti lapų skaičių): |
|
|||||||||||||
3.1. įmonės registravimo pažymėjimo kopija |
|
|||||||||||||
3.2. sutarties su verslo plano ruošėju kopija |
|
|||||||||||||
3.3. apmokėjimo dokumento už verslo plano paruošimą kopija |
|
|||||||||||||
3.4. paskolos (paramos) gavimo sutarties kopija |
|
|||||||||||||
3.5. verslo plano kopija |
|
|||||||||||||
4. Skirtą kompensaciją prašome pervesti (nurodyti įmonės sąskaitos Nr., banko pavadinimą |
||||||||||||||
ir kodą): |
|
|||||||||||||
|
||||||||||||||
5. ĮMONĖS VADOVO PASIŽADĖJIMAS |
||||||||||||||
Aš, |
||||||||||||||
|
||||||||||||||
(įmonės vadovo (savininko) vardas, pavardė) |
||||||||||||||
patvirtinu, kad paraiškoje ir kituose dokumentuose pateikta informacija yra teisinga. Įsipareigoju leisti Vilkaviškio rajono savivaldybės administracijai patikrinti pateiktą informaciją, jeigu jos manymu tai yra būtina.
|
||||||||||||||
|
||||||||||||||
|
||||||||||||||
|
|
|
|
|
||||||||||
(pareigos) |
|
(parašas) |
|
(vardas, pavardė) |
||||||||||
|
||||||||||||||
A.V. |
||||||||||||||
Smulkiojo ir vidutinio verslo plėtros
finansavimo tvarkos aprašo 4 priedas
PARAIŠKA DALYVAVIMO PARODOSE IR MUGĖSE IŠLAIDŲ KOMPENSACIJAI GAUTI |
||||||||||||
|
||||||||||||
|
|
|||||||||||
(data) |
||||||||||||
|
||||||||||||
Įmonės pavadinimas
|
Įmonės buveinė
|
Įmonės kodas
|
||||||||||
Telefono Nr.
|
Fakso Nr.
|
El. pašto adresas
|
||||||||||
Įmonės vadovas (vardas, pavardė)
|
Telefono/fakso Nr.
|
El. pašto adresas
|
||||||||||
|
|
|
||||||||||
1. Įmonės vykdoma veikla ir darbuotojų skaičius |
|
|||||||||||
|
||||||||||||
2. Trumpas parodos (mugės) apibūdinimas: |
|
|||||||||||
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
|
|||||||||||
3. Pridedamų dokumentų sąrašas (nurodyti lapų skaičių): |
|
|||||||||||
3.1. įmonės registravimo pažymėjimo kopija |
|
|||||||||||
3.2. sutarties su parodos (mugės) organizatoriumi ar parodos (mugės) dalyvių sąrašo kopija |
|
|||||||||||
3.3. apmokėjimo dokumento už parodų salės ir (ar) įrangos nuomą kopija |
|
|||||||||||
3.4. parodos (mugės) rengėjo pažyma apie verslo subjekto dalyvavimą parodoje (mugėje) |
|
|||||||||||
4. Skirtą kompensaciją prašome pervesti (nurodyti įmonės sąskaitos Nr., banko pavadinimą |
||||||||||||
ir kodą): |
|
|||||||||||
|
||||||||||||
5. ĮMONĖS VADOVO PASIŽADĖJIMAS |
||||||||||||
Aš, |
||||||||||||
|
||||||||||||
(įmonės vadovo (savininko) vardas, pavardė) |
||||||||||||
patvirtinu, kad paraiškoje ir kituose dokumentuose pateikta informacija yra teisinga. Įsipareigoju leisti Vilkaviškio rajono savivaldybės administracijai patikrinti pateiktą informaciją, jeigu jos manymu tai yra būtina.
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
|
|
|
|
||||||||
(pareigos) |
|
(parašas) |
|
(vardas, pavardė) |
||||||||
|
||||||||||||
A.V. |
||||||||||||
Smulkiojo ir vidutinio verslo plėtros
finansavimo tvarkos aprašo 5 priedas
PARAIŠKA REKLAMINIŲ LANKSTINUKŲ LEIDIMO IŠLAIDŲ KOMPENSACIJAI GAUTI |
|||||||||||||
|
|||||||||||||
|
|
||||||||||||
(data) |
|||||||||||||
|
|||||||||||||
Įmonės pavadinimas
|
Įmonės buveinė
|
Įmonės kodas
|
|||||||||||
Telefono Nr.
|
Fakso Nr.
|
El. pašto adresas
|
|||||||||||
Įmonės vadovas (vardas, pavardė)
|
Telefono/fakso Nr.
|
El. pašto adresas
|
|||||||||||
|
|
|
|||||||||||
1. Įmonės vykdoma veikla ir darbuotojų skaičius |
|
||||||||||||
|
|||||||||||||
2. Reklaminio lankstinuko išleidimo tikslas, trumpas aprašymas, tiražas: |
|
||||||||||||
|
|||||||||||||
|
|||||||||||||
|
|||||||||||||
|
|
||||||||||||
3. Pridedamų dokumentų sąrašas (nurodyti lapų skaičių): |
|
||||||||||||
3.1. įmonės registravimo pažymėjimo kopija |
|
||||||||||||
3.2. sutarties su reklaminio lankstinuko leidėju kopija |
|
||||||||||||
3.3. apmokėjimo dokumento už reklaminio lankstinuko išleidimą kopija |
|
||||||||||||
3.4. reklaminio lankstinuko pavyzdys |
|
||||||||||||
4. Skirtą kompensaciją prašome pervesti (nurodyti įmonės sąskaitos Nr., banko pavadinimą |
|||||||||||||
ir kodą): |
|
||||||||||||
|
|||||||||||||
5. ĮMONĖS VADOVO PASIŽADĖJIMAS |
|||||||||||||
Aš, |
|||||||||||||
|
|||||||||||||
(įmonės vadovo (savininko) vardas, pavardė) |
|||||||||||||
patvirtinu, kad paraiškoje ir kituose dokumentuose pateikta informacija yra teisinga. Įsipareigoju leisti Vilkaviškio rajono savivaldybės administracijai patikrinti pateiktą informaciją, jeigu jos manymu tai yra būtina.
|
|||||||||||||
|
|||||||||||||
|
|||||||||||||
|
|
|
|
|
|||||||||
(pareigos) |
|
(parašas) |
|
(vardas, pavardė) |
|||||||||
|
|||||||||||||
A.V. |
|||||||||||||
Smulkiojo ir vidutinio verslo plėtros
finansavimo tvarkos aprašo 6 priedas
PARAIŠKA VERSLININKŲ KONSULTAVIMO (MOKYMO) IŠLAIDŲ KOMPENSACIJAI GAUTI |
||||||||||||||
|
||||||||||||||
|
|
|||||||||||||
(data) |
||||||||||||||
|
||||||||||||||
Įmonės pavadinimas
|
Įmonės buveinė
|
Įmonės kodas
|
||||||||||||
Telefono Nr.
|
Fakso Nr.
|
El. pašto adresas
|
||||||||||||
Įmonės vadovas (vardas, pavardė)
|
Telefono/fakso Nr.
|
El. pašto adresas
|
||||||||||||
|
|
|
||||||||||||
1. Įmonės vykdoma veikla ir darbuotojų skaičius |
|
|||||||||||||
|
||||||||||||||
2. Įmonės darbuotojų konsultavimo (mokymo) trumpas aprašymas: (mokymo poreikis, |
||||||||||||||
tikslas, veiklos sritis, rengėjas, dalyvių skaičius ir pan.): |
|
|||||||||||||
|
||||||||||||||
|
||||||||||||||
|
||||||||||||||
|
|
|||||||||||||
3. Pridedamų dokumentų sąrašas (nurodyti lapų skaičių): |
|
|||||||||||||
3.1. įmonės registravimo pažymėjimo kopija |
|
|||||||||||||
3.2. sutarties su konsultavimo (mokymo) organizatoriumi kopija |
|
|||||||||||||
3.3. dokumento, patvirtinančio, kad apmokėta už konsultavimą (mokymą) kopija |
|
|||||||||||||
3.4. mokymo baigimo pažymėjimų kopijos |
|
|||||||||||||
4. Skirtą kompensaciją prašome pervesti (nurodyti įmonės sąskaitos Nr., banko pavadinimą |
||||||||||||||
ir kodą): |
|
|||||||||||||
|
||||||||||||||
5. ĮMONĖS VADOVO PASIŽADĖJIMAS |
||||||||||||||
Aš, |
||||||||||||||
|
||||||||||||||
(įmonės vadovo (savininko) vardas, pavardė) |
||||||||||||||
patvirtinu, kad paraiškoje ir kituose dokumentuose pateikta informacija yra teisinga. Įsipareigoju leisti Vilkaviškio rajono savivaldybės administracijai patikrinti pateiktą informaciją, jeigu jos manymu tai yra būtina.
|
||||||||||||||
|
||||||||||||||
|
||||||||||||||
|
|
|
|
|
||||||||||
(pareigos) |
|
(parašas) |
|
(vardas, pavardė) |
||||||||||
|
||||||||||||||
A.V. |
||||||||||||||
Smulkiojo ir vidutinio verslo plėtros
finansavimo tvarkos aprašo 7 priedas
PARAIŠKA INTERNETO SVETAINĖS KŪRIMO IŠLAIDŲ KOMPENSACIJAI GAUTI |
||||||||||||||
|
||||||||||||||
|
|
|||||||||||||
(data) |
||||||||||||||
|
||||||||||||||
Įmonės pavadinimas
|
Įmonės buveinė
|
Įmonės kodas
|
||||||||||||
Telefono Nr.
|
Fakso Nr.
|
El. pašto adresas
|
||||||||||||
Įmonės vadovas (vardas, pavardė)
|
Telefono/fakso Nr.
|
El. pašto adresas
|
||||||||||||
|
|
|
||||||||||||
1. Įmonės vykdoma veikla ir darbuotojų skaičius |
|
|||||||||||||
|
||||||||||||||
2. Trumpas interneto svetainės apibūdinimas: |
|
|||||||||||||
|
||||||||||||||
|
||||||||||||||
|
||||||||||||||
|
|
|||||||||||||
3. Pridedamų dokumentų sąrašas (nurodyti lapų skaičių): |
|
|||||||||||||
3.1. įmonės registravimo pažymėjimo kopija |
|
|||||||||||||
3.2. sutarties su interneto svetainės kūrėju kopija |
|
|||||||||||||
3.3. apmokėjimo dokumentų už interneto svetainės sukūrimą kopijos |
|
|||||||||||||
3.4. veikiančios interneto svetainės adresas |
|
|||||||||||||
|
|
|||||||||||||
4. Skirtą kompensaciją prašome pervesti (nurodyti įmonės sąskaitos Nr., banko pavadinimą |
||||||||||||||
ir kodą): |
|
|||||||||||||
|
||||||||||||||
5. ĮMONĖS VADOVO PASIŽADĖJIMAS |
||||||||||||||
Aš, |
||||||||||||||
|
||||||||||||||
(įmonės vadovo (savininko) vardas, pavardė) |
||||||||||||||
patvirtinu, kad paraiškoje ir kituose dokumentuose pateikta informacija yra teisinga. Įsipareigoju leisti Vilkaviškio rajono savivaldybės administracijai patikrinti pateiktą informaciją, jeigu jos manymu tai yra būtina.
|
||||||||||||||
|
||||||||||||||
|
||||||||||||||
|
|
|
|
|
||||||||||
(pareigos) |
|
(parašas) |
|
(vardas, pavardė) |
||||||||||
|
||||||||||||||
A.V. |
||||||||||||||