PAKRUOJO RAJONO SAVIVALDYBĖS MERAS

 

POTVARKIS

DĖL PAKRUOJO RAJONO SAVIVALDYBĖS SOCIALINĖS PRIEŽIŪROS AKREDITAVIMO IR KOKYBĖS KONTROLĖS TVARKOS APRAŠO

PATVIRTINIMO

 

2023 m. gegužės 30 d. Nr. MV-54

Pakruojis

 

Vadovaudamasis Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 25 straipsnio 5 dalimi, Lietuvos Respublikos socialinių paslaugų įstatymo 13 straipsnio 1 ir 6 dalimis, Socialinės priežiūros akreditavimo tvarkos aprašo, patvirtinto Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2020 m. birželio 30 d. įsakymu Nr. A1-622 „Dėl Socialinės priežiūros akreditavimo tvarkos aprašo patvirtinimo“, 4 punktu:

1. T v i r t i n u Pakruojo rajono savivaldybės socialinės priežiūros akreditavimo ir kokybės kontrolės tvarkos aprašą (pridedama).

2. Pripažįstu netekusiu galios Pakruojo rajono savivaldybės mero 2023 m. gegužės 25 d. potvarkį Nr. MV-50 „Dėl Pakruojo rajono savivaldybės socialinės priežiūros akreditavimo ir kokybės kontrolės tvarkos aprašo patvirtinimo“.

Šis potvarkis gali būti skundžiamas Lietuvos Respublikos administracinių bylų teisenos įstatymo nustatyta tvarka.

 

 

Savivaldybės meras                                                                                               Saulius Margis

 


 

PATVIRTINTA

Pakruojo rajono savivaldybės mero

2023 m. gegužės 30 d. potvarkiu

Nr. MV-54

 

 

PAKRUOJO RAJONO SAVIVALDYBĖS SOCIALINĖS PRIEŽIŪROS AKREDITAVIMO IR KOKYBĖS KONTROLĖS TVARKOS APRAŠAS

 

 

I SKYRIUS

BENDROSIOS NUOSTATOS

 

1.  Pakruojo rajono savivaldybės socialinės priežiūros akreditavimo ir kokybės kontrolės tvarkos aprašas (toliau – Tvarkos aprašas) nustato įstaigos, pageidaujančios teikti akredituotą socialinę priežiūrą, veiklos organizavimo ypatumus, prašymų ir dokumentų, reikalingų akredituotai socialinei priežiūrai teikti, pateikimą, jų vertinimą, socialinės priežiūros akreditavimo procedūras, Pakruojo rajono savivaldybės (toliau – Savivaldybė) teritorijoje teikiamų socialinės priežiūros paslaugų kokybės kontrolės vykdymo procedūras socialines paslaugas teikiančiose įstaigose ir organizacijose, kurių veiklos reguliavimas yra priskirtas Savivaldybei.

2. Šis Tvarkos aprašas taikomas ir prevencinių bei bendrųjų socialinių paslaugų kokybės kontrolės organizavimui.

3. Socialinės priežiūros paslaugas teikiančių įstaigų akreditavimo tikslas – įvertinti socialines paslaugas teikiančios įstaigos, norinčios teikti akredituotą socialinę priežiūrą (toliau – Įstaiga), pasirengimą teikti šias paslaugas ir užtikrinti Pakruojo rajone teikiamų socialinės priežiūros paslaugų kokybę.

4. Tvarkos apraše vartojamos sąvokos atitinka Lietuvos Respublikos socialinių paslaugų įstatyme (toliau – Įstatymas), Lietuvos Respublikos biudžetinių įstaigų įstatyme, Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatyme, Lietuvos Respublikos vaiko teisių apsaugos pagrindų įstatyme, Lietuvos Respublikos vaiko minimalios ir vidutinės priežiūros įstatyme ir Lietuvos Respublikos gyvenamosios vietos deklaravimo įstatyme apibrėžtas sąvokas.

 

II SKYRIUS

PRAŠYMŲ IR DOKUMENTŲ PATEIKIMAS, JŲ VERTINIMAS

 

5. Įstaiga, pageidaujanti teikti akredituotą socialinę priežiūrą Savivaldybės teritorijoje, pateikia Savivaldybės administracijai Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro nustatytos formos prašymą leisti teikti akredituotą socialinę priežiūrą. Prašymas turi būti užpildytas lietuvių kalba, pasirašytas Įstaigos vadovo ar jo įgalioto asmens. Prašymas turi būti pasirašytas kvalifikuotu elektroniniu parašu, atitinkančiu 2014 m. liepos 23 d. Europos Parlamento ir Tarybos reglamente (ES) Nr. 910/2014 dėl elektroninės atpažinties ir elektroninių operacijų patikimumo užtikrinimo paslaugų vidaus rinkoje, kuriuo panaikinama Direktyva 1999/93/E, nustatytus kvalifikuotam elektroniniam parašui keliamus reikalavimus.

6.  Pareiškėjas kartu su prašymu privalo pateikti šiuos lietuvių kalba surašytus dokumentus (arba jų vertimus, patvirtintus vertėjo, pareiškėjo vadovo ar jo įgalioto asmens) arba teisės aktų nustatyta tvarka patvirtintas jų kopijas:

6.1. Įstaigos steigimo dokumentą (pvz.: įstatus, nuostatus, registravimo pažymėjimą);

6.2. jei pareiškėjui atstovauja ne jo vadovas, – dokumentą, patvirtinantį asmens teisę veikti pareiškėjo vardu;

6.3. asmens, turinčio teisę veikti pareiškėjo vardu, pasirašytą deklaraciją;

6.4. jei paslaugoms teikti, vadovaujantis Socialinių paslaugų katalogu, patvirtintu Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2006 m. balandžio 5 d. įsakymu Nr. A1-93 „Dėl Socialinių paslaugų katalogo patvirtinimo“, būtinos patalpos:

6.4.1. dokumentus, patvirtinančius teisę naudotis patalpomis (pvz., Valstybės įmonės Registrų centro išrašą (nuorašą) ir (ar) patalpų nuomos ir (ar) panaudos sutartis);

6.4.2. dokumentus, patvirtinančius patalpų, kuriose bus teikiama (teikiama) akredituota socialinė priežiūra, atitiktį Akredituotos vaikų dienos socialinės priežiūros teikimo reikalavimams ir rekomendacijoms, patvirtintoms Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2020 m. liepos 10 d. įsakymu Nr. A1-658 „Dėl Akredituotos vaikų dienos socialinės priežiūros teikimo reikalavimų ir rekomendacijų patvirtinimo“ (toliau – VDC reikalavimai ir rekomendacijos) ir (ar) Socialinės priežiūros reikalavimuose patalpoms nustatytiems reikalavimams (pvz., patalpų planus; jei pageidaujama teikti akredituotą socialinę reabilitaciją neįgaliesiems bendruomenėje (ji teikiama), gali būti pateikiamos nuotraukos, įrodančios, kad patekimas į Įstaigos patalpas prieinamas pagal negalios pobūdį, ar tai patvirtinantis įstaigos vadovo raštas);

6.5. Įstaigos, kuri teiks (teikia) akredituotą socialinę priežiūrą, darbuotojų išsilavinimą, nurodytą VDC reikalavimuose ir rekomendacijose ir (ar) Socialinės priežiūros reikalavimuose, pagrindžiančius dokumentus (pvz.: diplomus, kvalifikacinius ir (ar) mokymų baigimo pažymėjimus);

6.6. Įstaigos, kuri teiks (teikia) akredituotą socialinę reabilitaciją neįgaliesiems bendruomenėje, darbuotojų patirtį, nurodytą Socialinės priežiūros reikalavimuose, pagrindžiančius dokumentus (pvz.: darbdavio patvirtintą darbo sutarties kopiją, pareigybės aprašymo kopiją, darbdavio išduotą pažymą).

7.    Įstaigos, kurių steigėja yra Savivaldybė, Tvarkos aprašo 6.1, 6.4 ir 6.5 papunkčiuose nurodytų dokumentų neteikia, jei Savivaldybės administracijos Socialinės rūpybos skyrius – įgaliotas padalinys (toliau – Socialinės rūpybos skyrius) šią informaciją turi ar gali gauti pats.

8. Tvarkos aprašo 5 ir 6 punktuose nurodyti dokumentai gali būti pateikiami vienu elektroniniu laišku Savivaldybės administracijos nurodytu elektroninio pašto adresu socrupyba@pakruojis.lt. Šie dokumentai vienu laišku gali būti pateikiami naudojant specialias didelės apimties byloms siųsti pritaikytas programas ir (ar) mainavietes internete.

9. Socialinės rūpybos skyriaus specialistas (toliau – Specialistas), gavęs Tvarkos aprašo 5 punkte nurodytą prašymą, įvertina ar:

9.1. pareiškėjas atitinka VDC reikalavimuose ir rekomendacijose ir (ar) Socialinės priežiūros reikalavimuose nustatytus reikalavimus personalo išsilavinimui ir patalpoms (jei paslaugoms teikti, vadovaujantis Socialinių paslaugų katalogu (toliau – Katalogas), patalpos yra būtinos);

9.2. prašymas užpildytas Tvarkos aprašo 5 punkte nustatyta tvarka ir jame pateikta visa reikalinga informacija;

9.3. pateikti visi Tvarkos aprašo 6 punkte nurodyti dokumentai.

10. Specialistas užpildo Atitikimo nustatytiems akredituotos socialinės priežiūros teikimo reikalavimams vertinimo pažymą (1 priedas).

11. Specialistas, nustatęs, kad pareiškėjas prašyme nenurodė visos reikalingos informacijos, pateikė ne visus nurodytus dokumentus, dokumentai netinkamai įforminti, apie tai per 5 darbo dienas nuo jų gavimo dienos raštu informuoja juos pateikusią Įstaigą ir nustato terminą reikalingiems dokumentams ir (ar) informacijai pateikti. Jei per nustatytą terminą Įstaiga trūkstamų dokumentų nepateikia, priimamas sprendimas pateikto prašymo ir dokumentų vertinimo procedūrą nutraukti. Apie tai Įstaiga informuojama raštu nurodant jos nutraukimo priežastį.

12. Tvarkos aprašo 9, 10 ir 11 punktuose nurodyta procedūra atliekama ne ilgiau kaip per 30 kalendorinių dienų nuo Tvarkos aprašo 4 punkte nurodyto prašymo gavimo dienos.

13. Sprendimą dėl prašymo ir dokumentų vertinimo procedūros nutraukimo priima Savivaldybės mero įgaliotas Savivaldybės administracijos direktorius (toliau - Savivaldybės administracijos direktorius).

 

III SKYRIUS

TEISĖS TEIKTI AKREDITUOTĄ SOCIALINĘ PRIEŽIŪRĄ SUTEIKIMAS

 

14. Specialistui nustačius, kad Įstaiga prašyme nurodė visą reikalingą informaciją, pateikė visus reikalingus tinkamai įformintus dokumentus, priimamas sprendimas dėl teisės teikti akredituotą socialinę priežiūrą.

15. Sprendimą dėl teisės Įstaigai teikti akredituotą socialinę priežiūrą priima Savivaldybės administracijos direktorius.

16. Apie priimtą sprendimą dėl teisės teikti akredituotą socialinę priežiūrą Socialinės rūpybos skyrius informuoja Įstaigą raštu per 3 darbo dienas nuo šio sprendimo priėmimo dienos.

17. Specialistas įveda informaciją apie Įstaigą, kuriai suteikta teisė teikti akredituotą socialinę priežiūrą (prašymo datą, savivaldybės, kurioje bus teikiama akredituota socialinė priežiūra, pavadinimą, Įstaigos, kuriai suteikta teisė teikti akredituotą socialinę priežiūrą, kodą, pavadinimą, kontaktus (telefono ryšio numerį ir elektroninio pašto adresą), pažymi gavėjus, kuriems prašoma leisti teikti akredituotą socialinę priežiūrą, socialinės priežiūros teikimo vietos kontaktus (veiklos adresą, telefono ryšio numerį ir elektroninio pašto adresą), nurodo vietų skaičių Įstaigoje, kurioje bus teikiama akredituota socialinė priežiūra (jei paslaugoms teikti, vadovaujantis Katalogu, būtinos patalpos), etatų akredituotai socialinei priežiūrai teikti skaičių ir darbuotojų, teikiančių šią paslaugą, skaičių, sprendimo dėl teisės teikti akredituotą socialinę priežiūrą priėmimo datą (jei prašoma leisti teikti vaikų dienos socialinę priežiūrą, pažymi, kokią negalią turinčius vaikus Įstaiga gali priimti, ar patekimas į Įstaigos patalpas pritaikytas neįgaliesiems, o jei prašoma leisti teikti socialinę reabilitaciją neįgaliesiems bendruomenėje, pažymi, kokią negalią turinčius asmenis (pagal negalios pobūdį, vaikui nustatytą neįgalumo lygį, asmeniui nustatytą darbingumo lygį, specialiųjų poreikių lygį) Įstaiga gali priimti) į Socialinės paramos šeimai informacinę sistemą (toliau – SPIS).

18. Įstaiga, kuriai suteikta teisė teikti akredituotą socialinę priežiūrą, kreipiasi į Savivaldybės administraciją dėl asmeniui (šeimai) teikiamų socialinių paslaugų išlaidų finansavimo sutarties sudarymo. Sutartį pasirašo Savivaldybės administracijos direktorius ir Įstaigos vadovas.

 

 

IV SKYRIUS

ĮSTAIGOS TEISĖS TEIKTI AKREDITUOTĄ SOCIALINĘ PRIEŽIŪRĄ

SUSTABDYMAS AR PANAIKINIMAS

 

19.  Įstaigos teisė teikti akredituotą socialinę priežiūrą gali būti sustabdoma ar panaikinama Savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymu vadovaujantis Įstatyme nustatytais atvejais.

20. Apie teisės teikti akredituotą socialinę priežiūrą sustabdymą ar panaikinimą Socialinės rūpybos skyrius informuoja Įstaigą raštu per 3 darbo dienas nuo šios sprendimo priėmimo dienos.

21. Įstaigai teisė teikti akredituotą socialinę priežiūrą suteikiama 3 metams nuo sprendimo priėmimo dienos. Pasibaigus šiam terminui, Įstaigos iš naujo kreipiasi į Savivaldybės administraciją Tvarkos apraše nustatyta tvarka dėl akredituotos socialinės priežiūros teikimo. Jei Įstaigos teisė teikti akredituotą socialinę priežiūrą buvo laikinai sustabdyta, 3 metų laikotarpis skaičiuojamas susumavus akredituotos socialinės priežiūros teikimo laikotarpius.

 

 

V SKYRIUS

SOCIALINIŲ PASLAUGŲ KOKYBĖS KONTROLĖS ORGANIZAVIMAS

 

22. Prevencinių, bendrųjų socialinių paslaugų ir akredituotos socialinės priežiūros kokybės kontrolės tikslas – užtikrinti ir gerinti Įstaigų teikiamų paslaugų kokybę bei formuoti bendrą keliamų reikalavimų taikymo praktiką Savivaldybėje.

23. Įstaigų, teikiančių prevencines, bendrąsias socialines paslaugas, socialinę priežiūrą, akreditavimą ir akredituotos socialinės priežiūros kokybės kontrolę Savivaldybėje vykdo Socialinės rūpybos skyrius.

24. Kokybės kontrolė atliekama vadovaujantis etikos, teisingumo, bendradarbiavimo ir nešališkumo principais.

25. Prevencinių, bendrųjų socialinių paslaugų ir akredituotos socialinės priežiūros paslaugų (toliau – paslaugų) kokybės kontrolė organizuojama atliekant patikrinimus paslaugų teikėjo buveinėje ar paslaugų teikimo vietoje bei atliekant vertinimus stebėjimo, anketinės apklausos ir atitikties norminiams reikalavimams vertinimo metodais.

26. Kai paslaugų kokybės vertinime naudojamas anketinės apklausos metodas:

26.1. anketinė apklausa paslaugų gavėjų lygmeniu atliekama apklausiant telefonu ar betarpiškai bendraujant su socialinių paslaugų gavėju, jo šeimos nariais (artimaisiais) ar kitais suinteresuotais asmenimis užpildant anketą (2 priedas);

26.2. anketinė apklausa paslaugų subjektų lygmeniu atliekama socialiniams darbuotojams/ kitiems socialinių paslaugų srities darbuotojams užpildant anoniminę anketą (3 ir 4 priedai).

27. Kai paslaugų kokybės vertinime naudojamas atitikties norminiams reikalavimas vertinimo metodas:

27.1. atitikties norminiams reikalavimams vertinimas atliekamas paslaugų subjektams pagal kompetenciją bei pagal teikiamas socialines paslaugas užpildant klausimyną (5 priedas);

27.2. akredituotoms socialinės priežiūros paslaugas teikiančioms Įstaigoms užpildant akredituotos socialinės priežiūros paslaugų kokybės vertinimo akto formą (6 priedas).

28. Vertinimą organizuoja Socialinės rūpybos skyriaus darbuotojai, administruojantys socialinių paslaugų teikimą. Vertinimą atlieka socialinių įstaigų socialiniai darbuotojai ir / ar seniūnijų darbuotojai.

29. Seniūnijų darbuotojai, esant poreikiui ar gavę pranešimą, apsilanko paslaugų gavėjų namuose, užpildo patvirtintos formos apsilankymo aktą (7 priedas) ir pateikia Socialinės rūpybos skyriui.

30. Įstaigos, įvykdę vertinimą ir atlikę gautų rezultatų analizę, informaciją pateikia Socialinės rūpybos skyriui.

31. Įstaigos patikrinimas ir teikiamų paslaugų kokybės vertinimas atliekamas ne rečiau kaip kartą per metus.

32. Apie numatomą vykdyti patikrinimą Įstaigos vadovui ar kitam atsakingam asmeniui pranešama raštu per elektroninio ryšio priemones. Įstaigai siunčiamame rašte nurodoma: kada bus atliekamas patikrinimas vietoje, patikrinimo tikslas, pagrindas, trukmė, kokius dokumentus Įstaiga privalo pateikti ir kita būtina informacija.

33. Socialinės rūpybos skyriaus darbuotojai turi teisę iš anksto su Įstaiga nesuderintu ir nepaskelbtu laiku atlikti Įstaigos patikrinimą;

33.1. neplanuotas Įstaigos patikrinimas atliekamas šiais atvejais:

33.2. gavus valstybės ar savivaldybės institucijos rašytinį motyvuotą prašymą ar pavedimą atlikti Įstaigos patikrinimą;

33.3. gavus fizinio ar juridinio asmens motyvuotą ar teisiškai pagrįstą raštišką pranešimą apie galimai neteisėtai, nekokybiškai ar netinkamai teikiamas paslaugas;

33.4. turint informacijos ar kilus pagrįstų įtarimų dėl Įstaigos veiklos, kuri gali neatitikti akredituotai socialinei priežiūrai keliamų atitikties reikalavimų.

34. Įstaigų paslaugų kokybės vertinimas apima Įstaigų teikiamų paslaugų stebėseną, Įstaigų konsultavimą ir kitų prevencinių veiksmų, skirtų užkirsti kelią galimiems teisės aktų pažeidimams, atlikimą, išvadų ir rekomendacijų dėl įstaigos teikiamų paslaugų tobulinimo pateikimą. 

35. Socialinės rūpybos skyrius, atlikdamas Įstaigų patikrinimą, turi teisę pagal kompetenciją kreiptis į valstybės, Savivaldybės įstaigas, kitas institucijas ir / ar įstaigas bei paslaugų gavėjus dėl informacijos apie Įstaigos teikiamas paslaugas gavimo.

 

 

VI SKYRIUS

BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS

36. Socialinės rūpybos skyrius turi teisę gauti iš Įstaigų visą vertinimui reikalingą informaciją.

37. Įstaigos atsako už vertinimo metu pateiktos informacijos teisingumą.

38. Savivaldybės interneto svetainėje www.pakruojis.lt skelbiama informacija apie Savivaldybės teritorijoje veikiančias socialinių paslaugų įstaigas, teikiančias akredituotą socialinę priežiūrą.

39. Įstaigos ir Socialinės rūpybos skyrius, vykdydami Tvarkos apraše nustatytas funkcijas, turi užtikrinti 2016 m. balandžio 27 d. Europos Parlamento ir Tarybos reglamento (ES) 2016/679 dėl fizinių asmenų apsaugos tvarkant asmens duomenis ir dėl laisvo tokių duomenų judėjimo ir kuriuo panaikinama Direktyva 95/46/EB (Bendrasis duomenų apsaugos reglamentas) (OL 2016 L 119, p. 1) ir Lietuvos Respublikos asmens duomenų teisinės apsaugos įstatymo reikalavimų laikymąsi. Įstaigos fizinių asmenų duomenis tvarko tik paslaugų teikimo tikslais, Socialinės rūpybos skyrius – Tvarkos apraše  nurodytų funkcijų vykdymo tikslais.

40. Akredituotos socialinės priežiūros paslaugų gavimo ir šių paslaugų kokybės kontrolės dokumentai saugomi ir tvarkomi Lietuvos Respublikos dokumentų ir archyvų įstatymo nustatyta tvarka.

41. Tvarkos aprašas keičiamas, papildomas ar pripažįstamas netekusiu galios Pakruojo rajono savivaldybės mero sprendimu.

__________________________________________

 

part_bba77ba937af4868933464fbaf893fc8_end


 

Pakruojo rajono savivaldybės socialinės priežiūros akreditavimo ir kokybės kontrolės tvarkos aprašo 

1 priedas

 

ATITIKIMO NUSTATYTIEMS AKREDITUOTOS SOCIALINĖS PRIEŽIŪROS TEIKIMO REIKALAVIMAMS VERTINIMO PAŽYMA

 

____________________________________________________________________

(įstaigos, pateikusios prašymą dėl teisės teikti akredituotą socialinę priežiūrą suteikimo, pavadinimas)

 

________________ Nr. _______

( data ir numeris)   

 

Eil. Nr.

Vertinimo kriterijus

Kriterijaus rodiklis

Kriterijaus įvertinimas

(pažymėti x)

Apibūdinimas

(pildoma, jeigu neatitinka arba atitinka iš dalies; išvardinti trūkumus)

Terminas trūkumams pašalinti

(pildoma, jeigu nustatyti)

1.

Prašymas užpildytas Tvarkos aprašo 4 punkte nustatyta tvarka ir jame pateikta reikalinga informacija

□ pateiktas nustatytos formos

 

□ atitinka

□ neatitinka

 

 

□ užpildytas lietuvių kalba

□ atitinka

□ neatitinka

 

 

□ pateikta visa reikalinga informacija

□ atitinka

□ neatitinka

 

 

□ pasirašytas įstaigos vadovo ar jo įgalioto asmens kvalifikuotu elektroniniu parašu

□ atitinka

□ neatitinka

 

 

2.

Pateikti visi Tvarkos aprašo 5 punkte nurodyti dokumentai

□ įstaigos steigimo dokumentas

 

 

□ pateiktas

□ nepateiktas

□ netaikoma (savivaldybė dokumentą turi)

 

 

□ dokumentas, patvirtinantis asmens, turinčio teisę veikti pareiškėjo vardu

□ pateiktas

□ nepateiktas

 

 

□ deklaracija, pasirašyta asmens, turinčio teisę veikti pareiškėjo vardu

□ pateikta

□ nepateikta

 

 

□ dokumentai, patvirtinantys teisę naudotis

patalpomis, kuriose planuojama vykdyti (vykdoma) veiklą (veikla)

□ pateikti

□ nepateikti

□ netaikoma (savivaldybė dokumentus turi)

 

 

dokumentus, patvirtinančius patalpų, kuriose bus teikiama (teikiama) akredituota socialinė priežiūra, atitiktį VDC reikalavimams ir rekomendacijoms ir (ar) Socialinės priežiūros reikalavimuose patalpoms nustatytiems reikalavimams

□ pateikti

□ nepateikti

□ netaikoma (savivaldybė dokumentus turi)

 

 

□ įstaigos, kuri teiks akredituotą socialinę priežiūrą, darbuotojų išsilavinimą, nurodytą VDC reikalavimuose ir rekomendacijose ir (ar) Socialinės priežiūros reikalavimuose, pagrindžiantys dokumentai

□ pateiktas

□ nepateiktas

□ netaikoma (savivaldybė dokumentus turi)

 

 

įstaigos, kuri teiks (teikia) akredituotą socialinę reabilitaciją neįgaliesiems bendruomenėje, darbuotojų patirtį, nurodytą Socialinės priežiūros reikalavimuose, pagrindžiančius dokumentus

□ pateiktas

□ nepateiktas

□ netaikoma (savivaldybė dokumentus turi)

 

 

□ įstaigos pateikti kiti dokumentai, pagrindžiantys įstaigos atitiktį akredituotos socialinės priežiūros teikimo reikalavimams

□ pateiktas

□ nepateiktas

□ netaikoma (savivaldybė dokumentus turi)

 

 

*Kriterijus vertinamas pagal pateiktus įstaigos dokumentus. Trūkstant informacijos dėl patalpų atitikimo akredituotos socialinės priežiūros paslaugų teikimo reikalavimams (jei paslaugoms teikti jos būtinos), gali apžiūrėti patalpas socialinės priežiūros paslaugų teikimo vietoje.

 

Specialisto išvada įvertinus įstaigos, pageidaujančios teikti akredituotą socialinę priežiūrą, atitikimą nustatytiems akredituotos socialinės priežiūros teikimo reikalavimams:  

 

□ Įstaiga atitinka nustatytus akredituotos socialinės priežiūros teikimo reikalavimus.

□ Įstaiga neatitinka nustatytų akredituotos socialinės priežiūros teikimo reikalavimų.

 

Specialisto siūlymas:

 

□ įstaigai – jei įstaiga neatitinka nustatytų akredituotos socialinės priežiūros teikimo reikalavimų, pateikti trūkstamus dokumentus iki nurodyto termino.

Savivaldybės administracijos direktoriui priimti sprendimą dėl prašymo ir dokumentų vertinimo procedūros nutraukimo.

□ Savivaldybės administracijos direktoriui priimti sprendimą dėl teisės teikti akredituotą socialinę priežiūrą suteikimo.

 

 

Specialistas                                                                    _________________________                                     __________________________

(parašas)                                                                                    (vardas, pavardė)

 

part_aeed1fbab6d4497f818f1f58bd73dde8_end


 

Pakruojo rajono savivaldybės socialinės priežiūros akreditavimo ir kokybės kontrolės tvarkos aprašo 

2 priedas

 

ANKETA SOCIALINIŲ PASLAUGŲ GAVĖJUI

 

1. Jūsų lytis

□ vyras

□ moteris

 

2. Jūsų amžius

□ iki 30 metų

□ 31–45 metai

□ 46–65 metai

□ 65 metai ir vyresni

 

3. Prašome įrašyti įstaigos, kurios teikiamomis socialinėmis  paslaugomis naudojatės, pavadinimą:

_______________________________________________________________________________

4. Kokiu būdu sužinojote apie socialines paslaugas (tinkamą (-us) atsakymą (-us) pažymėkite Q)?

□ Iš seniūnijos ar Savivaldybės darbuotojų

□ Iš spaudos, televizijos

□ Interneto

□ Iš pažįstamų / artimųjų

□ Iš medicinos darbuotojų

□ Kita (įrašykite)______________________

 

5. Kiek laiko Jums teikiamos socialinės paslaugos (tinkamą atsakymą pažymėkite Q)?

□ trumpiau nei metus

□ 12 metus

□ 35 metus

□ ilgiau nei 5 metus

 

6. Kokios socialinės paslaugos Jums teikiamos (tinkamą (-us) atsakymą (-us) pažymėkite Q)?

□ Prevencinės (įrašykite)________________________________________

□ Bendrosios (įrašykite)_________________________________________

□ Socialinės priežiūros (įrašykite)_________________________________

 

7. Prašome pateikti Jūsų nuomonę (tinkamus atsakymus pažymėkite X):

 

Vertinimo kriterijai

Atsakymų variantai

Jei pasirinkote atsakymą „Ne“ arba „Iš dalies“ prašome nurodyti priežastis

7.1.

Ar informacija apie socialines paslaugas yra prieinama ir aiški?

¨ Taip

¨ Ne

¨ Iš dalies

 

7.2.

Ar Jus tenkina teikiamų socialinių paslaugų dažnumas?

¨ Taip

¨ Ne

¨ Iš dalies

 

7.3.

Ar teikiamos socialinės paslaugos padeda pagerinti Jūsų (artimųjų) gyvenimo kokybę?

¨ Taip

¨ Ne

¨ Iš dalies

 

7.4.

Ar teikiamos socialinės paslaugos atitinka Jūsų lūkesčius ir patenkina poreikius?

¨ Taip

¨ Ne

¨ Iš dalies

 

7.5.

Ar aiškios skundų ar pasiūlymų pateikimo galimybės?

¨ Taip

¨ Ne

¨ Iš dalies

 

7.6.

Ar teikiant socialines paslaugas atsižvelgiama į Jūsų prašymus / siūlymus?

¨ Taip

¨ Ne

¨ Iš dalies

 

7.7.

Ar pasitikite socialines paslaugas teikiančiu darbuotoju?

¨ Taip

¨ Ne

¨ Iš dalies

 

7.8.

Ar socialines paslaugas teikiantis darbuotojas yra mandagus ir atidus?

¨ Taip

¨ Ne

¨ Iš dalies

 

7.9.

Ar iškilusios problemos, teikiant socialines paslaugas, sprendžiamos operatyviai ir sėkmingai?

¨ Taip

¨ Ne

¨ Iš dalies

 

 

8. Įvertinkite balais nuo 1 iki 5, kur 1 – žemiausias, 5 – aukščiausias balas:

Prašymo pateikimo galimybės

1

2

3

4

5

Jūsų savijauta / gyvenimo kokybė iki socialinių paslaugų skyrimo

1

2

3

4

5

Jūsų savijauta / gyvenimo kokybė po socialinių paslaugų suteikimo

1

2

3

4

5

Teikiamų socialinių paslaugų kokybė

1

2

3

4

5

 

9. Ar pritariate žemiau nurodytiems teiginiams:

Man skiriama pakankamai laiko paslaugai suteikti

□ taip

□ ne

□ nežinau

Teikiamos socialinės paslaugos pateisino mano lūkesčius

□ taip

□ ne

□ nežinau

Darbuotojas laiku atvyksta į darbą

□ taip

□ ne

□ nežinau

Darbuotojas išdirba visą grafike nustatytą darbo laiką

□ taip

□ ne

□ nežinau

 

10. Prašome pateikti pasiūlymus, ką, Jūsų nuomone, reikėtų tobulinti siekiant geresnės socialinės priežiūros paslaugų kokybės?

 

................................................................................................................................................................

................................................................................................................................................................

................................................................................................................................................................

................................................................................................................................................................

................................................................................................................................................................

................................................................................................................................................................

................................................................................................................................................................

 

Dėkojame, kad sutikote dalyvauti apklausoje. Jūsų pateikti atsakymai bus labai naudingi tobulinant socialinės priežiūros paslaugų kokybę Pakruojo rajono savivaldybėje.

 

part_28fb6b56ac58419082446596b5f6a39e_end


 

Pakruojo rajono savivaldybės socialinės priežiūros akreditavimo ir kokybės kontrolės tvarkos aprašo 

3 priedas

ANKETA SOCIALINĖS SRITIES DARBUOTOJAMS

 

1. Prašome įvertinti balu nuo 1 iki 5, kur 1 – žemiausias, 5 – aukščiausias balas:

 

Darbo sąlygos (švara, saugumas, komfortas ir kt.)

1

2

3

4

5

Darbui reikalingos priemonės (darbų saugos priemonės, kanceliarinės ir ryšio priemonės, kompiuterinė įranga ir kt.)

1

2

3

4

5

Darbo organizavimas (darbo grafikas, vadavimas ir kt.)

1

2

3

4

5

Profesinė rizika (įvertinkite balu kaip vertinate riziką savo darbe)

1

2

3

4

5

Patiriamas stresas darbe

1

2

3

4

5

Saugumo užtikrinimas (skiepai, apsaugos, dezinfekcinės priemonės ir kt.)

1

2

3

4

5

Jūsų darbo krūvis

1

2

3

4

5

Darbo tikslų ir rezultatų aiškumas

1

2

3

4

5

Bendradarbiavimas su kitomis įstaigomis

1

2

3

4

5

Kaip vertinate savo pasitenkinimą darbu

1

2

3

4

5

Įvertinkite savo motyvaciją darbui

1

2

3

4

5

Darbo užmokestis

1

2

3

4

5

Profesinės etikos laikymasis

1

2

3

4

5

Dalyvavimas nustatant kvalifikacijos poreikį

1

2

3

4

5

Teikiamų socialinių paslaugų viešinimo priemonės

1

2

3

4

5

 

2. Kaip manote, kaip pasikeitė daugumos Jūsų paslaugų gavėjų gyvenimo kokybė pradėjus teikti socialines paslaugas:

□ paslaugų gavėjai tapo savarankiškesni;

□ paslaugų gavėjų gyvenimo kokybė nepasikeitė;

□ neturiu nuomonės;

□ kita (įrašykite)_____________________________________________________________

3. Su kokiomis socialinėmis grupėmis dirbate:

□ senyvo amžiaus asmenys;

□ neįgalūs asmenys;

□ asmenys, patiriantys socialinę riziką;

□ kita (įrašykite) ____________________________________________________________

4. Kokie pagrindiniai sunkumai darbe: ________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________

 

5. Darbo praktikoje teko susidurti su bet kokio smurto atvejais:

□ taip; □ ne; □ nepamenu; □ kita (įrašykite)_______________________________________

 

6. Į kliento individualius poreikius atsižvelgiama:

□ dažniausiai; □ pagal aplinkybes; □ retai; □ neturiu nuomonės.

 

7. Darbo stažas ___________________________________________________________________

 

8. Jūsų siūlymai ar rekomendacijos tobulinant socialinių paslaugų sistemą/teikimą: ________________________________________________________________________________

part_25da2038ba1648a792a52da259938660_end


 

Pakruojo rajono savivaldybės socialinės priežiūros akreditavimo ir kokybės kontrolės tvarkos aprašo 

4 priedas

ANKETA INDIVIDUALIOS PRIEŽIŪROS DARBUOTOJUI

 

1. Prašome įvertinti balu nuo 1 iki 5, kur 1 – žemiausias, 5 – aukščiausias balas:

 

Suteikiamos darbui reikalingos saugos priemonės

1

2

3

4

5

Važiavimo išlaidų kompensavimo tvarka

1

2

3

4

5

Darbo organizavimas (darbo grafikas, vadavimas ir kt.)

1

2

3

4

5

Profesinė rizika (įvertinkite balu kaip vertinate riziką savo darbe)

1

2

3

4

5

Patiriamas stresas darbe

1

2

3

4

5

Saugumo užtikrinimas (profilaktinis sveikatos patikrinimas ir kt.)

1

2

3

4

5

Jūsų darbo krūvis

1

2

3

4

5

Kaip vertinate savo pasitenkinimą darbu

1

2

3

4

5

Įvertinkite savo motyvaciją darbui

1

2

3

4

5

Darbo užmokestis

1

2

3

4

5

Profesinės etikos laikymasis

1

2

3

4

5

 

2. Kaip manote, kaip pasikeitė daugumos Jūsų paslaugų gavėjų gyvenimo kokybė pradėjus teikti socialines paslaugas:

□ paslaugų gavėjai tapo savarankiškesni;

□ paslaugų gavėjų gyvenimo kokybė nepasikeitė;

□ neturiu nuomonės;

□ kita (įrašykite)_____________________________________________________________

3. Su kokiomis socialinėmis grupėmis dirbate:

□ senyvo amžiaus asmenys;

□ neįgalūs asmenys;

□ asmenys, patiriantys socialinę riziką;

□ kita (įrašykite) ____________________________________________________________

4. Kokie pagrindiniai sunkumai darbe: ________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________

 

5. Darbo praktikoje teko susidurti su bet kokio smurto atvejais:

□ taip; □ ne; □ nepamenu; □ kita (įrašykite)_______________________________________

 

6. Į paslaugų gavėjo individualius poreikius atsižvelgiama:

□ dažniausiai; □ pagal aplinkybes; □ retai; □ neturiu nuomonės.

 

7. Darbo stažas ___________________________________________________________________

 

8. Jūsų siūlymai ar rekomendacijos tobulinant socialinių paslaugų sistemą/ teikimą: _______________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________

 

 

 

part_50a88aa67b6b41fb8974fb442c78c430_end


 

Pakruojo rajono savivaldybės socialinės priežiūros akreditavimo ir kokybės kontrolės tvarkos aprašo 

5 priedas

 

KLAUSIMYNAS PASLAUGŲ SUBJEKTAMS

 

1)

1)

1)

24.

24.

24. 

24. 

24. 

24. 

24. 

Paslaugų teikėjo pavadinimas

 

Klausimyną pildęs asmuo

 

Vertinama socialinė paslauga

 

Paslaugų gavėjų skaičius

 

Darbuotojų, teikiančių vertinamą paslaugą, skaičius

 

I.  BENDRI REIKALAVIMAI

Taip

Ne

1.

Ar paslaugos kokybė vertinama:

1)   pirmą kartą?

 

 

2)   antrą kartą?

 

 

3)   daugiau kaip du kartus?

 

 

2.

Ar darbuotojai yra susipažinę su paslaugų kokybės vertinimo nauda?

 

 

3.

Ar paslaugos teikėjas gauna grįžtamąjį ryšį apie organizaciją iš paslaugų gavėjų?

 

 

4.

Ar paslaugos teikėjas įvertina socialines paslaugas teikiančių darbuotojų darbo vietą ir darbo sąlygas? (Jei pažymėjote Taip, tai nurodykite, pagal kokius kriterijus vertinate.)

 

 

 

5.

Ar paslaugos teikėjas sudaro sąlygas darbuotojams naudotis pagalbą teikiančiomis technologijomis (kompiuterine technika, relaksacijos priemonėmis, šviesos terapija ir pan.)? (Jei pažymėjote Taip, tai nurodykite, kokiomis).

 

 

 

6.

Ar paslaugos teikėjas vertina teikiamų paslaugų kokybę ir fiksuoja tai dokumentuose? (Jei pažymėjote Taip, tai nurodykite, kokiais dokumentais vadovaujatės vertindami).

 

 

 

7.

Ar paslaugos teikėjas yra paskyręs asmenį, atsakingą už teikiamos paslaugos kokybę/ kokybės gerinimą įstaigoje?

 

 

8.

Ar paslaugos teikėjas turi:

1)   savo interneto svetainę?

2)   socialinio darbo metodinį centrą?

 

 

 

 

9.

Ar paslaugos teikėjas turi dokumentais pagrįstą:

1)   personalo atrankos politiką?

2)   personalo atrankos kriterijus?

3)   personalo įdarbinimo tvarką?

 

 

 

 

 

 

 

10.

Ar paslaugos teikėjas rūpinasi darbuotojų kvalifikacijos kėlimu?

1) sudarytas metinis kvalifikacijos kėlimo planas;

2) kvalifikacijos kėlimas pagrįstas finansinėmis lėšomis;

3) visi darbuotojai kvalifikaciją kelia kasmet, laikydamiesi teisės aktuose nustatytų reikalavimų;

4) visi socialiniai darbuotojai yra atestuoti.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

11.

Ar socialinių darbuotojų ir individualios priežiūros darbuotojų, tiesiogiai teikiančių paslaugas asmenims, veikla yra kasmet peržiūrima (vertinami pasiekti planuoti uždaviniai)?

 

 

12.

Ar paslaugos teikėjas periodiškai analizuoja ir vertina personalo motyvaciją ir pasitenkinimą darbu? (Jei pažymėjote Taip, tai nurodykite periodiškumą.)

 

 

 

13.

Ar paslaugos teikėjas turi patvirtintas darbuotojų skatinimo procedūras ir jas taiko? (Jei pažymėjote Taip, tai nurodykite, kokios tai skatinimo priemonės.)

 

 

 

14.

Ar yra numatyta socialines paslaugas teikiančių darbuotojų atsakomybė už darbo rezultatus? (Jei pažymėjote Taip, tai nurodykite, pagal kokius kriterijus vertinate.)

 

 

 

15.

Ar įstaigoje skatinama savanorystė?

1) pagrįsta dokumentais savanorių priėmimo ir įdarbinimo tvarka;

2) įstaigoje dirba savanorių.

 

 

 

 

16.

Ar įstaiga bendradarbiauja su aukštosiomis mokyklomis? (Jei pažymėjote Taip, tai nurodykite bendradarbiavimo priemones.)

 

 

II. PAGARBA PASLAUGŲ GAVĖJŲ TEISĖMS IR ETIKOS

REIKALAVIMAMS

Taip

Ne

17.

Ar paslaugos teikėjo patvirtintuose dokumentuose yra nustatytos paslaugos gavėjų teisės?

 

 

18.

Ar personalas, taip pat ir savanoriai, yra supažindinti su aptarnaujamų asmenų teisėmis ir pareigomis?

 

 

19.

Ar asmenys, kuriems teikiamos paslaugos, yra susipažinę su savo teisėmis ir pareigomis?

 

 

20.

Ar paslaugos teikėjas turi patvirtintą Etikos (vertybių) kodeksą, kuris reglamentuoja organizacijos elgseną teikiant paslaugas?

 

 

21.

Ar paslaugos teikėjas turi patvirtintą skundų dėl asmens teisių pažeidimo nagrinėjimo procedūrą, kuri užtikrina skaidrų ir objektyvų tyrimą? (Jei pažymėjote Taip, tai nurodykite nagrinėjimo procedūras.)

 

 

 

22.

Ar paslaugos teikėjas turi nustatytas procedūras, kuriomis užkertamas kelias bet kokiai paslaugų gavėjų fizinei, psichologinei bei finansinei prievartai? (Jei pažymėjote Taip, tai nurodykite nagrinėjimo procedūras.)

 

 

 

23.

Ar paslaugos teikėjas turi patvirtintas procedūras, skirtas:

1) informacijos apie asmenis, kuriems teikiama paslauga, konfidencialumui užtikrinti?

2) informacijai apie asmenis, kuriems teikiama paslauga, registruoti?

3) prieigai prie asmens duomenų?

 

 

 

 

 

 

III. DALYVAVIMAS IR TEISIŲ SUTEIKIMAS (PARTNERYSTĖ)

Taip

Ne

24.

Ar paslaugos gavėjai dalyvauja:

1)  vertinant individualius poreikius?

2)  planuojant individualias paslaugas?

3) vertinant paslaugų kokybę?

(Jei pažymėjote Taip, tai nurodykite dalyvavimo procedūras.)

 

 

 

 

 

 

 

 

25.

Ar paslaugos teikėjas skatina paslaugų gavėją ir sudaro sąlygas jam aktyviai dalyvauti paslaugos teikimo procese (savarankiškumo ugdymas)?

 

 

26.

Ar paslaugos teikėjas bendradarbiauja su:

1) socialiniais partneriais?

2) finansuotojais?

3) NVO organizacijomis?

 

 

 

 

 

 

 

27.

Ar rajono gyventojai informuojami apie siūlomas paslaugas?

 

 

28.

Ar paslaugos teikėjas reguliariai tikrina, ar teikiamos paslaugos tenkina:

1) paslaugų gavėjus?

2) paslaugų gavėjų šeimos narius / globėjus?

 

 

 

 

 

29.

Ar paslaugos teikėjas bendradarbiauja su Savivaldybės administracijos Socialinės rūpybos skyriumi paslaugos teikimo ir plėtros klausimais? (Jei pažymėjote Taip, tai nurodykite pagrindinius bendradarbiavimo principus.)

 

 

 

IV. PASLAUGŲ GAVĖJŲ INDIVIDUALIŲ POREIKIŲ TENKINIMAS

Taip

Ne

30.

Ar paslaugos teikėjas siūlo paslaugą teikti klientams, jų šeimos nariams ar globėjams patogiausiai pasiekiamoje vietoje?

 

 

31.

Ar paslaugos teikėjas teikia paslaugą, atitinkančią paslaugos gavėjų poreikius?

 

 

32.

Ar paslaugos gavėjų individualiuose planuose yra aprašyti paslaugos gavėjo poreikiai ir lūkesčiai?

 

 

33.

Ar paslaugos gavėjų individualiuose planuose aprašyti:

1)  asmeniniai tikslai, kuriuos klientas norėtų pasiekti?

2)  bendri tikslai?

3)  konkretūs pamatuojami uždaviniai?

4)  metodai / būdai / intervencijos, kurios turėtų būti panaudotos?

5)  įsipareigojimai bei atsakomybės nustatymas paslaugą teiksiantiems darbuotojams?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

34.

Ar kiekvienas individualus planas yra suderintas su paslaugos gavėju ar jo globėju?

 

 

35.

Ar paslaugos gavėjų individualūs planai yra periodiškai peržiūrimi ir koreguojami esant pokyčiams? (Jei pažymėjote Taip, tai nurodykite periodiškumą.)

 

 

 

36.

Ar patalpose, kuriuose teikiamos paslaugos, yra užtikrinta lengva prieiga visiems paslaugų gavėjams, įskaitant ir neįgaliuosius?

 

 

V. PASLAUGOS TEIKIMAS IR TĘSTINUMO UŽTIKRINIMAS

Taip

Ne

37.

Ar paslaugos teikėjas:

1)   reguliariai vertina/analizuoja paslaugos teikimo procesų atlikimą?

2)   atlieka paslaugos teikimo procesų kontrolę?

3) teikia pasiūlymus dėl paslaugos teikimo procesų tobulinimo / peržiūros?

 

 

 

 

 

 

 

 

38.

Ar tęstinio paslaugos teikimo vertinimas atliekamas kasmet?

 

 

39.

Ar paslaugos teikėjas numato priemones paslaugos tęstinumui užtikrinti?

 

 

40.

Ar paslaugos teikėjas kasmet peržiūri teikiamos paslaugos sudėtį, ją koreguoja, atsižvelgdamas į individualius klientų poreikius?

 

 

41.

Ar paslaugos teikėjas periodiškai vertina kiekvieno paslaugos gavėjo ir (ar) jo šeimos narių gyvenimo kokybės pokyčius individualiai?

 

 

42.

Ar paslaugos teikėjas inicijuoja:

1) paslaugos gavėjo poreikio pakartotinį vertinimą?

2) paslaugų gavėjui teikiamų paslaugų rūšies keitimą?

 

 

 

 

 

 

43.

Ar paslaugos teikėjas užtikrina paslaugos prieinamumą visiems, kuriems nustatytas poreikis? (Jei pažymėjote Ne, tai nurodykite priežastis.)

 

 

 

44.

Ar paslaugos teikėjas kasmet įvertina personalo įgūdžius ir kompetencijas, būtinas siekiant užtikrinti geresnę paslaugos gavėjų gyvenimo kokybę?

 

 

45.

Ar socialines paslaugas teikiantys darbuotojai yra supažindinti su paslaugų tęstinumo galimybėmis?

 

 

46.

Ar sprendžiami klausimai dėl darbuotojų:

1) saugumo užtikrinimo?

2) darbo aplinkos pritaikymo?

3) aprūpinimo darbo priemonėmis?

 

 

VI. VEIKLOS REZULTATAI IR KOKYBĖS GERINIMAS

Taip

Ne

47.

Ar paslaugos teikėjas įvertina savo veiklos rezultatus?

 

 

48.

Ar veiklos rezultatai yra peržiūrimi nepriklausomos išorės institucijos?

 

 

49.

Ar paslaugos teikėjo pasiekti rezultatai atitinka paslaugos gavėjų poreikius ir lūkesčius?

 

 

50.

Ar paslaugos teikėjas:

1) viešai pristato (viešina) pasiektus bendrus veiklos rezultatus?

2) analizuoja paslaugos poveikį asmens gyvenimo kokybei?

3) vertina teikiamos paslaugos veiksmingumą ir efektyvumą?

 

 

 

 

 

 

 

 

51.

Ar paslaugos teikėjas organizuoja apklausas ir įvertina pasitenkinimą teikiama paslauga suinteresuotų šalių:

1) paslaugos gavėjų?

2) paslaugos gavėjų šeimos narių / globėjų?

3) finansuotojų?

 

 

 

 

 

 

 

 

52.

Ar paslaugos teikėjas apibrėžia teikiamos paslaugos kokybės:

1) tobulinimo projektų tikslus?

2) visų tobulinimo priemonių rezultatų vertinimo kriterijus?

 

 

 

 

 

 

53.

Ar paslaugos teikėjas yra gavęs skundų dėl teikiamų paslaugų kokybės? (Jei pažymėjote Taip, tai parašykite, kokia tvarka skundai nagrinėjami.)

 

 

 

54.

Ar įstaigoje organizuojami gerosios patirties sklaidos renginiai? (Jei pažymėjote Taip, tai nurodykite periodiškumą.)

 

 

 

 

part_68f653d0428a40b3b1c6f6c71756b1d4_end


 

Pakruojo rajono savivaldybės socialinės

priežiūros akreditavimo ir kokybės

kontrolės tvarkos aprašo

6 priedas

 

(Akredituotos socialinės priežiūros paslaugų kokybės vertinimo akto forma)

 

20 m. ______________________d. Nr. ______

 

1. DUOMENYS APIE SOCIALINĖS PASLAUGOS TEIKĖJĄ (ĮSTAIGĄ):

 

1.1.

Paslaugų teikėjo

(įstaigos) pavadinimas

 

 

1.2.

Paslaugos teikėjo (įstaigos) rekvizitai:

Adresas

 

Kodas

 

Įstaigos vadovo vardas, pavardė

 

Telefonas, faksas

 

El. paštas

 

1.3.

Teisės teikti akredituotą socialinę priežiūros paslaugą suteikimo data, Nr.

 

1.4.

Sutarties su įstaiga dėl teisės teikti akredituotą socialinę priežiūrą sudarymo data ir numeris

 

 

2. DUOMENYS APIE PATIKRINIMĄ:

2.1.

Patikrinti dokumentai

 

 


 

 

3. DUOMENYS APIE PASLAUGOS TEIKĖJO (ĮSTAIGOS) VEIKLĄ:

 

Eil.

Nr.

Vertinimo turinys

Atitiktis rekomendacijoms:

taip / ne / iš dalies / netaikoma (atsakymai)

Pastabos (pildoma, jei pažymima „Ne“ arba „Iš dalies“)

Rekomendacijos (pildoma, jei pažymima „Ne“ arba „Iš dalies“)

Paslaugų gavėjų grupė

3.1.

Suaugę asmenys su negalia ir jų šeimos (globėjai)

¨ Taip

¨ Ne

¨ Iš dalies

¨ Netaikoma

 

 

3.2.

Vaikai su negalia ir jų šeimos

¨ Taip

¨ Ne

¨ Iš dalies

¨ Netaikoma

 

 

3.3.

Formuojamos paslaugų gavėjų asmens bylos teisės aktų nustatyta tvarka, žymima visa informacija, susijusi su teikiama paslauga

¨ Taip

¨ Ne

¨ Iš dalies

¨ Netaikoma

 

 

3.4.

Paslaugos poreikis asmenims peržiūrimas kasmet

¨ Taip

¨ Ne

¨ Iš dalies

¨ Netaikoma

 

 

3.5.

Asmens duomenų apsaugos užtikrinimas. Paslaugų gavėjų dokumentai saugomi ir tvarkomi teisės aktų nustatyta tvarka, yra paslaugų gavėjų sutikimai dėl asmens duomenų naudojimo.

 

¨ Taip

¨ Ne

¨ Iš dalies

¨ Netaikoma

 

 

Paslaugų gavėjų skaičius

3.6.

Paslaugos gavėjų skaičius atitinka nustatytą paslaugos gavėjų skaičių*

¨ Taip

¨ Ne

¨ Iš dalies

¨ Netaikoma

 

 

3.7.

Paslaugos gavėjų skaičius atitinka akreditacijos metu numatytą vietų įstaigoje skaičių*

¨ Taip

¨ Ne

¨ Iš dalies

¨ Netaikoma

 

 

Paslaugų teikimo vieta

3.8.

Paslaugos teikėjo (įstaigos) patalpose

¨ Taip

¨ Ne

¨ Iš dalies

¨ Netaikoma

 

 

3.9.

Asmens namuose

¨ Taip

¨ Ne

¨ Iš dalies

¨ Netaikoma

 

 

3.10.

Reikalavimai patalpoms (jei paslaugai teikti būtinos patalpos) atitinka Akredituotos socialinės priežiūros teikimo reikalavimuose, patvirtintuose Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2021 m. liepos 5 d. įsakymu Nr. A1-492 „Dėl akredituotos socialinės priežiūros teikimo reikalavimų patvirtinimo“ nustatytus reikalavimus.

¨ Taip

¨ Ne

¨ Iš dalies

¨ Netaikoma

 

 

Paslaugų teikimo trukmė / dažnumas

3.11.

Pagrindinės paslaugos teikiamos ne mažiau kaip 4 kartus per mėn.

***

¨ Taip

¨ Ne

¨ Iš dalies

¨ Netaikoma

 

 

Paslaugas teikiantys specialistai

3.12.

Socialiniai darbuotojai, įgiję Lietuvos Respublikos socialinių paslaugų įstatymo (toliau – Įstatymas) 20 straipsnio 6 dalyje nurodytą išsilavinimą

¨ Taip

¨ Ne

¨ Iš dalies

¨ Netaikoma

 

 

3.13.

Kiti specialistai (individualios priežiūros darbuotojai, psichologai, specialieji pedagogai, tiflopedagogai, ergoterapeutai, surdopedagogai, įvairių terapijų (užimtumo, meno ir pan.) specialistai (pabraukti)

***

¨ Taip

¨ Ne

¨ Iš dalies

¨ Netaikoma

 

 

3.14.

Reikalavimai personalo išsilavinimui atitinka Akredituotos socialinės priežiūros teikimo reikalavimuose, patvirtintuose Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2021 m. liepos 5 d. įsakymu Nr. A1-492 „Dėl akredituotos socialinės priežiūros teikimo reikalavimų patvirtinimo“ nustatytus reikalavimus.

¨ Taip

¨ Ne

¨ Iš dalies

¨ Netaikoma

 

 

3.15.

Sudaromi darbuotojų darbo grafikai, darbuotojų darbo krūvis atitinka reikalavimus, rekomendacijas*

¨ Taip

¨ Ne

¨ Iš dalies

¨ Netaikoma

 

 

3.16.

Darbuotojai turi pažymas iš Įtariamųjų, kaltinamųjų ir nuteistųjų registro, kad nėra teisti už nusikaltimus**

¨ Taip

¨ Ne

¨ Iš dalies

¨ Netaikoma

 

 

Paslaugų teikimas

3.17.

 

 

3.17.1.

 

Pagrindinės paslaugos:

***

Socialinių ir (ar) kasdienių savarankiško gyvenimo įgūdžių, gebėjimų ugdymas ir (ar) palaikymas, ir (ar) atkūrimas, suteikiant bendrąsias žinias ir praktiškai mokant spręsti dėl negalios buityje ir (ar) aplinkoje kylančias problemas;

 

 

 

¨ Taip

¨ Ne

¨ Iš dalies

¨ Netaikoma

 

 

3.17.2.

Mokymosi, užimtumo ir (ar) darbinių įgūdžių ugdymas, atkūrimas ir (ar) stiprinimas, padedant įsidarbinti, ir (ar) išsilaikyti darbo vietoje ar dalyvauti užimtumo veikloje

¨ Taip

¨ Ne

¨ Iš dalies

¨ Netaikoma

 

 

3.18.

Papildomos paslaugos:

***

 

3.18.1.

Palydėjimas ir (ar) transporto organizavimas

¨ Taip

¨ Ne

¨ Iš dalies

¨ Netaikoma

 

 

3.18.2.

Aktyvaus judėjimo ir sveikos gyvensenos įgūdžių ugdymas

¨ Taip

¨ Ne

¨ Iš dalies

¨ Netaikoma

 

 

3.18.3.

Saviraiškos įgūdžių ir meninių gebėjimų lavinimas ir (ar) palaikymas

¨ Taip

¨ Ne

¨ Iš dalies

¨ Netaikoma

 

 

3.18.4.

Individuali ir (ar) grupinė emocinė-psichologinė pagalba, savitarpio paramos grupės

¨ Taip

¨ Ne

¨ Iš dalies

¨ Netaikoma

 

 

3.19.

Patvirtintas įstaigos metinis veiklos planas

¨ Taip

¨ Ne

¨ Iš dalies

¨ Netaikoma

 

 

3.20.

Paslaugos teikiamos pagal nustatytą poreikį bei sudarytus individualius paslaugų gavėjams planus

¨ Taip

¨ Ne

¨ Iš dalies

¨ Netaikoma

 

 

3.21.

Teikiamomis paslaugomis ir vykdomomis veiklomis pasiekiami konkretūs teigiami rezultatai srityse, nurodytose sudarytame individualiame plane.

¨ Taip

¨ Ne

¨ Iš dalies

¨ Netaikoma

 

 

3.22.

Paslaugų viešinimas. Paslaugos viešinamos įvairiomis priemonėmis (interneto svetainėje, socialiniuose tinkluose, spaudoje, renginiuose, informacinėse lentose ir pan.)

¨ Taip

¨ Ne

¨ Iš dalies

¨ Netaikoma

 

 

* Taikoma, jei nustatyta teisės aktuose ar sutartyse, ** Taikoma teikiant vaikų dienos socialinės priežiūrą, *** Taikoma teikiant socialinę reabilitaciją neįgaliesiems bendruomenėje

 

Išvados ir rekomendacijos:

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

Vertinimą atliko:

(pareigų pavadinimas)

 

(parašas)

 

(vardas, pavardė)

 

 

(pareigų pavadinimas)

 

(parašas)

 

(vardas, pavardė)

 

part_b2b1dfd4b22b45f981fcbf35d03a2524_end


 

Pakruojo rajono savivaldybės socialinės priežiūros akreditavimo ir kokybės kontrolės tvarkos aprašo 

7 priedas

 

(Apsilankymo paslaugų gavėjo namuose akto forma)

 

20__ m. ______________ ____ d. Nr. ____

Pakruojis

Socialinių paslaugų gavėjo vardas, pavardė __________________________________________

Gyvenamoji vieta ________________________________________________________________

Asmeniui nustatytas specialiųjų poreikių ar neįgalumo lygis ____________________________

Data, nuo kada teikiamos socialinės paslaugos (paslaugų pavadinimas) ___________________

________________________________________________________________________________

Asmens socialinis ir fizinis savarankiškumas (apibūdinti) _______________________________

________________________________________________________________________________

_______________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________

Asmens pastabos ar pasiūlymai dėl teikiamų socialinių paslaugų kokybės _________________

________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________

Atsakingo darbuotojo rekomendacijos ir pastabos _____________________________________

________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________

Seniūnijos atsakingas darbuotojas __________________________________________________

 

Parašas                                                                                                      (vardas, pavardė)

___________________________

 

 

part_5df7a223d0744810a9637e1397371614_end