LIETUVOS RESPUBLIKOS
RYŠIŲ REGULIAVIMO TARNYBOS
DIREKTORIUS
ĮSAKYMAS
DĖL LIETUVOS RESPUBLIKOS RYŠIŲ REGULIAVIMO TARNYBOS DIREKTORIAUS 2011 M. BALANDŽIO 29 D. ĮSAKYMO NR. 1V-460 „DĖL ABONENTO TEISĖS IŠLAIKYTI ABONENTINĮ NUMERĮ, KEIČIANT VIEŠŲJŲ TELEFONO RYŠIO PASLAUGŲ TEIKĖJĄ, PASLAUGŲ TEIKIMO VIETĄ ARBA BŪDĄ, UŽTIKRINIMO SĄLYGŲ IR TVARKOS APRAŠO PATVIRTINIMO“ PAKEITIMO
2014 m. gegužės 6 d. Nr. 1V-658
Vilnius
1. P a k e i č i u Abonento teisės išlaikyti abonentinį numerį, keičiant viešųjų telefono ryšio paslaugų teikėją, paslaugų teikimo vietą arba būdą, užtikrinimo sąlygų ir tvarkos aprašą, patvirtintą Lietuvos Respublikos ryšių reguliavimo tarnybos direktoriaus 2011 m. balandžio 29 d. įsakymu Nr. 1V-460 „Dėl Abonento teisės išlaikyti abonentinį numerį, keičiant viešųjų telefono ryšio paslaugų teikėją, paslaugų teikimo vietą arba būdą, užtikrinimo sąlygų ir tvarkos aprašo patvirtinimo“:
1.1. Pakeičiu 3 punkto penktąją pastraipą ir išdėstau ją taip:
1.2. Pakeičiu 3 punkto šeštąją pastraipą ir išdėstau ją taip:
1.3. Pakeičiu 19 punktą ir išdėstau jį taip:
„19. Keičiant viešųjų telefono ryšio paslaugų teikėją, pagrindas perkelti abonentinį numerį yra Aprašo priede pateiktos formos abonento prašymas, pateikiamas gavėjui. Abonentas, esant gavėjo reikalavimui, privalo pateikti įrodymus, kad būtent jis yra sutarties su perleidėju šalis. Už tinkamo pagrindo perkelti abonentinį numerį buvimą atsako gavėjas.“
1.4. Pakeičiu 22 punktą ir išdėstau ji taip:
1.6. Pakeičiu 45 punktą ir išdėstau jį taip:
1.7. Pakeičiu 46 punktą ir išdėstau jį taip:
„46. Tarnyba konkurso tvarka išrenka centrinės duomenų bazės administratorių 5 metų terminui. Pasibaigus šiam terminui, centrinės duomenų bazės administratorius savo funkcijų vykdymą nutraukia funkcijas perėmus šio skyriaus ir viešo konkurso sąlygų nustatyta tvarka išrinktam centrinės duomenų bazės administratoriui.“
Abonento teisės išlaikyti abonentinį numerį, keičiant viešųjų telefono ryšio paslaugų teikėją, paslaugų teikimo vietą arba būdą, užtikrinimo sąlygų ir tvarkos aprašo
priedas
________________________________________________________________________________
(juridinio asmens pavadinimas arba fizinio asmens vardas, pavardė)
_______________________________________________________________________________________
(juridinio asmens arba fizinio asmens kodas)
_______________________________________________________________________________________
(juridinio asmens buveinės arba fizinio asmens nuolatinės gyvenamosios vietos adresas)
_______________________________________________________________________________________
(tel., faks., el. p.)
___________________________________________
(gavėjo* pavadinimas)
___________________________________________
(adresas)
___________________________________________
(tel., faks., el. p.)
PRAŠYMAS PERKELTI ABONENTINĮ (-IUS) NUMERĮ (-IUS)
______________ Nr. __________
(data)
1. Prašomas (-i) perkelti abonentinis (-iai) numeris (-iai):______________________________
2. Perleidėjo** pavadinimas:____________________________________________________
3. Pageidaujama abonentinio (-ių) numerio (-ių) perkėlimo data***:_____________________
4. Esu supažindintas, kad:
4.1. šio prašymo 1 punkte nurodytas (-i) prašomas (-i) perkelti abonentinis (-iai) numeris (-iai) negali būti perkeltas (-i), jeigu:
4.1.1. šis (-ie) abonentinis (-iai) numeris (-iai), juridinio asmens pavadinimas arba fizinio asmens vardas, pavardė, juridinio asmens arba fizinio asmens kodas nesutampa su perleidėjo turimais duomenimis;
4.1.2. šis (-ie) abonentinis (-iai) numeris (-iai) jau perkeliamas (-i);
4.2. šis prašymas gali būti atsiimtas likus ne mažiau kaip 1 darbo dienai iki šio prašymo 3 punkte nurodytos datos;
4.3. įvykdžius šio prašymo 1 punkte nurodyto (-ų) abonentinio (-ių) numerio (-ių) perkėlimą, perleidėjo viešųjų telefono ryšio paslaugų teikimas bus nutrauktas;
4.4. šio prašymo 1 punkte nurodyto (-ų) abonentinio (-ių) numerio (-ių) perkėlimo procesas iki perkelto (-ų) abonentinio (-ių) numerio (-ių) aktyvavimo turi užtrukti ne ilgiau kaip 1 darbo dieną nuo abonentinio (-ių) numerio (-ių) perkėlimo datos;
4.5. šio prašymo 1 punkte nurodyto (-ų) abonentinio (-ių) numerio (-ių) perkėlimas neatleidžia nuo civilinės atsakomybės už sutarties su perleidėju sąlygų pažeidimą.
5. Sutinku, kad mano duomenys būtų perduoti centrinės duomenų bazės administratoriui abonentinio (-ių) numerio (-ių) perkėlimo tikslais.
6. Patvirtinu, kad šiame prašyme pateikta informacija yra teisinga (nemelaginga).
________________________ ______________ ______________________________ (Abonento vadovo ar jo (Parašas) (Vardas ir pavardė)
įgalioto asmens pareigos)****
_________________________
* Gavėjas – viešųjų telefono ryšio paslaugų teikėjas, kurio paslaugomis abonentas pageidauja naudotis išlaikydamas abonentinį numerį, naudojamą kito viešųjų telefono ryšio paslaugų teikėjo paslaugoms gauti.
** Perleidėjas – viešųjų telefono ryšio paslaugų teikėjas, kurio abonentas pageidauja naudotis kito viešųjų telefono ryšio paslaugų teikėjo paslaugomis išlaikydamas abonentinį numerį, naudojamą šio viešųjų telefono ryšio paslaugų teikėjo paslaugoms gauti.
*** Nenurodžius abonentinio (-ių) numerio (-ių) perkėlimo datos, abonentinio (-ių) numerio (-ių) perkėlimo data laikoma šio prašymo perkelti abonentinį (-ius) numerį (-ius) pateikimo gavėjui data.
**** Nurodoma, jeigu prašymą pateikia juridinis asmuo.