LIETUVOS RESPUBLIKOS
RYŠIŲ REGULIAVIMO TARNYBOS
DIREKTORIUS
ĮSAKYMAS
DĖL LIETUVOS RESPUBLIKOS RYŠIŲ REGULIAVIMO TARNYBOS DIREKTORIAUS 2011 M. RUGSĖJO 20 D. ĮSAKYMO NR. 1V-889 „DĖL UNIVERSALIŲJŲ ELEKTRONINIŲ RYŠIŲ PASLAUGŲ TEIKIMO TAISYKLIŲ PATVIRTINIMO“ PAKEITIMO
2018 m. lapkričio 12 d. Nr. 1V-1113
Vilnius
Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos elektroninių ryšių įstatymo 9 straipsnio 7 punktu, 31 straipsnio 1, 3, 4 ir 8 dalimis:
1. P a k e i č i u Lietuvos Respublikos ryšių reguliavimo tarnybos direktoriaus 2011 m. rugsėjo 20 d. įsakymą Nr. 1V-889 „Dėl Universaliųjų elektroninių ryšių paslaugų teikimo taisyklių patvirtinimo“:
1.1. Pakeičiu preambulę ir išdėstau ją taip:
„Vadovaudamasis Lietuvos Respublikos elektroninių ryšių įstatymo 9 straipsnio 7 punktu, 31 straipsnio 1, 3, 4 ir 8 dalimis, įgyvendindamas 2002 m. kovo 7 d. Europos Parlamento ir Tarybos direktyvą 2002/22/EB dėl universaliųjų paslaugų ir paslaugų gavėjų teisių, susijusių su elektroninių ryšių tinklais ir paslaugomis (Universaliųjų paslaugų direktyva) (OL 2004 m. specialusis leidimas, 13 skyrius, 29 tomas, p. 367), su paskutiniais pakeitimais, padarytais 2009 m. lapkričio 25 d. Europos Parlamento ir Tarybos direktyva 2009/136/EB (OL 2009 L 337, p. 11), ir atsižvelgdamas į Europos telekomunikacijų standartų instituto (ETSI) vadovus LST ETSI EG 202 057-1 V1.3.1:2011 „Kalbinių signalų apdorojimas, perdavimas ir kokybės aspektai. Paslaugų gavėjams teikiamų paslaugų kokybės (QoS) parametrų apibrėžtys ir matavimai. 1 dalis. Bendrieji dalykai“ ir LST ETSI EG 202 057-2 V1.3.1:2011 „Kalbinių signalų apdorojimas, perdavimas ir kokybės aspektai. Paslaugų gavėjams teikiamų paslaugų kokybės (QoS) parametrų apibrėžtys ir matavimai. 2 dalis. Balso telefonija, 3 grupės fakso aparatai, modemo duomenų paslaugos ir žinutės“:“.
2. P r i p a ž į s t u netekusiais galios:
2.1. Lietuvos Respublikos ryšių reguliavimo tarnybos direktoriaus 2006 m. vasario 15 d. įsakymą Nr. 1V-214 „Dėl Reikalavimų universaliųjų paslaugų kokybei aprašo ir Reikalavimų universaliųjų paslaugų teikėjams, užtikrinant taksofonu ir (arba) kitose viešai prieinamose viešųjų telefono ryšio paslaugų teikimo vietose teikiamų viešųjų telefono ryšio paslaugų prieinamumą, aprašo patvirtinimo“ su visais papildymais ir pakeitimais;
2.2. Lietuvos Respublikos ryšių reguliavimo tarnybos direktoriaus 2006 m. birželio 7 d. įsakymą Nr. 1V-724 „Dėl Viešųjų elektroninių ryšių paslaugų teikėjų pageidavimo teikti universaliąsias elektroninių ryšių paslaugas be kompensacijos pateikimo tvarkos aprašo patvirtinimo“ su visais papildymais ir pakeitimais.
3. N u s t a t a u, kad:
3.1. kituose teisės aktuose pateiktos nuorodos į šio įsakymo 2 punkte nurodytus Lietuvos Respublikos ryšių reguliavimo tarnybos direktoriaus įsakymus reiškia nuorodą į šį įsakymą;
3.3. viešųjų elektroninių ryšių paslaugų teikėjas (-ai), įpareigotas (-i) teikti universaliąsias elektroninių ryšių paslaugas pagal iki šio įsakymo įsigaliojimo galiojusias Universaliųjų elektroninių ryšių paslaugų teikimo taisykles, privalo užtikrinti universaliųjų elektroninių ryšių paslaugų teikimą iki Lietuvos Respublikos ryšių reguliavimo tarnyba paskirs universaliųjų elektroninių ryšių paslaugų teikėją (-us) šiuo įsakymu nauja redakcija išdėstytose Universaliųjų elektroninių ryšių paslaugų teikimo taisyklėse nustatyta tvarka.
PATVIRTINTA
Lietuvos Respublikos ryšių reguliavimo tarnybos direktoriaus 2011 m. rugsėjo 20 d. įsakymu Nr. 1V-889
(Lietuvos Respublikos ryšių reguliavimo tarnybos direktoriaus 2018 m. lapkričio 12 d. įsakymo Nr. 1V-1113
redakcija)
UNIVERSALIŲJŲ ELEKTRONINIŲ RYŠIŲ PASLAUGŲ TEIKIMO TAISYKLĖS
I SKYRIUS
BENDROSIOS NUOSTATOS
1. Universaliųjų elektroninių ryšių paslaugų teikimo taisyklės (toliau – Taisyklės) nustato universaliųjų elektroninių ryšių paslaugų (toliau – universaliosios paslaugos) mastą, teikimo tvarką ir sąlygas, įskaitant kokybės reikalavimus ir kokybės rodiklių ribines vertes, įpareigojimų viešųjų elektroninių ryšių paslaugų teikėjams (toliau – teikėjai) teikti universaliąsias paslaugas nustatymo, keitimo ir panaikinimo tvarką, sąlygas ir atvejus, taip pat įpareigojimą teikėjams užtikrinti savo abonentams galimybę gauti informaciją apie viešųjų telefono ryšio paslaugų abonentus ir teikti informaciją teikėjams, įpareigotiems teikti universaliąsias paslaugas, (toliau visi kartu – universaliųjų paslaugų teikėjai, o kiekvienas atskirai – universaliųjų paslaugų teikėjas) apie savo abonentus, kuri būtina, kad būtų galima tinkamai teikti universaliąsias paslaugas.
2. Taisyklėse vartojamos sąvokos:
2.1. Brailio raštas – reformuota lietuviškoji Brailio rašto abėcėlė, patvirtinta Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro 2000 m. birželio 29 d. įsakymu Nr. 878 „Dėl Perėjimo prie naujos lietuviškos Brailio rašto abėcėlės tvarkos ir programos“.
2.2. Teksto taksofonas – taksofonas, kuriuo teikiamos viešosios telefono ryšio paslaugos ir susirašinėjimo teksto žinutėmis paslaugos.
2.3. Universaliųjų paslaugų kokybė – visuminė universaliųjų paslaugų teikimo charakteristika, kuri apibūdina universaliųjų paslaugų gavėjo poreikių gauti šias paslaugas tenkinimo laipsnį.
2.4. Kitos Taisyklėse vartojamos sąvokos apibrėžtos Lietuvos Respublikos elektroninių ryšių įstatyme, Lietuvos Respublikos bendrojo pagalbos centro įstatyme, Lietuvos Respublikos teritorijos administracinių vienetų ir jų ribų įstatyme, Prisijungimo prie viešojo ryšių tinklo fiksuotoje vietoje ir viešųjų telefono ryšio paslaugų kokybės rodiklių nustatymo ir duomenų teikimo taisyklėse, patvirtintose Lietuvos Respublikos ryšių reguliavimo tarnybos direktoriaus 2006 m. vasario 24 d. įsakymu Nr. 1V-261 „Dėl Prisijungimo prie viešojo ryšių tinklo fiksuotoje vietoje ir viešųjų telefono ryšio paslaugų kokybės rodiklių nustatymo ir duomenų teikimo taisyklių patvirtinimo“, (toliau – Prisijungimo prie viešojo ryšių tinklo fiksuotoje vietoje ir viešųjų telefono ryšio paslaugų kokybės rodiklių nustatymo ir duomenų teikimo taisyklės).
II SKYRIUS
UNIVERSALIŲJŲ PASLAUGŲ MASTAS
3. Universaliųjų paslaugų teikėjai privalo teikti šias universaliąsias paslaugas, jeigu nėra atskirai įpareigoti teikti vieną ar keletą šių paslaugų:
3.1. teikti prisijungimą prie viešojo ryšių tinklo fiksuotoje vietoje ir viešąsias telefono ryšio paslaugas;
3.2. teikti viešąsias telefono ryšio paslaugas, teikiamas taksofonu ir (arba) kitose viešai prieinamose viešųjų telefono ryšio paslaugų teikimo vietose;
4. Universaliųjų paslaugų teikėjai privalo:
4.1. teikdami prisijungimą prie viešojo ryšių tinklo fiksuotoje vietoje ir viešąsias telefono ryšio paslaugas:
4.1.1. pagal nustatytus viešojo ryšių tinklo fiksuotoje vietoje galinių taškų įrengimo techninius reikalavimus įrengti viešojo ryšių tinklo fiksuotoje vietoje galinius taškus kiekvienam to reikalaujančiam universaliųjų paslaugų gavėjui galiniams įrenginiams prijungti tinkamoje su universaliųjų paslaugų gavėju suderintoje vietoje;
4.1.2. užtikrinti, kad viešuoju ryšių tinklu fiksuotoje vietoje būtų galima siųsti ir gauti vietinius, nacionalinius ir tarptautinius skambučius, fakso pranešimus, taip pat duomenis tokiu pajėgumu, kad būtų užtikrinta veiksminga interneto prieiga, atsižvelgiant į daugumos abonentų naudojamas technologijas ir technologines galimybes, ir užtikrinti ne mažesnę nei 144 kilobito per sekundę duomenų siuntimo ir priėmimo spartą;
4.1.3. už suteiktas universaliąsias paslaugas nemokamai teikti sąskaitas, kurių detalumo lygį nustato Elektroninių ryšių paslaugų teikimo taisyklės, patvirtintos Lietuvos Respublikos ryšių reguliavimo tarnybos direktoriaus 2005 m. gruodžio 23 d. įsakymu Nr. 1V-1160 „Dėl Elektroninių ryšių paslaugų teikimo taisyklių patvirtinimo“;
4.1.4. abonentui pareikalavus ar esant jo sutikimui, nemokamai arba už sąnaudomis pagrįstą užmokestį teikti papildomas sąskaitų, nurodytų Taisyklių 4.1.3 papunktyje, detales ir detalias sąskaitas;
4.1.5. sudaryti galimybę abonentui nemokamai blokuoti siunčiamus tam tikros rūšies skambučius arba skambučius į tam tikros rūšies telefono ryšio numerius;
4.1.6. sudaryti galimybę vartotojui dalimis ir iš anksto sumokėti užmokestį už prijungimą prie viešojo ryšių tinklo fiksuotoje vietoje, taip pat iš anksto sumokėti už viešąsias telefono ryšio paslaugas;
4.2. teikdami viešąsias telefono ryšio paslaugas, teikiamas taksofonu ir (arba) kitose viešai prieinamose viešųjų telefono ryšio paslaugų teikimo vietose:
4.2.1. užtikrinti, kad taksofonų ir (arba) kitų viešai prieinamų viešųjų telefono ryšio paslaugų teikimo vietų skaičius būtų ne mažesnis nei nustatytas Lietuvos Respublikos ryšių reguliavimo tarnybos (toliau – Tarnyba) vadovaujantis Taisyklėmis;
4.2.2. užtikrinti, kad taksofonu ir (arba) kitose viešai prieinamose viešųjų telefono ryšio paslaugų teikimo vietose būtų galima siųsti vietinius, nacionalinius ir tarptautinius skambučius;
4.3. teikdami informaciją apie viešųjų telefono ryšio paslaugų abonentus, vadovautis Lietuvos Respublikos elektroninių ryšių įstatymo 67 straipsnio nuostatomis ir:
4.3.1. užtikrinti, kad visiems universaliųjų paslaugų gavėjams būtų prieinamas bent vienas išsamus viešųjų telefono ryšio paslaugų abonentų sąrašas, kuriame nurodytas viešųjų telefono ryšio paslaugų abonento vardas ir pavardė (jeigu viešųjų telefono ryšio paslaugų abonentas yra juridinis asmuo – juridinio asmens pavadinimas), adresas (viešųjų telefono ryšio paslaugų abonentui fiziniam asmeniui pageidaujant gali būti nurodoma tik adreso dalis) ir telefono ryšio numeris; šis sąrašas gali būti spausdintas, elektroninis (pavyzdžiui, internete) ar abiejų rūšių;
4.3.2. jeigu sudaromas viešasis spausdintas viešųjų telefono ryšio paslaugų abonentų sąrašas, teikti universaliųjų paslaugų gavėjams spausdintus pagal apskritis teritorinius (apskričių, nurodytų Lietuvos Respublikos teritorijos administracinių vienetų ir jų ribų įstatyme) viešųjų telefono ryšio paslaugų abonentų sąrašus, kuriuose būtų nurodytas viešųjų telefono ryšio paslaugų abonento vardas ir pavardė (jeigu viešųjų telefono ryšio paslaugų abonentas yra juridinis asmuo – juridinio asmens pavadinimas), adresas (viešųjų telefono ryšio paslaugų abonentui fiziniam asmeniui pageidaujant gali būti nurodyta tik adreso dalis) ir telefono ryšio numeris;
4.3.3. nuolat, ne rečiau kaip kartą per metus, atnaujinti Taisyklių 4.3.2 papunktyje nurodytą sąrašą, jeigu jis sudaromas;
4.3.4. užtikrinti visiems viešųjų telefono ryšio paslaugų abonentams teisę būti įrašytiems į viešuosius spausdintus ir (ar) elektroninius viešųjų telefono ryšio paslaugų abonentų sąrašus;
4.3.5. informuoti universaliųjų paslaugų gavėjus, taip pat taksofonų ir (arba) kitų viešai prieinamų viešųjų telefono ryšio paslaugų teikimo vietų naudotojus apie viešųjų telefono ryšio paslaugų abonentų, įrašytų į viešuosius spausdintus ir (ar) elektroninius viešųjų telefono ryšio paslaugų abonentų sąrašus, telefono ryšio numerius naudojant informacijos apie viešųjų telefono ryšio paslaugų abonentus tarnybos telefono ryšio numerį;
4.3.6. nuolat, ne rečiau kaip kartą per savaitę, atnaujinti informaciją viešajame elektroniniame viešųjų telefono ryšio paslaugų abonentų sąraše, jeigu toks sąrašas sudaromas;
4.3.7. kai viešuoju viešųjų telefono ryšio paslaugų abonentų sąrašu siekiama daugiau negu tik suteikti galimybę ieškoti viešųjų telefono ryšio paslaugų abonentų kontaktinių duomenų pagal jų vardus (pavardes), užtikrinti, kad asmens duomenys būtų įtraukti į tokį abonentų sąrašą tik gavus atitinkamo viešųjų telefono ryšio paslaugų abonento sutikimą;
4.4. sudarydami galimybę naudotis universaliosiomis paslaugomis neįgaliesiems šių paslaugų gavėjams:
4.4.1. teikdami viešąsias telefono ryšio paslaugas, teikiamas taksofonu ir (arba) kitose viešai prieinamose viešųjų telefono ryšio paslaugų teikimo vietose, neįgaliesiems šių paslaugų gavėjams:
4.4.1.1. užtikrinti, kad naudojimosi taksofonu ir (arba) kitomis viešai prieinamomis viešųjų telefono ryšio paslaugų teikimo vietomis instrukcija būtų parašyta ne mažesniu nei 16 kegelių dydžio šriftu ir tamsiu paros metu būtų apšviesta;
4.4.1.2. užtikrinti, kad taksofonų įrengimo vietos ir (arba) kitos viešai prieinamos viešųjų telefono ryšio paslaugų teikimo vietos atitiktų statybos techninio reglamento STR 2.03.01:2001 „Statiniai ir teritorijos. Reikalavimai žmonių su negalia reikmėms“, patvirtinto Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2001 m. birželio 14 d. įsakymu Nr. 317 „Dėl STR 2.03.01:2001 „Statiniai ir teritorijos. Reikalavimai žmonių su negalia reikmėms“ patvirtinimo“, nustatytus reikalavimus;
4.4.1.3. įrengti ar pritaikyti esančius taksofonus ir (arba) kitas viešai prieinamas viešųjų telefono ryšio paslaugų teikimo vietas neįgaliesiems taip, kad tokie taksofonai ir (arba) kitos viešai prieinamos viešųjų telefono ryšio paslaugų teikimo vietos atitiktų Taisyklių 4.4.1.1 ir 4.4.1.2 papunkčiuose nustatytus reikalavimus ir bendras šių taksofonų ir (arba) kitų viešai prieinamų viešųjų telefono ryšio paslaugų teikimo vietų skaičius būtų ne mažesnis nei 10 procentų visų taksofonų ir (arba) kitų viešai prieinamų viešųjų telefono ryšio paslaugų teikimo vietų;
4.4.1.4. užtikrinti, kad neįgaliųjų reabilitacijos centrui, nurodytam Taisyklių 1 priede, pateikus laisvos formos prašymą, tame neįgaliųjų reabilitacijos centre būtų įrengtas teksto taksofonas arba kita lygiavertė priemonė kurtiesiems ar klausos sutrikimus ir (ar) kalbos sutrikimus turintiems asmenims;
4.4.2. aklajam ar silpnaregiui universaliųjų paslaugų abonentui, jeigu skambinama iš jo vardu registruotos telefono ryšio linijos:
4.4.2.1. nemokamai telefonu teikti detalią informaciją apie sąskaitų už suteiktas universaliąsias paslaugas turinį;
4.4.3. nemokamai aklajam ar silpnaregiui universaliųjų paslaugų abonentui Brailio raštu ir (ar) telefonu, o kurčiajam ar klausos sutrikimus ir (ar) kalbos sutrikimus turinčiam universaliųjų paslaugų abonentui – raštu su sąskaitomis pateikti jiems skirtą atnaujintą informaciją apie universaliųjų paslaugų teikimo sąlygas, galimybes skambinti bendruoju pagalbos telefono numeriu 112 ir (ar) kitais pagalbos tarnybų trumpaisiais telefono ryšio numeriais.
5. Universaliųjų paslaugų teikėjai, kartu su universaliosiomis paslaugomis, nurodytomis Taisyklių 3 punkte, teikdami papildomas paslaugas, privalo nustatyti tokias jų teikimo sąlygas ir tokius reikalavimus, kad universaliųjų paslaugų gavėjui nereikėtų mokėti už priemones ir (ar) paslaugas, nebūtinas toms universaliosioms paslaugoms, kurių šis gavėjas prašo, o neįgaliesiems teikiamos universaliosios paslaugos nekainuotų brangiau už tokias pat paslaugas, teikiamas kitiems universaliųjų paslaugų gavėjams.
6. Visi viešųjų telefono ryšio paslaugų teikėjai privalo užtikrinti savo abonentams galimybę informacijos apie viešųjų telefono ryšio paslaugų abonentus tarnybos telefono ryšio numeriu gauti informaciją apie visų viešųjų telefono ryšio paslaugų abonentų, įrašytų į viešuosius spausdintus ir (ar) elektroninius viešųjų telefono ryšio paslaugų abonentų sąrašus, telefono ryšio numerius kainomis, neviršijančiomis universaliųjų paslaugų kainų aukščiausios ribos.
7. Visi viešųjų telefono ryšio paslaugų teikėjai, suteikiantys telefono ryšio numerius abonentams, privalo užtikrinti savo viešųjų telefono ryšio paslaugų abonentų teisę būti įrašytiems į viešuosius spausdintus ir (ar) elektroninius viešųjų telefono ryšio paslaugų abonentų sąrašus, taip pat sąžiningu, sąnaudomis pagrįstu ir nediskriminuojančiu būdu patenkinti visus pagrįstus universaliųjų paslaugų teikėjų prašymus gauti šių viešųjų telefono ryšio paslaugų teikėjų abonentų sąrašų informaciją, kurios reikia Taisyklių 4.3.1–4.3.5 papunkčiuose nustatytiems reikalavimams vykdyti.
8. Universaliųjų paslaugų teikėjai, apdorodami ir pateikdami kitų viešųjų telefono ryšio paslaugų teikėjų vadovaujantis Taisyklių 7 punktu suteiktą viešųjų telefono ryšio paslaugų abonentų sąrašų informaciją, privalo šią informaciją apdoroti ir teikti nediskriminuodami ją pateikusių viešųjų telefono ryšio paslaugų teikėjų.
9. Tarnyba ne rečiau kaip kartą per metus atlieka tyrimą, ar universaliosios paslaugos teikiamos visoje Lietuvos Respublikos teritorijoje Taisyklių II skyriuje nustatytu mastu, taip pat, ar jis atitinka universaliųjų paslaugų gavėjų (įskaitant vartotojus ir neįgaliuosius šių paslaugų gavėjus) poreikius. Tarnyba, atlikdama šiame punkte nurodytą tyrimą, vadovaujasi Lietuvos Respublikos elektroninių ryšių įstatyme įtvirtintais elektroninių ryšių veiklos reguliavimo principais.
III SKYRIUS
UNIVERSALIŲJŲ PASLAUGŲ TEIKIMO TVARKA IR SĄLYGOS
10. Universaliųjų paslaugų teikimas turi būti užtikrinamas visiems viešųjų elektroninių ryšių paslaugų gavėjams visoje Lietuvos Respublikos teritorijoje.
11. Universaliųjų paslaugų teikėjai turi užtikrinti, kad:
11.1. viešųjų elektroninių ryšių paslaugų gavėjams būtų prieinama skaidri ir naujausia informacija apie taikomas jų teikiamų universaliųjų paslaugų kainas, kitus užmokesčius ir universaliųjų paslaugų naudojimo sąlygas;
11.2. teikiamų universaliųjų paslaugų kokybės rodiklių ribinės vertės atitiktų šiuos universaliųjų paslaugų kokybės reikalavimus:
11.2.1. vietinės linijos įrengimo trukmė, per kurią atliekama 95 procentai greičiausių vietinės linijos įrengimų, turi būti ne ilgesnė kaip 60 dienų;
11.2.2. gedimų skaičius, tenkantis vienam šimtui vietinių linijų per metus, turi būti ne didesnis kaip 15 gedimų;
11.2.3. trukmė, per kurią atliekama 80 procentų greičiausių vietinės linijos gedimų pašalinimų, turi būti ne ilgesnė kaip 48 valandos;
11.2.7. vidutinė universaliųjų paslaugų teikėjo pagalbos paslaugų galutiniams paslaugų gavėjams tarnybos atsiliepimo trukmė turi būti ne ilgesnė kaip 20 sekundžių;
11.2.8. vidutinė informacijos apie viešųjų telefono ryšio paslaugų abonentus tarnybos atsiliepimo trukmė turi būti ne ilgesnė kaip 15 sekundžių;
11.2.9. veikiančių taksofonų ir (arba) kitų viešai prieinamų viešųjų telefono ryšio paslaugų teikimo vietų dalis turi būti ne mažesnė kaip 95 procentai;
12. Universaliųjų paslaugų kainoms taikomi Lietuvos Respublikos elektroninių ryšių įstatymo 23, 31, 32 ir 34 straipsniuose numatyti bendrieji elektroninių ryšių paslaugų kainų reguliavimo principai.
IV SKYRIUS
TAKSOFONŲ IR (ARBA) KITŲ VIEŠAI PRIEINAMŲ VIEŠŲJŲ TELEFONO RYŠIO PASLAUGŲ TEIKIMO VIETŲ SKAIČIAUS NUSTATYMAS
14. Universaliųjų paslaugų teikėjai, teikiantys viešąsias telefono ryšio paslaugas, teikiamas taksofonu ir (arba) kitose viešai prieinamose viešųjų telefono ryšio paslaugų teikimo vietose, iki kiekvienų metų vasario 1 d. privalo pateikti Tarnybai ataskaitą apie taksofonu ir (arba) kitose viešai prieinamose viešųjų telefono ryšio paslaugų teikimo vietose teikiamų viešųjų telefono ryšio paslaugų prieinamumą ir naudojimą praėjusiais kalendoriniais metais (toliau – ataskaita). Ataskaitoje turi būti pateikta ši informacija:
14.1. kiekvieno taksofono ir (arba) kiekvienos kitos viešai prieinamos viešųjų telefono ryšio paslaugų teikimo vietos adresas, įrengimo vieta (pastato viduje ar išorėje), prieinamumas neįgaliesiems;
14.2. kiekvienu taksofonu ir (arba) kiekvienoje kitoje viešai prieinamoje viešųjų telefono ryšio paslaugų teikimo vietoje atliktų skambučių skaičius, skambučių trukmė ir skambučio vidutinė trukmė;
14.3. kiekvienu taksofonu ir (arba) kiekvienoje kitoje viešai prieinamoje viešųjų telefono ryšio paslaugų teikimo vietoje atliktų skambučių į bendrąjį pagalbos telefono numerį 112 ir (ar) kitus pagalbos tarnybų trumpuosius telefono ryšio numerius skaičius, skambučių trukmė ir skambučio vidutinė trukmė.
15. Tarnyba išnagrinėja ataskaitą ne vėliau kaip per 20 darbo dienų nuo jos gavimo Tarnyboje dienos.
16. Tarnyba, išnagrinėjusi ataskaitoje pateiktą informaciją apie taksofonų ir (arba) kitų viešai prieinamų viešųjų telefono ryšio paslaugų teikimo vietų prieinamumą ir naudojimą, įvertinusi universaliųjų paslaugų gavėjų (įskaitant vartotojus ir neįgaliuosius šių paslaugų gavėjus) poreikius, dėl taksofonų ir (arba) kitų viešai prieinamų viešųjų telefono ryšio paslaugų teikimo vietų skaičiaus konsultuojasi Viešo konsultavimosi taisyklėse, patvirtintose Tarnybos direktoriaus 2004 m. rugsėjo 16 d. įsakymu Nr. 1V-295 „Dėl Viešo konsultavimosi taisyklių patvirtinimo“, (toliau – Viešo konsultavimosi taisyklės) nustatyta tvarka ir sąlygomis.
17. Tarnyba ne vėliau kaip per 10 darbo dienų nuo Taisyklių 16 punkte nurodyto viešo konsultavimosi pabaigos įvertina viešo konsultavimosi metu gautas motyvuotas suinteresuotų asmenų pastabas ir (ar) pasiūlymus ir nustato taksofonų ir (arba) kitų viešai prieinamų viešųjų telefono ryšio paslaugų teikimo vietų skaičių. Tarnybos sprendimas įforminamas Tarnybos direktoriaus įsakymu.
V SKYRIUS
ĮPAREIGOJIMŲ TEIKĖJAMS TEIKTI UNIVERSALIĄSIAS PASLAUGAS NUSTATYMAS, KEITIMAS
18. Tarnyba šiame skyriuje nustatyta tvarka ir sąlygomis įpareigoja teikėjus teikti Taisyklių 3 punkte nurodytas universaliąsias paslaugas. Teikėjas gali būti įpareigotas teikti visas Taisyklių 3 punkte nurodytas universaliąsias paslaugas arba vieną ar kelias iš jų visoje Lietuvos Respublikos teritorijoje arba jos dalyje.
19. Tarnyba ne rečiau kaip kartą per metus Tarnybos interneto svetainėje adresu www.rrt.lt skelbia pasiūlymą teikėjams pareikšti pageidavimą būti įpareigotais teikti universaliąsias paslaugas be kompensacijos.
20. Teikėjai šiame skyriuje nustatyta tvarka ir sąlygomis turi teisę kreiptis į Tarnybą dėl jų įpareigojimo teikti universaliąsias paslaugas be kompensacijos.
21. Teikėjas, pageidaujantis būti įpareigotas teikti universaliąsias paslaugas be kompensacijos, ne vėliau kaip per 20 darbo dienų nuo Taisyklių 20 punkte nurodyto pasiūlymo paskelbimo dienos privalo pateikti Tarnybai:
21.1. užpildytą Taisyklių 2 priede pateiktos formos prašymą dėl įpareigojimo teikti universaliąsias paslaugas be kompensacijos (toliau – prašymas);
21.2. teisėtą įsisteigimą patvirtinančių dokumentų kopijas (išskyrus teikėjus, įregistruotus Lietuvos Respublikos juridinių asmenų registre); tuo atveju, jei teikėjas yra asmenų, susijusių kontrolės ar priklausomybės santykiais, grupė, teisėtą įsisteigimą patvirtinančių dokumentų kopijas privalo pateikti kiekvienas teikėjas, esantis asmenų grupėje;
21.3. dokumentus, patvirtinančius asmenų, susijusių kontrolės ar priklausomybės santykiais, grupės statusą, jei prašymą pateikiantis teikėjas yra asmenų, susijusių kontrolės ar priklausomybės santykiais, grupė;
21.4. dokumentus, patvirtinančius gebėjimą teikti universaliąsias paslaugas, kurias teikėjas pageidauja būti įpareigotas teikti be kompensacijos visoje Lietuvos Respublikos teritorijoje arba pageidaujamoje jos dalyje;
22. Tarnyba ne vėliau kaip per 10 darbo dienų nuo Taisyklių 21 punkte nurodytų dokumentų gavimo Tarnyboje dienos:
23. Jeigu prašymą pateikęs teikėjas per Taisyklių 22.2 papunktyje nurodytą terminą nepateikia patikslintų ir (ar) trūkstamų dokumentų ir (ar) informacijos, Tarnyba priima motyvuotą sprendimą atsisakyti nagrinėti prašymą.
24. Tarnyba ne vėliau kaip per 30 darbo dienų nuo Taisyklių 21 punkte nurodytų dokumentų, o Taisyklių 22.2 papunktyje nurodytu atveju – nuo patikslintų ir (ar) trūkstamų dokumentų ir (ar) informacijos gavimo Tarnyboje dienos įvertina pateiktus dokumentus ir (ar) informaciją ir atlieka Taisyklių 26 punkte nurodytus veiksmus. Šiame punkte nurodytas terminas gali būti pratęstas Tarnybos motyvuotu sprendimu.
25. Tarnyba, vertindama dokumentus ir (ar) informaciją, turi teisę pareikalauti per Tarnybos nustatytą, bet ne trumpesnį kaip 5 darbo dienų, terminą pateikti papildomų dokumentų ir (ar) informacijos, kurie būtini Taisyklių 21 punkte ir (ar) 22.2 papunktyje nurodytiems dokumentams ir (ar) informacijai įvertinti ir (ar) detalizuoti.
26. Tarnyba, įvertinusi pateiktus dokumentus ir (ar) informaciją ir nustačiusi, kad teikėjas:
26.1. gebėtų teikti prašyme nurodytas universaliąsias paslaugas be kompensacijos, dėl teikėjo įpareigojimo teikti universaliąsias paslaugas be kompensacijos konsultuojasi Viešo konsultavimosi taisyklėse nustatyta tvarka ir sąlygomis;
27. Tarnyba ne vėliau kaip per 20 darbo dienų nuo Taisyklių 26.1 papunktyje nurodyto viešo konsultavimosi pabaigos įvertina viešo konsultavimosi metu gautas motyvuotas suinteresuotų asmenų pastabas ir (ar) pasiūlymus ir:
27.1. jei viešo konsultavimosi metu nebuvo gauta motyvuotų pastabų ir (ar) prieštaravimų, dėl kurių teikėjas negalėtų būti įpareigotas teikti ar negebėtų teikti prašyme nurodytų universaliųjų paslaugų be kompensacijos, priima sprendimą įpareigoti teikėją teikti prašyme nurodytas universaliąsias paslaugas be kompensacijos;
28. Taisyklių 23, 24 punktuose, 26.2 papunktyje ir 27 punkte nurodyti Tarnybos sprendimai įforminami Tarnybos direktoriaus įsakymais. Tarnyba apie Taisyklių 23, 24 punktuose, 26.2 papunktyje ir 27 punkte nurodytus sprendimus informuoja prašymą pateikusį teikėją ne vėliau kaip per 3 darbo dienas nuo sprendimo priėmimo dienos.
29. Jeigu daugiau nei vienas teikėjas Taisyklių nustatyta tvarka ir sąlygomis pareiškia pageidavimą būti įpareigoti teikti universaliąsias paslaugas be kompensacijos, Tarnyba, įvertinusi šių teikėjų motyvus, turi teisę nuspręsti dėl įpareigojimų teikti universaliąsias paslaugas paskirstymo šiems teikėjams.
30. Jeigu Taisyklių 21–29 punktuose nustatyta tvarka ir sąlygomis nei vienas teikėjas nėra įpareigojamas teikti visas Taisyklių 3 punkte nurodytas universaliąsias paslaugas ar yra įpareigojamas teikti tik kai kurias iš jų ir (ar) tik tam tikroje Lietuvos Respublikos teritorijos dalyje, Tarnyba tas universaliąsias paslaugas, kurių joks teikėjas nėra įpareigotas teikti, Lietuvos Respublikos teritorijoje ar likusioje jos dalyje įpareigoja teikti Taisyklių 31–37 punktuose nustatyta tvarka ir sąlygomis.
31. Taisyklių 30 punkte nurodytu atveju, įpareigojimo teikti universaliąsias paslaugas procedūrą sudaro šie etapai:
31.1. tyrimas, kurio metu Tarnyba įvertina, kuris teikėjas gebėtų geriausiai užtikrinti universaliųjų paslaugų teikimą;
31.2. viešas konsultavimasis, kurio metu Tarnyba Viešo konsultavimosi taisyklėse nustatyta tvarka ir sąlygomis konsultuojasi dėl Taisyklių 31.1 papunktyje nurodyto tyrimo metu nustatyto teikėjo, gebėsiančio geriausiai užtikrinti universaliųjų paslaugų teikimą (toliau – tyrimo metu nustatytas teikėjas);
32. Taisyklių 31.1 papunktyje nurodytą tyrimą Tarnyba pradeda:
32.1. jei Tarnyba nėra įpareigojusi jokio teikėjo teikti visas Taisyklių 3 punkte nurodytas universaliąsias paslaugas visoje Lietuvos Respublikos teritorijoje arba esamas universaliųjų paslaugų teikėjas yra įpareigotas teikti tik kai kurias iš Taisyklių 3 punkte nurodytų universaliųjų paslaugų ir (ar) tik tam tikroje Lietuvos Respublikos teritorijos dalyje:
32.1.1. ne vėliau kaip per 10 darbo dienų nuo Taisyklių 21 punkte nurodyto termino pabaigos, jei Tarnyba negauna nei vieno prašymo;
32.1.2. ne vėliau kaip per 10 darbo dienų nuo Taisyklių 23 punkte, 26.2 ar 27.2 papunkčiuose nurodyto sprendimo priėmimo dienos, jei Tarnyba nėra gavusi daugiau prašymų arba dėl visų gautų prašymų yra priimti Taisyklių 23 punkte, 26.2 ar 27.2 papunkčiuose nurodyti sprendimai;
32.1.3. ne vėliau kaip per 10 darbo dienų nuo Taisyklių 27.1 papunktyje nurodyto sprendimo priėmimo dienos, jei juo teikėjas yra įpareigojamas teikti tik kai kurias Taisyklių 3 punkte nurodytas universaliąsias paslaugas ir (ar) tik tam tikroje Lietuvos Respublikos teritorijos dalyje;
33. Tarnyba, atlikdama Taisyklių 31.1 papunktyje nurodytą tyrimą, atsižvelgia į šiuos kriterijus:
33.2. teikėjo nuosavybės teise valdomų vietinių linijų skaičius ir teikėjo nuosavybės teise valdomų vietinių linijų dalis, tenkanti visų teikėjų nuosavybės teise valdomų vietinių linijų skaičiui;
33.3. teikėjo gautos pajamos už viešosios fiksuotojo telefono ryšio ir (ar) interneto prieigos, teikiamos fiksuotoje vietoje, paslaugas ir teikėjo pajamų už šiame papunktyje nurodytas paslaugas dalis nuo visų teikėjų pajamų už viešosios fiksuotojo telefono ryšio ir interneto prieigos, teikiamos fiksuotoje vietoje, paslaugas;
33.4. galimybė užtikrinti universaliųjų paslaugų kokybės reikalavimus, nurodytus Taisyklių 11 punkte;
34. Laikoma, kad teikėjas, turintis didžiausias Taisyklių 33 punkte nurodytų kriterijų vertes, gebėtų geriausiai užtikrinti universaliųjų paslaugų teikimą.
35. Taisyklių 31.1 papunktyje nurodytas tyrimas turi būti atliktas ne vėliau kaip per 4 mėnesius nuo jo pradžios. Tarnybos motyvuotu sprendimu šiame punkte nurodytas terminas gali būti pratęstas, tačiau ne daugiau kaip 2 mėnesiams.
36. Tarnyba apie Taisyklių 31.2 papunktyje nurodytą viešą konsultavimąsi ne vėliau kaip per 3 darbo dienas nuo jo paskelbimo dienos raštu informuoja tyrimo metu nustatytą teikėją.
37. Tarnyba ne vėliau per 20 darbo dienų nuo Taisyklių 31.2 papunktyje nurodyto viešo konsultavimosi pabaigos įvertina viešo konsultavimosi metu gautas motyvuotas suinteresuotų asmenų pastabas ir (ar) pasiūlymus ir:
37.1. jei viešo konsultavimosi metu nebuvo gauta motyvuotų pastabų ir (ar) prieštaravimų, dėl kurių tyrimo metu nustatytas teikėjas negalėtų būti įpareigotas teikti universaliąsias paslaugas ar negebėtų geriausiai užtikrinti universaliųjų paslaugų teikimo, priima sprendimą įpareigoti tyrimo metu nustatytą teikėją teikti universaliąsias paslaugas; šiame papunktyje nurodytas Tarnybos sprendimas įforminamas Tarnybos direktoriaus įsakymu, apie kurį tyrimo metu nustatytas teikėjas informuojamas ne vėliau kaip per 3 darbo dienas nuo jo priėmimo dienos;
38. Universaliųjų paslaugų teikėjai, kurie buvo įpareigoti teikti universaliąsias paslaugas Taisyklių 21–29 punktuose nustatyta tvarka ir sąlygomis, norintys nutraukti Taisyklių 3 punkte nurodytų universaliųjų paslaugų ar jų dalies teikimą, įskaitant tik tam tikroje Lietuvos Respublikos teritorijos dalyje, privalo prieš 6 mėnesius raštu pranešti apie tai Tarnybai. Universaliųjų paslaugų teikėjai, kurie buvo įpareigoti teikti universaliąsias paslaugas Taisyklių 31–37 punktuose nustatyta tvarka ir sąlygomis, privalo vykdyti nustatytus įpareigojimus, kol jie nėra panaikinami Taisyklių 40 punkte nustatyta tvarka ir sąlygomis.
39. Tarnyba, įpareigodama teikėjus teikti universaliąsias paslaugas ar panaikindama tokius įpareigojimus, vadovaujasi Lietuvos Respublikos elektroninių ryšių įstatyme įtvirtintais elektroninių ryšių veiklos reguliavimo principais.
40. Įpareigojusi vieną teikėją teikti universaliąsias paslaugas, kitiems universaliųjų paslaugų teikėjams nustatytus atitinkamos apimties įpareigojimus Tarnyba turi teisę pakeisti arba panaikinti šių universaliųjų paslaugų teikėjų prašymu.
41. Tarnyba, tikrindama, ar universaliųjų paslaugų teikėjas vykdo jam nustatytus universaliųjų paslaugų teikimo įpareigojimus, turi teisę universaliųjų paslaugų teikėjo lėšomis užsakyti nepriklausomą šio universaliųjų paslaugų teikėjo veiklos duomenų tikslumo ir palyginamumo patikrinimą ir (ar) auditą. Universaliųjų paslaugų teikėjo lėšomis toks nepriklausomas patikrinimas ir (ar) auditas gali būti užsakomas ne dažniau kaip kartą per kalendorinius metus, išskyrus tuos atvejus, kai pagrįstai įtariama, kad universaliųjų paslaugų teikėjas nesilaiko universaliųjų paslaugų teikimą reglamentuojančių teisės aktų reikalavimų arba universaliųjų paslaugų teikėjas, įpareigotas teikti universaliąsias paslaugas Taisyklių 31–37 punktuose nustatyta tvarka, pageidauja gauti universaliųjų paslaugų teikimo nuostolių kompensaciją. Auditorius ar audito įmonė išrenkami viešojo konkurso būdu. Viešojo konkurso sąlygas ir tvarką nustato Tarnyba.
VI SKYRIUS
PRIEIGOS PRIE VIEŠOJO RYŠIŲ TINKLO FIKSUOTOJE VIETOJE TEIKIMO UŽTIKRINIMAS
42. Jeigu universaliųjų paslaugų teikėjas ketina perleisti savo visą prieigos prie viešojo ryšių tinklo fiksuotoje vietoje turtą ar didelę jo dalį nuosavybės teise kitam ūkio subjektui, jis apie tai iš anksto, ne vėliau kaip prieš 3 mėnesius iki numatomo sandorio sudarymo dienos, privalo raštu pranešti Tarnybai, kad ji galėtų įvertinti numatomo sandorio poveikį prieigos prie viešojo ryšių tinklo fiksuotoje vietoje ir viešųjų telefono ryšio paslaugų teikimui.
43. Universaliųjų paslaugų teikėjas, pranešdamas Taisyklių 42 punkte nustatyta tvarka apie ketinimą perleisti savo visą prieigos prie viešojo ryšių tinklo fiksuotoje vietoje turtą ar didelę jo dalį nuosavybės teise kitam ūkio subjektui, privalo pateikti Tarnybai šią su perleidimu susijusią informaciją:
43.1. perleidžiamo turto apibūdinimą; tuo atveju, jeigu universaliųjų paslaugų teikėjas perleidžia didelę prieigos prie viešojo ryšių tinklo fiksuotoje vietoje turto dalį, informaciją, kiek vietinių linijų yra ketinama perleisti kitam ūkio subjektui;
43.2. ūkio subjekto, kuriam ketinama perleisti visą prieigos prie viešojo ryšių tinklo fiksuotoje vietoje turtą ar didelę jo dalį nuosavybės teise, duomenis (pavadinimą arba vardą ir pavardę, juridinio asmens kodą, juridinio asmens buveinės adresą arba fizinio asmens nuolatinės gyvenamosios vietos adresą, telefono ryšio numerį, fakso numerį ir elektroninio pašto adresą);
43.3. sąsajos su ūkio subjektu, kuriam ketinama perleisti visą prieigos prie viešojo ryšių tinklo fiksuotoje vietoje turtą ar didelę jo dalį nuosavybės teise, pobūdį;
43.4. vertinimą, kokią įtaką universaliųjų paslaugų teikimui turės viso prieigos prie viešojo ryšių tinklo fiksuotoje vietoje turto ar didelės jo dalies nuosavybės teisės kitam ūkio subjektui perleidimas;
43.5. numatomo sandorio, kuriuo visas prieigos prie viešojo ryšių tinklo fiksuotoje vietoje turtas ar didelė jo dalis nuosavybės teise perleidžiama kitam ūkio subjektui, projektą, jeigu universaliųjų paslaugų teikėjas tokį turi;
44. Universaliųjų paslaugų teikėjui nepateikus visos Taisyklių 43 punkte nurodytos informacijos, Tarnyba turi teisę nustatyti universaliųjų paslaugų teikėjui 10 darbo dienų terminą trūkstamai informacijai pateikti.
45. Tarnyba, vertindama Taisyklių 42 punkte nurodyto numatomo sandorio poveikį prieigos prie viešojo ryšių tinklo fiksuotoje vietoje ir viešųjų telefono ryšio paslaugų teikimui, turi teisę pareikalauti per Tarnybos nustatytą, bet ne trumpesnį kaip 5 darbo dienų, terminą pateikti papildomų dokumentų ir (ar) informacijos, kurie būtini numatomo sandorio poveikiui įvertinti.
46. Tarnyba, gavusi visą Taisyklių 43 punkte nurodytą informaciją, o Taisyklių 45 punkte nurodytu atveju – papildomus dokumentus ir (ar) informaciją, ir ją įvertinusi per Taisyklių 42 punkte numatytą terminą, turi teisę priimti sprendimą pradėti rinkos tyrimą Lietuvos Respublikos elektroninių ryšių įstatymo 16 straipsnio ir Rinkos tyrimo taisyklių, patvirtintų Tarnybos direktoriaus 2004 m. rugsėjo 17 d. įsakymu Nr. 1V-297 „Dėl Rinkos tyrimo taisyklių patvirtinimo“, nustatyta tvarka ir sąlygomis.
VII SKYRIUS
BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS
47. Visi dokumentai, teikiami Tarnybai pagal Taisykles, turi atitikti Dokumentų teikimo Lietuvos Respublikos ryšių reguliavimo tarnybai taisyklėse, patvirtintose Tarnybos direktoriaus 2004 m. rugsėjo 16 d. įsakymu Nr. 1V-292 „Dėl Dokumentų teikimo Lietuvos Respublikos ryšių reguliavimo tarnybai taisyklių patvirtinimo“, nustatytus reikalavimus ir turi būti pateikiami šiose taisyklėse nustatyta tvarka ir būdais.
48. Universaliųjų paslaugų kokybės rodiklių ribinės vertės nustatomos ir duomenys apie universaliųjų paslaugų kokybės rodiklius teikiami Tarnybai pagal Prisijungimo prie viešojo ryšių tinklo fiksuotoje vietoje ir viešųjų telefono ryšio paslaugų kokybės rodiklių nustatymo ir duomenų teikimo taisykles.
Universaliųjų elektroninių ryšių
paslaugų teikimo taisyklių
1 priedas
NEĮGALIŲJŲ REABILITACIJOS CENTRAI, KURIUOSE JŲ PRAŠYMU TURI BŪTI ĮRENGTI TEKSTO TAKSOFONAI ARBA KITOS LYGIAVERTĖS PRIEMONĖS KURTIESIEMS AR KLAUSOS SUTRIKIMUS IR (AR) KALBOS SUTRIKIMUS TURINTIEMS ASMENIMS, SĄRAŠAS
Universaliųjų elektroninių ryšių
paslaugų teikimo taisyklių
2 priedas
(Prašymo dėl įpareigojimo teikti universaliąsias elektroninių ryšių paslaugas be kompensacijos forma)
______________________________________________________________________________________________
(ūkio subjekto pavadinimas, kodas)
______________________________________________________________________________________________
(ūkio subjekto adresas, telefono ryšio numeris, faksas, el. pašto adresas, interneto svetainės adresas)
Lietuvos Respublikos ryšių reguliavimo tarnybai
Mortos g. 14, 03219 Vilnius
PRAŠYMAS
DĖL ĮPAREIGOJIMO TEIKTI UNIVERSALIĄSIAS ELEKTRONINIŲ RYŠIŲ PASLAUGAS BE KOMPENSACIJOS
______________ Nr. _____
(data)
_____________________
(sudarymo vieta)
1. Prisijungimas prie viešojo ryšių tinklo fiksuotoje vietoje ir viešosios telefono ryšio paslaugos (įskaitant jų pritaikymą neįgaliesiems šių paslaugų gavėjams pagal nustatytus reikalavimus)
|
Prisijungimo prie viešojo ryšių tinklo fiksuotoje vietoje ir viešųjų telefono ryšio paslaugų teikimas
visoje Lietuvos Respublikos teritorijoje
administracinio vieneto1 teritorijoje ____________________________________________________________ ____________________________________________________________ (nurodyti administracinio vieneto pavadinimą)
Naudojama technologija
laidinė
bevielė
kita ________________________________________________________________ (nurodyti)
duomenų perdavimo greitis didesnis nei 144 kilobito per sekundę
|
2. Viešosios telefono ryšio paslaugos, teikiamos taksofonu ir (arba) kitose viešai prieinamose viešųjų telefono ryšio paslaugų teikimo vietose (įskaitant jų pritaikymą neįgaliesiems šių paslaugų gavėjams pagal nustatytus reikalavimus)
|
Viešųjų telefono ryšio paslaugų teikimas taksofonu ir (arba) kitose viešai prieinamose viešųjų telefono ryšio paslaugų teikimo vietose
visoje Lietuvos Respublikos teritorijoje
administracinio vieneto1 teritorijoje ______________________________________________________________ ___________________________________________________________________ (nurodyti administracinio vieneto pavadinimą)
Atsiskaitymo už paslaugas būdai
specialiomis kortelėmis _____________________________________________________________ _____________________________________________________________ (nurodyti kortelių nominalus ir platinimo būdus)
bankų mokėjimo kortelėmis
grynaisiais pinigais, monetomis
kitais būdais ____________________________________________________________ (nurodyti)
|
3. Informacijos apie viešųjų telefono ryšio paslaugų abonentus teikimo paslaugos
|
Spausdintų viešųjų telefono ryšio paslaugų abonentų sąrašų pagal apskritis teikimas
Viešųjų telefono ryšio paslaugų abonentų sąrašų teikimas
Informavimas informacijos apie viešųjų telefono ryšio paslaugų abonentus tarnybos telefono ryšio numeriu
Kitais būdais _______________________________________________________________ (nurodyti)
|
4. Pageidaujamų teikti universaliųjų elektroninių ryšių paslaugų aprašymas (nurodant kiekvieną pageidaujamą teikti universaliąją elektroninių ryšių paslaugą, galima pateikti atskiru priedu)
|
|
5. Asmenys, sudarantys ūkio subjektą (tuo atveju, jei ūkio subjektas yra asmenų, susijusių kontrolės ar priklausomybės santykiais, grupė)
|
Asmenų sąrašas:
|
6. Duomenys apie kontaktinį asmenį
|
vardas, pavardė _______________________________________ pareigos ___________________ telefono ryšio numeris _________________________ faksas el. pašto adresas ________________________
|
7. Priedai
|
1. Teisėtą įsisteigimą patvirtinančių dokumentų kopijos2, _____ l. 2. Dokumentas, patvirtinantis įgaliojimus pasirašyti prašymą3, _____ l. 3. Dokumentai, patvirtinantys asmenų, susijusių kontrolės ar priklausomybės santykiais, grupės statusą4, _____ l. 4. Dokumentai, patvirtinantys gebėjimą teikti universaliąsias elektroninių ryšių paslaugas be kompensacijos pageidaujamoje Lietuvos Respublikos teritorijoje, _____ l.
|
1 Administracinis vienetas suprantamas taip, kaip apibrėžta Lietuvos Respublikos teritorijos administracinių vienetų ir jų ribų įstatyme.
2 Išskyrus ūkio subjektus, įregistruotus Lietuvos Respublikos juridinių asmenų registre. Tuo atveju, jei ūkio subjektas yra asmenų, susijusių kontrolės ar priklausomybės santykiais, grupė, teisėtą įsisteigimą patvirtinančių dokumentų kopijas privalo pateikti kiekvienas ūkio subjektas, esantis asmenų grupėje.
3 Pateikiama, jei prašymą pasirašo įgaliotas asmuo.
4 Pateikiama, jei prašymą pateikiantis ūkio subjektas yra asmenų, susijusių kontrolės ar priklausomybės santykiais, grupė.
Patvirtinu ūkio subjekto sutikimą teikti šiame prašyme nurodytas pageidaujamas teikti universaliąsias elektroninių ryšių paslaugas be kompensacijos.
(pareigos) |
(parašas) |
(vardas, pavardė) |
|
|
|
|
|
||