Visagino savivaldybės taryba
sprendimas
Dėl VISAGINO SAVIVALDYBĖS TARYBOS 2014 M. GRUODŽIO 18 D. SPRENDIMO NR. TS-209 „DĖL VISAGINO SAVIVALDYBĖS MOKINIO KREPŠELIO LĖŠŲ PASKIRSTYMO TVARKOS APRAŠO PATVIRTINIMO“ PAKEITIMO
2017 m. lapkričio 23 d. Nr. TS-213
Visaginas
Visagino savivaldybės taryba, vadovaudamasi Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 18 straipsnio 1 dalimi, Lietuvos Respublikos švietimo įstatymo 43 straipsnio 11 dalimi, Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2017 m. rugpjūčio 23 d. nutarimu Nr. 685 ir 2017 m. rugsėjo 20 d. nutarimu Nr. 752 „Dėl Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2001 m. birželio 27 d. nutarimo Nr. 785 „Dėl Mokinio krepšelio lėšų apskaičiavimo ir paskirstymo metodikos patvirtinimo“ pakeitimo“, Visagino savivaldybės tarybos 2016 m. rugpjūčio 10 d. sprendimu Nr. TS-153 „Dėl Visagino valstybinės kalbos centro reorganizavimo, Visagino valstybinės kalbos centro ir Visagino pagalbos mokiniui, mokytojui ir mokyklai centro reorganizavimo sąlygų aprašo ir Visagino švietimo pagalbos tarnybos nuostatų patvirtinimo“, 2017 m. birželio 27 d. sprendimu Nr. TS-126 „Dėl Visagino savivaldybės administracijos struktūros patvirtinimo“, nusprendžia:
1. Pakeisti Visagino savivaldybės mokinio krepšelio lėšų paskirstymo tvarkos aprašą, patvirtintą Visagino savivaldybės tarybos 2014 m. gruodžio 18 d. sprendimu Nr. TS-209 „Dėl Visagino savivaldybės mokinio krepšelio lėšų paskirstymo tvarkos aprašo patvirtinimo“:
1.1. Pakeisti 1 punktą ir jį išdėstyti taip:
„1. Visagino savivaldybės mokinio krepšelio lėšų paskirstymo tvarkos aprašas (toliau – Aprašas) reglamentuoja Visagino savivaldybei skirtų mokinio krepšelio lėšų paskirstymą, naudojimą ir perskirstymą. Jis skirtas Visagino savivaldybės bendrojo ugdymo mokykloms, ikimokyklinėms įstaigoms, neformaliojo vaikų švietimo mokykloms, formalųjį švietimą papildančio ugdymo mokykloms, kitiems švietimo teikėjams, Švietimo pagalbos tarnybai, teikiančiai pedagoginę psichologinę pagalbą, Visagino savivaldybės administracijai.“
1.2. Pakeisti 7.1 papunktį ir jį išdėstyti taip:
„7.1. darbo užmokesčiui pagal ugdymo planą (ir apmokėti už ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo valandas, finansuojamas iš mokinio krepšelio lėšų – ne mažiau kaip 20 val. per savaitę 1 grupei), mokyklos ugdymo procesui organizuoti ir valdyti (ne daugiau kaip 10 procentų lėšų, skirtų ugdymo planui įgyvendinti), mokyklos bibliotekos darbuotojams išlaikyti bei priemokoms už laikinai nesančių darbuotojų funkcijų (pareigų) arba papildomų darbų vykdymą (jeigu dėl papildomo darbo nesulygstama darbo sutartyje), taip pat darbo užmokesčiui ir paslaugoms apmokėti už psichologinę, specialiąją pedagoginę, specialiąją ir socialinę pedagoginę pagalbą, prevencinių programų įgyvendinimą; ne mažiau kaip 4 procentai šių lėšų turi būti skiriama psichologinei, specialiajai pedagoginei, specialiajai ir socialinei pedagoginei pagalbai organizuoti ir paslaugoms apmokėti; iš šiame punkte nurodytų mokinio krepšelio lėšų gali būti mokama ir už darbą pedagoginiams darbuotojams, nurodytiems Pareigybių, kurias atliekant darbas yra laikomas pedagoginiu, sąraše, patvirtintame Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro įsakymu, išskyrus užmokestį už darbą, kai mokinių tėvų (globėjų, rūpintojų) pageidavimu teikia papildomas paslaugas (pailgintos dienos grupės, popamokinė mokinių priežiūra, klubai, būreliai, stovyklos, ekskursijos ir kita), taip pat už darbą mokyklos bibliotekos darbuotojams, gestų kalbos vertėjams, mokytojų padėjėjams ir darbuotojams, kurių funkcijoms priskiriamas mokyklų veiklos kokybės įsivertinimas.“
1.3. Pakeisti 10.1 papunktį ir jį išdėstyti taip:
1.4. Pakeisti 10.6 papunktį ir jį išdėstyti taip:
„10.6. pedagoginių darbuotojų tarifinių atlygių koeficientų skirtumams išlyginti, priemokoms už laikinai nesančių darbuotojų funkcijų (pareigų) arba papildomų darbų atlikimą (jeigu dėl papildomo darbo nesulygstama darbo sutartyje), bendrojo ugdymo prieinamumui užtikrinti ir finansuoti mažiau pasirenkamų užsienio kalbų (prancūzų, vokiečių, lotynų ir kt.) mokymąsi mažesnėse mobiliosiose grupėse, nei numatyta bendruosiuose pradinio, pagrindinio ir vidurinio ugdymo programų ugdymo planuose. Lėšų poreikis finansuoti mažiau pasirenkamų užsienio kalbų (prancūzų, vokiečių, lotynų ir kt.) mokymąsi apskaičiuojamas pagal formulę U= Ru x BD x 1,31 x K x (N/18) x (Ms-Mr): Ms; kur Ru – mažiau pasirenkamų užsienio kalbų (prancūzų, vokiečių, lotynų ir kt.) mokytojų, dėstančių mobiliosiose (laikinosiose) grupėse, minimalus pareiginės algos pastoviosios dalies koeficientas; BD – pareiginės algos bazinis dydis; K – mėnesių skaičius; N – mažiau pasirenkamų užsienio kalbų savaitinių kontaktinių pamokų skaičius mobiliosiose (laikinosiose) grupėse, mažesnėse už numatytąsias švietimo ir mokslo ministro tvirtinamuose bendruosiuose pradinio, pagrindinio ir vidurinio ugdymo programų ugdymo planuose; Ms – mokinių skaičius grupėje pagal numatytus švietimo ir mokslo ministro tvirtinamus bendruosius pradinio, pagrindinio ir vidurinio ugdymo programų ugdymo planus; Mr – realus mokinių skaičius grupėje.“
1.5. Pakeisti 12.1 papunktį ir jį išdėstyti taip:
1.6. Pakeisti 12.2 papunktį ir jį išdėstyti taip:
„12.2. bendrojo ugdymo mokykloms – brandos egzaminams organizuoti ir vykdyti. Lėšos mokykloms paskiriamos pasibaigus egzaminų sesijai, Švietimo, kultūros ir sporto skyriui pateikus informaciją Finansų ir biudžeto skyriui. Iki pasibaigs egzaminų sesija, lėšos paliekamos Visagino savivaldybės administracijos sąskaitoje.“
1.7. Pakeisti 12.6 papunktį ir jį išdėstyti taip:
„12.6. Aprašo 10.6 papunktyje nurodytoms mokymo reikmėms tenkinti lėšos apskaičiuojamos taip: iš sumos, sudarančios 6 proc. Visagino savivaldybei skirtų mokinio krepšelio lėšų, atėmus 10.1–10.5 papunkčiuose nurodytoms mokymo reikmėms skirtas lėšas, likusi dalis lėšų paskirstoma palyginus faktinį lėšų poreikį mokymo reikmėms ir pagal Metodiką priklausančias lėšas bei įvertinus lėšų taupymo galimybes.“