UTENOS RAJONO SAVIVALDYBĖS TARYBA
SPRENDIMAS
DĖL UTENOS RAJONO SAVIVALDYBĖS SMULKIOJO IR VIDUTINIO VERSLO SUBJEKTŲ RĖMIMO PROGRAMOS LĖŠŲ NAUDOJIMO TVARKOS APRAŠO PATVIRTINIMO
2024 m. kovo 28 d. Nr. TS-60
Utena
Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 6 straipsnio 38 punktu, 15 straipsnio 4 dalimi, Lietuvos Respublikos smulkiojo ir vidutinio verslo plėtros įstatymo 5 straipsnio 1 dalimi, 6 straipsnio 2 punktu, 7 straipsniu, įgyvendindama Utenos rajono savivaldybės 2024-2026 metų strateginio veiklos plano, patvirtinto Utenos rajono savivaldybės tarybos 2024 m. vasario 4 d. sprendimu Nr. TS-2 „Dėl Utenos rajono savivaldybės 2024-2026 metų strateginio veiklos plano patvirtinimo“, 02 Ekonomikos skatinimo veiksmų programos 02-01-04 priemonę „Smulkiojo ir vidutinio verslo rėmimo programa“ ir atsižvelgdama į Utenos rajono savivaldybės smulkiojo ir vidutinio verslo subjektų rėmimo programos lėšų naudojimo tvarkos aprašo pakeitimo darbo grupės 2024 m. kovo 14 d. protokolo išrašą Nr. 3, Utenos rajono savivaldybės taryba nusprendžia:
1. Patvirtinti Utenos rajono savivaldybės smulkiojo ir vidutinio verslo subjektų rėmimo programos lėšų naudojimo tvarkos aprašą (pridedama).
2. Pripažinti netekusiu galios Utenos rajono savivaldybės tarybos 2017 m. rugpjūčio 31 d. sprendimą Nr. TS-206 „Dėl Utenos rajono savivaldybės smulkiojo ir vidutinio verslo subjektų rėmimo programos lėšų naudojimo tvarkos aprašo patvirtinimo“ su visais pakeitimais ir papildymais.
3. Nurodyti, kad šis sprendimas turi būti paskelbtas Teisės aktų registre ir savivaldybės interneto svetainėje www.utena.lt.
PATVIRTINTA
Utenos rajono savivaldybės tarybos
2024 m. kovo 28 d. sprendimai Nr. TS-60
UTENOS RAJONO SAVIVALDYBĖS SMULKIOJO IR VIDUTINIO VERSLO SUBJEKTŲ RĖMIMO PROGRAMOS LĖŠŲ NAUDOJIMO TVARKOS APRAŠAS
I SKYRIUS
BENDROSIOS NUOSTATOS
1. Utenos rajono savivaldybės smulkiojo ir vidutinio verslo subjektų rėmimo programos lėšų naudojimo tvarkos aprašas (toliau – Aprašas) reglamentuoja Utenos rajono savivaldybės smulkiojo ir vidutinio verslo subjektų rėmimo programos (toliau – Smulkiojo ir vidutinio verslo subjektų rėmimo programa) tikslą ir uždavinius, projektų koordinavimo, finansavimo, atsakomybės ir kontrolės tvarką.
2. Smulkiojo ir vidutinio verslo subjektų rėmimo programos pagrindinis tikslas – skatinti gyventojų verslumą, smulkiojo ir vidutinio verslo subjektų kūrimąsi ir plėtrą, gerinti verslo aplinką, didinti Utenos rajono savivaldybės investicinį patrauklumą.
3. Programos uždaviniai:
3.1. sudaryti teisines, finansines ir valdymo sąlygas vykdyti Utenos rajono savivaldybės (toliau –Savivaldybė) politiką verslo rėmimo srityse;
4. Šiame Apraše vartojamos sąvokos:
4.1. Ekspertų komisija – Savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymu sudaryta projektų vertinimo komisija.
4.2. Inovatyvi verslo idėja – unikali idėja, produktas ar paslauga, kuri skiriasi nuo esamų rinkoje sprendimų.
4.3. Pareiškėjas – Savivaldybėje registruotas ir veiklą Savivaldybės teritorijoje vykdantis savarankiškai dirbantis ar pelno siekiantis juridinis asmuo, siekiantis gauti finansavimą projektui įgyvendinti.
4.5. Sukurta nauja darbo vieta - pareiškėjo naujai sukurta darbo vieta pagal darbo sutartį, individualios veiklos pažymą, verslo liudijimą, ūkininko įregistravusio ūkininko ūkį ar pagal civilinę (paslaugų) sutartį, sudarytą su mažosios bendrijos vadovu, ir/ar ne trumpiau nei vienerius metus nuo projekto finansavimo gavimo išlaikyta darbo vieta.
4.6. Socialinis verslas – tai verslo modelis, pagal kurį, išnaudojant rinkos mechanizmą, pelno siekimas susiejamas su socialiniais tikslais ir prioritetais.
II SKYRIUS
PROJEKTO PARAIŠKŲ PATEIKIMO TVARKA
6. Projektų finansavimo konkursus organizuoja Savivaldybės administracijos skyrius, atsakingas už smulkiojo ir vidutinio verslo subjektų rėmimo programos įgyvendinimo koordinavimą.
7. Lėšos Smulkiojo ir vidutinio verslo subjektų rėmimo programai įgyvendinti numatomos Savivaldybės biudžete.
8. Informacija apie projektų finansavimo konkursą skelbiama po Savivaldybės biudžeto patvirtinimo, bet ne vėliau kaip iki einamųjų metų birželio 1 d. Nepaskirsčius visų Ekonomikos skatinimo veiksmų programos priemonėje 02.01.04 Smulkiojo ir vidutinio verslo rėmimo programoje numatytų lėšų, gali būti skelbiami papildomi konkursai. Konkursas skelbiamas viešai spaudoje, Savivaldybės interneto svetainėje www.utena.lt, Savivaldybės socialinio tinklo Facebook‘o paskyroje, likus ne mažiau kaip 20 kalendorinių dienų iki paskutinės paraiškų teikimo dienos.
9. Projekto paraiška pateikiama vienu iš būdų:
9.1. siunčiama paštu arba pristatoma adresu: Utenos rajono savivaldybės administracijos 103 kab., Utenio a. 4, LT- 28503 Utena. Paraiška ir jos priedai turi būti užpildyti kompiuteriu, lietuvių kalba ir susegti į lengvai išardomus segtuvus. Ranka užpildytos paraiškos nepriimamos;
9.2. pateikiama elektroniniu būdu: el. p. info@utena.lt arba per administracinių ir viešųjų elektroninių paslaugų portalą www.epaslaugos.lt. Elektroniniu būdu teikiama paraiška ir pridedami dokumentai pateikiami visi kartu vienoje pdf rinkmenoje (faile). Paraiška turi būti pasirašyta saugiu elektroniniu parašu.
10. Teikiant projekto paraišką (1 priedas) prie jos turi būti pateikti šie dokumentai:
10.1. juridinio asmens įstatų ar nuostatų kopija; savarankiškai dirbančiam asmeniui – dokumento, patvirtinančio teisę į veiklą, kopija (individualios veiklos pažymos, verslo liudijimo pažymos ar ūkininko pažymėjimo kopijas);
10.2. pažymos, kad smulkiojo ir vidutinio verslo subjektas neturi mokestinės nepriemokos Lietuvos Respublikos valstybės biudžetui arba savivaldybių biudžetams ir fondams, į kuriuos mokamus mokesčius administruoja Valstybinė mokesčių inspekcija (išskyrus atvejus, kai mokesčių, delspinigių, baudų mokėjimas atidėtas Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka arba dėl šių mokesčių, delspinigių, baudų vyksta mokestinis ginčas), ar nėra skolingas Valstybinio socialinio draudimo fondo biudžetui. Pažymos turi būti išduotos ne anksčiau kaip likus 30 kalendorinių dienų iki paraiškos pateikimo dienos;
11. Dokumentus, nurodytus Aprašo 10.2 papunktyje, privalo pateikti tik smulkiojo ir vidutinio verslo subjektai, dirbantys pagal individualios veiklos pažymas, verslo liudijimus arba ūkininkai, įregistravę ūkininko ūkį.
III SKYRIUS
REIKALAVIMAI PAREIŠKĖJAMS
13. Teikti paraiškas projektų finansavimui gauti gali smulkiojo ir vidutinio verslo subjektai:
13.1. neturintys mokestinės nepriemokos Lietuvos Respublikos valstybės biudžetui arba savivaldybių biudžetams ir fondams, į kuriuos mokamus mokesčius administruoja Valstybinė mokesčių inspekcija prie Lietuvos Respublikos finansų ministerijos (toliau – Valstybinė mokesčių inspekcija) (išskyrus atvejus, kai mokesčių, delspinigių, baudų mokėjimas atidėtas Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka arba dėl šių mokesčių, delspinigių, baudų vyksta mokestinis ginčas), ar nėra skolinga Valstybinio socialinio draudimo fondo biudžetui;
13.2. registruoti ir vykdantys komercinę ūkinę veiklą Savivaldybės teritorijoje ne ilgiau kaip 5 metus;
14. Nefinansuojama:
14.1. veiklos, susijusios su alkoholinių gėrimų gamyba, prekyba, vartojimu, tabako gamyba, prekyba, vartojimu, prekyba ginklais, azartinių lošimų ir lažybų organizavimu, medžioklės, lombardų, draudimo, brokerių veikla;
14.3. į individualios veiklos pažymą įrašyta papildoma veikla, kai nėra sudaroma nauja darbo sutartis ir/ arba to paties asmens išsiimamas verslo liudijimas kitai ekonominei veiklai vykdyti;
15. Smulkiojo ir vidutinio verslo subjektas einamaisiais kalendoriniais metais gali pateikti tik vieną projekto paraišką vienam projektui.
16. Smulkiojo ir vidutinio verslo subjektas gavęs finansavimą pagal šį Aprašą, gali teikti paraišką ne anksčiau nei po 2 (dvejų) metų po Sutarties įsipareigojimų įvykdymo. Ši nuostata netaikoma, jei paraiška teikiama dėl Aprašo 18.4, 18.6 ir 18.7 papunkčiuose nurodytų išlaidų rūšių finansavimo.
IV SKYRIUS
PROJEKTO FINANSUOJAMOS IŠLAIDŲ RŪŠYS
18. Smulkiojo ir vidutinio verslo subjektai gali teikti paraiškas projektų finansavimui dėl ne daugiau kaip 2 (dviejų) išlaidų rūšių (prie pasirinktų dviejų išlaidų rūšių papildomai gali būti finansuojama 18.8 papunktyje nurodyta išlaidų rūšis, jei šios išlaidos buvo patirtos):
Eil. Nr. |
Išlaidų rūšys |
Maksimalus finansavimo dydis |
Informacija Pareiškėjui |
18.1. |
Naujos darbo vietos sukūrimo išlaidų finansavimas |
Finansuojamos iki 80 proc., bet ne daugiau kaip 2000 Eur naujos darbo vietos sukūrimo priemonių ir įrangos įsigijimo išlaidos (kai naujos darbo vietos sukūrimui yra įsigyjama kompiuterinė įranga su operacine sistema finansuojama iki 900 Eur, kai naujos darbo vietos sukūrimui yra įsigyjama programinė įranga finansuojama iki 500 Eur).
Sukūrus daugiau kaip vieną darbo vietą - kiekvienas kitos sukurtos darbo vietos priemonių ir įrangos įsigijimas finansuojamas iki 2500 Eur. (Maksimali finansavimo suma darbo priemonėms ir įrangai įsigyti – 9 500 Eur).
|
Finansuojamos naujos darbo vietos pilnam darbuotojo etatui (netaikoma savarankiškai dirbantiems asmenims), sukūrimo išlaidos, jei darbo vieta sukurta tais pačiais kalendoriniais metais ir/arba praėjusių metų kovo – gruodžio mėn., kai teikiama projekto paraiška. Siekiantys naujos darbo vietos sukūrimo priemonių įsigijimo išlaidų finansavimo, prie paraiškos pateikia naujai sudarytos darbo sutarties kopiją arba civilinės paslaugų sutarties kopiją (pagal Lietuvos Respublikos mažųjų bendrijų įstatymą), naujai išsiimtos individualios veiklos pažymos kopiją ir/ar verslo liudijimo pažymos kopiją, kurioje būtų nurodyta, nuo kada vykdoma komercinė ūkinė veikla, darbo priemonių, skirtų tiesioginėms darbo funkcijoms sukurtoje darbo vietoje atlikti ir būtinų darbo vietos funkcionavimui užtikrinti (įrangos, įrankių, įrengimų, baldų, išskyrus motorinių transporto priemonių ir priekabų, mobiliojo ryšio priemonių, prekių transportavimo išlaidų, medžiagų ir žaliavų (atsargų) produkcijai gaminti/paslaugai teikti, prekių, skirtų perparduoti, kurjerių, montavimo, techninės priežiūros paslaugos), įsigijimą įrodančius dokumentus (PVM sąskaitas faktūras, sąskaitas faktūras arba išankstinio apmokėjimo sąskaitas) arba planuojamų įsigyti darbo priemonių išlaidas pagrindžiančius dokumentus (tiekėjų komercinius pasiūlymus ne mažiau kaip 1 vnt.) Būtina sąlyga pareiškėjams, veikiantiems iki 5 metų - darbo vietų skaičius įmonėje dėl sukuriamų naujų darbo vietų nemažėja (remiantis Valstybinio socialinio draudimo fondo valdybos (Sodra) viešai skelbiama informacija vertinamas darbuotojų (apdraustųjų) skaičiaus įmonėje pokytis. |
18.2. |
Interneto svetainės, elektroninės parduotuvės sukūrimo išlaidų finansavimas |
Finansuojama iki 80 proc., bet ne daugiau kaip 1000 Eur. |
Tinkamos išlaidos: interneto svetainės ir (ar) e. parduotuvės sukūrimo paslaugos; mokestis už interneto svetainės ir (ar) elektroninės parduotuvės (vardas.lt) sukūrimą; mokestis už svetainės ir (ar) elektroninės parduotuvės talpinimą serveryje. Svetainė, e-parduotuvė turi būti pasiekiama, informacija joje pateikiama ir atnaujinama (veiklos vykdymas) ne mažiau kaip 12 mėn. nuo Sutarties pasirašymo dienos. Pateikiama interneto svetainės, e-parduotuvės palaikymo (priežiūros) sutarties, sudarytos ne trumpesniam kaip 12 mėn. laikotarpiui, kopija. Nefinansuojamos avansu sumokėtos išlaidos. |
18.3. |
Reklamos išlaidų finansavimas |
Finansuojama iki 80 proc., bet ne daugiau kaip 500 Eur. |
Finansavimas skiriamas reklamos išlaidoms (reklaminiai lankstinukai, reklama socialiniuose tinkluose, spaudoje, radijuje, kitos reklaminio tipo spaudos, skirtos verslo subjektams reklamuoti). Pareiškėjas prie paraiškos pateikia tiekėjų komercinius pasiūlymus (ne mažiau kaip 1 vnt.) arba išankstinio apmokėjimo sąskaitas faktūras. Nefinansuojamos reklamos išlaidos už vietinę rinkliavą už leidimo įrengti išorinę reklamą Savivaldybės teritorijoje išdavimą. |
18.4. |
Negyvenamų patalpų nuomos/rezidavimo paslaugų išlaidų finansavimas |
Finansuojama iki 80 proc., bet ne daugiau kaip 1500 Eur per kalendorinius metus pirmais veiklos metais; finansuojama iki 80 proc., bet ne daugiau kaip 750 Eur per kalendorinius metus antrais veiklos metais. |
Siekiantys patalpų nuomos išlaidų finansavimo prie paraiškos prideda patalpų nuomos sutarties kopiją bei dokumentą, patvirtinantį nuomos sutarties įregistravimą viešajame registre; siekiantys rezidavimo paslaugų išlaidų finansavimo – rezidavimo paslaugų sutarties kopiją. Smulkiojo ir vidutinio verslo subjekto, įregistravusio įmonę, išsiėmusio individualios veiklos pažymą, verslo liudijimą ar ūkininko pažymėjimą, praėjusių metų kovo-gruodžio mėn., pirmieji veiklos metai skaičiuojami nuo veiklos įregistravimo dienos. Patalpų nuomos/rezidavimo paslaugų išlaidos nefinansuojamos, jei: nuomininkas (naujos įmonės (juridinio asmens) steigėjas arba savarankiškai dirbantis asmuo) ir patalpų nuomotojas yra tas pats asmuo; išlaidos sumokėtos avansu. |
18.5. |
Kvalifikacijos įgijimo arba jos kėlimo finansavimas |
Finansuojama iki 80 proc., bet ne daugiau 1000 Eur. |
Finansavimas skiriamas trumpalaikiams (ne ilgesniems kaip vieno mėnesio trukmės) darbuotojų, darbdavių mokymams, siekiant suteikti ir (ar) tobulinti jų profesines žinias ir įgūdžius ir kuriuos išklausius gaunamas sertifikatas, pažymėjimas ar kitas dalyvavimą mokymuose patvirtinantis dokumentas. Prie paraiškos turi būti pridedami mokymų komerciniai pasiūlymai, aprašymas arba kiti dokumentai, kuriuose būtų pateikta informacija apie mokymus. |
18.6. |
Privačios žemės nuomos išlaidų finansavimas
|
Finansuojamos iki 80 proc., bet ne daugiau kaip 1000 Eur per kalendorinius metus privačios žemės, esančios Utenos rajone nuomos išlaidos pirmaisiais veiklos metais; finansuojamos iki 80 proc., bet ne daugiau kaip 500 Eur per kalendorinius metus antrais veiklos metais. |
Siekiantys žemės nuomos išlaidų finansavimo, prie paraiškos prideda žemės nuomos sutarties kopiją bei dokumentą, patvirtinantį nuomos sutarties įregistravimą viešajame registre. Smulkiojo ir vidutinio verslo subjekto, įregistravusio įmonę, išsiėmusio individualios veiklos pažymą, verslo liudijimą ar ūkininko pažymėjimą praėjusių metų kovo-gruodžio mėn., pirmieji veiklos metai skaičiuojami nuo veiklos įregistravimo dienos. Privačios žemės nuomos išlaidos nefinansuojamos, jei nuomininkas (naujos įmonės (juridinio asmens) steigėjas arba savarankiškai dirbantis asmuo) ir žemės nuomotojas yra tas pats asmuo, išlaidos sumokėtos avansu. |
18.7. |
Finansinės apskaitos paslaugų/konsultacijų išlaidų finansavimas |
Finansuojamos iki 80 proc., bet ne daugiau kaip 800 Eur finansinės apskaitos paslaugų/konsultacijų išlaidos per kalendorinius metus pirmaisiais veiklos metais; finansuojamos iki 80 proc., bet ne daugiau kaip 500 Eur per kalendorinius metus antrais veiklos metais. |
Siekiantys finansinės apskaitos paslaugų/konsultacijų išlaidų finansavimo prie paraiškos pateikia paslaugos teikėjų komercinius pasiūlymus (ne mažiau kaip 1 vnt.) arba išankstinio apmokėjimo sąskaitas faktūras arba finansinės apskaitos paslaugų/konsultacijų teikimo sutarties kopiją. Nefinansuojamos avansu sumokėtos išlaidos. |
18.8. |
Su įmonės steigimu susijusių išlaidų finansavimas |
Finansuojamos iki 100 proc., bet ne daugiau kaip 150 Eur su įmonės steigimu susijusios išlaidos.
|
Gali būti finansuojamas sumokėtas mokestis notarui, Juridinių asmenų registro centro mokestis, įmonės pavadinimo rezervavimo Juridinių asmenų registro centre mokestis, įmonės antspaudo gamybai patirtos išlaidos. Pareiškėjai prie paraiškos pateikia su įmonės steigimu susijusių išlaidų apmokėjimą įrodančių dokumentų kopijas. |
V SKYRIUS
PARAIŠKŲ VERTINIMO IR PROJEKTŲ FINANSAVIMO TVARKA
19. Pateiktos projekto paraiškos vertinamos dviem etapais:
19.1. administracinės atitikties vertinimas (projekto paraiška tinkamai užpildyta, pateikti privalomi dokumentai);
20. Administracinės atitikties įvertinimą per 15 darbo dienų nuo galutinės paraiškų teikimo dienos atlieka Utenos rajono savivaldybės administracijos skyriaus atsakingo už smulkiojo ir vidutinio verslo subjektų rėmimo programos įgyvendinimą atsakingas specialistas, kuris vertindamas užpildo Projekto administracinės atitikties vertinimo lentelę (Aprašo 2 priedas).
21. Jeigu vertinant paraiškos administracinę atitiktį nustatoma, kad paraiška netinkamai, nevisiškai užpildyta, trūksta papildomos informacijos, nepateikti privalomi dokumentai, pareiškėjas raštu (el. paštu ar paštu) informuojamas apie galimybę patikslinti informaciją bei pateikti trūkstamus dokumentus per 3 darbo dienas nuo raštiško pranešimo gavimo dienos. Jei per nustatytą terminą trūkumai nepašalinami, paraiška toliau nevertinama.
22. Nustačius, kad paraiška atitinka visus administracinės atitikties vertinimo reikalavimus, ji teikiama Ekspertų komisijai (toliau – Komisija).
23. Komisijos darbo tvarką reglamentuoja Komisijos darbo reglamentas, tvirtinamas Savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymu.
24. Komisiją sudaro ne mažiau kaip 5 nariai: Komisijos pirmininkas, Komisijos pirmininko pavaduotojas, kiti Komisijos nariai. Komisijos sekretorius skiriamas Savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymu. Komisijos sekretorius nėra Komisijos narys.
25. Komisijos sudėtis atnaujinama ne mažiau kaip 2/5 Komisijos narių kas 2 metus. Komisijos nario pareigas asmuo gali eiti ne ilgiau kaip 4 metus iš eilės.
26. Komisijos nariai, Komisijos sekretorius privalo pranešti kitiems Komisijos nariams apie esamą interesų konfliktą, nusišalinti nuo dalyvavimo ir jokia forma nedalyvauti svarstant, vertinant ir priimant sprendimą, susijusį su projektu.
27. Komisijos nariai paraiškas įvertina pagal tinkamumo finansuoti vertinimo kriterijus ir užpildo Projekto paraiškos tinkamumo finansuoti vertinimo lentelę (Aprašo 3 priedas).
28. Vertinimas atliekamas per 10 (dešimt) darbo dienų nuo administracinės atitikties vertinimo paskutinės dienos.
29. Maksimalus balų skaičius, kurį gali skirti Komisijos narys, vertindamas projekto tinkamumą finansuoti – 30 balų. Jei tinkamumo finansuoti vertinimo dalyje surenkamas mažesnis balų skaičius už 20, projektas – nefinansuojamas.
30. Projekto finansavimo prioritetai, už kuriuos skiriami papildomi balai:
31. Įvertinus paraiškas, Komisijos sekretorius apskaičiuoja Komisijos narių skirtų balų vidurkius ir pateikia Komisijai projektų paraiškų vertinimo suvestinę (Aprašo 4 priedas).
32. Komisijos pirmininkas, atsižvelgdamas į projektų paraiškų vertinimo suvestinę, teikia Savivaldybės administracijos direktoriui siūlymą finansuoti/nefinansuoti projektus.
33. Komisija, įvertinusi paraiškas ir nustačiusi, jog tinkamų finansuoti projektų bendra vertė yra didesnė nei skirtas finansavimas Savivaldybės biudžete, siūlo Savivaldybės administracijos direktoriui finansuoti projektus, surinkusius didžiausią balų skaičių.
34. Komisija, įvertinusi paraiškas ir nustačiusi, jog tinkamų finansuoti projektų bendra vertė yra mažesnė nei skirtas finansavimas Savivaldybės biudžete, siūlo Savivaldybės administracijos direktoriui finansuoti projektus, atitinkančius šio Aprašo reikalavimus, ir skelbti papildomą finansavimo konkursą.
35. Smulkiojo ir vidutinio verslo subjektai informuojami raštu apie priimtą sprendimą dėl projekto finansavimo per 5 darbo dienas nuo Savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymo priėmimo.
36. Projektai finansuojami išlaidų kompensavimo būdu pateikus dokumentus, pagrindžiančius projekto įgyvendinimo metu patirtas išlaidas, tai yra finansuojama dalis smulkiojo ir vidutinio verslo subjekto patirtų išlaidų be pridėtinės vertės mokesčio (toliau – PVM). Nuostata dėl PVM nefinansavimo taikoma tik PVM mokėtojams.
37. Lėšos, skirtos projektų finansavimui, paskirstomos Savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymu, atsižvelgiant į Komisijos siūlymą. Sutartį (5 priedas) su finansavimą gavusiais smulkiojo ir vidutinio verslo subjektais per 10 darbo dienų nuo sprendimo priėmimo pasirašo Savivaldybės administracijos direktorius. Jeigu pareiškėjas nepasirašo Sutarties ar raštu neinformuoja Savivaldybės administracijos, kad dėl pateisinamų priežasčių negali pasirašyti Sutarties ir neprašo pratęsti termino sudaryti Sutartį, laikoma, kad jis atsisako skirto finansavimo.
38. Įgyvendinus projekte numatytus tikslus, atsiskaitoma Savivaldybei už veiklą, kuriai finansuoti skiriamos lėšos, ir vertinimo kriterijų įvykdymą teikiant šias ataskaitas:
38.1. finansinės apskaitos dokumentų, pagrindžiančių lėšų naudojimą, suvestinę (Savivaldybės biudžeto lėšų naudojimo sutarties 3 priedas);
39. Projekto vykdytojams, neįvykdžius Aprašo 38 punkte numatytų reikalavimų, laikoma, kad projekto vykdytojas atsisako skirto finansavimo.
VI SKYRIUS
PROJEKTŲ ĮGYVENDINIMO KONTROLĖ IR ATSAKOMYBĖ
41. Projekto vykdytojai užtikrina projekto tikslų ir uždavinių įgyvendinimą, lėšų panaudojimą pagal tikslinę paskirtį ir įsipareigoja vykdyti projekte nurodytą veiklą ir nekeisti pasirinktos verslo formos ne mažiau kaip vienerius metus po projekto įgyvendinimo.
42. Projekto vykdytojai, neįvykdę numatytų reikalavimų, projekte nurodytą veiklą vykdyti ne mažiau kaip vienerius metus po projekto įgyvendinimo ir ne mažiau kaip vienerius metus nekeisti pasirinktos verslo formos, turi grąžinti lėšas.
43. Projekto vykdytojai, atitinkantys Aprašo 13.3 papunktį, įsipareigoja raštu (el. paštu ar laišku) informuoti Savivaldybės administracijos specialistą, atsakingą už Sutarties įvykdymą, dėl naujai išduoto verslo liudijimo kitiems kalendoriniams metams, pridedant verslo liudijimo pažymėjimo kopiją.
44. Projekto vykdytojas panaikinęs įsteigtą naują darbo vietą anksčiau nei numatyta įsipareigojimuose, Savivaldybės administracijai turi grąžinti darbo vietos įkūrimui gautas lėšas.
45. Įgyvendintų projektų tęstinumo vienerius metus kontrolę 2 kartus per metus, įprastai iki sausio 30 d. ir birželio 30 d., pagal savo kompetenciją atlieka Savivaldybės administracijos specialistas, atsakingas už Smulkiojo ir vidutinio verslo subjektų rėmimo programos įgyvendinimą, kuris patikrina informaciją apie smulkiojo ir vidutinio verslo subjektą, gavusį finansavimą, mokesčių mokėtojų registre.
46. Įvykdytos projektinės veiklos patikrą vietoje per vienerius metus po projekto įgyvendinimo gali atlikti Komisija. Komisijos atliekamos patikros vietoje metu vertinamas įvykdytų veiklų atitikimas Aprašo nuostatoms ir Sutartyje numatytoms sąlygoms.
46.1. Projekto vykdytojas pranešimu (el. paštu arba telefonu) informuojamas apie Komisijos planuojamą vykdyti patikrą baigtos projektinės veiklos vykdymo vietoje likus ne mažiau kaip 3 darbo dienoms iki patikros vietoje atlikimo dienos. Esant pagrįstoms aplinkybėms projekto patikros vietoje data projekto vykdytojo prašymu gali būti pakeista.
47. Savivaldybės administracijos specialistas arba Komisija, atlikę patikrą ir nustatę įsipareigojimų nevykdymą, ne vėliau kaip per 10 darbo dienų pateikia Savivaldybės administracijos direktoriui atliktos įvykdyto projekto tęstinumo patikros ataskaitą apie finansuotos projektinės veiklos įsipareigojimų nevykdymą.
48. Projekto vykdytojai, per 20 darbo dienų po raštiško pranešimo apie įsipareigojimų nevykdymą, privalo grąžinti visas iki tol jiems išmokėtas lėšas į Savivaldybės biudžeto sąskaitą.
Utenos rajono savivaldybės smulkiojo
ir vidutinio verslo subjektų rėmimo
programos lėšų naudojimo tvarkos
aprašo
1 priedas
(Pavyzdinė projekto paraiška)
Utenos rajono savivaldybės administracijai
PROJEKTO PARAIŠKA
_________________________
(Data)
Projekto pavadinimas
(Projekto pavadinimas turi būti trumpas, konkretus ir aiškus, apibūdinantis projekto esmę) |
|
|||
|
|
|||
Suma (Eur), reikalinga projektui įgyvendinti |
|
|
||
Suma (Eur), prašoma iš Utenos rajono savivaldybės biudžeto |
|
|
||
|
Pareiškėjo finansinis indėlis
|
|
|
|
1. INFORMACIJA APIE SMULKIOJO IR VIDUTINIO VERSLO SUBJEKTĄ
Juridinio asmens pavadinimas, kodas, vadovo vardas, pavardė |
|
|
||
Juridinio asmens steigėjo/-ų, vardas/-ai pavardė/-ės |
|
|
||
Savarankiškai dirbančio asmens vardas, pavardė |
|
|
||
Verslo liudijimo Nr. (įrašykite)
|
Individualios veiklos pažymos Nr. (įrašykite) |
Ūkininko pažymėjimo Nr. (įrašykite) |
||
PVM mokėtojas
|
Taip Ne |
|
||
PVM mokėtojo kodas |
|
|
||
Ekonominės veiklos rūšies kodas (EVRK)
|
|
|
||
Socialinis verslas |
Taip Ne |
|
||
Veiklos vykdymo pradžia |
|
|
||
Registracijos adresas |
|
|
||
Veiklos vykdymo vietos adresas |
|
|
||
Kontaktiniai duomenys (telefonas, el. paštas) |
|
|
||
Atsiskaitomosios sąskaitos rekvizitai |
|
|
||
2. INFORMACIJA APIE GAUTAS PARAMAS:
Ar esate gavę paramą iš Utenos rajono savivaldybės smulkiojo ir vidutinio verslo subjektų rėmimo programos lėšų?
|
□ Taip |
□ Ne |
Data, suma: |
||
Ar esate gavę paramą iš Utenos rajono savivaldybės pagal kitą finansavimo priemonę?
|
□ Taip |
□ Ne |
Data, suma: |
3. TRUMPA INFORMACIJA APIE PROJEKTĄ
Trumpas projekto esmės aprašymas: 3.1. projekto idėja - 3.2. projekto tikslas - 3.3. projekto veiklų vieta - 3.4. projekto pagrindinis rezultatas - 3.5. planuojamas projekto įgyvendinimo laikotarpis (nuo projekto veiklų vykdymo pradžios iki projekto veiklų vykdymo pabaigos) -
|
4. BIUDŽETAS (pažymėkite ne daugiau kaip dvi išlaidų rūšis )
|
Išlaidų rūšis |
Pažymėkite prašomą finansuoti išlaidų rūšį (X)
|
Galimas maksimalus finansavimo procentas
|
Viso patirtos/ planuojamos patirti išlaidos (Eur)
|
Prašoma suma projektui įgyvendinti (patirtų/ planuojamų išlaidų suma) (Eur) |
Išlaidų detalizavimas |
4.1 |
Naujos darbo vietos sukūrimo išlaidos |
|
Iki 80 proc. |
|
|
(Išvardinkite kokios darbo vietos sukūrimo priemonės bus perkamos/yra nupirktos) |
4.2 |
Interneto svetainės, elektroninės parduotuvės sukūrimo išlaidos |
|
Iki 80 proc. |
|
|
(Parašykite kada pasirašyta interneto svetainės, e-parduotuvės palaikymo (priežiūros) sutartis, koks mėnesinis mokestis) |
4.3 |
Reklamos išlaidos
|
|
Iki 80 proc. |
|
|
(Išvardinkite, kokios numatomos reklamos išlaidos, ką ketinate daryti) |
4.4 |
Negyvenamųjų patalpų nuomos arba rezidavimo paslaugų išlaidos |
|
Iki 80 proc. |
|
|
(Parašykite kada pasirašyta patalpų nuomos/rezidavimo paslaugų sutartis, koks mėnesinis mokestis) |
4.5 |
Kvalifikacijos tobulinimo kursų, mokymų išlaidos |
|
Iki 80 proc. |
|
|
(Parašykite numatomus mokymus, datą) |
4.6 |
Privačios žemės nuomos išlaidos |
|
Iki 80 proc. |
|
|
(Parašykite kada pasirašyta privačios žemės nuomos sutartis, koks mėnesinis mokestis) |
4.7 |
Finansinės apskaitos paslaugų/ konsultacijų išlaidos |
|
Iki 80 proc. |
|
|
(Parašykite kada pasirašyta finansinės apskaitos paslaugų/konsultacijų teikimo sutartis, koks mėnesinis mokestis) |
*Trečioji išlaidų rūšis (galima pasirinkti, jei išlaidos buvo patirtos)
4.8 |
Su įmonės steigimu susijusios išlaidos |
|
Iki 100 proc. |
|
|
(Išvardinkite išlaidų rūšis- gali būti mokestis notarui, Juridinių asmenų registro centro mokestis , įmonės antspaudo gamybai patirtos išlaidos) |
IŠ VISO: |
|
|
|
5. PRIDEDAMI DOKUMENTAI |
||
Eil. Nr. |
Dokumentų pavadinimas |
Pažymėkite (X) |
5.1 |
Juridinio asmens steigimo dokumentų (pvz., įstatai, nuostatai) kopija
|
|
5.2 |
Savarankiškai dirbančio asmens verslo liudijimo, individualios veiklos ar ūkininko pažymėjimo kopija |
|
5.3 |
Valstybinės mokesčių inspekcijos pažyma apie įsiskolinimų nebuvimą (jei Pareiškėjas savarankiškai dirbantis asmuo) |
|
5.4 |
Valstybinio socialinio draudimo fondo valdybos teritorinio skyriaus pažyma apie įsiskolinimų nebuvimą (jei Pareiškėjas savarankiškai dirbantis asmuo) |
|
5.5 |
Sudarytos darbo sutarties kopija ar civilinės paslaugų sutarties kopiją |
|
5.6 |
Patirtas išlaidas pagrindžiančių dokumentų kopijos (sąskaitas faktūras, išankstinio apmokėjimo sąskaitas arba tiekėjų komercinius pasiūlymus) |
|
5.7 |
Interneto svetainės, elektroninės parduotuvės palaikymo (priežiūros) sutarties kopija |
|
5.8
|
Patalpų nuomos sutarties kopija bei dokumentas patvirtinantis nuomos sutarties įregistravimą viešajame registre arba rezidavimo paslaugų sutarties kopija |
|
5.9 |
Žemės nuomos sutarties kopija bei dokumentas patvirtinantis nuomos sutarties įregistravimą viešajame registre |
|
5.10 |
Finansinės apskaitos paslaugų/konsultacijų sutarties kopija
|
|
5.11 |
Neįgaliojo pažymėjimo kopija |
|
5.12 |
Kiti dokumentai (nurodyti) |
|
- Sutinku, kad informacija, susijusi įmone, fiziniu ar juridiniu asmeniu, būtų tikrinama valstybės registruose ir duomenų bazėse.
- Patvirtinu, kad paraiškoje ir pridedamuose dokumentuose pateikta informacija yra teisinga, nurodytos išlaidos nebuvo/nebus apmokėtos kitomis paramos lėšomis.
- Įsipareigoju vykdyti projekte nurodytą veiklą ir nekeisti pasirinktos verslo formos ne mažiau kaip vienerius metus po projekto įgyvendinimo.
________________________ ________________ _________________________________
(pareigos) (parašas) (vardas, pavardė)
Utenos rajono savivaldybės smulkiojo ir vidutinio
verslo subjektų rėmimo programos lėšų
naudojimo tvarkos aprašo
2 priedas
PROJEKTO PARAIŠKOS ADMINISTRACINĖS ATITIKTIES VERTINIMAS
_______________________________________________
Pareiškėjo pavadinimas
_________________________________________________________
Projekto pavadinimas
____________________
Data
Nr. |
Vertinimo kriterijus |
Vertinimas (taip/ne/iš dalies) |
Pastabos |
1. |
Paraiška pateikta iki Kvietimo skelbime nurodytos paskutinės paraiškų pateikimo dienos ir valandos |
|
|
2. |
Paraišką pateikė Pareiškėjas, kuris pagal Aprašą turi teisę teikti paraišką |
|
|
3. |
Paraiška ir kartu su ja pateikti dokumentai surašyti lietuvių kalba. Visi prie projekto pridėti dokumentai ne valstybine kalba išversti į lietuvių kalbą, vertimai patvirtinti vertėjo ir (arba) pareiškėjo vadovo ar jo įgalioto asmens |
|
|
4. |
Paraiška yra tinkamai užpildyta, pasirašyta ir atitinka patvirtintą projekto paraiškos formą |
|
|
5. |
Prie paraiškos pateikti visi prašomi pateikti dokumentai |
|
|
Vertinimas:
Projekto paraiška atitinka/neatitinka administracinės atitikties reikalavimams.
(nereikalingą žodį išbraukti)
Teikti/neteikti paraišką Ekspertų komisijai vertinti.
(nereikalingą žodį išbraukti)
Vertino:
parašas vardas, pavardė
Utenos rajono savivaldybės smulkiojo ir vidutinio
verslo subjektų rėmimo programos lėšų
naudojimo tvarkos aprašo
3 priedas
PROJEKTO PARAIŠKOS TINKAMUMO FINANSUOTI VERTINIMAS
_____________
(data)
Pareiškėjas____________________________________________________________________
Projekto pavadinimas:__________________________________________________________
Projekto vertinimo kriterijai |
Galimos balų ribos |
Maksimalus balų skaičius |
Skirtų balų skaičius |
I. I. DALIS. PROJEKTO TINKAMUMO FINANSUOTI VERTINIMAS |
|
||
Projekto idėja · aiški, suprantama · iš dalies aiški, iš dalies suprantama · neaiški, nesuprantama |
10 5 0 |
10 |
|
Projekto tikslas · aiškiai įvardytas, aktualus ir turi poveikį · iš dalies įvardytas, aktualus ir turi poveikį · neaktualus |
10 5 0 |
10 |
|
Projekte numatomos išlaidos · tiesiogiai susijusios su verslo subjekto vykdoma ekonomine veikla, pagrįstos ir atitinkančios rinkos kainas · iš dalies susijusios su verslo subjekto vykdoma ekonomine veikla, iš dalies pagrįstos · neatitinka verslo subjekto vykdomos ekonominės veiklos, nepagrįstos |
10
5
0 |
10 |
|
Bendras balų skaičius |
30 |
|
|
II. DALIS. PROJEKTO FINANSAVIMO PRIORITETAI (Aprašo 30 punktas) |
|
||
Vykdantiems veiklą pirmais ar antrais veiklos metais |
5 |
|
|
Veiklos sritis – paslaugos arba gamyba |
5 |
|
|
Sukuriantiems/kuriantiems socialinį verslą |
5 |
|
|
Sukuriantiems naują darbo vietą (as) ir vykdantiems veiklą kaimo vietovėje |
10 |
|
|
Įgyvendinantiems inovatyvias verslo idėjas |
10 |
|
|
Asmenims (projekto paraiškos teikėjams), turintiems negalią |
10 |
|
|
Kuriantiems darbo vietas asmenims, turintiems negalią |
10 |
|
|
Sukuriantiems daugiau nei 1 naują darbo vietą: - 2 darbo vietas; - 3 darbo vietas; - 4 ir daugiau darbo vietas |
5 10 15 |
|
|
Papildomas balų skaičius |
|
||
(I DALIES BALŲ SUMA)+( II DALIES BALŲ SUMA) |
|
||
Komisijos nario vertinimas/išvada Komisijos nario parašas, vardas, pavardė______________
|
Utenos rajono savivaldybės smulkiojo ir
vidutinio verslo subjektų rėmimo
programos lėšų naudojimo tvarkos aprašo
4 priedas
(Projektų paraiškų vertinimo suvestinės forma)
PROJEKTŲ PARAIŠKŲ VERTINIMO SUVESTINĖ
Eil. Nr.
|
Projekto pareiškėjas |
Projekto pavadinimas |
TINKAMUMO FINANSUOTI VERTINIMO VIDURKIS |
|||
I dalies vertinimo vidurkis |
II dalies vertinimo vidurkis |
Bendras balų vidurkis |
||||
1. |
|
|
|
|
|
|
2. |
|
|
|
|
|
|
3. |
|
|
|
|
|
|
4. |
|
|
|
|
|
|
5. |
|
|
|
|
|
|
6. |
|
|
|
|
|
Komisijos nario vertinimas/išvada
Komisijos nario parašas, vardas, pavardė______________
Utenos rajono savivaldybės smulkiojo ir vidutinio
verslo subjektų rėmimo programos lėšų
naudojimo tvarkos aprašo
5 priedas
(Pavyzdinė lėšų naudojimo sutartis)
SAVIVALDYBĖS BIUDŽETO LĖŠŲ NAUDOJIMO SUTARTIS
(sutarties forma)
20_ m. __________________ d. Nr. ______
Utena
Utenos rajono savivaldybės administracija (toliau – FINANSUOTOJAS), atstovaujama Savivaldybės administracijos direktoriaus [vardas, pavardė], veikiančio pagal Savivaldybės administracijos nuostatus, ir [įstaigos / organizacijos pavadinimas] (toliau – VYKDYTOJAS), atstovaujamas [pareigos, vardas, pavardė], veikiančio pagal [teisinis pagrindas [------------ ,vadovaudamiesi Utenos rajono savivaldybės administracijos direktoriaus [data] įsakymu Nr.[_______] „]“, sudarė šią savivaldybės biudžeto lėšų naudojimo sutartį (toliau – Sutartis).
I. SUTARTIES DALYKAS
1. Šia Sutartimi nustatoma savivaldybės biudžeto lėšų (toliau - lėšos) pervedimo VYKDYTOJUI tvarka ir terminai, lėšų naudojimo sąlygos ir atsiskaitymo už jų panaudojimą tvarka ir terminai VYKDYTOJUI vykdant projektą „[projekto pavadinimas]“ (toliau – projektas) pagal Utenos rajono savivaldybės -----------------------------------------------programos [programos pavadinimas] Nr. ---- 20[__] metų strateginio veiklos plano priemonę Nr. [priemonės kodas, pavadinimas].
II. SUTARTIES ŠALIŲ TEISĖS IR ĮSIPAREIGOJIMAI
2. FINANSUOTOJAS įsipareigoja:
2.1. vadovaudamasis Savivaldybės biudžeto Išlaidų sąmata (1 priedas), kuri yra neatsiejama šios Sutarties dalis, VYKDYTOJUI Sutarties 1 punkte nurodytam [projektui] vykdyti skirti – [suma skaitmenimis (suma žodžiais)] Eur lėšų;
2.2. nustatyti tokį (-ius) projekto, kuriam finansuoti skiriamos lėšos, vertinimo kriterijų (-us):
2.2.1. -----------------------------------------------------------------------------------------------;
2.2.2. -----------------------------------------------------------------------------------------------;
2.3. vadovaudamasis Išlaidų sąmata, lėšas, numatytas Sutarties 2.1 punkte, pervesti į VYKDYTOJO (kodas [juridinio asmens kodas]) atsiskaitomąją sąskaitą Nr. [sąskaitos numeris, banko pavadinimas], banko kodas [_________] per 10 d. pateikus dokumentus, pagrindžiančius projekto įgyvendinimo metu patirtas išlaidas t. y. išlaidų kompensavimo būdu;
3. FINANSUOTOJAS turi teisę:
3.1. tikrinti, ar finansavimą Projektui įgyvendinti gavęs VYKDYTOJAS laikosi Sutartyje nustatytų reikalavimų ir įsipareigojimų, prireikus atlikti Projekto įgyvendinimo ir VYKDYTOJUI pervestų tikslinių Savivaldybės biudžeto lėšų panaudojimo ir atsiskaitymo už jas patikrinimą;
3.2. kontroliuoti finansuojamų projektų įgyvendinimą ir lėšų panaudojimą pagal paskirtį;
3.3. Projekto išlaidų tinkamumas nustatomas vertinant, ar jos:
3.3.1. yra patirtos nepažeidžiant Lietuvos Respublikos teisės aktų reikalavimų, įtrauktos į projekto vykdytojo apskaitą ir gali būti nustatomos, patikrinamos ir patvirtinamos atitinkamais apskaitos dokumentais, turinčiais visus Lietuvos Respublikos finansinės apskaitos įstatyme ir kituose teisės aktuose nustatytus apskaitos dokumentų rekvizitus, o išlaidas pateisinančiuose ir apmokėjimą įrodančiuose dokumentuose nurodytas turinys leidžia identifikuoti išlaidų ir projekto sąsajas;
3.4. Atsiradus pagrįstų įtarimų, kad VYKDYTOJAS netinkamai vykdo sutartinius įsipareigojimus ir (arba) pažeidžia teisės aktus, turinčius esminę reikšmę Sutarčiai vykdyti, apie tai raštu informuoti VYKDYTOJĄ ir sustabdyti Sutarties vykdymą iki tol, kol išnyks netinkamo įsipareigojimų vykdymo aplinkybės. Šiuo atveju FINANSUOTOJAS nustato VYKDYTOJUI protingą terminą pažeidimams pašalinti ir sutartiniams įsipareigojimams įvykdyti, o VYKDYTOJAS, pašalinęs pažeidimus, privalo raštu informuoti FINANSUOTOJĄ, kad yra pasirengęs tinkamai vykdyti Sutartyje ir (arba) galiojančiuose teisės aktuose, turinčiuose esminę reikšmę Sutarčiai vykdyti, nustatytus reikalavimus, kartu pateikdamas tai patvirtinančius įrodymus. FINANSUOTOJAS, įvertinęs iš VYKDYTOJO gautą informaciją, gali atnaujinti Sutarties vykdymą. Jei VYKDYTOJAS per FINANSUOTOJO nustatytą terminą pažeidimų nepašalina, neinformuoja FINANSUOTOJO, kad yra pasirengęs tinkamai vykdyti Sutartyje ir (arba) galiojančiuose teisės aktuose, turinčiuose esminę reikšmę Sutarčiai vykdyti, nustatytus reikalavimus ir įsipareigojimus, FINANSUOTOJAS vienašališkai Sutartį nutraukia;
3.5. reikalauti, kad VYKDYTOJAS per FINANSUOTOJO nustatytą terminą pateiktų dokumentus ir duomenis, susijusius su Sutarties vykdymu;
3.6. reikalauti, kad VYKDYTOJAS patikslintų Sutarties 4.8 papunktyje nurodytas ataskaitas, nustatydamas protingą terminą trūkumams pašalinti;
3.7. skaičiuoti VYKDYTOJUI 0,02 procento dydžio delspinigius nuo Sutarties sumos už kiekvieną uždelstą dieną, kurią neįvykdomi įsipareigojimai, bet ne daugiau nei Sutarties suma. FINANSUOTOJO pareikalavimu delspinigius VYKDYTOJAS turi pervesti į FINANSUOTOJO sąskaitą LT96 7181 1000 0213 0853 per 5 darbo dienas nuo sutartinių įsipareigojimų nevykdymo nustatymo dienos, bet ne vėliau kaip iki einamųjų metų gruodžio 31 d.;
4. VYKDYTOJAS įsipareigoja:
4.3. laikytis .......................tvarkos apraše, patvirtintame Utenos rajono savivaldybės tarybos 2024 m. ........ d. sprendimu Nr. TS- „Dėl ........................................aprašo patvirtinimo“ (toliau – Tvarkos aprašas) nustatytų reikalavimų;
4.4. FINANSUOTOJO skirtas lėšas naudoti pagal pridėtą išlaidų sąmatą, projekto išlaidas tiesiogiai susieti su Projekte numatytomis įgyvendinti veiklomis, užtikrinti, kad tinkamos finansuoti Projekto išlaidos, būtinos Projektui vykdyti, būtų pagrįstos Projekto įgyvendinimo eiga, išlaidų pobūdžiu ir kiekiu.
4.5. norėdamas patikslinti Išlaidų sąmatą VYKDYTOJAS turi FINANSUOTOJUI raštu pateikti pagrįstą prašymą tikslinti Išlaidų sąmatą. Išlaidų sąmata gali būti tikslinama tarp būsimų ketvirčių ir išlaidų sąmatos ekonominės klasifikacijos straipsnių. Prašymas tikslinti Išlaidų sąmatą gali būti teikiamas tik dėl nepatirtų išlaidų. Prašymas tikslinti išlaidų sąmatą teikiamas atsakingam už sutarties sudarymą asmeniui vieną kartą per ketvirtį, bet ne vėliau kaip likus 10 (dešimčiai) darbo dienų iki kito ketvirčio pradžios. Vėliau pateikti prašymai nenagrinėjami;
4.6. atsiskaityti FINANSUOTOJUI už projektą, kuriam finansuoti skiriamos biudžeto lėšos, už jos vertinimo kriterijų įvykdymą ir už lėšų panaudojimą, pateikiant ataskaitas:
4.6.1. Savivaldybės administracijos Apskaitos skyriui – Biudžeto išlaidų sąmatos vykdymo ataskaitą, parengtą pagal Sutarties 2 priedą, išlaidas nurodant eurais ir euro centais (I ketvirčio – iki 20___ m. balandžio 5 d., II ketvirčio – iki 20___ m. liepos 5 d., III ketvirčio – iki 20___ m. spalio 5 d.) ir metinę (iki 20___ m. sausio 7 d.);
4.6.2. Atsakingam už Sutarties sudarymą asmeniui – įvykdžius [projektą] per 10 kalendorinių dienų – Finansinės apskaitos dokumentų, pagrindžiančių biudžeto lėšų panaudojimą ataskaitą pagal Sutarties 3 priedą, ir Veiklos, finansuojamos iš savivaldybės biudžeto lėšų, ir jos vertinimo kriterijų įvykdymo ataskaitą, parengtą pagal Sutarties 4 priedą. Asmuo, atsakingas už Sutarties sudarymą, patikrinęs ir patvirtinęs 4.9 papunktyje nurodytas ataskaitas, pateikia savivaldybės administracijos Apskaitos skyriui;
III. ŠALIŲ ATSAKOMYBĖ
8. VYKDYTOJAS privalo nedelsdamas raštu pranešti FINANSUOTOJUI, jei negali įvykdyti [projekto] arba jei [projekto] vykdymą tęsti netikslinga.
9. Už sutartinių įsipareigojimų nevykdymą ar netinkamą vykdymą Sutarties Šalys atsako Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka.
IV. SUTARTIES GALIOJIMAS, PAKEITIMAS, NUTRAUKIMAS
11. Jei VYKDYTOJAS nesilaiko šioje Sutartyje numatytų sąlygų, FINANSUOTOJAS turi teisę vienašališkai nutraukti Sutartį, raštiškai įspėjęs VYKDYTOJĄ apie Sutarties nutraukimą prieš 14 dienų.
12. Sutartis įsigalioja nuo jos pasirašymo dienos (Sutarties pasirašymo diena laikoma data, kai Sutartį pasirašo paskutinė Sutarties šalis) ir galioja, kol FINANSUOTOJUI bus pateiktos Sutarties 4.8. papunktyje nurodytos ataskaitos.
14. Jei numatoma, kad Savivaldybės biudžeto pajamų planas iki metų pabaigos nebus įvykdytas, FINANSUOTOJO iniciatyva Sutartis gali būti pakeičiama, raštu įspėjus VYKDYTOJĄ apie Sutarties sąlygų pakeitimus iki einamųjų metų spalio 1 d.
15. Sutartis gali būti keičiama arba pildoma Šalių raštišku susitarimu. Visi Sutarties pakeitimai ir papildymai yra neatskiriamos Sutarties dalys.
17. Sutartis sudaryta dviem egzemplioriais, turinčiais vienodą juridinę galią, po vieną egzempliorių kiekvienai Sutarties šaliai.
18. Pridedama:
18.3. Finansinės apskaitos dokumentų, pagrindžiančių biudžeto lėšų panaudojimą, ataskaita (3 priedas).
V. SUTARTIES ŠALIŲ REKVIZITAI
FINANSUOTOJAS VYKDYTOJAS
Utenos rajono savivaldybės administracija Utenio a.4, 28503 Utena Tel. (+370 389) 61620 El. p. info@utena.lt Įstaigos kodas 188710442 Luminor Bank AS Lietuvos skyrius Banko kodas 40100 A. s. LT95 4010 0510 0560 0727 |
Įstaigos/organizacijos pavadinimas Įstaigos/organizacijos adresas Įmonės kodas Tel. _____________________ El. p. Bankas Banko kodas ___________ A. s. ________________ |
__________________________________ (pareigų pavadinimas) __________________________________ (vardas, pavardė) __________________________________ (parašas) |
__________________________________(pareigų pavadinimas) __________________________________(vardas, pavardė) __________________________________ (parašas) |
A.V. |
A.V. |
FINANSUOTOJO atstovas, atsakingas už sutarties sudarymą: (pareigos, vardas, pavardė, tel., el. p. adresas)
VYKDYTOJO atstovas, atsakingas už sutarties vykdymą: (pareigos, vardas, pavardė, tel., el. p. adresas)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Savivaldybės biudžeto lėšų naudojimo sutarties |
||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 priedas |
|
|||||||||||||
|
|
|||||||||||||||||||||||
|
|
|||||||||||||||||||||||
|
|
|
||||||||||||||||||||||
|
|
|||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||
|
|
|||||||||||||||||||||||
( Vykdytojo pavadinimas) |
||||||||||||||||||||||||
(Projekto pavadinimas) |
||||||||||||||||||||||||
20__ m. IŠLAIDŲ SĄMATA |
||||||||||||||||||||||||
(data ir numeris) |
||||||||||||||||||||||||
(sudarymo vieta) |
||||||||||||||||||||||||
Programa: |
||||||||||||||||||||||||
(Kodas) |
||||||||||||||||||||||||
Priemonė: |
||||||||||||||||||||||||
(Kodas) |
||||||||||||||||||||||||
Valstybės funkcija: |
||||||||||||||||||||||||
(Kodas) |
||||||||||||||||||||||||
Pagrindas: |
||||||||||||||||||||||||
(Utenos rajono savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymo Nr., data ) |
||||||||||||||||||||||||
(tūkst. Eur) |
||||||||||||||||||||||||
Išlaidų ekonominės klasifikacijos straipsnio |
Iš viso: |
I ketv. |
II ketv. |
III ketv. |
IV ketv. |
|||||||||||||||||||
kodas |
pavadinimas |
|||||||||||||||||||||||
Iš viso asignavimų: |
||||||||||||||||||||||||
(Įstaigos (organizacijos) vadovo pareigos) |
Parašas |
(Vardas ir pavardė) |
||||||||||||||||||||||
(Įstaigos (organizacijos) finansininko pareigos) |
Parašas |
(Vardas ir pavardė) |
||||||||||||||||||||||
(Specialistas, atsakingas už sutarties sudarymą) |
Parašas |
(Vardas ir pavardė) |
||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||
Savivaldybės biudžeto lėšų naudojimo sutarties |
|||||||||||||
2 priedas |
|||||||||||||
(Vykdytojo pavadinimas) |
|||||||||||||
(Registracijos kodas ir buveinės adresas) |
|||||||||||||
Programa: |
|||||||||||||
Priemonė: |
|||||||||||||
Valstybės funkcija: |
|||||||||||||
(Projekto pavadinimas) |
|||||||||||||
BIUDŽETO IŠLAIDŲ SĄMATOS VYKDYMO 20_ M. MĖN. D. ATASKAITA |
|||||||||||||
_______________________Nr.________ |
|||||||||||||
(data) |
(Eurais ir centais ) |
||||||||||||
Išlaidų ekonominės klasifikacijos kodas |
Asignavimų planas metams, įskaitant patikslinimus |
Asignavimų planas ataskaitiniam laikotarpiui, įskaitant patikslinimus |
Gauti asignavimai |
Kasinės išlaidos |
Grąžinta einamųjų metų finansavimo sumų |
||||||||
Per ataskaitinį ketvirtį |
Nuo metų pradžios |
Per ataskaitinį ketvirtį |
Nuo metų pradžios |
Iki 20..-12-31 |
Nuo 20..-01-01 iki 20..-01-05 |
||||||||
IŠ VISO: |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
|||||
Įstaigos (organizacijos) vadovas |
|||||||||||||
(Parašas) |
(Vardas ir pavardė) |
||||||||||||
Įstaigos (organizacijos) finansininkas |
|||||||||||||
(Parašas) |
(Vardas ir pavardė) |
||||||||||||
Rengėjas: |
|||||||||||||
(Vardas, pavardė, parašas, telefono Nr., el. pašto adresas) |
Savivaldybės biudžeto lėšų naudojimo sutarties
3 priedas
( Vykdytojo pavadinimas) |
|||||||||||
(Projekto pavadinimas) |
|||||||||||
FINANSINĖS APSKAITOS DOKUMENTŲ, PAGRINDŽIANČIŲ BIUDŽETO LĖŠŲ PANAUDOJIMĄ 20______ M. ____________ ATASKAITA |
|||||||||||
(Sudarymo data) |
(Eurais ir centais) |
||||||||||
Eil. Nr. |
Biudžeto išlaidų klasifikacijos straipsnio kodas |
Išlaidų straipsnio pavadinimas |
Ūkio subjektas, surašęs apskaitos dokumentą |
Faktines išlaidas patvirtinantys dokumentai (sutartys ir priėmimo-perdavimo aktai, prekių (paslaugų) tiekėjų pateiktos sąskaitos faktūros, PVM sąskaitos faktūros, pirkimo-pardavimo kvitai, kasos aparatų kvitai, bei kiti dokumentai, pateisinantys ir įrodantys patirtas išlaidas ir jų tikslingumą) |
Ūkinės operacijos turinys, išlaidų pagrindimas (detalizavimas) ir (arba) pastabos (Nurodykite (įvardinant išlaidų rūšį ir sumą), kokios išlaidos sudaro išlaidų sumą. |
Apmokėta iš skirtų lėšų pagal dokumentą |
|||||
pavadinimas |
kodas |
pavadinimas |
data |
Nr. |
Nr. |
data |
suma, Eur |
||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
Iš viso: |
x |
x |
x |
x |
x |
x |
x |
x |
x |
0,00 |
|
(Įstaigos (organizacijos) vadovo pareigos) |
(Parašas) |
(Vardas ir pavardė) |
|||||||||
(Įstaigos (organizacijos) finansininko pareigos) |
(Parašas) |
(Vardas ir pavardė) |
|||||||||
Rengėjas: |
|||||||||||
( Vardas, pavardė, parašas, telefono Nr., el. pašto adresas) |
Savivaldybės biudžeto lėšų naudojimo
sutarties
4 priedas
_______________________________________________________________________
(Vykdytojo pavadinimas)
_____________________________________________________________________________________
(Projekto pavadinimas)
Programa: |
|
|
|
Priemonė: |
|
|
|
Valstybės funkcija: |
|
|
|
VEIKLOS, FINANSUOJAMOS IŠ SAVIVALDYBĖS BIUDŽETO LĖŠŲ, IR JOS VERTINIMO KRITERIJŲ ĮVYKDYMO ATASKAITA
20_____ m. _____________________ d.
Eil. Nr. |
Veiklos, kuriai finansuoti skiriamos biudžeto lėšos, vertinimo kriterijus |
Numatyta vertinimo kriterijaus reikšmė |
Faktiškai įgyvendinta vertinimo kriterijaus reikšmė |
Veiklos ir jos vertinimo kriterijų įvykdymo pagrindimas |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Įstaigos (organizacijos) vadovas __________________ __________________________
(parašas) (vardas, pavardė)
A. V.
Įstaigos (organizacijos) finansininkas __________________ __________________________ (parašas) (vardas, pavardė)
Rengėjas: |