UKMERGĖS RAJONO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS

DIREKTORIUS

 

ĮSAKYMAS

DĖL UŽIMTUMO DIDINIMO PROGRAMOS PRIEMONIŲ KOORDINATORIAUS, NEDIRBANČIŲ ASMENŲ ATVEJO VADYBININKO IR ATVEJO KOMANDOS DARBO ORGANIZAVIMO TVARKOS APRAŠO PATVIRTINIMO

 

2024 m. kovo 7 d. Nr. 13-267

Ukmergė

 

 

Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 33 straipsnio 3 dalies 5 punktu,  Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2017 m. gegužės 23 d. įsakymu Nr. A1- 257 „Dėl užimtumo didinimo programų rengimo ir jų finansavimo tvarkos aprašo patvirtinimo“ ir Ukmergės rajono savivaldybės 2023 metų užimtumo didinimo programa, patvirtinta Ukmergės rajono savivaldybės tarybos 2024 m. vasario 29 d. sprendimu Nr. 7-50:

1Tvirtinu Užimtumo didinimo programos priemonių koordinatoriaus, nedirbančių asmenų atvejo vadybininko ir atvejo komandos darbo organizavimo tvarkos aprašą (pridedama).

2P r i p a ž į s t u netekusiu galios Ukmergės rajono savivaldybės administracijos direktoriaus 2023 m. kovo 20 d. įsakymą Nr. 13-475 „ Dėl asmenų siuntimo pas nedirbančių asmenų atvejo vadybininką ar priemonių įgyvendinimą koordinuojantį savivaldybės administracijos valstybės tarnautoją ar darbuotoją tvarkos aprašo patvirtinimo.

Šis įsakymas yra skelbiamas Teisės aktų registre.

 

 

 

Administracijos direktorė                                                                                  Inga Pračkailė

 

 

PATVIRTINTA

Ukmergės rajono savivaldybės

administracijos direktoriaus

2024 m. kovo 7 d.

įsakymu Nr. 13-267

 

UŽIMTUMO DIDINIMO PROGRAMOS PRIEMONIŲ KOORDINATORIAUS, NEDIRBANČIŲ ASMENŲ ATVEJO VADYBININKO IR ATVEJO KOMANDOS DARBO ORGANIZAVIMO TVARKOS APRAŠAS

 

I SKYRIUS

BENDROSIOS NUOSTATOS

 

1. Užimtumo didinimo programos priemonių koordinatoriaus, nedirbančių asmenų atvejo vadybininko ir atvejo komandos darbo organizavimo tvarkos aprašas parengtas vadovaujantis Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2017 m. gegužės 23 d. įsakymu Nr. A1- 257 „Dėl užimtumo didinimo programų rengimo ir jų finansavimo tvarkos aprašo patvirtinimo“.

2. Užimtumo didinimo programos priemonių koordinatoriaus, nedirbančių asmenų atvejo vadybininko ir atvejo komandos darbo organizavimo tvarkos apraše (toliau – Aprašas) reglamentuojamos:

2.1. asmens siuntimo pas Ukmergės rajono savivaldybės administracijos (toliau – Administracija) Socialinės paramos skyriaus (toliau – Skyrius) nedirbančių asmenų atvejo vadybininką (toliau – Atvejo vadybininkas) ir Administracijos valstybės tarnautoją ar darbuotoją (toliau - Priemonių koordinatorius), sąlygos ir tvarka;

2.2. asmenų, nurodytų Lietuvos Respublikos užimtumo įstatymo 48 straipsnio 2 dalyje (toliau – Tikslinės grupės), siunčiamų dalyvauti Ukmergės rajono savivaldybės užimtumo didinimo programoje (toliau – Programoje) poreikių ir galimybių įvertinimą, atvejo komandos, skirtos Tikslinių grupių įsidarbinimą ribojančioms aplinkybėms pašalinti (toliau – Atvejo komanda) darbo organizavimą, susitarimo su asmeniu dėl jo integracijos į darbo rinką (toliau – Susitarimas) parengimo ir pasirašymo, Susitarimo įgyvendinimo, sprendimo dėl pasirengimo darbo rinkai ir Atvejo komandos bendradarbiavimo sąlygos ir tvarka.

3. Apraše vartojamos sąvokos suprantamos taip, kaip jos apibrėžtos Užimtumo didinimo programų rengimo ir jų finansavimo tvarkos apraše, patvirtintu LR Socialinės apsaugos ir Darbo ministro 2017 m. gegužės 23 d. įsakymu Nr. A1-25 „Dėl užimtumo didinimo programų rengimo ir jų finansavimo tvarkos aprašo patvirtinimo“.

 

II SKYRIUS

TIKSLINĖS GRUPĖS ASMENŲ POREIKIŲ IR GALIMYBIŲ ĮVERTINIMAS, PROFILIAVIMAS

 

4. Programoje dalyvaujančios Tikslinės grupės:

4.1. rūpintiniai, kuriems iki pilnametystės buvo nustatyta rūpyba, kol jiems sukaks 25 metai;

4.2. nėščios moterys, vaiko (įvaikio) motina (įmotė) arba tėvas (įtėvis), vaiko globėjas, rūpintojas ir asmenys, faktiškai vieni auginantys vaiką (įvaikį) iki 8 metų arba vaiką su negalia (įvaikį) iki 18 metų, taip pat asmenys, prižiūrintys šeimos narius su negalia, kuriems Asmens su negalia teisių apsaugos agentūros sprendimu nustatytas individualios pagalbos teikimo išlaidų kompensacijos poreikis;

4.3. grįžę iš laisvės atėmimo vietų, kai laisvės atėmimo laikotarpis buvo ilgesnis kaip 6 mėnesiai, jeigu jie kreipiasi į Užimtumo tarnybą ne vėliau kaip per 6 mėnesius nuo grįžimo iš laisvės atėmimo vietų;

4.4. piniginės socialinės paramos gavėjai;

4.5. priklausomi nuo narkotinių, psichotropinių ir kitų psichiką veikiančių medžiagų, baigę psichologinės socialinės ir (ar) profesinės reabilitacijos programas, jeigu jie kreipiasi į Užimtumo tarnybą ne vėliau kaip per 6 mėnesius nuo psichologinės socialinės ir (ar) profesinės reabilitacijos programos baigimo;

4.6. prekybos žmonėmis aukos, baigusios psichologinės socialinės ir (ar) profesinės reabilitacijos programas, jeigu jos kreipiasi į Užimtumo tarnybą ne vėliau kaip per 6 mėnesius nuo psichologinės socialinės ir (ar) profesinės reabilitacijos programos baigimo;

4.7. grįžę į Lietuvą nuolat gyventi politiniai kaliniai ir tremtiniai bei jų šeimos nariai (sutuoktinis, vaikai (įvaikiai) iki 18 metų), jeigu jie kreipiasi į Užimtumo tarnybą ne vėliau kaip per 6 mėnesius nuo grįžimo į Lietuvą nuolat gyventi dienos;

4.8. turintys pabėgėlio statusą ar kuriems yra suteikta papildoma ar laikinoji apsauga arba turintys teisę gauti laikinąją apsaugą, iki sprendimo dėl laikinosios apsaugos suteikimo (nesuteikimo) priėmimo, tačiau ne ilgiau kaip laikinosios apsaugos laikotarpiu;

4.9. asmenys, patiriantys socialinę riziką;

4.10. vyresni kaip 40 metų;

4.11. darbo rinkai besirengiantys asmenys.

5. Aprašo 4.1 – 4.10. punktuose nurodytų Tikslinių grupių poreikių ir galimybių įvertinimą atlieka Programos 34 punkte nurodytų priemonių (toliau – Priemonių) Priemonių koordinatorius.

6. Nedirbančių asmenų atvejo vadybininkas (toliau – Atvejo vadybininkas) atsakingas už Programos 35 punkte numatytų paslaugų (toliau – Paslaugų) teikimą, Susitarimų rengimą ir pasirašymo vykdymą bei Susitarimų įgyvendinimo koordinavimą. Susitarimai pasirašomi ir Paslaugos teikiamos, o išimtinais atvejais ir Priemonės vykdomos su Apraše nurodyta 4.11 punkte Tiksline grupe.

7. Administracijos ir (ar) NVO darbuotojai, seniūnijos, kurioje gyvena asmuo, seniūnas, šeimos atvejo vadybininkai, socialiniai darbuotojai nustatę, kad asmeniui tikslinga dalyvauti Programoje, nukreipia jį į Užimtumo tarnybą, arba Užimtumo tarnyba pati nustačiusi, kad asmeniui tikslinga dalyvauti Programoje, su asmeniu sudaro individualaus užimtumo veiklos planą, kaip numatyta Darbo rinkos paslaugų teikimo sąlygų ir tvarkos aprašo, patvirtinto Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2017 m. liepos 21 d. įsakymu Nr. A1-394 „Dėl Darbo rinkos paslaugų teikimo sąlygų ir tvarkos aprašo patvirtinimo“, 34 punkte, kuriame numato dalyvavimą Programoje ir siunčia Aprašo 4.1 – 4.10 punktuose nurodytus asmenis pas Priemonių koordinatorių, o darbo rinkai besirengiančius asmenis – pas Atvejo vadybininką.

8. Skyriaus specialistai ir Užimtumo tarnybos prie Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerijos (toliau - Užimtumo tarnyba) specialistai (toliau – Specialistai) prieš pradėdami pirminį asmens vertinimą informuoja asmenį, kad siekiant nustatyti jo tinkamumą dalyvauti Užimtumo didinimo programoje, apie jį bus renkami duomenys iš valstybės registrų (kadastrų), žinybinių registrų, valstybės informacinių sistemų ir kitų informacinių sistemų bei kitų šiems subjektams prieinamų oficialių informacijos šaltinių, nurodo šių duomenų saugojimo terminus, duomenų tvarkytoją, duomenų gavėjus ir duomenų subjekto teises, jų įgyvendinimo tvarką.

9. Pirmą susitikimą su Tikslinės grupės asmeniu Atvejo vadybininkas ar Priemonių koordinatorius organizuoja ne vėliau kaip per 5 darbo dienas nuo siuntimo gavimo dienos. Pirminis asmens vertinimas atliekamas asmeniui sutikus dalyvauti Programoje.  

III SKYRIUS

PASLAUGŲ TEIKIMO ORGANIZAVIMAS

 

10. Specialistas, siųsdamas asmenį, atitinkantį Aprašo 4.11 punkte nurodytai Tikslinei grupei, o esant poreikiui kituose Aprašo 4.1. - 4.10. punktuose nurodytus asmenis pas Atvejo vadybininką, per Užimtumo tarnybos valdomą informacinę sistemą suformuoja siūlymą asmeniui dalyvauti Programos Paslaugų teikime.

11. Atvejo vadybininkas, gavęs siūlymą įtraukti į Programą asmenį, kuriam siūloma teikti Paslaugas, susisiekia su juo siūlyme pateiktais kontaktiniais duomenimis ne vėliau kaip per 5 darbo dienas nuo tokio siūlymo gavimo dienos ir susitaria dėl susitikimo.

12. Pirmo susitikimo metu Atvejo vadybininkas teikia asmeniui pasirašyti sutikimą dalyvauti užimtumo didinimo programoje (toliau – Sutikimas) (1 priedas). Pasirašius Sutikimą, Atvejo vadybininkas per 3 darbo dienas pateikia informaciją Užimtumo tarnybos informacinėje sistemoje apie sutikimą dalyvauti Programoje ir pateikia užklausą dėl informacijos, reikiamos asmens poreikių ir galimybių įvertinimui. Jei asmuo atsisako pasirašyti Sutikimą, Atvejo vadybininkas tai pažymi įrašydamas žodžius „Pasirašyti atsisakė“, nurodo savo vardą, pavardę ir pareigas.

13. Atvejo vadybininkas atlieka darbo rinkai besirengiančių asmenų, o esant poreikiui, kitų Aprašo 4.1. - 4.10. punktuose nurodytų asmenų poreikių ir galimybių įvertinimus pagal:

13.1.užimtumo tarnybos pateiktą informaciją apie asmens įsidarbinimą ribojančias aplinkybes, darbo paiešką, teiktas ir teikiamas paslaugas, taikytas ir taikomas priemones bei kitą Darbo ieškančio asmens kortelėje esančią informaciją;

13.2. Administracijos informaciją apie asmeniui teiktą piniginę socialinę paramą ir socialines paslaugas;

13.3. informaciją apie asmens dalyvavimą NVO vykdytuose ir kituose projektuose, skirtuose socialinę atskirtį patiriantiems nedirbantiems asmenims;

13.4. kitą asmens pateiktą informaciją, susijusią su galimybėmis ir kliūtimis jam integruotis į darbo rinką.

14. Surinkęs 13 punkte nurodytą informaciją, Atvejo vadybininkas užpildo Asmens poreikių ir galimybių vertinimo anketą (2 priedas).

15. Išanalizavęs surinktą informaciją, Atvejo vadybininkas apibūdina asmenį pagal jo socialinei integracijai ir perėjimui nuo nedarbo prie užimtumo darbo rinkoje reikalingas paslaugas.

16. Atvejo vadybininkas, atlikęs asmens poreikių ir galimybių įvertinimą, organizuoja Atvejo komandos susirinkimą, kuriame apibūdina asmens situaciją (atlikus pirminį asmens vertinimą aptaria surinktą informaciją ir įvertina jo poreikius ir galimybes).

 

IV SKYRIUS

PRIEMONIŲ TEIKIMO ORGANIZAVIMAS

 

17. Specialistas, siųsdamas asmenį, atitinkantį Aprašo 4.1. – 4.10. punktuose nurodytai Tikslinei grupei, pas Priemonių koordinatorių, per Užimtumo tarnybos valdomą informacinę sistemą suformuoja siūlymą asmeniui dalyvauti Programoje.

18. Priemonių koordinatorius, gavęs siūlymą, įtraukti į Programą asmenį, kuriam siūloma taikyti Priemonę, susisiekia su juo, siūlyme pateiktais kontaktiniais duomenimis, ne vėliau kaip per 5 darbo dienas nuo tokio siūlymo gavimo dienos ir susitaria dėl susitikimo.

19. Pirmo susitikimo metu Priemonių koordinatorius atlieka asmens vertinimą (žodžiu), kuriuo siekiama įvertinti asmens gebėjimą ir galėjimą dalyvauti Priemonėje. Atvejo vadybininkas per 3 darbo dienas pateikia informaciją Užimtumo tarnybos informacinėje sistemoje apie sutikimą dalyvauti Priemonių taikyme. Jei asmuo atsisako dalyvauti, Priemonių koordinatorius tai pažymi įrašydamas žodžius „Dalyvauti atsisakė“, nurodo savo vardą, pavardę ir pareigas.

20. Priemonių koordinatorius vertinimą atlieka pagal paties asmens ir (ar) Užimtumo tarnybos pateiktą informaciją apie asmens sveikatą, apribojimus dirbti siūlomą darbą, darbo patirtį, taikytas ir taikomas priemones ir (ar) paslaugas bei kitą informaciją, nurodytą Darbo ieškančio asmens kortelėje, kurios forma patvirtinta Užimtumo tarnybos prie Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerijos direktoriaus 2022 m. liepos 4 d. įsakymu Nr. V-196 „Dėl darbo rinkos paslaugų teikimo darbo ieškantiems asmenims ir darbdaviams tvarkos aprašo patvirtinimo” (toliau – Darbo ieškančio asmens kortelė).

21. Priemonių koordinatorius parenka Priemonę Aprašo 4.1 – 4.10 punktuose nurodytiems asmenims, jeigu nustatoma, kad jie yra pasirengę ir gali dalyvauti Priemonėse, bei darbo rinkai besirengiantiems asmenims, jeigu Atvejo komanda po Paslaugų teikimo nustato poreikį dalyvauti Priemonėse.

22. Pasirengusius ir galinčius dalyvauti Priemonėse Priemonių koordinatorius siunčia pas Darbdavį bei Darbdavį informuoja el. paštu.

23. Priemonių koordinatorius Aprašo 4.1 – 4.10 punktuose nurodytus asmenis siunčia pas Atvejo vadybininką, jeigu nustatoma, kad jie nėra pasirengę dalyvauti Priemonėse ir būtų tikslinga šiems asmenims teikti Paslaugas.

 

V SKYRIUS

ATVEJO KOMANDOS DARBO ORGANIZAVIMAS

 

24. Atvejo komanda sudaroma savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymu iš savivaldybės administracijos, savivaldybės įstaigų darbuotojų, Užimtumo tarnybos, iš ne mažiau kaip penkių asmenų. Atvejo komandos vadovu skiriamas savivaldybės administracijos atstovas. Atvejo komandos darbą organizuoja ir jai vadovauja Atvejo komandos vadovas. Atvejo komandos sekretoriaus funkcijas vykdo atvejo vadybininkas, o jo nesant darbe – jį pavaduojantis asmuo. Atvejo vadybininkas nėra Atvejo komandos narys ir neturi balsavimo teisės. Sprendimai priimami balsuojant. Jei balsai pasiskirsto po lygiai, sprendimą lemia Atvejo komandos vadovo balsas. Atvejo komandos posėdis yra teisėtas, jei jame dalyvauja daugiau kaip pusė jos narių. Atvejo komandos sprendimai įforminami protokolais, kuriuos pasirašo komandos vadovas ir sekretorius. Nesant Atvejo komandos vadovo, funkcijas vykdo Atvejo komandos vadovo pavaduotojas.

25. Atvejo komandos funkcijos:

25.1. analizuoja asmens situaciją ir teikia Atvejo vadybininkui pasiūlymus dėl Paslaugų asmeniui parinkimo, jų teikimo apimties, eiliškumo;

25.2. priima sprendimą dėl asmens pasirengimo darbo rinkai ir susitarimo pakeitimo ar nutraukimo tikslingumo.

26. Atvejo komanda, vykdydama savo funkcijas, turi teisę gauti su nagrinėjamu atveju susijusią informaciją iš Administracijos, Užimtumo tarnybos, nevyriausybinių organizacijų ir kt.

27. Susirinkę į pirmą posėdį Atvejo komandos nariai užpildo konfidencialumo pasižadėjimą (3 priedas).

28. Į Atvejo komandos posėdį gali būti kviečiami seniūnijos darbuotojai, Užimtumo tarnybos atstovai, aptarnaujantys asmenį, vietos bendruomenės nariai, paslaugų teikėjo atstovai, kiti asmenys, susiję su konkrečiu nagrinėjimo atveju.

29. Atvejo nagrinėjimo posėdyje dalyvaujantys tarnybų atstovai privalo užtikrinti informacijos apie asmenį konfidencialumą – posėdžio metu jie pasirašo konfidencialumo pasižadėjimus pagal 3 priedą.

30. Atvejo komandos posėdžiai gali būti organizuojami asmenų gyvenamojoje vietovėje (pvz., seniūnijoje). Jei Atvejo komandos posėdžiai organizuojami ne asmens gyvenamojoje vietovėje, o asmuo privalo dalyvauti posėdyje, Atvejo vadybininkas turi išsiaiškinti, ar asmuo turi galimybę atvykti į posėdį. Jei asmuo neturi galimybės  atvykti, Atvejo vadybininkas privalo pasirūpinti galimybe asmeniui atvykti į posėdį. Atvejo komanda gali nagrinėti atvejį asmeniui nedalyvaujant.

31. Apie Atvejo komandos posėdžio datą ir laiką visiems posėdžio dalyviams raštu ar elektroninėmis ryšio priemonėmis turi būti pranešta likus ne mažiau kaip 3 darbo dienoms iki posėdžio.

32. Pirmajame Atvejo komandos posėdyje sutariama dėl kito atvejo nagrinėjimo posėdžio laiko, taip pat sutariama dėl keitimosi informacija, susijusia su atvejo vadybos procesu, tvarkos.

33. Jei asmuo neatvyksta į pirmą atvejo nagrinėjimo posėdį, Atvejo komanda sprendžia, ar svarstyti atvejį, ar jį atidėti kitam posėdžiui. Jei atvejis svarstomas asmeniui nedalyvaujant, Atvejo vadybininkas ne vėliau kaip per 3 darbo dienas raštu ar elektroninėmis ryšio priemonėmis informuoja asmenį apie Atvejo komandos priimtus sprendimus. Jei atvejo svarstymas atidedamas, Atvejo vadybininkas turi išsiaiškinti, dėl kokių priežasčių asmuo nedalyvavo atvejo nagrinėjimo posėdyje. Per 3 darbo dienas raštu, elektroninėmis ryšio priemonėmis ar telefono ryšiu su asmeniu sutariama dėl kito atvejo nagrinėjimo posėdžio datos. Kitas atvejo nagrinėjimo posėdis inicijuojamas ne vėliau nei po 10 darbo dienų nuo posėdžio, į kurį asmuo neatvyko, dienos. Jei asmuo į pirmą atvejo nagrinėjimo posėdį be svarbios priežasties (svarbi priežastis – liga, artimojo mirtis ir pan.) neatvyksta du kartus iš eilės, Atvejo komanda sprendžia dėl asmens dalyvavimo programoje. Jei asmuo nedalyvauja atvejo nagrinėjimo posėdyje, tai pažymima Atvejo komandos posėdžio protokole. Atvejo vadybininkas raštu, elektroninėmis ryšio priemonėmis ar telefono ryšiu informuoja asmenį apie įvykusį posėdį bei priimtus sprendimus ir organizuoja susitikimą su asmeniu, kurio metu pasirašytinai supažindina asmenį su priimtais sprendimais.

34. Atvejo komanda, išanalizavusi asmens situaciją, pateikia Atvejo vadybininkui pasiūlymus dėl paslaugų parinkimo, jų apimties, teikimo eiliškumo.

 

VI SKYRIUS

SUSITARIMO PARENGIMAS, PASIRAŠYMAS IR ĮGYVENDINIMAS

 

35. Atsižvelgdamas į Atvejo komandos pasiūlymus dėl asmenims teikiamų paslaugų parinkimo, jų apimties, teikimo eiliškumo, Atvejo vadybininkas organizuoja Paslaugų teikėjų atrankas ir paslaugų pirkimus.

36. Atvejo komandos priimto sprendimo pagrindu Atvejo vadybininkas, bendradarbiaudamas su asmeniu, parengia ir organizuoja Susitarimo pasirašymą (4 priedas). Susitarime nurodomos šalių teisės bei pareigos, numatomos teikti paslaugos ir (ar) numatomos įgyvendinti priemonės, jų apimtis, teikėjai, teikimo eiliškumas, tvarka. Susitarimą su asmeniu pasirašo Atvejo vadybininkas.

37. Susitarime gali būti numatomos Paslaugos skirtos:

37.1. palydėti ir padėti Tikslinėms grupėms gauti socialines paslaugas (nurodytas Socialinių paslaugų kataloge, patvirtintame Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2006 m. balandžio 5 d. įsakymu Nr. A1-93 „Dėl Socialinių paslaugų katalogo patvirtinimo“), sveikatos, švietimo ir kitas paslaugas;

37.2. įgyti socialinių įgūdžių ir (ar) motyvacijos dirbti;

37.3. padėti įgyvendinti darbo pareigas ir šeimos nario ar kartu gyvenančio asmens priežiūrą ar slaugą arba padėti pašalinti kitas darbo ir šeimos gyvenimo derinimo kliūtis;

37.4. paskatinti grįžti į darbo rinką įsiskolinimų turinčius asmenis, kuriems apribotas disponavimas piniginėmis lėšomis ir (ar) antstolio, kitų institucijų ar pareigūnų nurodymu priverstinai nurašomos piniginės lėšos skolai apmokėti;

37.5. padėti asmeniui atvykti iš nuolatinės gyvenamosios vietos į Paslaugų gavimo vietą;

37.6. gydyti priklausomybes nuo alkoholio, narkotinių, psichotropinių ir kitų psichiką veikiančių medžiagų, azartinių žaidimų;

37.7. palaikyti Tikslines grupes darbo vietoje, siekiant užtikrinti tvarų užimtumą;

37.8. padėti asmeniui susisiekti su Atvejo vadybininku ir Paslaugų teikėjais Paslaugų teikimo laikotarpiu;

37.9. šalinti kitas kliūtis Tikslinių grupių tvariam užimtumui.

38. Pasirašius susitarimą, nedirbančių asmenų Atvejo vadybininkas, iki pradedant teikti paslaugas, surengia asmens susitikimą (-us) su vykdant susitarimą numatytų teikti paslaugų teikėjais.

39. Susitarimo įgyvendinimą koordinuoja, su jo įgyvendinimu, asmens pasiektais rezultatais dalyvaujant Užimtumo didinimo programoje, susijusią informaciją renka ir Atvejo komandai teikia, taip pat Susitarimo pakeitimo ir nutraukimo (5 priedas) projektus rengia Atvejo vadybininkas.

40. Atvejo vadybininkas, nustatęs ir (ar) gavęs informaciją, kad Susitarimas nevykdomas jame nustatyta tvarka ir (ar) kad asmuo yra nepasirengęs darbo rinkai, teikia siūlymą Atvejo komandai dėl Susitarimo pakeitimo ar nutraukimo.

 

VII SKYRIUS

SPRENDIMO DĖL ASMENS PASIRENGIMO DARBO RINKAI PRIĖMIMAS

 

41. Sprendimą dėl asmens pasirengimo darbo rinkai priima Atvejo komanda šia tvarka:

41.1. Atvejo vadybininkas pateikia Atvejo komandai informaciją apie Susitarimo įgyvendinimą ir asmens pasiektus rezultatus;

41.2. Atvejo komanda, gavusi ir įvertinusi aprašo 41.1. punkte nurodytą informaciją, priima sprendimus dėl asmens pasirengimo darbo rinkai ir Susitarimo nutraukimo.

42. Susitarimo šalims pasirašius Susitarimo nutraukimą, Užimtumo tarnyba asmeniui teikia pasiūlymą dirbti ar pradėti savarankišką veiklą.

43. Atvejo komandai nusprendus, kad asmuo yra nepasirengęs darbo rinkai, įvertinamos Susitarimo nevykdymo priežastys, poreikis ir galimybė keisti pagal Susitarimą teikiamas paslaugas, jų apimtį, teikimo eiliškumą, galimos neigiamos pasekmės nutraukus Susitarimą ir priimamas sprendimas dėl Susitarimo pakeitimo ar nutraukimo.

 

VIII SKYRIUS

BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS

 

44. Asmuo laikomas nedalyvavusiu Programoje, jei:

44.1. jis atsisakė pasirašyti Sutikimą ir (ar) Siuntimą;

44.2. jis suderintu laiku su Siuntimu neatvyko į pirminę konsultaciją pas Atvejo vadybininką ar Priemonių koordinatorių be pateisinamų priežasčių (liga, artimo asmens mirtis ir pan.).

45. Asmeniui, atitinkančiam Aprašo 44 punktą, šildymo išlaidų, išlaidų karštam ir geriamajam vandeniui kompensacijos neskiriamos arba nutraukiamas jų teikimas, o socialinė pašalpa neskiriama arba skiriama tik vaikams, vadovaujantis Lietuvos Respublikos Piniginės socialinės paramos nepasiturintiems gyventojams įstatymo 23 straipsnio 2 dalies 6 punktu.

46. Atvejo vadybininkas ar Priemonių koordinatorius, apie asmenį, atitinkantį Aprašo 44 punktą, per 5 darbo dienas informuoja atsakingus specialistus dėl piniginės socialinės paramos nepasiturintiems gyventojams teikimo.

47. Užimtumo didinimo programos Paslaugų ir Priemonių, kurias įgyvendina Atvejo vadybininkas, Priemonių koordinatorius ir Atvejo komanda, įgyvendinimo dokumentai (įskaitant dokumentus, kuriuose yra asmens duomenų) saugomi Lietuvos Respublikos dokumentų ir archyvų įstatymo nustatyta tvarka Lietuvos vyriausiojo archyvaro nustatytais terminais bei Ukmergės rajono savivaldybės administracijos teisės aktų nustatyta tvarka.

48. Ginčai dėl Atvejo vadybininko, Priemonių koordinatoriaus ar Atvejo komandos sprendimų nagrinėjami teisės aktų nustatyta tvarka.

49. Aprašas keičiamas ir pripažįstamas netekusiu galios savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymu.

 

______________________

 

 

Užimtumo didinimo programos priemonių koordinatoriaus, nedirbančių asmenų atvejo vadybininko ir atvejo komandos darbo organizavimo tvarkos aprašo 1 priedas

 

 

 

 

(Sutikimo forma)

FIZINIO ASMENS

 

Vardas (-ai)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Pavardė (-s)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Asmens kodas

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Deklaruotos gyvenamosios vietos adresas arba gyvenamosios vietos adresas, kai asmuo įtrauktas į gyvenamosios vietos neturinčių (nedeklaravusių) asmenų apskaitą

_______________________________________________

 

Telefono ryšio Nr. ir (ar) El. pašto adresas

___________________________

 

Faktinės gyvenamosios vietos adresas

_________________________________________________

 

 

Ukmergės rajono savivaldybės administracijos

Socialinės paramos skyriui

 

SUTIKIMAS DALYVAUTI UŽIMTUMO DIDINIMO PROGRAMOJE

20__m. ______d. Nr.

Ukmergė

 

Vadovaujantis Lietuvos Respublikos piniginės socialinės paramos nepasiturintiems gyventojams įstatymo 25 straipsnio 7 punktu (tinkamą pažymėti),

 

c  sutinku dalyvauti Ukmergės rajono savivaldybės užimtumo didinimo programos įgyvendinime.

 

c  nesutinku dalyvauti Ukmergės rajono savivaldybės užimtumo didinimo programos įgyvendinime.

 

Esu informuotas, kad, vadovaujantis Lietuvos Respublikos piniginės socialinės paramos nepasiturintiems gyventojams įstatymo 23 straipsnio 2 dalies 6 punktu, atsisakius dalyvauti Užimtumo didinimo programos įgyvendinime, 3 mėnesiams būsto šildymo, geriamojo vandens ir karšto vandens išlaidų kompensacijos bus neskiriamos arba nutraukiamas jų teikimas, o socialinė pašalpa skiriama tik vaikams, įskaitant pilnamečius vaikus (įvaikius), kai jie mokosi pagal bendrojo ugdymo programą ir laikotarpiu nuo bendrojo ugdymo programos baigimo dienos iki tų pačių metų rugsėjo 1 dienos, pasirenkant ar derinant jos teikimo formą (formas) (pinigais ir (ar) nepinigine forma).

 

Pasirašydami Jūs patvirtinate, kad esate tinkamai informuotas (-a), jog Jūsų asmens duomenų valdytojas yra Ukmergės rajono savivaldybės administracija (juridinio asmens kodas 188752174, adresas: Kęstučio a. 3, LT-20114 Ukmergė, tel. (8 340) 60302, el. paštas: savivaldybe@ukmerge.lt).

Duomenys tvarkomi Užimtumo didinimo programos vykdymo tikslu bei siekiant įgyvendinti Lietuvos Respublikos piniginės socialinės paramos nepasiturintiems gyventojams įstatymo (Valstybės žinios, 2003, Nr. 73-3352 (su pakeitimais ir papildymais)) 25 str. 7 p., reikalavimus. Tokio duomenų tvarkymo pagrindas (-ai) – Bendrojo duomenų apsaugos reglamento 2016/679 (Oficialusis Leidinys, 2016, L 119, p. 1) 6 str. 1 d. c (teisinės prievolės vykdymas), e (įstatymuose nustatytais atvejais duomenų valdytojui pavestų viešosios valdžios funkcijų vykdymas) punktai. Jūsų duomenys bus saugomi Lietuvos Respublikos bei Ukmergės rajono savivaldybės administracijos teisės aktų nustatyta tvarka – (nurodyti saugojimo terminą) m., ir gali būti proporcingai teikiami tretiesiems asmenims, jeigu tai yra būtina teisinei prievolei įvykdyti, ir asmenims, kurie turi teisę šiuos duomenis gauti teisės aktų nustatyta tvarka. (Asmens duomenys bus pateikti: (institucijos, kuriai asmens duomenys bus pateikti, pavadinimas, teisinė forma ir kodas, adresas (gatvė, pastato Nr., pašto kodas, miestas, valstybė), telefonas, faksas, el. paštas). Teisinei prievolei įvykdyti Ukmergės rajono savivaldybės administracija tvarkys ir gaus informaciją apie asmenį, kuris siunčiamas pas nedirbančių asmenų atvejo vadybininką, iš valstybės registrų, žinybinių registrų, valstybės informacinių sistemų, valstybės ir (ar) savivaldybių institucijų, įstaigų, įmonių ir organizacijų bei kitų prieinamų oficialių informacijos šaltinių.

Jūs turite teisę raštu kreiptis su prašymu susipažinti su Jūsų tvarkomais asmens duomenimis, prašyti juos ištaisyti, ištrinti, apriboti jų tvarkymą, juos perkelti, taip pat turite teisę nesutikti su duomenų tvarkymu, atšaukti savo sutikimą. Sutikimo atšaukimas nedaro poveikio sutikimu pagrįsto duomenų tvarkymo, atlikto iki sutikimo atšaukimo, teisėtumui.

Taip pat galite pasikonsultuoti, pateikti skundą (prašymą įgyvendinti duomenų subjekto teisę (-es)) Ukmergės rajono savivaldybės administracijai (Asmens duomenų apsaugos pareigūno mob. tel. 8 614 156 03, el. paštas: dap@ukmerge.lt) ir (ar) Lietuvos Respublikos Valstybinei duomenų apsaugos inspekcijai (L.Sapiegos g. 17, LT-10312 Vilnius, tel. (8 5) 212 7532, el. paštas: ada@ada.lt). Daugiau informacijos apie Jūsų duomenų tvarkymą rasite https://www.ukmerge.lt/asmens-duomenu-apsauga/.

Dėkojame už pasitikėjimą ir pateiktus asmens duomenis.

 

 

______________________ ______________________________________________

(parašas)                                                                              (vardas, pavardė)

 

 

 

Užimtumo didinimo programos priemonių koordinatoriaus, nedirbančių asmenų atvejo vadybininko ir atvejo komandos darbo organizavimo tvarkos aprašo 2 priedas

 

 

(Anketos forma)

ASMENS POREIKIŲ IR GALIMYBIŲ VERTINIMO ANKETA

 

Asmuo, dalyvaujantis Užimtumo didinimo programoje, (toliau – Programa):

 

Vardas

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Pavardė

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Amžius

 

Gyvenamosios vietos adresas

 

Telefono Nr. ir (arba) El. paštas

 

 

1.  Asmens išsilavinimas:

□ Pradinis;

□  Pagrindinis;

□  Vidurinis;

□  Profesinis;

□  Aukštasis neuniversitetinis;

□  Aukštasis universitetinis;

□  Turiu kvalifikaciją;

□  Bendrieji ir specifiniai darbiniai gebėjimai (užsienio kalbos, iniciatyvumas, verslumas, kūrybiškumas, gebėjimas mokytis).

 

2. Santuokinė ir (ar) šeiminė padėtis:

  Vedęs / ištekėjusi;

  Išsiskyręs / išsiskyrusi;

  Našlys / našlė;

  Gyvenantis neįregistravus santuokos;

  Gyvena vienas (-a);

  Vienas (-a) auginantis (-i) vaikus;

  Kita___________________________.

 

3. Šeimos narių skaičius ____________________.

 

4. Vaikų skaičius šeimoje____________________.

 

5. Kiek laiko asmuo neturi darbo?

6–24 mėn.;

Ilgiau kaip 24 mėn.__________;

Dirbau tik viešuosius darbus;

Dalyvauju tik visuomenei naudingoje veikloje;

Niekada nedirbau.

6. Ar asmuo vykdo savarankišką darbo paiešką?

Taip

Ne

 

7. Kokios pagrindinės registracijos Užimtumo tarnyboje priežastys?

Sveikatos draudimas;

Socialinės paramos gavimas;

Dalyvavimas darbo rinkos priemonėse;

Nedarbo draudimo išmoka;

Profesinis mokymas;

Kita____________________________.

 

8. Kokios pagrindinės asmens neįsidarbinimo priežastys?

Pernelyg aukšti darbdavių reikalavimai;

Neturi darbinės patirties;

Neturi reikiamos kvalifikacijos;

Neturi reikiamo išsilavinimo;

Diskriminacija dėl lygių galimybių;

Neturi profesinių kontaktų;

Sunkus susisiekimas su atokiomis kaimo vietovėmis, sunkiai pravažiuojami keliai;

Sveikatos problemos, neįgalumas;

Netenkina siūlomas atlyginimas;

Pageidauja dirbti tik pagal savo specialybę;

Prižiūri mažamečius vaikus;

Prižiūri sergantį ar neįgalų šeimos asmenį;

Nepasitikėjimas savimi;

Priklausomybės (alkoholis, psichotropinės medžiagos);

Kitos priežastys ___________________________________.

 

9. Ar tai, kad nedirba, turi įtakos asmens finansinei situacijai?

Finansinė padėtis labai sudėtinga, nes neturi jokio pajamų šaltinio;

Yra išlaikomas giminių, kitų asmenų;

Išsilaiko iš socialinės paramos;

Kita _____________________.

 

10. Jeigu būtų galimybė įsidarbinti?

Įsidarbintų bet kur, kad įgytų darbo patirties;

Įsidarbintų bet kur dėl prastos ekonominės padėties šeimoje;

Nesidarbintų, nes poreikiams patenkinti užtenka gaunamų pajamų;

Kita_______________________.

 

11. Ar reikalinga pagalba įsidarbinant?

Taip

Ne

 

12. Kokias paslaugas pageidautų gauti, dalyvaudamas (-a), Programoje?

Psichologo konsultacijos, apibūdinti pobūdį ________________________________________;

□  Tarpininkavimo ir atstovavimo paslaugos, apibūdinti pobūdį ___________________________;

□  Transporto organizavimo paslaugos, apibūdinti pobūdį _______________________________;

□  Lydinčio asmens paslaugos, apibūdinti pobūdį ______________________________________;

□  Konsultavimo paslaugos, apibūdinti pobūdį ________________________________________;

□  Socialinių įgūdžių ugdymo ir palaikymo paslaugos, apibūdinti pobūdį ___________________;

□  Kitos paslaugos_______________________________________________________________.

13. Asmens socialinis savarankiškumas (įgūdžiai, gebėjimai, bendravimas):

Eil. Nr.

Ar asmuo:

Taip

Iš dalies

Ne

1.

Geba atlikti asmeniniame ir visuomeniniame gyvenime reikalingas funkcijas

 

 

 

2.

Aktyviai dalyvauja visuomeninėje / savanoriškoje veikloje

 

 

 

3.

Turi problemų dėl gyvenamojo būsto

 

 

 

4.

Turi problemų dėl smurto ar prievartos šeimoje

 

 

 

5.

Turi problemų dėl alkoholio ar psichotropinių medžiagų vartojimo

 

 

 

6.

Turi finansinių sunkumų (įsiskolinimai ir t. t.)

 

 

 

7.

 

Turi kitų socialinių problemų

________________________________________________________________________________

 

 

 

 

 

14. Asmuo motyvuotas spręsti savo problemas?

Taip

Ne

 

15. Asmens pageidavimai darbui:

Kokį darbą norėtų/ galėtų dirbti

 

 

Kokio darbo nenorėtų/negalėtų dirbti

 

 

Kiek laiko sutiktų važiuoti iki darbo vietos

Darbas namuose

Netoli namų (kelionei iki 10 min.)

10–40 min

40–60 min

Daugiau nei valandą

 

Darbo laikas

Visa darbo diena (8 val.)

Visa darbo diena (12 val.)

Nepilna darbo diena, darbas vakarais

Darbas rytais

Darbas savaitgaliais

 

Darbo grafikas

Įprasta darbo savaitė

Darbas pamainomis

Slenkantis grafikas

Darbas naktimis

Pageidaujamas darbo užmokestis

 

 

16. Turima informacija apie asmenį

Užimtumo tarnybos

informacija apie:

Informacija

Asmens darbo paiešką

 

Teiktas paslaugas

 

Teikiamas paslaugas

 

Taikytas priemones

 

Taikomas priemones

 

Kita informacija

 

Ukmergės rajono savivaldybės administracijos informacija apie:

Informacija

Asmeniui teiktą piniginę socialinę paramą ir socialines paslaugas

 

Kita informacija susijusi su socialinių paslaugų gavimu

 

Kita informacija

 

 

NVO informacija apie:

Informacija

Asmens dalyvavimas NVO vykdytuose projektuose, skirtuose socialinę atskirtį patiriantiems nedirbantiems asmenims

 

Kita informacija

 

 

 

17. Kokios papildomos pagalbos prašo asmuo?

________________________________________________________________________________

 

18. Kita informacija (pastabos, pasiūlymai):

________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

* Pasirašydami Jūs patvirtinate, kad esate tinkamai informuotas (-a), jog Jūsų asmens duomenų valdytojas yra Ukmergės rajono savivaldybės administracija (juridinio asmens kodas 188752174, adresas: Kęstučio a. 3, LT-20114 Ukmergė, tel. (8 340) 60302, el. paštas: savivaldybe@ukmerge.lt).

Duomenys tvarkomi Užimtumo didinimo programos vykdymo tikslu bei siekiant įgyvendinti Lietuvos Respublikos piniginės socialinės paramos nepasiturintiems gyventojams įstatymo (Valstybės žinios, 2003, Nr. 73-3352 (su pakeitimais ir papildymais)) 25 str. 7 p., Ukmergės rajono savivaldybės Tarybos sprendimu patvirtintos Užimtumo didinimo programos, reikalavimus. Tokio duomenų tvarkymo pagrindas (-ai) – Bendrojo duomenų apsaugos reglamento 2016/679 (Oficialusis Leidinys, 2016, L 119, p. 1) 6 str. 1 d. c (teisinės prievolės vykdymas), e (įstatymuose nustatytais atvejais duomenų valdytojui pavestų viešosios valdžios funkcijų vykdymas) punktai. Jūsų duomenys bus saugomi Lietuvos Respublikos bei Ukmergės rajono savivaldybės administracijos teisės aktų nustatyta tvarka – (nurodyti saugojimo terminą) m., ir gali būti proporcingai teikiami tretiesiems asmenims, jeigu tai yra būtina teisinei prievolei įvykdyti, ir asmenims, kurie turi teisę šiuos duomenis gauti teisės aktų nustatyta tvarka. (Asmens duomenys bus pateikti: (institucijos, kuriai asmens duomenys bus pateikti, pavadinimas, teisinė forma ir kodas, adresas (gatvė, pastato Nr., pašto kodas, miestas, valstybė), telefonas, faksas, el. paštas). Teisinei prievolei įvykdyti Ukmergės rajono savivaldybės administracija tvarkys ir gaus informaciją apie asmenį, kuris siunčiamas dalyvauti Ukmergės rajono savivaldybės užimtumo didinimo programoje, iš valstybės registrų, žinybinių registrų, valstybės informacinių sistemų, valstybės ir (ar) savivaldybių institucijų, įstaigų, įmonių ir organizacijų bei kitų prieinamų oficialių informacijos šaltinių.

Jūs turite teisę raštu kreiptis su prašymu susipažinti su Jūsų tvarkomais asmens duomenimis, prašyti juos ištaisyti, ištrinti, apriboti jų tvarkymą, juos perkelti, taip pat turite teisę nesutikti su duomenų tvarkymu, atšaukti savo sutikimą. Sutikimo atšaukimas nedaro poveikio sutikimu pagrįsto duomenų tvarkymo, atlikto iki sutikimo atšaukimo, teisėtumui.

Taip pat galite pasikonsultuoti, pateikti skundą (prašymą įgyvendinti duomenų subjekto teisę (-es)) Ukmergės rajono savivaldybės administracijai (Asmens duomenų apsaugos pareigūno mob. tel. 8 614 156 03, el. paštas: dap@ukmerge.lt) ir (ar) Lietuvos Respublikos Valstybinei duomenų apsaugos inspekcijai (L. Sapiegos g. 17, LT-10312 Vilnius, tel. (8 5) 212 7532, el. paštas: ada@ada.lt). Daugiau informacijos apie Jūsų duomenų tvarkymą rasite https://www.ukmerge.lt/asmens-duomenu-apsauga/.

Dėkojame už pasitikėjimą ir pateiktus asmens duomenis.

 

 

Nedirbančių asmenų atvejo vadybininkas         ______________                           _____________________

(parašas)                                                        (vardas ir pavardė)

 

 

Patvirtinu:

___________________________________________________________________________

(Asmens vardas, pavardė, parašas)*

 

__________________

 

 

 

 

Užimtumo didinimo programos priemonių koordinatoriaus, nedirbančių asmenų atvejo vadybininko ir atvejo komandos darbo organizavimo tvarkos aprašo 3 priedas

 

 

(Pasižadėjimo forma)

___________________________________________________________________

(asmens vardas ir pavardė, pareigos)

 

 

KONFIDENCIALUMO PASIŽADĖJIMAS

 

20___ m. ___________________ d.

Ukmergė

 

 

 

Aš, ______________________________________, būdamas (-a) Užimtumo didinimo

(Vardas ir pavardė)

programos Ukmergės rajono savivaldybėje įgyvendinimo Atvejo komandos nariu:

 

1. Pasižadu:

 

1.1. saugoti ir tik įstatymų ar kitų teisės aktų nustatytais tikslais ir tvarka naudoti visą su asmeniu susijusią informaciją, kuri man taps žinoma, dalyvaujant Atvejo komandos darbe;

 

1.2. man patikėtus dokumentus saugoti tokiu būdu, kad tretieji asmenys neturėtų galimybės su jais susipažinti ar pasinaudoti;

 

1.3. nepasilikti jokių man pateiktų dokumentų ir dokumentų kopijų.

 

2. Pareiškiu, kad man yra išaiškinta, jog konfidencialią informaciją sudaro visa su asmeniu susijusi informacija ir dokumentai, kuriuos reglamentuoja Lietuvos Respublikos įstatymai ir kiti teisės aktai.

 

3. Patvirtinu, kad informuosiu posėdžio dalyvius ir nusišalinsiu nuo klausimo svarstymo, jeigu negalėsiu suderinti viešųjų ir privačių interesų ir galėsiu būti šališkas (-a).

 

4. Esu perspėtas (-a), kad pažeidęs (-usi) šį pasižadėjimą, turėsiu atsakyti Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka.

 

 

 

 

 

______________                                                                         __________________________

(parašas)                                                                                                       (vardas, pavardė)

 

 

______________

 

 

Užimtumo didinimo programos priemonių koordinatoriaus, nedirbančių asmenų atvejo vadybininko ir atvejo komandos darbo organizavimo tvarkos aprašo 4 priedas

 

 

(Susitarimo forma)

 

SUSITARIMAS DĖL INTEGRACIJOS Į DARBO RINKĄ

 

 

20___ m. _____mėn. ___ d. Nr. _______

Ukmergė

 

Ukmergės rajono savivaldybės administracijos (toliau – Administracija) Socialinės paramos skyriaus nedirbančių asmenų vadybininkas _____________________________________________,

(vardas, pavardė)

ir Ukmergės rajono savivaldybės Užimtumo didinimo programoje (toliau – Programoje), dalyvaujantis (-i) ________________________________________________________(toliau – Paslaugų gavėjas),

(Asmens vardas, pavardė, gyvenamosios vietos adresas, kontaktiniai duomenys)

sudarė šį Susitarimą dėl integracijos į darbo rinką (toliau – Susitarimas).

 

I SKYRIUS

SUSITARIMO OBJEKTAS

 

1. Paslaugų, padedančių integruotis į darbo rinką, organizavimas ir teikimas Paslaugų gavėjui, dalyvaujančiam Ukmergės rajono savivaldybės Užimtumo didinimo programoje.

 

II SKYRIUS

SUSITARIMO ŠALIŲ TEISĖS IR PAREIGOS

 

2. Administracija įsipareigoja:

2.1. tinkamai ir sąžiningai vykdyti Susitarimą;

2.2. organizuoti ir koordinuoti Susitarimo įgyvendinimą ir jame numatytų paslaugų (toliau – Paslaugų) organizavimą ir teikimą Paslaugų gavėjui tol, kol jis dalyvaus Užimtumo didinimo programoje;

2.3. esant poreikiui, tarpininkauti Paslaugų gavėjui įstaigose ir institucijose;

2.4. užtikrinti, kad Paslaugų gavėjas laiku gautų su Paslaugų teikimu susijusią informaciją;

2.5. užtikrinti, kad Paslaugų gavėjo duomenys ir kita su Paslaugos gavėjo socialine aplinka susijusi informacija būtų naudojama ir tvarkoma laikantis konfidencialumo reikalavimų ir tik tokia apimtimi, kiek tai reikalinga teikiant Paslaugas ir kitą pagalbą Paslaugų gavėjui.

3. Administracija turi teisę iš Paslaugų gavėjo gauti tikslius ir teisingus duomenis, kurie būtų naudojami susisiekimui, reikalingos informacijos, susijusios su Paslaugų organizavimu ir teikimu, siuntimui.

4. Paslaugų gavėjas įsipareigoja:

4.1. tinkamai ir sąžiningai vykdyti Susitarimą;

4.2. bendradarbiauti su Atvejo vadybininku, teikti informaciją ir / ar dokumentus, būtinus Susitarimui vykdyti apie Paslaugų gavėjo šeimos būklę, sveikatos būklę ir pan.;

4.3. esant poreikiui, dalyvauti Atvejo komandos susitikimuose, kuriuose nagrinėjama Paslaugų gavėjo padėtis, priimami sprendimai dėl Paslaugų parinkimo, jų apimties, trukmės, dažnumo ir pan.;

4.4. ne vėliau kaip per vieną darbo dieną informuoti Atvejo vadybininką, jeigu atsiranda aplinkybės, dėl kurių Paslaugų gavėjas laikinai negali naudotis jam paskirtomis Paslaugomis.

5. Paslaugų gavėjas turi teisę iš Atvejo vadybininko gauti išsamią, aiškią ir lengvai prieinamą informaciją apie Paslaugas: jų teikimo laiką, vietą, trukmę, teikimo sąlygas ir pan.

6. Paslaugų gavėjas, nurodydamas savo asmens duomenis, sutinka, kad jie būtų naudojami susisiekti, informaciniams pranešimams siųsti, tinkamai parinkti Paslaugas ir užtikrintai jas vykdyti.

 

III SKYRIUS

PASLAUGŲ ASMENIUI PARINKIMAS

 

7. Atsižvelgiant į Atvejo komandos pasiūlymus dėl Paslaugų parinkimo, jų apimties, eiliškumo, priimamas sprendimas Paslaugų gavėjui teikti šias paslaugas:

 

Integracijos į darbo rinką planas

Eil. Nr.

Paslaugų pavadinimas

Paslaugų teikimo laikotarpis

Paslaugų teikėjai

Paslaugų teikimo tvarka

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

8. Pasirašius Susitarimą, iki pradedant teikti Paslaugas, Atvejo vadybininkas supažindina Paslaugų gavėją su numatytų teikti Paslaugų teikėjais.

 

IV SKYRIUS

ŠALIŲ ATSAKOMYBĖ IR SUSITARIMO NUTRAUKIMAS

 

9. Susitarimas įsigalioja nuo pasirašymo dienos ir galioja tol, kol Paslaugų gavėjas dalyvauja Programoje.

10. Susitarimas gali būti pakeistas, papildytas arba nutrauktas šalių raštišku susitarimu šiais atvejais:

10.1. Paslaugų gavėjo rašytiniu prašymu, įspėjus kitą šalį ne mažiau kaip prieš 5 darbo dienas;

10.2. Atvejo vadybininko iniciatyva, jam nustačius ir (ar) gavus informaciją, kad Susitarimas nevykdomas jame nustatyta tvarka ir (ar), kad Paslaugų gavėjas yra nepasirengęs darbo rinkai;

10.3. Atvejo komandai priėmus sprendimą, kad Paslaugų gavėjas yra pasirengęs darbo rinkai.

11. Visi Susitarimo papildymai ir pakeitimai yra neatskiriamos šio Susitarimo dalys.

12. Šalys už Susitarime nurodytų įsipareigojimų nevykdymą atsako įstatymų ir kitų teisės aktų nustatyta tvarka.

13. Paslaugų gavėjas informuotas, kad be svarbių priežasčių atsisakius vykdyti arba neįvykdžius Susitarime numatytų įsipareigojimų, 3 mėnesiams būsto šildymo, geriamojo vandens ir karšto vandens išlaidų kompensacijos bus neskiriamos arba nutraukiamas jų teikimas, o socialinė pašalpa skiriama tik vaikams, įskaitant pilnamečius vaikus (įvaikius), kai jie mokosi pagal bendrojo ugdymo programą ir laikotarpiu nuo bendrojo ugdymo programos baigimo dienos iki tų pačių metų rugsėjo 1 dienos, pasirenkant ar derinant jos teikimo formą (formas) (pinigais ir (ar) nepinigine forma).

14. Susitarimas sudarytas dviem egzemplioriais, turinčiais vienodą teisinę galią, po vieną egzempliorių kiekvienai šio Susitarimo šaliai.

 

V. Šalių adresai ir rekvizitai

 

Ukmergės rajono Savivaldybės administracija

Paslaugų gavėjas

 

___________________________________

(Adresas, Tel. Nr., El. paštas)

 

_________________________________

(Vardas, pavardė, parašas)

___________________________________

(Pareigos)

 

___________________________________

(Vardas, pavardė, parašas)

 

 

___________________

 

 

Užimtumo didinimo programos priemonių koordinatoriaus, nedirbančių asmenų atvejo vadybininko ir atvejo komandos darbo organizavimo tvarkos aprašo 5 priedas

 

(Susitarimo nutraukimo forma)

 

SUSITARIMO DĖL INTEGRACIJOS Į DARBO RINKĄ

NUTRAUKIMAS

 

20___ m. _____mėn. ___ d. Nr. _______

Ukmergė

 

Ukmergės rajono savivaldybės administracijos (toliau – Administracija) Socialinės paramos skyriaus nedirbančių asmenų vadybininkas _____________________________________________,

(vardas, pavardė)

ir Ukmergės rajono savivaldybės Užimtumo didinimo programoje (toliau – Programoje), dalyvaujantis (-i) ________________________________________________________ (toliau – Paslaugų gavėjas),

(Paslaugų gavėjo vardas, pavardė, gyvenamosios vietos adresas, kontaktiniai duomenys)

sudarė Susitarimo dėl integracijos į darbo rinką (toliau – Susitarimas)________________ nutraukimą

(data, numeris)

(toliau – Nutraukimas), atsižvelgdami į atvejo komandos 20__ m. ________mėn. ______d. Nr. _____ protokolą, ir susitarė dėl šių sąlygų:

1. Šalys susitaria nutraukti Susitarimą;

2. Šis Nutraukimas sudarytas dviem egzemplioriais, turinčiais vienodą teisinę galią, po vieną egzempliorių kiekvienai šio Nutraukimo šaliai;

3. Nutraukimas įsigalioja nuo jo pasirašymo dienos ir yra neatskiriama Susitarimo dalis.

 

 

Ukmergės rajono Savivaldybės administracija

Paslaugų gavėjas

___________________________________

(Adresas, Tel. Nr., El. paštas)

_________________________________

(Vardas, pavardė, parašas)

___________________________________

(Pareigos)

 

___________________________________

(Vardas, pavardė, parašas)

 

 

___________________