Zarasų rajono savivaldybėS ADMINISTRACIJos
direktorius
ĮSAKYMAS
DĖL ASMENŲ PRAŠYMŲ IR SKUNDŲ NAGRINĖJIMO IR ASMENŲ APTARNAVIMO ZARASŲ RAJONO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOJE
2024 m. spalio 11 d. Nr. I-431
Zarasai
Vadovaudamasis Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 34 straipsnio 6 dalies 2 punktu bei atsižvelgdamas į Zarasų rajono savivaldybės administracijos direktoriaus 2024 m. rugpjūčio 6 d. įsakymą Nr. I-324 „Dėl Zarasų rajono savivaldybės administracijos struktūros patvirtinimo“::
1. Nustatau Asmenų prašymų ir skundų nagrinėjimo ir asmenų aptarnavimo Zarasų rajono savivaldybės administracijoje (toliau – Administracija) tvarką:
1.1. Asmenų prašymai ir skundai nagrinėjami ir asmenys Administracijoje aptarnaujami vadovaujantis Asmenų prašymų ir skundų nagrinėjimo viešojo administravimo subjektuose taisyklėmis, patvirtintomis Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2007 m. rugpjūčio 22 d. nutarimu Nr. 875 „Dėl Asmenų prašymų ir skundų nagrinėjimo viešojo administravimo subjektuose taisyklių patvirtinimo“ su pakeitimais (toliau – Taisyklės).
1.2. Asmenys aptarnaujami Administracijos patalpose:
1.2.1. bendrojo pobūdžio klausimais asmenų prašymai ir skundai priimami Dokumentų valdymo skyriuje, 105 kab. (priimamajame), Sėlių a. 22, Zarasai, tel. + 370 385 37 173, el. p. info@zarasai.lt ir priimamasis@zarasai.lt;
1.2.2. socialinės paramos klausimais – Socialinės paramos skyriuje, Savanorių g. 2, Zarasai, telefonai ir elektroniniai paštai nurodyti Zarasų rajono savivaldybės (toliau – Savivaldybės) interneto svetainėje www.zarasai.lt skyriuje „Struktūra ir kontaktinė informacija“;
1.2.3. pirminės teisinės pagalbos klausimais – Teisės ir civilinės metrikacijos skyriuje, 210 kab., Sėlių a. 22, Zarasai, tel. + 370 385 37 161, el. p. deimante.rybakovaite@zarasai.lt;
1.2.4. civilinės metrikacijos klausimais – Teisės ir civilinės metrikacijos skyriuje, 200 kab., Sėlių a. 22, Zarasai, tel. + 370 385 37 166, el. p. metrikacija@zarasai.lt ir alina.paliuniene@zarasai.lt;
1.2.5. viešosios tvarkos klausimais – Bendrajame ir viešosios tvarkos skyriuje, 111 kab., Sėlių a. 22, Zarasai, tel. + 371 385 30 736, zilvinas.morkunas@zarasai.lt;
1.2.6. žemės ūkio klausimais – Žemės ūkio ir melioracijos skyriuje, 306 kab., Sėlių a. 22, Zarasai, tel. + 370 385 37 164, el. p. lina.petreniene@zarasai.lt;
1.2.7. statybos ir komunalinio ūkio klausimais – Statybos ir infrastruktūros skyriuje, 213 kab., Sėlių a. 22, Zarasai, tel. + 370 385 37 181, el. p. irina.melkova@zarasai.lt;
1.2.8. architektūros ir teritorijų planavimo klausimais – Architektūros ir teritorijų planavimo skyriuje, 107 kab., Sėlių a. 22, Zarasai, tel. +370 385 37 145, el. p. evaldas.ulianskas@zarasai.lt; architektas@zarasai.lt;
1.2.9. švietimo, sporto klausimais – Švietimo, kultūros ir sporto skyriuje, 123a kab., Sėlių a. 22, Zarasai, tel. + 370 385 37 165, el. p. sigita.kersiene@zarasai.lt;
1.2.10. kultūros klausimais – Švietimo, kultūros ir sporto skyriuje, 114 kab., Sėlių a. 22, Zarasai, tel. + 370 385 37 183, el. p. kultura@zarasai.lt;
1.2.11. socialinio būsto klausimais – Turto valdymo ir viešųjų pirkimų skyriuje, 310 kab., Sėlių a. 22, Zarasai, tel. + 370 385 37 101, el. p. brigita.dambrauskiene@zarasai.lt;
1.2.12. licencijų / leidimų klausimais – Turto valdymo ir viešųjų pirkimų skyriuje, Sėlių a. 22, Zarasai:
1.2.12.1. vežti keleivius autobusais vietinio susisiekimo maršrutais – 305 kab., tel. + 370 385 37 187, el. p. marina.beinariene@zarasai.lt;
1.2.13. seniūnijų veiklos bei gyvenamosios vietos deklaravimo klausimais – Administracijos seniūnijose (raštvedžių telefonai ir elektroniniai paštai rajono Savivaldybės interneto svetainėje www.zarasai.lt skyrelyje „Struktūra ir kontaktinė informacija“). Seniūnijoje asmenys taip pat gali pateikti prašymus bei skundus, adresuotus Savivaldybės bei Administracijos vadovybei, padaliniams.
1.3. Asmenys prašymus ar skundus gali pateikti ir gali būti aptarnaujami ir kita, ne valstybine, kalba – anglų (Dokumentų valdymo skyriuje, 105 kab. (priimamajame);
1.4. Dokumentų valdymo skyriaus 105 kab. (priimamajame) asmenys aptarnaujami, jų prašymai ar skundai priimami visą Administracijos darbo dienos laiką ir pietų pertraukos metu;
1.5. Dokumentų valdymo skyriaus 105 ir 204 kabinete iš anksto (žodžiu ar raštu: tel. + 370 385 37 173, el. p. info@zarasai.lt, priimamasis@zarasai.lt) užsiregistravę asmenys papildomai aptarnaujami, jų prašymai ar skundai priimami antradieniais, ketvirtadieniais ir penktadieniais nuo 7.00 val. iki 8.00 val.;
1.6. asmenys gali užsiregistruoti iš anksto į priėmimą pas Savivaldybės merą 207 kab. arba telefonu + 370 698 73205, pas Administracijos direktorių Dokumentų valdymo skyriuje 209 kab. arba telefonu + 370 385 37 154;
1.7. Asmenys prašymus, skundus Administracijai gali pateikti:
1.7.2. kreipiantis asmeniškai arba per atstovą. Teisė atstovauti asmeniui, kai šių Taisyklių nustatyta tvarka yra teikiamas ir (ar) nagrinėjamas jo prašymas ar skundas, turi būti įrodoma atstovauti rašytiniu sutikimu;
1.7.3. elektroninių ryšių priemonėmis:
1.7.3.4. Zarasų rajono savivaldybės interneto svetainėje www.zarasai.lt svetainės lankytojams sudaromos sąlygos pateikti Savivaldybės reguliavimo srities klausimus, gauti į juos atsakymus bei perskaityti atsakymus į kitų asmenų užduotus ir jau atsakytus klausimus, kurie publikuojami Savivaldybės interneto svetainės skyriuje „Klausiate – atsakome“.
1.8. Prašymai ar skundai, pateikti žodžiu, į kuriuos galima atsakyti arba kuriais galima išspręsti asmeniui rūpimus klausimus iš karto arba ne vėliau kaip artimiausią Administracijos darbo dieną, nepažeidžiant asmenų ar Administracijos interesų, gali būti neregistruojami. Asmenys, kurie kreipiasi su tokiais prašymais ar skundais, nepažeidžiant asmenų ar Administracijos interesų, prašymą ar skundą priimančio darbuotojo sprendimu gali būti neidentifikuojami. Į tokius prašymus ar skundus turi būti atsakoma iš karto arba ne vėliau kaip artimiausią Administracijos darbo dieną. Jeigu į žodžiu pateiktą prašymą ar skundą negalima atsakyti iš karto arba ne vėliau kaip artimiausią Administracijos darbo dieną, asmeniui sudaroma galimybė išdėstyti prašymą ar skundą raštu.
1.9. Jeigu į elektroninių ryšių priemonėmis gautą prašymą, skundą galima atsakyti iš karto arba ne vėliau kaip artimiausią Administracijos darbo dieną, jis neregistruojamas. Į tokius prašymus asmeniui atsakoma iš darbuotojo jam Administracijos suteikto elektroninio pašto. Jeigu atsakymui pateikti reikia išsamesnės informacijos, toks prašymas, skundas registruojamas ir nagrinėjamas Taisyklių nustatyta tvarka.
1.10. Administracijos darbuotojas, jam suteiktu elektroninio pašto adresu ar kitomis naudojamomis elektroninių ryšių priemonėmis gavęs prašymą ar skundą, adresuotą Savivaldybei ar Administracijai turi ne vėliau kaip artimiausią savo darbo dieną persiųsti jį Administracijos padaliniui, vykdančiam dokumentų registravimo funkcijas, išskyrus atvejus, kai į prašymą ar skundą pagal kompetenciją gali atsakyti pats, arba 1.8 punkte nustatytais terminais.
1.11. Administracijoje neregistruojami elektroninių ryšių priemonėmis pateikti prašymai, skundai, kurių neįmanoma atidaryti ir perskaityti Administracijos naudojamomis informacinių technologijų priemonėmis. Prašymus, skundus, kurie neregistruojami, valstybės tarnautojai ar darbuotojai, atsakingi už prašymų, skundų registravimą, per 5 darbo dienas nuo prašymo ar skundo gavimo Administracijoje dienos grąžina asmeniui, nurodydami tokio prašymo ar skundo grąžinimo priežastis, siūlydami ištaisyti nustatytus trūkumus ir nustatydami terminą, kuris negali būti trumpesnis kaip 5 darbo dienos.
2. P r i p a ž į s t u netekusiu galios Zarasų rajono savivaldybės administracijos direktoriaus 2024 m. liepos 12 d. įsakymą Nr. I-294 „Dėl Asmenų prašymų ir skundų nagrinėjimo ir asmenų aptarnavimo Zarasų rajono savivaldybės administracijoje“ su visais pakeitimais ir papildymais.
3. P a v e d u Savivaldybės administracijos Dokumentų valdymo skyriui paskelbti įsakymą Teisės aktų registre ir Savivaldybės interneto svetainėje www.zarasai.lt.