LIETUVOS RESPUBLIKOS ŽEMĖS ŪKIO MINISTRAS

 

ĮSAKYMAS

DĖL ŽEMĖS ŪKIO MINISTRO 2007 M. BALANDŽIO 23 D. ĮSAKYMO NR. 3D-184 „DĖL PAGALBOS KOKYBIŠKŲ žemės ūkio ir maisto PRODUKTų GAMYBAI SKATINTI TEIKIMO TAISYKLIŲ PATVIRTINIMO“ PAKEITIMO

 

2018 m. birželio 25 d. Nr. 3D-406

Vilnius

 

 

P a k e i č i u  Pagalbos kokybiškų žemės ūkio ir maisto produktų gamybai skatinti teikimo taisykles, patvirtintas Lietuvos Respublikos žemės ūkio ministro 2007 m. balandžio 23 d. įsakymu Nr. 3D-184 „Dėl Pagalbos kokybiškų žemės ūkio ir maisto produktų gamybai skatinti teikimo taisyklių patvirtinimo“:

1.  Pakeičiu 20 punktą ir jį išdėstau taip:

20. Norėdami gauti pagalbą taisyklių 6.1–6.3 ir 12.1–12.5 papunkčiuose nurodytų rūšių išlaidoms, pareiškėjai, prieš teikdami paraišką, turi būti atlikę paslaugų teikėjų apklausą, užpildę Teikėjų apklausos pažymą (2 priedas) ir pasirinkę tiekėją ir (arba) paslaugos teikėją pagal mažiausią pasiūlytą kainą. Tiekėjų apklausos pažymoje turi būti aiškiai nurodyti trijų komercinių pasiūlymų prekių, paslaugų ar darbų pavadinimai ir charakteristikos.

Tuo atveju, kai pareiškėjo pasirinkto tiekėjo ir (arba) paslaugos teikėjo nurodyta prekės, paslaugos ar darbų kaina yra 10 proc. didesnė nei atitinkamos prekės, paslaugos ar darbų vidutinė rinkos kaina, Agentūra pareiškėjui siunčia paklausimą su prašymu per nustatytą laiką pateikti pasirinktos prekės, paslaugos ar darbų kainos pagrindimą. Pareiškėjui pateikus neišsamų, nevisiškai motyvuotą pagrindimą, Agentūra tinkamomis finansuoti išlaidomis pripažįsta nustatytą atitinkamos prekės, paslaugos ar darbų vidutinę rinkos kainą. Agentūra apie tai informuoja pareiškėją ir suderina su juo, ar jis sutinka visa apimtimi iki galo įgyvendinti projektą turėdamas mažesnę pagalbos sumą. Jeigu pareiškėjas per nustatytą laiką nepateikia tokio sutikimo, paraiška pripažįstama netinkama finansuoti ir yra atmetama.“

2. Papildau 201 punktu:

201. Pagalbos gavėjas pasirinkto tiekėjo ir (arba) paslaugų teikėjo projekto įgyvendinimo metu negali keisti, išskyrus nenumatytas (force majeure) aplinkybes. Atsiradus nenumatytoms aplinkybėms, pagalbos gavėjas, norėdamas pakeisti pasirinktą tiekėją ir (arba) paslaugų teikėją, taip pat norėdamas pakeisti neesminius paraiškos duomenis (pvz., keičiasi rekvizitai, sąskaita banke arba kredito unijoje ir kt.), kurie neturi įtakos priimant sprendimą dėl pagalbos skyrimo projektui įgyvendinti, ne vėliau kaip per 10 (dešimt) darbo dienų informuoja Agentūrą raštu, nurodydamas norimus pakeisti paraiškos duomenis, jų pakeitimo priežastis, ir pateikia patvirtinimo dokumentus (jei tokie yra). Jei Agentūra prašomiems paraiškos duomenų pakeitimams nepritaria, apie tai informuoja pagalbos gavėją raštu, nurodydama priežastis.“

3. Pakeičiu 28 punktą ir jį išdėstau taip:

28. Agentūra savo nustatyta tvarka ir terminais perveda pagalbos gavėjui paraiškoje prašomą avansą, tačiau ne didesnį kaip 50 proc. patvirtintos pagalbos sumos. Jei projektas įgyvendinamas per dvejus metus, Agentūra išmoka avanso sumą, ne didesnę kaip paraiškoje pirmaisiais projekto įgyvendinimo metais planuojamoms patirti išlaidoms prašoma pagalbos suma. Likusi pagalbos suma išmokama išlaidų kompensavimo, kai pagalbos gavėjas deklaruoja patirtas ir apmokėtas išlaidas, būdu arba sąskaitų apmokėjimo, kai pagalbos gavėjas deklaruoja patirtas, bet dar neapmokėtas išlaidas, būdu.“

4. Pakeičiu 34 punktą ir jį išdėstau taip:

34. Jei projektas trunka ne ilgiau kaip vienus metus, jis turi būti įgyvendintas ne vėliau kaip iki einamųjų metų lapkričio 5 d. Iki šios datos Agentūros TERPAS pagal įmonės (fiziniams asmenims – ūkio) registracijos vietą turi būti pateiktas galutinis mokėjimo prašymas. Pateikdamas galutinį mokėjimo prašymą pagalbos gavėjas turi visiškai atsiskaityti už įgyvendintą projektą ir gautą avansą.“

5. Pakeičiu 35 punktą ir jį išdėstau taip:

35. Jei projektas trunka ilgiau kaip vienus metus, ne vėliau kaip iki einamųjų metų lapkričio 5 d. pagalbos gavėjas Agentūros TERPAS pagal įmonės (fiziniams asmenims – ūkio) registracijos vietą pateikia tarpinį mokėjimo prašymą, o iki kitų metų lapkričio 5 d. pateikia galutinį mokėjimo prašymą. Pateikdamas tarpinį mokėjimo prašymą pagalbos gavėjas turi atsiskaityti už pirmuosius projekto įgyvendinimo metus ir gautą avansą, o pateikdamas galutinį mokėjimo prašymą pagalbos gavėjas turi visiškai atsiskaityti už įgyvendintą projektą.“

6. Pakeičiu 36 punktą ir jį išdėstau taip:

36. Kartu su tarpiniu mokėjimo prašymu ir galutiniu mokėjimo prašymu pagalbos gavėjas pateikia:

36.1. išlaidų pagrindimo ir (arba) apmokėjimo įrodymo dokumentus:

36.1.1. jei projektas trunka ne ilgiau kaip vienus metus ir pagalbos gavėjas projektui įgyvendinti neturi nuosavų lėšų, įgyvendinęs projektą avansu pervestomis lėšomis atsiskaito pateikdamas Agentūrai su galutiniu mokėjimo prašymu išlaidų pagrindimo ir (arba) apmokėjimo įrodymo dokumentus arba jų kopijas, o už likusią projekte numatytos pagalbos dalį gali atsiskaityti pateikdamas Agentūrai išlaidų pagrindimo dokumentus arba jų kopijas. Tokiu atveju Agentūra taiko sąskaitų apmokėjimo būdą. Per 10 darbo dienų nuo lėšų išmokėjimo dienos pagalbos gavėjas privalo pateikti Agentūros Mokėjimo prašymų skyriuje (toliau – MPS) išlaidų apmokėjimo įrodymo dokumentų originalus arba jų kopijas;

36.1.2. jei projektas trunka ilgiau kaip vienus metus ir pagalbos gavėjas projektui įgyvendinti neturi nuosavų lėšų, už avansu pervestas lėšas atsiskaito pateikdamas Agentūrai su tarpiniu mokėjimo prašymu išlaidų pagrindimo ir (arba) apmokėjimo įrodymo dokumentus arba jų kopijas, o už likusią sumos dalį, numatytą darbams pirmaisiais projekto įgyvendinimo metais atlikti, arba su galutiniu mokėjimo prašymu, atsiskaitydamas už antraisiais projekto įgyvendinimo metais numatytus atlikti darbus, gali atsiskaityti pateikdamas Agentūrai išlaidų pagrindimo dokumentus arba jų kopijas. Tokiu atveju Agentūra taiko sąskaitų apmokėjimo būdą. Per 10 darbo dienų nuo lėšų išmokėjimo dienos pagalbos gavėjas privalo pateikti Agentūros MPS išlaidų apmokėjimo įrodymo dokumentų originalus arba jų kopijas;

36.2. ataskaitą apie projekto įgyvendinimo rezultatus;

36.3. sutarčių su tiekėjais ar paslaugų teikėjais ir darbų atlikimo aktų patvirtintas kopijas;

36.4. kai pagalba skirta taisyklių 6.1, 6.2, 12.3 ir 12.4 papunkčiuose nurodytoms išlaidoms kompensuoti, pagalbos gavėjas kartu su galutiniu mokėjimo prašymu turi pateikti saugomų nuorodų ir (ar) garantuotų tradicinių gaminių registravimo paraišką, dėl kurios Ministerijos kanclerio potvarkiu priimtas palankus sprendimas, ir potvarkį (kopiją), parengtą vadovaujantis Lietuvos Respublikos žemės ūkio ministro 2015 m. sausio 7 d. įsakymo Nr. 3D-10 „Dėl žemės ūkio ir maisto produktų saugomų kilmės vietos nuorodų, saugomų geografinių nuorodų ir garantuotų tradicinių gaminių įregistravimo ir kai kurių žemės ūkio ministro įsakymų pripažinimo netekusiais galios“ nuostatomis.“

7. Pakeičiu 37 punktą ir jį išdėstau taip:

37. Mokėjimo prašymo tikrinimo metu pirmiausia turi būti įvertinta, ar jame deklaruotos išlaidos atitinka paraiškoje nurodytas prašomas finansuoti išlaidas ir taisyklių 6 ir 12 punktuose nurodytas tinkamų finansuoti išlaidų rūšis. Mokėjimo prašymo vertinimas negali trukti ilgiau kaip 20 darbo dienų nuo jo užregistravimo Agentūros MPS, išskyrus atvejus, kai išsiųstas paklausimas pagalbos gavėjui dėl papildomos informacijos ir (arba) dokumentų pateikimo. Gavus atsakymą, mokėjimo prašymo vertinimas negali trukti ilgiau kaip 10 darbo dienų.“

8. Pakeičiu 39 punktą ir jį išdėstau taip:

39. Projektas turi būti įgyvendintas ir mokėjimo prašymas pateiktas per taisyklių 34 ir 35 punktuose nurodytą terminą.“

9. Pakeičiu 40 punktą ir jį išdėstau taip:

40. Pavėluotai teikiamas mokėjimo prašymas gali būti priimamas (užregistruojamas) dar 15 darbo dienų po nustatyto termino, tačiau Agentūra dėl šio pažeidimo gali priimti sprendimą dėl pagalbos neskyrimo, nutraukimo arba sumažinimo (išskyrus nenugalimos jėgos (force majeure) aplinkybių atvejus). Vėliau pateikti mokėjimo prašymai nepriimami, toliau neadministruojami ir grąžinami pagalbos gavėjui.“

10. Pakeičiu 49 punktą ir jį išdėstau taip:

49. Agentūra, po kiekvieno paraiškų priėmimo etapo priėmusi sprendimą dėl pagalbos skyrimo arba neskyrimo, taip pat įvertinusi visus pateiktus mokėjimo prašymus, per 5 darbo dienas pateikia Ministerijai ataskaitą.“

11. Pakeičiu 50 punktą ir jį išdėstau taip:

50. Agentūra pagal taisyklių 49 punktą teikiamose ataskaitose nurodo pareiškėjus, skirtą pagalbos sumą, dydį bei skyrimo pagrindą, projekte numatytas tinkamas finansuoti išlaidų rūšis, išmokėtą avanso sumą ir informaciją apie lėšų kokybiškų žemės ūkio ir maisto produktų gamybai, populiarinimui ir realizavimui skatinti numatomą panaudojimą ir likutį. Jei pagalba pareiškėjui neskirta, ataskaitoje nurodoma neskyrimo priežastis.“

12. Pakeičiu 1 priedą ir jį išdėstau nauja redakcija (pridedama).

13. Pakeičiu 3 priedą ir jį išdėstau nauja redakcija (pridedama).

 

 

 

Žemės ūkio ministras                                                                                                  Giedrius Surplys

 

 

 

SUDERINTA

Lietuvos Respublikos konkurencijos tarybos

2018-06-07 raštu Nr. (9.8E-35) 6V-1457

 

Pagalbos kokybiškų žemės ūkio ir maisto

produktų gamybai skatinti teikimo taisyklių

1 priedas

 

 

(Paraiškos pagal Pagalbos kokybiškų žemės ūkio ir maisto produktų gamybai skatinti teikimo taisykles forma)

 

Pildo Nacionalinės mokėjimo agentūros prie Žemės ūkio ministerijos (toliau – Agentūra) Kaimo plėtros ir žuvininkystės programų departamento teritorinio paramos administravimo skyriaus tarnautojas

Paraiška

registruojama / neregistruojama

(kas nereikalinga, išbraukti)

 

 

 

 

 

 

(Dokumento gavimo registracijos žymos vieta)

Registracijos Nr. NP/__/__/__/__/

Registracijos data: 2/0/__/__/-__/__/-__/__/

Atsakingas tarnautojas

(vardas, pavardė, parašas)

________________________________________________________________

(pareiškėjo vardas ir pavardė arba pavadinimas)

 

 

Nacionalinės mokėjimo agentūros prie Žemės ūkio ministerijos

Kaimo plėtros ir žuvininkystės programų departamento

_____________________ teritoriniam paramos administravimo skyriui

 

PARAIŠKA PAGAL PAGALBOS KOKYBIŠKŲ ŽEMĖS ŪKIO IR MAISTO PRODUKTŲ

GAMYBAI SKATINTI TEIKIMO TAISYKLES

 

_____________

(data)

 

I. BENDROJI DALIS

1. Pareiškėjo duomenys

 

Rekvizitai

Vardas ir pavardė arba pavadinimas

 

Teisinė forma

 

Subjekto kodas

 

Vadovo vardas, pavardė, tel. Nr.

 

Finansininko vardas, pavardė, tel. Nr.

 

Adresas:

gatvė, namo numeris, pašto indeksas, vietovė

 

Tel. Nr.

 

Fakso Nr.

 

El. p. adresas

 

 

Banko pavadinimas

 

Banko kodas

 

Sąskaitos numeris

 

Pažymėti tinkamą

□ PVM mokėtojas

Jei taip, nurodykite PVM mokėtojo kodą: _________________

□ ne PVM mokėtojas

Pažymėti tinkamą (pareiškėjams, kurie yra PVM mokėtojai ir prašo pagalbos su PVM)

Patvirtinu, kad veikla, kuriai vykdyti prašoma pagalbos, nėra ekonominė veikla ir už šiai veiklai vykdyti įsigytas prekes ir paslaugas negalėsiu susigrąžinti PVM:

□ taip

□ ne

Pažymėti tinkamą* (pareiškėjams, kurie prašo pagalbos pagal taisyklių III skyrių)

labai maža įmonė

maža, vidutinė ar didelė įmonė

* pagal 2014 m. birželio 25 d. Komisijos reglamento (ES) Nr. 702/2014, kuriuo skelbiama, kad tam tikrų kategorijų pagalba žemės bei miškų ūkio sektoriuose ir kaimo vietovėse yra suderinama su vidaus rinka pagal Sutarties dėl Europos Sąjungos veikimo 107 ir 108 straipsnius (OL 2014 L 193, p. 1), I priedą.

 

2. Informacija apie pareiškėjo vykdomą veiklą ir praėjusiais mokestiniais metais gautas pajamas

 

Kodas pagal Ekonominės veiklos rūšių klasifikatorių

Veiklos pavadinimas

______ m. gautos pajamos, Eur

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Iš viso

 

 

 

3. Informacija apie atitiktį reglamentų (ES) Nr. 1407/2013 arba (ES) Nr. 1408/2013 2 straipsnio 2 dalyje nustatytiems reikalavimams

 

Pagal reglamentų (ES) Nr. 1407/2013 ir (arba) (ES) Nr. 1408/2013 nuostatas „viena įmonė“ apima visas įmones[1] (susijusias per vieną ar daugiau įmonių), kurių tarpusavio santykiai (teisiškai ar de facto) yra bent vienos rūšies iš toliau išvardytų

(pildant lentelę visos eilutės turi būti pažymėtos „Taip“ arba „Ne“. Būtina nurodyti visas įmones, kurios laikomos „viena įmone“)

Eil.

Nr.

Įmonių tarpusavio santykių rūšys

1.

Mano įmonė turi kitos įmonės akcininkų arba narių balsų daugumą, arba kita įmonė turi mano įmonės akcininkų arba narių balsų daugumą[2]

(Jeigu pažymima „Taip“, žemiau esančioje eilutėje nurodomi įmonių pavadinimai / vardai ir pavardės, įmonių / asmens kodai ir atitinkamai balsų skaičius procentine išraiška)

1.

2.

n.

2.

Mano įmonė turi teisę paskirti arba atleisti daugumą kitos įmonės administracijos, valdymo arba priežiūros organo narių arba kita įmonė turi teisę paskirti arba atleisti daugumą mano įmonės administracijos, valdymo arba priežiūros organo narių

(Jeigu pažymima „Taip“, žemiau esančioje eilutėje nurodomas teisinis pagrindas (sutartys, įstatai ar kt.), įmonių pavadinimai / vardai ir pavardės, įmonių / asmens kodai)

 

1.

2.

n.

3.

Pagal sutartį arba vadovaujantis steigimo sutarties ar įstatų nuostata mano įmonei suteikiama teisė daryti kitai įmonei lemiamą įtaką[3] arba kitai įmonei suteikiama teisė daryti mano įmonei lemiamą įtaką

(Jeigu pažymima „Taip“, žemiau esančioje eilutėje nurodomas teisinis pagrindas (sutartys, įstatai ar kt.), įmonių pavadinimai / vardai ir pavardės, įmonių / asmens kodai)

 

1.

2.

n.

4.

Mano įmonė, būdama kitos įmonės akcininkė arba narė, vadovaudamasi su tos įmonės kitais akcininkais ar nariais sudaryta sutartimi, viena kontroliuoja tos kitos įmonės akcininkų arba narių balsavimo teisių daugumą, arba kita įmonė, būdama mano įmonės akcininkė arba narė, vadovaudamasi su mano įmonės kitais akcininkais ar nariais sudaryta sutartimi, viena kontroliuoja mano įmonės akcininkų arba narių balsavimo teisių daugumą

(Jeigu pažymima „Taip“, žemiau esančioje eilutėje nurodomas teisinis pagrindas (sutartys, įstatai ar kt.), įmonių pavadinimai / vardai ir pavardės, įmonių / asmens kodai)

Taip

Ne  

1.

2.

n.

Eil.

Nr.

Įmonių susijungimas, įsigijimas ir skaidymas per trejus finansinius[4] metus

Pažymėti

1.

Mano įmonė per pastaruosius trejus finansinius metus susijungė su kita įmone arba mano įmonė įsigijo kitą įmonę, arba kita įmonė įsigijo mano įmonę

(Jeigu pažymima „Taip“, žemiau esančioje eilutėje nurodomi susijusių įmonių pavadinimai / vardai ir pavardės, įmonių / asmens kodai)

Taip

Ne  

1.

2.

n.

2.

Mano įmonė per pastaruosius trejus finansinius metus buvo įkurta suskaidžius kitą įmonę

(Jeigu pažymima „Taip“, žemiau esančioje eilutėje nurodoma suskaidymo data, suskaidytos įmonės pavadinimas, įmonės kodas, taip pat  iki suskaidymo veikusiai įmonei suteiktos nereikšmingos (de minimis) pagalbos (jeigu tokia pagalba buvo suteikta) dydis pagal reglamentą (ES) Nr. 1407/2013 ir (arba) (ES) Nr. 1408/2013 ir kokiai veiklai (jeigu vykdo kelias veiklas) ji buvo panaudota)

Taip

Ne  

 

 

PASTABA. Jeigu deklaracijos eilutėse nepakanka vietos, informaciją galima teikti atskirai pridedamame lape

 

 

II. SPECIALIOJI DALIS – PROJEKTAS

 

4. Duomenys apie projektą

 

Asmuo, atsakingas už projekto įgyvendinimą ir priežiūrą

Vardas, pavardė, pareigos

 

Tel. Nr.

 

Fakso Nr.

 

El. p. adresas

 

Bendra projekto vertė, Eur

 

 

Prašoma pagalbos suma, Eur

 

Prašoma avanso suma, Eur

 

Planuojama projekto įgyvendinimo pradžia

20________________d.

Planuojama projekto įgyvendinimo pabaiga

20________________d.

Pagalbos kryptis (priskiriama pagal taisyklių II ar III skyrių)

pagalba pirminei gamybai ir (arba) pirminiam perdirbimui pagal taisyklių II skyrių

pagalba perdirbtų žemės ūkio ir maisto produktų gamybai pagal taisyklių III skyrių

 

5. Duomenys apie kokybiškų žemės ūkio ir (arba) maisto produktų kokybės pripažinimą

 

Teisės aktas, nurodytas taisyklių 4 ar 5 punktuose

Institucija, kuriai pateikta (planuojama pateikti) įregistravimo paraiška (prašymas)

Įregistravimo paraiškos (prašymo) pateikimo (planuojamo pateikimo) data

Kokybiško žemės ūkio ir (arba) maisto produkto pavadinimas

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6. Duomenys apie prašomą pagalbą

 

Nr.

Išlaidų pavadinimas

Suma be PVM, Eur

PVM, Eur

Bendra suma su PVM, Eur

Pagalbos dydis, proc.

Pagalbos suma nuo sumos be PVM/su PVM, Eur (reikiamą pabraukti)

Pirmieji projekto įgyvendinimo metai

1.

 

 

 

 

 

 

2.

 

 

 

 

 

 

n

 

 

 

 

 

 

Iš viso

 

 

 

X

 

Antrieji projekto įgyvendinimo metai

1.

 

 

 

 

 

 

2.

 

 

 

 

 

 

n

 

 

 

 

 

 

Iš viso

 

 

 

X

 

Iš viso

 

 

 

X

 

 

7. Projekto pagrindimas

 

Trumpai pateikite informaciją apie vykdomą veiklą.

Nurodykite projekto tikslą, uždavinius, siekiamus rezultatus ir priemones tam pasiekti.

Taip pat nurodykite, kaip prašomos finansuoti išlaidos susijusios su paraiškos 5 punkte nurodytais žmonėms vartoti skirtais kokybiškais žemės ūkio produktais arba maisto produktais, kurių kokybė pripažinta arba kurių kokybę siekiama pripažinti pagal ES arba nacionalinius teisės aktus, nurodytus taisyklių 4 ir 5 punktuose. Pagrįskite paraiškos 6 lentelėje nurodytas išlaidas, kurioms prašote pagalbos.

Pagal taisyklių II skyriaus nuostatas, asociacija turi pateikti informaciją apie savo narius, kurie verčiasi pirmine gamyba ir prekiniu paruošimu, gamina produktus pagal taisyklių 4 ir 5 punkto reikalavimus.

 

 

8. Pridedami dokumentai

 

Eil. Nr.

Dokumento pavadinimas

Lapų skaičius

1

Įgaliojimo patvirtinta kopija (pridedama, jeigu paraišką pasirašo ne juridinio asmens vadovas)

__/__/__/__/

2

Teikėjų apklausos pažyma (taisyklių 2 priedas)

 

__/__/__/__/

 

Kiti dokumentai

 

3

 

__/__/__/__/

4

 

 

__/__/__/__/

n

 

__/__/__/__/

 

9. Pareiškėjo deklaracija

 

Aš, pretenduojantis gauti pagalbą pagal šias taisykles, pasirašydamas šioje paraiškoje:

1. Patvirtinu, kad:

1.1. paraiškoje ir prie jos pridedamuose dokumentuose pateikta informacija yra teisinga;

1.2. esu susipažinęs su šių taisyklių reikalavimais;

1.3. nesu gavęs paramos iš kitų nacionalinių ir ES programų išlaidoms, numatytoms projekte pagal šias taisykles, finansuoti;

1.4. man yra žinoma, kad įmonei suteikta nereikšminga (de minimis) pagalba yra registruojama Lietuvos Respublikos konkurencijos tarybos tvarkomame Suteiktos valstybės pagalbos ir nereikšmingos (de minimis) pagalbos registre, informacija apie įmonei suteiktą nereikšmingą (de minimis) pagalbą įmonėms yra teikiama Suteiktos valstybės pagalbos ir nereikšmingos (de minimis) pagalbos registro nuostatuose, patvirtintuose Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2005 m. sausio 19 d. nutarimu Nr. 35 „Dėl Suteiktos valstybės pagalbos ir nereikšmingos (de minimis) pagalbos registro nuostatų patvirtinimo“, nustatyta tvarka.

2. Sutinku, kad:

2.1. paraiškoje ir kituose Agentūrai teikiamuose dokumentuose esantys juridinio asmens, kuriam aš atstovauju, duomenys būtų apdorojami ir saugomi paramos priemonių administravimo informacinėse sistemose ir kad Agentūra gautų juridinio asmens, kuriam aš atstovauju, duomenis iš kitų juridinių asmenų, registrų ar duomenų bazių paramos administravimo klausimais;

2.2. informacija apie mano prašomą ir skirtą (gautą) pagalbą bus viešinama visuomenės informavimo tikslais, taip pat gali būti perduota audito ir tyrimų institucijoms siekiant apsaugoti ES ir Lietuvos Respublikos interesus.

3. Įsipareigoju:

3.1. vykdyti šių taisyklių sąlygas tiksliai, nepažeidžiant Lietuvos Respublikos įstatymų ir kitų teisės aktų;

3.2. nesiekti paramos iš kitų nacionalinių ir ES programų išlaidoms, numatytoms projekte pagal šias taisykles, finansuoti;

3.3. bendradarbiauti su šios pagalbos įgyvendinimą kontroliuojančiais asmenimis: laiku teikti jiems visą prašomą informaciją, sudaryti sąlygas tikrinti projekto vykdymą vietoje, sudaryti sąlygas susipažinti su dokumentais, susijusiais su projekto įgyvendinimu, leisti asmenims, vykdantiems kontrolės ir tikrinimo funkcijas, atlikti dokumentų patikrinimus, patikras vietoje;

3.4. teikti informaciją ir dokumentus, susijusius su projekto įgyvendinimu, šiose taisyklėse arba Agentūros nustatytais terminais;

3.5. gavus Agentūros reikalavimą (raštą, pranešimą) dėl pagalbos avanso (jo dalies) ar pagalbos (jos dalies) ir (arba) permokėto pagalbos avanso ar permokėtos pagalbos sumos grąžinimo, per reikalavime nurodytą terminą grąžinti Agentūrai išmokėtą pagalbos avansą (jo dalį) ar pagalbos (jos dalies) sumą ir (arba) permokėtą pagalbos avansą ar pagalbos sumą;

3.6. ne trumpiau kaip 3 (trejus) metus nuo paraiškos pateikimo ir ne trumpiau kaip 3 (trejus) metus nuo paskutinio mokėjimo prašymo užregistravimo datos saugoti visą su pagalbos skyrimu susijusią medžiagą ir dokumentus;

3.7. nesiekti iš valstybės biudžeto susigrąžinti PVM, kuris buvo kompensuotas iš pagalbos lėšų (taikoma pareiškėjui, kuris prašo pagalbos su PVM);

3.8. ne vėliau kaip per 10 (dešimt) darbo dienų pranešti Agentūrai apie bet kurių duomenų, pateiktų šioje paraiškoje ar prie jos pridedamuose dokumentuose, taip pat apie savo rekvizitų pasikeitimus;

3.9. taisyklių 43 punkte nustatyta tvarka pateikti šiame punkte nurodytus dokumentus (taikoma pareiškėjui, kuris prašo pagalbos pagal taisyklių 6.3 ir 12.5 papunkčius);

3.10. įgyvendinant projektą, įvardyti ministeriją, kaip vieną iš rėmėjų, naudojant ministerijos logotipą renginio atributikoje (kvietimuose, programose, plakatuose) ir (arba) renginį pristatančiose (anonsuojančiose) visuomenės informavimo priemonėse – spaudoje, televizijoje, internete. Jeigu apie renginį skelbiama radijo stotyse, ministerija, kaip renginio rėmėja, turi būti įvardijama žodžiu.

 

 

 

      _____________________                   ___________________                __________________

(vadovo ar įgalioto asmens pareigos)                      (parašas)                              (vardas, pavardė)

 

Pagalbos kokybiškų žemės ūkio ir maisto

produktų gamybai skatinti teikimo taisyklių

3 priedas

 

(Mokėjimo prašymo forma)

 

Pildo Nacionalinės mokėjimo agentūros prie Žemės ūkio ministerijos (toliau – Agentūra) Kaimo plėtros ir žuvininkystės programų departamento teritorinio paramos administravimo skyriaus tarnautojas

Paraiška registruojama / neregistruojama

(kas nereikalinga, išbraukti)

 

 

 

 

(Dokumento gavimo registracijos žymos vieta)

Registracijos Nr. NP/__/__/__/__/

Registracijos data: 2/0/__/__/-__/__/-__/__/

Atsakingas tarnautojas

(vardas, pavardė, parašas)

 

(pagalbos gavėjo vardas ir pavardė arba pavadinimas)

 

_________________________________________________________

(pagalbos gavėjo duomenys)

 

Nacionalinės mokėjimo agentūros prie Žemės ūkio ministerijos

Kaimo plėtros ir žuvininkystės programų departamento

_____________________ teritoriniam paramos administravimo skyriui

 

MOKĖJIMO PRAŠYMAS

 

 

Nr.

 

(data)

 

Tarpinis mokėjimo prašymas                                    Galutinis mokėjimo prašymas

 

I. Pagalbos gavėjo duomenys

 

1. Rekvizitai

Pavadinimas

Teisinė forma

Subjekto kodas

Vadovo vardas

Vadovo pavardė

Vadovo tel. Nr.

Finansininko vardas

Finansininko pavardė

Finansininko tel. Nr.

Adresas:

Gatvės pavadinimas

Namo Nr.

Pašto indeksas

Vietovės pavadinimas

Tel. Nr.

Fakso Nr.

El. p. adresas

Banko pavadinimas

Banko kodas

Sąskaitos Nr.

2. PVM mokėtojas

Taip

Jei taip, nurodykite PVM mokėtojo kodą

Ne

 

II. DUOMENYS APIE PROJEKTĄ

 

1.    Asmuo, atsakingas už projekto įgyvendinimą ir priežiūrą

Pareigos

Vardas

Pavardė

Tel. Nr.

Fakso Nr.

El. p. adresas

2.    Bendra projekto vertė, Eur

3.    Šiame mokėjimo prašyme deklaruota tinkamų išlaidų suma, Eur

4.    Išmokėta avanso suma, Eur

5.    Prašoma pagalbos suma, Eur

6.    Jei mokėjimo prašymą pildo konsultantas, jo duomenys

Pareigos

Vardas

Pavardė

Institucijos pavadinimas

Tel. Nr.

Fakso Nr.

El. p. adresas

7.    Projektas trunka

vienus metus

dvejus metus

 

III. Deklaruotos išlaidos

 

Eil. Nr.

Išlaidų pavadinimas

Išlaidų pagrindimo dokumentai

Išlaidų apmokėjimo įrodymo dokumentai

Suma be PVM, Eur

PVM, Eur

Bendra suma su PVM, Eur

Deklaruojama tinkamų finansuoti išlaidų suma, EUR

1.

 

n

 

 

 

 

 

 

 

Iš viso

 

 

IV. Pridedami dokumentai

 

Eil. Nr.

Dokumento pavadinimas

Jei dokumentas pateiktas, pažymėkite

Lapų skaičius

1.

Sutartis (pirkimo–pardavimo, paslaugų teikimo, nuomos, panaudos, autorinė ir kt.)

2.

Aktas (darbų, paslaugų priėmimo ir perdavimo ir kt.)

3.

PVM sąskaita faktūra, sąskaita faktūra

4.

Prekių (paslaugų) pirkimo–pardavimo kvitas

5.

Sąskaitos išrašas

6.

Kasos pajamų orderio kvitas

7.

Kasos išlaidų orderio kvitas

8.

Kasos aparato čekis

9.

Darbo laiko apskaitos žiniaraštis ir kt.

10.

Vadovo patvirtintas dokumentas, nurodantis tam tikrų išlaidų (elektros ir šildymo energijos, ryšių, kuro) priskyrimą projektui (įsakymas, potvarkis, pažyma ir kt.)

11.

Įgaliojimas

12.

Kiti dokumentai

 

V. PAGALBOS GAVĖJO DEKLARACIJA

 

1. Patvirtinu, kad susipažinau su šių taisyklių ir kitų teisės aktų, reglamentuojančių pagalbos teikimą, nuostatomis.

2. Patvirtinu, kad visa mokėjimo prašyme ir prie jo pridedamuose dokumentuose pateikta informacija yra teisinga.

3. Įsipareigoju nesiekti gauti pagalbos, prašomos pagal šį mokėjimo prašymą, iš kitų finansavimo šaltinių.

4. Sutinku Agentūrai pareikalavus pateikti papildomos su projektu susijusios informacijos.

5. Sutinku Agentūros atsakingiems tarnautojams leisti atlikti patikras vietoje, susijusias su projektu.

6. Įsipareigoju, gavęs pagalbą neteisėtai, Agentūrai grąžinti reikalaujamą sumą.

 

      _____________________________           _________________           __________________

     (vadovo ar įgalioto asmens pareigos)                      (parašas)                         (vardas, pavardė)



[1] Bet kuris ekonominę veiklą vykdantis subjektas, nepaisant jo teisinio statuso ir finansavimo būdų.

[2] Dauguma dalyvių (akcininkų, savininkų, narių) balsų suprantama kaip daugiau nei 50 proc. dalyvių balsų.

[3] Lemiama įtaka suprantama kaip turima teisė, neturint įmonės akcininkų ar narių balsų daugumos, skirti (atšaukti) įmonės valdymo organų narius, veto teisė priimant įmonei svarbius sprendimus ar pan.

[4] Treji finansiniai metai suprantami kaip praėjusių dvejų finansinių metų ir atitinkamų (einamųjų) finansinių metų laikotarpis.