LIETUVOS RESPUBLIKOS KULTŪROS MINISTRAS
ĮSAKYMAS
Dėl Lietuvos respublikos kultūros ministro 2011 m. vasario 17 d. įsakymo Nr. įv-129 "DĖL VALSTYBĖS INVESTICIJŲ PROGRAMOJE NUMATYTŲ VALSTYBĖS BIUDŽETO ASIGNAVIMŲ, PASKIRSTYTŲ PAGAL SAVIVALDYBIŲ INVESTICIJŲ PROJEKTUS, SĄMATŲ RENGIMO, ASIGNAVIMŲ PERVEDIMO SAVIVALDYBĖMS IR JŲ APSKAITOS TVARKOS APRAŠO PATVIRTINIMO" pakeitimo
2015 m. vasario 12 d. Nr. ĮV-97
Vilnius
Pakeičiu Valstybės investicijų programoje numatytų valstybės biudžeto asignavimų, paskirstytų pagal savivaldybių investicijų projektus, sąmatų rengimo, asignavimų pervedimo savivaldybėms ir jų apskaitos tvarkos aprašą, patvirtintą Lietuvos Respublikos kultūros ministro 2011 m. vasario 17 d. įsakymu Nr. ĮV-129 „Dėl valstybės investicijų programoje numatytų valstybės biudžeto asignavimų, paskirstytų pagal savivaldybių investicijų projektus, sąmatų rengimo, asignavimų pervedimo savivaldybėms ir jų apskaitos tvarkos aprašo patvirtinimo“ ir išdėstau jį nauja redakcija (pridedama).
PATVIRTINTA
Lietuvos Respublikos kultūros ministro
2015 m. vasario 12 d. įsakymu Nr. ĮV- 97
VALSTYBĖS INVESTICIJŲ PROGRAMOJE NUMATYTŲ VALSTYBĖS BIUDŽETO ASIGNAVIMŲ, PASKIRSTYTŲ PAGAL SAVIVALDYBIŲ INVESTICIJŲ PROJEKTUS, SĄMATŲ RENGIMO, ASIGNAVIMŲ PERVEDIMO SAVIVALDYBĖMS IR JŲ APSKAITOS TVARKOS APRAŠAS
I skyrius
BENDROSIOS NUOSTATOS
1. Valstybės investicijų programoje numatytų valstybės biudžeto asignavimų, paskirstytų pagal savivaldybių investicijų projektus, sąmatų rengimo, asignavimų pervedimo savivaldybėms ir jų apskaitos tvarkos aprašas (toliau – aprašas) reglamentuoja valstybės investicijų programoje numatytų valstybės biudžeto asignavimų, skirtų savivaldybių įgyvendinamiems kultūros srities investicijų projektams, sąmatų rengimo, dokumentų pateikimo ir priėmimo, atsiskaitymo už valstybės biudžeto lėšų (toliau – lėšos) panaudojimo tvarką.
2. Šiame apraše vartojamos sąvokos atitinka Lietuvos Respublikos biudžeto sandaros įstatyme, Valstybės lėšų, skirtų valstybės kapitalo investicijoms, planavimo, tikslinimo, naudojimo, apskaitos ir kontrolės taisyklėse, patvirtintose Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2001 m. balandžio 26 d. nutarimu Nr. 478, ir kituose teisės aktuose vartojamas sąvokas.
II skyrius
VALSTYBĖS INVESTICIJŲ PROGRAMOJE NUMATYTŲ VALSTYBĖS BIUDŽETO ASIGNAVIMŲ PASKIRSTYMAS SAVIVALDYBĖMS IR SĄMATŲ RENGIMAS
3. Savivaldybės naujus investicijų projektus rengia vadovaujantis Investicijų projektų rengimui taikomų reikalavimų tvarkos aprašu, patvirtintu Lietuvos Respublikos finansų ministro 2001 m. liepos 4 d. įsakymu Nr. 201 „Dėl investicijų projektų rengimui taikomų reikalavimų aprašo patvirtinimo“, ir teikia svarstyti Lietuvos Respublikos kultūros ministerijai (toliau – Ministerija). Jei projektas yra tęstinis, Ministerijai paprašius, savivaldybė turi pateikti patikslintą investicijų projektą.
4. Lietuvos Respublikos Seimui priėmus tam tikrų metų valstybės biudžeto ir savivaldybių biudžetų finansinių rodiklių patvirtinimo įstatymą ir patvirtinus Valstybės investicijų programą (pagal investavimo sritis), vadovaujantis Valstybės lėšų, skirtų valstybės kapitalo investicijoms, planavimo, tikslinimo, naudojimo, apskaitos ir kontrolės taisyklių, patvirtintų Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2001 m. balandžio 26 d. nutarimu Nr. 478, 13.1 papunkčiu, Ministerija, atsižvelgdama į atrankos komisijos pateiktus pasiūlymus, kartu su programų sąmatomis teikia Lietuvos Respublikos finansų ministerijai pasiūlymus dėl patvirtintiems biudžetiniams metams valstybės kapitalo investicijoms numatytų lėšų paskirstymo pagal asignavimų valdytojus ir investicijų projektus (investicijų projektų įgyvendinimo programas).
5. Finansų ministerija, vadovaudamasi gautais pasiūlymais, rengia patvirtintiems biudžetiniams metams valstybės kapitalo investicijų paskirstymo pagal investicijų projektus (išskyrus nutarime numatytus atvejus), kurių planuojama vertė arba sutarties su tiekėjais kaina (įgyvendinamo investicijų projekto bendroji vertė) viršija 10 000 tūkst. eurų, taip pat pagal naujus investicijų projektus, kurių planuojama vertė viršija 1 500 tūkst. eurų ir kurių neplanuojama baigti įgyvendinti per dvejus metus, projektą ir teikia jį Lietuvos Respublikos Vyriausybei.
6. Kitas patvirtintiems biudžetiniams metams valstybės kapitalo investicijoms numatytas lėšas pagal investicijų projektus (investicijų projektų įgyvendinimo programas) paskirsto Ministerija.
7. Lietuvos Respublikos Vyriausybei patvirtinus minėtą lėšų paskirstymo projektą Ministerija prireikus patikslina anksčiau pateiktus pasiūlymus dėl patvirtintiems biudžetiniams metams valstybės kapitalo investicijoms numatytų lėšų paskirstymo pagal investicijų projektus (investicijų projektų įgyvendinimo programas), taip pat lėšų paskirstymą pagal investavimo prioritetus.
8. Ministerijos Investicijų ir turto valdymo skyrius parengia:
8.1. sprendimo projektą dėl asignavimų paskirstymo pagal investicijų projektus, pagal Ministerijos biudžeto projekte numatytas asignavimų apimtis konkrečiam investicijų projektui;
9. Kultūros ministrui priėmus sprendimą dėl asignavimų skyrimo konkretiems investicijų projektams, Ministerijos Investicijų ir turto valdymo skyrius rengia nustatytos formos Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto asignavimų, skirtų savivaldybės investicijų projektui įgyvendinti, pervedimo sutartis (toliau – sutartis) su investicijų projektų vykdytojais – savivaldybėmis (toliau – savivaldybės) (1 priedas).
III skyrius
DOKUMENTŲ PATEIKIMAS IR PRIĖMIMAS
10. Savivaldybės, norėdamos gauti jų projektams įgyvendinti numatytus asignavimus, Ministerijos Investicijų ir turto valdymo skyriui pateikia pasirašytą pervedimo sutartį (1 priedas). Savivaldybei nepasirašius ir nepateikus Pervedimo sutarties iki kovo 31 d., Ministerija šiam projektui skirtas lėšas perskirsto kitų investicijų projektų finansavimui.
11. Savivaldybė kartu su sutarties projektu Ministerijai turi pateikti Programos sąmatą (forma BFP-1, patvirtinta Lietuvos Respublikos finansų ministro 2009 m. sausio 14 d. įsakymu Nr. 1K-006). Papildomai paprašius savivaldybė turi pateikti vykdomų projektų patikslintus investicijų projektus popieriniu variantu ir duomenų laikmenoje, CD diske, skanuotus pdf formatu. Parengtą techninį projektą pateikti duomenų laikmenoje, CD diske, skanuotą pdf formatu.
12. Savivaldybė, pasirašydama pervedimo sutartį, įsipareigoja:
12.4. vadovaudamasi statybos techniniais reglamentais, organizuoti statinio techninių, darbo, techninių darbo arba supaprastintų statinio projektų parengimą, gauti statybą leidžiančius dokumentus;
12.5. priimti faktiškai atliktus darbus ir/ar suteiktas paslaugas, teisės aktų nustatyta tvarka organizuoti objektų statybos užbaigimą, į objekto pripažinimo tinkamu naudoti komisijos sudėtį kviesti Ministerijos atstovą;
12.6. pateikti sekančio mėnesio asignavimų prognozę (2 priedas) ir tai sumai planuojamų atlikti darbų aprašą;
12.7. nekeisti investicijų projekto dokumentuose, paraiškose bei jas pagrindžiančiuose dokumentuose bei ataskaitose Ministerijai investicijų projekto pavadinimo, patvirtinto kultūros ministro įsakymu;
12.8. derinti su Ministerija ir gauti jos sutikimą dėl projekto vertės keitimo (vertės perskaičiavimo, papildomų darbų įtraukimo bei jų atlikimo), projekto pavadinimo keitimo, statybos rūšies keitimo, vykdomo projekto darbų eigoje darbų rangovo keitimo;
12.9. Ministerijos Investicijų ir turto valdymo skyriui teikti ataskaitas Lietuvos Respublikos finansų ministro 2009 m. vasario 13 d. įsakymo Nr. 1K-037 „Dėl Informacijos apie valstybės kapitalo investicijų panaudojimą pateikimo tvarkos aprašo patvirtinimo“ nustatyta tvarka;
12.10. užtikrinti, kad per 3 mėnesius nuo Ministerijos pranešimo apie nustatytais metais skirtą asignavimų sumą dienos būtų paskelbtas projekto veiklai įgyvendinti reikalingas projektavimo paslaugų ar rangos darbų pirkimai. Jei minėti pirkimai nebuvo paskelbti per 3 mėnesius nuo Ministerijos pranešimo apie skirtus asignavimus dienos, Ministerija turi teisę nutraukti projekto pervedimo sutartį, o investicijų projektui skirtas lėšas perskirstyti kitiems investicijų projektams;
12.11. paaiškėjus aplinkybėms dėl rangovo galimo bankroto ir/ar atsiradus kitoms svarbioms aplinkybėms dėl galimų rangovų finansinių sunkumų, vykdant prisiimtus įsipareigojimus, nedelsiant, bet ne vėliau kaip per 5 darbo dienas, oficialiu raštu apie tai informuoti Ministerijos Investicijų ir turto valdymo skyrių;
12.12. užtikrinti, kad perkant prekes, paslaugas, rangos darbus valstybės biudžeto lėšomis būtų laikomasi Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų, kitų įstatymų bei teisės aktų nustatytos tvarkos;
12.14. apskaitoje kaupti investicijų projekto nebaigtos statybos išlaidas pagal kiekvieną investicijų projektą;
13. Tikslinė dotacija savivaldybei pervedama atsižvelgiant į faktiškai atliktus darbus, nurodytus Ministerijai savivaldybių teikiamose Paraiškose (toliau – paraiška) (3 priedas).
14. Savivaldybės, norėdamos gauti jų projektams įgyvendinti numatytus asignavimus, Ministerijos Investicijų ir turto valdymo skyriui iki einamųjų metų gruodžio 1 d. pateikia paraiškas kartu su faktiškai atliktus darbus patvirtinančių dokumentų kopijomis, sunumeruotomis eilės tvarka.
15. Lėšų poreikį patvirtinančių dokumentų suvestinėje įrašomi ir pateikiami Ministerijai šie dokumentai:
15.1. pagrindžiantys prekių įsigijimą, darbų atlikimą arba paslaugų suteikimą (techninio prižiūrėtojo ir atsakingo už projekto įgyvendinimą savivaldybės darbuotojo (jeigu tai ne tas pats asmuo) patvirtintus rangovų (paslaugų tiekėjų) darbų aktai;
15.2. techninio prižiūrėtojo ir atsakingo už projekto įgyvendinimą savivaldybės darbuotojo (jeigu tai ne tas pats asmuo) patvirtintas rangovų (paslaugų tiekėjų) sąskaitų faktūrų kopijos;
15.4. rangos sutarčių ir/ar paslaugų teikimo sutarčių kopijos su konkursinėmis darbų sąmatomis (konkursiniais įkainiais) ir jų pakeitimų kopijos;
15.6. susisteminta informacija apie viešųjų pirkimų organizavimą iki statybos rangos sutarčių sudarymo, Viešųjų pirkimų tarnybos sutikimai dėl sutarčių pakeitimų ir papildomų darbų pirkimo;
16. Išankstinio apmokėjimo sąskaitos, statinio statybos techninės priežiūros apmokėjimo dokumentai, kiti nesuderinti su Ministerija dokumentai (pvz.: pakeistos projekto vertės, vertės perskaičiavimo, papildomų darbų įtraukimo bei jų atlikimo ir kt. dokumentai) ir vykdomo investicijų projekto darbų eigoje pakeisto darbų rangovo dokumentai laikomi netinkamais dokumentais ir nebus apmokami iš Valstybės investicijų programos lėšų.
17. Praėjusių metų (prieš tai buvusių vienerių metų) sąskaitos faktūros gali būti apmokamos neviršijant einamaisiais metais sutartyje su savivaldybe nustatytos asignavimų sumos.
18. Paraiškos registruojamos eilės tvarka pagal jų gavimo datą. Savivaldybės dokumentus pateikia popieriniu variantu ir duomenų laikmenoje, CD diske, skanuotus pdf formatu.
19. Ministerija gali nepriimti arba pateiktų paraiškų neregistruoti, jeigu:
19.1. netinkamai įformintos arba su klaidomis pateiktos paraiškos neregistruojamos ir neapmokamos; pateikus patikslintas ir teisingai įformintas paraiškas jos registruojamos ir apmokamos nustatyta tvarka;
20. Tinkamai įformintas paraiškas Investicijų ir turto valdymo skyrius perduoda Ministerijos Buhalterinės apskaitos ir atskaitomybės skyriui, kuris teikia paraišką apmokėjimui iždą tvarkančiai institucijai valstybės biudžeto asignavimų lėšų poreikio prognozėse numatytą dieną, jeigu pakanka tame metų ketvirtyje numatytų asignavimų. Tuo atveju, jei suplanuotų asignavimų nepakanka, paraiška apmokama sekantį ataskaitinių metų ketvirtį. Lėšų poreikio srautus prognozuoja Investicijų ir turto valdymo skyrius pagal gautas iš savivaldybių sąmatas ir lėšų poreikio prognozes (3 priedas).
IV skyrius
APSKAITA IR ATSISKAITYMAS UŽ LĖŠŲ PANAUDOJIMĄ
22. Buhalterinės apskaitos ir atskaitomybės skyrius, pateikęs paraišką iždą tvarkančiai institucijai ir gavęs informaciją, kad paraiška apmokėta, buhalterinėje apskaitoje registruoja finansavimo sumų perdavimą.
V skyrius
BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS
24. Savivaldybės teisės aktų nustatyta tvarka atsako už vykdomų investicijų projektų įgyvendinimą, viešųjų pirkimų organizavimą ir jų atitikimą teisės aktų reikalavimams, investicijų projektams skirtų lėšų skaidrų, ekonomišką bei efektyvų panaudojimą pagal paskirtį, investuojamo objekto vertės didėjimo ar mažėjimo kontrolę bei sutartyse su rangovais (tiekėjais) numatytų kainų kitimą.
25. Ministerijos Investicijų ir turto valdymo skyrius bet kuriuo investicijų projekto įgyvendinimo etapu gali pareikalauti iš projektą įgyvendinančios savivaldybės papildomos informacijos apie darbų eigą ir skirtų asignavimų panaudojimą.
26. Ministerija, gavusi informaciją apie tai, jog savivaldybė pažeidė teisės aktus, reglamentuojančius investicijų projekto(-ų) vykdymą, gali priimti sprendimą perskirstyti einamųjų metų nepanaudotus asignavimus kitų savivaldybių vykdomiems investicijų projektams.
27. Ministerija neatsako už sutarties vykdymo nesklandumus, kylančius dėl sutartyje neteisingai nurodytų Savivaldybės rekvizitų bei kitų duomenų. Už pateiktų duomenų teisingumą atsako Savivaldybės administracija.
28. Savivaldybės, įgyvendinančios daugiau nei vieną investicijų projektą, gali inicijuoti lėšų perskirstymą tarp jų. Savivaldybei pateikus motyvuotą prašymą, Ministerijos Investicijų ir turto valdymo skyrius parengia sprendimo projektą ir teikia jį kultūros ministrui. Apie priimtą sprendimą savivaldybė informuojama raštu.
Valstybės investicijų programoje numatytų valstybės biudžeto asignavimų, paskirstytų pagal savivaldybių investicijų projektus, sąmatų rengimo, asignavimų pervedimo savivaldybėms ir jų apskaitos tvarkos aprašo
1 priedas
LIETUVOS RESPUBLIKOS VALSTYBĖS BIUDŽETO ASIGNAVIMŲ, SKIRTŲ SAVIVALDYBĖS INVESTICIJŲ PROJEKTUI(-AMS) ĮGYVENDINTI, PERVEDIMO SUTARTIS
20 m. ______________ d. Nr. _______
(Vilnius)
Lietuvos Respublikos kultūros ministerija (toliau – Ministerija), atstovaujama _______________________________________________________________________________,
(pareigos, vardas, pavardė)
veikiančio pagal Ministerijos nuostatus, patvirtintus Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2010 m. spalio 13 d. nutarimu Nr. 1469, ir ____________________________________________________
(savivaldybės administracijos pavadinimas)
(toliau – Savivaldybė), atstovaujama __________________________________________________,
(pareigos, vardas, pavardė)
veikiančio pagal (įrašyti), Sutartyje vadinamos Šalimis, vadovaujantis Lietuvos Respublikos kultūros ministro 20 m. d. įsakymo Nr. 1 punkto eil. Nr. , sudarė šią Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto asignavimų, skirtų savivaldybės investicijų projektui (-ams) įgyvendinti, pervedimo sutartį (toliau – Sutartis).
I. SUTARTIES OBJEKTAS
1. Sutarties objektas:
1.1. Ministerija įsipareigoja, teisės aktų ir šios sutarties nustatytomis sąlygomis ir tvarka, užtikrinti investicijų projekto (investicijų projekto pavadinimas (toliau – investicijų projektas)) finansavimą, o Savivaldybė įsipareigoja vykdyti šio investicijų projekto statybos valdytojo funkcijas, organizuojant techninę priežiūrą, atsiskaityti su rangovais ir paslaugų teikėjais skirtos dotacijos lėšomis ne ilgiau kaip per 5 darbo dienas.
II. ŠALIŲ ĮSIPAREIGOJIMAI
2. Savivaldybė įsipareigoja:
2.4. kartu su sutarties projektu Ministerijai pateikti:
2.4.1. investicijų ir/arba techninį projektą (-us), vadovaujantis Valstybės investicijų programoje numatytų valstybės biudžeto asignavimų, paskirstytų pagal savivaldybių investicijų projektus, sąmatų rengimo, asignavimų pervedimo savivaldybėms ir jų apskaitos tvarkos aprašo (toliau – Tvarkos aprašas) 10 punkte nustatytų reikalavimų. Savivaldybės investicijų projektas turi būti parengtas, vadovaujantis Investicijų projektų rengimui taikomų reikalavimų tvarkos aprašu, patvirtintu Lietuvos Respublikos finansų ministro 2001 m. liepos 4 d. įsakymu Nr. 201;
2.4.2. Ministerijai papildomai paprašius pateikti vykdomų projektų patikslintus investicijų projektus popieriniu variantu ir duomenų laikmenoje, CD diske, skanuotus pdf formatu. Parengtą techninį projektą pateikti duomenų laikmenoje, CD diske, skanuotus pdf formatu;
2.5. užtikrinti, kad perkant prekes, paslaugas, rangos darbus valstybės biudžeto lėšomis būtų laikomasi Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų, kitų įstatymų bei teisės aktų nustatytos tvarkos;
2.6. užtikrinti, kad per 3 mėnesius nuo Ministerijos pranešimo apie nustatytais metais skirtą asignavimų sumą dienos būtų paskelbti projekto veiklai įgyvendinti reikalingi projektavimo paslaugų ar rangos darbų pirkimai. Jei minėti pirkimai nebuvo paskelbti per 3 mėnesius nuo Ministerijos pranešimo apie skirtus asignavimus dienos, Ministerija turi teisę nutraukti projekto finansavimo sutartį, o investicijų projektui skirtas lėšas perskirstyti kitiems investicijų projektams;
2.7. vadovaudamasi statybos techniniais reglamentais, organizuoti statinio techninių, darbo, techninių darbo arba supaprastintų statinio projektų parengimą, gauti statybą leidžiančius dokumentus;
2.8. priimti faktiškai atliktus darbus ir/ar suteiktas paslaugas, teisės aktų nustatyta tvarka organizuoti objektų statybos užbaigimą, į objekto pripažinimo tinkamu naudoti komisijos sudėtį kviesti Ministerijos atstovą;
2.9. nekeisti ir naudoti tikslų investicijų projekto dokumentuose, paraiškose bei jas pagrindžiančiuose dokumentuose bei ataskaitose Ministerijai investicijų projekto pavadinimą, patvirtintą kultūros ministro įsakymu;
2.10. teikti Ministerijai iki einamųjų metų gruodžio 1 d. paraiškas (Tvarkos aprašo 3 priedas) kartu su faktines išlaidas patvirtinančių dokumentų patvirtintomis kopijomis, sunumeruotomis eilės tvarka:
2.10.2. rangos sutarčių ir/ar paslaugų teikimo sutarčių kopijas su konkursinėmis darbų sąmatomis (konkursiniais įkainiais) jų pakeitimų kopijas. Dokumentus pateikti nedelsiant, bet ne vėliau kaip per 10 darbo dienų po sutarčių pasirašymo;
2.10.3. darbų vykdymo grafiko, sudaryto prie rangos sutarties, kopiją. Dokumentus pateikti nedelsiant, bet ne vėliau kaip per 10 darbo dienų po sutarčių pasirašymo;
2.10.4. susistemintą informaciją apie viešųjų pirkimų organizavimą iki statybos rangos sutarčių sudarymo, Viešųjų pirkimų tarnybos sutikimus dėl sutarčių pakeitimų ir papildomų darbų pirkimo;
2.10.6. pagrindžiančius prekių įsigijimą, darbų atlikimą arba paslaugų suteikimą (techninio prižiūrėtojo ir atsakingo už projekto įgyvendinimą savivaldybės darbuotojo (jeigu tai ne tas pats asmuo) patvirtintus rangovų (paslaugų tiekėjų) darbų aktus;
2.10.7. techninio prižiūrėtojo ir atsakingo už projekto įgyvendinimą savivaldybės darbuotojo (jeigu tai ne tas pats asmuo) patvirtintas rangovų (paslaugų tiekėjų) sąskaitų faktūrų kopijas;
2.11. Dokumentus nurodytus 2.10. punkte pateikti popieriniu variantu ir duomenų laikmenoje, CD diske, skanuotus pdf formatu;
2.12. paraiškas su dokumentais nurodytais sutarties 2.10. punkte pateikti ne vėliau kaip likus 10 darbo dienų iki lėšų pervedimo termino;
2.13. iki kiekvieno einamojo mėnesio 1 d. pateikti sekančio mėnesio asignavimų prognozę bei tai sumai planuojamų atlikti darbų aprašą (Tvarkos aprašo 2 priedas). Paskutinę metų prognozę pateikti ne vėliau kaip lapkričio 5 d.;
2.14. Ministerijos Investicijų ir turto valdymo skyriui teikti ataskaitas Lietuvos Respublikos finansų ministro 2009 m. vasario 13 d. įsakymo Nr. 1K-037 „Dėl Informacijos apie valstybės kapitalo investicijų panaudojimą pateikimo tvarkos aprašo patvirtinimo“ nustatyta tvarka.
2.15. su Ministerija derinti ir gauti jos raštišką leidimą šiems veiksmams atlikti:
2.15.1. projekto vertės keitimą (vertės perskaičiavimą, papildomų darbų įtraukimą bei jų atlikimą, projekto pavadinimo keitimą, statybos rūšies keitimą ir kt.);
2.16. valstybės biudžeto asignavimus naudoti tik šios sutarties 1 punkte nurodytam projektui ( - ams);
2.17. apskaitoje kaupti investicijų projekto nebaigtos statybos išlaidas pagal kiekvieną investicijų projektą;
2.19. prie paraiškų neteikti Tvarkos aprašo 16 punkte nurodytų dokumentų:
2.19.3. negavus Ministerijos sutikimo, dokumentų su pakeista projekto verte (vertės perskaičiavimo, papildomų darbų įtraukimo bei jų atlikimo ir kt.) pagal šios sutarties 2.15.1. p;
2.20. paaiškėjus aplinkybėms dėl rangovo galimo bankroto ir/ar atsiradus kitoms svarbioms aplinkybėms dėl galimų rangovų finansinių sunkumų, vykdant prisiimtus įsipareigojimus, nedelsiant, bet ne vėliau kaip per 5 darbo dienas, oficialiu raštu apie tai informuoti Ministerijos Investicijų ir turto valdymo skyrių;
3. Ministerija įsipareigoja:
3.1. Savivaldybei pateikus nustatytos formos paraišką kartu su faktines išlaidas patvirtinančių dokumentų patvirtintomis kopijomis valstybės iždo procedūrų nustatytais terminais pervesti 1.2. p. numatytas lėšas į _________________________________________________________________
(savivaldybės pavadinimas ir kodas)
nurodytą valstybės biudžeto lėšoms skirtą sąskaitą:
3.2. kontroliuoti, ar skirtos objektui lėšos naudojamos pagal paskirtį, ir nenustačius pažeidimų apmokėti už atliktus darbus;
4. Ministerija turi teisę:
4.1. kontroliuoti, ar Savivaldybė šios sutarties 1 punkte nurodytam projektui (-ams) skirtas lėšas naudoja pagal paskirtį, organizuodama patikras objektuose;
4.3. kilus abejonėms dėl viešųjų pirkimų procedūrų ar dėl rangos sutarčių vykdymo teisėtumo, kreiptis į Viešųjų pirkimų tarnybą ir kitas institucijas;
4.4. lankytis statomame, rekonstruojamame, remontuojamame objekte, pasirinktinai atlikti atliktų darbų kiekių matavimus, tikrinti vykdymo dokumentus, surašyti patikrinimo aktus;
4.5. grąžinti Savivaldybei papildyti ir/ar pataisyti pateiktą dokumentaciją, jei ji neatitinka šios Sutarties reikalavimų;
4.6. neapmokėti už rangos darbus/paslaugas, jeigu yra nustatyti teisės aktų ar šios sutarties pažeidimai;
III. KITOS SUTARTIES SĄLYGOS
5. Savivaldybei nepasirašius Valstybės biudžeto asignavimų, skirtų savivaldybės investicijų projektui (-ams) įgyvendinti Pervedimo sutarties iki kovo 31 d., Ministerija šiam projektui skirtas lėšas perskirsto kitų investicijų projektų finansavimui.
6. Ministerija, negavusi iš Savivaldybės paraiškų, nurodytų sutarties 2.10. p., apmokėti už atliktus darbus iki einamųjų metų gruodžio 1 d., nepanaudotus asignavimus perskirsto kitų savivaldybių vykdomiems investicijų projektams.
7. Ministerija, gavusi informaciją apie tai, jog Savivaldybė pažeidė teisės aktus, reglamentuojančius investicijų projekto(-ų) vykdymą, gali nutraukti projekto pervedimo sutartį ir priimti sprendimą perskirstyti einamųjų metų nepanaudotus asignavimus kitų savivaldybių vykdomiems investicijų projektams.
8. Jeigu viena iš šalių dėl nenumatytų priežasčių negali įvykdyti kurio nors šios sutarties punkto, apie tai informuoja kitą šalį dėl sutarties pakeitimo. Ministerija nepanaudotas šio investicijų projekto lėšas gali perskirstyti kitų savivaldybių vykdomiems investicijų projektams.
9. Savivaldybė įstatymų nustatyta tvarka atsako už gautų investicijų projektui lėšų panaudojimą pagal paskirtį.
10. Ministerija neatsako už sutarties vykdymo nesklandumus, kylančius dėl sutartyje neteisingai nurodytų Savivaldybės rekvizitų bei kitų duomenų. Už jų tikslumą ir teisingumą atsako Savivaldybės administracija.
12. Sutartis gali būti nutraukta:
13. Ginčai dėl šios sutarties vykdymo sprendžiami šalių susitarimu, o nesusitarus – Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka.
14. Sutartis sudaryta dviem vienodą juridinę galią turinčiais egzemplioriais, po vieną kiekvienai šaliai.
16. Šalių adresai ir rekvizitai:
Ministerija |
Savivaldybė |
Juridinio asmens kodas 188683671 |
Juridinio asmens kodas |
Adresas J. Basanavičiaus g. 5, LT-01118 Vilnius |
Adresas |
AB „Swedbank“ |
Bankas |
LT 44 7300 0100 0245 6468 |
LT |
Banko kodas 73000 |
Banko kodas |
Telefonas (8 5) 219 3419 |
Telefonas |
Faksas (8 5) 262 3120 |
Faksas |
El. pašto adresas culture@lrkm.lt |
El. pašto adresas |
|
|
(Pareigų pavadinimas) A. V. _________________ (Parašas) _________________ (Vardas ir pavardė) |
(Pareigų pavadinimas) A. V. _________________ (Parašas) _________________ (Vardas ir pavardė)
|
Valstybės investicijų programoje numatytų valstybės biudžeto asignavimų, paskirstytų pagal savivaldybių investicijų projektus, sąmatų rengimo, asignavimų pervedimo savivaldybėms ir jų apskaitos tvarkos aprašo
2 priedas
Lėšų poreikio prognozė (nurodyti metus bei mėnesį)
Savivaldybė: ____________________________________________
Projekto pavadinimas:_______________________________________
Data |
Lėšų poreikis |
Planuojami darbai |
1 savaitė |
|
|
2 savaitė |
|
|
3 savaitė |
|
|
4 savaitė |
|
Darbuotojo, pateikusio poreikio prognozes: _______________________________
(Pareigos, vardas pavardė, parašas)
Valstybės investicijų programoje numatytų valstybės biudžeto asignavimų, paskirstytų pagal savivaldybių investicijų projektus, sąmatų rengimo, asignavimų pervedimo savivaldybėms ir jų apskaitos tvarkos aprašo
3 priedas
savivaldybė |
kodas VSAKIS |
Lietuvos Respublikos kultūros ministerijos Investicijų ir turto valdymo skyriui
PARAIŠKA |
Nr. |
P |
ST45 |
20...-....- |
GAUTI LĖŠŲ IŠ TIKSLINĖS DOTACIJOS, PATVIRTINTOS SAVIVALDYBIŲ BIUDŽETAMS VALSTYBĖS INVESTICIJŲ PROGRAMOJE NUMATYTIEMS PROJEKTAMS FINANSUOTI
20___ ______ ____
Pagrindas: 20_________ kultūros ministro įsakymas Nr._ |
|||
Investicijų projekto pavadinimas* |
|||
Skirta suma iš valstybės biudžeto – Eur* |
|
|
|
Gauta suma iš valstybės biudžeto – Eur** |
|
|
Prašome skirtus valstybės biudžeto asignavimus pervesti į nurodytą banko sąskaitą:
Gavėjo kodas |
AB bankas |
LT |
|||||||||||
|
|
|
|||||||||||
Eil. Nr. |
LĖŠŲ POREIKĮ PATVIRTINANČIŲ DOKUMENTŲ SUVESTINĖ (eurais) |
||||||||||||
(sutartys, priėmimo–perdavimo aktai, sąskaitos, PVM sąskaitos-faktūros, protokolai, viešųjų pirkimų dokumentai) |
|||||||||||||
prekių/paslaugų teikėjas |
dokumento pavadinimas |
numeris |
data |
suma |
Paraiška |
||||||||
1. |
|
PVM sąskaita-faktūra |
|||||||||||
2. |
|
Pažyma (F3) |
|||||||||||
3. |
|
Darbų aktai |
|||||||||||
4. |
Kiti dokumentai |
||||||||||||
|
Rangos sutartis |
||||||||||||
|
Papildomas susitarimas |
||||||||||||
|
Lokalinė sąmata |
||||||||||||
|
Viešųjų pirkimų dokumentai |
||||||||||||
|
Protokolai |
||||||||||||
|
Tarybos sprendimai |
||||||||||||
Iš viso: |
|
|
|
|
|
||||||||
* – turi atitikti kultūros ministro įsakyme nurodytus investicijų projektų pavadinimus ir lėšų sumas.
** – pildoma augančia tvarka nuo metų pradžios.
Pastaba. Dokumentai privalo turėti Nr. ir datą, parašus, antspaudus.
Vadovas arba įgaliotas asmuo |
______________________________ (pareigos, parašas, vardas, pavardė) |
|
|||||
Vyriausiasis finansininkas |
______________________________ (pareigos, parašas, vardas, pavardė) |
A. V. |
|||||
Savivaldybės kontaktinis asmuo: |
_______________________________ (pareigos, parašas, vardas, pavardė, tel. Nr., el. p.)
|
|
|||||
|
skirta |
gauta |
paraiška |
nepanaudotas likutis |
|
||
|
|
||||||
PARAIŠKĄ PRIĖMĖ IR PATIKRINO PATEIKTŲ DOKUMENTŲ ATITIKTĮ SAVIVALDYBĖS PATEIKTAI PARAIŠKAI |
PARAIŠKOS VALSTYBĖS IŽDUI PATEIKIMO DATA 20...- Nr. LĖŠŲ PERVEDIMO DATA 20...- |
Investicijų ir turto valdymo skyriaus darbuotojas ___________________________________ (Pareigos, vardas, pavardė, parašas, data) |
Buhalterinės apskaitos ir atskaitomybės skyriaus darbuotojas __________________________________ (Pareigos, vardas, pavardė, parašas, data) |