NERINGOS SAVIVALDYBĖS TARYBA
SPRENDIMAS
DĖL KELIŲ PRIEŽIŪROS IR PLĖTROS PROGRAMOS LĖŠŲ, SKIRTŲ NERINGOS SAVIVALDYBĖS VIETINĖS REIKŠMĖS KELIAMS IR GATVĖMS TIESTI, REKONSTRUOTI, TAISYTI (REMONTUOTI), PRIŽIŪRĖTI IR SAUGAUS EISMO SĄLYGOMS UŽTIKRINTI, NAUDOJIMO IR SKIRSTYMO TVARKOS APRAŠO PATVIRTINIMO
2022 m. vasario 23 d. Nr. T1-26
Neringa
Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 6 straipsnio 32 punktu, 16 straipsnio 4 dalimi, Lietuvos Respublikos kelių įstatymo 5 straipsnio 4 dalimi, Lietuvos Respublikos kelių priežiūros ir plėtros programos finansavimo įstatymo 9 straipsnio 2 dalimi, 6–8 dalimis, Kelių priežiūros ir plėtros programos finansavimo lėšų naudojimo tvarkos aprašu, patvirtintu Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2005 m. balandžio 21 d. nutarimu Nr. 447 „Dėl Lietuvos Respublikos kelių priežiūros ir plėtros programos finansavimo įstatymo įgyvendinimo“, Neringos savivaldybės taryba n u s p r e n d ž i a
patvirtinti Kelių priežiūros ir plėtros programos lėšų, skirtų Neringos savivaldybės vietinės reikšmės keliams ir gatvėms tiesti, rekonstruoti, taisyti (remontuoti), prižiūrėti ir saugaus eismo sąlygoms užtikrinti, naudojimo ir skirstymo tvarkos aprašą (pridedama).
PATVIRTINTA
Neringos savivaldybės tarybos
2022 m. vasario 23 d.
sprendimu Nr. T1-26
KELIŲ PRIEŽIŪROS IR PLĖTROS PROGRAMOS LĖŠŲ, SKIRTŲ NERINGOS SAVIVALDYBĖS VIETINĖS REIKŠMĖS KELIAMS IR GATVĖMS TIESTI, REKONSTRUOTI, TAISYTI (REMONTUOTI), PRIŽIŪRĖTI IR SAUGAUS EISMO SĄLYGOMS UŽTIKRINTI, NAUDOJIMO IR SKIRSTYMO TVARKOS APRAŠAS
I. BENDROSIOS NUOSTATOS
1. Kelių priežiūros ir plėtros programos (toliau – Programa) finansavimo lėšų, skirtų Neringos savivaldybės vietinės reikšmės keliams ir gatvėms tiesti, rekonstruoti, taisyti (remontuoti), prižiūrėti ir saugaus eismo sąlygoms užtikrinti, naudojimo ir skirstymo tvarkos aprašas (toliau – Aprašas) nustato Programos finansavimo lėšų, skirtų Neringos savivaldybės (toliau – Savivaldybė) vietinės reikšmės keliams ir gatvėms tiesti, rekonstruoti, taisyti (remontuoti), prižiūrėti ir saugaus eismo sąlygoms užtikrinti, paskirstymo tvarką, panaudojimą ir atsiskaitymą už asignavimus.
2. Aprašas parengtas vadovaujantis Lietuvos Respublikos kelių priežiūros ir plėtros programos finansavimo įstatymu, Lietuvos Respublikos kelių įstatymu, Lietuvos Respublikos saugaus eismo automobilių keliais įstatymu, Lietuvos Respublikos statybos įstatymu, Kelių priežiūros ir plėtros programos finansavimo lėšų naudojimo tvarkos aprašu, patvirtintu Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2005 m. balandžio 21 d. nutarimu Nr. 447 „Dėl Lietuvos Respublikos kelių priežiūros ir plėtros programos finansavimo įstatymo įgyvendinimo“, ir kitais teisės aktais.
II. LĖŠŲ NAUDOJIMO TVARKA
4. Programos lėšos naudojamos šia tvarka:
4.1. asignavimų dalis nuo bendros Savivaldybei skirtų Programos lėšų sumos, skiriama kapitalo investicijoms į vietinės reikšmės kelių (gatvių) tiesimą, rekonstravimą ir kapitalinį remontą bei saugaus eismo sąlygų užtikrinimą, turi būti ne mažesnė nei nurodyta finansavimo sutartyje su Valstybės įmone Lietuvos automobilių kelių direkcija (toliau – LAKD);
5. Programos lėšos vietinės reikšmės keliams (gatvėms) naudojamos:
5.2. kelių, kelio statinių ir jų užimamos žemės teisinei registracijai būtinoms procedūroms atlikti, daiktinėms teisėms į žemę, šių teisių suvaržymams, juridiniams faktams registruoti;
5.3. tiltams, viadukams, estakadoms, tuneliams, pralaidoms projektuoti, statyti, rekonstruoti, taisyti (remontuoti) ir prižiūrėti;
5.4. apsaugos nuo triukšmo statiniams prie kelių statyti, rekonstruoti, taisyti (remontuoti) ir prižiūrėti;
5.5. kelio juostoje esantiems paviršinio vandens nuleidimo įrenginiams ir lietaus kanalizacijai įrengti, rekonstruoti, taisyti (remontuoti) ir prižiūrėti;
5.7. kelio juostoje esančioms automobilių stovėjimo aikštelėms, viešojo transporto stotelėms ir paviljonams įrengti, statyti, rekonstruoti, taisyti (remontuoti) ir prižiūrėti;
5.8. institucijų ar įstaigų, atsakingų už vietinės reikšmės viešuosius kelius, paskoloms, naudojamoms vietinės reikšmės viešiesiems keliams projektuoti, tiesti, rekonstruoti, taisyti (remontuoti), grąžinti ir palūkanoms mokėti;
5.9. tiesiant, rekonstruojant, taisant (remontuojant), prižiūrint kelius patirtoms išlaidoms už skirtą žemę, nukeliamus ar (ir) griaunamus pastatus ir kitus statinius, naikinamus želdinius ir kitas naudmenas apmokėti, aplinkos apsaugos reikmėms, žemės rekultivavimo darbams vykdyti tiesiant ir taisant (remontuojant) kelius;
5.10. Programos finansavimo lėšų naudojimo pagal paskirtį kontrolei, darbų kokybės kontrolės priežiūrai vietinės reikšmės kelių objektuose;
5.11. viešojo sektoriaus ir privačios partnerystės būdu įgyvendinamiems vietinės reikšmės viešiesiems keliams projektuoti, tiesti, rekonstruoti, taisyti (remontuoti), paskoloms grąžinti ir palūkanoms mokėti, projektų išlaidoms finansuoti;
5.12. želdinių gyvenamųjų vietovių gatvių raudonosiose linijose įrengimui saugaus eismo tikslais ir priežiūrai finansuoti;
5.13. darnaus judumo priemonėms (esamiems šaligatviams, pėsčiųjų takams, pėsčiųjų viadukams ir tiltams, pėsčiųjų estakadoms, pėsčiųjų perėjoms (įskaitant požemines) pritaikyti specialiųjų poreikių turintiems žmonėms; viešojo transporto infrastruktūrai; viešojo transporto eismui organizuoti; dviračių statymo infrastruktūrai; stovėjimo aikštelėms, skirtoms motorinėms transporto priemonėms arba dviračiams palikti, siekiant tęsti kelionę viešuoju transportu, įrengti, jeigu už naudojimąsi jomis neimamas atlygis; elektrinių transporto priemonių (išskyrus elektromobilius) viešosioms įkrovimo prieigoms; šaligatviams, pėsčiųjų ir (ar) dviračių takams įrengti, projektuoti, tiesti, rekonstruoti, taisyti (remontuoti) ir prižiūrėti; pėsčiųjų, dviračių takų įrenginiams (tvorelėms ir pan.) įgyvendinti, rekonstruoti, taisyti (remontuoti) ir prižiūrėti;
5.14. inžinerinėms saugaus eismo priemonėms (važiuojamajai kelio daliai siaurinti; įvažiavimų į teritorijas zonoms pertvarkyti; važiuojamajai kelio daliai iškreivinti; iškiliosioms greičio mažinimo priemonėms (greičio mažinimo kalneliams) įrengti; kelio įrenginiams (saugos salelėms, sankryžoms, pėsčiųjų perėjoms); greičio mažinimo priemonėms ties gyvenamosios teritorijos pradžia, siekiant sumažinti galimą per didelį transporto priemonių greitį ir parodyti, kad keičiasi važiavimo režimas (miesto vartai), įrengti; kelio ženklams įrengti; kelio dangai ženklinti; šviesoforams įrengti; tvoroms, kelio apsauginių atitvarų sistemoms, signaliniams stulpeliams įrengti; kelio veidrodžiams įrengti; elektroniniams įrenginiams (greičio kontrolės priemonėms, informacinėms momentinio važiavimo greičio švieslentėms, kintamosios informacijos ženklams (stendams) įrengti ir prižiūrėti; apšvietimui keliuose) ir kitoms priemonėms įgyvendinti, rekonstruoti, taisyti (remontuoti) ir prižiūrėti;
5.15. įgyvendinant vietinės reikšmės kelių projektus būtiniems vietinės reikšmės ir valstybinės reikšmės kelių statinių sujungimo darbams, kuriuos vykdant nekeičiami valstybinės reikšmės kelio (statinio) elementų (sankryžų, nuovažų) geometriniai parametrai, finansuoti;
III. PRAŠYMŲ TEIKIMAS
6. Prašymus dėl Savivaldybės vietinės reikšmės kelių ir gatvių tiesimo, rekonstravimo (remonto), priežiūros ir saugaus eismo sąlygų užtikrinimo gali teikti visi fiziniai ir juridiniai asmenys iki einamųjų metų rugsėjo 30 d. Atrenkant kelių objektus 2022 metams prašymai teikiami iki 2022 m kovo 15 d. Savivaldybės administracijai fiziniai bei juridiniai asmenys (toliau – Pareiškėjas) gali teikti:
6.1. prašymą atlikti kelio, gatvės ar inžinerinių tinklų statybos darbus (1 priedas). Prašyme turi būti nurodyta pageidaujamų atlikti darbų apimtys, objekto schema, matmenys ar projektiniai pasiūlymai;
6.2. prašymą vietinės reikšmės keliams (gatvėms) prižiūrėti ir taisyti. Teikiamas laisvos formos prašymas, kuriame nurodomi reikiamų atlikti darbų pavadinimai ir apytiksliai kiekiai bei paslaugos, kurios yra tinkamos finansuoti pagal Aprašo 5 punktą.
6.3. prašymą atlikti kelio, gatvės, ir inžinerinių tinklų statybos darbus prisidedant finansiškai (2 priedas) Savivaldybės administracijai. Prašyme privaloma nurodyti finansinio prisidėjimo vertę procentais pagal Aprašo 9 punktą bei įgaliotą Pareiškėjų atstovą ir jo kontaktinę informaciją. Pareiškėjui nurodžius didesnę kaip 50 proc. finansinio prisidėjimo vertę, objektai sąraše tampa prioritetiniais.
7. Pareiškėjų prašymai pagal Aprašo 6.1 papunktį Savivaldybės administracijai turi būti pateikti prioritetiniu eiliškumu, kuris sudaromas vadovaujantis Aprašo 13 punkte pateiktais atrankos vertinimo kriterijais.
8. Aprašas reglamentuoja atvejus ir sąlygas Pareiškėjams dalyvauti vykdant Neringos savivaldybės vietinės reikšmės kelių (gatvių) tiesimo, rekonstravimo ir kapitalinio remonto darbus, prisidedant nuosavomis lėšomis.
9. Pareiškėjų prisidėjimo vertė turi būti ne mažesnė kaip 30 proc. statybos darbų vertės (pagal Neringos savivaldybės tarybos sprendimu patvirtintame objektų sąraše skirtas lėšas inžinerinėms techninėms paslaugoms ir statybos montavimo darbams).
IV. LĖŠŲ PASKIRSTYMO TVARKA
11. Visus prašymus nagrinėja ir vertina Savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymu sudaryta nuolat veikianti komisija iš ne mažiau kaip 5 asmenų vietinės reikšmės kelių ir gatvių tiesimo bei taisymo poreikiams nustatyti ir darbų programoms sudaryti (toliau – Komisija).
12. Komisija apžiūri visus kelius ar gatves, kuriems tiesti, rekonstruoti ar kapitališkai remontuoti buvo gauti prašymai.
13. Atsižvelgdama į kelių (gatvių) esamą situaciją, Komisija kiekvieną iš jų vertina balais pagal šiuos atrankos kriterijus:
Eil. Nr. |
Objekto atrankos vertinimo kriterijai |
Objekto |
|
|
atrankos galimos |
|
|
vertinimo |
|
|
kriterijų |
|
|
reikšmės balais |
1. |
Pareiškėjo nurodytas planuojamas finansavimo dydis (Pareiškėjui prisidedant taip, kaip numatyta Aprašo 9 punkte, skiriama 10 balų; už kiekvieną papildomą prisidedamą procentą skiriamas papildomas 1 balas; jei prisidedama mažiau nei nurodyta Aprašo 9 punkte – 0 balų) |
0–10
|
2. |
Naudingumas visuomenei (žr. Aprašo 4 priedą) |
0 arba10
|
3. |
Kelio (gatvės) ar inžinerinių tinklų esama būklė (žr. Aprašo 4 priedą) |
2–20 |
4. |
Objektas yra naudojamas maršrutiniam keleivių vežimo ir moksleivių pavėžėjimo eismui |
0–10 |
5. |
Pradėtų rangos darbų tęstinumas |
30 |
6. |
Parengtas projektas |
10 |
7. |
Projekto įgyvendinimo kaina (kaina iki 100 tūkst. Eur – 10 balų, nuo 100 tūkst. iki 500 tūkst. Eur – 5 balai, virš 500 tūkst. Eur – 0 balų) |
0–10 |
14. Komisija kiekvienam keliui (gatvei) skiria bendrą balą, kuris nustatomas komisijos daugumos sprendimu. Nusišalinti nuo balsavimo privalo tie Komisijos nariai, kurie gali būti šališki vertinant objektą.
15. Objektų atrankos vertinimo kriterijų reikšmės balų sumos mažėjimo tvarka sudaromas Neringos savivaldybės kelių (gatvių) ar inžinerinių tinklų statybos, rekonstravimo ar remonto trijų metų prioritetinis objektų sąrašas (toliau – Prioritetinis sąrašas). Sąrašas sudaromas vadovaujantis preliminariomis kainomis (esant parengtiems projektams – remiantis statybos skaičiuojamosios kainos nustatymo dalimi) ir kapitalo investicijoms skiriamu finansavimu.
16. Jei surenkamas vienodas balų skaičius, pirmenybė teikiama tam objektui, kurio būklė (kriterijus Nr. 3) įvertinta didesniu balu. Jei būklės vertinimo balų skaičius vienodas, pirmenybė teikiama objektui, kurio faktinis metinis paros eismo intensyvumas yra didesnis.
17. Prioritetinis sąrašas gali būti tikslinamas ar papildomas, o keliai (gatvės) reitinguojami pirmoje Prioritetinio sąrašo vietoje be atskiro vertinimo, atsižvelgiant į naujai atsiradusias ir nenumatytas aplinkybes, t. y. gaunamą tikslinį kitų struktūrinių fondų finansavimą, įvykusią stichinę nelaimę arba gavus Pareiškėjo prašymą prisidėti ne mažiau kaip 50 proc. statybos darbų vertės ir kartu pateikus parengtą statybos darbų techninį projektą. Statybos darbų techninis projektas turi būti suderintas su savivaldybe ir kitomis suinteresuotomis institucijomis, projektui atlikta ekspertizė, gauti visi reikalingi leidimai. Pareiškėjo patirtos projekto parengimo ir ekspertizės išlaidos įskaičiuojamos į Pareiškėjo prisidėjimo vertę, tačiau jos neturi viršyti bendrųjų ekonominių normatyvų.
18. Papildant Prioritetinį sąrašą dėl riboto finansavimo į sąrašą nebepatenkantys objektai privalo būti įtraukti į ateinančio laikotarpio Prioritetinį sąrašą.
19. Prioritetinį sąrašą, kuris viešai skelbiamas Savivaldybės interneto svetainėje, tvirtina Savivaldybės taryba.
20. Vadovaudamasis patvirtintu Prioritetiniu sąrašu, atsižvelgdamas į einamaisiais metais gautą finansavimą, Savivaldybės administracijos Miesto tvarkymo ir statybos skyrius sudaro Savivaldybės Kelių priežiūros ir plėtros programos lėšomis finansuojamų vietinės reikšmės kelių (gatvių) tiesimo, rekonstravimo, taisymo (remonto), priežiūros ir saugaus eismo sąlygų užtikrinimo einamaisiais metais objektų sąrašą (toliau – Objektų sąrašas) ir teikia tvirtinti Savivaldybės administracijos direktoriui.
21. Savivaldybės taryba įgalioja Savivaldybės administracijos direktorių pasirašyti finansavimo sutartis ir susitarimus su LAKD.
22. Pareiškėjas, kurio prašymas įtraukiamas į Objektų sąrašą, informuojamas raštu ir turi ne vėliau kaip per 30 kalendorinių dienų nuo Objektų sąrašo patvirtinimo pasirašyti šio Aprašo 3 priede pateiktą sutartį (toliau – Sutartis) dėl dalinio apmokėjimo. Sutartyje nurodyta prisidėjimo vertė apskaičiuojama nuo Objektų sąraše nurodytos sumos. Nepasirašius Sutarties numatytu terminu ar nepervedus Sutartyje numatytos sumos, kelias (gatvė) išbraukiamas iš Objektų sąrašo be atskiro įspėjimo. Pasirašęs sutartį, Pareiškėjas tampa Partneriu.
23. Pasirašiusi finansavimo sutartį ir suderinusi Objektų sąrašą su LAKD, Savivaldybės administracija vykdo darbų ir paslaugų viešuosius pirkimus Viešųjų pirkimų įstatymu nustatyta tvarka. Į viešųjų pirkimų komisiją gali būti deleguotas Pareiškėjo atstovas.
24. Objektų sąrašo vertės tikslinamos Savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymu, atlikus paslaugų ir darbų pirkimų procedūras.
25. Lėšos einamiesiems darbams skirstomos taip:
25.1. ne mažiau kaip 50 procentų Programos finansavimo lėšų, skirtų savivaldybių institucijų valdomiems vietinės reikšmės keliams, turi būti naudojama turtui įsigyti – vietinės reikšmės keliams tiesti, rekonstruoti ir kapitališkai remontuoti;
25.2. ne mažiau kaip 10 procentų Programos finansavimo lėšų, skirtų savivaldybių institucijų valdomiems vietinės reikšmės keliams, turi būti naudojama saugaus eismo priemonėms ir darnaus judumo priemonėms vietinės reikšmės keliuose finansuoti;
25.3. esant poreikiui, ne daugiau kaip 50 procentų Programos finansavimų lėšų, skirtų savivaldybių institucijų valdomiems vietinės reikšmės keliams, turi būti naudojama einamiems tikslams – kitiems darbams ar paslaugoms;
V. DARBŲ ATLIKIMO IR ATSISKAITYMO TVARKA
27. Darbų ir paslaugų vykdymui Savivaldybės administracija pasirašo sutartis su viešuosius pirkimus laimėjusiais tiekėjais.
28. Darbai vykdomi Statybos įstatymo ir kitų teisės aktų nustatyta tvarka, atliekami per sutartyje nustatytą terminą.
29. Savivaldybės administracijos Miesto tvarkymo ir statybos skyrius atsako už efektyvų Programos lėšų panaudojimą.
30. Savivaldybės administracija, vadovaudamasi Lietuvos Respublikos įstatymais ir kitais teisės aktais, vykdo objektų, finansuojamų Programos lėšomis, užsakovo funkcijas. Miesto tvarkymo ir statybos skyrius rengia reikalingus dokumentus viešiesiems darbų ir paslaugų pirkimams organizuoti, pirkimų sutartims sudaryti, vykdo darbų kontrolę, organizuoja techninę priežiūrą ir atliktų darbų priėmimą, teikia LAKD paraiškas lėšoms gauti ir ataskaitas apie lėšų naudojimą.
31. Buhalterinės apskaitos skyrius apskaito atliktų darbų vertę, įskaičiuodamas ir gyventojų piniginius įnašus, įvardydamas atskirų finansavimo šaltinių sumas.
VI. BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS
34. Prioritetinio objektų sąrašo objektai gali būti finansuojami ne tik iš Kelių priežiūros ir plėtros programos, bet ir kitų finansavimo šaltinių.
Kelių priežiūros ir plėtros programos
finansavimo lėšų, skirtų Neringos
savivaldybės vietinės reikšmės keliams
ir gatvėms tiesti, rekonstruoti, taisyti
(remontuoti), prižiūrėti ir saugaus eismo
sąlygoms užtikrinti, naudojimo ir
skirstymo tvarkos aprašo
1 priedas
(Vieta)
(Atsakingo asmens vardas, pavardė)
Neringos savivaldybės administracijai
PRAŠYMAS ATLIKTI KELIO, GATVĖS IR INŽINERINIŲ TINKLŲ STATYBOS
DARBUS
(data)
Vadovaudamiesi Kelių priežiūros ir plėtros programos lėšų, skirtų Neringos savivaldybės vietinės reikšmės keliams ir gatvėms tiesti, rekonstruoti, taisyti (remontuoti), prižiūrėti ir saugaus eismo sąlygoms užtikrinti, naudojimo ir skirstymo tvarkos aprašu, patvirtintu Neringos savivaldybės tarybos 2022 m. vasario 23 d. sprendimu Nr. T1-26, prašome įtraukti į Neringos savivaldybės kelių (gatvių) ar inžinerinių tinklų statybos, rekonstrukcijos ar remonto trijų metų prioritetinį objektų sąrašą:
1. Kelio, gatvės ir inžinerinių tinklų statybos darbų pavadinimas (-ai).
2. Adresas, vieta.
3. Matmenys (ilgis, plotis, pradžia, pabaiga).
4. Trumpas aprašymas.
PRIDEDAMA:
2. Objekto nuotraukos,.......... lapas (-ai).
3. Objekto schema, matmenys.
4. Projektiniai pasiūlymai (pateikiami laisva forma).
5. Nekilnojamojo daikto kadastro duomenų bylos kopija.
(parašas) (vardas, pavardė)
Kelių priežiūros ir plėtros programos
finansavimo lėšų, skirtų Neringos
savivaldybės vietinės reikšmės keliams
ir gatvėms tiesti, rekonstruoti, taisyti
(remontuoti), prižiūrėti ir saugaus eismo
sąlygoms užtikrinti, naudojimo ir
skirstymo tvarkos aprašo
2 priedas
PRAŠYMAS
ATLIKTI KELIO, GATVĖS IR INŽINERINIŲ TINKLŲ STATYBOS DARBUS PRISIDEDANT FINANSIŠKAI
(data)
Prašome atlikti______________________ gatvės / kelio / inžinerinių tinklų statybos darbus.
(Pavadinimas)
Įsipareigojame prisidėti prie statybos darbų ne mažiau______ proc. nuo visos inžinerinių paslaugų
ir statybos montavimo darbų kainos.
Įgaliojame_______________________ atstovauti mūsų interesams, vykdyti finansinius
(vardas, pavardė)
įsipareigojimus Neringos savivaldybės administracijai ir pasirašyti sutartį.
(vardas, pavardė)
Pareiškėjai:
(adresas) (parašas)
Kelių priežiūros ir plėtros programos
finansavimo lėšų, skirtų Neringos
savivaldybės vietinės reikšmės keliams
ir gatvėms tiesti, rekonstruoti, taisyti
(remontuoti), prižiūrėti ir saugaus eismo
sąlygoms užtikrinti, naudojimo ir
skirstymo tvarkos aprašo
3 priedas
FINANSINIO PRISIDĖJIMO SUTARTIS
20 m. d. Nr.
Neringa
Neringos savivaldybės administracija (toliau – Savivaldybė), atstovaujama Savivaldybės
administracijos direktoriaus_____________ (vardas, pavardė), veikiančio pagal nuostatus
ir
____________ (vardas, pavardė), atstovaudamas________________ , pagrindu_______ (toliau –
Partneris), vadovaudamiesi Neringos savivaldybės tarybos 2022 m. vasario 23 d. sprendimu
Nr. T1-26 „Dėl kelių priežiūros ir plėtros programos lėšų, skirtų Neringos savivaldybės vietinės reikšmės keliams ir gatvėms tiesti, rekonstruoti, taisyti (remontuoti), prižiūrėti ir saugaus eismo sąlygoms užtikrinti, naudojimo ir skirstymo tvarkos aprašo patvirtinimo“ sudaro šią sutartį.
I. SUTARTIES OBJEKTAS
II. ŠALIŲ ĮSIPAREIGOJIMAI
2.1. Savivaldybė įsipareigoja panaudoti finansavimo sutarties 2.2 punkte gautus pinigus pagal paskirtį, pervedant gautą sumą viešųjų pirkimų metu parinktam rangovui. Partnerio pervesta suma rangovui sumokama tik už kokybiškai atliktus darbus, o darbų priėmimo metu statybos dalyviams nustačius trūkumus, mokėjimas gali būti sulaikomas tol, kol rangovas jų neištaisė.
III. ŠALIŲ ATSAKOMYBĖ
3.1. Jei Savivaldybė nevykdo 2.1 punkte numatytų įsipareigojimų, ji privalo grąžinti gautą sumą Partneriui ir sumokėti 5 proc. dydžio baudą nuo gautos pinigų sumos sutarties 1.1 punkte numatytai paskirčiai.
IV. ATLEIDIMAS NUO ATSAKOMYBĖS
4.1. Nei viena Šalis nebus laikoma sulaužiusi savo įsipareigojimų pagal Sutartį, jei tų įsipareigojimų nevykdymas yra lemtas bet kokios nenugalimos jėgos (force majeure) aplinkybių, kurios kyla po abiejų Šalių Sutarties pasirašymo dienos.
4.2. Nenugalimos jėgos (force majeure) aplinkybių taikymas yra apibrėžtas Atleidimo nuo atsakomybės esant nenugalimos jėgos (force majeure) aplinkybėms taisyklėse, patvirtintose 1996 m. liepos 15 d. Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimu Nr. 840;
4.3 Šalis, kuri negali vykdyti įsipareigojimų pagal šią sutartį dėl nenugalimos jėgos aplinkybių veikimo, privalo apie tai pranešti kitai šaliai per 10 (dešimt) dienų nuo tokių aplinkybių veikimo pradžios. Šalis, laiku nepranešusi kitai šaliai apie nenugalimos jėgos aplinkybes, netenka teisės jomis remtis.
V. GINČŲ SPRENDIMAS IR SUTARTIES GALIOJIMAS
5.1. Ginčai tarp šalių dėl sutarties sprendžiami derybomis, o šalims nesutarus – Lietuvos Respublikos įstatymų numatyta tvarka.
VI. ŠALIŲ ADRESAI IR REKVIZITAI
Savivaldybė Neringos savivaldybės administracija Taikos g. 2, LT-93121 Neringa Įmonės kodas 188754378 Ne PVM mokėtoja A. s. Nr. LT204010042301214315 Tel. (8 469) 52 271 Faksas (8 469) 52 571 El. paštas administracija@neringa.lt |
|
Neringos savivaldybės administracijos direktorius A. V.
|
Kelių priežiūros ir plėtros programos
finansavimo lėšų, skirtų Neringos
savivaldybės vietinės reikšmės keliams
ir gatvėms tiesti, rekonstruoti, taisyti
(remontuoti), prižiūrėti ir saugaus eismo
sąlygoms užtikrinti, naudojimo ir
skirstymo tvarkos aprašo
4 priedas
OBJEKTŲ ATRANKOS VERTINIMO KRITERIJAI
1. Naudingumas visuomenei. 10 balų skiriama, jei kelias (gatvė) yra susijęs su šių objektų susisiekimu:
1. Darželis;
2. Mokykla;
3. Gydymo / reabilitacijos įstaiga;
4. Biblioteka;
5. Priešgaisrinė tarnyba;
6. Policija;
7. Kiti visuomenės traukos centrai (išskyrus privataus verslo objektus).
2. Kelio (gatvės) ar inžinerinių tinklų esama būklė. Būklė vertinama apžiūros metu bendru Komisijos narių daugumos sprendimu.
Kelio (gatvės) su asfalto danga vertinimo balai:
Vertinimo balas |
Dangos techninės būklės vertinimo kriterijai |
20 (labai bloga būklė) |
Danga suirusi, eismas ribojamas |
15 (nepatenkinama būklė) |
Dangoje lopų plotas viršija 10 proc. dangos ploto vertinamame ruože, yra skersinių ir išilginių plyšių, platesnių kaip 20 mm, dangos lukštenimosi plotas sudaro daugiau kaip 3 proc. vertinamo ruožo. Yra nelygumų, kurie lemia nepatogų transporto priemonės judėjimą. |
10 (patenkinama būklė) |
Dangoje lopų plotas neviršija 5 proc. dangos ploto vertinamame ruože, yra pavienių išilginių ir skersinių plyšių, ne platesnių kaip 10 mm, danga pradėjusi lukštentis ne didesniame kaip 1 proc. dangos plote vertinamame ruože, danga nelygi. |
5 (gera būklė) |
Danga suremontuota kokybiškai, lopų plotas neviršija 1 proc. dangos ploto vertinamame ruože, yra pavienių plyšių, ne platesnių kaip 5 mm, tačiau yra plyšių lopų dangos kraštuose. |
2 (puiki būklė) |
Dangoje nėra lopų, plyšių, įdubų, provėžų, danga lygi. |
Kelio (gatvės) su žvyro danga vertinimo balai: |
|
Vertinimo balas |
Dangos techninės būklės vertinimo kriterijai |
20 (labai bloga būklė) |
Žvyrkelio danga nusidėvėjusi daugiau kaip 50 proc. dangos ploto vertinamame ruože, transporto eismas ribojamas. |
|
|
15 (silpna būklė) |
Žvyro dangoje yra įdubų, profiliuojamojo sluoksnio nusidėvėjimas sudaro ne daugiau kaip 50 proc. dangos ploto vertinamame ruože, žvyro dangos nusidėvėjimas iki žemės sankasos viršaus sluoksnio sudaro ne daugiau kaip 5 proc. dangos ploto vertinamame ruože, važiavimas suvaržytas. |
10 (gera būklė) |
Žvyro dangoje išdaužos užtaisytos kokybiškai, tačiau yra profiliuojamojo sluoksnio nusidėvėjimo, sudarančio ne daugiau kaip 5 proc. dangos ploto vertinamame ruože. |
5 (puiki būklė) |
Žvyro danga naujai įrengta, paviršius vientisas, lygus, nėra įdubų. |
Pėsčiųjų / dviračių takų ir aikštelių vertinimo balai: |
|
Vertinimo balas |
Dangos techninės būklės vertinimo kriterijai |
20 (labai bloga būklė) |
Kelio dangos pažeidimai sudaro daugiau kaip 50 proc. dangos ploto vertinamame ruože, pėsčiųjų ir (ar) dviratininkų eismas ribojamas. |
15 (silpna būklė) |
Kelio dangos pažeidimai sudaro ne daugiau kaip 50 proc. dangos ploto vertinamame ruože, pėsčiųjų ir (ar) dviratininkų eismas suvaržytas. |
10 (gera būklė) |
Kelio dangoje pažeidimai užtaisyti kokybiškai, tačiau pažeidimai sudaro ne daugiau kaip 5 proc. dangos ploto vertinamame ruože. |
5 (puiki būklė) |
Takas / aikštelė naujai įrengta, paviršius vientisas, lygus, nėra įdubų. |