Zenklas_j

 

VALSTYBĖS ĮMONĖS „REGITRA“

GENERALINIS DIREKTORIUS

 

ĮSAKYMAS

DĖL VALSTYBĖS ĮMONĖS „REGITRA“ GENERALINIO DIREKTORIAUS 2020 M. BALANDŽIO 22 D. ĮSAKYMO NR. (1.1E)-1V-170 „DĖL ASMENŲ APTARNAVIMO VALSTYBĖS ĮMONĖS „REGITRA“ PADALINIUOSE KARANTINO LAIKOTARPIU TVARKOS PATVIRTINIMO“ PAKEITIMO

 

 

2020 m. gegužės 29 d. Nr. (1.1E)-1V-263

Vilnius

 

1.     P a k e i č i u Asmenų aptarnavimo valstybės įmonės „Regitra“ padaliniuose karantino laikotarpiu tvarką, patvirtintą valstybės įmonės „Regitra“ generalinio direktoriaus 2020 m. balandžio 22 d. įsakymu Nr. (1.1E)-1V-170 „Dėl Asmenų aptarnavimo valstybės įmonės „Regitra“ padaliniuose karantino laikotarpiu tvarkos patvirtinimo“:

1.1. Pakeičiu 6 punktą ir jį išdėstau taip:

6. VĮ „Regitra“ padaliniuose aptarnaujami:

6.1. iš anksto interneto svetainėje www.regitra.lt (toliau – internetu), informacijos telefonu 8 700 55151 (toliau – telefonu) arba VĮ „Regitra“ padalinyje atvykimo laiką rezervavę (toliau – išankstinė rezervacija) asmenys. Transporto priemonių registracijos paslaugos pagal išankstinę rezervaciją  teikiamos atvykimo laiką rezervavusiam asmeniui arba atvykimo laiką rezervavusios įmonės atstovui arba tais atvejais, kai transporto priemonės identifikavimo numeris ar valstybinis registracijos numeris sutampa su atvykimo laiko rezervavimo metu nurodytais duomenimis. Kitos paslaugos teikiamos tik atvykimo laiką rezervavusiam asmeniui arba atvykimo laiką rezervavusios įmonės atstovui. Atvykimo laiką rezervavusiam asmeniui neatvykus rezervuotu laiku arba vėluojant atvykti ilgiau kaip 5 minutes, išankstinė rezervacija panaikinama.

6.2. be išankstinės rezervacijos į VĮ „Regitra“ padalinį atvykę asmenys. Šie asmenys VĮ „Regitra“ padalinyje aptarnaujami tik tuo atveju, jei tuo pačiu metu nėra pagal išankstinę rezervaciją atvykusių asmenų.“

1.2. Pakeičiu 7 punktą ir jį išdėstau taip:

7. Rezervuodamas atvykimo laiką asmuo privalo nurodyti:

7.1. paslaugą;

7.2. VĮ „Regitra“ padalinį;

7.3. datą;

7.4. laiką;

7.5. į VĮ „Regitra“ padalinį rezervuotu laiku atvyksiančio asmens vardą ir pavardę arba įmonės pavadinimą;

7.6. telefono numerį;

7.7. elektroninio pašto adresą (privaloma tik rezervuojant atvykimo laiką internetu);

7.8. priklausomai nuo pasirinktos paslaugos – transporto priemonės identifikavimo numerį arba valstybinį registracijos numerį (išskyrus atvejus, kai asmuo VĮ „Regitra“ padalinyje pageidauja gauti kitas, su konkrečia transporto priemone nesusijusias, paslaugas).“

1.3. Pakeičiu 8 punktą ir jį išdėstau taip:

8. Rezervuodamas atvykimo laiką internetu asmuo turi nurodyti elektroninio pašto adresą (į kurį bus atsiunčiamas išankstinės rezervacijos patvirtinimo kodas), taip pat privalo susipažinti su Tvarka ir patvirtinti, kad nurodyti duomenys yra teisingi, kad suprato Tvarkos nuostatas bei sutinka jų laikytis. Rezervuodamas atvykimo laiką telefonu asmuo yra supažindinamas, kad pateikęs neteisingus asmens (vardas ir pavardė arba įmonės pavadinimas) duomenis ar neteisingą transporto priemonės identifikavimo numerį arba valstybinį registracijos numerį, VĮ „Regitra“ padalinyje nebus aptarnaujamas.“

1.4. Pakeičiu 9 punktą ir jį išdėstau taip:

9. Internetu rezervuotas atvykimo laikas patvirtinamas pateikiant pranešimą ekrane. Telefonu rezervuotas atvykimo laikas patvirtinamas VĮ „Regitra“ darbuotojo žodžiu ir padiktuojamas išankstinės rezervacijos patvirtinimo kodas. Išankstinės rezervacijos patvirtinimo kodas ir nuoroda dėl vizito atšaukimo taip pat išsiunčiami asmens nurodytu elektroninio pašto adresu.“

1.5. Pakeičiu 10 punktą ir jį išdėstau taip:

10. Teikiant daugiau kaip 1 transporto priemonės registracijos paslaugas ir kai paslauga negali būti suteikta per šioms paslaugoms suteikti skirtą laiką, VĮ „Regitra“ darbuotojas informuoja asmenį apie  kitą transporto priemonių dokumentų ir (ar) valstybinio registracijos numerio ženklų atsiėmimo laiką.“

1.6. Pripažįstu netekusiu galios 14 punktą.

1.7. Pripažįstu netekusiu galios 15 punktą.

1.8. Pakeičiu 16 punktą ir jį išdėstau taip:

16. Operatorius, vertindamas prašymą, nustato ar prašymą pateikęs asmuo yra vežėjas bei priima sprendimą dėl vežėjo aptarnavimo padalinyje ir apie tai informuoja atitinkamą VĮ „Regitra“ padalinį elektroniniu paštu, kartu pateikdamas vežėjo prašymą ir jo pagrindus.“

1.9. Pakeičiu 17 punktą ir jį išdėstau taip:

17. VĮ „Regitra“ filialas, gavęs ir įvertinęs operatoriaus atsiųstą prašymą ir jo pagrindus:

17.1. suformuoja išankstinio apmokėjimo dokumentą ir jį pateikia vežėjui;

17.2. patikrina, ar atliktas bankinis pavedimas už prašyme nurodytas paslaugas į VĮ „Regitra“ banko sąskaitas;

17.3. suderina su vežėju paslaugų suteikimo datą ir laiką.“

2.     P a v e d u valstybės įmonės „Regitra“ Veiklos departamento direktoriui supažindinti departamento darbuotojus ir filialų direktorius su šiuo įsakymu.

3.     N u s t a t a u, kad šis įsakymas įsigalioja 2020 m. birželio 1 d.

 

 

 

Generalinis direktorius                                                                                             Dalius Prevelis