ŠILALĖS RAJONO SAVIVALDYBĖS

MERAS

 

POTVARKIS

DĖL ŠILALĖS RAJONO SAVIVALDYBĖS SOCIALINĖS PRIEŽIŪROS AKREDITAVIMO IR ĮSTAIGŲ TEIKIAMOS AKREDITUOTOS SOCIALINĖS PRIEŽIŪROS KOKYBĖS KONTROLĖS TVARKOS APRAŠO PATVIRTINIMO

 

2023 m. gegužės 29 d. Nr. T3-63

Šilalė

 

Vadovaudamasis Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 25 straipsnio 5 dalimi, Lietuvos Respublikos socialinių paslaugų įstatymo 13 straipsnio 1 ir 6 dalimis, 251 straipsnio 1 dalimi, 252 straipsnio 7 dalimi, vykdydamas Socialinės priežiūros akreditavimo tvarkos aprašo, patvirtinto Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2020 m. birželio 30 d. įsakymu Nr. A1-622 „Dėl Socialinės priežiūros akreditavimo tvarkos aprašo patvirtinimo“, 4, 13, 14, 18, 20, 22, 24 ir 25 punktus, Akredituotos vaikų dienos socialinės priežiūros teikimo reikalavimus ir rekomendacijas, patvirtintas Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2020 m. liepos 10 d. įsakymu Nr. A1-658 „Dėl Akredituotos vaikų dienos socialinės priežiūros teikimo reikalavimų ir rekomendacijų patvirtinimo“, ir Akredituotos socialinės priežiūros teikimo reikalavimus, patvirtintus Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2021 m. liepos 5 d. įsakymu Nr. A1-492 Dėl Akredituotos socialinės priežiūros teikimo reikalavimų patvirtinimo“:

1. Tvirtinu Šilalės rajono savivaldybės socialinės priežiūros akreditavimo ir įstaigų teikiamos akredituotos socialinės priežiūros kokybės kontrolės tvarkos aprašą (pridedama).

2. P r i p a ž į s t u netekusiu galios Šilalės rajono savivaldybės administracijos direktoriaus 2022 m. vasario 10 d. įsakymą Nr. DĮV-103 „Dėl Šilalės rajono savivaldybės socialinės priežiūros akreditavimo ir įstaigų teikiamos akredituotos socialinės priežiūros kokybės kontrolės tvarkos aprašo patvirtinimo“.

3. P a v e d u šį potvarkį paskelbti Šilalės rajono savivaldybės interneto svetainėje ir Teisės aktų registre.

Šis potvarkis gali būti skundžiamas Lietuvos Respublikos administracinių bylų teisenos įstatymo nustatyta tvarka Lietuvos administracinių ginčų komisijos Klaipėdos apygardos skyriui (H. Manto g. 37, 92236 Klaipėda) arba Regionų apygardos administracinio teismo Klaipėdos rūmams (Galinio Pylimo g. 9, 91230 Klaipėda) per vieną mėnesį nuo šio potvarkio įteikimo suinteresuotam asmeniui dienos.

 

 

 

Savivaldybės meras                                                                                                          Tadas Bartkus


 

PATVIRTINTA

Šilalės rajono savivaldybės mero

2023 m. gegužės 29 d. potvarkiu Nr. T3-63

 

 

ŠILALĖS RAJONO SAVIVALDYBĖS SOCIALINĖS PRIEŽIŪROS AKREDITAVIMO IR ĮSTAIGŲ TEIKIAMOS AKREDITUOTOS SOCIALINĖS PRIEŽIŪROS KOKYBĖS KONTROLĖS TVARKOS APRAŠAS

 

I SKYRIUS

BENDROSIOS NUOSTATOS

 

1. Šilalės rajono savivaldybės (toliau – Savivaldybė) socialinės priežiūros akreditavimo ir įstaigų teikiamos akredituotos socialinės priežiūros kokybės kontrolės tvarkos aprašas (toliau – Tvarkos aprašas) reglamentuoja įstaigų, pageidaujančių teikti akredituotą socialinę priežiūrą Savivaldybės teritorijoje, prašymų ir dokumentų pateikimą, jų vertinimą, teisės teikti akredituotą socialinę priežiūrą suteikimą, įstaigos teisės teikti akredituotą socialinę priežiūrą sustabdymą ar panaikinimą, akredituotos socialinės priežiūros kokybės kontrolės organizavimą bei vykdymą socialinės priežiūros paslaugas teikiančiose Savivaldybės biudžetinėse įstaigose, viešosiose įstaigose, asociacijose, bendruomenėse ir kitose socialinių paslaugų įstaigose.

2. Socialines paslaugas teikiančių įstaigų (toliau – Įstaiga) teikiamas akredituotas socialinės priežiūros paslaugas administruoja ir šių paslaugų kokybės kontrolę vykdo Šilalės rajono savivaldybės administracijos Turto ir socialinės paramos skyrius (toliau – Skyrius), vadovaudamasis Lietuvos Respublikos socialinių paslaugų įstatymu (toliau – Įstatymas), Socialinės priežiūros akreditavimo tvarkos aprašu, patvirtintu Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2020 m. birželio 30 d. įsakymu Nr. A1-622 „Dėl Socialinės priežiūros akreditavimo tvarkos aprašo patvirtinimo“ (toliau – Akreditavimo tvarkos aprašas), Akredituotos vaikų dienos socialinės priežiūros teikimo reikalavimais ir rekomendacijomis, patvirtintomis Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2020 m. liepos 10 d. įsakymu Nr. A1-658 „Dėl Akredituotos vaikų dienos socialinės priežiūros teikimo reikalavimų ir rekomendacijų patvirtinimo“ bei Akredituotos socialinės priežiūros teikimo reikalavimais, patvirtintais Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2021 m. liepos 5 d. įsakymu Nr. A1-492 Dėl akredituotos socialinės priežiūros teikimo reikalavimų patvirtinimo“, Socialinių paslaugų priežiūros departamento prie Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos rekomendacijomis dėl socialinės priežiūros kokybės kontrolės, kitais teisės aktais, reglamentuojančiais socialinių paslaugų gavimą ir kokybės kontrolę, bei šiuo Tvarkos aprašu.

3. Socialinės priežiūros akreditavimo ir kokybės kontrolės tikslas – užtikrinti ir gerinti įstaigų teikiamų socialinių paslaugų kokybę.

4. Kokybės kontrolė atliekama vadovaujantis etikos, teisingumo, bendradarbiavimo ir nešališkumo principais.

5. Tvarkos apraše vartojamos sąvokos suprantamos taip, kaip jos apibrėžtos 2016 m. balandžio 27 d. Europos Parlamento ir Tarybos reglamente (ES) 2016/679 dėl fizinių asmenų apsaugos tvarkant asmens duomenis ir dėl laisvo tokių duomenų judėjimo ir kuriuo panaikinama Direktyva 95/46/EB (Bendrasis duomenų apsaugos reglamentas), Įstatyme ir kituose teisės aktuose.

 

II SKYRIUS

ĮSTAIGŲ, PAGEIDAUJANČIŲ TEIKTI AKREDITUOTĄ SOCIALINĘ PRIEŽIŪRĄ SAVIVALDYBĖS TERITORIJOJE, PRAŠYMŲ IR DOKUMENTŲ PATEIKIMAS, JŲ VERTINIMAS

 

6. Įstaiga, pageidaujanti teikti akredituotą socialinę priežiūrą Savivaldybės teritorijoje, Skyriui pateikia nustatytos formos (Akreditavimo tvarkos aprašo 1 priedas) prašymą leisti teikti akredituotą socialinę priežiūrą (toliau – prašymas), kuris turi būti užpildytas lietuvių kalba, pasirašytas įstaigos vadovo ar jo įgalioto asmens.

7. Įstaigų prašymai ir Akreditavimo tvarkos aprašo 6 punkte nurodyti dokumentai Skyriui pateikiami elektroniniu paštu skyriaus vedėjui (dokumentai vienu laišku gali būti pateikiami naudojant specialias, didelės apimties byloms siųsti pritaikytas programas ir (ar) mainavietes internete) arba pristatomi adresu: J. Basanavičiaus g. 2-1, Šilalė.

8. Įstaiga gali teikti kelis šio aprašo 7 punkte nurodytus prašymus dėl akredituotos socialinės priežiūros teikimo.

9. Skyriui gavus prašymą, atsakingas darbuotojas įvertina, ar pateiktas prašymas ir dokumentai atitinka Akreditavimo tvarkos apraše keliamus reikalavimus.

10. Atsakingas darbuotojas, nustatęs, kad prašyme nenurodyta visa reikalinga informacija, pateikti ne visi nurodyti dokumentai ar jie netinkamai įforminti, apie tai per 3 darbo dienas raštu informuoja prašymą pateikusią Įstaigą ir nustato terminą reikalingiems dokumentams ir (ar) informacijai pateikti. Jei per nustatytą terminą Įstaiga trūkstamų dokumentų nepateikia, priimamas sprendimas Įstaigos pateikto prašymo nevertinti ir dokumentų vertinimo procedūrą nutraukti. Apie tai Įstaiga informuojama raštu, nurodant dokumentų vertinimo procedūros nutraukimo priežastį.

11. Atsakingas darbuotojas, vertindamas prašymo ir dokumentų atitiktį akredituotos socialinės priežiūros teikimo reikalavimams, užpildo nustatytos formos vertinimo anketą (šio Tvarkos aprašo 3 priedas), joje pateikia savo išvadą ir pasiūlymą, anketą pasirašo ir pateikia Savivaldybės merui ar jo įgaliotam savivaldybės administracijos direktoriui priimti sprendimui dėl teisės teikti akredituotą socialinę priežiūrą suteikimo ar dėl prašymo ir dokumentų vertinimo procedūros nutraukimo.

12. Šio aprašo 10–11 punktuose nurodytos procedūros atliekamos ne ilgiau nei per 30 kalendorinių dienų nuo šio aprašo 7 punkte nurodyto prašymo gavimo dienos.

 

III SKYRIUS

TEISĖS TEIKTI AKREDITUOTĄ SOCIALINĘ PRIEŽIŪRĄ SUTEIKIMAS

 

13. Nustačius, kad įstaiga prašyme nurodė visą reikalingą informaciją, pateikė visus reikalingus tinkamai įformintus dokumentus, atsakingo darbuotojo siūlymu, Savivaldybės mero ar jo įgalioto savivaldybės administracijos direktoriaus sprendimu suteikiama teisė teikti akredituotą socialinę priežiūrą (sprendime nurodomas įstaigos, kuriai suteikiama teisė teikti akredituotą socialinę priežiūrą, pavadinimas, kodas, teisinė forma, buveinės adresas, padalinio ar filialo (jeigu įsteigtas), kuris teiks akredituotą socialinę priežiūrą, pavadinimas, teikimo vietos adresas (jeigu akredituota socialinė priežiūra teikiama ne įstaigos buveinės adresu) ir akredituotos socialinės priežiūros paslaugos gavėjų skaičius/vietų skaičius). Apie priimtą sprendimą įstaiga per 3 darbo dienas informuojama raštu.

14. Atsakingas darbuotojas ne vėliau kaip per 5 darbo dienas nuo sprendimo priėmimo įveda informaciją apie Įstaigą, kuriai suteikta teisė teikti akredituotą socialinę priežiūrą (įstaigos rekvizitus, paslaugos teikėjo kontaktus, sprendimo priėmimo datą, paslaugos rūšį, paslaugos gavėjų skaičių / vietų skaičių), į Socialinės paramos šeimai informacinę sistemą (SPIS).

15. Įstaiga, kuriai suteikta teisė teikti akredituotą socialinę priežiūrą, kreipiasi į Savivaldybės administraciją dėl asmeniui (šeimai) teikiamų socialinės priežiūros paslaugų išlaidų finansavimo trišalės sutarties tarp Savivaldybės administracijos, įstaigos ir asmens, kuriam bus teikiamos socialinės priežiūros paslaugos, sudarymo.

16. Įstaigai teisė teikti akredituotą socialinę priežiūrą suteikiama 3 metams nuo sprendimo priėmimo dienos. Pasibaigus šiam terminui, Įstaigos iš naujo kreipiasi į Savivaldybės administraciją šiame apraše nustatyta tvarka dėl akredituotos socialinės priežiūros teikimo. Jei įstaigos teisė teikti akredituotą socialinę priežiūrą buvo laikinai sustabdyta, 3 metų laikotarpis skaičiuojamas susumavus akredituotos socialinės priežiūros teikimo laikotarpius.

 

IV SKYRIUS

ĮSTAIGOS TEISĖS TEIKTI AKREDITUOTĄ SOCIALINĘ PRIEŽIŪRĄ SUSTABDYMAS AR PANAIKINIMAS

 

 

17. Įstaigos teisė teikti akredituotą socialinę priežiūrą gali būti stabdoma ar panaikinama vadovaujantis Įstatymo 252 straipsnyje nustatytais atvejais ir gavus informaciją apie netinkamą ir nekokybišką paslaugų teikimą Savivaldybės mero ar jo įgalioto savivaldybės administracijos direktoriaus sprendimu. Apie teisės teikti akredituotą socialinę priežiūrą sustabdymą ar panaikinimą Skyrius informuoja įstaigą raštu per 3 darbo dienas nuo šio sprendimo priėmimo dienos.

 

 

V SKYRIUS

AKREDITUOTOS SOCIALINĖS PRIEŽIŪROS KOKYBĖS KONTROLĖ

 

18. Akredituotos socialinės priežiūros kokybės vertinimo uždavinys – išsiaiškinti paslaugų gavėjų poreikių patenkinimą, nuomonę apie teikiamų akredituotų socialinės priežiūros paslaugų kokybę iš kliento bei darbuotojo pusės bei identifikuoti kylančias su paslaugų teikimu susijusias problemas.

19. Vertinimas atliekamas stebėjimo, anketinės apklausos ir atitikties norminiams reikalavimams vertinimo metodais.

20. Vertinimas organizuojamas paslaugų gavėjų lygmeniu ir įstaigų lygmeniu.

21. Paslaugų gavėjų lygmeniu paslaugų kokybė vertinama siekiant išsiaiškinti paslaugų gavėjų nuomonę apie paslaugas ir jų išvystymo pakankamumą bei nustatyti paslaugų poreikius. Apklausa gali būti atliekama betarpiškai, telefonu, el. paštu, internetu, užpildant Akredituotos socialinės priežiūros paslaugų gavėjo apklausos anketą (Tvarkos aprašo 1 priedas).

22. Paslaugų kokybė paslaugų gavėjų lygmeniu vertinama ne rečiau kaip kartą per tris metus, bendradarbiaujant su Įstaiga.

23. Įstaigų lygmeniu Skyrius vertina Įstaigas, atlikdamas jų planinius ir neplaninius patikrinimus paslaugų teikimo vietoje.

24. Skyrius, prieš pradėdamas Įstaigų vertinimą, ne mažiau kaip prieš 5 darbo dienas informuoja Įstaigą elektroniniu būdu apie numatomą vykdyti vertinimą, pateikia preliminarių dokumentų, kuriuos Įstaiga patikrinimo metu turės pateikti Skyriaus darbuotojams, sąrašą.

25. Skyrius turi teisę iš anksto su Įstaiga nesuderintu ir nepaskelbtu laiku atlikti neplaninį Įstaigos vertinimą. Neplaninis vertinimas atliekamas šiais atvejais:

25.1. gavus valstybės ar savivaldybės institucijos, įstaigos rašytinį motyvuotą prašymą ar pavedimą atlikti vertinimą;

25.2. gavus fizinio ar juridinio asmens motyvuotą ar teisiškai pagrįstą pranešimą apie Įstaigos galimai neteisėtai ar netinkamai teikiamas paslaugas;

25.3. siekiant užtikrinti, kad buvo pašalinti ankstesnio patikrinimo metu nustatyti teisės aktų pažeidimai, įgyvendintos rekomendacijos ir priimti sprendimai.

26.     Atliekant Įstaigos vertinimą, užpildomas Akredituotos socialinės priežiūros kokybės vertinimo aktas (Tvarkos aprašo 2 priedas).

27.     Skyrius, atlikdamas Įstaigų vertinimą, turi teisę pagal kompetenciją kreiptis į valstybės, savivaldybės įstaigas, kitas institucijas ir įstaigas bei paslaugų gavėjus dėl informacijos apie Įstaigos teikiamas paslaugas gavimo.

28.     Įstaigos teikiamų akredituotos socialinės priežiūros paslaugų vertinimas atliekamas ne rečiau kaip kartą per tris metus.

29.     Vertinimą atlieka ne mažiau kaip du Administracijos direktoriaus įsakymu paskirti valstybės tarnautojai ar darbuotojai, dirbantys pagal darbo sutartis.

30.     Skyrius, atlikdamas Įstaigos paslaugų vertinimą, tikrina, ar Įstaiga laikosi akredituotos socialinės priežiūros paslaugų teikimą ir kokybę reglamentuojančių teisės aktų bei rekomendacijų.

31.     Skyrius, atlikęs vertinimą, ne vėliau kaip per 20 darbo dienų, parengia ir vertintai Įstaigai elektroniniu paštu išsiunčia susipažinti vertinimo aktą (Tvarkos aprašo 2 priedas).

32. Vertinimo akte turi būti pateikta vertinimo metu surinkta ir apibendrinta informacija pagal vertinimo kriterijus, nurodytos išvados ir rekomendacijos (tobulintinos sritys, priemonės paslaugų kokybei gerinti ir pan.).

33. Įstaiga, gavusi vertinimo aktą, susipažįsta su juo ir per Skyriaus darbuotojų, atlikusių vertinimą, nustatytą terminą, bet ne vėliau kaip per 20 darbo dienų nuo vertinimo akto gavimo dienos, Skyriui teikia informaciją apie veiksmus (priemones), kurių ėmėsi vykdydama pateiktas rekomendacijas.

34.     Skyrius patikrina ar Įstaiga įvykdė rekomendacijas ir apie tai pažymi vertinimo akte.

35.     Skyrius, nustatęs teisės aktų pažeidimus ar neatitiktis teisės aktų reikalavimams, gali pagal kompetenciją inicijuoti poveikio priemonių taikymą (sustabdyti ar panaikinti teisę teikti akredituotą socialinę priežiūrą, nutraukti įstaigos finansavimo sutartį ir kt.).

36. Vertinimo išvados ir informacija apie rekomendacijų įgyvendinimą pateikiama Savivaldybės merui ar jo įgaliotam savivaldybės administracijos direktoriui (Tvarkos aprašo 3 priedas).

 

VI SKYRIUS

BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS

 

37. Skyrius turi teisę gauti iš Įstaigų visą vertinimui reikalingą informaciją.

38. Įstaigos atsako už vertinimo metu pateiktos informacijos teisingumą.

39. Įstaigos ir Skyrius, vykdydami Tvarkos apraše nustatytas funkcijas, turi užtikrinti 2016 m. balandžio 27 d. Europos Parlamento ir Tarybos reglamento (ES) 2016/679 dėl fizinių asmenų apsaugos tvarkant asmens duomenis ir dėl laisvo tokių duomenų judėjimo ir kuriuo panaikinama Direktyva 95/46/EB (Bendrasis duomenų apsaugos reglamentas) (OL 2016 L 119, p. 1) ir Lietuvos Respublikos asmens duomenų teisinės apsaugos įstatymo reikalavimų laikymąsi. Įstaigos fizinių asmenų duomenis tvarko tik paslaugų teikimo tikslais, Skyrius – Tvarkos apraše  nurodytų funkcijų vykdymo tikslais.

40. Akredituotos socialinės priežiūros paslaugų gavimo ir šių paslaugų kokybės kontrolės dokumentai saugomi ir tvarkomi Lietuvos Respublikos dokumentų ir archyvų įstatymo nustatyta tvarka.

41. Aprašas gali būti keičiamas, pildomas ir pripažįstamas netekusiu galios Savivaldybės mero potvarkiu.

42. Savivaldybė viešina informaciją apie įstaigas, teikiančias akredituotą socialinę priežiūrą (pagal paslaugas), ir akredituotos socialinės priežiūros paslaugų gavimo tvarką.

43. Savivaldybės mero, savivaldybės administracijos direktoriaus, savivaldybės Skyriaus sprendimai, susiję su Tvarkos aprašo reikalavimų vykdymu, gali būti skundžiami Lietuvos Respublikos administracinių bylų teisenos įstatymo nustatyta tvarka.

44. Pasikeitus šiame Tvarkos apraše nurodytiems teisės aktams, tiesiogiai taikomos naujos tų teisės aktų nuostatos.

 

________________________________

part_055c2bc9883e4377b7483367b4f28098_end


Šilalės rajono savivaldybės socialinės

priežiūros akreditavimo ir įstaigų     

teikiamos akredituotos socialinės  

priežiūros kokybės kontrolės tvarkos 

aprašo

1 priedas

 

AKREDITUOTOS SOCIALINĖS PRIEŽIŪROS PASLAUGŲ GAVĖJO APKLAUSOS ANKETA

 

Gerb. Paslaugų gavėjau, kviečiame dalyvauti anoniminėje apklausoje apie akredituotos socialinės priežiūros paslaugų kokybę. Apibendrinti rezultatai bus panaudoti tobulinant teikiamų socialinių paslaugų kokybę Šilalės rajono savivaldybėje. Dėkojame už skirtą laiką – visi atsakymai mums labai svarbūs.

 

1. Pažymėkite lentelėje, kokias socialinės priežiūros paslaugas gavote/ gaunate 20..... metais ir įvertinkite jų kokybę?

 

Pabraukite gautą / gaunamą paslaugą

Įvertinkite paslaugos kokybę balais nuo 1 iki 10

(10 - aukščiausias įvertinimas)

Įrašykite paslaugas teikiančią įstaigą

Pagalba į namus

 

 

Socialinių įgūdžių ugdymas, palaikymas ir (ar) atkūrimas

 

 

Apgyvendinimas savarankiško gyvenimo namuose

 

 

Laikinas apnakvindinimas

 

 

Intensyvi krizių įveikimo pagalba

 

 

Psichosocialinė pagalba

 

 

Apgyvendinimas nakvynės namuose

 

 

Laikinas atokvėpis

 

 

Pagalba globėjams (rūpintojams), budintiems globotojams, įtėviams bei besirengiantiems jais tapti

 

 

Apgyvendinimas apsaugotame būste

 

 

Vaikų dienos socialinė priežiūra

 

 

Socialinė priežiūra šeimoms

 

 

Socialinė reabilitacija neįgaliesiems bendruomenėje

 

 

Palydėjimo paslauga jaunuoliams

 

 

Kitos (įrašykite)

.............................................................................

 

 

 

2. Ar tokios paslaugos tikėjotės? (apibraukite tinkantį variantą)

 

o taip

o ne

 

3. Jei atsakėte „ne“, nurodykite paslaugos trūkumus? (pvz., teko laukti paslaugos (nurodykite kiek), netenkino darbuotojo kompetencija, paslaugos laikas, neaiškiai atsakė į klausimus, trūko informacijos (nurodykite kokios) ir pan.)

 

................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................

 

4. Pateikite pasiūlymus, ką reikėtų tobulinti siekiant geresnės socialinių paslaugų kokybės?

 

................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................

 

_________________

part_b796954b797f44ad80641eb434eff150_end


 

Šilalės rajono savivaldybės socialinės

priežiūros akreditavimo ir įstaigų     

teikiamos akredituotos socialinės  

priežiūros kokybės kontrolės tvarkos 

aprašo

2 priedas

 

AKREDITUOTOS SOCIALINĖS PRIEŽIŪROS PASLAUGŲ KOKYBĖS VERTINIMO AKTAS

 

Įstaigos pavadinimas _____________________________________________________________

 

Apsilankymo tikslas ______________________________________________________________

 

Patikros rūšis (planinė / neplaninė)____________________________________________________

 

Įstaigos vertinimo kriterijai:

 

Eil.

Nr.

Vertinimo kriterijus

Vertinimo turinys

Atitiktis rekomendacijoms:

taip / ne / iš dalies / netaikoma

Pastabos /

rekomendacijos

1.

Paslaugos gavėjai

Paslaugų gavėjų skaičius atitinka nustatytą paslaugų gavėjų skaičių

 

 

 

 

Formuojamos paslaugų gavėjų asmens bylos teisės aktų nustatyta tvarka, segama visa informacija susijusi su teikiama paslauga

 

 

 

 

Vertinamas asmens (šeimos) socialinių paslaugų poreikis

 

 

2.

Paslaugų teikimas

Patvirtintas įstaigos metinis veiklos planas ir teikiamų paslaugų sąrašas

 

 

 

 

Nustatytos vidaus tvarkos taisyklės, patvirtinti paslaugų teikimo tvarkos aprašas/ai, su jais supažindinti darbuotojai

 

 

 

 

Paslaugų sudėtis, trukmė ir gavėjai atitinka Socialinių paslaugų katalogą

 

 

 

 

Pildomas įstaigą lankančių asmenų registracijos žurnalas, rengiami individualūs darbo su vaiku ir šeimos nariais planai*

 

 

 

 

Vykdoma vidinė kontrolė

 

 

 

 

Informacija įvedama į Socialinės paramos šeimai informacinę sistemą (SPIS)**

 

 

 

 

Sudaromos paslaugų teikimo sutartys tarp paslaugų gavėjo ir įstaigos

 

 

3.

Teikiantis paslaugas personalas

Patvirtinti darbuotojų pareigybių aprašymai, sudaromos darbo sutartys, patvirtintos darbų saugos instrukcijos, sudaromi darbuotojų darbo grafikai, darbuotojų išsilavinimas, profesinė kompetencija ir darbo krūvis atitinka reikalavimus ar rekomendacijas

 

 

 

 

Darbuotojams sudaryta galimybė tobulinti kvalifikaciją

 

 

 

 

Darbuotojai turi pažymas iš Įtariamųjų, kaltinamųjų ir nuteistųjų registro, kad nėra teisti už nusikaltimus*

 

 

 

 

Organizuojami darbuotojų pasitarimai paslaugų teikimo klausimais, dalinamasi patirtimi tarpusavyje ir su kitomis įstaigomis, tobulinama kvalifikacija

 

 

4.

Paslaugų teikimo vieta

Patalpos tvarkingos, tinkamai apšviestos, saugios, pritaikytos asmenims su negalia, atitinka priešgaisrinės saugos, darbo saugos ir higienos reikalavimus

 

 

 

 

Įstaiga turi ne mažiau nei 2 patalpas*

 

 

5.

Paslaugų viešinimas

Paslaugos viešinamos įvairiomis priemonėmis (interneto svetainėje, spaudoje, socialiniuose tinkluose, renginiuose, informacinėse lentose ir pan.)

 

 

6.

Bendradarbiavimas

Paslaugos teikimas derinimas su kitomis pagalbos formomis, teikiant paslaugas bendradarbiaujama su socialinių paslaugų, sveikatos priežiūros ir kitomis įstaigomis, bendruomene, seniūnijomis ir pan., yra bendradarbiavimo sutartys su socialiniais partneriais

 

 

7.

Asmens duomenų apsaugos užtikrinimas

Paslaugų gavėjų dokumentai saugomi ir tvarkomi teisės aktų nustatyta tvarka, yra paslaugų gavėjų sutikimai dėl asmens duomenų naudojimo.

 

 

* Taikoma teikiant vaikų dienos socialinę priežiūrą

** Taikoma savivaldybės biudžetinėms įstaigoms

 

Tikrinti dokumentai: ________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________

 

Išvados:

________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________

 

 

Rekomendacijos (tobulintinos sritys, priemonės kokybei gerinti ir pan.):

________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________

 

 

Vertinimą atliko:

 

___________________                        _________________         ____________________________

(pareigos)                                                  (parašas)                                      (vardas, pavardė)

 

___________________                        _________________         ____________________________

(pareigos)                                                  (parašas)                                      (vardas, pavardė)

 

 

 

 

Įstaiga įvykdė / neįvykdė rekomendacijas.

 

___________________                        _________________         ____________________________

(pareigos)                                                  (parašas)                                      (vardas, pavardė)

 

___________________                        _________________         ____________________________

(pareigos)                                                  (parašas)                                      (vardas, pavardė)

 

 

Pakartotinio patikrinimo data:  _____________

 

 

_________________

 

part_6efd31402c3a429fb88eebd2b0c1040d_end


 

Šilalės rajono savivaldybės socialinės

priežiūros akreditavimo ir įstaigų     

teikiamos akredituotos socialinės  

priežiūros kokybės kontrolės tvarkos 

aprašo

3 priedas

 

ATITIKTIES NUSTATYTIEMS AKREDITUOTOS SOCIALINĖS PRIEŽIŪROS TEIKIMO REIKALAVIMAMS VERTINIMO ANKETA

 

________________ Nr. _______

(registracijos data ir numeris)

___________________

(sudarymo vieta) 

___________________________________________________________________________________________________________

(įstaigos, pateikusios prašymą dėl teisės teikti akredituotą socialinę priežiūrą suteikimo, pavadinimas)

 

Vertinimo pradžia: _____________________

(data)

 

Eil. Nr.

 

Vertinimo kriterijus

Kriterijaus rodiklis

Kriterijaus įvertinimas

(pažymėti x)

Apibūdinimas

(pildoma, jeigu neatitinka arba atitinka iš dalies; išvardinti trūkumus)

Terminas trūkumams pašalinti

(pildoma, jeigu nustatyti)

Trūkumas

pašalintas /

nepašalintas

(pildoma, jeigu buvo nustatytas)

(pažymėti x)

1.

 

Prašymas užpildytas Tvarkos aprašo 5 punkte nustatyta tvarka ir jame pateikta reikalinga informacija

□ pateiktas nustatytos formos

□ atitinka

□ neatitinka

□ pašalintas

□ nepašalintas

 

□ užpildytas lietuvių kalba

□ atitinka

□ neatitinka

□ pašalintas

□ nepašalintas

 

□ pateikta visa reikalinga informacija

□ atitinka

□ neatitinka

□ pašalintas

□ nepašalintas

 

□ pasirašytas įstaigos vadovo ar jo įgalioto asmens

□ atitinka

□ neatitinka

□ pašalintas

□ nepašalintas

2.

 

Pateikti visi Tvarkos aprašo
6 punkte nurodyti dokumentai

□ įstaigos steigimo dokumentas

□ pateiktas

□ nepateiktas

□ netaikoma (savivaldybė dokumentą turi)

□ pašalintas

□ nepašalintas

 

□ dokumentas, patvirtinantis asmens, turinčio teisę veikti pareiškėjo vardu (jei pareiškėjui atstovauja ne jo vadovas)

□ pateiktas

□ nepateiktas

□ netaikoma

□ pašalintas

□ nepašalintas

 

□ deklaracija, pasirašytą asmens, turinčio teisę veikti pareiškėjo vardu

□ pateikta

□ nepateikta

□ pašalintas

□ nepašalintas

 

□ dokumentai, patvirtinantys teisę naudotis patalpomis, kuriose planuojama vykdyti (vykdoma) veiklą (veikla) (jei paslaugoms teikti jos būtinos)

□ pateikti

□ nepateikti

□ netaikoma

□ pašalintas

□ nepašalintas

 

□ įstaigos, kuri teiks (teikia) akredituotą socialinę priežiūrą, pareigybių ir darbuotojų skaičiaus sąrašas

□ pateiktas

□ nepateiktas

□ netaikoma (savivaldybė dokumentus turi)

□ pašalintas

□ nepašalintas

 

□ įstaigos, kuri teiks akredituotą socialinę priežiūrą, darbuotojų išsilavinimą, nurodytą Socialinių paslaugų įstatymo 20 straipsnio
3 dalyje, pagrindžiantys dokumentai

□ pateiktas

□ nepateiktas

□ netaikoma (savivaldybė dokumentus turi)

□ pašalintas

□ nepašalintas

3.

 

Įstaiga atitinka Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro įsakymu nustatytus akredituotos socialinės priežiūros teikimo reikalavimus įstaigoms, pageidaujančioms teikti akredituotą socialinę priežiūrą*

□ įstaigos, kuri teiks akredituotą socialinę priežiūrą, pareigybės

□ atitinka

□ neatitinka

□ pašalintas

□ nepašalintas

 

□ įstaigos, kuri teiks akredituotą socialinę priežiūrą, darbuotojų ir jų pareigybių skaičius

□ atitinka

□ neatitinka

□ pašalintas

□ nepašalintas

 

□ įstaigos, kuri teiks akredituotą socialinę priežiūrą, socialinį darbą dirbantys darbuotojai yra įgiję Socialinių paslaugų įstatymo 20 straipsnio
3 dalyje nurodytą išsilavinimą

□ atitinka

□ neatitinka

□ pašalintas

□ nepašalintas

 

□ patalpos atitinka akredituotos socialinės priežiūros teikimo reikalavimus (vertinamas rodiklis, jeigu paslaugoms teikti patalpos būtinos)

□ atitinka

□ neatitinka

□ pašalintas

□ nepašalintas

*Kriterijus vertinamas pagal pateiktus įstaigos dokumentus. Trūkstant specialistui informacijos dėl patalpų atitikimo akredituotos socialinės priežiūros paslaugų teikimo reikalavimams (jei paslaugoms teikti jos būtinos), gali apžiūrėti patalpas socialinės priežiūros paslaugų teikimo vietoje.

 

Išvada įvertinus įstaigos, pageidaujančios teikti akredituotą socialinę priežiūrą, atitikimą nustatytiems akredituotos socialinės priežiūros teikimo reikalavimams:  

 

□ įstaiga atitinka nustatytiems akredituotos socialinės priežiūros teikimo reikalavimams.

□ įstaiga neatitinka nustatytiems akredituotos socialinės priežiūros teikimo reikalavimams.

 

 

 

Skyriaus siūlymas Savivaldybės merui ar jo įgaliotam savivaldybės administracijos direktoriui:

 

□ priimti sprendimą dėl prašymo ir dokumentų vertinimo procedūros nutraukimo.

□ priimti sprendimą dėl teisės teikti akredituotą socialinę priežiūrą suteikimo.

 

Vertinimo pabaiga: _____________________

(data)

 

Skyriaus vedėjas                                                                                                       ____________________      ________________

(parašas) (vardas, pavardė)

 

________________________             ___________________                                                     ___________________________________      _

(pareigos)                                                (parašas)                                                                (vertinimą atlikusio darbuotojo vardas, pavardė)

 

 

 

 

_________________

 

 

part_736e9111d5594f9dad746a1dd170b5cd_end