LIETUVOS RESPUBLIKOS SUSISIEKIMO MINISTRAS
ĮSAKYMAS
DĖL LIETUVOS RESPUBLIKOS SUSISIEKIMO MINISTRO
2002 M. VASARIO 18 D. ĮSAKYMO NR. 3-66
„DĖL DIDŽIAUSIŲJŲ LEIDŽIAMŲ NAUDOJANTIS KELIAIS TRANSPORTO PRIEMONIŲ AR JŲ JUNGINIŲ TECHNINIŲ PARAMETRŲ APRAŠO PATVIRTINIMO“ PAKEITIMO
2022 m. balandžio 28 d. Nr. 3-214
Vilnius
P a k e i č i u Lietuvos Respublikos susisiekimo ministro 2002 m. vasario 18 d. įsakymą Nr. 3-66 „Dėl Didžiausiųjų leidžiamų naudojantis keliais transporto priemonių ar jų junginių techninių parametrų aprašo patvirtinimo“:
1. Pakeičiu preambulę ir ją išdėstau ją taip:
„Vadovaudamasis Lietuvos Respublikos kelių įstatymo 17 straipsnio 3 dalimi ir įgyvendindamas 1996 m. liepos 25 d. Tarybos direktyvą 96/53/EB, nustatančią tam tikrų Bendrijoje nacionaliniam ir tarptautiniam vežimui naudojamų kelių transporto priemonių didžiausius leistinus matmenis ir tarptautiniam vežimui naudojamų kelių transporto priemonių didžiausią leistiną masę, su paskutiniais pakeitimais, padarytais 2015 m. balandžio 29 d. Europos Parlamento ir Tarybos direktyva (ES) 2015/719,“.
2. Pakeičiu nurodytu įsakymu patvirtintą Didžiausiųjų leidžiamų naudojantis keliais transporto priemonių ar jų junginių techninių parametrų aprašą:
2.1. Pakeičiu 1 punktą ir jį išdėstau taip:
„1. Didžiausiųjų leidžiamų naudojantis keliais transporto priemonių ar jų junginių techninių parametrų aprašas (toliau – Aprašas) nustato M2, M3 kategorijų motorinių transporto priemonių (toliau – autobusai) ir jų O kategorijos priekabų, N2, N3 kategorijų motorinių transporto priemonių (toliau – krovininiai automobiliai) ir jų O, O3 ir O4 kategorijos priekabų ar puspriekabių ir jų junginių, taip pat traktorių, savaeigių mašinų ir jų junginių didžiausiąjį ilgį, plotį, aukštį, masę, ašies (ašių) apkrovą ir kitus techninius parametrus, leidžiamus transporto priemonei ar jų junginiui važiuojant keliais.“
2.2. Pakeičiu 2 punktą ir jį išdėstau taip:
2.3. Pakeičiu 3 punktą ir jį išdėstau taip:
2.4. Pakeičiu 4.10 papunktį ir jį išdėstau taip:
2.6. Pakeičiu 15.2 papunktį ir jį išdėstau taip:
2.7. Pakeičiu 15.4 papunktį ir jį išdėstau taip:
2.8. Papildau 15.41 papunkčiu:
2.9. Pakeičiu 15.6 papunktį ir jį išdėstau taip:
„15.6. turintys tris ir daugiau ašių, kai naudojami alternatyvieji degalai ir kai varančiosios ašies ratai suporinti ir jų pakaba pneumatinė ar jai lygiavertė arba kai kiekvienos varančiosios ašies ratai suporinti ir didžiausioji kiekvienos varančiosios ašies apkrova neviršija 9,5 t ir kai naudojama alternatyviųjų degalų technologija 27 t;“.
2.10. Papildau 15.61 papunkčiu:
2.11. Pakeičiu 17.6 papunktį ir jį išdėstau taip:
2.12. Papildau 17.61 papunkčiu:
2.13. Papildau 19.11 papunkčiu:
2.14. Papildau 19.12 papunkčiu:
2.15. Papildau 19.21 papunkčiu:
2.16. Papildau 19.22 papunkčiu:
2.17. Papildau 19.4.11 papunkčiu:
2.18. Papildau 19.4.12 papunkčiu:
2.19. Papildau 19.4.31 papunkčiu:
„19.4.31. 1,80 ≤ d ir kai didžiausioji leidžiamoji puspriekabės su sudvejintomis ašimis dvigubųjų ašių bendroji apkrovos masė – 20 t, o krovininio automobilio didžiausioji leidžiamoji masė – 18 t, ir jo varančiosios ašies ratai suporinti ir jų pakaba pneumatinė ar jai lygiavertė, kai naudojama netarši technologija 39 t;“.
2.20. Papildau 19.51 papunkčiu:
2.21. Papildau 19.52 papunkčiu:
2.22. Papildau 19.61 papunkčiu:
2.23. Papildau 19.62 papunkčiu:
2.24. Papildau 19.81 papunkčiu:
2.25. Papildau 19.82 papunkčiu:
2.26. Papildau 29 punktu:
„29. Transporto priemonės arba transporto priemonių junginiai gali viršyti Aprašo II skyriuje nurodytą didžiausiąjį leidžiamą ilgį, jei dėl kabinos konstrukcijos pagerėja aerodinaminės savybės ir energijos vartojimo efektyvumas, taip pat saugos savybės. Jei viršijamas transporto priemonių arba transporto priemonių junginių, kuriuose įrengtos tokios kabinos, ilgis, dėl to neturi padidėti Aprašo IV skyriuje nurodytos transporto priemonių didžiausiosios leidžiamos ašies (ašių) apkrovos.“