Mherbas

 

MARIJAMPOLĖS SAVIVALDYBĖS TARYBA

 

SPRENDIMAS

DĖL MARIJAMPOLĖS SAVIVALDYBĖS MERO REZERVO LĖŠŲ NAUDOJIMO TVARKOS APRAŠO PATVIRTINIMO

 

2023 m. gegužės 29 d. Nr. 1-133

Marijampolė

 

 

Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 15 straipsnio 4 dalimi, Lietuvos Respublikos biudžeto sandaros įstatymo 25 straipsniu, Marijampolės savivaldybės taryba nusprendžia:

1. Patvirtinti Marijampolės savivaldybės mero rezervo lėšų naudojimo tvarkos aprašą (pridedama).

2. Pripažinti netekusiu galios Marijampolės tarybos 2017 m. spalio 30 d. sprendimą Nr. 1-266 „Dėl Marijampolės savivaldybės administracijos direktoriaus rezervo lėšų naudojimo tvarkos patvirtinimo“ su visais pakeitimais.

 

 

 

Savivaldybės meras                                                                                                     Povilas Isoda


 

PATVIRTINTA

Marijampolės savivaldybės tarybos

2023 m. gegužės 29 d. sprendimu Nr. 1-133

 

 

MARIJAMPOLĖS SAVIVALDYBĖS MERO REZERVO LĖŠŲ NAUDOJIMO TVARKOS APRAŠAS

 

I SKYRIUS

BENDROSIOS NUOSTATOS

 

1. Marijampolės savivaldybės mero rezervo lėšų naudojimo tvarkos aprašas (toliau - Aprašas) reglamentuoja Savivaldybės mero rezervo lėšų naudojimą, skyrimą ir apskaitą savivaldybėje.

2. Marijampolės savivaldybės mero rezervas (toliau – Rezervas) yra savivaldybės biudžeto asignavimų dalis.

3. Rezervo dydis turi būti ne mažesnis kaip 0,25 procentai ir ne didesnis kaip 1 procentas patvirtintų Savivaldybės biudžeto pajamų (neįskaitant valstybės dotacijų savivaldybių biudžetams). Rezervas gali būti didesnis kaip 1 procentas, kai yra paskelbta valstybės ir (arba) savivaldybės lygio ekstremalioji situacija ir (arba) įvesta nepaprastoji padėtis.

4. Konkretus rezervo dydis nustatomas kasmet tvirtinant arba tikslinant einamųjų metų savivaldybės biudžetą.

 

II SKYRIUS

REZERVO LĖŠŲ NAUDOJIMAS

 

5. Rezervo lėšos naudojamos:

5.1. vienkartinėms pašalpoms mokėti asmenims, kurių gyvenamieji būstai ar patys asmenys nukentėjo dėl stichinės nelaimės, gaisro, avarijos ir pan.;

5.2. gaisrų, sprogimų ir kitų nelaimių padariniams likviduoti biudžetinėse įstaigose;

5.3. ekstremaliųjų situacijų padariniams likviduoti savivaldybės teritorijoje;

5.4. kitiems ekstremalių ir stichinių situacijų padariniams, kurių iš anksto negalima numatyti sudarant ir tvirtinant savivaldybės biudžetą, likviduoti savivaldybės teritorijoje.

 

III SKYRIUS

REZERVO LĖŠŲ SKYRIMAS

 

6. Fiziniai ir juridiniai asmenys (toliau – Asmenys), norintys gauti lėšų iš Rezervo, Savivaldybės merui ne vėliau kaip per 30 kalendorinių dienų nuo įvykio (gaisro, stichinės nelaimės) teikia motyvuotą prašymą (priedas), kuriame nurodomi duomenys apie Asmenis, pagrįsti skaičiavimai (sąmatos) ir (arba) išlaidas patvirtinančių dokumentų kopijos, Priešgaisrinės tarnybos pažyma (gaisro ar stichinės nelaimės atveju), banko sąskaitos numeris, į kurią bus pervedamos lėšos ir kita įvykį ar situaciją pagrindžianti informacija.

7. Rezervo lėšos Asmenims neskiriamos:

7.1. jei atitinkamos tarnybos pažymose dėl nukentėjusių pastatų ar turto nurodo, kad priežastis yra neatsargaus elgesys su ugnimi, savininkų aplaidumas ir pastatų nepriežiūra, priešgaisrinės saugos reikalavimų nesilaikymas;

7.2. jei pateikti ne visi Aprašo 6 punkte nurodyti dokumentai, pagrindžiantys II skyriuje nurodytas aplinkybes.

8. Prašymus nagrinėja Savivaldybės mero potvarkiu sudaryta komisija (toliau – Komisija).

9. Komisija veiklą vykdo vadovaudamasi mero potvarkiu patvirtintu Komisijos darbo reglamentu.

10. Komisija:

10.1. nagrinėja, ar prašyme nurodytos aplinkybės pagrįstos, ar atitinka Aprašo 5 punkte nurodytus tikslus ir sąlygas;

10.2. siekdama nustatyti Aprašo 5 punkte nurodytas aplinkybes, prireikus kreipiasi į kompetentingas institucijas, įstaigas, Savivaldybės administracijos struktūrinius padalinius, seniūnijų seniūnus dėl informacijos, būtinos nagrinėjant prašymą, gavimo;

10.3. išnagrinėjusi prašymą bei gautus dokumentus, parengia ir teikia Savivaldybės merui motyvuotą išvadą dėl lėšų skyrimo/neskyrimo iš Rezervo. Išvadoje siūlomų skirti lėšų dydis turi būti pagrįstas skaičiavimais ir (arba) išlaidas patvirtinančiais dokumentais bei kita gauta informacija.

11. Atsižvelgiant į Komisijos išvadą, Savivaldybės mero potvarkiu yra skiriamos lėšos iš Rezervo.

12. Jei lėšos skiriamos biudžetinei įstaigai, tai lėšų gavėjas privalo atsiskaityti per mėnesį po lėšų panaudojimo ir pateikti ataskaitos formą Nr. 2 (metinė, ketvirtinė), patvirtintą Lietuvos Respublikos finansų ministro 2008 m. gruodžio 31 d. įsakymu Nr. 1K-465 „Dėl Valstybės ir savivaldybių biudžetinių įstaigų ir kitų subjektų žemesniojo lygio biudžeto vykdymo ataskaitų sudarymo taisyklių ir formų patvirtinimo“, Marijampolės savivaldybės administracijos Buhalterijos skyriui.

13. Jei lėšos skiriamos privatiems asmenims, įstaigoms, organizacijoms ir pan., išskyrus biudžetines įstaigas, tai lėšų gavėjas su Marijampolės savivaldybės meru (lėšų teikėju) pasirašo lėšų panaudojimo sutartį. Lėšos turi būti naudojamos toms reikmėms, kurios nurodytos prašyme. Už lėšų panaudojimą pagal paskirtį atsako lėšų gavėjas.

 

IV SKYRIUS

REZERVO LĖŠŲ APSKAITA

 

14. Rezervo lėšų apskaitą tvarko Marijampolės savivaldybės administracijos Buhalterijos skyrius.

15. Nepanaudotos rezervo lėšos grąžinamos į Savivaldybės biudžetą.

16. Savivaldybės meras kartą per metus iki kitų metų birželio mėnesio 15 dienos privalo pateikti Tarybai mero rezervo lėšų panaudojimo ataskaitą.

 

 

________________

 

part_dc9fbf5caf414ed684ddb88a9151d823_end


 

Marijampolės savivaldybės mero

rezervo lėšų naudojimo tvarkos

aprašo

priedas

 

(Prašymo dėl paramos iš Marijampolės savivaldybės mero rezervo forma)

 

Fizinio asmens vardas, pavardė, gimimo data ar juridinis asmuo ( įmonės kodas)

 

Adresas

 

Telefonas, el. paštas

 

Marijampolės savivaldybės

merui

 

PRAŠYMAS

DĖL PARAMOS IŠ MARIJAMPOLĖS SAVIVALDYBĖS MERO REZERVO

 

_________________

(data)

Marijampolė

 

Prašau skirti paramą iš Marijampolės savivaldybės mero rezervo dėl

 

 

Lėšas pervesti į sąskaitą LT                                                    

 

PRIDEDAMA(pažymėkite pridedamą dokumentą):

1. Skaičiavimai (sąmata) ai (arba) pridedamos išlaidas patvirtinančių dokumentų kopijos;

2. Įvykio vietos nuotraukos;

3. Pažyma iš atitinkamos tarnybos (pvz.: Priešgaisrinės gelbėjimo tarnybos pažyma (gaisro ar stichinės nelaimės atveju);

4. Juridinių asmenų finansinės atskaitomybės dokumentai (jeigu prašymą teikia juridinis asmuo);

5. Kita (įrašyti)______________________________________________________

 

Esu informuota(-s), kad mano asmens duomenys tvarkomi vadovaujantis BDAR 6 straipsnio nuostatomis (tvarkyti duomenis būtina, kad būtų įvykdyta duomenų valdytojui taikoma teisinė prievolė (Reglamento 6 straipsnio 1 dalies c punktas) arba tvarkyti duomenis būtina siekiant atlikti užduotį, vykdomą viešojo intereso labui arba vykdant duomenų valdytojui pavestas viešosios valdžios funkcijas (Reglamento 6 straipsnio 1 dalies e punktas) arba tvarkyti duomenis būtina siekiant teisėtų duomenų valdytojo interesų (Reglamento 6 straipsnio 1 dalies f punktas).

 

 

 

 

(parašas)

 

(vardas, pavardė)

 

Jūsų asmens duomenų valdytojas: Marijampolės savivaldybės administracija (juridinio asmens kodas 188769113, adresas: J. Basanavičiaus a. 1, 68307 Marijampolė, tel. 8 343 90011, el. p. administracija@marijampole.lt). Marijampolės savivaldybės administracijos asmens duomenų apsaugos pareigūno kontaktai:. duomenu.apsauga@marijampole.lt

Su asmens duomenų tvarkymo taisyklėmis Marijampolės savivaldybės administracijoje galima susipažinti svetainėje  https://www.marijampole.lt/go.php/lit/Asmens-duomenu-apsauga/1

 

part_b11adeda75374f0286d108fb69e384ba_end