LIETUVOS RESPUBLIKOS SVEIKATOS APSAUGOS MINISTRAS

 

ĮSAKYMAS

DĖL PAPILDOMOSIOS IR ALTERNATYVIOSIOS SVEIKATOS PRIEŽIŪROS SPECIALISTŲ KVALIFIKACIJOS VERTINIMO KOMISIJOS PERSONALINĖS SUDĖTIES, VEIKLOS NUOSTATŲ IR DARBO REGLAMENTO PATVIRTINIMO

 

2020 m. lapkričio 17 d. Nr.  V-2632

Vilnius

 

Vadovaudamasis Lietuvos Respublikos papildomosios ir alternatyviosios sveikatos priežiūros įstatymo 22 straipsnio 2 dalimi:

1. T v i r t i n u:

1.1. Šios personalinės sudėties Papildomosios ir alternatyviosios sveikatos priežiūros specialistų kvalifikacijos vertinimo komisiją (toliau – Komisija):

1.1.1. Elena Ramelienė – Sveikatos priežiūros ir farmacijos specialistų kompetencijų centro laikinai vykdanti direktorės funkcijas, Kompetencijų ugdymo organizavimo skyriaus vedėja, Komisijos pirmininkė;

1.1.2. Saulė Umbrasienė – Valstybinės akreditacijos sveikatos priežiūros veiklai tarnybos prie Sveikatos apsaugos ministerijos Pacientų teisių priežiūros skyriaus vyriausioji specialistė, Komisijos pirmininkės pavaduotoja;

1.1.3. Rūta Bražiūnienė – Kosmetikų ir kosmetologų asociacijos atstovė;

1.1.4. Veslava Golnis – Sveikatos apsaugos ministerijos Visuomenės sveikatos departamento sveikatos saugos skyriaus patarėja;

1.1.5. Asta Keturkienė – Lietuvos sveikos gyvensenos ir natūralios (papildomosios ir alternatyviosios) medicinos rūmų atstovė;

1.1.6. Viktorija Kielė – Vilniaus universiteto Medicinos fakulteto Sveikatos mokslų instituto Slaugos katedros jaunesnioji asistentė;

1.1.7. Aušra Leskauskaitė – Studijų kokybės vertinimo centro Studijų vertinimo skyriaus patarėja;

1.1.8. Artūras Mažrimas – Klaipėdos universiteto lektorius;

1.1.9. Lina Šarkiene – Neįgaliųjų jojimo asociacijos atstovė.

1.2. Pridedamus:

1.2.1. Papildomosios ir alternatyviosios sveikatos priežiūros specialistų kvalifikacijos vertinimo komisijos veiklos nuostatus;

1.2.2. Papildomosios ir alternatyviosios sveikatos priežiūros specialistų kvalifikacijos vertinimo komisijos darbo reglamentą.

2. Pavedu:

2.1. Sveikatos priežiūros ir farmacijos specialistų kompetencijų centro lektorei Rimantei Kasiulaitytei vykdyti Komisijos sekretorės funkcijas;

2.3. įsakymo vykdymą kontroliuoti viceministrui pagal veiklos sritį.

3. N u s t a t a u, kad šis įsakymas įsigalioja 2021 m. sausio 1 d.

 

 

 

Laikinai einantis sveikatos apsaugos ministro pareigas                                               Aurelijus Veryga

 

 

PATVIRTINTA

Lietuvos Respublikos

sveikatos apsaugos ministro

2020 m. lapkričio 17  d.

įsakymu Nr. V-2632

 

PAPILDOMOSIOS IR ALTERNATYVIOSIOS SVEIKATOS PRIEŽIŪROS SPECIALISTŲ KVALIFIKACIJOS VERTINIMO KOMISIJOS VEIKLOS NUOSTATAI

 

I   SKYRIUS

BENDROSIOS NUOSTATOS

 

1.       Papildomosios ir alternatyviosios sveikatos priežiūros specialistų kvalifikacijos vertinimo komisijos (toliau – Komisija) veiklos nuostatai (toliau – Nuostatai) reglamentuoja Komisijos uždavinį ir funkcijas, teises, sudarymo tvarką, Komisijos narių pareigas..

2.       Komisija savo veikloje vadovaujasi Lietuvos Respublikos Konstitucija, Lietuvos Respublikos papildomosios ir alternatyviosios sveikatos priežiūros įstatymu (toliau – PASP įstatymas), Lietuvos Respublikos sveikatos sistemos įstatymu, Lietuvos Respublikos sveikatos priežiūros įstaigų įstatymu, Lietuvos Respublikos visuomenės sveikatos priežiūros įstatymu, Lietuvos Respublikos biomedicininių tyrimų etikos įstatymu, Lietuvos Respublikos gyvūnų gerovės ir apsaugos įstatymu, Lietuvos Respublikos pacientų teisių ir žalos sveikatai atlyginimo įstatymu, Nuostatais bei kitais Lietuvos Respublikos teisės aktais, reglamentuojančiais papildomosios ir alternatyviosios sveikatos priežiūros (toliau – PASP) paslaugų teikimą.

3.       Komisijos veikla grindžiama kolegialaus klausimų svarstymo, demokratijos, teisėtumo, lygiateisiškumo principais, taip pat asmenine Komisijos narių atsakomybe.

4.       Visa Komisijai pateikta informacija apie asmenis, įstaigą (įstaigas) ir (ar) specialistus, kuri įstatymų nustatyta tvarka laikoma konfidencialia, gali būti atskleista kitiems asmenims tik Europos Sąjungos ir Lietuvos Respublikos teisės aktuose, reguliuojančiuose tokios informacijos tvarkymą, nustatytais pagrindais ir tvarka.

5.       Nuostatuose vartojamos sąvokos ir jų apibrėžtys :

5.1.    Profesinė kompetencija – PASP specialisto funkcinis gebėjimas pagal turimą profesinę kvalifikaciją adekvačiai atlikti tam tikrą veiklą (užsiimti PASP praktika pagal licencijoje ar profesinės kvalifikacijos įgijimo dokumente nurodytą specialybę), turėti tos specialybės profesinei veiklai būtinų teorinių žinių, praktinių įgūdžių ir patirties.

5.2.    Kitos Nuostatuose vartojamos sąvokos atitinka PASP įstatyme ir Lietuvos Respublikos reglamentuojamųjų profesinių kvalifikacijų pripažinimo įstatyme vartojamas sąvokas.

 

SKYRIUS

KOMISIJOS UŽDAVINYS IR FUNKCIJOS

 

6.       Komisijos uždavinys – vertinti PASP specialistų profesinę kvalifikaciją ir profesinę kompetenciją ir priimti sprendimus dėl PASP specialistų vykdomos profesinės veiklos.

7.       Įgyvendindama jai pavestą uždavinį, Komisija atlieka šias funkcijas:

7.1.    priima sprendimus dėl ne valstybėse narėse įsisteigusių fizinių asmenų teisės laikinai ir kartais teikti PASP paslaugas;

7.2.    vertina ir pripažįsta fizinių asmenų, kurie iki PASP įstatymo įsigaliojimo teikė atitinkamas PASP paslaugas, tačiau neatitinka PASP įstatymo 10 straipsnio 1 dalyje nustatytų PASP specialisto profesinės kvalifikacijos reikalavimų, kompetencijas ir profesinę kvalifikaciją;

7.3.    vertina, ar PASP specialisto veiklos trūkumai arba veiksmai galėjo lemti ar lėmė žalą arba pavojų asmenų (pacientų) sveikatai, ir priima sprendimus, ar šie PASP specialisto veiklos trūkumai arba veiksmai gali būti laikomi PASP klaida arba šiurkščia PASP klaida.

 

II    SKYRIUS

KOMISIJOS TEISĖS

 

8.       Komisija, vykdydama jai pavestas funkcijas, turi teisę:

8.1.    kreiptis į valstybės ir savivaldybių institucijas, įstaigas, įmones, nevyriausybines ir tarptautines organizacijas bei nepriklausomus ekspertus ir gauti iš jų reikalingą informaciją ir metodinę pagalbą PASP klausimams spręsti;

8.2.    pasitelkti mokslo ir studijų institucijų, valstybės institucijų ir kitus specialistus, turinčius specialių žinių, kompetencijos bei praktinės patirties, kuriems privalo pateikti PASP specialisto su jo profesinės kompetencijos vertinimu susijusią informaciją, įskaitant ir asmens duomenis, ir prašyti Komisijos posėdyje pateikti nuomonę svarstomais klausimais, taip pat prašyti nuomonę pareikšti raštu;

8.3.    teikti pasiūlymus pagal savo kompetenciją sveikatos apsaugos ministrui PASP specialistų profesinės kvalifikacijos ir profesinės kompetencijos vertinimo ir tobulinimo klausimais.

 

III   SKYRIUS

KOMISIJOS SUDARYMO TVARKA

 

9.       Komisijos personalinę sudėtį tvirtina sveikatos apsaugos ministras. Komisiją sudaro:

9.1.    keturi valstybės institucijų ir įstaigų atstovai: trys Sveikatos apsaugos ministerijos ir (ar) jai pavaldžių įstaigų atstovai ir vienas Lietuvos Respublikos švietimo, mokslo ir sporto ministerijos ir (ar) jai pavaldžių įstaigų deleguotas atstovas;

9.2.    du atstovai iš mokslo ir studijų institucijų, vykdančių veiklą PASP srityje;

9.3.    trys atstovai iš atitinkamus PASP specialistus vienijančių asociacijų ir (arba) pacientų visuomeninių organizacijų (toliau – NVO).

10.     Komisiją techniškai aptarnauja sveikatos apsaugos ministro paskirtas Komisijos sekretorius (toliau – sekretorius), kuris nėra Komisijos narys.

11.     Nuostatų 9.3 papunktyje nurodyti atstovai iš NVO į Komisiją deleguojami šia tvarka:

11.1.  Sveikatos apsaugos ministerija kreipiasi į NVO prašydama deleguoti savo atstovus į Komisiją;

11.2.  deleguojant atstovą būtina pateikti raštu išdėstytą motyvaciją dėl deleguojamo asmens darbo Komisijoje, dokumentus, patvirtinančius deleguojamo asmens atitinkamą profesinę kompetenciją, kvalifikacijos įgijimo šaltinius ir atstovavimo patirtį (terminą) jį deleguojančioje NVO;

11.3.  jei nuo atitinkamų NVO į Komisiją deleguoti daugiau nei du atstovai, sveikatos apsaugos ministras įsakymu sudaro atrankos komisiją, kuri, atsižvelgdama į Nuostatų 11.1 papunktyje pateiktą informaciją (darbo patirtis PASP srityje, profesinė kompetencija, kvalifikacijos įgijimo šaltiniai ir t. t.), vykdo NVO deleguojamų atstovų atranką;

11.4.  jeigu Nuostatų 11.1 ir 11.2 papunkčiuose nustatyta tvarka į Komisijos sudėtį buvo deleguoti mažiau nei du atstovai, Sveikatos apsaugos ministerija gali kreiptis į konkrečias NVO dėl likusių narių delegavimo.

11.5.  Komisijos nariu gali būti tik nepriekaištingos reputacijos (pateikiama užpildyta Atitikties nepriekaištingos reputacijos reikalavimams deklaracijos forma, patvirtinta Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2018 m. lapkričio 28 d. nutarimu Nr. 1176 „Dėl Lietuvos Respublikos valstybės tarnybos įstatymo įgyvendinimo“) Lietuvos Respublikos pilietis, turintis aukštąjį universitetinį arba jam prilygintą išsilavinimą.

12.     Už informacijos apie deleguojamą atstovą tikrumą atsako deleguojanti įstaiga ar institucija ir pats deleguojamas atstovas.

13.     Komisijos nario įgaliojimai nutrūksta, kai:

13.1.  jis atsistatydina iš Komisijos;

13.2.  jį atšaukia deleguojanti įstaiga, institucija ar organizacija;

13.3.  jis miršta.

14.     Komisijos nario įgaliojimams nutrūkus, sveikatos apsaugos ministras išbraukia jį iš Komisijos sudėties.

15.     Nuostatuose nurodyta tvarka į laisvą vietą deleguojančios institucijos skiria naują Komisijos narį.

16.     Už Komisijos narių veiklą Komisijoje nemokama. Komisijos nariai už veiklą Komisijoje atsiskaito juos delegavusioms šalims.

 

IV   SKYRIUS

KOMISIJOS NARIŲ PAREIGOS

 

17.     Komisijos narys privalo:

17.1.  užpildyti ir pasirašyti pasižadėjimą neviešinti įstatymų nustatyta tvarka konfidencialios informacijos (Nuostatų priedas) ir pateikti jį Komisijos pirmininkui;

17.2.  nedalyvauti (nusišalinti) rengiant, svarstant ar priimant siūlymus arba kitaip darant įtaką jų priėmimui, jei šie siūlymai sukelia viešųjų ir privačių interesų konfliktą;

18.     Komisijos posėdžiuose nevykdyti Lietuvos Respublikos lobistinės veiklos įstatyme nustatytos lobistinės veiklos.

 

V    SKYRIUS

BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS

 

19.     Komisija veiklą vykdo PASP specialistų kvalifikacijos vertinimo komisijos darbo reglamento, kurį tvirtina sveikatos apsaugos ministras, nustatyta tvarka.

_________________________

 

Papildomosios ir alternatyviosios sveikatos

priežiūros specialistų kvalifikacijos vertinimo

komisijos veiklos nuostatų

priedas

 

 

KONFIDENCIALUMO LAIKYMOSI PASIŽADĖJIMAS

 

 

____________

(data)

Vilnius

 

 

Aš,_________________________________________________________________

(vardas, pavardė, pareigos)

 

1. Pripažįstu, kad atlikdamas (-a) visas pareigas, kurias man gali tekti vykdyti Papildomosios ir alternatyviosios sveikatos priežiūros specialistų kvalifikacijos vertinimo komisijoje, galiu gauti konfidencialios informacijos, kuri yra išskirtinė Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministerijos nuosavybė.

2. Pasižadu:

2.1. saugoti duomenis, sudarančius konfidencialią informaciją, ir neskleisti konfidencialios informacijos tretiesiems asmenims nei veiklos metu Papildomosios ir alternatyviosios sveikatos priežiūros specialistų kvalifikacijos vertinimo komisijoje, nei pasibaigus veiklos laikotarpiui, neatsižvelgiant į priežastis, išskyrus atvejus, kai:

2.1.1. konfidenciali informacija gali būti atskleidžiama Sveikatos apsaugos ministerijos darbuotojams, kurie, vykdydami darbo funkcijas, turi teisę susipažinti su konfidencialia informacija;

2.1.2. to reikalauja Lietuvos Respublikos teisės aktai;

2.2. saugoti sužinotą konfidencialią informaciją ir imtis reikiamų priemonių, kad konfidenciali informacija nebūtų prieinama ir atskleista tretiesiems asmenims;

2.3. naudoti gautą konfidencialią informaciją išimtinai tik Sveikatos apsaugos ministerijos interesais;

2.4. konfidencialios informacijos nekopijuoti, nefotografuoti arba kitu būdu nedauginti, nedaryti jokių pakeitimų ir nenaudoti asmeniniams tikslams arba savo šeimos, giminaičių arba trečiųjų asmenų interesais;

2.5. saugoti man patikėtus dokumentus, kuriuose yra duomenų, sudarančių konfidencialią informaciją, taip, kad tretieji asmenys neturėtų galimybės su jais susipažinti arba jais pasinaudoti.

3. Esu įspėtas (-a), kad, pažeidęs šį pasižadėjimą, turėsiu atlyginti padarytą žalą Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka ir kad už konfidencialios informacijos atskleidimą man gali būti taikoma Lietuvos Respublikos teisės aktų numatyta atsakomybė.

 

 

___________________________________

(parašas)      (vardas, pavardė)

 

PATVIRTINTA

Lietuvos Respublikos

sveikatos apsaugos ministro

2020 m. lapkričio 17 d.

įsakymu Nr. V-2632

 

PAPILDOMOSIOS IR ALTERNATYVIOSIOS SVEIKATOS PRIEŽIŪROS SPECIALISTŲ KVALIFIKACIJOS VERTINIMO KOMISIJOS DARBO REGLAMENTAS

 

I      SKYRIUS

BENDROSIOS NUOSTATOS

 

1.       Papildomosios ir alternatyviosios sveikatos priežiūros specialistų kvalifikacijos vertinimo komisijos darbo reglamentas (toliau – reglamentas) nustato Papildomosios ir alternatyviosios sveikatos priežiūros specialistų kvalifikacijos vertinimo komisijos (toliau – Komisija) darbo tvarką.

2.       Komisija savo veikloje vadovaujasi Lietuvos Respublikos Konstitucija, Lietuvos Respublikos papildomosios ir alternatyviosios sveikatos priežiūros įstatymu (toliau – PASP įstatymas), Lietuvos Respublikos sveikatos sistemos įstatymu, Lietuvos Respublikos sveikatos priežiūros įstaigų įstatymu, Lietuvos Respublikos visuomenės sveikatos priežiūros įstatymu, Lietuvos Respublikos biomedicininių tyrimų etikos įstatymu, Lietuvos Respublikos gyvūnų gerovės ir apsaugos įstatymu, Lietuvos Respublikos pacientų teisių ir žalos sveikatai atlyginimo įstatymu, Komisijos veiklos nuostatais, sveikatos apsaugos ministro patvirtintu Papildomosios ir alternatyviosios sveikatos priežiūros specialistų kompetencijos ir profesinės kvalifikacijos įvertinimo tvarkos aprašu, reglamentu bei kitais Lietuvos Respublikos teisės aktais, reglamentuojančiais papildomosios ir alternatyviosios sveikatos priežiūros (toliau – PASP) paslaugų teikimą.

3.       Visi Komisijos nariai privalo pasirašyti nešališkumo deklaraciją (1 priedas)

 

II    SKYRIUS

KOMISIJOS DARBO ORGANIZAVIMAS

 

4.       Komisijos darbo forma yra posėdžiai. Komisijos posėdžius šaukia ir jiems pirmininkauja Komisijos pirmininkas, o jo nesant – Komisijos pirmininko pavaduotojas. Komisijos pirmininką ir jo pavaduotoją įsakymu skiria Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministras (toliau – ministras).

5.       Komisiją techniškai aptarnauja Komisijos sekretorius (toliau – sekretorius), kurį skiria ministras. Sekretoriumi skiriamas įstaigos ar organizacijos, kurios darbuotojas yra Komisijos pirmininkas, darbuotojas. Sekretorius nėra Komisijos narys.

6.       Posėdžiai šaukiami prireikus, tačiau ne vėliau kaip 30 dienų nuo prašymo, susijusio su Komisijos kompetencijai priskirtų klausimų nagrinėjimu (2 priedas), gavimo dienos. Komisijos pirmininko arba jo pavaduotojo (jeigu Komisijos pirmininkas dėl objektyvių priežasčių negali atlikti savo funkcijų) iniciatyva gali būti organizuojama Komisijos narių apklausa elektroniniu būdu, nerengiant posėdžio.

7.       Į Komisijos posėdžius patariamojo balso teise gali būti kviečiami mokslo ir studijų institucijų, valstybės institucijų ir kiti specialistai, turintys specialių žinių, kompetencijos bei praktinės patirties (toliau – ekspertai), ir prašyti Komisijos posėdyje pateikti nuomonę svarstomais klausimais, taip pat prašyti nuomonę pareikšti raštu. Teisę siūlyti kviesti ekspertus turi kiekvienas Komisijos narys. Galutinį sprendimą dėl kviečiamų ekspertų priima Komisijos pirmininkas.

8.       Pranešime apie Komisijos posėdį turi būti nurodoma posėdžio data, laikas ir vieta, taip pat – darbotvarkės projektas, kuriame pateikiami svarstytini klausimai.

9.       Sekretorius rengia medžiagą posėdžiams, protokoluoja posėdžius, informuoja suinteresuotus asmenis apie Komisijos priimtus sprendimus, atsižvelgdamas į Komisijos siūlymus, rengia Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministro įsakymų, sprendimų projektus.

10.     Komisijos pirmininkas rengia Komisijos posėdžio darbotvarkės projektą, nurodo pranešėjus bei kviečiamus į Komisijos posėdį ekspertus ir kitus asmenis. Pasirašytą darbotvarkę kartu su posėdyje svarstoma medžiaga sekretorius ne vėliau kaip likus 5 darbo dienoms išsiunčia Komisijos nariams, o pranešėjams bei kviečiamiems į posėdį ekspertams ir kitiems asmenims – tik su jų klausimu susijusią medžiagą. Visi suinteresuoti darbotvarkėje nurodytais klausimais asmenys turi teisę savo pasiūlymus ir pastabas Komisijai raštu arba elektroniniu paštu pateikti ne vėliau kaip likus 2 darbo dienoms iki Komisijos posėdžio. Komisijos pirmininkas įvertina suinteresuotųjų asmenų pateiktą informaciją ir esminius siūlymus įtraukia į darbotvarkę. Komisijos posėdžiuose dalyvausiančių kviestinių asmenų sąrašą tvirtina Komisijos pirmininkas. Komisijos narius, pranešėjus ir kviestinius asmenis raštu arba elektroniniu paštu kviečia sekretorius.

11.     Nedalyvaujantys posėdyje Komisijos nariai gali raštu arba elektroniniu paštu pareikšti nuomonę svarstomais klausimais. Jų nuomonė paskelbiama posėdžio metu.

12.     Komisijos posėdžio pradžioje pritariama posėdžio darbotvarkei. Komisijos pirmininkui ar Komisijos nariui pasiūlius ir Komisijos nariams pritarus, darbotvarkė gali būti papildoma naujais klausimais.

13.     Komisijos posėdis yra teisėtas, jeigu jame dalyvauja ne mažiau kaip 1/2 visų Komisijos narių. Elektroniniu būdu vykstantis posėdis yra teisėtas, jei jame dalyvauja (pareiškia nuomonę) ne mažiau kaip 1/2 visų Komisijos narių. Komisijos posėdyje negalintis dalyvauti Komisijos narys ne vėliau kaip likus 1 darbo dienai iki posėdžio pradžios turi pranešti apie tai Komisijos pirmininkui ir (ar) sekretoriui.

 

III   SKYRIUS

SPRENDIMŲ PRIĖMIMO TVARKA

 

14.     Komisijos siūlymai laikomi priimtais, jei už juos balsavo ne mažiau kaip 1/2 visų komisijos posėdyje dalyvaujančių narių. Sprendimai priimami atviru balsavimu posėdžio metu arba vykdant elektroninę Komisijos narių apklausą – paprasta elektroninėje apklausoje dalyvaujančių (pareiškusių savo nuomonę) Komisijos narių balsų dauguma. Sprendimai gali būti priimami ir mišriuoju būdu, kai dalis Komisijos narių balsuoja posėdžio metu, o kita dalis – vykdant elektroninę apklausą. Sprendžiant klausimus elektroniniu būdu, Komisijos nariai savo nuomonę svarstomais klausimais gali pareikšti per sekretoriaus elektroniniame laiške nurodytą terminą, kuris negali būti ilgesnis nei 3 darbo dienos nuo elektroninio laiško išsiuntimo dienos. Komisijos posėdyje negalintis dalyvauti Komisijos narys savo nuomonę Komisijos pirmininkui tiesiogiai ar per sekretorių gali pateikti iki posėdžio likus ne vėliau kaip 1 darbo dienai (toks asmuo laikomas dalyvaujantis Komisijos posėdyje). Jei balsai pasiskirsto po lygiai, sprendimą lemia Komisijos pirmininko balsas.

15.     Komisijos nariai, nesutinkantys su posėdyje priimtu sprendimu, turi teisę Komisijos priimtą sprendimą skųsti ministrui per 5 darbo dienas nuo sprendimo gavimo dienos. Skundas išnagrinėjamas Lietuvos Respublikos viešojo administravimo įstatymo nustatyta tvarka ir terminais. Kol skundas nėra išnagrinėtas, Komisijos sprendimo vykdymas yra sustabdomas.

16.     Komisijos narys privalo nusišalinti, kai posėdyje svarstomi klausimai, galintys sukelti viešųjų ir privačių interesų konfliktą, o jeigu jis to nepadaro, sprendimą nušalinti Komisijos narį nuo atitinkamo klausimo svarstymo priima Komisijos pirmininkas. Apie nusišalinimą ar nušalinimą pažymima Komisijos posėdžio protokole.

17.     Komisijos posėdžiai protokoluojami. Protokole nurodoma data, posėdžio dalyviai, posėdžio darbotvarkė, nagrinėtų klausimų esmė ir pasiūlymai (nutariamoji dalis), priimti sprendimai ir šių sprendimų motyvai, už ir prieš kiekvieną iš sprendimų balsavę Komisijos nariai, Komisijos narių nusišalinimai ir atskirosios nuomonės. Posėdžius techniškai aptarnauja ir protokolą rašo sekretorius, jį pasirašo Komisijos pirmininkas ir sekretorius. Protokolui suteikiamas eilės numeris pagal bendrąją numeraciją nuo metų pradžios iki metų pabaigos. Komisijai sprendžiant klausimus elektroniniu būdu, prie protokolo pridedamos Komisijos narių elektroninių laiškų kopijos. Komisijos protokolai (originalai) kartu su svarstyto klausimo medžiaga saugomi teisės aktų nustatyta tvarka.

 

IV   SKYRIUS

BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS

 

18.     Komisijos veiklos klausimai, neaptarti reglamente, sprendžiami daugumos Komisijos posėdyje dalyvaujančių Komisijos narių sutarimu.

__________________

 

Papildomosios ir alternatyviosios sveikatos

priežiūros specialistų kvalifikacijos vertinimo

komisijos darbo reglamento

1 priedas

 

 

NEŠALIŠKUMO DEKLARACIJA

 

 

____________

(data)

Vilnius

 

 

Aš,_____________________________________________________________________,

(vardas, pavardė, pareigos)

atlikdamas (-a) Papildomosios ir alternatyviosios sveikatos priežiūros specialistų kvalifikacijos vertinimo komisijos nario (-ės) funkcijas, pasižadu:

1.       Laikytis lygiateisiškumo, nešališkumo, skaidrumo, konfidencialumo principų bei objektyviai atlikti man, kaip Papildomosios ir alternatyviosios sveikatos priežiūros specialistų kvalifikacijos vertinimo komisijos nariui (-ei), pavestas funkcijas.

2.       Nusišalinti, jeigu dėl Papildomosios ir alternatyviosios sveikatos priežiūros specialistų kvalifikacijos vertinimo komisijos posėdyje svarstomo klausimo galėtų kilti viešųjų ir privačių interesų konfliktas.

 

___________________________________

(parašas)            (vardas, pavardė)

 

Papildomosios ir alternatyviosios

sveikatos priežiūros specialistų

kvalifikacijos vertinimo komisijos darbo

reglamento

2 priedas

 

(Prašymo dėl profesinės kvalifikacijos vertinimo forma)

 

___________________________________________________________________________

(fizinio asmens vardas, pavardė ir kontaktinė informacija arba juridinio asmens pavadinimas, kontaktinė informacija)

 

Papildomos ir alternatyviosios sveikatos priežiūros specialistų
kvalifikacijos vertinimo komisijai

 

PRAŠYMAS

DĖL PROFESINĖS KVALIFIKACIJOS VERTINIMO

 

202___ m. ___________________ ____ d. Nr. _______

 

Prašymo įvertinti papildomos ir alternatyviosios sveikatos priežiūros specialisto profesinę kvalifikaciją ir (arba) profesinę kompetenciją priežastis (pagal Lietuvos Respublikos papildomos ir alternatyviosios sveikatos priežiūros įstatymo (toliau – įstatymas) atitinkamus straipsnius:

– teisės laikinai ir kartais teikti papildomos ir alternatyviosios sveikatos priežiūros paslaugas suteikimas fiziniam asmeniui (įstatymo 15 str. 2 d.);

– papildomos ir alternatyviosios sveikatos priežiūros specialisto profesinės kompetencijos ir profesinės kvalifikacijos vertinimas, kai asmuo neturi reikiamos profesinės kvalifikacijos (įstatymo 25 str. 3 d.);

– papildomos ir alternatyviosios sveikatos priežiūros specialisto veiklos trūkumų ir veiksmų vertinimas siekiant įvertinti, ar jie galėjo lemti arba lėmė žalą ar pavojų asmenų (pacientų) sveikatai (įstatymo 22 str. 1 d.).

 

Informacija apie fizinį asmenį:

Pilietybė:

– Lietuvos Respublikos

– kitos šalies (nurodyti):

Asmens kodas

Gimimo data

Vardas, pavardė, ankstesnės pavardės, jei nesutampa pateikiamuose dokumentuose įrašytos pavardės:

 

Mokslo ir studijų institucijos pavadinimas:

 

Jei yra, formalios kvalifikacijos įrodymo dokumento numeris, išdavimo data, įstojimo į mokslo ir studijų instituciją data:

 

Įgyta profesinė kvalifikacija:

 

Papildomos ir alternatyviosios sveikatos priežiūros, kurią asmuo vykdo ar pageidauja vykdyti, sritis, grupė, pogrupis:

– Sveikatos rekreacija

– Natūralioji ir liaudies medicina

– kūno priežiūros paslaugos, skirtos gerai psichofizinei būklei užtikrinti;

– veido priežiūros paslaugos, skirtos gerai psichofizinei būklei užtikrinti.

– biologinio poveikio paslaugos;

– kūno (kontaktinio) poveikio paslaugos;

– paslaugos, kurias teikiant naudojami gyvūnai;

– meno terapijos paslaugos;

– Rytų medicinos sistemų paslaugos.

Teikiamos paslaugos pavadinimas

 

Bendras praktikuojamos veiklos stažas

 

Licencijos numeris ir išdavimo data (jei išduota)

 

 

PRIDEDAMA:

1.                                                                                                                                             .

2.                                                                                                                                             .

3.                                                                                                                                             .

 

 

(pareigos)                                                        (parašas)                                                    (vardas, pavardė)

 

 

Papildomos ir alternatyviosios medicinos specialistų kvalifikacijos vertinimo komisijos spendimas

 

(pildo Komisijos sekretorius)

 

Posėdžio data __________________________

 

Protokolo numeris ______________________

 

Vertinti pateikti dokumentai dėl ______________________________________________________

(vardas, pavardė)

– teisės laikinai ir kartais teikti papildomos ir alternatyviosios sveikatos priežiūros paslaugas suteikimo (įstatymo 15 str. 2 d.)

– profesinės kompetencijos ir profesinės kvalifikacijos pripažinimo, kai asmuo neturi reikiamos profesinės kvalifikacijos (įstatymo 25 str. 3 d.)

– veiklos trūkumų ir veiksmų siekiant įvertinti, ar jie galėjo lemti arba lėmė žalą ar pavojų asmenų (pacientų) sveikatai (įstatymo 22 str. 1 d.)

Vertinimo išvada:

teisė laikinai ir kartais teikti papildomos ir alternatyviosios sveikatos priežiūros paslaugas:

– suteikiama

– nesuteikiama

profesinė kompetencija ir profesinė kvalifikacija:

– pripažinta ir PASP specialistas paslaugas gali teikti iki 2024 m. gruodžio 31 d.;

– nepripažinta

PASP specialisto veiklos trūkumai ar veiksmai, galėję lemti arba lėmę žalą ar pavojų (paciento) gyvybei ir sveikatai:

– yra PASP klaida

– yra šiurkšti PASP klaida

– nėra klaida

Komentarai:

 

Komentarai:

Komentarai:

 

Komisijos pirmininkas                                                                                                                            

 

Komisijos sekretorius