DRUSKININKŲ SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS DIREKTORIUS
ĮSAKYMAS
DĖL LAIKINOSIOS PALAIKŲ PERKĖLIMO, LAIDOJIMO VIETŲ ĮAMŽINIMO ARBA PAŽYMĖJIMO KOMISIJOS SUDARYMO IR NUOSTATŲ PATVIRTINIMO
2019-05-06 Nr. V35-365
Druskininkai
Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 29 straipsnio 8 dalies 2 punktu, Rezistentų ir kitų asmenų, nužudytų okupacinių režimų metu, palaikų perkėlimo, laidojimo vietų įamžinimo arba pažymėjimo tvarkos aprašo, patvirtinto Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2016 m. liepos 20 d. nutarimu Nr. 761 „Dėl rezistentų ir kitų asmenų, nužudytų okupacinių režimų metu, palaikų perkėlimo, laidojimo vietų įamžinimo arba pažymėjimo tvarkos aprašo patvirtinimo“ 6 punktu bei atsižvelgdama į Lietuvos gyventojų genocido ir rezistencijos tyrimo centro 2019-03-14 raštą Nr. 13R-127, Kultūros paveldo departamento prie Kultūros ministerijos Alytaus skyriaus 2019-04-15 raštą Nr. (1.27-A)2A-225, Nacionalinio visuomenės sveikatos centro prie Sveikatos apsaugos ministerijos Alytaus departamento 2019-04-10 raštą Nr. (1-061.9E)2-17748, Lietuvos politinių kalinių ir tremtinių sąjungos Druskininkų skyriaus 2019-04-26 raštą:
1. S u d a r a u Laikinąją palaikų perkėlimo, laidojimo vietos įamžinimo arba pažymėjimo komisiją (toliau - Komisija):
Komisijos pirmininkas – |
Antanas Krancevičius, Druskininkų savivaldybės administracijos Leipalingio seniūnijos seniūnas. |
|
Komisijos pirmininko pavaduotoja – |
Laima Žukauskaitė, Druskininkų savivaldybės Leipalingio progimnazijos A. Volungevičiaus vardo kraštotyros muziejaus mokytoja konsultantė. |
|
Nariai : |
Gintarė Jakubonienė, Lietuvos gyventojų genocido ir rezistencijos tyrimo centro Memorialinio departamento direktorė; |
|
|
Eugenijus Peikštenis, Lietuvos gyventojų genocido ir rezistencijos tyrimo centro Memorialinio departamento direktoriaus vyresnysis patarėjas; |
|
|
Angelė Priekulienė, Lietuvos politinių kalinių ir tremtinių sąjungos Druskininkų skyriaus narė; |
|
|
Alius Baranauskas, Kultūros paveldo departamento prie Kultūros ministerijos Alytaus skyriaus vedėjas; |
|
|
Dalia Lungevičienė, Kultūros paveldo departamento prie Kultūros ministerijos Alytaus skyriaus vyriausioji specialistė; |
|
|
Gintaras Vitkus, SJ kunigas jėzuitas, plk.ltn. J. Vitkaus Kazimieraičio vaikaitis, draugijos J. Vitkui- Kazimieraičiui atminti narys; |
|
|
Ernestas Kuckailis, Lietuvos kariuomenės Sausumos pajėgų Juozo Lukšos mokymo centro Paramos ginklų kursų ekspertas; |
|
|
Stasė Malokviejienė, Nacionalinio visuomenės sveikatos centro prie Sveikatos apsaugos ministerijos Alytaus departamento Druskininkų skyriaus vyriausioji specialistė, laikinai vykdanti Druskininkų skyriaus vedėjo pareigas, jai nesant Zita Gaidytė, Nacionalinio visuomenės sveikatos centro prie Sveikatos apsaugos ministerijos Alytaus departamento Druskininkų skyriaus vyriausioji specialistė; |
|
|
Jurgita Kabašinskienė, Nacionalinio visuomenės sveikatos centro prie Sveikatos apsaugos ministerijos Alytaus departamento Vidaus administravimo skyriaus vyriausioji specialistė. |
PATVIRTINTA
Druskininkų savivaldybės administracijos direktoriaus
2019 m. gegužės 6 d. įsakymu Nr. V35-365
LAIKINOSIOS PALAIKŲ PERKĖLIMO, LAIDOJIMO VIETŲ ĮAMŽINIMO ARBA PAŽYMĖJIMO KOMISIJOS NUOSTATAI
I SKYRIUS
BENDROSIOS NUOSTATOS
1. Laikinosios palaikų perkėlimo, laidojimo vietų įamžinimo arba pažymėjimo komisijos (toliau – Komisija) nuostatai (toliau – Nuostatai) nustato Komisijos uždavinį, sudėtį ir darbo organizavimą.
2. Komisija savo veikloje vadovaujasi Lietuvos Respublikos Konstitucija, Lietuvos Respublikos įstatymais, Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2016 m. liepos 20 d. nutarimu Nr.761 „Dėl rezistentų ir kitų asmenų, nužudytų okupacinių režimų metu, palaikų perkėlimo, laidojimo vietų įamžinimo arba pažymėjimo tvarkos aprašo patvirtinimo“, kitais įstatymais, nutarimais, Savivaldybės vykdomosios institucijos sprendimais ir šiais Nuostatais.
II SKYRIUS
KOMISIJOS UŽDAVINYS
III SKYRIUS
KOMISIJOS SUDĖTIS IR DARBO ORGANIZAVIMAS
5. Komisija sudaroma iš šių atstovų:
6. Komisijos pirmininkas:
6.1. savo iniciatyva arba suinteresuotų organizacijų siūlymu organizuoja Komisijos posėdžius ir jiems vadovauja;
7. Komisijos pirmininkui negalint dalyvauti posėdyje, Komisijos pirmininko funkcijas atlieka Komisijos pirmininko pavaduotojas.
9. Posėdžiuose dalyvauja Komisijos nariai, posėdžio sekretorius ir Komisijos sprendimu pakviesti su posėdžio darbotvarkėje svarstomais klausimais susiję asmenys (institucijų, įmonių ar organizacijų atstovai, specialistai, ekspertai ir pan.). Komisijos posėdžiai yra uždari.
10. Komisijos posėdžiai yra teisėti (kvorumas yra), jei juose dalyvauja daugiau negu pusė Komisijos narių.
11. Komisijos narys neturi teisės balsuoti svarstomu klausimu, jeigu jis ar jo artimi asmenys (tėvai (įtėviai), vaikai (įvaikiai), broliai (įbroliai), seserys (įseserės), seneliai, vaikaičiai, sutuoktinis, sugyventinis, partneris, kai partnerystė įregistruota įstatymų nustatyta tvarka, taip pat sutuoktinio, sugyventinio, partnerio, kai partnerystė įregistruota įstatymų nustatyta tvarka, vaikai, vaikų, brolių, seserų, vaikaičių sutuoktiniai, sugyventiniai partneriai, kai partnerystė įregistruota įstatymų nustatyta tvarka) yra asmeniškai suinteresuoti sprendimo rezultatais.
12. Komisijos narys turi teisę balsuoti raštu ir (ar) elektroniniu paštu dėl iš anksto paskelbto posėdžio darbotvarkės klausimo ir suformuluoto sprendimo projekto ir pateikti savo sprendimą ne vėliau kaip iki posėdžio pradžios Komisijos pirmininkui, o jo nesant, Komisijos pirmininko pavaduotojui arba Komisijos sekretoriui.
13. Komisijos sprendimai priimami Komisijos narių balsų dauguma. Sprendimas laikomas priimtu, jei esant kvorumui „už“ sprendimą balsuoja daugiau nei pusė Komisijos posėdyje dalyvaujančių Komisijos narių (įskaitant ir raštu (elektroniniu paštu) balsuojančius Komisijos narius). Komisijos nario balsavimas raštu (elektroniniu paštu) yra įskaitomas į posėdžio kvorumą ir posėdžio rezultatus. Balsams pasiskirsčius po lygiai, lemia Komisijos pirmininko arba jo funkcijas atliekančio Komisijos pirmininko pavaduotojo balsas.
14. Komisijos sprendimai įforminami Komisijos posėdžio protokolu (toliau – protokolas). Posėdžius techniškai aptarnauja, juos organizuoja ir surašo posėdžių protokolus Komisijos sekretorius. Protokolą pasirašo Komisijos pirmininkas ir sekretorius.