PanevezioHerbas

 

PANEVĖŽIO MIESTO SAVIVALDYBĖS TARYBA

 

SPRENDIMAS

DĖL PANEVĖŽIO MIESTO SAVIVALDYBĖS VERSLO PLĖTROS SĄLYGŲ GERINIMO PROJEKTŲ KONKURSO TVARKOS APRAŠO PATVIRTINIMO

 

2020 m. vasario 20 d. Nr. 1-48

Panevėžys

 

 

Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 6 straipsnio 23 ir 38 punktais, 7 straipsnio 18 punktu, 50 straipsnio 3 dalimi, atsižvelgdama į Panevėžio miesto plėtros 2014–2020 metų strateginį planą, patvirtintą Panevėžio miesto savivaldybės tarybos 2013 m. spalio 10 d. sprendimu Nr. 1-280, Panevėžio miesto savivaldybės taryba n u s p r e n d ž i a:

Patvirtinti Panevėžio miesto savivaldybės verslo plėtros sąlygų gerinimo projektų konkurso tvarkos aprašą (pridedama).

 

 

 

Savivaldybės mero pavaduotojas

laikinai einantis Savivaldybės mero pareigas                                                          Valdemaras Jakštas

 

 

PATVIRTINTA

Panevėžio miesto savivaldybės tarybos

2020 m. vasario 20 d. sprendimu Nr. 1-48

 

 

PANEVĖŽIO MIESTO SAVIVALDYBĖS VERSLO PLĖTROS SĄLYGŲ GERINIMO PROJEKTŲ KONKURSO TVARKOS APRAŠAS

 

I SKYRIUS

BENDROSIOS NUOSTATOS

 

1. Panevėžio miesto savivaldybės verslo plėtros sąlygų gerinimo projektų konkurso tvarkos aprašas (toliau – Aprašas) reglamentuoja verslo plėtros sąlygų gerinimo projektų finansavimo konkurso (toliau – Konkursas) tikslus ir uždavinius, Konkurso organizavimo ir paraiškų teikimo sąlygas, tinkamas ir netinkamas finansuoti išlaidas, paraiškų vertinimo, projekto finansavimo, vykdymo ir kontrolės, atsiskaitymo už skirtas lėšas tvarką.

2. Tvarkos apraše vartojamos sąvokos atitinka Lietuvos Respublikos teisės aktuose vartojamas sąvokas.

3. Lėšos projektams finansuoti numatomos Panevėžio miesto savivaldybės (toliau – Savivaldybė) Ekonominės plėtros ir verslo skatinimo programoje (5 programa).

4. Konkursą organizuoja Savivaldybės administracijos Miesto plėtros skyrius.

5. Organizuodama Konkursą Savivaldybė įgyvendina savarankiškąją funkciją (sąlygų verslo ir turizmo plėtrai sudarymas ir šios veiklos skatinimas) ir valstybinę funkciją (dalyvavimas rengiant ir įgyvendinant darbo rinkos politikos priemones ir gyventojų užimtumo programas).

6. Konkurso tikslas – didinti Panevėžio konkurencingumą ir skatinti darbo vietų Panevėžyje kūrimą sudarant patrauklias sąlygas verslo ir investicijų plėtrai.

7. Konkurso uždaviniai:

7.1. gerinti verslo sąlygas Panevėžyje ir didinti Panevėžio investicinį patrauklumą;

7.2. skatinti verslo ir investicijų plėtrą prioritetinėse Panevėžio ekonominės specializacijos srityse;

7.3. stiprinti bendradarbiavimą tarp viešojo sektoriaus institucijų, švietimo ir mokslo įstaigų, asocijuotų verslo struktūrų ir kitų susijusių šalių, siekiant Panevėžyje išvystyti verslui palankią ekosistemą;

7.4. skatinti aukštos pridėtinės vertės darbo vietų kūrimą.

 

II SKYRIUS

KONKURSO ORGANIZAVIMAS IR PARAIŠKŲ TEIKIMAS

 

8. Informacija apie Konkursą skelbiama Savivaldybės interneto svetainėje (www.panevezys.lt).

9. Skelbime nurodoma ši informacija:

9.1. Konkurso organizatorius ir pavadinimas;

9.2. Konkurso tikslai ir uždaviniai, projektų rezultatams keliami rodikliai, reikalavimai pareiškėjams, paraiškų vertinimo kriterijai, finansavimo intensyvumas, projekto įgyvendinimo laikotarpis;

9.3. paraiškų rengimo ir pateikimo tvarka ir terminai;

9.4. darbuotojų, atsakingų už paraiškų priėmimą ir informacijos teikimą, kontaktiniai duomenys ir informacijos teikimo tvarka;

9.5. privalomi pateikti dokumentai ir kita reikalinga informacija.

10. Projektų rezultatams keliamus rodiklius nustato kompetentinga komisija (toliau – Komisija), kurios sudėtį įsakymu tvirtina Savivaldybės administracijos direktorius. Komisiją sudaro ne mažiau kaip 5 nariai, iš kurių ne mažiau kaip 3 narius deleguoja Savivaldybės administracija, ne mažiau kaip 1 narį deleguoja Panevėžio miesto verslo taryba, ne mažiau kaip 1 narį deleguoja Panevėžio miesto Pramonės 4.0 vystymo patarėjų taryba. Komisija į posėdžius gali pasikviesti konsultantų, ekspertų.

11. Komisijos pirmininką renka Komisijos nariai pirmajame patvirtintos Komisijos posėdyje. Komisijos sekretoriaus funkcijas vykdo Savivaldybės administracijos Miesto plėtros skyriaus darbuotojas, neturintis balso teisės.

12. Komisijos pagrindinė veiklos forma – posėdžiai, kuriuos šaukia Komisijos pirmininkas.

13. Komisijos posėdžio darbotvarkė ir su svarstomais klausimais susiję dokumentai Komisijos nariams pateikiami el. paštu ne vėliau kaip prieš tris darbo dienas iki posėdžio pradžios.

14. Komisijos sprendimai įforminami protokolu, kurį pasirašo Komisijos pirmininkas ir sekretorius.

15. Komisijos sprendimai priimami posėdžiuose. Posėdis laikomas įvykusiu, jei jame dalyvauja ne mažiau kaip 2/3 Komisijos narių. Negalintis dalyvauti posėdyje Komisijos narys iki posėdžio pradžios gali Komisijos pirmininkui raštu arba elektroninių ryšių priemonėmis, jeigu užtikrinamas perduodamos informacijos saugumas ir galima nustatyti šių asmenų tapatybę, pateikti savo nuomonę posėdžio darbotvarkėje numatytais klausimais.

16. Sprendimai posėdyje priimami paprasta Komisijos narių balsų dauguma atviru balsavimu. Jei balsai pasiskirsto tolygiai, lemia Komisijos pirmininko balsas.

17. Finansuojami einamaisiais kalendoriniais metais vykdomi projektai. Vėliausia galima projekto įgyvendinimo pabaigos data – paskutinė kalendorinių metų diena.

18. Konkurse gali dalyvauti paraiškos pateikimo dieną Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka ne trumpiau kaip vienerius metus Panevėžio mieste registruoti (veikiantys) pelno nesiekiantys viešieji juridiniai asmenys, kurių nuostatuose (įstatuose) nurodyta verslo plėtros sąlygų gerinimo veikla: viešosios įstaigos, asociacijos, išskyrus valstybės ir Savivaldybės biudžetines įstaigas (toliau – Subjektai).

19. Pirmą kartą organizuojant Konkursą Subjektui netaikomas reikalavimas projektui įgyvendinti reikalingų lėšų gauti iš kitų finansavimo šaltinių. Antrą kartą organizuojant Konkursą – ne mažiau kaip 5 proc. projektui įgyvendinti reikalingų lėšų Subjektas turi gauti iš kitų finansavimo šaltinių. Trečią kartą – ne mažiau kaip 10 proc., ketvirtą kartą – ne mažiau kaip 15 proc., penktą ir kitus po to einančius kartus – ne mažiau kaip 20 proc. Iš kitų finansavimo šaltinių gaunamos lėšos turi būti pagrindžiamos oficialiais raštais, sutartimis ar kitais panašaus pobūdžio dokumentais.

20. Paraiškos kartu su Konkurso skelbime nurodytais dokumentais priimamos ne mažiau kaip 2 savaites nuo Konkurso paskelbimo Savivaldybės interneto svetainėje dienos.

21. Konkursui privaloma pateikti šiuos dokumentus:

21.1. tinkamai užpildytą Verslo plėtros sąlygų gerinimo projektų finansavimo konkurso paraišką (1 priedas), pasirašytą paraišką teikiančio Subjekto vadovo ar įgalioto asmens ir patvirtintą antspaudu;

21.2. Subjekto nuostatų (įstatų) kopiją;

21.3. paraišką teikiančio Subjekto ir kitų finansavimo šaltinių įnašą pagrindžiančius dokumentus (taikoma atsižvelgiant į Aprašo 19 punktą);

21.4. kitą informaciją, pagrindžiančią finansavimo reikalingumą ar papildančią projekto aprašymą.

22. Už paraiškoje pateiktų duomenų teisingumą atsako paraišką pateikęs Subjektas.

23. Visi dokumentai, atspausdinti ir tvarkingai susegti į aplanką, pateikiami užklijuotame ir paraišką teikiančio Subjekto antspaudu užantspauduotame voke, ant kurio turi būti nurodyta: „Paraiška“, Konkurso pavadinimas, paraišką pateikusio Subjekto pavadinimas.

24. Konkurso paraiškos teikiamos Savivaldybės administracijos Vidaus administravimo skyriaus Dokumentų valdymo poskyrio interesantų aptarnavimo specialistui (adresas: Laisvės a. 20, įėjimas iš Vilniaus g. pusės) iki nustatyto termino.

25. Gautos paraiškos yra registruojamos.

26. Vienas Subjektas gali pateikti tik vieną paraišką. Jei tas pats Subjektas teikia daugiau kaip vieną projekto paraišką, kitos vėliau registruotos jo paraiškos yra atmetamos.

 

III SKYRIUS

TINKAMOS IR NETINKAMOS FINANSUOTI IŠLAIDOS

 

27. Projekto išlaidos turi būti skirtos tik paraiškoje numatytoms projekto veikloms vykdyti. Savivaldybės biudžeto lėšomis finansuojamos tik tinkamos finansuoti projekto išlaidos.

28. Tinkamomis finansuoti išlaidomis gali būti pripažįstamos tik tos išlaidos, kurios yra:

28.1. tiesiogiai susijusios su projekto, kuriam teikiamas finansavimas, įgyvendinimu ir nurodytos projekto biudžete;

28.2. būtinos projektui įgyvendinti ir atitinkančios realias rinkos kainas bei skaidraus finansų valdymo, ekonomiškumo, taupumo, efektyvumo principus;

28.3. faktiškai patirtos išlaidos nuo metų ketvirčio, kada pasirašoma sutartis, iki sutartyje numatytos projekto įgyvendinimo pabaigos datos, nustatomos ir patikrinamos, taip pat pagrįstos jas įrodančiais dokumentais, atitinkančiais Lietuvos Respublikos teisės aktus ir projekto įgyvendinimo sutartį.

29. Tinkamos finansuoti projekto vykdymo išlaidos turi sudaryti ne mažiau kaip 80 proc. visų Savivaldybės prašomų finansuoti tinkamų išlaidų. Vykdymo išlaidų kategorijai priskiriamos šios išlaidos:

29.1. atlygis už darbą projektą vykdantiems asmenims, įskaitant visus privalomus mokesčius (tinkamomis finansuoti darbo užmokesčio išlaidomis laikoma tik ta išlaidų dalis, kuri yra tiesiogiai susijusi su vykdomu projektu ir yra apskaičiuota ir išmokėta už darbo laiką, dirbtą įgyvendinant projektą);

29.2. projektui įgyvendinti reikalingų paslaugų pirkimo išlaidos, jeigu jos identifikuojamos ir priskiriamos išskirtinai projekto reikmėms;

29.3. priemonių, prekių, reikmenų, medžiagų įsigijimo išlaidos, jeigu jos identifikuojamos ir priskiriamos išskirtinai projekto reikmėms;

29.4. projekto viešinimo išlaidos;

29.5. projekto veiklas vykdančių ar jose dalyvaujančių asmenų komandiruočių išlaidos, susijusios su projekto veiklomis ir neviršijančios Lietuvos Respublikos teisės aktais nustatytų dydžių;

29.6. kitos projekto vykdymo išlaidos – visos kitos Savivaldybės administracijos Miesto plėtros skyriaus pripažintos tinkamomis finansuoti projekto išlaidos, susijusios su projekto veiklomis ir nepriskiriamos Aprašo 29.1–29.5 papunkčiuose nurodytoms išlaidų rūšims.

30. Tinkamos finansuoti projekto administravimo išlaidos gali sudaryti iki 20 proc. visų prašomų Savivaldybės finansuoti tinkamų išlaidų. Administravimo išlaidų kategorijai priskiriamos šios išlaidos:

30.1. atlygis už darbą projektą administruojantiems asmenims (projekto vadovui, finansininkui ir kitiems administracinę veiklą vykdantiems darbuotojams), įskaitant visus privalomus mokesčius;

30.2. kitos projekto administravimo išlaidos – pašto ir siuntų, telefono, interneto, kopijavimo, biuro nuomos ir eksploatavimo, kanceliarinių prekių įsigijimo išlaidos, banko ir visos kitos Savivaldybės administracijos Miesto plėtros skyriaus pripažintos tinkamomis finansuoti projekto išlaidos, tiesiogiai susijusios su projekto administravimu.

31. Netinkamos finansuoti išlaidos:

31.1. paraiškos parengimo išlaidos;

31.2. baudos, delspinigiai, išlaidos finansinėms nuobaudoms;

31.3. bylinėjimosi išlaidos;

31.4. paskolų palūkanoms ir skoloms padengimo išlaidos;

31.5. išlaidos ilgalaikiam materialiajam ir nematerialiajam turtui įsigyti;

31.6. išlaidos pažintinėms kelionėms organizuoti;

31.7. išlaidos patalpoms remontuoti, rekonstruoti ir statyti;

31.8. projekto įgyvendinimo išlaidos, finansuojamos iš kitų finansavimo šaltinių;

31.9. išlaidos, nesusijusioms su projekto vykdymu.

32. Iki 5 proc. lėšų sumos, skirtos projektui įgyvendinti, gali būti panaudota pagrįstoms, nenumatytoms, tinkamoms finansuoti projekto išlaidoms, kurios nebuvo tiksliai žinomos sutarties tarp Savivaldybės administracijos ir Konkursą laimėjusio Subjekto sudarymo metu.

 

IV SKYRIUS

PARAIŠKŲ VERTINIMAS

 

33. Užregistruotos paraiškos vertinamos pasibaigus Konkurso skelbime nurodytam paraiškų priėmimo terminui.

34. Paraiškų vertinimo etapai:

34.1. administracinės atitikties vertinimas;

34.2. naudingumo vertinimas.

35. Administracinės atitikties vertinimą atlieka Savivaldybės administracijos Miesto plėtros skyrius užpildydamas Verslo plėtros sąlygų gerinimo projektų administracinės atitikties vertinimo anketą (2 priedas).

36. Jeigu vertinant paraiškos administracinę atitiktį nustatoma, kad pateikta paraiška turi trūkumų, kuriuos galima pašalinti, paraiškoje nurodytu paraišką pateikusio Subjekto elektroninio pašto adresu apie tai 1 kartą informuojamas Subjektas, nustatant ne ilgesnį kaip 3 darbo dienų terminą šiam trūkumui pašalinti. Jei Subjektas per nustatytą terminą trūkumų nepašalina, paraiška vertinama remiantis pateiktais dokumentais.

37. Administracinės atitikties vertinimo anketos reikalavimų neatitinkančios paraiškos atmetamos ir toliau nevertinamos. Nustačius, kad paraiška atitinka visus administracinės atitikties vertinimo reikalavimus, ji teikiama Komisijai, kuri vertina paraiškos naudingumą.

38. Komisijos narys negali vertinti paraiškų, jeigu jis yra paraišką pateikusio Subjekto steigėjas, vadovas ar narys, paraiškoje pateikto projekto vadovas, taip pat jei su Subjekto steigėju, vadovu, nariu ar paraiškoje pateikto projekto vadovu susijęs artimais giminystės ryšiais.

39. Paraiškų naudingumas vertinamas pagal šiuos kriterijus:

39.1. projekto atitiktis Panevėžio miesto plėtros strateginio plano nuostatams;

39.2. projekto atitiktis Konkurso tikslui ir uždaviniams;

39.3. projekto atitiktis Konkurso skelbime nurodytiems projekto įgyvendinimo rodikliams;

39.4. projekto aktualumas ir inovatyvumas;

39.5. projekto efektyvumas;

39.6. projekto biudžeto tikslingumas ir pagrįstumas;

39.7. kitų finansavimo šaltinių užtikrinimas (taikoma atsižvelgiant į Aprašo 19 punktą);

39.8. projekto viešinimas ir tęstinumas;

39.9. Subjekto kompetencija ir patikimumas.

40. Komisijos nariai, atlikdami paraiškų naudingumo vertinimą, pildo Verslo plėtros sąlygų gerinimo projektų naudingumo vertinimo anketą (3 priedas), skirdami balus pagal šioje anketoje nurodytus kriterijus.

41. Paraiškos reitinguojamos Komisijos narių skirtų balų vidurkių mažėjimo tvarka. Paraiškos, nesurinkusios minimalios balų sumos, atmetamos. Minimali balų suma – 50 proc. didžiausios galimos balų sumos.

42. Didžiausią balų skaičių surinkusią paraišką pateikęs Subjektas Komisijos sprendimu pripažįstamas Konkurso nugalėtoju.

43. Komisijai priėmus sprendimą dėl Konkurso nugalėtojo, Komisija teikia siūlymą finansuoti nugalėjusio Subjekto projektą. Lėšos projektui skiriamos Savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymu.

44. Konkurso nugalėtojas, dėl objektyvių priežasčių negalintis įgyvendinti projekto, per 3 darbo dienas apie tai raštu informuoja Savivaldybės administracijos Miesto plėtros skyrių.

45. Informacija apie finansuojamus ir nefinansuojamus projektus ir lėšų skyrimą paskelbiama Savivaldybės interneto svetainėje (www.panevezys.lt) per 10 darbo dienų nuo sutarčių tarp Savivaldybės administracijos ir Konkursą laimėjusio Subjekto sudarymo.

 

V SKYRIUS

PROJEKTO FINANSAVIMAS, VYKDYMAS IR KONTROLĖ

 

46. Su Konkursą laimėjusiu Subjektu, kuriam yra skirtos lėšos, Savivaldybės administracija sudaro Verslo plėtros sąlygų gerinimo projekto finansavimo sutartį (toliau – Sutartis).

47. Sutarties forma patvirtinama Savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymu. Sutartyje turi būti nurodyta: projekto pavadinimas, projekto tikslai, uždaviniai ir rodikliai, projekto įgyvendinimo laikotarpis, projektui skirtų lėšų suma, šalių teisės ir pareigos, atsakomybė už sutarties, šio Aprašo ir kitų teisės aktų reikalavimų nesilaikymą, atsiskaitymo už panaudotas lėšas tvarka, Sutarties galiojimo, pakeitimo ir nutraukimo, ginčų sprendimo sąlygos ir tvarka, kitos nuostatos, padedančios užtikrinti projekto vykdymo ir skirtų lėšų naudojimo teisėtumą. Sutarties sudėtinės dalys yra detali projekto įgyvendinimo išlaidų sąmata ir projekto sąmata pagal formą B-1, patvirtintą Lietuvos Respublikos finansų ministro 2018 m. gegužės 31 d. įsakymu Nr. 1K-206 (su vėlesniais pakeitimais).

48. Sutartis pasirašoma dviem egzemplioriais, kurių vienas perduodamas Savivaldybės administracijos Buhalterinės apskaitos skyriui, kitas – Konkursą laimėjusiam Subjektui. Sutartį pasirašo Savivaldybės administracijos direktorius arba kitas įgaliotas asmuo ir Subjektas arba jo įgaliotas asmuo.

49. Sutartis įsigalioja nuo pasirašymo dienos ir galioja iki šalys visiškai įvykdys savo įsipareigojimus, prisiimtus pagal šią Sutartį.

50. Sutarties vykdymo priežiūrą atlieka Savivaldybės administracijos Miesto plėtros skyrius.

51. Šalims pasirašius Sutartį, lėšos už einamąjį ketvirtį Subjektui pervedamos per 10 kalendorinių dienų. Už kitus ketvirčius lėšos pervedamos Subjektui atsiskaičius už praėjusius ketvirčius skirtas lėšas, bet ne vėliau kaip iki einamojo ketvirčio pirmo mėnesio 10 d.

52. Subjektas, pasirašęs Sutartį su Savivaldybės administracija, atsako už projekto įgyvendinimą, tikslinį ir teisėtą lėšų panaudojimą.

53. Visos reikalingos prekės, darbai ir paslaugos, perkamos Savivaldybės biudžeto lėšomis, privalo būti perkamos vadovaujantis Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymu.

54. Subjektas privalo užtikrinti, kad:

54.1. projektui įgyvendinti skirtos lėšos būtų panaudotos pagal Sutartyje ir jos prieduose nurodytą paskirtį;

54.2. projektui įgyvendinti reikalinga išlaidų dalis, kurios nepadengia Savivaldybės skirtos lėšos, būtų padengta iš kitų finansavimo šaltinių finansavimo sąlygų nustatyta tvarka (taikoma atsižvelgiant į Aprašo 19 punktą).

55. Skirtos lėšos laikomos panaudotomis pagal Sutartyje ir jos prieduose nurodytą paskirtį, jeigu:

55.1. yra pasiekti Sutartyje nurodyti projekto tikslai, uždaviniai ir rodikliai;

55.2. skirtos lėšos panaudotos tinkamoms finansuoti išlaidoms apmokėti.

56. Projekto reklaminėje medžiagoje turi būti nurodyta, kad projektą finansuoja Savivaldybė.

57. Subjektas, siekdamas pakeisti sudarytą Sutartį, privalo pateikti Savivaldybės administracijos direktoriui motyvuotą prašymą, kuriame turi būti nurodytos priežastys, dėl kurių būtina keisti Sutartį, ir siūlomų pakeisti Sutarties priedų pasirašytus ir antspauduotus du egzempliorius. Prašydamas pakeisti Sutartį, Subjektas kartu turi pateikti patikslintą sąmatą.

58. Susitarimai dėl Sutarties pakeitimo pasirašomi per 10 darbo dienų nuo prašymo pakeisti Sutartį gavimo dienos arba Subjektui pateikiamas motyvuotas atsisakymas pakeisti Sutartį.

59. Aprašo 57 punktas netaikomas tuo atveju, kai Subjektui tikslinant sąmatą nėra įtraukiama nauja išlaidų rūšis ir išlaidų dydžio pakeitimai neviršija 5 proc. tikslinamos bendros išlaidų rūšies eilutės dydžio arba išlaidų dydis mažėja.

60. Sutarties galiojimo metu projekto vykdytojas neturi teisės perleisti jokių savo teisių ir pareigų, kylančių iš Sutarties, tretiesiems asmenims.

61. Savivaldybės administracijos Miesto plėtros skyrius turi teisę tikrinti, ar projektui skirtos lėšos naudojamos pagal Sutartį.

 

VI SKYRIUS

ATSISKAITYMO UŽ SKIRTAS LĖŠAS TVARKA

 

62. Projekto vykdymo laikotarpiu, kiekvienam ketvirčiui pasibaigus, iki kito ketvirčio pirmo mėnesio 5 d., o paskutinį metų ketvirtį – iki gruodžio 31 d. Subjektas Savivaldybės administracijos Buhalterinės apskaitos skyriui pateikia:

62.1. ketvirtinės biudžeto išlaidų sąmatos vykdymo ataskaitą pagal formą Nr. 2, patvirtintą Lietuvos Respublikos finansų ministro 2008 m. gruodžio 31 d. įsakymu Nr. 1K-465 (su vėlesniais pakeitimais);

62.2. buhalterinės apskaitos dokumentų, pagrindžiančių lėšų panaudojimą, suvestinę pagal Sutartyje nustatytą formą.

63. Išlaidas pateisinantys dokumentai yra prekių (paslaugų) tiekėjų pateiktos sąskaitos faktūros, PVM sąskaitos faktūros, pirkimo–pardavimo kvitai, kasos aparatų kvitai, kelionių dokumentai ir darbų priėmimo–perdavimo aktai, kiti dokumentai, pateisinantys ir įrodantys patirtas išlaidas ir jų tikslingumą.

64. Išlaidų apmokėjimą įrodantys dokumentai yra bankinius pavedimus patvirtinantys dokumentai, kasos išlaidų orderiai ir kiti dokumentai, įrodantys, kad mokėjimas buvo atliktas pagal išlaidas pateisinančius dokumentus.

65. Projekto vykdymo laikotarpiu, kiekvienam ketvirčiui pasibaigus, iki kito ketvirčio pirmo mėnesio 5 d., Subjektas Savivaldybės administracijos Miesto plėtros skyriui pateikia ketvirtinę projekto veiklų įgyvendinimo ataskaitą pagal Sutartyje nustatytą formą. Ši nuostata netaikoma pasibaigus paskutiniam metų ketvirčiui.

66. Projektui pasibaigus, per 5 darbo dienas Subjektas grąžina į Savivaldybės biudžetą lėšas, kurios buvo nepanaudotos projektui įgyvendinti arba buvo panaudotos ne pagal Sutartyje ir jos prieduose nurodytą paskirtį.

67. Jeigu Subjektas už projektui vykdyti skirtas lėšas atsiskaito po nustatyto termino, jis praranda teisę 1 metus nuo kitų metų sausio 1 d. dalyvauti panašaus pobūdžio konkursuose.

68. Projektui pasibaigus, per 20 dienų, bet ne vėliau kaip iki einamųjų metų gruodžio 31 d., Subjektas Savivaldybės administracijos Miesto plėtros skyriui pateikia Verslo plėtros sąlygų gerinimo projekto įgyvendinimo ataskaitą (toliau – Ataskaita) (4 priedas).

69. Ataskaitą vertina Komisija. Jeigu Komisija nustato, kad Subjektas neįvykdė bent vieno Aprašo 54 punkte nustatyto įsipareigojimo, Savivaldybės administracija turi teisę vienašališkai nutraukti su Subjektu sudarytą Sutartį ir nustatyti terminą, per kurį Savivaldybei turi būti grąžintos visos Sutarties pagrindu projektui įgyvendinti skirtos lėšos arba lėšų dalis, nurodyta Savivaldybės administracijos sprendime dėl Sutarties nutraukimo. Negrąžinus lėšų iki nustatyto termino, lėšos išieškomos įstatymų nustatyta tvarka.

70. Savivaldybės kontrolės ir audito tarnyba, Savivaldybės administracijos Centralizuotas vidaus audito skyrius turi teisę atlikti lėšų panaudojimo teisėtumo auditą.

 

VII SKYRIUS

BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS

 

71. Už informacijos ir pateiktų duomenų tikslumą, gautų lėšų buhalterinės apskaitos tvarkymą Subjektai atsako Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka.

72. Sprendimas dėl lėšų skyrimo gali būti apskundžiamas Lietuvos Respublikos viešojo administravimo įstatymo ir Lietuvos Respublikos administracinių bylų teisenos įstatymo nustatyta tvarka.

73. Projektų dokumentai Savivaldybės archyve saugomi teisės aktų nustatyta tvarka ir terminais.

74. Kilę ginčai sprendžiami Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka.

_________________________

 

Panevėžio miesto savivaldybės verslo plėtros

sąlygų gerinimo projektų konkurso tvarkos

aprašo

1 priedas

 

 

VERSLO PLĖTROS SĄLYGŲ GERINIMO PROJEKTŲ FINANSAVIMO KONKURSO PARAIŠKA

 

 

________________________

(data)

Panevėžys

 

 

I.          INFORMACIJA APIE PAREIŠKĖJĄ

1.            Pareiškėjo pavadinimas

 

2.            Pareiškėjo teisinė forma (pagal Juridinių asmenų registrą)

 

3.            Pareiškėjo kodas pagal Juridinių asmenų registrą

 

4.            Pareiškėjo kontaktiniai duomenys (adresas, tel. Nr., el. paštas)

 

5.            Pareiškėjo vadovas ar įgaliotas asmuo (vardas, pavardė, pareigos, tel. Nr., el. paštas)

 

6.            Kontaktinis asmuo (kuris tiesiogiai susijęs su projekto paraiškos rengimu ir projekto vykdymu, vardas, pavardė, pareigos, tel. Nr., el. paštas)

 

II.        PROJEKTO APRAŠYMAS

 

7.            Projekto pavadinimas

 

8.            Projekto aprašymas (iki 700 žodžių)

 

9.            Projektui įgyvendinti reikalinga lėšų suma

Bendra projektui reikalingų lėšų suma (Eur)

Iš Savivaldybės prašoma lėšų suma (Eur)

 

 

 

10.          Projekto įgyvendinimo laikotarpis

 

11.          Projekto tikslas

 

12.          Projekto uždaviniai

 

13.          Problemos pagrindimas (situacijos analizė, projekto aktualumas miestui, iki 400 žodžių)

 

14.          Tikslinė projekto grupė 

Tikslinė grupė

Asmenų skaičius

Kaip bus užtikrinamas tikslinės grupės dalyvavimas projekte

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

15.          Siekiami rodikliai, laukiami rezultatai ir nauda įgyvendinus projektą

 

16.          Numatomas projekto pritaikomumas, tęstinumas, perspektyvos (iki 400 žodžių)

 

17.          Projekto veiklų įgyvendinimo planas

 

Eil. Nr.

 

Veiklos pavadinimas

 

Planuojama vykdymo data (trukmė)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

III. PROJEKTO BIUDŽETAS

 

18.          Projekto finansavimas ir planuojami rezultatai

 

Eil. Nr.

Veikla

Reikalingos lėšos (Eur)

Iš Savivaldybės prašoma suma (Eur)

Lėšos iš kitų šaltinių (Eur)

Veiklos aprašymas

Veiklos įgyvendinimo skaitinė reikšmė ir laukiamas rezultatas

1.

(VEIKLOS pavadinimas)

 

 

 

 

 

1.1.

(Išlaidų pavadinimas)

 

 

 

1.2.

(Išlaidų pavadinimas)

 

 

 

1.n.

(Išlaidų pavadinimas)

 

 

 

2.

(VEIKLOS pavadinimas)

 

 

 

 

 

2.1.

(Išlaidų pavadinimas)

 

 

 

2.2.

(Išlaidų pavadinimas)

 

 

 

2.n.

(Išlaidų pavadinimas)

 

 

 

3.

(VEIKLOS pavadinimas)

 

 

 

 

 

3.1.

(Išlaidų pavadinimas)

 

 

 

3.2.

(Išlaidų pavadinimas)

 

 

 

3.n.

(Išlaidų pavadinimas)

 

 

 

IŠ VISO:

 

 

 

 

 

 

19.          Papildomas finansavimas (aprašoma, iš kur bus gautas papildomas finansavimas šio projekto veikloms įgyvendinti. Aprašoma, iš kur jau yra gauta lėšų, iš kur ir kiek yra tikimasi gauti papildomų lėšų, kokios priemonės naudojamos tam tikslui. Taikoma atsižvelgiant į Aprašo 19 punktą.)

 

 

20.          Planuojami lėšų projektui įgyvendinti šaltiniai

 

Eil. Nr.

Pavadinimas

Suma (Eur)

1.

Savivaldybės lėšos

2.

Kitos lėšos (įrašyti)

 

 

 

IŠ VISO:

 

21.          Detali projekto įgyvendinimo išlaidų sąmata

 

Eil. Nr.

Išlaidų pavadinimas

Mato vienetas

Kaina

(Eur)

Kiekis

Suma

(Eur)

Iš Savivaldybės prašoma suma (Eur)

Lėšos iš kitų šaltinių

(Eur)

PROJEKTO VYKDYMO IŠLAIDOS

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

IŠ VISO VYKDYMO IŠLAIDŲ:

 

 

 

PROJEKTO ADMINISTRAVIMO IŠLAIDOS

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

IŠ VISO ADMINISTRAVIMO IŠLAIDŲ:

 

 

 

BENDRA IŠLAIDŲ SUMA (vykdymo ir administravimo išlaidos):

 

 

 

 

 

 

IV. PAPILDOMA INFORMACIJA

 

22.          Pareiškėjo patirtis srityje, pagal kurią teikiama paraiška

Projekto pavadinimas

Pareiškėjo funkcijos projekte

Projekto įgyvendinimo laikotarpis

Projekto biudžetas (Eur)

Finansuojanti organizacija

Kita patirtis srityje, pagal kurią teikiama paraiška (įskaitant darbuotojų patirtį)

 

 



 

23.          Turimi ištekliai projektui įgyvendinti (patalpos, įranga ir pan.)

 

 

24.          Projekto viešinimas

 

25.          Projekto partneriai (aprašoma kiekviena organizacija – projekto partnerė, jos veiklos pobūdis, įvardijamas partnerio vaidmuo projekte.)

 



 

 

VPRIDEDAMI DOKUMENTAI

 

 

Dokumento pavadinimas

Egz. skaičius

Psl. skaičius

Užpildyta projekto paraiška

Pareiškėjo steigimo dokumentų kopijos, patvirtintos pareiškėjo antspaudu ir asmens, turinčio teisę veikti pareiškėjo vardu, parašu

Jei pareiškėjui atstovauja ne vadovas – dokumento, patvirtinančio asmens teisę veikti pareiškėjo vardu, originalas arba tinkamai patvirtinta jo kopija

Kiti dokumentai (bendradarbiavimo sutartys, gyvenimo aprašymai ir kt.)

 

 

Tvirtinu, kad paraiškoje pateikta informacija yra tiksli ir teisinga.

 

Pareiškėjo vadovas (įgaliotas asmuo)

 

 

_____________________________________________                               _________________

(vardas, pavardė ir parašas)                                                       (data)

 

 

Pareiškėjo finansininkas

 

 

_____________________________________________                               _________________

(vardas, pavardė ir parašas)                                                         (data)

 

 

A. V.

 

 

Panevėžio miesto savivaldybės verslo plėtros

sąlygų gerinimo projektų konkurso tvarkos

aprašo

2 priedas

 

 

VERSLO PLĖTROS SĄLYGŲ GERINIMO PROJEKTŲ ADMINISTRACINĖS ATITIKTIES VERTINIMO ANKETA

 

Vertinimą atlikusio asmens vardas ir pavardė

 

Pareiškėjo pavadinimas

 

Projekto pavadinimas

 

 

Eil. Nr.

Reikalavimai

Taip

Ne

Paaiškinimai

1.

Užpildyta patvirtintos formos paraiška

 

 

 

2.

Užpildytos visos reikalingos paraiškos dalys

 

 

 

3.

Paraiška pasirašyta pareiškėjo vadovo ar įgalioto asmens ir patvirtinta antspaudu

 

 

 

4.

Paraiška užpildyta lietuvių kalba

 

 

 

5.

Pateikti kiti konkurso skelbime nurodyti dokumentai, kurie turi būti pridėti prie paraiškos

 

 

 

6.

Pareiškėjas atitinka kvietime teikti paraiškas nustatytus reikalavimus

 

 

 

7.

Pareiškėjas teisės aktų nustatyta tvarka yra tinkamai atsiskaitęs už ankstesniais metais iš Panevėžio miesto savivaldybės biudžeto skirtų (jeigu buvo skirta) lėšų panaudojimą

 

 

 

8.

Projekto pabaiga ne vėlesnė negu nustatyta kvietime

 

 

 

9.

Projekto išlaidos atitinka tinkamumo finansuoti reikalavimus projekto išlaidų kategorijoms

 

 

 

10.

Prašomas finansavimas sudaro ne didesnę dalį, negu kvietime teikti paraiškas nurodyta tinkamų finansuoti projekto išlaidų dalis

 

 

 

11.

Projekto administravimo išlaidos sudaro ne didesnę kaip Panevėžio miesto savivaldybės verslo plėtros sąlygų gerinimo projektų konkurso tvarkos apraše nurodytą procentinę dalį tinkamų finansuoti projekto išlaidų

 

 

 

12.

Projekto biudžetas pagrįstas ir realus, visos numatytos išlaidos yra detalizuotos, ekonomiškai naudingiausios ir būtinos projektui įgyvendinti

 

 

 

13.

Visi pateikti dokumentai yra išspausdinti, lapai sunumeruoti, susegti į aplanką, paskutinio lapo antroje pusėje patvirtinti pareiškėjo vadovo ar įgalioto asmens parašu, nurodytas paraišką sudarančių lapų skaičius. Visi teikiami dokumentai sudėti į vieną voką, ant kurio užrašytas pareiškėjo ir konkurso pavadinimas.

 

 

 

 

 

 

_____________________________________________                               _________________

(vertinimą atlikusio asmens vardas, pavardė ir parašas)                            (data)

 

 

Panevėžio miesto savivaldybės verslo plėtros

sąlygų gerinimo projektų konkurso tvarkos

aprašo

3 priedas

 

 

VERSLO PLĖTROS SĄLYGŲ GERINIMO PROJEKTŲ NAUDINGUMO VERTINIMO ANKETA

 

Vertinimą atlikusio Komisijos nario vardas ir pavardė

 

Pareiškėjo pavadinimas

 

Projekto pavadinimas

 

 

Eil. Nr.

Vertinimo kriterijai

Galimas balų skaičius

Surinktų balų skaičius ir pagrindimas

1.

Projekto atitiktis Panevėžio miesto plėtros strateginio plano nuostatoms

Atitinka (2)

Iš dalies atitinka (1)

Neatitinka (0)

0–2

 

2.

Projekto atitiktis Konkurso tikslui ir uždaviniams

Atitinka (2)

Iš dalies atitinka (1)

Neatitinka (0)

0–2

 

3.

Projekto atitiktis Konkurso skelbime nurodytiems projekto įgyvendinimo rodikliams

Atitinka (2)

Iš dalies atitinka (1)

Neatitinka (0)

0–2

 

4.

Projekto aktualumas ir inovatyvumas

Ar problema, kurią spręs projektas, pagrįsta išsamiai ir kokybiškai?

o Taip (0,5)

o Iš dalies (0,25)

o Ne (0)

Ar rezultatams pasiekti pasitelkiamos inovatyvios ir naujos priemonės?

o Taip (0,5)

o Iš dalies (0,25)

o Ne (0)

Ar numatytos veiklos iš esmės spręs miestui aktualias problemas?

o Taip (0,5)

o Iš dalies (0,25)

o Ne (0)

Ar tinkamai numatytos projekto tikslinės grupės ir aiškiai aprašytos priemonės joms įtraukti į projekto veiklas?

o Taip (0,5)

o Iš dalies (0,25)

o Ne (0)

0–2

 

5.

Projekto efektyvumas

Ar projektas nuosekliai ir detaliai suplanuotas?

o Taip (0,5)

o Iš dalies (0,25)

o Ne (0)

Ar laukiami rezultatai yra konkretūs, realūs ir išmatuojami?

o Taip (0,5)

o Iš dalies (0,25)

o Ne (0)

Ar numatytos projekto veiklos bus efektyvios jas įgyvendinant praktikoje?

o Taip (0,5)

o Iš dalies (0,25)

o Ne (0)

Ar numatytos projekto veiklos leis pasiekti projekto tikslus ir rezultatus?

o Taip (0,5)

o Iš dalies (0,25)

o Ne (0)

Ar planuojami naudoti metodai geriausiai tinka projektui įgyvendinti?

o Taip (0,5)

o Iš dalies (0,25)

o Ne (0)

Ar numatytas ilgalaikis projekto poveikis?

o Taip (0,5)

o Iš dalies (0,25)

o Ne (0)

0–3

 

6.

Projekto sąmatos tikslingumas ir pagrįstumas

Ar biudžete nurodytos išlaidos tiesiogiai susijusios su projektu?

o Taip (1)

o Iš dalies (0,5)

o Ne (0)

Ar biudžete nurodytos išlaidos būtinos projekto tikslams ir rezultatams pasiekti?

o Taip (1)

o Iš dalies (0,5)

o Ne (0)

Ar išlaidos yra aiškios, detalizuotos ir realios, atitinkančios rinkos kainas?

o Taip (1)

o Iš dalies (0,5)

o Ne (0)

0–3

 

7.

Kitų finansavimo šaltinių užtikrinimas (taikoma atsižvelgiant į Aprašo 19 punktą)

Ar projektui įgyvendinti pritraukiamos lėšos iš kitų finansavimo šaltinių: privačių rėmėjų, užsienio valstybių organizacijų ir kt.?

o Taip (1)

o Iš dalies (0,5)

o Ne (0)

Ar kartu su paraiška pateikti rėmėjų indėlį patvirtinantys dokumentai?

o Taip (1)

o Iš dalies (0,5)

o Ne (0)

Ar numatytas pareiškėjo įnašas įgyvendinant projektą?

o Taip (1)

o Iš dalies (0,5)

o Ne (0)

0–3

 

8.

Projekto viešinimas ir tęstinumas

Ar numatytas tinkamas projekto viešinimas?

o Taip (0,5)

o Iš dalies (0,25)

o Ne (0)

Ar projektas tęstinis?

o Taip (1)

o Iš dalies (0,5)

o Ne (0)

0–1,5

 

9.

Pareiškėjo kompetencija ir patikimumas

Ar turimi žmogiškieji ištekliai pakankami projektui įgyvendinti?

o Taip (0,5)

o Iš dalies (0,25)

o Ne (0)

Ar turimi materialiniai ištekliai pakankami projektui įgyvendinti?

o Taip (0,5)

o Iš dalies (0,25)

o Ne (0)

Ar žmogiškųjų išteklių kompetencija ir patirtis pakankami projektui įgyvendinti?

o Taip (0,5)

o Iš dalies (0,25)

o Ne (0)

0–1,5

 

 

Galima didžiausia balų suma

17

(jeigu netaikomas vertinimo kriterijus Nr. 7)

20

(jeigu taikomas vertinimo kriterijus Nr. 7)

 

 

Komisijos nario rekomendacija ir parašas

 

 

 

 

 

Panevėžio miesto savivaldybės verslo plėtros

sąlygų gerinimo projektų konkurso tvarkos

aprašo

4 priedas

 

 

VERSLO PLĖTROS SĄLYGŲ GERINIMO PROJEKTO ĮGYVENDINIMO ATASKAITA

 

1.            Įgyvendinto projekto pavadinimas

 

 

2.            Projekto pareiškėjas, adresas, tel. Nr.

 

 

3.            Verslo plėtros sąlygų gerinimo projekto finansavimo sutarties su Savivaldybės administracija sudarymo data ir numeris

 

 

4.            Projekto vertė:

Planuota (Eur)

Faktinė (Eur)

 

 

Iš jų Savivaldybės lėšos:

Iš jų kitų šaltinių lėšos:

Iš jų Savivaldybės lėšos:

Iš jų kitų šaltinių lėšos:

 

 

 

 

 

5.            Įgyvendinto projekto aprašymas (vykdyta veikla)

 

 

 

6.            Pasiektų rezultatų apibūdinimas:

 

6.1.         Koks (-ie) tikslas (-ai) pasiektas (-i)

 

 

 

6.2.         Kokie uždaviniai įgyvendinti

 

 

 

6.3.         Kokie rodikliai pasiekti

 

 

6.4.         Kaip pasikeitė situacija įgyvendinus projektą

 

 

6.5.         Kokios visuomenės grupės dalyvavo projekte (dalyvių skaičius)

 

 

6.6.     Kaip viešinta projekto veikla ir rezultatai

 

 

 

7.        Projekto įgyvendinimo partneriai

 

 

8.            Numatomas projekto pritaikomumas, tęstinumas, perspektyvos

 

 

9.            Projekto vertinimas:

 

9.1.         Projekto lėšų įsisavinimas (ar panaudotos visos lėšos? Kiek proc. lėšų panaudota? Kokios priežastys, jei panaudotos ne visos lėšos?)

 

 

 

9.2.         Projekto eiga (ar viskas vyko taip, kaip buvo suplanuota? Kas vyko kitaip? Kokios priežastys tai nulėmė? Kaip sprendėte?)

 

 

 

9.3.         Dalyvių skaičiaus kitimas (Ar projekte dalyvavo planuotas skaičius dalyvių? Nuo ko tai priklausė? Kaip sprendėte dalyvių skaičiaus didėjimą / mažėjimą?)

 

 

 

 

9.4.         Grįžtamasis ryšys iš dalyvių, visuomenės, žiniasklaidos

 

 

 

9.5.         Rezultatai (ar pavyko pasiekti lauktų rezultatų? Kokios rezultatų sėkmės ar nesėkmės priežastys?)

 

 

 

10.          Projekto išlaidų finansinė ataskaita (pridėti buhalterinės apskaitos dokumentų, pagrindžiančių lėšų panaudojimą, kopijas)

 

Išlaidų pavadinimas

Duomenys apie išlaidas

Savivaldybės skirtos lėšos (Eur)

Lėšos iš kitų šaltinių (Eur)

Pirktų paslaugų, prekių pavadinimas

Pardavėjo (įmonės pavadinimas, kodas)

Buhalterinių dokumentų duomenys (data, sąskaitų faktūrų kvitų Nr.)

Panaudota suma (Eur)

Lėšų likutis (Eur)

Panaudota suma (Eur)

Lėšų likutis (Eur)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Bendra suma

 

 

 

 

 

 

11.          Projekto rezultatai, išreikšti kiekybiškai (reikia pateikti dokumentus: nuotraukas, laikraščių straipsnius, parengti ataskaitą el. laikmenos forma Savivaldybės interneto svetainei).

 

Dokumento pavadinimas

Egz. skaičius

Psl. skaičius

Užpildyta projekto ataskaita

Kiti dokumentai (nuotraukos, straipsniai ir kt.)

 

 

 

 

 

Organizacijos vadovas (įgaliotas asmuo)

 

 

_____________________________________________                               _________________

(vardas, pavardė ir parašas)                                                       (data)

 

 

Projekto vadovas

 

 

_____________________________________________                               _________________

(vardas, pavardė ir parašas)                                                       (data)