LIETUVOS RESPUBLIKOS Ekonomikos ir inovacijų MINISTRAS
ĮSAKYMAS
DĖL EKONOMIKOS IR INOVACIJŲ MINISTRO
2022 M. RUGPJŪČIO 23 D. ĮSAKYMO NR. 4-948 „DĖL 2022–2030 METŲ PLĖTROS PROGRAMOS VALDYTOJOS LIETUVOS RESPUBLIKOS EKONOMIKOS IR INOVACIJŲ MINISTERIJOS EKONOMIKOS TRANSFORMACIJOS IR KONKURENCINGUMO PLĖTROS PROGRAMOS PAŽANGOS PRIEMONĖS
NR. 05-001-01-12-07 „Vystyti turizmo infrastruktūrą ir plėtoti rinkodaros priemones“ APRAŠO PATVIRTINIMO“
PAKEITIMO
2023 m. rugpjūčio 31 d. Nr. 4-471
Vilnius
P a k e i č i u 2022–2030 metų plėtros programos valdytojos Lietuvos Respublikos ekonomikos ir inovacijų ministerijos ekonomikos transformacijos ir konkurencingumo plėtros programos pažangos priemonės Nr. 05-001-01-12-07 „Vystyti turizmo infrastruktūrą ir plėtoti rinkodaros priemones“ aprašą, patvirtintą Lietuvos Respublikos ekonomikos ir inovacijų ministro 2022 m. rugpjūčio 23 d. įsakymu Nr. 4-948 „Dėl 2022–2030 metų plėtros programos valdytojos Lietuvos Respublikos ekonomikos ir inovacijų ministerijos ekonomikos transformacijos ir konkurencingumo plėtros programos pažangos priemonės Nr. 05-001-01-12-07 „Vystyti turizmo infrastruktūrą ir plėtoti rinkodaros priemones“ aprašo patvirtinimo“, ir jį išdėstau nauja redakcija (pridedama).
PATVIRTINTA
Lietuvos Respublikos ekonomikos ir
inovacijų ministro
2022 m. rugpjūčio 23 d. įsakymu Nr. 4-948
(2023 m. rugpjūčio 31 d. įsakymo Nr. 4-471
redakcija)
2022–2030 metų plėtros programos valdytojos Lietuvos Respublikos ekonomikos ir inovacijų ministerijos ekonomikos transformacijos ir konkurencingumo plėtros PROGRAMOS PAŽANGOS PRIEMONĖS NR. 05-001-01-12-07 „VYSTYTi TURIZMO INFRASTRUKTŪRĄ IR PLĖTOTI RINKODAROS PRIEMONES“
APRAŠAS
I SKYRIUS
PLĖTROS PROGRAMOS PAŽANGOS PRIEMONĖS SIEKIAMI REZULTATAI
Rodiklio kodas |
Rodiklio tipas (rezultato / produkto) |
Rodiklio pavadinimas |
Matavimo vienetas |
Pradinė rodiklio reikšmė (metai) |
Siektinos rodiklio reikšmės |
Finansavimo šaltinis |
|
Tarpinė reikšmė 2025 m. |
Galutinė reikšmė 2030 m. |
||||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
R-05-001-01-12-07-01 |
Rezultato |
Turizmo infrastruktūros kokybė
|
Vieta pagal Kelionių ir konkurencingumo indeksą |
59 (2019) |
57 |
54 |
Valstybės biudžeto lėšos (toliau – VB) |
R-05-001-01-12-07-02 |
Rezultato |
Rinkodaros ir prekės ženklo efektyvumas pritraukiant turistus |
Vieta pagal Kelionių ir konkurencingumo indeksą |
110 (2019) |
108 |
106 |
VB
|
P-05-001-01-12-07-01 |
Produkto |
Renginių, kuriuose pristatytos Lietuvos turizmo galimybės užsienio rinkoms, skaičius |
Vnt. |
0 (2022) |
- |
30 |
VB
|
P-05-001-01-12-07-02 |
Produkto |
Skrydžių kryptys, kuriose vykdoma aktyvi šalies turizmo produkto rinkodara |
Vnt. |
0 (2022) |
- |
7 |
VB
|
P-05-001-01-12-07-03 |
Produkto |
Sukurta „Lithuania.Travel“ svetainė (platforma) ir įdiegtas rinkodaros įrankis, skirtas kelionėms planuoti |
Vnt. |
0 (2022) |
1 |
1 |
VB |
PASTABA. Rodikliai bus pasiekti, skyrus 31 082 tūkst. Eur finansavimą iš valstybės biudžeto ir 7 200 tūkst. Eur privačių lėšų, iš viso 38 282 tūkst. Eur.
II SKYRIUS
PLĖTROS PROGRAMOS PAŽANGOS PRIEMONĖS FINANSAVIMO ŠALTINIAI
Finansavimo apimtis ir šaltiniai |
Lėšų poreikis (tūkst. Eur) |
1 |
2 |
1.1. Valstybės biudžeto lėšos |
90 |
1.1.1.1.1. Valstybės biudžeto lėšos |
90 |
1.2. Europos Sąjungos ir kitos tarptautinės finansinės paramos bendrojo finansavimo lėšos |
0 |
1.3. Europos Sąjungos ir kitos tarptautinės finansinės paramos lėšos |
0 |
1.4. Biudžetinių įstaigų pajamų įmokos ir kitos pajamos |
0 |
2. Kitos lėšos |
0 |
2.1. Savivaldybių biudžetų lėšos |
|
2.2. Privačios lėšos |
0 |
2.3. Kitos viešosios lėšos |
|
IŠ VISO: |
90 |
Pastaba. Pažangos priemonės veikloms įgyvendinti reikia 31 082 tūkst. Eur iš valstybės biudžeto ir 7 200 tūkst. Eur privačių lėšų, iš viso 38 282 tūkst. Eur.
III SKYRIUS
PLĖTROS PROGRAMOS PAŽANGOS PRIEMONĖS VEIKLŲ SUVESTINĖ
Veikla |
Veiklos (poveiklės, projekto) tipas |
Galimi pareiš-kėjai |
Projek-tų atran-kos būdas |
Tiesiogiai priside-dama prie HP (Taip / Ne) |
Fi-nan-sa-vimo forma |
Fi-nan-savi-mo suma (tūkst. eurų) |
Fi-nan-savi-mo šalti-nis (-iai) |
Rodiklio pavadinimas ir tipas |
Siektina galutinė rodiklio reikšmė (ir metai) |
Administruo-jančioji institucija |
Dalyvau-janti institucija |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
1. Įgyvendinti DMO/DMMO parengtus investicijų į turizmo infrastruktūrą ir rinkodarą projektus (1 pastaba) |
I |
DMO |
K |
Taip |
D |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
2. Sukurti „Lithuania.Travel“ svetainę (platformą) ir įdiegti rinkodaros įrankį, skirtą kelionėms planuoti (2 pastaba) |
I |
Viešoji įstaiga „Keliauk Lietuvoje“ |
P |
Taip |
D |
90 |
VB |
R – Rinkodaros ir prekės ženklo efektyvumas pritraukiant turistus |
106 (2030) |
Ekonomikos ir inovacijų ministerija |
- |
P – Sukurta „Lithuania.Travel“ svetainė (platforma) ir įdiegtas rinkodaros įrankis, skirtas kelionėms planuoti |
1 (2023) |
||||||||||
2.1.1. Projektas „Sukurti „Lithuania.Travel“ svetainę (platformą) ir įdiegti rinkodaros įrankį, skirtą kelionėms planuoti“ |
I |
Viešoji įstaiga „Keliauk Lietuvoje“ |
P |
Taip |
D |
90 |
VB |
Sukurta „Lithuania.Travel“ svetainė (platforma) ir įdiegtas rinkodaros įrankis, skirtas kelionėms planuoti |
1 (2023) |
Ekonomikos ir inovacijų ministerija |
- |
3. Išplėsti viešosios įstaigos „Keliauk Lietuvoje“ vykdomų infrastruktūros tyrimų apimtį (3 pastaba) |
A |
Viešoji įstaiga „Keliauk Lietuvoje“ |
P |
Taip |
D |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
4. Vykdyti rinkodaros priemones, siekiant skatinti turistus naudotis skrydžiais naujomis kryptimis (4 pastaba) |
I |
Viešoji įstaiga „Keliauk Lietuvoje“ |
P |
Taip |
D |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
5. Nuosekliai stiprinti Lietuvos, kaip vietos konferencijoms ir renginiams, įvaizdį tarptautinėje rinkoje (5 pastaba) |
I |
Viešoji įstaiga „Keliauk Lietuvoje“ |
P |
Taip |
D |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
6. Pasitelkti privatų partnerį, kuris vystytų nacionalinį konferencijų centrą (6 pastaba) |
A |
Viešoji įstaiga „Keliauk Lietuvoje“ |
P |
Taip |
D |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
PASTABOS:
1. Veikla bus pradėta įgyvendinti gavus finansavimą iš valstybės biudžeto (18 000 tūkst. Eur), privačių lėšų suma 7 200 tūkst. Eur. Rezultato rodiklis – „Turizmo infrastruktūros kokybė“, rodiklio reikšmė 2030 m. – 54 vieta.
2. Veiklai įgyvendinti iš valstybės biudžeto reikia 90 tūkst. Eur. Produkto rodiklis P-05-001-01-12-02-03 – „Sukurta „Lithuania.Travel“ svetainė (platforma) ir įdiegtas rinkodaros įrankis, skirtas kelionėms planuoti“. Rezultato rodiklis – „Rinkodaros ir prekės ženklo efektyvumas pritraukiant turistus“, rodiklio reikšmė 2030 m. – 106 vieta.
3. Veikla bus pradėta įgyvendinti gavus finansavimą iš valstybės biudžeto (750 tūkst. Eur). Rezultato rodiklis – „Turizmo infrastruktūros kokybė“, rodiklio reikšmė 2030 m. – 54 vieta.
4. Veikla bus pradėta įgyvendinti gavus finansavimą iš valstybės biudžeto (9 500 tūkst. Eur). Produkto rodiklis P-05-001-01-12-02-02 – „Skrydžių kryptys, kuriose vykdoma aktyvi šalies turizmo produkto rinkodara“, rodiklio reikšmė 2030 m. – 7 vnt. Rezultato rodiklis – „Rinkodaros ir prekės ženklo efektyvumas pritraukiant turistus“, rodiklio reikšmė 2030 m. – 106 vieta.
5. Veikla bus pradėta įgyvendinti gavus finansavimą iš valstybės biudžeto (2 542 tūkst. Eur). Produkto rodiklis P-05-001-01-12-02-01 „Renginių, kuriuose pristatytos Lietuvos turizmo galimybės užsienio rinkoms, skaičius“, matavimo vienetas – vnt., rodiklio reikšmė 2030 m. – 13 vnt. Rezultato rodiklis – „Rinkodaros ir prekės ženklo efektyvumas pritraukiant turistus“, rodiklio reikšmė 2030 m. – 106 vieta.