VILNIAUS MIESTO SAVIVALDYBĖS

ADMINISTRACIJOS DIREKTORIUS

 

ĮSAKYMAS

DĖL VILNIAUS MIESTO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS SOCIALINĖS GEROVĖS SKYRIAUS NEVYRIAUSYBINIŲ ORGANIZACIJŲ SOCIALINIŲ PROJEKTŲ ATRANKOS IR FINANSAVIMO VILNIAUS MIESTO SAVIVALDYBĖS BIUDŽETO LĖŠOMIS KONKURSO NUOSTATŲ TVIRTINIMO

 

2024 m. sausio 11 d. Nr. 30-53/24

Vilnius

 

 

Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 33 straipsnio 3 dalies 1 punktu, Lietuvos Respublikos viešojo administravimo įstatymo 16 straipsnio 1 dalies 2 punktu ir Vilniaus miesto savivaldybės tarybos 2020 m. spalio 7 d. sprendimu Nr. 1-692 „Dėl Vilniaus miesto savivaldybės nevyriausybinių organizacijų projektų finansavimo savivaldybės biudžeto lėšomis tvarkos aprašo patvirtinimo“ patvirtinto Vilniaus miesto savivaldybės nevyriausybinių organizacijų projektų finansavimo savivaldybės biudžeto lėšomis tvarkos aprašo 7 punktu:

1Tvirtinu Vilniaus miesto savivaldybės administracijos Socialinės gerovės skyriaus nevyriausybinių organizacijų socialinių projektų atrankos ir finansavimo Vilniaus miesto savivaldybės biudžeto lėšomis konkurso nuostatus (pridedama);

2Įgalioju Vilniaus miesto savivaldybės administracijos Socialinės gerovės skyriaus vedėją Liną Juškevičienę, jos nesant – ją pavaduojantį valstybės tarnautoją, pasirašyti Vilniaus miesto savivaldybės biudžeto lėšų naudojimo sutartis.

3Pripažįstu netekusiu galios Vilniaus miesto savivaldybės administracijos direktoriaus 2020 m. lapkričio 30 d. įsakymą Nr. 30-2726/20 „Dėl Vilniaus miesto savivaldybės administracijos socialinių paslaugų skyriaus nevyriausybinių organizacijų socialinių projektų atrankos ir finansavimo Vilniaus miesto savivaldybės biudžeto lėšomis konkurso nuostatų tvirtinimo“.

4Pavedu Vilniaus miesto savivaldybės administracijos Socialinės gerovės skyriaus vedėjui kontroliuoti, kaip vykdomas šis įsakymas.

 

 

 

Organizacijos vystymo grupės vadovė,

vykdanti Administracijos direktoriaus funkcijas                                                      Lina Koriznienė

 

PATVIRTINTA

Vilniaus miesto savivaldybės

administracijos direktoriaus

2024 m. sausio 11 d.

įsakymu Nr. 30-53/24

 

 

VILNIAUS MIESTO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS

SOCIALINĖS GEROVĖS SKYRIAUS NEVYRIAUSYBINIŲ ORGANIZACIJŲ SOCIALINIŲ PROJEKTŲ ATRANKOS IR FINANSAVIMO VILNIAUS MIESTO SAVIVALDYBĖS BIUDŽETO LĖŠOMIS KONKURSO NUOSTATAI

 

I SKYRIUS

BENDROSIOS NUOSTATOS

 

1.    Vilniaus miesto savivaldybės administracijos Socialinės gerovės skyriaus nevyriausybinių organizacijų socialinių projektų atrankos ir finansavimo Vilniaus miesto savivaldybės biudžeto lėšomis konkurso nuostatai (toliau – Konkurso nuostatai) reglamentuoja Vilniaus miesto savivaldybės (toliau – Savivaldybės) biudžeto lėšomis finansuojamų socialinių projektų paraiškų pateikimo, vertinimo, atrankos, sutarčių sudarymo, projektų finansavimo, įgyvendinimo ir lėšų panaudojimo kontrolės tvarką.

2.    Socialinių projektų finansavimo tikslas – socialinių paslaugų plėtra, prieinamumas ir kokybė, organizuojant šių paslaugų teikimą Savivaldybės teritorijoje.

3.    Projektų paraiškas gali teikti nevyriausybinės organizacijos (toliau – NVO), kaip jos apibrėžtos Lietuvos Respublikos nevyriausybinių organizacijų plėtros įstatyme, kurios yra įregistravusios nevyriausybinės organizacijos žymą Juridinių asmenų registre ir yra registruotos ir (ar) veiklą vykdo Savivaldybės teritorijoje. Konkurse dalyvaujančių NVO steigimo dokumentuose privalo būti nurodytas veiklos tikslas ir (ar) uždaviniai, ir (ar) veiklos rūšis, susiję su skelbiamo konkurso socialinių paslaugų teikimu. Remiami tie projektai, kurie yra skirti tik Savivaldybės gyventojų socialinėms problemoms spręsti.

4.    Konkurso nuostatuose vartojamos sąvokos suprantamos taip, kaip jos apibrėžtos Lietuvos Respublikos socialinių paslaugų įstatyme, Socialinių paslaugų finansavimo ir lėšų apskaičiavimo metodikoje, patvirtintoje Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2006 m. spalio 10 d. nutarimu Nr. 978 „Dėl Socialinių paslaugų finansavimo ir lėšų apskaičiavimo metodikos patvirtinimo“, Socialinių paslaugų kataloge, patvirtintame Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2006 m. balandžio 5 d. įsakymu Nr. A1-93 „Dėl Socialinių paslaugų katalogo patvirtinimo“, Savivaldybės tarybos 2020 m. spalio 7 d. sprendimu Nr. 1-692 „Dėl Vilniaus miesto savivaldybės nevyriausybinių organizacijų projektų finansavimo Savivaldybės biudžeto lėšomis tvarkos aprašo tvirtinimo“ patvirtintame Vilniaus miesto savivaldybės nevyriausybinių organizacijų projektų finansavimo savivaldybės biudžeto lėšomis tvarkos apraše ir kituose teisės aktuose.

5.    NVO socialinių projektų įgyvendinimo laikotarpis:

5.1. projekto vykdymo pradžia – sausio 1 d., pabaiga – gruodžio 31 d., jeigu Vilniaus miesto savivaldybės biudžeto lėšų naudojimo sutartyje (Konkurso nuostatų 1 priedas) (toliau – Sutartis) nenumatyta kitaip.;

5.2. projektų finansavimas gali būti skiriamas 3 metams Konkurso nuostatų V skyriuje nustatyta tvarka.

6.    NVO negali teikti paraiškos skelbiamam nevyriausybinių organizacijų socialinių projektų konkursui (toliau – konkursas), jeigu:

6.1. NVO veikla sustabdyta ar apribota įstatymų nustatytais pagrindais;

6.2. NVO taikomas turto areštas ir išieškojimas galėtų būti nukreiptas į projektui įgyvendinti skirtas Savivaldybės biudžeto lėšas, NVO yra likviduojama arba pradėtos NVO ar kito asmens bankroto procedūros ir išieškojimas galėtų būti nukreiptas į projektui įgyvendinti skirtas Savivaldybės biudžeto lėšas;

6.3. NVO, prašydama Savivaldybės biudžeto lėšų, pateikė tikrovės neatitinkančius duomenis arba suklastotus dokumentus;

6.4. NVO neįvykdė arba netinkamai įvykdė anksčiau sudarytoje Vilniaus miesto savivaldybės biudžeto lėšų naudojimo sutartyje numatytus įsipareigojimus;

6.5. NVO neatitinka Savivaldybės administracijos Socialinės gerovės skyriaus (toliau – Socialinės gerovės skyrius) paskelbto atrankos ir finansavimo konkurso skelbime nustatytų reikalavimų;

6.6. teisės aktų nustatyta tvarka NVO nėra pateikusi finansinių ataskaitų rinkinio, veiklos ataskaitos ir savo interneto svetainėje (jeigu ją turi) viešai neskelbia informacijos apie įgyvendinamus ar įgyvendintus projektus.

 

II SKYRIUS

KONKURSO PASKELBIMAS IR PROJEKTO PARAIŠKŲ PATEIKIMAS

 

7.       NVO atrankos ir finansavimo konkursus skelbia ir organizuoja Savivaldybės administracijos Socialinės gerovės skyrius (toliau – Socialinės gerovės skyrius).

8.       Informacija apie konkursą skelbiama Savivaldybės interneto svetainėje www.vilnius.lt. Skelbime nurodoma numatomo finansuoti projekto pavadinimas, bendrieji ir specialieji reikalavimai projektų paraiškoms teikti, reikalavimai su paraiška pateikiamiems dokumentams, reikalavimai pareiškėjams, paraiškų teikimo tvarka ir terminai, už konkurso vykdymą atsakingu paskirto Socialinės gerovės skyriaus darbuotojo vardas, pavardė ir kontaktai.

9.       Mažiausia projekto dalyvių tikslinė grupė – 10 paslaugų gavėjų.

10.     Projektų paraiškoms pateikti skiriamas ne trumpesnis nei 30 kalendorinių dienų nuo konkurso paskelbimo dienos terminas.

11.     NVO, skelbiamo konkurso nustatyta tvarka ir terminais, pateikia užpildytą projekto paraišką (2 priedas).

12.  Projekto paraiška turi būti pateikta iki skelbiamo konkurso nurodytos galutinės paraiškų pateikimo dienos. Po nustatyto termino pateiktos projektų paraiškos nevertinamos. Socialinės gerovės skyrius apie nevertintiną paraišką, pateiktą po konkurso skelbime nurodyto termino, paraiškos teikėjui raštu arba el. paštu praneša per 5 darbo dienas nuo paraiškos gavimo dienos.

13.     NVO, rengdamos paraiškas, turi teisę gauti informaciją ir konsultacijas paraiškų rengimo klausimais, kurias teikia atsakingi Socialinės gerovės skyriaus darbuotojai telefonu, elektroniniu paštu. Informacija NVO teikiama iki paskutinės paraiškų pateikimo dienos.

14.     Paraiška su priedais teikiama lietuvių kalba elektroniniu būdu per Savivaldybės elektroninių rengiamų konkursų elektroninės paraiškų sistemą http://konkursai.vilnius.lt/. Paraišką su priedais turi teisę teikti NVO vadovas arba jo įgaliotas asmuo. Jeigu paraišką teikia NVO vadovo įgaliotas asmuo, prie paraiškos turi būti pridėtas įgaliojimas.

15.     NVO kartu su paraiška privalo pateikti šiuos dokumentus:

15.1.  NVO įstatų ar kitų įstatams prilygstančių steigimo dokumentų kopiją, kurioje būtų matoma informacija apie NVO atitiktį Konkurso nuostatų 3 punktui;

15.2.  NVO vadovo arba jo įgalioto asmens pasirašytą laisvos formos pažymą, kad nėra aplinkybių, nurodytų Konkurso nuostatų 6 punkte;

15.3.  dokumento, pagrindžiančio teisę naudotis patalpomis, kuriose būtų vykdomos veiklos, kopiją (nereikalaujama pateikti nurodyto dokumento kopijos, jei veiklų vykdymui užtikrinti patalpos nėra reikalingos);

15.4.  kitus konkurso skelbime nurodytus dokumentus.

16.     Konkursui paraišką gali teikti kelios NVO, pasirašiusios jungtinės veiklos (partnerystės) sutartį. Jungtinės veiklos (partnerystės) sutartis privalo atitikti Lietuvos Respublikos civiliniame kodekse nustatytus jungtinės veiklos sutarčiai keliamus reikalavimus. NVO partneriui taikomi Konkurso nuostatų 6 punkto reikalavimai.

17.     Viena NVO vienam skelbiamam konkursui (nepriklausomai ar teikia savarankiškai, ar pasirašiusi jungtinės veiklos (partnerystės) sutartį) gali pateikti tik vieną paraišką. Jei NVO pateikia kelias paraiškas, vertinama vėliausiai pateikta paraiška.

18.     Pateikus paraiškas, NVO iniciatyva projekto aprašymo taisyti, tikslinti, pildyti ar pateikti papildomus dokumentus negalima.

 

III SKYRIUS

PARAIŠKŲ VERTINIMAS IR ATRANKA

 

19.     Savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymu kiekvienam konkursui sudaroma projektų vertinimo ir atrankos komisija (toliau – komisija), paskiriamas komisijos pirmininkas, jo pavaduotojas, sekretorius ir nariai. Komisijos sekretorius nėra komisijos narys.

20.     Komisija sudaroma iš ne mažiau kaip 5 narių: keturių Socialinės gerovės skyriaus (išskyrus skyriaus vedėją) atstovų ir vieno Socialinės gerovės skyriaus reguliavimo sričiai priskirtos socialinių paslaugų įstaigos atstovo.

21.     Komisijos pirmininkas šaukia komisijos posėdžius, pirmininkauja posėdžiams, koordinuoja komisijos darbą.

22.     Komisijos sekretorius:

22.1.  pasibaigus projekto paraiškų nustatytam pateikimo terminui, bet ne vėliau kaip per 10 darbo dienų, patikrina paraiškų atitiktį formaliems reikalavimams, nurodytiems Konkurso nuostatų 15 punkte, parengia komisijos nariams informaciją apie gautas paraiškas, ruošia paraiškų suvestinę, kurioje nurodyti paraiškų teikėjai, prašoma finansuoti suma, paslaugų gavėjų skaičius;

22.2.  organizuoja ir protokoluoja komisijos posėdžius;

22.3.  komisijos pavedimu nurodo NVO patikslinti paraiškose pateiktą informaciją, renka paaiškinimus ir patikslintus dokumentus ir juos teikia komisijai.

23.     Komisijos pagrindinė veiklos forma – posėdžiai, kuriuos šaukia komisijos pirmininkas savo arba bent vieno komisijos nario iniciatyva. Komisijos posėdžiai gali būti organizuojami nuotoliniu būdu.

24.     Pirmasis komisijos posėdis šaukiamas ne vėliau kaip per 20 darbo dienų nuo paskutinės nustatytos paraiškų pateikimo konkursui dienos.

25.     Komisijos posėdžiai yra teisėti, jeigu juose dalyvauja ne mažiau kaip 2/3 komisijos narių.

26.     Komisijos nariams apie rengiamą komisijos posėdį ne vėliau kaip prieš 3 darbo dienas praneša komisijos sekretorius. Kartu su pranešimu pateikiama posėdžio darbotvarkė.

27.     Komisijos sprendimai priimami posėdyje dalyvaujančių komisijos narių balsų dauguma, o komisijos sprendimai įforminami protokolu, kurį pasirašo komisijos pirmininkas, jo nesant komisijos pirmininko pavaduotojas, ir sekretorius. Jei komisijos narių balsai pasiskirsto po lygiai, galutinį sprendimą priima komisijos pirmininkas, o jo nesant – komisijos pirmininko pavaduotojas.

28.     Komisijos nariai pirmojo komisijos posėdžio metu pasirašo komisijos nario konfidencialumo pasižadėjimą ir nešališkumo deklaraciją (3 priedas) ir susipažįsta su paraiškų suvestine. Jei Konkurse dalyvauja Komisijos nariui artimi asmenys arba dėl dalyvavimo kurio nors iš pateiktų projektų vertinime jam kyla ar gali kilti kitoks interesų konfliktas, kaip jis yra apibūdintas Lietuvos Respublikos viešųjų ir privačių interesų derinimo įstatymo 2 straipsnyje, jis privalo nusišalinti ir paraiškos nevertinti, arba nedalyvauti tolesniame komisijos darbe. Jeigu komisijos narys (-iai) nenusišalina ir vėliau dėl to kyla interesų konfliktas, jo (jų) vertinimo rezultatai laikomi negaliojančiais.

29.     Paraiškos atsitiktine tvarka paskirstomos vertinti komisijos nariams. Kiekvieną paraišką įvertina vienodas komisijos narių skaičius, bet ne mažiau kaip 2 komisijos nariai. Komisijos nariai individualiai įvertina, ar paraiškos atitinka konkurso sąlygose nustatytus bendruosius ir specialiuosius reikalavimus. Dėl paraiškų, kurios neatitinka nustatytų reikalavimų, komisijos nariai balsuoja. Nusprendus neatmesti paraiškos, komisijos sekretorius kreipiasi į pareiškėją, prašydamas per 3 darbo dienas pateikti patikslintus ir (ar) papildytus dokumentus. Pareiškėjui per nustatytą terminą nepateikus prašomų dokumentų, paraiška atmetama.

30.     Komisijos narių sprendimu pareiškėjas gali būti kviečiamas į komisijos posėdį pristatyti pateiktą projektą. Pareiškėją apie komisijos sprendimą ir rengiamą komisijos posėdį ne vėliau kaip prieš 3 darbo dienas elektroniniu paštu informuoja komisijos sekretorius.

31.     Kiekvieną pateiktą paraišką komisijos nariai vertina, užpildydami ir pasirašydami paraiškos vertinimo anketą (4 priedas) arba užpildydami paraiškos vertinimo anketą konkursai.vilnius.lt sistemoje.

32.     Paraiškos vertinamos balais. Apskaičiuojamas komisijos narių balų vidurkis, kuris įrašomas į apibendrintą įvertintų paraiškų sąrašą.

33.     Maksimalus balų skaičius, galimas skirti vienai paraiškai, – 33 balai.

34.     Paraiškos, komisijos narių įvertintos mažiau nei 17 balų, atmetamos.

35.     Jei visų neatmestų paraiškų bendra prašoma skirti suma viršija konkurso projektams įgyvendinti skirtą lėšų sumą, komisija gali priimti sprendimą paraiškas reitinguoti pagal paraiškų vertintojų skirtų balų vidurkį nuo didžiausio iki mažiausio ir rekomenduoti finansavimo sumą. Atsižvelgiant į konkursui numatytas Savivaldybės biudžete lėšas ir paslaugų poreikį, finansavimas gali būti skiriamas tik paraiškai (-oms), surinkusiai (-ioms) aukščiausią vertinimo balų vidurkį. Kitos mažesnį balų vidurkį surinkusios paraiškos tokiu atveju nefinansuojamos.

36.     Komisija, įvertinusi paraiškas, priima sprendimą dėl siūlomų finansuoti projektų ir rekomenduojamų finansavimo sumų. Jeigu skiriama mažesnė suma, nei nurodyta paraiškoje, paraišką pateikusi organizacija ne vėliau kaip per 3 darbo dienas nuo pranešimo gavimo dienos, pateikia patikslintą detalią sąmatą, taip patvirtindama, kad priimtas sprendimas skirti dalį lėšų neturės neigiamos įtakos įgyvendinant projekte numatytus tikslus. Pareiškėjas turi teisę sumažinti projekto įgyvendinimo paslaugų apimtį, tačiau neturi teisės keisti paraiškoje nurodytų tikslų ir veiklos turinio.

37.     Patikslintą sąmatą bei patikslintus projekto rodiklius vertina komisija, ir priima galutinį protokolinį nutarimą dėl siūlomų finansuoti projektų ir rekomenduojamų finansavimo sumų.

 

IV SKYRIUS

PROJEKTŲ TVIRTINIMAS IR SUTARČIŲ SUDARYMAS

 

38.     Sprendimą dėl lėšų skyrimo projektams įgyvendinti priima Savivaldybės administracijos direktorius, atsižvelgdamas į komisijos posėdžio protokolą, per 10 darbo dienų nuo komisijos posėdžio protokolo registravimo dienos. Socialinės gerovės skyrius parengia Savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymo dėl lėšų projektams finansuoti paskirstymo projektą.

39.     Socialinės gerovės skyrius per tris darbo dienas informuoja pareiškėją apie Savivaldybės administracijos direktoriaus sprendimą dėl lėšų skyrimo arba neskyrimo.

40.     Savivaldybės administracijos direktoriui patvirtinus finansuojamų projektų sąrašą priėmus sprendimą dėl lėšų skyrimo projektams, Savivaldybės administracijos direktorius arba jo įgaliotas asmuo ir paraišką pateikęs pareiškėjas, kuriam yra skiriamos lėšos, elektroniniais kvalifikuotais parašais pasirašo Sutartį. Sutartis pasirašoma ne vėliau kaip per 60 kalendorinių dienų nuo Savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymo pasirašymo dienos.

41.     Jeigu paraišką pateikęs pareiškėjas, kuriam skiriamos lėšos, nepasirašo Sutarties per 40 punkte nurodytą terminą, laikoma, kad jis atsisakė vykdyti projektą ir finansavimas neskiriamas.

42.     Socialinės gerovės skyrius apie projektams skirtų lėšų paskirstymą ne vėliau kaip per 20 darbo dienų nuo Savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymo pasirašymo dienos paskelbia Savivaldybės interneto svetainėje.

 

V SKYRIUS

PROJEKTŲ FINANSAVIMAS IR LĖŠŲ NAUDOJIMAS

 

43.     NVO socialiniai projektai finansuojami įgyvendinant Socialinės gerovės skyriaus vykdomą 202 programą „Socialinė apsauga“.

44.     Lėšos NVO pervedamos pagal programos sąmatą sudarius Sutartį.

45.     Projektui vykdyti skirtos lėšos naudojamos pagal detalią išlaidų sąmatą.

46.     Jei projekto detali išlaidų sąmata dėl objektyvių priežasčių turi būti keičiama, projektą įgyvendinančios NVO vadovas ar jo įgaliotas asmuo raštu arba el. paštu pateikia Socialinės gerovės skyriui pagrįstą prašymą tikslinti detalią išlaidų sąmatą (5 priedas), nurodydamas priežastis bei pateikdamas skaičiavimus. Detalią išlaidų sąmatą tikslinti galima tik tuo atveju, jei nėra įtraukiama nauja išlaidų rūšis. Patikslintos projekto lėšos negali viršyti projekto finansavimui skirtų lėšų dydžio. Socialinės gerovės skyrius išnagrinėjęs prašymą ne vėliau kaip per 10 darbo dienų nuo prašymo gavimo dienos priima sprendimą dėl detalios išlaidų  sąmatos keitimo.

47.     Socialinės gerovės skyriui pritarus NVO prašymui dėl detalios išlaidų sąmatos pakeitimo, su prašymą pateikusia NVO sudaromas susitarimas dėl Sutarties pakeitimo, kuris įforminamas Sutarties 23 punkte nustatyta tvarka ir pasirašomas kvalifikuotais elektroniniais parašais.

48.     Projektą įgyvendinanti NVO be Socialinės gerovės skyriaus leidimo gali tikslinti detalią išlaidų sąmatą, jei nėra įtraukiama nauja išlaidų rūšis ir išlaidų dydžio pakeitimai neviršija 20 proc. tikslinamos bendros išlaidų rūšies eilutės dydžio.

49.     Prašymai dėl projekto įgyvendinimo detalios išlaidų sąmatos keitimo Socialinės gerovės skyriui gali būti teikiamas vieną kartą per ketvirtį, bet ne vėliau kaip einamųjų metų gruodžio 1 d.

50.  Išlaidos laikomos tinkamomis finansuoti, jeigu jos tiesiogiai susijusios su projekte numatytomis veiklomis ir patirtos nuo projekto įgyvendinimo pradžios iki sutartinių įsipareigojimų įvykdymo.

51.  Tinkamos finansuoti išlaidos:

51.1.  projekto administravimo išlaidos (ne daugiau kaip 20 proc. projektui įgyvendinti prašomų lėšų). Jei darbuotojas dalyvauja ne tik projekto administravimo veikloje, tinkamos finansuoti projekto administravimo išlaidos gali būti tik darbo užmokestis už tą laiką, kuris bus skirtas projekto administravimo veiklai:

51.1.1. projekto vadovo darbo užmokestis, įskaitant socialinio draudimo įmokas ir įmokas į Garantinį fondą (projekto sąmatoje nurodomas darbo dienų, valandų skaičius per mėnesį arba pareigybės (etato) dydis ir darbo trukmė mėnesiais, socialinio draudimo įmokos ir įmokos į Garantinį fondą);

51.1.2. projekto buhalterio darbo užmokestis, įskaitant socialinio draudimo įmokas ir įmokas į Garantinį fondą (jei paslauga nėra perkama iš buhalterinės apskaitos paslaugas teikiančios įmonės (įstaigos) ar buhalterinės apskaitos paslaugas savarankiškai teikiančio asmens), (projekto sąmatoje nurodomas projekto buhalterio darbo laikas (darbo dienų, valandų skaičius per mėnesį arba pareigybės (etato) dydis ir darbo trukmė mėnesiais, socialinio draudimo įmokos ir įmokos į Garantinį fondą);

51.1.3. užmokestis už buhalterinės apskaitos paslaugas pagal paslaugų sutartį (jei paslauga perkama iš buhalterinės apskaitos paslaugas teikiančios įmonės (įstaigos) ar buhalterinės apskaitos paslaugas savarankiškai teikiančio asmens);

51.2.  projekto įgyvendinimo išlaidos:

51.2.1. projekto vykdytojų darbo užmokestis, įskaitant socialinio draudimo įmokas ir įmokas į Garantinį fondą (jeigu projekto vykdytojo veikla, susijusi su projekto vykdymu, trunka tik dalį darbo laiko, į projekto išlaidas turi būti įskaičiuojamas tik užmokestis už tą laiką, kuris bus skirtas projekto veiklai vykdyti (tiesiogiai dirbti su projekte numatyta tiksline grupe ir netiesiogiai – pasirengti ir užbaigti vykdomą veiklą); nurodomas kiekvieno projekto vykdytojo darbo dienų, valandų skaičius per mėnesį arba pareigybės (etato) dydis ir darbo trukmė mėnesiais, socialinio draudimo įmokos ir įmokos į Garantinį fondą);

51.2.2. išlaidos projektui įgyvendinti reikalingoms priemonėms, įrangai, prekėms ir reikmenims įsigyti;

51.2.3. išlaidos individualią veiklą vykdantiems fiziniams asmenims už suteiktas paslaugas (pagal paslaugų teikimo sutartis), jei šie fiziniai asmenys ir paslaugų teikėjai nėra pareiškėjo (ar partnerio) projekte įdarbinti asmenys;

51.2.4. patalpų, skirtų projekto veiklai vykdyti, nuomos ir (ar) eksploatavimo išlaidos (šildymo, elektros energijos, vandens, nuotekų šalinimo) ir kitos patalpų išlaikymo, aplinkos priežiūros išlaidos);

51.2.5. ryšio paslaugų išlaidos (interneto, fiksuotojo ir (ar) mobiliojo ryšio paslaugos, pašto išlaidos);

51.2.6. transporto išlaidos (degalai, transporto nuoma, visuomeninio transporto priemonių bilietai (išskyrus taksi), patirtos Lietuvoje;

51.2.7. išlaidos mokesčiams už bankų, kitų kredito ar mokėjimo įstaigų suteiktas piniginių lėšų pervedimo paslaugas.

52.  Netinkamos finansuoti išlaidos:

52.1.  ilgalaikiam turtui įsigyti, statyti;

52.2.  pastatų ir patalpų remonto ir rekonstrukcijos išlaidos;

52.3.  pareiškėjų įsiskolinimams dengti;

52.4.  su projekte numatytomis veiklomis nesusijusios išlaidos.

53.     Savivaldybės administracijos direktoriaus arba jo įgalioto asmens sprendimu projekto finansavimas neskelbiant naujo konkurso gali būti pratęsiamas kitiems kalendoriniams metams, bet ne ilgiau kaip iki kitų metų gruodžio 31 d. ir ne daugiau nei du kartus.

54.     Projektą įgyvendinančios NVO pagrįstu prašymu ir Socialinės gerovės skyriaus siūlymu Savivaldybės administracijos direktoriaus ar jo įgalioto asmens sprendimu finansavimas projekto vykdymo metu proporcingai gali būti perskaičiuojamas daugiau kaip 10 proc. pasikeitus paslaugų gavėjų skaičiui ar atsiradus nenumatytoms, tačiau projekto įgyvendinimui reikiamoms išlaidoms.

 

VI SKYRIUS

PROJEKTŲ ATSKAITOMYBĖ IR KONTROLĖ

 

55.     Sutarties vykdymą kontroliuoja Socialinės gerovės skyrius.

56.     Projektų kontrolės tikslas – užtikrinti tikslingą Savivaldybės biudžeto lėšų panaudojimą įgyvendinant projektus.

57.     Už Sutartyje numatytų veiklų įgyvendinimą, kokybiškų paslaugų teikimą, projektui skirtų lėšų tikslinį panaudojimą ir Sutartyje / paraiškoje nurodytų planuojamų veiklos vertinimo rodiklių pasiekimą atsako lėšas gavusi NVO.

58.     NVO privalo raštu ir (arba) elektroniniu paštu informuoti Socialinės gerovės skyrių apie projekte numatytų veiklų vykdymo nutraukimą ar sustabdymą ir nurodyti nutraukimo ar sustabdymo priežastis. Gavusi tokį pranešimą, Savivaldybės administracija sustabdo lėšų pervedimą projektui įgyvendinti. NVO pašalinus šiame punkte nurodytas priežastis, atnaujinus veiklos vykdymą ir apie tai raštu ir (arba) elektroniniu paštu pranešus Socialinės gerovės skyriui, lėšų pervedimas projekto įgyvendinimui tęsiamas.

59.     Nustačius, kad NVO projektui įgyvendinti skirtas lėšas panaudojo ne pagal paskirtį, NVO Savivaldybės administracijai privalo jas grąžinti per 5 darbo dienas nuo elektroniniu paštu ar raštu gauto pranešimo į Savivaldybės atsiskaitomąją sąskaitą, kuri nurodyta Sutartyje.

60.     Nepanaudotas gautas lėšas metams pasibaigus NVO privalo grąžinti per 5 darbo dienas į Savivaldybės atsiskaitomąją sąskaitą, kuri nurodyta Sutartyje.

61.     NVO einamųjų metų projekto metinę įgyvendinimo ataskaitą (6 priedas) teikia ir už einamųjų metų projekto įgyvendinimo ir lėšų panaudojimą Socialinės gerovės skyriui atsiskaito ne vėliau kaip iki kitų metų sausio 10 d. Sutartyje nustatyta tvarka.

 

VII SKYRIUS

BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS

 

62.   Konkurso nuostatuose nurodyti renkami duomenys tvarkomi ir saugomi vadovaujantis 2016 m. balandžio 27 d. Europos Parlamento ir Tarybos reglamentu (ES) 2016/679 dėl fizinių asmenų apsaugos tvarkant asmens duomenis ir dėl laisvo tokių duomenų judėjimo ir kuriuo panaikinama Direktyva 95/46/EB (Bendrasis duomenų apsaugos reglamentas (OL 2016 L 119, p. 1) ir Lietuvos Respublikos asmens duomenų teisinės apsaugos įstatymu.

63.   NVO duomenys tvarkomi teisės aktų nustatyta tvarka.

64.   Protokolai, sprendimai, įsakymai, Sutartys, visi NVO pateikti dokumentai ar jų kopijos saugomi Savivaldybės administracijoje teisės aktų nustatyta tvarka.

65.   Konkurso nuostatai gali būti keičiami Savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymu.

66.   Už Konkurso nuostatų nesilaikymą valstybės tarnautojai atsako Lietuvos Respublikos valstybės tarnybos įstatymo nustatyta tvarka, o darbuotojai, dirbantys pagal darbo sutartis, – Lietuvos Respublikos darbo kodekso nustatyta tvarka.

67.   Visi kilę klausimai ar ginčai sprendžiami Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka.

_________________________________