Valstybinė energetikos reguliavimo taryba

 

NUTARIMAS

DĖL AB „SMILTYNĖS PERKĖLA“ KELEIVIŲ IR TRANSPORTO PRIEMONIŲ PERKĖLIMO KELTAIS PER KURŠIŲ MARIAS (PER KLAIPĖDOS VALSTYBINIO JŪRŲ UOSTO AKVATORIJĄ) Į (IŠ) KURŠIŲ NERIJĄ DIDŽIAUSIO TARIFO DERINIMO

 

2024 m. gegužės 21 d. Nr. O3E-715

Vilnius

 

Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos vidaus vandenų transporto kodekso 30 straipsnio 9 dalimi, Keleivių ir transporto priemonių perkėlimo keltais per Kuršių marias (per Klaipėdos valstybinio jūrų uosto akvatoriją) į (iš) Kuršių neriją didžiausių tarifų nustatymo metodika, patvirtinta Valstybinės kainų ir energetikos kontrolės komisijos 2012 m. gegužės 14 d. nutarimu Nr. O3-106 „Dėl Keleivių ir transporto priemonių perkėlimo keltais per Kuršių marias (per Klaipėdos valstybinio jūrų uosto akvatoriją) į (iš) Kuršių neriją didžiausių tarifų nustatymo metodikos patvirtinimo“ (toliau – Metodika), atsižvelgdama į AB „Smiltynės perkėla“ (toliau – Bendrovė) 2024 m. balandžio 2 d. raštu Nr. 2R(07.02.)-24/85 „Dėl keleivių ir transporto priemonių perkėlimo keltais per Kuršių marias (per Klaipėdos valstybinio jūrų uosto akvatoriją) į (iš) Kuršių neriją didžiausių tarifų suderinimo“ pateiktą didžiausio tarifo skaičiavimo projektą, 2024 m. balandžio 9 d. el. laišku (reg. Nr. R1-5388), 2024 m. balandžio 24 d. el. laišku (reg. Nr. R1-6230), 2024 m. balandžio 25 d. el. laišku (reg. Nr. R1-6295), 2024 m. gegužės 7 d. el. laišku (reg. Nr. R1-6907) pateiktą papildomą informaciją ir Valstybinės energetikos reguliavimo tarybos (toliau – Taryba) Šilumos ir vandens departamento Šilumos bazinių kainų skyriaus 2024 m. gegužės 10 d. pažymą Nr. O5E-495 „Dėl AB „Smiltynės perkėla“ keleivių ir transporto priemonių perkėlimo keltais per Kuršių marias (per Klaipėdos valstybinio jūrų uosto akvatoriją) į (iš) Kuršių neriją didžiausio tarifo derinimo“, Taryba n u t a r i a:

1. Konstatuoti, kad Bendrovės 2024 m. balandžio 2 d. raštu Nr. 2R(07.02.)-24/85 pateiktas Bendrovės valdybos 2024 m. kovo 29 d. posėdžio protokolu Nr. 4 siūlomas derinti su Taryba keleivių ir transporto priemonių perkėlimo keltais per Kuršių marias (per Klaipėdos valstybinio jūrų uosto akvatoriją) į (iš) Kuršių neriją didžiausias tarifas nustatytas nesilaikant:

1.1. Metodikos 40.2 papunkčio, numatančio sąnaudų darbui apmokėti skaičiavimą atsižvelgus į ataskaitinio laikotarpio keleivių ir transporto priemonių kėlimo keltais priskirtą darbuotojų skaičių ir darbuotojų skaičiaus pasikeitimą dėl ilgalaikės veiklos plane numatytų priemonių įgyvendinimo;

1.2. Metodikos 40.4 papunkčio, kai skaičiuojant nusidėvėjimo sąnaudas padaryta techninė skaičiavimo klaida;

1.3. Metodikos 40.6 papunkčio, numatančio pelno skaičiavimą nuo keleivių ir transporto priemonių kėlimo keltais veiklos ataskaitinio laikotarpio likutinės reguliuojamo turto vertės, įvertinus protingumo kriterijus atitinkančią investicijų grąžos normą.

2. Nederinti Bendrovės 2024 m. balandžio 2 d. raštu Nr. 2R(07.02.)-24/85 pateikto Bendrovės valdybos 2024 m. kovo 29 d. posėdžio protokolu Nr. 4 siūlomo derinti su Taryba keleivių ir transporto priemonių perkėlimo keltais per Kuršių marias (per Klaipėdos valstybinio jūrų uosto akvatoriją) į (iš) Kuršių neriją didžiausio tarifo.

Šis nutarimas gali būti skundžiamas Lietuvos Respublikos administracinių bylų teisenos įstatymo nustatyta tvarka ir sąlygomis.

 

 

 

Tarybos pirmininkas                                                                                                       Renatas Pocius