NUTARIMAS
DĖL AB „SMILTYNĖS PERKĖLA“ KELEIVIŲ IR TRANSPORTO PRIEMONIŲ PERKĖLIMO KELTAIS PER KURŠIŲ MARIAS (PER KLAIPĖDOS VALSTYBINIO JŪRŲ UOSTO AKVATORIJĄ) Į (IŠ) KURŠIŲ NERIJĄ DIDŽIAUSIO TARIFO DERINIMO
2024 m. gegužės 21 d. Nr. O3E-715
Vilnius
Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos vidaus vandenų transporto kodekso 30 straipsnio 9 dalimi, Keleivių ir transporto priemonių perkėlimo keltais per Kuršių marias (per Klaipėdos valstybinio jūrų uosto akvatoriją) į (iš) Kuršių neriją didžiausių tarifų nustatymo metodika, patvirtinta Valstybinės kainų ir energetikos kontrolės komisijos 2012 m. gegužės 14 d. nutarimu Nr. O3-106 „Dėl Keleivių ir transporto priemonių perkėlimo keltais per Kuršių marias (per Klaipėdos valstybinio jūrų uosto akvatoriją) į (iš) Kuršių neriją didžiausių tarifų nustatymo metodikos patvirtinimo“ (toliau – Metodika), atsižvelgdama į AB „Smiltynės perkėla“ (toliau – Bendrovė) 2024 m. balandžio 2 d. raštu Nr. 2R(07.02.)-24/85 „Dėl keleivių ir transporto priemonių perkėlimo keltais per Kuršių marias (per Klaipėdos valstybinio jūrų uosto akvatoriją) į (iš) Kuršių neriją didžiausių tarifų suderinimo“ pateiktą didžiausio tarifo skaičiavimo projektą, 2024 m. balandžio 9 d. el. laišku (reg. Nr. R1-5388), 2024 m. balandžio 24 d. el. laišku (reg. Nr. R1-6230), 2024 m. balandžio 25 d. el. laišku (reg. Nr. R1-6295), 2024 m. gegužės 7 d. el. laišku (reg. Nr. R1-6907) pateiktą papildomą informaciją ir Valstybinės energetikos reguliavimo tarybos (toliau – Taryba) Šilumos ir vandens departamento Šilumos bazinių kainų skyriaus 2024 m. gegužės 10 d. pažymą Nr. O5E-495 „Dėl AB „Smiltynės perkėla“ keleivių ir transporto priemonių perkėlimo keltais per Kuršių marias (per Klaipėdos valstybinio jūrų uosto akvatoriją) į (iš) Kuršių neriją didžiausio tarifo derinimo“, Taryba n u t a r i a:
1. Konstatuoti, kad Bendrovės 2024 m. balandžio 2 d. raštu Nr. 2R(07.02.)-24/85 pateiktas Bendrovės valdybos 2024 m. kovo 29 d. posėdžio protokolu Nr. 4 siūlomas derinti su Taryba keleivių ir transporto priemonių perkėlimo keltais per Kuršių marias (per Klaipėdos valstybinio jūrų uosto akvatoriją) į (iš) Kuršių neriją didžiausias tarifas nustatytas nesilaikant:
1.1. Metodikos 40.2 papunkčio, numatančio sąnaudų darbui apmokėti skaičiavimą atsižvelgus į ataskaitinio laikotarpio keleivių ir transporto priemonių kėlimo keltais priskirtą darbuotojų skaičių ir darbuotojų skaičiaus pasikeitimą dėl ilgalaikės veiklos plane numatytų priemonių įgyvendinimo;
1.2. Metodikos 40.4 papunkčio, kai skaičiuojant nusidėvėjimo sąnaudas padaryta techninė skaičiavimo klaida;
2. Nederinti Bendrovės 2024 m. balandžio 2 d. raštu Nr. 2R(07.02.)-24/85 pateikto Bendrovės valdybos 2024 m. kovo 29 d. posėdžio protokolu Nr. 4 siūlomo derinti su Taryba keleivių ir transporto priemonių perkėlimo keltais per Kuršių marias (per Klaipėdos valstybinio jūrų uosto akvatoriją) į (iš) Kuršių neriją didžiausio tarifo.
Šis nutarimas gali būti skundžiamas Lietuvos Respublikos administracinių bylų teisenos įstatymo nustatyta tvarka ir sąlygomis.