VILNIAUS MIESTO SAVIVALDYBĖS
ADMINISTRACIJOS DIREKTORIUS
ĮSAKYMAS
DĖL VAIKŲ VASAROS POILSIO PROGRAMŲ KONKURSO ORGANIZAVIMO IR ĮGYVENDINIMO
2023 m. kovo 8 d. Nr. 30-568/23
Vilnius
Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 6 straipsnio 8 ir 29 punktais, 29 straipsnio 8 dalies 2 punktu, Vilniaus miesto savivaldybės tarybos 2023 m. sausio 18 d. sprendimu Nr. 1-1745 „Dėl Vilniaus miesto savivaldybės 2022–2025 metų strateginio veiklos plano tvirtinimo“ ir Vilniaus miesto savivaldybės tarybos 2023 m. sausio 18 d. sprendimu Nr. 1-1746 „Dėl Vilniaus miesto savivaldybės 2023 metų biudžeto tvirtinimo“:
1. Tvirtinu pridedamus:
2. Įgalioju Vilniaus miesto savivaldybės administracijos vyriausiąją patarėją švietimo klausimais Aliną Kowalewską (jos nesant – ją pavaduojantį asmenį) pasirašyti vaikų vasaros poilsio programų finansavimo sutartis.
3. Pavedu Vilniaus miesto savivaldybės administracijos Bendrojo ugdymo skyriaus vedėjui kontroliuoti, kaip vykdomas šis įsakymas.
4. Pripažįstu netekusiu galios Vilniaus miesto savivaldybės administracijos direktoriaus 2022 m. balandžio 27 d. įsakymą Nr. 30-1200/22 „Dėl Vaikų vasaros poilsio programų konkurso organizavimo ir įgyvendinimo“.
PATVIRTINTA
Vilniaus miesto savivaldybės
administracijos direktoriaus
2023 m. kovo 8 d.
įsakymu Nr. 30-568/23
VAIKŲ VASAROS POILSIO PROGRAMŲ ATRANKOS IR FINANSAVIMO TVARKOS APRAŠAS
I SKYRIUS
BENDROSIOS NUOSTATOS
1. Vaikų vasaros poilsio programų atrankos ir finansavimo tvarkos aprašas (toliau – Aprašas) nustato vaikų vasaros poilsio programų (toliau – Programa) atrankos ir finansavimo konkurso (toliau – konkursas) organizavimo tvarką, prioritetus, dokumentų pateikimo konkursui tvarką, reikalavimus stovykloms, Programoms ir jų vykdytojams, Programų finansavimo, paraiškų teikimo, vertinimo, lėšų skyrimo ir atsiskaitymo tvarką.
3. Konkursas organizuojamas vadovaujantis Vilniaus miesto savivaldybės tarybos 2023 m. sausio 18 d. sprendimu Nr. 1-1745 „Dėl Vilniaus miesto savivaldybės 2023–2025 metų strateginio veiklos plano tvirtinimo“ ir Vilniaus miesto savivaldybės tarybos 2023 m. sausio 18 d. sprendimu
Nr. 1-1746 „Dėl Vilniaus miesto savivaldybės 2023 metų biudžeto tvirtinimo“.
4. Konkurso tikslas – sudaryti galimybes prasmingai užimti vaikus vasaros atostogų metu už tėvams prieinamą kainą finansuojant švietimo, kultūros, sporto ir kitų įstaigų bei organizacijų, laisvųjų mokytojų (toliau – Pareiškėjas) įgyvendinamas Programas, kurios ugdys vaikų socialines-emocines kompetencijas ir kultūrinę edukaciją, skatins fizinį aktyvumą ir gamtos pažinimą.
5. Vaikų ir jų tėvų (atstovų pagal įstatymą) asmens duomenys tvarkomi vadovaujantis 2016 m. balandžio 27 d. Europos Parlamento ir Tarybos reglamentu (ES) 2016/679 dėl fizinių asmenų apsaugos tvarkant asmens duomenis ir dėl laisvo tokių duomenų judėjimo ir kuriuo panaikinama Direktyva 95/46/EB (Bendrasis duomenų apsaugos reglamentas) (toliau – Reglamentas), Lietuvos Respublikos asmens duomenų teisinės apsaugos įstatymu ir kitais teisės aktais, reglamentuojančiais asmens duomenų tvarkymą ir apsaugą.
6. Siekdami užtikrinti viešąjį interesą, stovyklos organizatoriai įsipareigoja pasirašyti sutartį raštu su stovykloje dalyvaujančio vaiko atstovais pagal įstatymą ir šioje sutartyje nustatyti vaiko asmens duomenų tvarkymo, saugojimo ir viešinimo sąlygas. Sąlygos turi būti nustatomos vadovaujantis Reglamentu bei Lietuvos Respublikos teisės aktais. Sutartyje turi būti tėvų sutikimas / nesutikimas perduoti vaikų, dalyvaujančių programoje, asmens duomenis (vaiko vardas, pavardė, lankoma mokykla, gimimo data) Savivaldybės administracijai vadovaujantis Reglamento 6 straipsnio 1 dalies e punktu skirtų lėšų panaudojimo kontrolės tikslais. Sutartyje taip pat turi būti nurodyta paslaugos kaina.
II SKYRIUS
PROGRAMŲ DALYVIŲ TIKSLINĖ GRUPĖ
8. Konkursui teikiamos Programos, kuriomis numatoma užimti tik Savivaldybės teritorijos mokyklose besimokančius vaikus.
9. Organizuojant vasaros poilsio programas rekomenduojama:
9.1. įtraukti vaikus, atvykusius į Vilnių iš Ukrainos dėl Rusijos Federacijos karinių veiksmų Ukrainoje, ar (ir) pabėgėlių iš kitų šalių vaikus;
9.2. Programas organizuoti atskirai 3 amžiaus grupių vaikams: 7–10 metų vaikams,
11–14 metų vaikams ir 15–18 metų vaikams;
10. Prioritetas teikiamas užimti vaikus:
10.1. turinčius specialiųjų ugdymosi poreikių, atsiradusių dėl įgimtų ar įgytų sutrikimų, nepalankių aplinkos veiksnių (toliau – specialieji ugdymosi poreikiai);
10.2. esančius jautresnėje socialinėje situacijoje. Vaikai, esantys jautresnėje socialinėje situacijoje, šiame Apraše apibrėžiami taip:
10.2.1. vaikai (7–18 metų amžiaus) iš socialinės rizikos šeimų, vaikai, kuriems nustatyta minimali priežiūra, vaikai, kuriems nustatyta laikinoji ir (ar) nuolatinė globa;
10.2.2. vaikai iš šeimų, kurios gauna socialinę paramą pagal Lietuvos Respublikos socialinės paramos mokiniams įstatymą, daugiavaikių šeimų ir (arba) minimalias pajamas gaunančių šeimų vaikai (pagal Lietuvos Respublikos išmokų vaikams įstatymą);
10.2.3. vaikai iš šeimų, gaunančių socialinę pašalpą pagal Lietuvos Respublikos piniginės socialinės paramos nepasiturintiems gyventojams įstatymą;
11. Savivaldybės administracija, atsižvelgdama į Pareiškėjo paraiškos turinį ir įvertinimo balo vidurkį, Programos organizavimui gali skirti ne visą prašomą Pareiškėjo sumą.
12. Pareiškėjas, gavęs ne visą prašomą sumą Programos organizavimui:
13. Jei Pareiškėjo stovykloje už Savivaldybės biudžeto finansuojamas lėšas nori dalyvauti didesnis vaikų skaičius, nei yra Savivaldybės biudžeto lėšomis finansuojamų vietų, Pareiškėjas privalo nusistatyti aiškius kriterijus, kaip bus atrenkami vaikai į Savivaldybės biudžeto lėšomis finansuojamas vietas.
14. Rekomenduojami tokie vaikų pirmumo kriterijai ir jų vertė taškais:
14.1. vaikams iš šeimų, gaunančių socialinę pašalpą pagal Lietuvos Respublikos piniginės socialinės paramos nepasiturintiems gyventojams įstatymą, skiriami 2 taškai;
14.2. vaikams iš šeimų, kurios gauna socialinę paramą pagal Lietuvos Respublikos socialinės paramos mokiniams įstatymą, išskyrus šio įstatymo 5 straipsnio 3 dalį, skiriamas 1 taškas;
14.3. vaikams, kuriuos augina vienas iš tėvų (globėjų, rūpintojų) (jeigu kitas yra miręs, teismo pripažintas dingusiu be žinios ar nežinia, kur esančiu, teismo pripažintas neveiksniu arba teismo sprendimu apribotos tėvystės teisės), neįgalių tėvų vaikams skiriami 2 taškai;
14.4. vaikams, turintiems teisę į socialinę pedagoginę, specialiąją pedagoginę ir specialiąją pagalbą mokykloje (pateikiama atitinkamos sveikatos priežiūros įstaigos medicinos pažyma, psichologinės pedagoginės tarnybos išvada ar kitos įstaigos išduotas dokumentas), skiriami 2 taškai;
III SKYRIUS
REIKALAVIMAI PAREIŠKĖJAMS, STOVYKLOMS IR JŲ PROGRAMOMS
16. Pareiškėjais gali būti Savivaldybės teritorijoje registruoti juridiniai asmenys ir laisvieji mokytojai, registruoti Švietimo ir mokslo institucijų registre (ŠMIR), kurių nuostatuose (įstatuose), individualios veiklos pažymoje ar verslo liudijime nurodyta vaikų ir jaunimo švietimo, ugdymo, pramogų, poilsio arba vaikų poilsio stovyklų organizavimo veikla.
18. Dalyvauti Konkurse gali visi Aprašo 16 punkte nurodyti Pareiškėjai, išskyrus atvejus, kai Pareiškėjas:
18.1. teisės aktuose nustatyta tvarka iki Konkurso paskelbimo datos yra neatsiskaitę Savivaldybei už gautų lėšų panaudojimą;
19. Savivaldybės biudžeto lėšomis finansuojamos stovyklos galima maksimali vienos dienos vieno vaiko kaina tėvams:
19.1. 10 Eur už užimtą vaiką, turintį specialiųjų ugdymosi poreikių, ir (arba) užimtą vaiką, esantį jautresnėje socialinėje situacijoje;
20. Atsižvelgiant į Bendrojo ugdymo skyriui pavaldžiose švietimo įstaigose (toliau – mokykla) besimokančių vaikų poreikius, rekomenduojama visoms Savivaldybės mokykloms organizuoti vaikų vasaros poilsio programas.
21. Maksimali vienos dienos stovykloje kaina apima visas būtinas stovyklos organizavimo išlaidas (programą, nakvynę, maitinimą, darbo užmokestį ir pan.) ir turi būti skelbiama viešame stovyklos kvietime.
22. Programos įgyvendinimui gali būti skiriama iki 4000 (keturių tūkstančių) Eur. Prioritetas teikiamas Pareiškėjui, kuris planuoja užimti didesnį vaikų, esančių jautresnėje socialinėje situacijoje, skaičių, kurio parengta kokybiška, įdomi su įvairiomis veiklomis programa ir pateikta detali, pagrįsta išlaidų sąmata.
23. Jei Pareiškėjas Savivaldybės biudžeto lėšomis visiškai ar iš dalies planuoja užimti daugiau nei 300 vaikų, atsižvelgiant į Programos turinį, Savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymu sudarytos Vaikų vasaros poilsio programų koordinavimo darbo grupės (toliau – Darbo grupė) sprendimu įstaigai gali būti skiriamas iki 6000 (šešių tūkstančių) Eur finansavimas.
24. Jei Programoje planuojama užimti vaikus, kurių dauguma turi specialiuosius ugdymosi poreikius, atsižvelgiant į planuojamą užimti vaikų skaičių, Darbo grupės sprendimu Programai gali būti skiriamas iki 6000 (šešių tūkstančių) Eur finansavimas.
25. Savivaldybės biudžeto lėšomis gali būti finansuojama tik viena Pareiškėjo Programa. Programos įgyvendinimas gali būti kartojamas neribotą skaičių pamainų. Tas pats vaikas gali dalyvauti tik vienoje tos pačios Programos pamainoje.
28. Pareiškėjo organizuojamos vasaros poilsio stovyklos vienoje pamainoje turi būti užimta ne mažiau kaip 15 vaikų.
29. Programa turi būti organizuojama vasaros laikotarpiu, stovyklos gali būti organizuojamos ir už Lietuvos Respublikos ribų.
30. Stovykloje turi būti teikiamos maitinimo paslaugos (jei stovyklos trukmė ilgesnė nei 4 valandos per dieną).
31. Vaikams iš šeimų, kurios gauna socialinę paramą pagal Lietuvos Respublikos socialinės paramos mokiniams įstatymą, poilsiaujantiems mokyklos organizuojamoje vasaros poilsio stovykloje, lėšos maitinimui skiriamos vadovaujantis Mokinių nemokamo maitinimo Savivaldybės ir nevalstybinėse mokyklose tvarkos aprašu, patvirtintu Vilniaus miesto savivaldybės tarybos 2019 m. birželio 19 d. sprendimu Nr. 1-94 „Dėl Socialinės paramos mokiniams teikimo Vilniaus miesto savivaldybėje“ (tokiems vaikams lėšų maitinimui programoje numatyti nereikia).
32. Vasaros poilsio stovykloje ne daugiau kaip 15 vaikų grupei skiriamas vienas grupės vadovas, 15 neįgalių vaikų – ne mažiau kaip 2 grupės vadovai. Konkretų grupės vadovų skaičių, atsižvelgdamas į vasaros poilsio stovyklos specifiką, vaikų amžių ir jų specialiuosius poreikius, nustato stovyklos organizatorius.
33. Už stovyklos įgyvendinimą turi būti paskirtas atsakingas asmuo, kuris privalo turėti organizavimo ir (arba) koordinavimo patirties.
34. Grupės vadovai turi būti asmenys, atitinkantys Lietuvos Respublikos švietimo įstatymo 48 straipsnyje nustatytus reikalavimus ir turintys teisę įgyvendinti formaliojo ir (ar) neformaliojo vaikų švietimo programas.
35. Asmenys, įgyvendinantys ugdymo veiklas, turi turėti ugdymo ar darbo patirties Programoje numatytoms ugdymo veikloms vykdyti.
36. Reikalavimai stovyklos programai:
36.1. Programos turi būti vykdomos specialiai vaikų vasaros poilsiui pritaikytose stovyklose, bendrojo ugdymo mokyklose, neformaliojo vaikų švietimo ar kitose įstaigose, kurių patalpos ir aplinka pritaikyta tokiai veiklai; stovyklavietėse, kurios yra įrengtos poilsiui su nakvyne skirtoje teritorijoje turi būti sudarytos sąlygos palapinėms, laikiniems ar mobiliems nameliams statyti, higienos poreikiams tenkinti, laužui kurti, atliekoms sudėti ir panašiai;
36.2. Programos trukmė - ne mažiau kaip 4 valandos per dieną be pertraukų ir ne trumpesnė nei 5 dienos;
IV SKYRIUS
PROGRAMŲ FINANSAVIMAS
37. Savivaldybės biudžeto lėšos (toliau – Lėšos) skiriamos dienos, stacionarioms (su laikinu apgyvendinimu) ir mobilioms (stovyklaujama keliaujant) stovykloms finansuoti.
38. Prioritetai teikiami Programoms, kuriose:
38.2. užimti vaikai, esantys jautresnėje socialinėje situacijoje, kurie sudarys ne mažiau kaip 15 proc. visų Programoje dalyvaujančių vaikų;
38.4. vykdytojas turi papildomų finansavimo šaltinių, partnerių, kurių indėlis į Programą nurodomas paraiškoje;
39. Programoms organizuoti skirtos Lėšos gali būti naudojamos toliau išvardytoms išlaidoms, susijusioms su vaikų dalyvavimu programose, finansuoti ir kompensuoti:
39.1. fizinių asmenų, dalyvaujančių įgyvendinant stovyklų ugdymo ir kitas veiklas, darbo užmokesčiui ir su juo susijusiems privalomiems mokėti mokesčiams;
39.5. patalpų, tiesiogiai naudojamų Programos veikloms, nuomos ir komunalinėms, aplinkos ir kitoms išlaidoms veiklų įgyvendinimo laikotarpiu;
40. Programoms organizuoti skirtos Lėšos negali būti naudojamos:
40.7. išlaidoms, skirtoms Savivaldybės ir (arba) valstybės finansuojamų neformaliojo vaikų švietimo programoms, įskaitant ir formalųjį švietimą papildančio ugdymo programas, įgyvendinti;
40.8. išlaidoms, kurios finansuotos iš kitų Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto ar savivaldybių biudžetų lėšų, įskaitant Europos Sąjungos finansinės paramos ir kitos gaunamos finansinės paramos bei bendrojo finansavimo lėšas;
V SKYRIUS
DOKUMENTŲ PATEIKIMAS
41. Pranešimas apie paraiškų priėmimo sąlygas ir terminus skelbiamas Savivaldybės interneto svetainėje www.vilnius.lt. Paraiškos teikiamos 20 darbo dienų nuo pranešimo paskelbimo dienos.
42. Paraiškos pateikiamos tik elektroniniu būdu per Savivaldybės elektroninių paslaugų valdymo sistemą www.vilnius.lt.
44. Konkursui privaloma pateikti šiuos dokumentus:
44.1. elektroninių paslaugų sistemoje užpildytą vaikų vasaros poilsio programų konkurso elektroninę paraišką (1 priedas) (pildoma tiesiogiai prisijungus elektroninių paslaugų sistemoje);
44.2. užpildytą ir įstaigos vadovo (laisvojo mokytojo, jei paraišką teikia laisvasis mokytojas) pasirašytą vaikų vasaros poilsio programų konkurso detalią paraišką (2 priedas)
44.3. įstaigos ar organizacijos įstatų ar nuostatų išrašą (šis punktas netaikomas Savivaldybei pavaldžioms įstaigoms), pasirašytą vadovo arba individualios veiklos pažymos ar verslo liudijimo kopiją, jei paraišką teikia laisvasis mokytojas;
45. Reikalavimai teikiant paraišką elektroniniu būdu:
45.1. elektroninė paraiška ir nuskaityti paraiškos priedai pdf formatu turi būti pateikti vienoje rinkmenoje (faile) elektroniniu būdu per Savivaldybės elektroninių paslaugų valdymo sistemą www.vilnius.lt;
45.2. elektroninės paraiškos rinkmenos (failo) pavadinimas turi būti susietas su organizacijos, teikiančios paraišką, pavadinimu, t. y. turi būti organizacijos visas pavadinimas arba jo trumpinys;
46. Pateikus daugiau nei dvi paraiškas vertinti priimama paskutinė iki termino pabaigos pateikta paraiška.
VI SKYRIUS
PROGRAMŲ VERTINIMAS
48. Paraiškų vertinimas susideda iš administracinio vertinimo ir programos turinio bei biudžeto pagrįstumo vertinimo pagal Savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymu patvirtintų Vaikų vasaros poilsio programų paraiškų vertinimo nuostatų (toliau – Vertinimo nuostatai) Vaikų vasaros poilsio programos paraiškos vertinimo ataskaitos formą.
49. Paraiškos administracinį vertinimą atlieka Savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymu paskirtas darbuotojas (-ai), atsakingas (-i) už konkurso organizavimą (toliau – Administracinis vertintojas).
50. Administracinis vertintojas per 5 darbo dienas nuo paraiškų teikimo termino pabaigos įvertina šio Aprašo nustatyta tvarka užregistruotos paraiškos atitiktį formaliesiems kriterijams:
51. Jei Administracinis vertintojas nustato, kad paraiška neatitinka formaliųjų kriterijų, Stovyklos vertinimas neatliekamas, o Pareiškėjas apie tai informuojamas el. paštu per 5 darbo dienas.
52. Administracinis vertintojas turi teisę vieną kartą el. paštu paprašyti pateikti trūkstamus dokumentus, jei jie nurodyti paraiškoje, taip pat jei ant dokumentų trūksta parašo ar antspaudo, o Pareiškėjas turi juos pateikti per 3 darbo dienas nuo prašymo išsiuntimo el. paštu dienos. Jei Pareiškėjas nepateikia dokumentų per nustatytą terminą, Administracinis vertintojas konstatuoja, kad paraiška neatitinka formaliųjų kriterijų.
53. Po administracinio vertinimo atrinktos paraiškos, per 5 darbo dienas perduodamos nagrinėti ir vertinti Darbo grupei.
55. Darbo grupė vertina, atrenka ir siūlo Savivaldybės vykdomajai institucijai finansuoti programas.
56. Darbo grupė atlieka programų įgyvendinimo priežiūrą, programai skirtų lėšų panaudojimo kontrolę, pateiktos informacijos atitiktį faktinėms aplinkybėms, kilus abejonių gali pareikalauti papildomų dokumentų, įrodančių pateiktos informacijos tikrumą.
57. Savivaldybės vykdomajai institucijai priėmus sprendimą dėl Lėšų paskirstymo, konkurso rezultatai, informacija apie programas ir jų vykdytojus, kuriems skirtas finansavimas, su kontaktais skelbiama Savivaldybės interneto svetainėje www.vilnius.lt.
58. Savivaldybės vykdomosios institucijos sprendimas dėl lėšų vaikų vasaros poilsio programoms vykdyti paskirstymo gali būti skundžiamas Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka.
59. Pareiškėjai socialiniuose tinkluose, interneto svetainėse ar kitoje elektroninėje erdvėje privalo viešinti informaciją, susijusią su programos vykdymu, t. y. skelbti informacija apie skirtą Savivaldybės finansavimą, programos aprašymą, nuotraukas ar vaizdo medžiagą iš organizuojamų renginių, programos ataskaitas ir kitą aktualią informaciją.
VII SKYRIUS
LĖŠŲ SKYRIMAS IR ATSISKAITYMAS
60. Su Pareiškėju, kurio įgyvendinamai Programai skirtos Lėšos, Savivaldybės administracija sudaro vaikų vasaros poilsio programos finansavimo sutartį dėl Programos įgyvendinimo, Lėšų skyrimo ir jų panaudojimo (3 priedas). Sutartys pasirašomos tik kvalifikuotu elektroniniu parašu. Prie sutarties būtina elektroniniu būdu pateikti vaikų vasaros poilsio programų patikslintą paraišką (4 priedas) ir vaikų vasaros poilsio programų veiklos planą (5 priedas).
61. Sutartys su mokyklomis nesudaromos, tačiau minėtos įstaigos privalo elektroniniu būdu pateikti vaikų rudens vasaros poilsio programų patikslintą paraišką (4 priedas) ir vaikų vasaros poilsio programų patikslintą veiklos planą (5 priedas).
62. Pareiškėjui nepasirašius sutarties per 15 kalendorinių dienų nuo oficialios konkurso rezultatų paskelbimo dienos Lėšos Programos vykdymui nebeskiriamos.
63. Lėšos, kurios neskiriamos pagal Aprašo 62 punktą, gali būti proporcingai paskirstomos Programoms, kurios vykdomos nemokamai. Programos vykdymui Lėšų sumažinimas ar papildomas skyrimas įteisinamas Savivaldybės vykdomosios institucijos sprendimu. Su Pareiškėjais pasirašomas sutarties papildymas (išskyrus mokyklas) .
64. Lėšos skiriamos pagal užpildytą sąmatą (sąmatos forma B-1, patvirtinta Lietuvos Respublikos finansų ministro 2018 m. gegužės 31 d. įsakymu Nr. 1K-206 „Dėl biudžeto sudarymo ir vykdymo formų“).
65. Už visos Programos įgyvendinimą atsiskaitoma iki rugsėjo 15 dienos pateikiant:
65.1. biudžeto išlaidų sąmatos įvykdymo ataskaitą (forma Nr. 2, patvirtinta Lietuvos Respublikos finansų ministro 2008 m. gruodžio 31 d. įsakymu Nr. 1K-465 „Dėl Valstybės ir savivaldybės biudžetinių įstaigų ir kitų subjektų žemesniojo lygio biudžeto vykdymo ataskaitų sudarymo taisyklių ir formų patvirtinimo“);
65.2. programos veiklos ataskaitą (7 priedas, pildoma tiesiogiai prisijungus elektroninių paslaugų sistemoje);
65.4. faktines išlaidas patvirtinančių dokumentų kopijas (sąskaitos faktūros, pirkimo–pardavimo kvitai, kasos aparatų kvitai, darbo užmokesčio apskaitos žiniaraščiai, kelionių dokumentai, sutartys ir darbų priėmimo–perdavimo aktai ir kt.);
65.7. dokumentus, įrodančius papildomą programos finansavimą (jei toks finansavimas buvo numatytas) iš savo ar partnerių, rėmėjų finansavimo šaltinių;
66. Biudžeto išlaidų sąmatos įvykdymo ataskaita ir veiklos ataskaita pateikiamos pasirašytos kvalifikuotu elektroniniu parašu per Savivaldybės elektroninių paslaugų valdymo sistemą www.vilnius.lt.
67. Savivaldybei pavaldžios įstaigos pirminius finansinius dokumentus privalo pateikti biudžetinei įstaigai „Skaitlis“, o Aprašo 65.1 papunktyje nurodytų dokumentų pateikti nereikia. Įstaigos, pavaldžios Bendrojo ugdymo skyriui ir atliekančios savarankišką buhalterinę apskaitą, dokumentus teikia tiesiogiai Savivaldybės administracijos Apskaitos skyriaus Administracijos apskaitos poskyriui.
68. Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka įstaiga ar organizacija privalo saugoti pirminius finansinius dokumentus.
69. Nepanaudotos lėšos iki gruodžio 5 dienos turi būti grąžinamos į Savivaldybės administracijos sąskaitą.
70. Lėšos turi būti naudojamos pagal sutartyje nurodytą sąmatą sutartyje nurodytai veiklai. Lėšos, panaudotos ne pagal sutartyje nurodytą sąmatą ir (ar) ne sutartyje nurodytai veiklai, Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka išieškomos Savivaldybės administracijai.
71. Jei finansavimą gavusi įstaiga ar organizacija piktybiškai ir sistemingai nepateikia finansinių ataskaitų apie lėšų panaudojimą ir nevykdo kitų reikalavimų, nustatytų finansavimo sutartyje, finansavimas gali būti sustabdytas, o skirtos lėšos teisės aktų nustatyta tvarka išieškomos Savivaldybės administracijai.
VIII SKYRIUS
BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS
73. Programų veiklos kontrolė vykdoma vadovaujantis Savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymu patvirtintu Vaikų vasaros poilsio programų įgyvendinimo stebėsenos organizavimo ir vykdymo tvarkos aprašu.
75. Programos vykdytojas teisės aktų nustatyta tvarka atsako už Programoje dalyvaujančių vaikų saugą, sveikatos priežiūrą, higienos sąlygas ir veiklos organizavimo kokybę, teisingos informacijos pateikimą.
76. Programos vykdomos vadovaujantis Lietuvos Respublikos įstatymais, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimais, kitais teisės aktais, nustatančiais su vaikų ugdymu, sveikata, saugumu ir higiena susijusias normas ir reikalavimus.
77. Stovyklos vykdytojas privalo laikytis Reglamento, Lietuvos Respublikos asmens duomenų teisinės apsaugos įstatymo, ir kitų teisės aktų, reglamentuojančių asmens duomenų teisinę apsaugą, atsako už informacijos, susijusios su programos įgyvendinimu, duomenų tikslumą, teisėtumą, gautų valstybės biudžeto lėšų buhalterinės apskaitos tvarkymą. Dokumentus, susijusius su programos įgyvendinimu, programos vykdytojas privalo tvarkyti ir saugoti dokumentų tvarkymą ir saugojimą reglamentuojančių teisės aktų nustatyta tvarka.
78. Paraiškos, Darbo grupės protokolai, užpildytos Darbo grupės narių vertinimo ataskaitos pagal Vertinimo nuostatų priedą, Darbo grupės nario konfidencialumo ir nešališkumo deklaracijos saugomi Savivaldybėje elektroninėje laikmenoje.
80. Pareiškėjų tvarkomi asmens duomenys ir Pareiškėjų duomenys, pateikti Savivaldybei, bei Savivaldybės tvarkomi Pareiškėjų duomenys tvarkomi, vadovaujantis Reglamentu. Asmens duomenų tvarkymo tikslas – identifikuoti Pareiškėjus, įvertinti asmenų teisę vykdyti programą, įvertinti Pareiškėjų atitiktį reikalavimams bei teisę gauti programų finansavimą, Savivaldybei tvarkyti finansavimo apskaitą, tinkamai organizuoti programų finansavimą, įgyvendinimą ir kontrolę. Duomenų subjektų teisės įgyvendinamos Reglamente ir duomenų valdytojo, į kurį kreipiamasi dėl duomenų subjekto teisių įgyvendinimo, nustatyta tvarka.
PATVIRTINTA
Vilniaus miesto savivaldybės administracijos
direktoriaus
2023 m. kovo 8 d.
įsakymu Nr. 30-568/23
VAIKŲ VASAROS POILSIO PROGRAMŲ PARAIŠKŲ VERTINIMO NUOSTATAI
I. BENDROSIOS NUOSTATOS
1. Vaikų vasaros poilsio programų paraiškų vertinimo nuostatai (toliau – Vertinimo nuostatai) reglamentuoja Vaikų vasaros poilsio programų koordinavimo darbo grupės veiklos organizavimą, vaikų vasaros poilsio programų (toliau – programa) vertinimą, darbo grupės narių teises ir pareigas.
2. Vaikų vasaros poilsio programų konkursui (toliau – Konkursas) pateiktas paraiškas vertina ir siūlo finansuoti Vilniaus miesto savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymu iš ne mažiau kaip 9 narių sudaryta Vaikų vasaros poilsio programų koordinavimo darbo grupė (toliau – Darbo grupė).
II. DARBO GRUPĖS VEIKLOS ORGANIZAVIMAS
5. Darbo grupės nariai prieš pradėdami pirmąjį posėdį pasirašo pasižadėjimą, kad Darbo grupės narys nėra asmeniškai suinteresuotas dėl kurios nors iš pateiktų programų. Priešingu atveju nusišalina nuo programos, dėl kurios yra asmeniškai suinteresuotas, jos nevertina ir vertinimo metu nedalyvauja posėdyje.
6. Darbo grupės vadovas, gavęs paraiškas, šaukia Darbo grupės posėdžius, organizuoja programų vertinimo aptarimus ir apibendrinimus.
7. Darbo grupės posėdžiai yra teisėti, jeigu juose dalyvauja ne mažiau kaip 2/3 Darbo grupės narių. Balsams pasiskirsčius po lygiai, sprendimą lemia Darbo grupės vadovo balsas.
8. Paraiškas Darbo grupės nariams paskirsto Vilniaus miesto savivaldybės administracijos direktoriaus paskirtas darbuotojas (-ai), atsakingas (-i) už Konkurso organizavimą (toliau – Administracinis vertintojas).
9. Darbo grupė, vadovaudamasi Vaikų vasaros poilsio programų atrankos ir finansavimo tvarkos aprašu, siūlomas finansuoti programas nustato atsižvelgdama į:
10. Darbo grupė nustato paraiškų įvertinimo terminus, atsižvelgdama į gautų paraiškų kiekį, tačiau paraiškų įvertinimo terminas negali būti ilgesnis kaip 15 darbo dienų.
III. PROGRAMŲ VERTINIMAS
12. Vienos programos vertinimą pagal Vertinimo nuostatų priedą (Vaikų vasaros poilsio programos paraiškos vertinimo ataskaita) atlieka Administracinio vertintojo atsitiktinai parinkti du Darbo grupės nariai.
13. Darbo grupės nariai, atsakydami ir raštu pagrįsdami atsakymus į Vertinimo nuostatų priedo klausimus, programas vertina balais.
15. Programos vertinimo balas yra dviejų Darbo grupės narių skirtų balų vidurkis. Skaičiavimas vykdomas apvalinant dviejų ženklų po kablelio tikslumu (apvalinant skaičius, mažesnis už 5, turi būti apvalinamas iki mažesniojo skaičiaus, o skaičius 5 ir didesnis už 5 – iki didesniojo).
16. Tais atvejais, jei Darbo grupės narių vertinimai išsiskiria daugiau nei 10 balų, programos vertinimą atlieka trečias Darbo grupės narys, atsižvelgdamas į paraišką vertinusių Darbo grupės narių argumentus. Programos vertinimo balas yra trečio nario skirtas balas.
17. Tais atvejais, kai Darbo grupės nariui atliekant programos vertinimą, iškyla neaiškumų ar trūksta informacijos, galinčios turėti esminę įtaką vertinimui, jis gali prašyti Administracinio vertintojo išsiųsti pareiškėjui prašymą per 3 darbo dienas nuo šio nurodymo pateikimo dienos pateikti papildomus dokumentus, patvirtinančius ar patikslinančius paraiškoje pateiktą informaciją.
18. Darbo grupės nariai turi nustatyti:
18.1. ar programos prioritetai atitinka Vaikų vasaros poilsio programų atrankos ir finansavimo tvarkos apraše nurodytus prioritetus;
18.2. ar tinkamas programos turinys:
18.2.2. ar programoje nurodytomis įgyvendinimo priemonėmis galima pasiekti paraiškoje nurodytą tikslą ir uždavinius;
19. Programą vertinantys Darbo grupės nariai taip pat turi nustatyti:
19.4. ar programa atitinka vertės vidurkį (finansavimas gali būti skiriamas tik programoms, surinkusioms ne mažiau nei 25 balus);
20. Nesiūloma finansuoti programos pagal šiuos kriterijus:
20.2. skirtingų pareiškėjų programų turinys yra identiškas, nukopijuotas arba pasižymi nedideliais skirtumais;
21. Jei Darbo grupės narys nusprendžia siūlyti nefinansuoti vertinamos programos, jis turi argumentuotai pagrįsti savo sprendimą.
22. Darbo grupės paraiškų vertinimo darbo rezultatas yra:
22.1. kiekvieno Darbo grupės nario užpildyta ir pasirašyta Vaikų vasaros poilsio programos paraiškos vertinimo ataskaita;
IV. DARBO GRUPĖS NARIŲ TEISĖS IR PAREIGOS
23. Darbo grupės nariai įsipareigoja:
24. Darbo grupės nariai turi teisę:
25. Darbo grupės narys negali dalyvauti svarstant ir vertinant paraiškas, pateiktas organizacijų, su kuriomis Darbo grupės narį sieja ryšiai, neleidžiantys priimti objektyvių sprendimų: Darbo grupės narys yra organizacijos narys, dalyvauja jos valdymo struktūrų veikloje, yra įtrauktas į programos įgyvendinimo procesą arba pats pareiškia norą atsiriboti nuo viešųjų ir privačių interesų konflikto.
V. BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS
26. Darbo grupės teikimu siūlomas finansuoti programas tvirtina Vilniaus miesto savivaldybės vykdomoji institucija.
27. Kol nepriimtas galutinis sprendimas dėl lėšų paskirstymo programoms, Darbo grupės nariai ir Bendrojo ugdymo skyriaus darbuotojai negali platinti informacijos apie nutarimus.
28. Už Vertinimo nuostatų nevykdymą ar netinkamą vykdymą juos įgyvendinantiems asmenims gali būti taikoma tarnybinė (drausminė) atsakomybė.
Vaikų vasaros poilsio programų paraiškų
vertinimo nuostatų
priedas
(Vaikų vasaros poilsio programos paraiškos vertinimo ataskaitos forma)
VAIKŲ VASAROS POILSIO PROGRAMOS PARAIŠKOS VERTINIMO ATASKAITA
Vykdytojo (įstaigos, organizacijos) pavadinimas / laisvojo mokytojo vardas pavardė_______________________________________________________________________
Projekto Nr. pavadinimas_______________________________________________________________________
I. PROGRAMOS ATITIKIMAS REIKALAVIMAMS
Eil. Nr. |
Reikalavimas |
Taip |
Ne |
1. |
Stovyklos programos kaina vaiko tėvams neviršija Vaikų vasaros poilsio programų atrankos ir finansavimo tvarkos aprašo 19 punkte nustatytos sumos; |
|
|
2. |
Visi stovyklos grupės vadovai pagal Lietuvos Respublikos švietimo įstatymo 48 straipsnį turi teisę įgyvendinti formaliojo ir (ar) neformaliojo vaikų švietimo programas |
|
|
3. |
Stovyklos programos trukmė ne mažiau kaip 4 valandos per dieną be pertraukų ir ne trumpesnė nei 5 dienos |
|
|
4. |
Stovyklos programos vienoje pamainoje planuojama užimti ne mažiau kaip 15 vaikų |
|
|
|
Paraiška toliau vertinama (Paraiška, neatitinkanti bent vieno reikalavimo, toliau nevertinama |
|
|
II. PROGRAMOS VERTINIMAS
Eil. Nr. |
Vertinimo klausimai |
Didžiausia galima balų suma |
Skiriami balai |
1. |
Ar užimti vaikai, esantys jautresnėje socialinėje situacijoje, kurie sudaro ne mažiau kaip 15 proc. visų programoje dalyvaujančių vaikų? 0 – ne; 1 – iš dalies; 2 – taip. |
2 |
|
2. |
Ar užimti vaikai, dėl įgimtų ir įgytų sutrikimų turintys specialiųjų ugdymosi poreikių ? 0 – ne; 2 – taip. |
2 |
|
3. |
Vaikų, dalyvaujančių programoje, skaičius: 1 – 15–20 vaikų; 1,5 – 21–30 vaikų; 2 – 31–45 vaikai; 3 – 46–60 ir daugiau vaikų. |
3 |
|
4. |
Ar programoje dalyvauja savanoriai, vyresnių klasių mokiniai? 0 – ne; 1– dalyvauja 1 arba 2 savanoriai; 2 – dalyvauja daugiau nei 2 savanoriai. |
2 |
|
5. |
Programos įgyvendinimo dienų skaičius (visų pamainų): 1 – 5 dienos; 2 – 6–10 dienų; 3 – daugiau kaip 10 dienų. |
3 |
|
6. |
Ar planuojama organizuoti programą su nakvyne? 0 – ne; 2 – taip. |
2 |
|
7. |
Programos veiklos atitinka stovyklos tikslą (ugdyti vaikų socialines- emocines kompetencijas ir kultūrinę edukaciją, skatinti fizinį aktyvumą, sveiką gyvenseną ir gamtos pažinimą) 0 – neatitinka / neaprašyta ar iš pateiktos informacijos sunku spręsti; 1 – iš dalies atitinka; 2 – atitinka. |
2 |
|
8. |
Programos uždaviniai padeda siekti stovyklos tikslo 0 – neatitinka / neaprašyta ar iš pateiktos informacijos sunku spręsti; 1 – iš dalies atitinka; 2 – atitinka. |
2 |
|
9. |
Erdvių panaudojimas įgyvendinant programą: 0 – didžioji dalis programos veiklų (daugiau nei 50 proc.) įgyvendinama toje pačioje, nuolatinėje uždaroje erdvėje; 1– didžioji dalis programos veiklų (daugiau nei 50 proc.) įgyvendinama skirtingose patalpose, erdvėse, įstaigose. 2– didžioji dalis programos veiklų (daugiau nei 50 proc.) įgyvendinama gryname ore. |
2 |
|
10. |
Vykdytojas turi patirties įgyvendindamas stovyklas per pastaruosius 3 metus 0 – neturi patirties / neaprašyta ar iš pateiktos informacijos sunku spręsti 2 – turi patirties. |
2 |
|
11. |
Asmenys, įgyvendinantys ugdymo veiklas, turi ugdymo ar darbo patirties Stovyklos programoje numatytose ugdymo srityse 0 – asmenų patirties vidurkis yra iki 1 metų / neaprašyta ar iš pateiktos informacijos sunku spręsti; 1 – asmenų patirties vidurkis yra nuo 1 iki 5 metų; 2 – asmenų patirties vidurkis yra 5 ir daugiau metų patirtį |
2 |
|
12. |
Didžioji dalis programos veiklų (daugiau nei 50 proc.) vykdomos aktyviais mokymo (-si) metodais 0 – neatitinka / neaprašyta ar iš pateiktos informacijos sunku spręsti; 1 – iš dalies atitinka; 2 – atitinka. |
2 |
|
13. |
Numatytos veiklos, metodai ir priemonės yra tinkamos vaikų fizinio aktyvumo, sveikos gyvensenos, gamtos pažinimo skatinimui 0 – neatitinka / neaprašyta ar iš pateiktos informacijos sunku spręsti; 1 – iš dalies atitinka; 2 – atitinka. |
2 |
|
14. |
Numatytos veiklos, metodai ir priemonės yra tinkamos socialinėms-emocinėms kompetencijoms ugdyti 0 – neatitinka / neaprašyta ar iš pateiktos informacijos sunku spręsti; 1 – iš dalies atitinka; 2 – atitinka. |
2 |
|
15. |
Numatytos veiklos, metodai ir priemonės yra tinkamos kultūrinei edukacijai, kūrybai bei saviraišką ugdyti 0 – neatitinka / neaprašyta ar iš pateiktos informacijos sunku spręsti; 1 – iš dalies atitinka; 2 – atitinka. |
2 |
|
16. |
Planuojamos išlaidos dera su stovyklos programos veiklomis 0 – neatitinka/ neaprašyta ar iš pateiktos informacijos sunku spręsti; 1 – iš dalies atitinka; 2 – atitinka. |
2 |
|
17. |
Visos planuojamos išlaidos būtinos 0 – neatitinka/ neaprašyta ar iš pateiktos informacijos sunku spręsti; 1 – iš dalies atitinka; 2 – atitinka. |
2 |
|
18. |
Ar programos vykdytojas turi papildomų finansavimo šaltinių, partnerių (išskyrus tėvus (globėjus), kurių indėlis į įgyvendinamą programą nurodomas paraiškoje? 0 – nėra; 0,5 – iki 10 proc.; 1 – iki 20 proc.; 1,5 – iki 30 proc.; 2 – per 30 proc.. |
2 |
|
19. |
Vieno mokinio vienos dienos dalyvavimo stovyklos programoje kaina tėvams (globėjams) yra? 1 – nuo 31 iki 40 Eur; 2 – nuo 21 iki 30 Eur: 3 – nuo 11 iki 20 Eur; 4 – iki 10 Eur; |
4 |
|
20. |
Ar programa išskirtinai originali?
|
2 |
|
2. Vertintojo komentaras (finansuoti, siūloma suma, nefinansuoti (neigiamą sprendimą pagrįsti)
___________________________________________________________________________________
Vertintojas ___________________ _______________________
(parašas) (vardas ir pavardė)
______________________________________________
PATVIRTINTA
Vilniaus miesto savivaldybės
administracijos direktoriaus
2023 m. kovo 8 d.
įsakymu Nr. 30-568/23
VAIKŲ VASAROS POILSIO PROGRAMŲ ĮGYVENDINIMO STEBĖSENOS ORGANIZAVIMO IR VYKDYMO TVARKOS APRAŠAS
I. BENDROSIOS NUOSTATOS
1. Vaikų vasaros programų įgyvendinimo stebėsenos organizavimo ir vykdymo tvarkos aprašas (toliau – Aprašas) nustato vaikų vasaros programų (toliau – Programa) įgyvendinimo stebėsenos tikslą, organizavimo ir vykdymo tvarką.
2. Stebėsenos tikslas – užtikrinti Programų įgyvendinimą laikantis Vilniaus miesto savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymu patvirtinto Vaikų vasaros poilsio programų atrankos ir finansavimo tvarkos aprašo (toliau – Konkurso aprašas) ir Programos vykdytojo bei Vilniaus miesto savivaldybės administracijos (toliau – Savivaldybė) sudarytos Vaikų vasaros poilsio programos finansavimo sutarties (toliau – Sutartis).
II. PROGRAMOS ĮGYVENDINIMO STEBĖSENOS ORGANIZAVIMAS IR VYKDYMAS
3. Programos įgyvendinimo stebėseną vykdo Savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymu (-ais) paskirti darbuotojai (toliau – Stebėtojai).
4. Stebėtojai turi teisę:
4.4. pareikalauti iš Programos vykdytojo prašyme nurodytu būdu ir laikantis termino pateikti:
4.4.2. Programos vykdytojo pasirašytų sutarčių su Programoje dalyvaujančių vaikų tėvais (atstovais pagal įstatymą) originalus ir (ar) kopijas;
4.4.6. dokumentus, įrodančius papildomą Programos finansavimą (jei toks finansavimas buvo numatytas) iš savo ar partnerių, rėmėjų finansavimo šaltinių;
4.4.7. dokumentus, informaciją, patvirtinančią apie tinkamą Programos viešinimą viešoje erdvėje dėl skirto visiško ar dalinio Savivaldybės finansavimo Programai įgyvendinti (gali būti pateikiama Programos skrajutė, interneto svetainės ar socialinio tinklalapio nuoroda ir kt.);
5. Stebėtojai, vykdydami savo funkcijas:
6. Programos įgyvendinimas stebimas:
7. Pasirinktinai Stebėsena vykdoma:
7.2. analizuojant ir vertinant Programos vykdytojo pateiktų su Programos įgyvendinimu susijusių dokumentų duomenis (Aprašo 2 priedas).
8. Su stebėsenos rezultatais Programos vykdytoją Stebėtojai supažindina Sutartyje nurodytu el. paštu, o Programos vykdytojas el. paštu patvirtina, kad su rezultatais susipažino.
9. Stebėsenos metu nustatytus pažeidimus Programos vykdytojas turi ištaisyti per Stebėtojų nustatytą terminą. Jei pakartotinės stebėsenos metu nustatyti pažeidimai yra nepašalinti ar pašalinti tik iš dalies, Savivaldybės vykdomoji institucija, vadovaudamasi stebėsenos išvadomis, priima sprendimą dėl Sutarties nutraukimo ir apie tai informuoja Programos vykdytoją Sutartyje nustatyta tvarka.
III. BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS
10. Stebėtojų užpildytos formos ir stebėsenai pateikti Programos vykdytojo dokumentai saugomi Savivaldybėje teisės aktų nustatyta tvarka.
11. Vaikų, dalyvaujančių Programoje, ir jų tėvų (atstovų pagal įstatymą) asmens duomenys tvarkomi vadovaujantis 2016 m. balandžio 27 d. Europos Parlamento ir Tarybos reglamentu (ES) 2016/679 dėl fizinių asmenų apsaugos tvarkant asmens duomenis ir dėl laisvo tokių duomenų judėjimo ir kuriuo panaikinama Direktyva 95/46/EB (Bendrasis duomenų apsaugos reglamentas), Lietuvos Respublikos asmens duomenų teisinės apsaugos įstatymu ir kitais teisės aktais, reglamentuojančiais asmens duomenų tvarkymą ir apsaugą.
12. Programoje dalyvavusių vaikų asmens duomenys (vaiko vardas, pavardė, lankoma mokykla, gimimo data) bei jų tėvų (atstovų pagal įstatymą) asmens duomenys (vardas, pavardė, kontaktinė informacija sutartyje) tvarkomi Konkurso aprašo 80 punkte nurodytu tikslu.
13. Skundai dėl stebėsenos įgyvendinimo nagrinėjami Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka.
Vaikų vasaros poilsio programų įgyvendinimo
stebėsenos organizavimo ir vykdymo tvarkos
aprašo
1 priedas
(Vaikų vasaros poilsio programos įgyvendinimo stebėsenos ir vertinimo forma)
VAIKŲ VASAROS POILSIO PROGRAMOS ĮGYVENDINIMO STEBĖSENA IR VERTINIMAS
Vykdytojo (įstaigos, organizacijos) pavadinimas / laisvojo mokytojo vardas pavardė:
|
Programos pavadinimas: |
Stebėjimo data ir laikas:___________________________________________
Programos vykdymo vieta:__________________________________________
INFORMACIJA APIE PROGRAMOS VEIKLĄ (žymėti X) Žymima pagal Konkurso aprašo 4 priedą
Eil. Nr. |
Kriterijai |
Taip |
Iš dalies |
Ne |
Pastabos |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
1. |
Veikla atitinka Programos tikslą, uždavinius numatytus Konkurso aprašo 4 priede |
|
|
|
|
2. |
Veikla atitinka Konkurso aprašo 5 priede numatytas veiklas |
|
|
|
|
3. |
Ugdymo aplinka yra tinkama numatytai veiklai |
|
|
|
|
4. |
Priemonės atitinka ugdymo kryptį |
|
|
|
|
5. |
Vaikai noriai įsitraukę į ugdymo (-si) procesą |
|
|
|
|
6. |
Užsiėmimo metu naudojami aktyvūs mokymo (-si) metodai |
|
|
|
|
7. |
Vykdytojo disponuojamos patalpos yra patrauklioje, saugioje vietoje, toliau nuo greito eismo, pagrindinių gatvių |
|
|
|
|
8. |
Vykdytojo disponuojamos patalpos pritaikytos Programos įgyvendinimui |
|
|
|
|
9. |
Grupės vadovais dirba asmenys nurodyti Konkurso aprašo 4 priede (atitinka Lietuvos Respublikos švietimo įstatymo 48 straipsnyje nustatytus reikalavimus ir turi teisę įgyvendinti formaliojo ir (ar) neformaliojo vaikų švietimo programas) |
|
|
|
|
10. |
Ugdymo veiklas įgyvendina asmenys nurodyti Konkurso aprašo 4 priede |
|
|
|
|
11. |
Stovykloje dirba savanoriai, jei numatyta Konkurso aprašo 4 priede |
|
|
|
|
12. |
Grupės dydis ugdomojoje veikloje yra optimalus siekiant kokybiškai įgyvendinti Programą |
|
|
|
|
13. |
Vaikų skaičius vienam grupės vadovui yra ne didesnis nei 15 vaikų |
|
|
|
|
14. |
Vaikų skaičius atitinka skaičių, nurodytą Konkurso aprašo 4 priede (galima paklaida iki 3 vaikų) |
|
|
|
|
15. |
Vaikų amžius atitinka amžių, nurodytą Konkurso aprašo 4 priede |
|
|
|
|
16. |
Specialiųjų ugdymosi poreikių turinčių vaikų skaičius grupėje atitinka skaičių, nurodytą Konkurso aprašo 4 priede (galima paklaida iki 1 vaiko) |
|
|
|
|
17. |
Jautresnėje socialinėje situacijoje esančių vaikų skaičius grupėje atitinka skaičių, nurodytą Konkurso aprašo 4 priede (galima paklaida iki 2 vaikų) |
|
|
|
|
VEIKLOS TURINYS
Stebėsenos trukmė: |
Veiklos apibūdinimas: |
|
IŠVADOS
Kiti pastebėjimai, jei yra |
|
Rekomendacijos, jei yra |
|
Susipažinau
_____________________________________________________________________________
(Stovyklos vadovo / grupės vadovo parašas, vardas, pavardė)
______________________________________________________________________________Stebėseną atliko (pareigos, parašas, vardas, pavardė)
Vaikų vasaros poilsio programų įgyvendinimo
stebėsenos organizavimo ir vykdymo tvarkos
aprašo
2 priedas
(Su vaikų vasaros poilsio programų įgyvendinimu susijusių dokumentų duomenų vertinimo forma)
SU VAIKŲ VASAROS POILSIO PROGRAMŲ ĮGYVENDINIMU SUSIJUSIŲ DOKUMENTŲ DUOMENŲ VERTINIMAS
Vykdytojo (įstaigos, organizacijos) pavadinimas / laisvojo mokytojo vardas pavardė: |
Programos pavadinimas |
Eil. Nr. |
Kriterijus |
Taip |
Ne |
Nevertinta |
Pastabos |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
1. |
Programos vienam mokiniui trukmė – ne trumpiau nei 5 kalendorinės dienos |
|
|
|
|
2. |
Programos vienam mokiniui trukmė daugiau nei 5 kalendorinės dienos, jei numatyta Sutartyje |
|
|
|
|
3. |
Programos trukmė ne trumpesnė nei 4 valandos per dieną |
|
|
|
|
4. |
Stovyklų veiklos įgyvendinamos Sutartyje numatytomis dienomis |
|
|
|
|
5. |
Sudaryta bent viena savanorystės sutartis, jei numatyta Sutartyje |
|
|
|
|
6. |
Stovykloje dalyvavo Vilniaus miesto bendrojo ugdymo mokyklas lankantys mokiniai |
|
|
|
|
7. |
Programoje dalyvavusių mokinių skaičius sutampa su Sutartyje nurodytu mokinių skaičiumi (galima paklaida iki 3 vaikų) |
|
|
|
|
8. |
Visos skirtos lėšos panaudotos laikantis Sutarties ir Konkurso aprašo |
|
|
|
|
9. |
Teikiamos maitinimo paslaugos |
|
|
|
|
10. |
Programos kaina mokinio tėvams atitinka Konkurso aprašo 19 punktą |
|
|
|
|
IŠVADOS
Kiti pastebėjimai, jei yra |
|
Rekomendacijos, jei yra |
|
Susipažinau
_________________________________________________________________________
(Stovyklos vadovas / Grupės vadovo parašas, vardas, pavardė)
______________________________________________________________________________Stebėseną atliko (pareigos, parašas, vardas, pavardė)
Vaikų vasaros poilsio programų įgyvendinimo
stebėsenos organizavimo ir vykdymo tvarkos
aprašo
3 priedas
(Vaikų vasaros poilsio programos vertinimo anketos forma)
VAIKŲ VASAROS POILSIO PROGRAMOS VERTINIMO ANKETA DALYVIŲ TĖVAMS (GLOBĖJAMS)
(pildoma internetu)
Vykdytojo (įstaigos, organizacijos) pavadinimas / laisvojo mokytojo vardas pavardė: |
Programos pavadinimas |
1. Įvertinkite stovyklos kokybę, kai 1-labai blogai, 5-labai gerai
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
Stovyklos patalpų vieta yra patrauklioje, saugioje vietoje, toliau nuo greito eismo, pagrindinių gatvių |
□ |
□ |
□ |
□ |
□ |
Stovyklos patalpos pritaikytos vaikų vasaros poilsio programos įgyvendinimui |
□ |
□ |
□ |
□ |
□ |
Vaikų grupės dydis |
□ |
□ |
□ |
□ |
□ |
Kaip vertinate stovyklos vadovų darbą? |
□ |
□ |
□ |
□ |
□ |
Kaip Jūs vertinate stovyklos programos (užsiėmimų) kokybę? |
□ |
□ |
□ |
□ |
□ |
Ar užsiėmimų buvo pakankamai? |
□ |
□ |
□ |
□ |
□ |
Ar pakako užsiėmimų įvairovės? |
□ |
□ |
□ |
□ |
□ |
Ar užteko priemonių užsiėmimams (pvz.: dažai, sporto priemonės, muzikos instrumentai ir pan.)? |
□ |
□ |
□ |
□ |
□ |
Ar norėtumėte savo vaiką leisti į šią stovyklą kitais metais? |
□ |
□ |
□ |
□ |
□ |
Įvertinkite stovyklos kainos ir kokybės santykį |
□ |
□ |
□ |
□ |
□ |
Ar stovykla atitiko Jūsų lūkesčius |
□ |
□ |
□ |
□ |
□ |
Ar rekomenduotumėte šią stovyklą kitiems |
|
|
|
|
|
2. Nurodykite stovyklos trukmę dienomis
________________________________________________________________________________
3. Nurodykite stovyklos pamainos kainą Eur
________________________________________________________________________________
4. Kokios šios stovyklos stipriosios pusės?
________________________________________________________________________________
5. Kokios šios stovyklos tobulintinos pusės?
_______________________________________________________________________________