VALSTYBINĖS VARTOTOJŲ TEISIŲ APSAUGOS TARNYBOS
DIREKTORIUS
ĮSAKYMAS
DĖL VALSTYBINĖS VARTOTOJŲ TEISIŲ APSAUGOS TARNYBOS DIREKTORIAUS 2014 M. SAUSIO 7 D. ĮSAKYMO NR. 1-8 „DĖL VALSTYBINĖS VARTOTOŲ TEISIŲ APSAUGOS TARNYBOS DARBO REGLAMENTO PAKEITIMO“ PAKEITIMO
2014 m. balandžio 30 d. Nr. 1–68
Vilnius
Vadovaudamasis Lietuvos Respublikos teisėkūros pagrindų įstatymo 19 straipsnio 2 dalimi ir Lietuvos Respublikos teisingumo ministro 2014 m. balandžio 9 d. įsakymo Nr. 1R-117 „Dėl Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnybos administracijos struktūros patvirtinimo“ 1 punktu ir šio įsakymo priedu, p a k e i č i u Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnybos direktoriaus 2014 m. sausio 7 d. įsakymu Nr. 1-8 „Dėl Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnybos darbo reglamento pakeitimo“ patvirtinto Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnybos darbo reglamento:
1. 24 punktą ir išdėstau jį taip:
„24. Per 1 darbo dieną nuo oficialaus paskelbimo Teisės aktų registre Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnybos direktoriaus įsakymai ir įsakymais patvirtinti teisės aktai, kuriuose nustatomos, keičiamos ar pripažįstamos netekusiomis galios teisės normos, skelbiami Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnybos interneto tinklalapyje.“
2. 26 punktą ir išdėstau jį taip:
3. 60 punktą ir išdėstau jį taip:
4. 82 punktą ir išdėstau jį taip:
„82. Regioninės veiklos koordinavimo skyriaus vyriausiajam specialistui gavus vartotojo prašymą, dėl kurio Komisijai yra būtina priimti sprendimą ar kreiptis į kontrolės ar kitas institucijas, Regioninės veiklos koordinavimo skyriaus vyriausiasis specialistas savo kompetencijos ribose organizuoja vartotojo prašymo tyrimą, surenka kuo išsamesnę medžiagą, kuri reikalinga ištirti vartotojo prašyme išdėstytoms aplinkybėms ir išvadas bei pasiūlymus kartu su Komisijos nutarimo projektu nedelsiant faksu, paštu ir elektroniniu paštu išsiunčia Valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai.“
5. 83 punktą ir išdėstau jį taip:
6. 84 punktą ir išdėstau jį taip:
„84. Regioninės veiklos koordinavimo skyriaus vyriausiais specialistas gali nagrinėti vartotojų prašymus tik dėl tų vartotojų teisių pažeidimų, kurie padaryti vartotojo gyvenamosios vietos apskrities teritorijoje ir bendradarbiauti tik su savo apskrityje esančiu Lietuvos Respublikos Vyriausybės atstovu ar valstybės bei savivaldybės institucijomis. Tais atvejais, kai valstybės institucijų padalinių veikla apima kelių apskričių teritoriją, Regioninės veiklos koordinavimo skyriaus vyriausiasis specialistas dėl vartotojo prašymo gali kreiptis į kitose apskrityse esančius valstybės institucijų padalinius, taip pat pagal kompetenciją vartotojų prašymus perduoti nagrinėti kitose apskrityse esantiems valstybės institucijų padaliniams apie tai raštu informuodamas Regioninės veiklos koordinavimo skyriaus vyriausiąjį specialistą pagal kompetenciją.“
7. 85 punktą ir išdėstau jį taip:
„85. Regioninės veiklos koordinavimo skyriaus vyriausiasis specialistas, gavęs vartotojo prašymą dėl vartotojo teisių pažeidimų, kurie yra padaryti kitos – ne vartotojo gyvenamosios vietos – apskrities teritorijoje ne vėliau kaip per 3 darbo dienas faksu, paštu ir elektroniniu paštu persiunčia vartotojo prašymą pagal kompetenciją priskirtam Regioninės veiklos koordinavimo skyriaus vyriausiajam specialistui. Kai dėl vartotojo teisių pažeidimų būtina kreiptis į centrinę valstybės instituciją, Regioninės veiklos koordinavimo skyriaus vyriausiasis specialistas ne vėliau kaip per 3 darbo dienas faksu, paštu ir elektroniniu paštu Valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai persiunčia vartotojo prašymą kartu su surinkta vartotojo prašymo tyrimo medžiaga, rašto dėl kreipimosi į centrinę valstybės instituciją projektu, taip pat derinimui atsiunčia rašto vartotojui ir rašto dėl kreipimosi į paslaugos teikėją ar pardavėją projektus.“
8. 128 punktą ir išdėstau jį taip:
„128. Jeigu vartotojas prašymą dėl vartojimo sutarčių nesąžiningų sąlygų pateikia Regioninės veiklos koordinavimo skyriaus vyriausiajam specialistui, tai Regioninės veiklos koordinavimo skyriaus vyriausiasis specialistas vartotojo prašymą dėl vartojimo sutarčių nesąžiningų sąlygų faksu ir paštu persiunčia Valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai ne vėliau kaip per 3 darbo dienas nuo prašymo gavimo dienos.“
9. 237 punktą ir išdėstau jį taip: