LiETUVOS RESPUBLIKOS VALSTYBĖS KONTROLierius
ĮSAKYMAS
DĖL LIETUVOS RESPUBLIKOS VALSTYBĖS KONTROLIERIAUS 2023 M. vasario 10 D. ĮSAKYMO NR. VE-24 „DĖL Lietuvos Respublikos valstybės kontrolės automatiniu būdu įrašomos garso informacijos tvarkymo aprašo PATVIRTINIMO“ PAKEITIMO
2024 m. birželio 12 d. Nr. VE-39
Vilnius
1. Pakeičiu Lietuvos Respublikos valstybės kontrolės automatiniu būdu įrašomos garso informacijos tvarkymo aprašą, patvirtintą Lietuvos Respublikos valstybės kontrolieriaus 2023 m. vasario 10 d. įsakymu Nr. VE-24 „Dėl Lietuvos Respublikos valstybės kontrolės automatiniu būdu įrašomos garso informacijos tvarkymo aprašo patvirtinimo“:
1.1. Pakeičiu 4.1 papunktį ir jį išdėstau taip:
„4.1. Balso ir pokalbių duomenys (toliau – pokalbių duomenys) – duomenys, kuriuos skambinantis asmuo ir darbuotojas, atsakingas už asmenų aptarnavimą Valstybės kontrolėje telefonu, pateikia pokalbio metu. Jo metu įrašomi šie duomenys: skambinančio asmens telefono numeris, asmenį aptarnaujančio darbuotojo telefono numeris, pokalbio data, laikas, trukmė ir pokalbio garso įrašas.“
1.2. Pakeičiu 4.2 papunktį ir jį išdėstau taip:
1.3. Pakeičiu 9 punktą ir jį išdėstau taip:
„9. Duomenų subjektas, kurio pokalbis bus įrašomas, apie asmens duomenų tvarkymą yra informuojamas prieš atliekant pokalbio duomenų įrašymą. Jam pateikiama Reglamento 13 straipsnyje nustatyta pagrindinė informacija apie asmens duomenų tvarkymą (pavyzdžiui, kas yra duomenų valdytojas; kokiu tikslu atliekamas įrašymas; kaip asmuo gali išreikšti sutikimą dėl įrašymo, ir jeigu nesutinka, kokiais būdais gali kreiptis į duomenų valdytoją, ir kur pateikiama išsami informacija apie vykdomą asmens duomenų tvarkymą). Konsultuojančio darbuotojo asmens duomenys tvarkomi šio Aprašo nustatytais tikslais. Konsultuojantis darbuotojas apie vykdomą telefoninių pokalbių įrašymą ir jo tikslą informuojamas prieš pradedant telefoninių pokalbių įrašymą arba pirmąją šio darbuotojo darbo dieną, pateikus pagrindinę informaciją apie asmens duomenų tvarkymą, atsižvelgus į Reglamento 13 straipsnio nuostatas.“
1.4. Pakeičiu 11 punktą ir jį išdėstau taip:
„11. Telefoninius pokalbius įrašo, saugo ir pasibaigus saugojimo terminui (po 14 (keturiolikos) dienų) sunaikina pagal paslaugų teikimo sutartį duomenų valdytojo pasitelktas duomenų tvarkytojas. Šių įrašų perklausa ir kitos duomenų tvarkymo operacijos atliekamos jungiantis prie duomenų tvarkytojo savitarnos svetainės, kurioje saugomi pokalbių įrašai. Prie duomenų tvarkytojo savitarnos svetainės jungtis ir joje atlikti duomenų tvarkymo operacijas turi teisę duomenų naudotojas.“
1.5. Pakeičiu 12 punktą ir jį išdėstau taip:
„12. Jeigu pokalbio įrašo duomenys naudojami skundui nagrinėti, kaip įrodymai byloje ar kitais įstatymų nustatytais atvejais arba duomenų subjekto prašymui išnagrinėti šio Aprašo 7.1 punkte nustatyta tvarka, jie gali būti saugomi duomenų naudotojo tarnybiniame kompiuteryje tiek, kiek reikalinga šiais jų tvarkymo tikslais, ir sunaikinami nedelsiant, kai tampa nebereikalingi.“