ALYTAUS MIESTO SAVIVALDYBĖS TARYBA
SPRENDIMAS
DĖL ALYTAUS MIESTO SAVIVALDYBĖS TARYBOS 2020-01-30 SPRENDIMO NR. T-4 „DĖL ALYTAUS MIESTO SAVIVALDYBĖS JAUNIMO POLITIKOS ĮGYVENDINIMO PROGRAMOS INICIATYVOS ATRANKOS IR FINANSAVIMO TVARKOS APRAŠO PATVIRTINIMO“ PAKEITIMO
2020 m. gegužės 28 d. Nr. T-187
Alytus
Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 18 straipsnio 1 dalimi, Alytaus miesto savivaldybės taryba nusprendžia:
Pakeisti Alytaus miesto savivaldybės jaunimo politikos įgyvendinimo programos iniciatyvos atrankos ir finansavimo tvarkos aprašą, patvirtintą Alytaus miesto savivaldybės tarybos 2020-01-30 sprendimu Nr. T-4 „Dėl Alytaus miesto savivaldybės jaunimo politikos įgyvendinimo programos iniciatyvos atrankos ir finansavimo tvarkos aprašo patvirtinimo“, ir jį išdėstyti nauja redakcija (pridedama).
Šis sprendimas gali būti skundžiamas Lietuvos Respublikos administracinių bylų teisenos įstatymo nustatyta tvarka.
PATVIRTINTA
Alytaus miesto savivaldybės tarybos
2020 m. sausio 30 d.
sprendimu Nr. T-4
(Alytaus miesto savivaldybės tarybos
2020 m. gegužės 28 d.
sprendimo Nr. T-187 redakcija)
ALYTAUS MIESTO SAVIVALDYBĖS JAUNIMO POLITIKOS ĮGYVENDINIMO PROGRAMOS INICIATYVOS ATRANKOS IR FINANSAVIMO TVARKOS APRAŠAS
I SKYRIUS
BENDROSIOS NUOSTATOS
1. Alytaus miesto savivaldybės jaunimo politikos įgyvendinimo programos iniciatyvos atrankos ir finansavimo tvarkos aprašas (toliau – aprašas) reglamentuoja iniciatyvų (toliau – iniciatyvos) paraiškų (toliau – paraiška) turinio, pateikimo, tinkamų ir netinkamų išlaidų, paraiškų teikimo, vertinimo, sutarčių sudarymo, atsiskaitymo už įgyvendintą veiklą ir skirtas lėšas, kontrolės ir viešinimo tvarką.
2. Alytaus miesto savivaldybės jaunimo politikos įgyvendinimo programos iniciatyvos atrankos ir finansavimo konkursą (toliau – konkursas) organizuoja Alytaus miesto savivaldybės administracijos jaunimo reikalų koordinatorius ar kitas jį pavaduojantis valstybės tarnautojas (ligos, komandiruočių, atostogų atveju) (toliau – jaunimo reikalų koordinatorius).
3. Alytaus miesto savivaldybės administracijos direktorius įsakymu:
4. Apraše vartojamos sąvokos:
4.2. jaunimo organizacija – Lietuvos Respublikos asociacijų įstatymo nustatyta tvarka jaunimui ir (ar) jaunimo interesams atstovauti įsteigta asociacija, kurios ne mažiau kaip 2/3 narių yra jauni žmonės ir (ar) jaunų žmonių interesams atstovaujančios asociacijos, kurių kiekvienos ne mažiau kaip 2/3 narių yra jauni žmonės;
4.3. su jaunimu dirbanti organizacija – juridinis asmuo, kurio vienas iš veiklos tikslų – atlikti darbą su jaunimu;
4.4. jaunimo reikalų koordinatorius – valstybės tarnautojas, užtikrinantis valstybinės jaunimo politikos įgyvendinimo funkciją savivaldybėje;
4.5. neformali jaunimo grupė – neįregistruota visuomeninė grupė, kurioje ne mažiau kaip 2/3 narių sudaro jauni žmonės;
4.6. verslo subjektas – juridinis asmuo, veikiantis Lietuvos Respublikos įstatymų ir teisės aktų nustatyta tvarka;
4.7. iniciatyvos vykdytojai – asmenys, tiesiogiai ir tęstinai prisidedantys prie iniciatyvos įgyvendinimo, turintys konkrečią atsakomybę už iniciatyvos ir (ar) tam tikrų jų dalių įgyvendinimą;
4.8. iniciatyvos dalyviai – asmenys, kuriems yra skirta iniciatyva ir kurie dalyvauja joje (renginių dalyviai, paslaugų gavėjai ir pan.);
4.9. paraiška – dokumentas, kuriame numatyti iniciatyvos tikslai, uždaviniai, pateikiamas iniciatyvos aprašymas, siekiami rezultatai, priemonės iniciatyvai įgyvendinti, nurodomi duomenys apie iniciatyvos rengėjus ir vykdytojus, lėšų poreikį ir jų panaudojimą, kitus lėšų šaltinius ir kt.;
4.10. sutartis – savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymu patvirtintos formos projekto įgyvendinimo naudojimo sutartis, kurią sudaro savivaldybės administracija ir iniciatyvos vykdytojas. Paraišką pateikus neformaliai jaunimo grupei per biudžetinę įstaigą, savivaldybės tarybai skyrus finansavimą, pasirašoma savivaldybės administracijos ir iniciatyvos vykdytojo veiklos sutartis;
5. Kitos apraše vartojamos sąvokos atitinka Lietuvos Respublikos jaunimo politikos pagrindų įstatyme ir kituose teisės aktuose apibrėžtas sąvokas.
6. Konkurso tikslai:
7. Konkurso uždaviniai:
7.3. skatinti jaunimo aktyvų dalyvavimą bendruomeninėje, organizacijų ir kitoje visuomeninėje veikloje;
8. Konkurso atrankos kriterijai:
8.8. niekur nedirbančio, nesimokančio ir mokymuose nedalyvaujančio jaunimo įtraukimas į iniciatyvos organizavimą ir dalyvavimą;
9. Organizacijos, iniciatyvinės grupės ir verslo subjektai, rengdami iniciatyvą konkursui, privalo vadovautis šiuo aprašu.
II SKYRIUS
REIKALAVIMAI PARAIŠKOS TURINIUI
11. Konkursui teikiama iniciatyvos paraiška gali būti siekiama bendradarbiauti su kitomis valstybinėmis, nevyriausybinėmis ir pelno siekiančiomis organizacijomis, dirbančiomis iniciatyvai naudingose srityse. Iniciatyvos paraiškoje turi būti aiškiai nurodytas esamas ar numatomas bendradarbiavimas ir pateiktos bendradarbiavimo sutarčių ar kitų dokumentų, pagrindžiančių bendradarbiavimą, kopijos.
12. Konkursui teikiama iniciatyvos paraiška turi būti įgyvendinama, vadovaujantis jaunimo savanoriškumo, individualumo, bendros veiklos ir kitais principais, nurodytais Lietuvos Respublikos jaunimo politikos pagrindų įstatyme.
14. Iniciatyvos apimtis, planuojamas rezultatas, iniciatyvos sąmata ir išlaidos privalo būti aiškiai nurodytos. Išlaidos turi būti suplanuotos efektyviai ir pagrįstai, atitikti sąmatoje nurodytas išlaidas, rinkos kainas. Iniciatyvai įgyvendinti prašoma suma iš Alytaus miesto savivaldybės negali būti mažesnė nei 300 Eur ir didesnė nei 1 000 Eur.
15. Alytiškiai sudaro ne mažiau kaip 2/3 iniciatyvos dalyvių. Iniciatyva vykdoma Alytaus miesto savivaldybės teritorijoje. Kriterijus atitinkančios iniciatyvos gali būti įgyvendinamos už Alytaus miesto ribų, jei jos naudingos Alytaus miestui ir jame gyvenančiam jaunimui. Jeigu dėl iniciatyvos specifikos ar veiklos pobūdžio veikla yra vykdoma už Alytaus miesto teritorijos ribų, turi būti užtikrinama, kad vykdomos veiklos metu sukurti produktai, rezultatai ir nauda atitektų Alytaus miestui.
16. Konkursui negali būti teikiamos iniciatyvos rūšys, kurių tikslas yra:
17. Taip pat konkursui negali būti teikiamos iniciatyvos rūšys, kurios:
17.2. bet kokiomis formomis, metodais ir būdais skatina smurto, prievartos, neapykantos ir narkotikų bei kitų toksinių medžiagų, kurių vartojimas pagal Lietuvos Respublikos įstatymus ir kitus teisės aktus yra draudžiamas, populiarinimą;
III SKYRIUS
TINKAMOS IR NETINKAMOS FINANSUOTI IŠLAIDOS
18. Iniciatyvos išlaidų tinkamumas nustatomas vertinant, ar jos:
18.1. yra būtinos iniciatyvai įgyvendinti, naudojamos tik iniciatyvos tikslams ir rezultatams pasiekti, atitinka skaidraus finansų valdymo, sąnaudų pagrįstumo ir efektyvumo principus;
18.2. pagal savo paskirtį išlaidos atitinka sąmatoje nurodytas išlaidas, atitinka rinkos kainas, suplanuotos efektyviai ir pagrįstai;
18.4. yra faktiškai patirtos ir apmokėtos nepažeidžiant Lietuvos Respublikos teisės aktų reikalavimų, įtrauktos į iniciatyvos vykdytojo apskaitą ir gali būti nustatomos, patikrinamos ir patvirtinamos atitinkamais apskaitos dokumentais, turinčiais visus Lietuvos Respublikos buhalterinės apskaitos įstatyme ir kituose teisės aktuose nustatytus apskaitos dokumentų rekvizitus;
18.5. yra patirtos iniciatyvos įgyvendinimo laikotarpiu. Iniciatyvos išlaidų patyrimo data negali būti vėlesnė nei iniciatyvos įgyvendinimo pabaigos data;
19. Jeigu viena ar kelios iniciatyvos veiklos rūšys neįvykdytos, įvykdytos iš dalies arba netinkamai, nepasiekti numatyti rezultatai arba jie nepakankami, tai veiklai numatyta išlaidų suma ar jos dalis laikoma netinkamomis finansuoti išlaidomis.
20. Tinkamos iniciatyvos išlaidos:
20.1. iniciatyvos įgyvendinimo išlaidos:
20.1.1. iniciatyvai įgyvendinti reikalingų prekių, kurios sunaudojamos per iniciatyvos vykdymo laikotarpį, įsigijimo išlaidos (pvz., medžiagos, priemonės, reklaminė atributika ir pan.);
20.2. iniciatyvos administravimo išlaidos:
20.2.1. iniciatyvos vadovo, finansininko ir kitų iniciatyvą tiesiogiai vykdančių juridinio asmens darbuotojų, susijusių su iniciatyvos įgyvendinimu, darbo užmokestis, įskaitant socialinio draudimo įmokas;
21. Tinkamų finansuoti iniciatyvos išlaidų suma nustatoma iniciatyvos vertinimo metu ir įrašoma į sutartį.
22. Iniciatyvai skirtos lėšos laikomos panaudotomis pagal sutartyje nurodytą paskirtį, jeigu:
23. Savivaldybės biudžeto lėšomis negali būti finansuojama:
23.4. iniciatyvos veiklai reikalingų patalpų, nuosavybės teise priklausančių pareiškėjui ar partneriui, nuomos išlaidos;
IV SKYRIUS
PARAIŠKŲ TEIKIMAS
24. Iniciatyvos paraiškų atranka skelbiama viešai vietinėse informavimo priemonėse ir Alytaus miesto savivaldybės interneto portale.
25. Paraiškos priimamos visus biudžetinius metus po biudžeto patvirtinimo Alytaus miesto savivaldybės taryboje iki lapkričio 30 d. Esant lėšų stygiui, jaunimo reikalų koordinatorius informuoja pareiškėją elektroniniu paštu pirminio paraiškos vertinimo metu. Apie paraiškų priėmimo pradžią paskelbiama portale www.alytus.lt.
26. Pateikiami dokumentai turi būti A4 formato. Iniciatyvų paraiškos gali būti teikiamos šiais būdais:
26.1. popierinė paraiška priimama Alytaus miesto savivaldybės priimamajame adresu Rotušės a. 4, Alytus;
27. Paraiškas iniciatyvai finansuoti gali teikti jaunimo ir su jaunimu dirbančios organizacijos, neformalios jaunimo grupės ir kitos su jaunimu dirbančios organizacijos bei verslo subjektai, kurie yra registruoti Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka. Neformalios jaunimo grupės paraiškas teikia per biudžetines įstaigas arba nevyriausybines organizacijas, vykdančias veiklą Alytaus mieste.
28. Neformaliai jaunimo grupei, pateikusiai paraišką per biudžetinę įstaigą, asignavimai skiriami savivaldybės tarybos sprendimu. Su biudžetine įstaiga pasirašoma veiklos sutartis. Biudžetinių įstaigų valdytojai atsako už neformaliai jaunimo grupei skirtų lėšų panaudojimą pagal paskirtį ir veiklos įgyvendinimą.
29. Atrankai teikiama Alytaus miesto savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymu patvirtintos formos Alytaus miesto savivaldybės jaunimo politikos įgyvendinimo programos iniciatyvos paraiška.
30. Popierinės paraiškos, kurios atnešamos į Alytaus miesto savivaldybės priimamąjį, turi būti tinkamai užpildytos kompiuteriu ir pateiktas spausdintas jų variantas.
V SKYRIUS
PARAIŠKŲ VERTINIMAS
32. Pagal aprašą pateiktos paraiškos vertinamos dviem etapais:
33. Administracinę atitiktį vertina jaunimo reikalų koordinatorius. Pirminis paraiškos vertinimas atliekamas per 5 darbo dienas. Atlikdamas pirminį paraiškos vertinimą, jaunimo reikalų koordinatorius tikrina, ar paraiška atitinka šiuos formalius konkurso reikalavimus:
33.1. ar paraiškos teikėjas yra jaunimo arba su jaunimu dirbanti organizacija, ar verslo subjektas, neformali jaunimo grupė;
33.2. ar pareiškėjas teisės aktų nustatyta tvarka tinkamai atsiskaitęs už ankstesniais metais iš savivaldybės biudžeto skirtų lėšų panaudojimą;
34. Per 5 darbo dienas nuo paraiškų pateikimo jaunimo reikalų koordinatorius išsiunčia organizacijoms, kurių paraiškos neatitinka 13–17 punktų reikalavimų, pranešimus, juose nurodo paraiškų trūkumus. Pranešimai siunčiami elektroniniu paštu, nurodytu paraiškoje. Organizacijos per 3 darbo dienas nuo elektroninio laiško išsiuntimo gali pateikti trūkstamus dokumentus apraše nustatyta tvarka el. paštu.
36. Nustačius, kad paraiška atitinka reikalavimus, vertinamas tinkamumas finansuoti, nauda ir kokybė – tai atlieka administracijos direktoriaus įsakymu sudaryta 5 narių komisija, kurios narius deleguoja: 2 narius – Jaunimo reikalų taryba, 3 narius – savivaldybės administracija.
37. Komisija per 8 darbo dienas įvertina paraiškas, pildydama Jaunimo politikos įgyvendinimo programos iniciatyvos vertinimo anketą, ir teikia siūlymus dėl iniciatyvų finansavimo.
38. Komisija, vertindama paraiškas, vadovaujasi sąžiningumo, nešališkumo ir atsakingumo principais. Komisija, vykdydama savo funkcijas, privalo užtikrinti informacijos, susijusios su jos veikla, konfidencialumą, kol nepriimtas galutinis sprendimas dėl finansavimo skyrimo.
39. Jeigu komisijos narį su paraiška pateikusia organizacija sieja ryšiai, neleidžiantys priimti objektyvių sprendimų, arba dėl jo veiklos komisijoje gali kilti viešųjų ir privačių interesų konfliktas, jis turi nusišalinti.
40. Vieną paraišką vertina ne mažiau kaip trys komisijos nariai, vertinamai paraiškai skirdami konkrečius balus pagal nustatytus vertinimo kriterijus. Kiekviena iniciatyvos paraiška vertinama atskirai, komisijos narys užpildo paraiškos vertinimo anketą.
41. Iniciatyvai finansavimas gali būti skiriamas tik tuo atveju, jei jis įvertinamas nuo 50 iki 100 balų.
42. Komisijai įvertinus iniciatyvos paraišką ir skyrus finansavimą, mažesnį negu buvo nurodytas paraiškoje, pareiškėjas tikslina iniciatyvos paraišką.
43. Jaunimo politikos įgyvendinimo programos iniciatyvos atrankos komisijos posėdžiai gali vykti ir elektroninėmis priemonėmis (naudojantis elektroniniu paštu, rengiant telekonferenciją). Balsuojant elektroninėmis priemonėmis turi būti užtikrintas balsuojančio asmens pasiekimas garso ir vaizdo priemonėmis. Vykdant posėdžius elektroninėmis priemonėmis (elektroniniu paštu) turi būti užtikrintas tiek elektroninio susirašinėjimo, tiek posėdžiui teikiamos medžiagos konfidencialumas. Elektroniniu būdu vykdyti sprendimai laikomi priimtais tuo atveju, jei balsavime dalyvavo daugiau nei pusė šios komisijos narių. Elektroninių laiškų kopijos turi būti pridedamos prie protokolo.
44. Savivaldybės administracijos direktoriui pasirašius įsakymą dėl lėšų skyrimo, konkurso rezultatai skelbiami savivaldybės interneto portale www.alytus.lt.
45. Jaunimo reikalų koordinatorius per 3 (tris) darbo dienas informuoja pareiškėjus, kuriems finansavimas nebuvo skirtas, ir nurodo priežastis.
46. Savivaldybės administracijos direktorius arba jo įgaliotas asmuo pasirašo lėšų naudojimo jaunimo iniciatyvai finansuoti sutartį. Jei paraišką teikė neformali jaunimo grupė per biudžetinę įstaigą, savivaldybės administracijos direktorius pasirašo veiklos sutartį.
47. Iniciatyvos vykdytojas teikia savivaldybės administracijai iniciatyvos vykdymo, lėšų panaudojimo ir pasiektų rezultatų ataskaitas, kurios nurodytos administracijos direktoriaus įsakymu patvirtintos sutarties formos prieduose.
VI SKYRIUS
SUTARTIES SUDARYMAS
49. Savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymu skyrus lėšas finansuojamai iniciatyvai, su pareiškėju sudaroma sutartis. Sutarčių formas tvirtina savivaldybės administracijos direktorius.
50. Pateikus paraišką neformaliai jaunimo grupei per biudžetinę įstaigą, su biudžetine įstaiga sudaroma veiklos sutartis. Veiklos sutartis sudaroma po to, kai savivaldybės taryba priima sprendimą finansuoti jaunimo iniciatyvą ir skirti lėšas biudžetinei įstaigai.
51. Jei iniciatyvos vykdytojas per 30 kalendorinių dienų nuo įsakymo dėl lėšų skyrimo įsigaliojimo dienos nepasirašo sutarties, finansavimas neskiriamas.
52. Sutarties sudėtinės dalys yra iniciatyvos paraiška ir sąmata. Sutartyje turi būti nurodytas iniciatyvos vykdytojo pavadinimas, iniciatyvos įgyvendinimo laikotarpis, kurį, įvertinęs iniciatyvos vykdymo datą bei ataskaitų teikimo terminus, įrašo jaunimo reikalų koordinatorius. Sutartyje nurodyta skirtų lėšų suma, šalių teisės ir pareigos, atsakomybė už sutarties, tvarkos aprašo ir kitų teisės aktų reikalavimų nesilaikymą, atsiskaitymo už panaudotas lėšas tvarka, sutarties galiojimo, pakeitimo ir nutraukimo, ginčų sprendimo sąlygos ir tvarka, kitos nuostatos, padedančios užtikrinti iniciatyvos vykdymo ir skirtų lėšų naudojimo teisėtumą, ekonomiškumą, efektyvumą ir rezultatyvumą.
53. Sutartis įsigalioja nuo jos pasirašymo dienos ir galioja iki visiško jos įsipareigojimų įvykdymo.
54. Pareiškėjas, kurio įgyvendinamai iniciatyvai skirtas finansavimas, pateikia savivaldybės administracijai sutarčiai parengti būtinus duomenis ir sąmatą. Sutartį pasirašo savivaldybės administracijos direktorius ar jo įgaliotas asmuo ir projekto vykdytojas ar jo įgaliotas asmuo. Sąmatą taip pat privalo pasirašyti už iniciatyvos vykdytojo buhalterinę apskaitą atsakingas asmuo.
55. Iniciatyva finansuojama:
55.1. pervedant lėšas (Eur) į vykdytojo sąskaitą pagal iniciatyvos, finansuojamos Alytaus miesto savivaldybės biudžeto lėšomis, sąmatą;
VII SKYRIUS
ATSISKAITYMAS UŽ ĮGYVENDINTĄ VEIKLĄ IR SKIRTAS LĖŠAS, KONTROLĖ
56. Iniciatyvos vykdytojas teikia savivaldybės administracijai iniciatyvos vykdymo, lėšų panaudojimo ir pasiektų rezultatų ataskaitas, jos tvirtinamos administracijos direktoriaus įsakymu ir yra iniciatyvos finansavimo sutarties priedai. Įgyvendinęs iniciatyvą, per 30 kalendorinių dienų iniciatyvos vykdytojas turi pateikti jaunimo reikalų koordinatoriui:
57. Jeigu iniciatyva įgyvendinama einamųjų metų gruodžio mėnesį – metams pasibaigus ataskaitos pateikiamos per 10 kalendorinių dienų.
58. Savivaldybės administracijos reikalavimu iniciatyvos vykdytojas pateikia visą su sutarties vykdymu susijusią informaciją ir sudaro sąlygas kontroliuoti sutarties vykdymą, apžiūrėti iniciatyvos veiklos vykdymo vietą, susipažinti su visais dokumentais, susijusiais su iniciatyvos sutarties vykdymu.
59. Iniciatyvos vykdytojas perveda į finansuotojo sąskaitą nepanaudotus asignavimų likučius (grąžina nepanaudotas lėšas) iki ataskaitų pateikimo ne vėliau kaip per 30 kalendorinių dienų įgyvendinęs iniciatyvą. Jeigu iniciatyva įgyvendinama einamųjų metų gruodžio mėn., nepanaudoti asignavimų likučiai į finansuotojo sąskaitą pervedami ne vėliau kaip iki gruodžio 24 d.
60. Jaunimo reikalų koordinatorius iniciatyvos įgyvendinimo metu turi teisę vykdyti prevencinę iniciatyvos vykdymo priežiūrą vietoje, užpildydamas iniciatyvos vykdytojo patikros vietoje lapą (forma pateikiama priede).
61. Jaunimo reikalų koordinatorius kontroliuoja finansuojamų iniciatyvų įgyvendinimą ir lėšų panaudojimą. Kontrolė, vykdoma iniciatyvos įgyvendinimo metu ir po iniciatyvos įgyvendinimo ataskaitos pateikimo – tikrinama:
61.1.. ar iniciatyvos vykdytojas tikslingai naudoja iniciatyvai finansuoti skirtas lėšas, ar faktinės išlaidos atitinka sąmatoje numatytas išlaidas;
62. Jei iniciatyvos vykdytojas neįvykdo pagal sutartį prisiimtų įsipareigojimų ar savivaldybės administracija nustato, kad iniciatyvos vykdytojo veikla netinkama (t. y. iniciatyvos vykdytojas nevykdo veiklos ir kitų įsipareigojimų), savivaldybės administracijos direktorius turi teisę nutraukti sutartį. Iniciatyvos vykdytojas privalo per 20 kalendorinių dienų nuo Alytaus miesto savivaldybės įspėjimo raštu pateikimo dienos grąžinti finansuotojui jo nurodytą biudžeto asignavimų sumą.
64. Kilus neaiškumams dėl sutartinių įsipareigojimų, jaunimo reikalų koordinatorius turi teisę organizuoti Alytaus miesto savivaldybės jaunimo politikos įgyvendinimo programos iniciatyvos vertinimo komisijos posėdį, dalyvaujant jaunimo srities iniciatyvų finansavimo apskaitą tvarkančiam savivaldybės administracijos tarnautojui. Posėdžio metu nusprendus, kad pažeidimų nėra, sprendimas protokoluojamas. Jei komisija mano, kad pažeidimai padaryti, administracijos direktoriui siūloma nutraukti sutartį.
VIII SKYRIUS
INICIATYVŲ VIEŠINIMAS
65. Iniciatyvų įgyvendinimo metu paraiškos teikėjas yra atsakingas už iniciatyvos viešinimą, siekiant skleisti informaciją apie vykdomą iniciatyvą, finansavimą, iniciatyvos rezultatus suinteresuotoms tikslinėms grupėms ir miesto bendruomenei.
IX SKYRIUS
BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS
67. Savivaldybės biudžeto lėšų, skiriamų iniciatyvoms finansuoti, naudojimą kontroliuoja jaunimo reikalų koordinatorius.
68. Iniciatyvų vykdymą ir lėšų panaudojimą vertina Alytaus miesto savivaldybės kontrolės ir audito tarnyba, Alytaus miesto savivaldybės administracijos Centralizuotas vidaus audito skyrius, vadovaudamiesi jų veiklą reglamentuojančiais teisės aktais.
Alytaus miesto savivaldybės jaunimo politikos
įgyvendinimo iniciatyvos atrankos ir finansavimo
tvarkos aprašo
priedas
(Iniciatyvos vykdytojo patikros vietoje lapo forma)
INICIATYVOS VYKDYTOJO patikros vietojE lapas
________________ Nr. ________
(Data)
DUOMENYS APIE IŠ SAVIVALDYBĖS BIUDŽETO LĖŠŲ FINANSUOJAMĄ INICIATYVĄ IR JOS ĮGYVENDINIMO EIGĄ
1. Duomenys apie iniciatyvą ir iniciatyvos vykdytoją pagal sutartį:
Iniciatyvos pavadinimas |
|
|
|
Iniciatyvos vykdytojo pavadinimas |
|
|
|
Iniciatyvos veiklos įgyvendinimo laikotarpis |
|
Pradžia |
Pabaiga |
Iniciatyvai iš savivaldybės skirtų finansavimo lėšų suma eurais |
|
|
|
2. Duomenys apie stebėsenos rodiklių pasiekimą:
Stebėsenos rodiklio pavadinimas ir matavimo vnt. |
Planuota reikšmė |
Pasiekta rodiklio reikšmė (patikros metu) |
Komentarai |
Rodiklis: |
|
||
2.1. |
|
||
|
3. Duomenys apie iniciatyvos veiklos įgyvendinimą:
Veiklos Nr. |
Veiklos pavadinimas |
|
Planuotos veiklos vykdymo laikotarpis (nurodytas iniciatyvos sutartyje) |
|
Faktinis veiklos vykdymo laikotarpis |
Komentarai |
3.1. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4. Ar iniciatyvos veikla vykdoma vadovaujantis iniciatyvos sutartimi?
Eil. Nr. |
Patikros klausimai |
Taip / Ne |
Komentarai |
4.1. |
Ar nenustatyta pakeitimų, susijusių su iniciatyvos įgyvendinimu ir sutartimi, apie kuriuos patikrą vykdanti AMSA nebuvo informuota? |
|
|
4.2. |
Ar iniciatyvos veikla vykdoma pagal sutartį, ar siekiami (pasiekti) stebėsenos rodikliai? |
|
|
4.3. |
Ar nenustatyta aplinkybių, kurios galėtų turėti neigiamos įtakos iniciatyvos tikslui pasiekti? |
|
|
Patikrą vietoje atlikusios AMSA atstovai
(Pasirašo visi atstovai, dalyvavę patikros vietoje)
_________________ (Pareigų pavadinimas) |
__________ (Parašas) |
________________ (Vardas ir pavardė) |
Susipažinau |
Iniciatyvos vykdytojas (-a) |
|
(Pareigų pavadinimas) |
|
(Parašas) |
|
(Vardas ir pavardė) |
|
(Data) |