Valstybinė energetikos reguliavimo taryba

 

NUTARIMAS

DĖL AB „SMILTYNĖS PERKĖLA“ KELEIVIŲ IR TRANSPORTO PRIEMONIŲ PERKĖLIMO KELTAIS PER KURŠIŲ MARIAS (PER KLAIPĖDOS VALSTYBINIO JŪRŲ UOSTO AKVATORIJĄ) Į (IŠ) KURŠIŲ NERIJĄ DIDŽIAUSIO TARIFO DERINIMO

 

2021 m. gegužės 17 d. Nr. O3E-579

Vilnius

 

 

Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos vidaus vandenų transporto kodekso 30 straipsnio 1 dalimi, Keleivių ir transporto priemonių perkėlimo keltais per Kuršių marias (per Klaipėdos valstybinio jūrų uosto akvatoriją) į (iš) Kuršių neriją didžiausių tarifų nustatymo metodika, patvirtinta Valstybinės kainų ir energetikos kontrolės komisijos 2012 m. gegužės 14 d. nutarimu Nr. O3-106 „Dėl Keleivių ir transporto priemonių perkėlimo keltais per Kuršių marias (per Klaipėdos valstybinio jūrų uosto akvatoriją) į (iš) Kuršių neriją didžiausių tarifų nustatymo metodikos patvirtinimo“ (toliau – Metodika), atsižvelgdama į AB „Smiltynės perkėla“ (toliau – Bendrovė) 2021 m. kovo 30 d. raštu Nr. 2R(7.2.)-21/95 „Dėl keleivių ir transporto priemonių perkėlimo keltais per Kuršių marias (per Klaipėdos valstybinio jūrų uosto akvatoriją) į (iš) Kuršių neriją didžiausių tarifų suderinimo“ pateiktą didžiausio tarifo skaičiavimo projektą, 2021 m. balandžio 30 d. raštu Nr. 2R(7.2.)-21/131 „Dėl papildomos informacijos pateikimo“ pateiktą papildomą informaciją ir Valstybinės energetikos reguliavimo tarybos (toliau – Taryba) Šilumos ir vandens departamento Šilumos bazinių kainų skyriaus 2021 m. gegužės 11 d. pažymą Nr. O5E-557 „Dėl AB „Smiltynės perkėla“ keleivių ir transporto priemonių perkėlimo keltais per Kuršių marias (per Klaipėdos valstybinio jūrų uosto akvatoriją) į (iš) Kuršių neriją didžiausio tarifo derinimo“, Taryba n u t a r i a:

1. Konstatuoti, kad AB „Smiltynės perkėla“ 2021 m. kovo 30 d. raštu Nr. 2R(7.2.)-21/95 pateiktas Bendrovės valdybos 2021 m. kovo 30 d. posėdžio protokolu Nr. 4 siūlomas derinti su Taryba keleivių ir transporto priemonių perkėlimo keltais per Kuršių marias (per Klaipėdos valstybinio jūrų uosto akvatoriją) į (iš) Kuršių neriją didžiausias tarifas nustatytas nesilaikant:

1.1. Metodikos 40.1 papunkčio, numatančio materialinių ir joms prilygintų sąnaudų skaičiavimą;

1.2. Metodikos 40.4 papunkčio, numatančio ilgalaikio materialaus ir nematerialaus turto nusidėvėjimo (amortizacijos) sąnaudų skaičiavimą;

1.3. Metodikos 40.7 papunkčio, numatančio protingumo kriterijų atitinkančios investicijų grąžos normos skaičiavimą.

2. Nederinti AB „Smiltynės perkėla“ 2021 m. kovo 30 d. raštu Nr. 2R(7.2.)-21/95 pateikto Bendrovės valdybos 2021 m. kovo 30 d. posėdžio protokolu Nr. 4 siūlomo derinti su Taryba keleivių ir transporto priemonių perkėlimo keltais per Kuršių marias (per Klaipėdos valstybinio jūrų uosto akvatoriją) į (iš) Kuršių neriją didžiausio tarifo.

Šis nutarimas gali būti skundžiamas Lietuvos Respublikos administracinių bylų teisenos įstatymo nustatyta tvarka ir sąlygomis.

 

 

 

Tarybos pirmininkas                                                                                                        Renatas Pocius