Valstybinė energetikos reguliavimo taryba
NUTARIMAS
DĖL AB „SMILTYNĖS PERKĖLA“ KELEIVIŲ IR TRANSPORTO PRIEMONIŲ PERKĖLIMO KELTAIS PER KURŠIŲ MARIAS (PER KLAIPĖDOS VALSTYBINIO JŪRŲ UOSTO AKVATORIJĄ) Į (IŠ) KURŠIŲ NERIJĄ DIDŽIAUSIO TARIFO DERINIMO
2021 m. gegužės 17 d. Nr. O3E-579
Vilnius
Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos vidaus vandenų transporto kodekso 30 straipsnio 1 dalimi, Keleivių ir transporto priemonių perkėlimo keltais per Kuršių marias (per Klaipėdos valstybinio jūrų uosto akvatoriją) į (iš) Kuršių neriją didžiausių tarifų nustatymo metodika, patvirtinta Valstybinės kainų ir energetikos kontrolės komisijos 2012 m. gegužės 14 d. nutarimu Nr. O3-106 „Dėl Keleivių ir transporto priemonių perkėlimo keltais per Kuršių marias (per Klaipėdos valstybinio jūrų uosto akvatoriją) į (iš) Kuršių neriją didžiausių tarifų nustatymo metodikos patvirtinimo“ (toliau – Metodika), atsižvelgdama į AB „Smiltynės perkėla“ (toliau – Bendrovė) 2021 m. kovo 30 d. raštu Nr. 2R(7.2.)-21/95 „Dėl keleivių ir transporto priemonių perkėlimo keltais per Kuršių marias (per Klaipėdos valstybinio jūrų uosto akvatoriją) į (iš) Kuršių neriją didžiausių tarifų suderinimo“ pateiktą didžiausio tarifo skaičiavimo projektą, 2021 m. balandžio 30 d. raštu Nr. 2R(7.2.)-21/131 „Dėl papildomos informacijos pateikimo“ pateiktą papildomą informaciją ir Valstybinės energetikos reguliavimo tarybos (toliau – Taryba) Šilumos ir vandens departamento Šilumos bazinių kainų skyriaus 2021 m. gegužės 11 d. pažymą Nr. O5E-557 „Dėl AB „Smiltynės perkėla“ keleivių ir transporto priemonių perkėlimo keltais per Kuršių marias (per Klaipėdos valstybinio jūrų uosto akvatoriją) į (iš) Kuršių neriją didžiausio tarifo derinimo“, Taryba n u t a r i a:
1. Konstatuoti, kad AB „Smiltynės perkėla“ 2021 m. kovo 30 d. raštu Nr. 2R(7.2.)-21/95 pateiktas Bendrovės valdybos 2021 m. kovo 30 d. posėdžio protokolu Nr. 4 siūlomas derinti su Taryba keleivių ir transporto priemonių perkėlimo keltais per Kuršių marias (per Klaipėdos valstybinio jūrų uosto akvatoriją) į (iš) Kuršių neriją didžiausias tarifas nustatytas nesilaikant:
1.2. Metodikos 40.4 papunkčio, numatančio ilgalaikio materialaus ir nematerialaus turto nusidėvėjimo (amortizacijos) sąnaudų skaičiavimą;
2. Nederinti AB „Smiltynės perkėla“ 2021 m. kovo 30 d. raštu Nr. 2R(7.2.)-21/95 pateikto Bendrovės valdybos 2021 m. kovo 30 d. posėdžio protokolu Nr. 4 siūlomo derinti su Taryba keleivių ir transporto priemonių perkėlimo keltais per Kuršių marias (per Klaipėdos valstybinio jūrų uosto akvatoriją) į (iš) Kuršių neriją didžiausio tarifo.
Šis nutarimas gali būti skundžiamas Lietuvos Respublikos administracinių bylų teisenos įstatymo nustatyta tvarka ir sąlygomis.