LIETUVOS RESPUBLIKOS ŠVIETIMO IR MOKSLO MINISTRAS
ĮSAKYMAS
DĖL 2017 metų bendrojo priėmimo į formaliojo profesinio mokymo programas terminų patvirtinimo
2017 m. gegužės 19 d. Nr. V-380
Vilnius
Vadovaudamasi Asmenų, pageidaujančių įgyti pirmąją kvalifikaciją, priėmimo į profesinio mokymo įstaigas, kuriose Švietimo ir mokslo ministerija įgyvendina valstybės kaip savininko teises, tvarkos aprašo, patvirtinto Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro 2017 m. gegužės 17 d. įsakymu Nr. V-373 „Dėl Asmenų, pageidaujančių įgyti pirmąją kvalifikaciją, priėmimo į profesinio mokymo įstaigas, kuriose Švietimo ir mokslo ministerija įgyvendina valstybės kaip savininko teises, tvarkos aprašo patvirtinimo“, 4 punktu,
t v i r t i n u 2017 metų bendrojo priėmimo į formaliojo profesinio mokymo programas terminus (pridedama).
PATVIRTINTA
Lietuvos Respublikos švietimo ir
mokslo ministro 2017 m. gegužės 19 d.
įsakymu Nr. V-380
2017 METŲ BENDROJO PRIĖMIMO Į FORMALIOJO PROFESINIO MOKYMO PROGRAMAS TERMINAI
Veiksmai |
Data |
Pagrindinio priėmimo prašymų priimti mokytis į programas, skirtas pirmai kvalifikacijai įgyti, registravimas. Mokymosi pasiekimus liudijančių ir kitų dokumentų elektroninis pateikimas LAMA BPO informacinėje sistemoje |
2017 m. birželio 1 d. – 2017 m. rugpjūčio 18 d. |
Pagrindinio priėmimo siūlymų mokytis paskelbimas |
iki 2017 m. rugpjūčio 24 d. |
Pagrindinio priėmimo sutarčių su stojančiaisiais sudarymas profesinio mokymo įstaigose |
2017 m. rugpjūčio 25 d. – 2017 m. rugpjūčio 30 d. |
Likusių laisvų vietų paskelbimas |
2017 m. rugpjūčio 31 d. |
Papildomo priėmimo prašymų priimti mokytis į programas, skirtas pirmai kvalifikacijai įgyti, registravimas. Mokymosi pasiekimus liudijančių ir kitų dokumentų elektroninis pateikimas LAMA BPO informacinėje sistemoje |
2017 m. rugpjūčio 31 d. – 2017 m. rugsėjo 6 d. |
Papildomo priėmimo siūlymų mokytis paskelbimas |
iki 2017 m. rugsėjo 11 d. |
Papildomo priėmimo sutarčių su stojančiaisiais sudarymas profesinio mokymo įstaigose |
2017 m. rugsėjo 12 d. – 2017 m. rugsėjo 15 d. |