LIETUVOS RESPUBLIKOS KULTŪROS MINISTRAS

 

ĮSAKYMAS

DĖL LIETUVOS RESPUBLIKOS KULTŪROS MINISTRO 2005 M. BALANDŽIO 13 D. ĮSAKYMO NR. ĮV-138 „DĖL REKLAMOS KULTŪROS PAVELDO OBJEKTUOSE, JŲ TERITORIJOSE IR APSAUGOS ZONOSE ĮRENGIMO TAISYKLIŲ PATVIRTINIMO“ PAKEITIMO

 

2017 m. rugpjūčio 30 d. Nr. ĮV-907

Vilnius

 

 

Pakeičiu Lietuvos Respublikos kultūros ministro 2005 m. balandžio 13 d. įsakymą Nr. ĮV-138 „Dėl Reklamos kultūros paveldo objektuose, jų teritorijose ir apsaugos zonose įrengimo taisyklių patvirtinimo“:

1. Pakeičiu preambulę ir ją išdėstau taip:

„Vadovaudamasis Lietuvos Respublikos nekilnojamojo kultūros paveldo apsaugos įstatymo 19 straipsnio 8 dalimi:“

2. Pakeičiu šiuo įsakymu patvirtintas Reklamos kultūros paveldo objektuose, jų teritorijose ir apsaugos zonose įrengimo taisykles:

2.1. Pakeičiu I skyriaus pavadinimą ir jį išdėstau taip:

I SKYRIUS

BENDROSIOS NUOSTATOS

2.2. Pakeičiu 3 punktą ir jį išdėstau taip:

3. Šiose Taisyklėse vartojamos sąvokos apibrėžtos Lietuvos Respublikos nekilnojamojo kultūros paveldo apsaugos įstatyme ir Lietuvos Respublikos statybos įstatyme.“

2.3. Pakeičiu II skyriaus pavadinimą ir jį išdėstau taip:

II SKYRIUS

REKLAMOS ĮRENGIMO REIKALAVIMAI

2.4. Pakeičiu 6 punktą ir jį išdėstau taip:

6. Reklama, įrengiama ant statinių, savo forma ir masteliu turi derėti prie jų architektūros. Jei fasade yra speciali reklamai skirta vieta, kitur ją kabinti draudžiama. Tyrimais pagrindus, anksčiau buvusi reklama saugojama ir eksponuojama kaip kultūros paveldo objekto vertingoji savybė.“

2.5. Pakeičiu III skyriaus pavadinimą ir jį išdėstau taip:

III SKYRIUS

REKLAMOS ĮRENGIMO PROJEKTŲ DERINIMAS IR LEIDIMŲ IŠDAVIMAS

2.6. Pakeičiu 12 punktą ir jį išdėstau taip:

12. Reklamai įrengti kultūros paveldo objektuose, jų teritorijose bei apsaugos zonose reklamos davėjas privalo gauti savivaldybės, kurios teritorijoje įrengiama išorinė reklama, vykdomosios institucijos leidimą.“

2.7. Pakeičiu 13 punktą ir jį išdėstau taip:

13. Leidimui gauti reklamos davėjas savivaldybės, kurios teritorijoje įrengiama išorinė reklama, vykdomajai institucijai pateikia suderintą reklamos įrengimo projektą kartu su kitais dokumentais ir informacija, nurodytais Išorinės reklamos įrengimo taisyklėse, patvirtintose Lietuvos Respublikos ūkio ministro įsakymu.“

2.8. Pakeičiu IV skyriaus pavadinimą ir jį išdėstau taip:

IV SKYRIUS

REKLAMOS KONTROLĖ

2.9. Pakeičiu 15 punktą ir jį išdėstau taip:

15. Padalinys, kontroliuodamas reklamos įrengimą:

15.1. tikrina, ar įrengta reklama atitinka Padalinio suderintą projektą ir yra kokybiška;

15.2. konsultuoja reklaminės veiklos subjektus;

15.3. atlieka administracinių nusižengimų tyrimą ir surašo administracinių nusižengimų protokolus, kurie nagrinėjami Lietuvos Respublikos administracinių nusižengimų kodekso nustatyta tvarka;

15.4. vykdo kitas įstatymuose bei kituose teisės aktuose nustatytas funkcijas.“

2.10. Pakeičiu 16 punktą ir jį išdėstau taip:

16. Savivaldybių administracijų pareigūnai, kontroliuodami reklamos įrengimą:

16.1. tikrina, ar įrengta reklama atitinka savivaldybės paveldosaugos padalinio suderintą projektą ir yra kokybiška;

16.2. konsultuoja reklaminės veiklos subjektus;

16.3. atlieka administracinių nusižengimų tyrimą ir surašo administracinių nusižengimų protokolus, kurie nagrinėjami Lietuvos Respublikos administracinių nusižengimų kodekso nustatyta tvarka;

16.4. vykdo kitas įstatymuose bei kituose teisės aktuose nustatytas funkcijas.“

2.11. Pakeičiu V skyriaus pavadinimą ir jį išdėstau taip:

V SKYRIUS

BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS“.

 

 

 

 

Kultūros ministrė                                                                       Liana Ruokytė-Jonsson