ANYKŠČIŲ RAJONO SAVIVALDYBĖS

TARYBA

 

SPRENDIMAS

DĖl KELIŲ PRIEŽIŪROS IR PLĖTROS PROGRAMOS LĖŠOMIS FINANSUOJAMŲ OBJEKTŲ SĄRAŠO IR ŠIŲ OBJEKTŲ FINANSAVIMO SUTARTIES PROJEKTO PATVIRTINIMO

 

2019 m. balandžio 25 d. Nr. 1-TS-143

Anykščiai

 

 

Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymos 16 straipsnio 2 dalies 30 punktu, Lietuvos Respublikos kelių priežiūros ir plėtros programos finansavimo įstatymo 9 straipsnio 2 dalimi, Kelių priežiūros ir plėtros programos finansavimo lėšų, skirtų vietinės reikšmės keliams (gatvėms) tiesti, rekonstruoti, taisyti (remontuoti), prižiūrėti ir saugaus eismo sąlygoms užtikrinti, naudojimo sąlygų tvarkos aprašo, patvirtinto Lietuvos automobilių kelių direkcijos prie Susisiekimo ministerijos direktoriaus 2018 m. kovo 16 d. įsakymu Nr. V-64 Dėl Kelių priežiūros ir plėtros programos finansavimo lėšų, skirtų vietinės reikšmės keliams (gatvėms) tiesti, rekonstruoti, taisyti (remontuoti), prižiūrėti ir saugaus eismo sąlygoms užtikrinti, naudojimo sąlygų tvarkos aprašo patvirtinimo” 7.4 papunkčiu, Kelių priežiūros ir plėtros programos finansavimo lėšų naudojimo 2019 metų sąmata, patvirtinta Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2018 m. gruodžio 27 d. nutarimu Nr. 1395 „Dėl Kelių priežiūros ir plėtros programos finansavimo lėšų naudojimo 2019 metų sąmatos patvirtinimo“, Lietuvos automobilių kelių direkcijos direktoriaus 2019 m. kovo 29 d. įsakymo Nr.V-66 „Dėl Kelių priežiūros ir plėtros programos finansavimo lėšų savivaldybių institucijų valdomiems vietinės reikšmės viešiesiems ir vidaus keliams tiesti, taisyti (remontuoti), rekonstruoti, prižiūrėti, saugaus eismo sąlygoms užtikrinti, šiems keliams inventorizuoti paskirstymo 2019 metais“ IX skyriaus 48 punktu ir Anykščių rajono savivaldybės vardu sudaromų sutarčių pasirašymo tvarkos aprašo, patvirtinto Anykščių rajono savivaldybės tarybos  2011 m. lapkričio 24 d. sprendimu Nr.TS-348 „Dėl Anykščių rajono savivaldybės vardu sudaromų sutarčių pasirašymo tvarkos aprašo patvirtinimo“ 4.1 papunkčiu, 5 punktu ir 7.4 papunkčiu, Anykščių rajono savivaldybės taryba  n u s p r e n d ž i a:

1. Patvirtinti Anykščių rajono savivaldybės Kelių priežiūros ir plėtros programos finansavimo lėšomis finansuojamų vietinės reikšmės viešųjų ir vidaus kelių tiesimo, taisymo (remonto), rekonstravimo, priežiūros, saugaus eismo sąlygų užtikrinimo, šių kelių inventorizavimo 2019 metais objektų sąrašą (pridedama).

2. Patvirtinti finansavimo sutarties su Lietuvos automobilių kelių direkcija dėl šių objektų finansavimo projektą (pridedama).

3. Įgalioti Anykščių rajono savivaldybės administracijos direktorių Savivaldybės vardu pasirašyti finansavimo sutartį su Lietuvos automobilių kelių direkcija dėl šių objektų finansavimo.

4. Šių objektų įgyvendinimo užsakovo funkcijas pavesti Savivaldybės administracijai.

Šis sprendimas yra skelbiamas Teisės aktų registre.

 

 

 

Meras                                                                                                             Sigutis Obelevičius

 

PATVIRTINTA

Anykščių rajono savivaldybės tarybos

2019 m. balandžio 25 d. sprendimu Nr. 1-TS-143

 

 

FINANSAVIMO SUTARTIES PROJEKTAS Nr. S-

 

2019 m. d.

 

Vilnius

 

Lietuvos automobilių kelių direkcija prie Susisiekimo ministerijos (toliau – Kelių direkcija), juridinio asmens kodas 188710638, kurios registruota buveinė yra J. Basanavičiaus g. 36, LT-03109 Vilnius, duomenys apie įstaigą kaupiami ir saugomi Lietuvos Respublikos juridinių asmenų registre, atstovaujama ___________________________________________________________, veikiančio pagal Lietuvos automobilių kelių direkcijos prie Susisiekimo ministerijos nuostatus, patvirtintus Lietuvos Respublikos susisiekimo ministro 2006 m. lapkričio 30 d. įsakymu Nr. 3-457 „Dėl Lietuvos automobilių kelių direkcijos prie Susisiekimo ministerijos nuostatų patvirtinimo“, ir Anykščių rajono savivaldybės administracija (toliau – Savivaldybė), juridinio asmens kodas 188774637, kurios registruota buveinė yra J. Biliūno g. 23, LT-29111 Anykščiai, duomenys apie įstaigą kaupiami ir saugomi Lietuvos Respublikos juridinių asmenų registre,  administracijos direktoriaus ________________________________, veikiančio pagal Anykščių rajono savivaldybės tarybos 2019 m.                                  sprendimą Nr.1-TS-_____                ____                                                                                                                         , toliau kartu vadinamos Šalimis, o kiekviena atskirai – Šalimi, vadovaudamosis Lietuvos automobilių kelių direkcijos direktoriaus 2019 m. kovo 29 d. įsakymu  Nr. V-66 „Dėl Kelių priežiūros ir plėtros programos finansavimo lėšų savivaldybių institucijų valdomiems vietinės reikšmės viešiesiems ir vidaus keliams tiesti, taisyti (remontuoti), rekonstruoti, prižiūrėti, saugaus eismo sąlygoms užtikrinti, šiems keliams inventarizuoti paskirstymo 2019 metais“, sudarė šią finansavimo sutartį (toliau – Sutartis).

 

I SUTARTIES OBJEKTAS

 

1. Sutarties objektas yra Savivaldybei skirtos Kelių priežiūros ir plėtros programos (toliau –

Programa) finansavimo lėšos – valstybės biudžeto dotacijos – vietinės reikšmės viešiesiems ir vidaus keliams tiesti, taisyti (remontuoti), rekonstruoti, prižiūrėti, saugaus eismo sąlygoms užtikrinti, šiems keliams inventorizuoti pagal teisės aktų ir šios Sutarties sąlygas su Kelių direkcija suderintą objektų sąrašą.

 

II SUTARTIES SUMA

 

2. Sutarties suma 1 581 600 Eur (vienas milijonas penki šimtai aštuoniasdešimt vienas tūkstantis šeši

šimtai eurų).

 

III ŠALIŲ TEISĖS IR ĮSIPAREIGOJIMAI

 

3. Vykdydamos Sutartį, Šalys vadovaujasi Lietuvos Respublikos įstatymais, kitais teisės aktais, taip

pat  ir šios Sutarties sąlygomis. Už Programos finansavimo lėšų naudojimą, projektų, sąmatų ir techninių dokumentų rengimą, viešųjų pirkimų konkursų organizavimą, darbų kokybės kontrolę, techninę priežiūrą, statybos užbaigimo procedūrų atlikimą atsako Savivaldybė.

4. Savivaldybė įsipareigoja:

4.1. Savivaldybės nustatyta tvarka sudaryti 2019 metų objektų sąrašą vietinės reikšmės viešiesiems

ir vidaus keliams tiesti, taisyti (remontuoti), rekonstruoti, prižiūrėti, saugaus eismo sąlygoms užtikrinti, šiems keliams inventorizuoti (toliau – objektų sąrašas). Lėšas objektų sąraše turtui įsigyti ir einamiesiems tikslams planuoti tūkst. Eur.;

4.1.1. sudarydama objektų sąrašą, vadovautis Kelių priežiūros ir plėtros programos finansavimo įstatymo 9 straipsnio 2 dalimi;

4.1.2. objektų sąraše ne mažiau kaip 58 procentai Programos finansavimo lėšų turi būti naudojama turtui įsigyti – vietinės reikšmės keliams tiesti, rekonstruoti, kapitališkai remontuoti ir ne mažiau kaip 5 procentai – saugaus eismo priemonėms vietinės reikšmės keliuose finansuoti;

4.1.3. objektų sąrašo projektą derinti su Kelių direkcijos Vietinės reikšmės kelių administravimo skyriaus patarėju Artūru Bogužu el. paštas arturas.boguzas@lakd.lt, mob. 8 613 05427 (toliau – kontroliuojantis asmuo). Derinant objektų sąrašo projektą, kontroliuojančiam asmeniui pateikti sutarties 4.3 papunktyje nurodytus dokumentus ir Savivaldybės sprendimus dėl objektų sąrašo patvirtinimo (Tarybos sprendimo ar direktoriaus įsakymo kopiją, nuoroda Lietuvos Respublikos Seimo kanceliarijos teisės aktų informacinėje sistemoje arba Savivaldybės tinklalapyje);

4.2. patvirtinti objektų sąrašą Savivaldybės nustatyta tvarka ir kartu su Finansavimo sutarties projektu teikti jį Kelių direkcijai derinti. Su Kelių direkcija suderintas objektų sąrašas tampa neatskiriama Sutarties dalimi. Kartu su objektų sąrašu teikti:

4.2.1.   tvirtinti Savivaldybės Programos sąmatą (forma B-1). Lėšas programos sąmatoje turtui

įsigyti ir einamiesiems tikslams planuoti tūkst. Eur. Programos sąmata gali būti tikslinama ne vėliau kaip iki 2019 m. spalio 15 d.;

4.2.2. objektų sąrašas jei reikia gali būti keičiamas iki 2019 m. lapkričio 15 d;

4.3. vadovaudamasi statybą reglamentuojančias teisės aktais, visiems į objektų sąrašą įrašytiems objektams, priklausomai nuo statybos darbų rūšies, parengti teisės aktuose nustatytus dokumentus (techninius, techninius darbo, darbo projektus, projektų ekspertizes, saugaus eismo auditus ir t. t.). Dokumentai turi būti patvirtinti Savivaldybės nustatyta tvarka;  

4.4. paskirti atsakingą darbuotoją, kuriam bus suteikta prieiga prie informacinės sistemos „Kelių projektai“ (toliau – IS KP). Kiekvieno nuotolinio vartotojo prieigos prašymą pateikti Kelių direkcijai raštu. Pasikeitus atsakingam darbuotojui, nedelsdama pateikti prašymą panaikinti šio darbuotojo prieigą ir sukurti naujo darbuotojo prieigą prie IS KP;

4.5. įkelti į IS KP viešųjų pirkimų procedūrų ataskaitų ir (ar) protokolų, rangos ar paslaugų teikimo sutarčių su konkursinėmis darbų sąmatomis (konkursiniais įkainiais) (vykdant darbus bendrojo su ES lėšomis finansavimo objektuose – sąmatų išrašus darbams, apmokamiems iš Programos lėšų) ir laimėjusio rangovo (tiekėjo) pasiūlymo elektronines kopijas. Šie dokumentai turi būti įkelti į IS KP prieš teikiant vizuoti atliktų darbų dokumentus kontroliuojančiam asmeniui;

4.6. pirkimo sutartyse, pasirinkus fiksuotos kainos ar fiksuotos kainos su peržiūra kainodaros būdą, nustatyti rangovui reikalavimą pateikti statybos darbų ir įkainių žiniaraštį, kuriame nurodyta bendra statybos darbų kaina turi sutapti su rangovo pasiūlyme nurodyta statybos darbų kaina;

4.7. įvesti į IS KP objektų (rangos ir (ar) paslaugų sutarčių) ir atliktų darbų duomenis, susijusius su šia sutartimi;

4.8 apmokėjimui už atliktus darbus (paslaugas) gauti iki einamojo mėnesio paskutinės darbo dienos Kelių direkcijai teikti:

4.8.1. paraišką lėšoms gauti (pagal IS KP formą). Paskutinę paraišką lėšoms gauti teikti iki 2019 m. gruodžio 12 d.;

4.8.2. atliktų darbų ir išlaidų apmokėjimo pažymas (F-3), o naudojant Programas lėšas turtui įsigyti ir atliktų darbų ar suteiktų paslaugų aktus (F-2) su techninio prižiūrėtojo ir kontroliuojančio asmens žymomis;

4.8.3. Savivaldybės patvirtintas rangovų (tiekėjų) sąskaitų faktūrų kopijas;

4.9. atliktų darbų ir išlaidų apmokėjimo pažymas už kelių (gatvių) priežiūrą žiemą 2018– 2019 metų

žiemos laikotarpiu teikti iki 2019 m. gegužės 30 d;

4.10. darbų kokybės kontrolinių bandymų metu nustatytus trūkumus pašalinti iki teikiant paskutinę

paraišką apmokėti už atliktus darbus.

4.11. teikti Kelių direkcijai ataskaitas ir kitus dokumentus:

4.11.1. iki paskutinės ketvirčio darbo dienos (teikiant paraiškas lėšoms gauti) – ataskaitas apie praėjusį ketvirtį atliktų darbų fizinius kiekius (pagal Kelių direkcijos pateiktą formą);

4.11.2. pasibaigus ketvirčiui (iki kito ketvirčio pirmo mėnesio 10 dienos) – Programos finansavimo lėšų išlaidų sąmatos vykdymo ataskaitą už ataskaitinį laikotarpį (forma Nr. 2);

4.11.3. pasibaigus metams (iki kitų metų kovo 1 d.) – kvalifikuotu elektroniniu parašu

pasirašytas ataskaitas apie atliktus darbus ir Programos finansavimo lėšų panaudojimą (pagal Kelių direkcijos pateiktą formą);

4.11.4. iki liepos 1 d. – Programos finansavimo lėšomis finansuotų statinių, kuriems galioja garantinis terminas, kvalifikuotu elektroniniu parašu pasirašytus apžiūrų aktus su kontroliuojančio asmens vizomis. Informaciją apie defektų pašalinimą raštu pateikti Kelių direkcijai iki spalio 1 d.;

4.12. Kelių direkcijai paprašius, pateikti kitus su Sutarties įgyvendinimu susijusius dokumentus.

4.13. Kelių direkcijai kilus abejonių dėl Viešųjų pirkimų įstatymo nuostatų taikymo Savivaldybei vykdant viešųjų pirkimų procedūras, kreiptis į Viešųjų pirkimų tarnybą dėl konsultacijos ar tarnybinės pagalbos.

5. Kelių direkcija įsipareigoja:

5.1. skelbti Kelių direkcijos interneto svetainėje adresu http://lakd.lrv.lt/paslaugos/is-kp (Titulinis - > Paslaugos -> Valstybės informacinė sistema „Kelių projektai“) aktualią IS KP informaciją: IS KP nuostatus, nuotolinių naudotojų vadovus ir naudojimosi IS KP taisykles, atmintinę vietinės reikšmės susisiekimo infrastruktūros valdytojams dėl duomenų įvedimo į informacinę sistemą IS KP, prieigos prie sistemos prašymo formas word ir pdf formatais, administratorių kontaktus;

5.2. suteikti prieigos prie sistemos prašyme nurodytam Savivaldybės darbuotojui prieigą prie IS KP;

5.3. iki kito mėnesio 5 dienos patikrinti, ar Savivaldybės pateikta dokumentacija Programos

finansavimo lėšoms už atliktus darbus ir suteiktas paslaugas gauti atitinka teisės aktų ir šios sutarties reikalavimus;

5.4. teikti asignavimų valdytojui paraišką, kad būtų skirta lėšų iš Lietuvos Respublikos valstybės biudžete Programai finansuoti numatytų asignavimų apmokėti už atliktus darbus ir (ar) suteiktas paslaugas;

6. Kelių direkcija turi teisę:

6.1. vykdyti Savivaldybei skirtų Programos finansavimo lėšų naudojimo pagal paskirtį priežiūrą (kontrolę) ir darbų kokybės kontrolės priežiūrą objektuose:

6.1.1. organizuoti ir kartu su Savivaldybe atlikti šios Sutarties vykdymo patikrinimus;

6.1.2. atlikti (pasirinktinai) darbų kokybės kontrolinius patikrinimus šios Sutarties lėšomis

finansuojamuose objektuose, vadovaudamasi Kelių direkcijos generalinio direktoriaus 2009 m. sausio 12 d. įsakymu Nr. V-16 patvirtintomis Automobilių kelių dangos konstrukcijos asfalto sluoksnių įrengimo taisyklėmis ĮT ASFALTAS 08, 2007 m. sausio 30 d. įsakymu Nr. V-18 patvirtintomis Automobilių kelių dangos konstrukcijos sluoksnių be rišiklių įrengimo taisyklėmis ĮT SBR 07 ir kitų teisės aktų nuostatomis;

6.2. prižiūrėti, kaip Savivaldybė objektuose organizuoja darbų kokybės kontrolę, atlieka kontrolinius darbų kokybės patikrinimus, taiko tiekėjams poveikio priemones nustatytiems trūkumams pašalinti, pildo reikiamus darbų vykdymo dokumentus;

6.3. prireikus, prašyti Savivaldybės pateikti su šios sutarties vykdymu susijusią papildomą

dokumentaciją;

6.4. neapmokėti už darbus ir (ar) paslaugas ir grąžinti Savivaldybei pateiktus dokumentus lėšoms gauti, jeigu jie parengti nesilaikant Sutartyje nustatytų reikalavimų arba yra kitų teisės aktų pažeidimų;

6.5. kilus abejonių dėl Viešųjų pirkimų įstatymo nuostatų taikymo Savivaldybei vykdant viešųjų pirkimų procedūras, kreiptis į Viešųjų pirkimų tarnybą dėl konsultacijos ar tarnybinės pagalbos.

 

IV SUTARTIES GALIOJIMAS, KEITIMAS, PAPILDYMAS IR NUTRAUKIMAS

 

7. Sutartis įsigalioja, kai ją pasirašo abi šalys (nuo įregistravimo Kelių direkcijos dokumentų valdymo sistemoje dienos), ir galioja iki visiško įsipareigojimų įvykdymo.

8. Sutartis gali būti pakeista arba papildyta rašytiniu Šalių susitarimu.

9. Sutartis gali būti nutraukta Lietuvos Respublikos civilinio kodekso numatytais atvejais.

 

V GINČŲ SPRENDIMAS

 

10. Ginčai, kylantys iš šios sutarties, sprendžiami geranoriškai, derybų būdu. Jeigu Šalys per 30 (trisdešimt) dienų neišsprendžia ginčo derybų būdu, tai ginčas sprendžiamas Lietuvos Respublikos teismuose pagal Kelių direkcijos buveinės vietą.

 

VI BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS

 

11. Šalys įsipareigoja neatskleisti valstybės tarnybos ar komercinę paslaptį sudarančios informacijos, kurią gavo arba sužinojo vykdydamos Sutartį, išskyrus teisės aktų nustatytus atvejus. Šis įsipareigojimas lieka galioti ir po Sutarties nutraukimo.

12. Šalių atstovams yra žinoma, kad Šalių ir (ar) jų atstovų, kitų Sutartyje nurodytų asmenų duomenys, būtini tinkamam Sutarties sudarymui ir ivykdymui, yra tvarkomi be atskiro jų sutikimo.

13. Ši Sutartis sudaryta dviem vienodą juridinę galią turinčiais egzemplioriais, po vieną egzempliorių kiekvienai šaliai.

14. Šalių kontaktiniai asmenys:

14.1. Kelių direkcijos – Vietinės reikšmės kelių administravimo skyriaus _____________________, tel. _____________________ ; el. paštas_______________________;

14.2. Savivaldybės – Statybos skyriaus vyresnysis specialistas Nikolajus Stanislavovas, tel. (8 381) 42306, el. paštas nikolajus.stanislavovas@anyksciai.lt.

 

Lietuvos automobilių kelių direkcija

prie Susisiekimo ministerijos

J. Basanavičiaus g. 36

LT-03109 Vilnius

Įstaigos kodas 188710638

Telefonas (8 5) 232 9600

El. paštas lakd@lakd.lt

A.s. LT37 7300 0100 0245 6303

AB „Swedbank“

 

Lietuvos automobilių kelių direkcijos

prie Susisiekimo ministerijos

 

...............................................................

A. V.

Anykščių rajono savivaldybės

administracija

J. Biliūno g. 23,

LT-29111 Anykščiai

Įstaigos kodas 188774637

Telefonas (8 381) 580 41

El. paštas info@anyksciai.lt

A. s. LT437182100000130647

AB Šiaulių bankas, 71821

 

Anykščių rajono savivaldybės

administracijos direktorius

 

...............................................................

A. V.