LIETUVOS RESPUBLIKOS ŠVIETIMO IR MOKSLO MINISTRAS

 

ĮSAKYMAS

DĖL ŠVIETIMO IR MOKSLO MINISTRO 2012 M. KOVO 13 D. ĮSAKYMO

Nr. V-394 „DĖL MOKINIŲ SPECIALIŲJŲ UGDYMOSI POREIKIŲ LYGIŲ kLASIFIKATORIAUS PATVIRTINIMO“ PAKEITIMO

 

2014 m. gruodžio 8 d. Nr. V-1191

Vilnius

 

P a k e i č i u  Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro 2012 m. kovo 13 d. įsakymą  Nr. V-394 „Dėl Mokinių specialiųjų ugdymosi poreikių lygių klasifikatoriaus patvirtinimo“:

 

1. Pakeičiu preambulę ir ją išdėstau taip:

 

„Vadovaudamasis Švietimo ir mokslo klasifikatorių kūrimo koordinavimo taisyklių, patvirtintų Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro 2006 m. rugsėjo 20 d. įsakymu Nr. ISAK-1844 „Dėl Švietimo ir mokslo klasifikatorių kūrimo koordinavimo taisyklių patvirtinimo“, 32.1 papunkčiu:“.

 

2. Pakeičiu nurodytu įsakymu patvirtintą Mokinių specialiųjų ugdymosi poreikių lygių klasifikatorių ir jį išdėstau nauja redakcija (pridedama).

 

 

 

Švietimo ir mokslo ministras                                                              Dainius Pavalkis

 


 

PATVIRTINTA

Lietuvos Respublikos švietimo

ir mokslo ministro 2012 m.

kovo 13 d. įsakymu Nr. V-394

(Lietuvos Respublikos švietimo

ir mokslo ministro 2014 m. gruodžio 8 d. įsakymo Nr. V-1191  redakcija)

 

 

 

MOKINIŲ SPECIALIŲJŲ UGDYMOSI POREIKIŲ LYGIAI

 

 

Klasifikatoriaus pavadinimas lietuvių kalba

Mokinių specialiųjų ugdymosi poreikių lygiai

Klasifikatoriaus pavadinimas anglų kalba

Levels of Students Special Educational Needs

Klasifikatoriaus pavadinimo lietuvių kalba abėcėlinė santrumpa

KL_MOKSPECPOR_LYGIAI

Klasifikatoriaus paskirtis

Vadovaujantis Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro, Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministro ir Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2011 m. liepos 13 d. įsakymu Nr. V-1265/V-685/A1-317 „Dėl Mokinių, turinčių specialiųjų ugdymosi poreikių, grupių nustatymo ir jų specialiųjų ugdymosi poreikių skirstymo į lygius tvarkos aprašo patvirtinimo“, suskirstyti mokinių specialiuosius ugdymosi poreikius į mokinių specialiųjų ugdymosi poreikių lygius žodine ir skaitmenine išraiškomis

Klasifikatoriaus tipas

Žinybinis

Klasifikatoriaus rengėjo pavadinimas

Švietimo informacinių technologijų centras

 

Klasifikatoriaus duomenys:

Eil. Nr.

Kodas

Pavadinimas lietuvių kalba

Pavadinimas anglų kalba

Aprašymas

1.

15

Nedidelis

(8−13 balų)

 

Mild

(8−13 score)

Nedidelis, nuo 8 iki 13 balų specialiųjų ugdymosi poreikių lygis ikimokyklinio ir priešmokyklinio amžiaus vaikui, turinčiam specialiųjų ugdymosi poreikių

2.

16

Vidutinis

(14−27 balai)

 

Moderate

(14−27 score)

Vidutinis, nuo 14 iki 27 balų specialiųjų ugdymosi poreikių lygis ikimokyklinio ir priešmokyklinio amžiaus vaikui, turinčiam specialiųjų ugdymosi poreikių

3.

17

Didelis

(28−55 balai)

 

Severe

(28−55 score)

Didelis, nuo 28 iki 55 balų specialiųjų ugdymosi poreikių lygis ikimokyklinio ir priešmokyklinio amžiaus vaikui, turinčiam specialiųjų ugdymosi poreikių

4.

18

Labai didelis

(56−84 balai)

 

Profound

(56−84 score)

Labai didelis, nuo 56 iki 84 balų specialiųjų ugdymosi poreikių lygis ikimokyklinio ir priešmokyklinio amžiaus vaikui, turinčiam specialiųjų ugdymosi poreikių

5.

21

Nedidelis

(7−22 balai)

 

Mild

(7–22 score)

 

Nedidelis, nuo 7 iki 22 balų specialiųjų ugdymosi poreikių lygis mokiniui (išskyrus ikimokyklinio ir priešmokyklinio amžiaus vaiką), turinčiam specialiųjų ugdymosi poreikių

6.

22

Vidutinis

(23−52 balai)

Moderate

(23−52 score)

Vidutinis, nuo 23 iki 52 balų specialiųjų ugdymosi poreikių lygis mokiniui (išskyrus ikimokyklinio ir priešmokyklinio amžiaus vaiką), turinčiam specialiųjų ugdymosi poreikių

7.

23

Didelis

(53−82 balai)

Severe

(53−82 score)

Didelis, nuo 53 iki 82 balų specialiųjų ugdymosi poreikių lygis mokiniui (išskyrus ikimokyklinio ir priešmokyklinio amžiaus vaiką), turinčiam specialiųjų ugdymosi poreikių

8.

24

Labai didelis

(83−112 balų)

Profound

(83−112 score)

Labai didelis, nuo 83 iki 112 balų specialiųjų ugdymosi poreikių lygis mokiniui (išskyrus ikimokyklinio ir priešmokyklinio amžiaus vaiką), turinčiam specialiųjų ugdymosi poreikių

 

_____________________________