VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS PRIE SOCIALINĖS APSAUGOS IR DARBO MINISTERIJOS DIREKTORIUS

 

ĮSAKYMAS

DĖL VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS PRIE SOCIALINĖS APSAUGOS IR DARBO MINISTERIJOS DIREKTORIAUS 2013 M. BIRŽELIO 17 D. ĮSAKYMO NR. V-309 "DĖL VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO ADMINISTRAVIMO ĮSTAIGŲ TVARKOMŲ ASMENS DUOMENŲ TEIKIMO TELEFONU TVARKOS APRAŠO PATVIRTINIMO“ PAKEITIMO

 

2013 m. gruodžio 31 d. Nr. VE-277

Vilnius

 

 

1. P a k e i č i u  Valstybinio   socialinio   draudimo   fondo   valdybos   prie  Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos (toliau – Fondo valdyba) direktoriaus 2013 m. birželio 17 d. įsakymą Nr. V-309 „Dėl Valstybinio socialinio draudimo fondo administravimo įstaigų tvarkomų asmens duomenų teikimo telefonu tvarkos aprašo patvirtinimo“ (Žin., 2013, Nr. 65-3284; toliau – Įsakymas):

1.1. Įsakymu patvirtinto Valstybinio socialinio draudimo fondo administravimo įstaigų tvarkomų asmens duomenų teikimo telefonu tvarkos aprašo (toliau – Tvarkos aprašas) 5 punktą išdėstau taip:

5. Asmens duomenys telefonu teikiami tik Klientams, paskambinusiems telefono numeriu 1883 arba (+370) 5 250 0883.“;

1.2. išdėstau Tvarkos aprašo 13 punktą taip:

„13. KID sukuriamas automatiškai Kodų generatoriumi. Visi Prašymai, nepriklausomai nuo pateikimo būdo, registruojami. IKP tvarkomi visų Klientų, pateikusių Prašymus, duomenys: vardas (vardai), pavardė (pavardės), asmens kodas ir KID, taip pat KID, kurie negalioja (yra anuliuoti), duomenys.“;

1.3. išdėstau Tvarkos aprašo 16.1 punktą taip:

„16.1. praėjus 5 metams nuo jo įsigaliojimo datos – automatiškai;“

1.4. išdėstau Tvarkos aprašo 18.1 punktą taip:

„18.1 paskambinęs telefono numeriu 1883 arba (+370) 5 250 0883, autentifikavęsis šiame Apraše nustatytu būdu (o jei asmuo savo KID nebeatsimena – nurodęs vardą (vardus), pavardę (pavardes) ir asmens kodą ar socialinio draudimo numerį) ir pranešęs, kad pageidauja anuliuoti savo KID – konsultantas pokalbio metu KID anuliuoja;“

1.5. išdėstau Tvarkos aprašo 21 punktą taip:

„21. Informaciją apie suteiktą (galiojantį) KID Klientas gali gauti per EGAS.

Asmuo, pamiršęs savo KID, gali šio Aprašo nustatyta tvarka pateikti prašymą dėl naujo KID suteikimo.“;

1.6. išdėstau Tvarkos aprašo 1 priedą nauja redakcija (pridedama);

1.7. išdėstau Tvarkos aprašo 2 priedą nauja redakcija (pridedama).

2. Į p a r e i g o j u:

2.1. Fondo valdybos Teisės skyrių šį įsakymą pateikti oficialiai paskelbti teisės aktų nustatyta tvarka;

2.2. Fondo valdybos Klientų aptarnavimo metodikos skyrių šį įsakymą paskelbti Fondo valdybos interneto svetainėje;

2.3. Fondo valdybos Komunikacijos ir tarptautinių ryšių skyrių šį įsakymą ir Įsakymo aktualią redakciją paskelbti Valstybinio socialinio draudimo fondo administravimo įstaigų intraneto svetainėje;

2.4. Fondo valdybos Informacinės sistemos eksploatavimo ir informacijos valdymo skyrių šį įsakymą išsiųsti Fondo valdybos direktoriaus pavaduotojams, Fondo valdybos administracijos padaliniams, Valstybinio socialinio draudimo fondo valdybos teritoriniams skyriams ir kitoms Valstybinio socialinio draudimo fondo administravimo įstaigoms bei Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerijai.

 

 

 

Direktorius                                                                                                       Mindaugas Sinkevičius

 

Valstybinio socialinio draudimo fondo administravimo

įstaigų tvarkomų asmens duomenų teikimo telefonu

tvarkos aprašo

1 priedas

(Valstybinio socialinio draudimo fondo valdybos prie

Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos direktoriaus

2013 m. gruodžio 31 d. įsakymo Nr. VE-277 redakcija)

 

(prašymo dėl kliento identifikavimo kodo suteikimo forma)

 

_____________________________________________________________________

(vardas ir pavardė)

_____________________________________________________________________

(asmens kodas/ socialinio draudimo numeris)

_____________________________________________________________________

(telefono numeris, adresas)

 

Valstybinio socialinio draudimo

fondo valdybos _________________

(adresatas)

 

 

PRAŠYMAS dėl mano ASMENS DUOMENų teikimo TELEFONU

________________

(data)

 

Prašau teikti mano asmens duomenis telefonu, vadovaujantis Valstybinio socialinio draudimo fondo administravimo įstaigų tvarkomų asmens duomenų teikimo telefonu tvarkos aprašu, patvirtintu Valstybinio socialinio draudimo fondo valdybos prie Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos direktoriaus 2013 m. birželio 17 d. įsakymu Nr. V- 309 (su pakeitimais).

Patvirtinu, kad su Valstybinio socialinio draudimo fondo administravimo įstaigų tvarkomų asmens duomenų teikimo telefonu tvarkos aprašu susipažinau, man įteikta asmens duomenų teikimo telefonu atmintinė su kliento identifikavimo kodu.

Suprantu, kad šio kodo negaliu atskleisti tretiesiems asmenims, o sužinojęs, kad jis tapo žinomas tokiems asmenims, turiu nedelsiant jį anuliuoti.

 

________________________________________

(parašas)                          (vardas ir pavardė)

 

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Kirpimo linija

Kliento identifikavimo kodas

...........................................    

Galioja iki   ...............................   

 

ASMENS DUOMENŲ TEIKIMO TELEFONU ATMINTINĖ

 

Asmens duomenų teikimo telefonu paslauga – tai „Sodros“ informacijos centro paslauga, teikiama fiziniam asmeniui telefono numeriu 1883 arba (+370) 5 250 08 83, vadovaujantis Valstybinio socialinio draudimo fondo administravimo įstaigų tvarkomų asmens duomenų teikimo telefonu tvarkos aprašo, patvirtinto Valstybinio socialinio draudimo fondo valdybos prie Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos direktoriaus 2013 m. birželio 17 d. įsakymu Nr. V- 309 (su pakeitimais), nuostatomis. Su šiuo aprašu (galiojančia jo redakcija) galima susipažinti interneto svetainėje www.sodra.lt, taip pat Lietuvos Respublikos Seimo interneto svetainėje (www.lrs.lt) bei Teisės aktų registro interneto svetainėje (www.e-tar.lt), pasinaudojus jos teisės aktų paieškos priemonėmis.

Kliento identifikavimo kodo negalima atskleisti tretiesiems asmenims. Įtarus, kad jis tapo žinomas tretiesiems asmenims, nedelsiant jį anuliuokite paskambinę telefono numeriu 1883 arba (+370) 5 250 08 83. Taip pat anuliuoti kliento identifikavimo kodą galite Valstybinio socialinio draudimo fondo valdybos teritoriniame skyriuje bei Elektroninėje gyventojų aptarnavimo sistemoje (EGAS).

 

 

Valstybinio socialinio draudimo fondo administravimo

įstaigų tvarkomų asmens duomenų teikimo telefonu

tvarkos aprašo

2 priedas

(Valstybinio socialinio draudimo fondo valdybos prie

Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos direktoriaus

2013 m. gruodžio 31 d. įsakymo Nr. VE-277 redakcija)

 

 

(prašymo dėl kliento identifikavimo kodo anuliavimo forma)

_____________________________________________________________________

(vardas ir pavardė)

_____________________________________________________________________

(asmens kodas/ socialinio draudimo numeris)

_____________________________________________________________________

(telefono numeris, adresas)

 

 

 

Valstybinio socialinio draudimo

fondo valdybos ______________________

___________________________________

(adresatas)

 

 

 

 

PRAŠYMAS DĖL KLIENTO IDENTIFIKAVIMO KODO ANULIAVIMO

 

________________

(data)

 

 

Vadovaudamasis (-si) Valstybinio socialinio draudimo fondo administravimo įstaigų tvarkomų asmens duomenų teikimo telefonu tvarkos aprašu, patvirtintu Valstybinio socialinio draudimo fondo valdybos prie Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos direktoriaus 2013 m. birželio 17 d. įsakymu Nr. V-309 (su pakeitimais), prašau anuliuoti man suteiktą kliento identifikavimo kodą.

 

______________ ______________________________

(parašas)                        (vardas ir pavardė)