ŠIAULIŲ MIESTO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS

DIREKTORIUS

 

ĮSAKYMAS

DĖL JAUNIMO INICIATYVŲ PROJEKTŲ VERTINIMO KOMISIJOS VEIKLOS NUOSTATŲ PATVIRTINIMO

 

2021 m. birželio 17 d. Nr. A-1029

Šiauliai

 

 

Vadovaudamasis Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 18 straipsnio 1 dalimi, 29 straipsnio 8 dalies 2 punktu, įgyvendindamas Šiaulių miesto savivaldybės tarybos 2021 m. gegužės 6 d. sprendimo Nr. T-204 „Dėl Šiaulių miesto pelno nesiekiančių juridinių asmenų projektų ir (ar) programų finansavimo savivaldybės biudžeto lėšomis tvarkos aprašo patvirtinimo“ 5.10 punktą ir Šiaulių miesto savivaldybės administracijos direktoriaus 2021 m. birželio 10 d. įsakymo Nr. A-971 „Dėl Jaunimo iniciatyvų projektų finansavimo konkurso prioritetų, nuostatų ir sutarties formos patvirtinimo“ 6.10 punktą:

1. T v i r t i n u  Jaunimo iniciatyvų projektų vertinimo komisijos veiklos nuostatus (pridedama).

2. P r i p a ž į s t u netekusiu galios Šiaulių miesto savivaldybės administracijos direktoriaus 2019 m. vasario 6 d. įsakymą Nr. A-174 „Dėl Jaunimo iniciatyvų projektų vertinimo komisijos sudarymo ir veiklos nuostatų patvirtinimo“ su visais papildymais ir pakeitimais.

Šis įsakymas ne vėliau kaip per vieną mėnesį nuo jo įteikimo dienos gali būti skundžiamas paduodant skundą Lietuvos administracinių ginčų komisijos Šiaulių apygardos skyriui adresu: Dvaro g. 81, Šiauliai, arba Regionų apygardos administraciniam teismui bet kuriuose šio teismo rūmuose.

 

 

 

Administracijos direktoriaus pavaduotojas,

pavaduojantis Administracijos direktorių                                                                 Eduardas Bivainis

 


 

PATVIRTINTA

Šiaulių miesto savivaldybės

administracijos direktoriaus

2021 m. birželio 17 d. įsakymu Nr. A-1029

 

 

JAUNIMO INICIATYVŲ PROJEKTŲ VERTINIMO KOMISIJOS

VEIKLOS NUOSTATAI

 

I. BENDROSIOS NUOSTATOS

 

1. Jaunimo iniciatyvų projektų vertinimo komisijos veiklos nuostatai (toliau – Nuostatai) reglamentuoja Jaunimo iniciatyvų projektų vertinimo komisijos (toliau – Komisija) sudarymą, uždavinius ir funkcijas, narių teises ir pareigas, darbo organizavimą, projektų paraiškų vertinimą, sprendimų priėmimą ir kitas komisijos darbą reguliuojančias nuostatas.

2. Komisija savo veikloje vadovaujasi Lietuvos Respublikos Konstitucija, Lietuvos Respublikos įstatymais, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimais, Šiaulių miesto savivaldybės (toliau – Savivaldybė) tarybos sprendimais, Jaunimo iniciatyvų projektų finansavimo konkurso nuostatais, patvirtintais Šiaulių miesto savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymu, kitais teisės aktais ir šiais Nuostatais.

3. Komisijos sudarymo tikslas – įvertinti Jaunimo iniciatyvų projektų finansavimo konkursui pateiktas paraiškas ir pateikti rekomendaciją Savivaldybės administracijos direktoriui dėl  iš dalies finansuojamų projektų sąrašo ir lėšų skyrimo kiekvienam projektui vykdyti.

4. Komisija yra patariamoji institucija, atliekanti eksperto ir konsultanto funkcijas, jos išvados yra rekomendacinio pobūdžio.

5. Komisija sudaroma iš ne mažiau kaip 5 narių (rekomenduojama iš Savivaldybės administracijos, savivaldybei pavaldžių įstaigų darbuotojų, aukštųjų mokyklų specialistų ir 2 Šiaulių miesto savivaldybės jaunimo reikalų tarybos deleguotų narių).

6. Komisijos sudėtį, šios komisijos pirmininką ir jo pavaduotoją tvirtina Šiaulių miesto savivaldybės administracijos direktorius (toliau – Administracijos direktorius).

7. Komisijos nariai, vertina projektus vadovaujantis skaidrumo, nešališkumo, teisingumo, sąžiningumo ir protingumo principų bei vertinimo kriterijais, nurodytais Jaunimo iniciatyvų  projektų finansavimo konkurso nuostatuose.

 

II. KOMISIJOS UŽDAVINYS IR FUNKCIJOS

 

8. Komisijos uždavinys – atlikti Jaunimo iniciatyvų projektų finansavimo konkursui pateiktų paraiškų kokybinį vertinimą ir teikti Administracijos direktoriui išvadas ir pasiūlymus dėl projektų finansavimo iš Savivaldybės biudžeto lėšų.

9. Komisija atlieka šias funkcijas:

9.1. analizuoja Jaunimo iniciatyvų projektų finansavimo konkursui pateiktas paraiškas;

9.2. vertina pateiktas paraiškas ir pateikia rekomendaciją Savivaldybės administracijos direktoriui dėl  iš dalies finansuojamų projektų sąrašo ir lėšų skyrimo kiekvienam projektui vykdyti.

9.3. užtikrina objektyvų pateiktų jaunimo iniciatyvų projektų paraiškų vertinimą.

 

III. KOMISIJOS NARIŲ TEISĖS IR PAREIGOS

 

10. Komisijos nariai turi teisę:

10.1. gauti informaciją apie Komisijos posėdžius ir kitą su projektų vertinimu susijusią reikalingą informaciją;

10.2. susipažinti su svarstyti pateiktais projektais, jų vertinimo dokumentais. Komisijos narys, norėdamas gauti papildomos informacijos apie konkretų projektą, žodžiu, elektroniniu paštu ar raštu su prašymu kreipiasi į Komisijos sekretorių;

10.3. pateikti savo pastabas ir pasiūlymus dėl svarstomų jaunimo iniciatyvų projektų ir lėšų paskirstymo.

11. Komisijos narys įsipareigoja:

11.1. analizuoti, vertinti ir teikti siūlymus dėl finansavimo skyrimo jaunimo iniciatyvų projektams;

11.2. prieš pradėdamas eiti Komisijos nario pareigas pasirašyti konfidencialumo pasižadėjimą (1 priedas) ir nešališkumo deklaraciją (2 priedas);

11.3. nusišalinti nuo projekto vertinimo, jeigu su projekto teikėju yra susijęs giminystės ar svainystės ryšiais, yra projekto steigėjas ar dalyvis, darbuotojas ar valdymo organo narys arba suinteresuotas vertinimo rezultatais. Jeigu Komisijos narys nenusišalina nuo projekto vertinimo, teisę jį nušalinti turi Komisijos pirmininkas. Į Komisijos posėdžio protokolą įrašoma informacija apie galimą interesų konfliktą. Nusišalinus Komisijos pirmininkui, Komisijos pirmininko pareigas toliau eina Komisijos pirmininko pavaduotojas.

12. Už konfidencialios informacijos atskleidimą, savo pareigų nevykdymą arba netinkamą jų vykdymą Komisijos nariai atsako teisės aktų nustatyta tvarka.

13. Komisijos narys, kurio sprendimams neteisėtai buvo bandoma daryti įtaką, apie tai artimiausiame posėdyje informuoja Komisiją.

14. Visi Komisijos nariai privalo laikytis konfidencialumo principo ir saugoti paslaptyje bet kokią su asmens duomenimis susijusią informaciją, su kuria jie susipažino atlikdami savo funkcijas, nebent tokia informacija būtų vieša pagal galiojančius teisės aktų reikalavimus. Pareiga saugoti asmens duomenų paslaptį galioja ir pasibaigus narystei Komisijoje.

 

IV. KOMISIJOS DARBO ORGANIZAVIMAS

 

15. Pagrindinė Komisijos darbo forma yra posėdžiai. Komisijos posėdžiai yra protokoluojami. Protokolą pasirašo posėdžio pirmininkas ir sekretorius.

16. Komisijos darbui vadovauja pirmininkas, jo nesant – pirmininko pavaduotojas.

17. Komisijos pirmininkas organizuoja Komisijos darbą, pirmininkauja posėdžiams.

18. Komisiją aptarnauja Savivaldybės administracijos jaunimo reikalų koordinatorius (vyriausiasis specialistas) (toliau – jaunimo reikalų koordinatorius), jis yra Komisijos sekretorius.

19. Komisijos sekretorius:

19.1. techniškai aptarnauja Komisijos veiklą, organizuoja ir protokoluoja Komisijos posėdžius, pasirašo posėdžių protokolus;

19.2. renka Komisijos narių raštu pateiktą informaciją apie galimą viešųjų ir privačių interesų konfliktą ir jų pasirašytas nešališkumo deklaracijas;

19.3. informuoja Komisiją apie gautas paraiškas, jų atitiktį formaliesiems kriterijams, trūkstamus dokumentus ir kitas Konkurso organizavimui svarbias aplinkybes;

19.4. supažindina Komisijos narius su pagrindinėmis projektų vertinimo procedūromis;

19.5. pateikia atsakymus į Komisijos narių klausimus, susijusius su projektų vertinimu;

19.6. Komisijos pirmininko pavedimu nurodo paraiškų teikėjams paaiškinti ar patikslinti paraiškose pateiktą informaciją, renka paaiškinimus ir patikslintus dokumentus ir juos teikia Komisijai;

19.7. apibendrina projektų vertinimo rezultatus ir pateikia Komisijai svarstyti;

19.8. informuoja raštu paraiškos teikėjus apie Komisijos priimtus sprendimus dėl jų pateiktų paraiškų;

19.9. visus su Komisijos veikla susijusius dokumentus perduoda saugojimui taip, kaip numatyta Savivaldybės patvirtintame dokumentacijos plane.

19.10. vykdo kitus Komisijos pirmininko pavedimus.

20. Komisijos posėdžiai yra teisėti, kai juose dalyvauja ne mažiau kaip pusė Komisijos narių.

21. Visi klausimai posėdžio metu aptariami posėdžio darbotvarkėje nustatyta tvarka, jei Komisijos nariai bendru sutarimu posėdžio pradžioje nenusprendžia kitaip.

22. Prireikus svarstyti klausimus skubos tvarka ir dėl objektyvių priežasčių nesant galimybės surengti posėdžio, Komisijos sprendimai gali būti priimami vadovaujantis visų Komisijos narių apklausos, kuri atliekama nedelsiant, bet ne vėliau nei per 1 darbo dieną, elektroniniu paštu rezultatais. Tarp posėdžių einamieji klausimai gali būti aptariami ir Komisijos narių nuomonė išreiškiama elektroniniu paštu.

23. Komisijos posėdžiai šaukiami pagal poreikį.

 

V. Projektų vertinimas

 

24. Pasibaigus paraiškų teikimo terminui projektų atranka vykdoma taikant dviejų pakopų vertinimą: paraiškos administracinės atitikties vertinimą ir kokybinį vertinimą.

25. Paraiškos administracinės atitikties vertinimą atlieka jaunimo reikalų koordinatorius, užpildydamas paraiškos administracinės atitikties vertinimo formą, patvirtintą Savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymu. Projektus, kurie atitinka Jaunimo iniciatyvų projektų finansavimo konkurso nuostatų reikalavimus, pateikia Komisijai.

26. Paraiškų kokybinį vertinimą vykdo Komisija.

27. Komisijos sekretorius ne vėliau nei per 15 (penkiolika)  darbo dienų nuo paskutinės paraiškų pateikimo dienos pateikia paraiškas, kurios pagal paraiškos administracinės atitikties vertinimą buvo įvertintos teigiamai, Komisijai kokybiniam vertinimui.

28. Jeigu projekto paraiškos vertinimo metu kyla neaiškumų, trūksta informacijos, galinčios turėti įtakos projekto vertinimui, Komisijos narys apie tai informuoja Komisijos pirmininką. Tokiu atveju Komisijos sekretorius, Komisijos pirmininko pavedimu, privalo paraiškoje nurodytu el. paštu paprašyti paraiškos teikėjo paaiškinti ar patikslinti pateiktą informaciją per 3 (tris) darbo dienas nuo šio prašymo gavimo dienos.

29. Komisijos nariai ne vėliau kaip per 10 (dešimt) kalendorinių dienų nuo projektų paraiškų perdavimo Komisijos nariams dienos raštu įvertina jiems priskirtus projektus.

30. Komisija paraiškas įvertina pagal Jaunimo iniciatyvų projektų finansavimo konkurso nuostatų Jaunimo iniciatyvų projekto paraiškos vertinimo lape aiškiai apibrėžtus vertinimo kriterijus ir jų vertinimo balų skalę, bei einamųjų metų prioritetus.

31. Vieną paraišką turi įvertinti ne mažiau kaip 2 Komisijos nariai. Jeigu paraišką vertino 2 Komisijos nariai ir vienas iš Komisijos narių nusprendė skirti finansavimą, o kitas – neskirti, tokiu atveju Komisijos pirmininkas paskiria trečiąjį Komisijos narį paraiškai įvertinti.

32. Komisijos nariai turi įvertinti projektų paraiškas ir skirti balus už kiekvieną nurodytą aplinkybę:

32.1. projekto atitiktį finansavimo prioritetams;

32.2. projekto paraiškoje numatyto tikslo, uždavinių ir projekto santraukos aiškumą, atitiktį konkurso tikslui;

32.3. projekto priemonių ir (ar) veiklų plano įgyvendinimo nuoseklumą, veiklų ir (ar) priemonių tinkamumą projekto tikslui ir uždaviniams pasiekti;

32.4. sąmatos pagrįstumą, atitiktį numatomoms veikloms ir (ar) priemonėms, detalumą, realumą ir ekonomiškumą;

32.5. laukiamų rezultatų reikšmingumą, realumą ir pagrįstumą.

33. Komisijos narys vertinimo anketoje taip pat nurodo projekto privalumus ir trūkumus, pateikia išvadą dėl projekto finansavimo, siūlymus dėl atskirų projekto veiklų, išlaidų nefinansavimo.

34. Jei dalis projekto išlaidų yra nepagrįstos, nėra akivaizdaus šių išlaidų būtinumo projekto veikloms įgyvendinti arba išlaidos priskiriamos prie netinkamų finansuoti, Komisijos nariai gali siūlyti sumažinti projekto išlaidas, išbraukdami netinkamas ar nepagrįstas išlaidas arba sumažindami prašomų išlaidų sumą.

35. Maksimalus balų skaičius, kurį paraiškai gali skirti vienas Komisijos narys, – 100. Komisijos narių paraiškų vertinimo rezultatai apibendrinami ir apskaičiuojamas skirtų balų ir siūlomų skirti lėšų vidurkiai. Galimybę būti finansuojami turi projektai, kurie surinko daugiausia Komisijos vertinimo vidurkio balų ir kuriems užteko Jaunimo iniciatyvų projektų finansavimo konkursui įgyvendinti numatytų savivaldybės biudžeto lėšų. Projektai, surinkę mažiau kaip 60 balų, nefinansuojami. Projektai, surinkę 60 ir daugiau balų, bet nefinansuoti dėl lėšų trūkumo, yra įtraukiami į rezervinių projektų sąrašą. Projektams iš rezervinių projektų sąrašo finansavimas gali būti skirtas, jei paraiškos teikėjas, kurio projektui buvo paskirtas finansavimas, nesudarė sutarties per Jaunimo iniciatyvų projektų finansavimo konkurso nuostatuose numatytą terminą, atsisakė dalies lėšų ar, nutraukus sutartį, grąžino nepanaudotas lėšas.

36. Jei pateikti projektai pagal turinį ir prioritetą yra įvertinami vienodai (surenka tiek pat balų), pirmenybė teikiama projektui, kuriam įgyvendinti prašoma mažesnė finansavimo iš Savivaldybės biudžeto lėšų dalis.

37. Jeigu projektui įgyvendinti siūloma skirti mažesnę sumą, nei nurodyta paraiškoje:

37.1. jaunimo reikalų koordinatorius raštu informuoja paraiškos teikėją apie jam siūlomą skirti lėšų dydį ir nurodo patikslinti projekto išlaidų sąmatą ir projekto priemonių ir (ar) veiklų įgyvendinimo planą;

37.2. paraiškos teikėjas ne vėliau kaip per 3 (tris) darbo dienas nuo pranešimo, nurodyto 37.1. papunktyje, gavimo dienos turi patikslinti detalią projekto išlaidų sąmatą bei projekto priemonių ir (ar) veiklų įgyvendinimo planą aiškiai nurodydamas, kokia veikla bus vykdoma įgyvendinant projektą, bei patvirtinti, kad priimtas sprendimas skirti dalį lėšų neturės neigiamos įtakos įgyvendinant projekte numatytus tikslus, ir pateikti jaunimo reikalų koordinatoriui.

38. Jaunimo reikalų koordinatorius ne vėliau nei kitą dieną pateikia patikslintus dokumentus Komisijai, kurios nariai paraiškos teikėjų patikslintus dokumentus ne vėliau nei per 7 darbo dienas įvertina ir priima sprendimą pritarti arba nepritarti paraiškos teikėjo patikslintoms veikloms ir lėšoms pagal atitinkamam projektui įgyvendinti siūlomų skirti Savivaldybės biudžeto lėšų.

39. Paraiškos teikėjams nepateikus patikslintų dokumentų arba Komisijai nepritarus patikslintiems paraiškos teikėjų dokumentams, Komisijos siūlymas dėl lėšų skyrimo projektui finansuoti pripažįstamas netekusiu galios.

40. Tarp posėdžių einamieji, skubūs klausimai ar dėl objektyvių priežasčių nesant galimybės surengti posėdžio, Komisijos narių nuomonė ir sprendimai gali būti priimami vadovaujantis visų Komisijos narių apklausos el. paštu, kuri atliekama nedelsiant, bet ne vėliau nei per 1 darbo dieną, rezultatais, juos įforminant el. posėdžio protokolu.

41. Komisijos nariai, išanalizavę ir įvertinę visas paraiškas,  protokole įrašo rekomendaciją Savivaldybės administracijos direktoriui dėl iš dalies finansuojamų projektų sąrašo ir lėšų skyrimo kiekvienam projektui vykdyti.

 

VI. BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS

 

42. Komisija nevykdo finansinės veiklos.

43. Komisija dirba visuomeniniais pagrindais.

44. Tai, kas nereglamentuota šiuose Komisijos veiklos nuostatuose, sprendžiama taip, kaip reglamentuota Jaunimo iniciatyvų projektų finansavimo konkurso nuostatuose ar kituose Lietuvos Respublikos teisės aktuose.

45. Komisijos veiklos nuostatai keičiami ar papildomi Savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymu.

46. Konkurso rezultatai gali būti skundžiami Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka.

_____________________________________

 

part_312a0e9f6f7c4e37bbd2fde5ee0892ae_end


 

Jaunimo iniciatyvų projektų

vertinimo komisijos veiklos nuostatų

1 priedas

 

(Konfidencialumo pasižadėjimo forma)

 

KONFIDENCIALUMO PASIŽADĖJIMAS UŽTIKRINTI KONKURSO INFORMACIJOS KONFIDENCIALUMĄ, VIEŠAI NESKELBTI IR NEPLATINTI ŠIOS INFORMACIJOS

 

_______________

(data)

 

Aš, _________________________________, būdamas (-a) Jaunimo iniciatyvų projektų

(vardas, pavardė)

vertinimo komisijos nariu (-e) ar sekretoriumi (-e), vertindamas (-a) Jaunimo iniciatyvų projektų finansavimo konkurso nuostatuose nustatyta tvarka organizuotam konkursui pateiktus projektus:

PASIŽADU:

1. saugoti ir tik teisės aktų nustatytais tikslais ir tvarka naudoti konfidencialią informaciją, kuri man taps žinoma esant Jaunimo iniciatyvų projektų vertinimo komisijos nariu (-e);

2. man patikėtus dokumentus ar duomenis saugoti taip, kad tretieji asmenys neturėtų galimybės su jais susipažinti ar jais pasinaudoti, neatskleisti tretiesiems asmenims informacijos, kuri man taps žinoma esant Jaunimo iniciatyvų projektų vertinimo komisijos nariu (-e);

3. nepasilikti jokių man pateiktų dokumentų kopijų;

4. savo ir (ar) man artimų asmenų privačių interesų naudai nesinaudoti ir neleisti naudotis informacija, kurią sužinosiu dalyvaudamas (-a) svarstant, rengiant ar priimant Jaunimo iniciatyvų projektų vertinimo komisijos sprendimą.

Esu įspėtas (-a), kad, pažeidęs (-usi) šį pasižadėjimą, turėsiu atlyginti Savivaldybės administracijai ir pareiškėjams padarytus nuostolius.

Man išaiškinta, kad man artimi asmenys yra artimieji giminaičiai bei svainystės ryšiais susiję asmenys, kaip jie apibrėžti Lietuvos Respublikos civilinio kodekso 3.135 ir 3.136 straipsniuose, taip pat sutuoktinis, sugyventinis ar partneris, sutuoktinio, sugyventinio ar partnerio vaikai (įvaikiai), tėvai (įtėviai), broliai (įbroliai), seserys (įseserės) bei mano įtėviai, įvaikiai, įbroliai, įseserės.

 

 

___________________ ________________ ____________________

(nurodomos pareigos                    (parašas)                          (Vardas ir pavardė) 

Jaunimo iniciatyvų projektų

vertinimo komisijoje)

 

part_66034c19bd7d4bd0a4903a896d2246ce_end


 

Jaunimo iniciatyvų projektų

vertinimo komisijos veiklos nuostatų

2 priedas

 

(Pavyzdinė nešališkumo deklaracijos forma)

 

NEŠALIŠKUMO DEKLARACIJA DĖL OBJEKTYVIŲ SPRENDIMŲ PRIĖMIMO BEI VIEŠŲJŲ IR PRIVAČIŲ INTERESŲ KONFLIKTO VENGIMO

 

______________________

(data)

 

Aš, __________________, būdamas (-a) Jaunimo iniciatyvų projektų vertinimo komisijos

(vardas, pavardė)

nariu (-e) ar sekretoriumi (-e), vertindamas (-a) vertindamas (-a) Jaunimo iniciatyvų projektų finansavimo konkurso nuostatuose nustatyta tvarka organizuotam konkursui pateiktus projektus:

PASIŽADU:

1. savo pareigas atlikti objektyviai, dalykiškai, be išankstinio nusistatymo, vadovaudamasis (-i) įstatymų viršenybės, skaidrumo, nešališkumo, teisėtumo, sąžiningumo principais;

2. informuoti Jaunimo iniciatyvų projektų vertinimo komisijos pirmininką apie esamą interesų konfliktą ir nusišalinti nuo dalyvavimo tolesnėje procedūroje, jei man dalyvaujant, rengiant, svarstant ar priimant Jaunimo iniciatyvų projektų vertinimo komisijos sprendimus:

2.1. šiose procedūrose dalyvauja asmenys, iš kurių aš ar man artimi asmenys gauna bet kokios rūšies pajamų ar kitokio pobūdžio naudos;

2.2. aš ar man artimi asmenys yra procedūrose dalyvaujančio juridinio asmens steigėjas (-a), akcininkas (-a) ar dalininkas (-ė), darbuotojas (-a) ar valdymo organo narys (-ė);

2.3. dėl bet kokių kitų aplinkybių negaliu laikytis 1 punkte nustatytų principų;

3. jei paaiškėtų, kad mano dalyvavimas rengiant, svarstant ar priimant Jaunimo iniciatyvų projektų vertinimo komisijos sprendimus gali sukelti interesų konfliktą, pasižadu nedelsdamas (-a) informuoti apie tai Jaunimo iniciatyvų projektų vertinimo komisijos pirmininką ir nusišalinti nuo sprendimo priėmimo procedūros.

 

Žinau, kad kilus šališkumo ar interesų konflikto grėsmei galiu būti nušalintas (-a) nuo dalyvavimo tolesnėje procedūroje.

 

Man išaiškinta, kad man artimi asmenys yra artimieji giminaičiai bei svainystės ryšiais susiję asmenys, kaip jie apibrėžti Lietuvos Respublikos civilinio kodekso 3.135 ir 3.136 straipsniuose, taip pat sutuoktinis, sugyventinis ar partneris, sutuoktinio, sugyventinio ar partnerio vaikai (įvaikiai), tėvai (įtėviai), broliai (įbroliai), seserys (įseserės) bei mano įtėviai, įvaikiai, įbroliai, įseserės.

 

______________________ ______________________ __________________

(nurodomos pareigos                                    (parašas)                                     (vardas ir pavardė) 

Jaunimo iniciatyvų projektų

vertinimo komisijoje)

 

 

 

 

part_1d06efdcb0be4a46902f1bbf5ea3464b_end