VILNIAUS RAJONO SAVIVALDYBĖS TARYBA
SPRENDIMAS
DĖL KAI KURIŲ VILNIAUS RAJONO ŠVIETIMO ĮSTAIGŲ VIDAUS STRUKTŪROS PERTVARKYMO
2015 m. balandžio 29 d. Nr.T3-218
Vilnius
Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 7 str. 7 p., 18 str. 1 d., Lietuvos Respublikos švietimo įstatymo 43 straipsnio 3, 4 dalimis, 44 straipsnio 4 ir 5 d., Lietuvos Respublikos biudžetinių įstaigų įstatymo 4 straipsnio 3 dalies 1 punktu, 6 straipsniu, Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro 2011 m. birželio 29 d. įsakymu Nr. V-1164 patvirtintais Nuostatų, įstatų ar statutų įforminimo reikalavimais, Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2011 m. birželio 29 d. nutarimu Nr. 768 patvirtintomis Mokyklų, vykdančių formaliojo švietimo programas, tinklo kūrimo taisyklėmis bei atsižvelgdama į Vilniaus rajono savivaldybės tarybos 2015 m. balandžio 29 d. sprendimą Nr. T3 – 216 „Dėl Vilniaus rajono savivaldybės bendrojo ugdymo mokyklų steigimo, reorganizavimo, likvidavimo, pertvarkymo ir struktūrinių pertvarkymų 2012-2015 metų plano dalinio pakeitimo“, Vilniaus rajono savivaldybės taryba n u s p r e n d ž i a:
1. Iki 2015 m. rugpjūčio 31 d. pertvarkyti Vilniaus r. Pagirių gimnazijos struktūrą, uždarant skyrių – Mažųjų Lygainių mokyklą-daugiafunkcį centrą.
3. Įgalioti Vilniaus r. Pagirių gimnazijos direktorių pasirašyti ir iki 2015 m. rugpjūčio 31 d., bet ne anksčiau kaip iki 2014-2015 mokslo metų ugdymo proceso pabaigos, įregistruoti savo vadovaujamos švietimo įstaigos patvirtintus nuostatus Juridinių asmenų registre bei atlikti kitus su tuo susijusius veiksmus teisės aktų nustatyta tvarka.
4. Įpareigoti Vilniaus r. Pagirių gimnazijos direktorių apie jo vadovaujamos įstaigos struktūros pertvarkymą raštu pranešti kiekvienam mokiniui ne vėliau kaip per vieną mėnesį nuo šio sprendimo priėmimo dienos bei paskelbti vieną kartą viešai arba pranešti visiems kreditoriams raštu iki šio sprendimo 2 p. nurodytų nuostatų įregistravimo Juridinių asmenų registre.
5. Pripažinti netekusiais galios nuo sprendimo 2 p. patvirtintų nuostatų įregistravimo dienos Juridinių asmenų registre Vilniaus rajono savivaldybės tarybos 2014 m. gegužės 30 d. sprendimo Nr. T3-172 „Dėl pertvarkytų Vilniaus rajono švietimo įstaigų nuostatų bei švietimo įstaigų didžiausių leistinų pareigybių skaičiaus patvirtinimo“ 1 punkto tą dalį, kuria patvirtinti Vilniaus r. Pagirių gimnazijos nuostatai
6. Šį sprendimą teisės aktų nustatyta tvarka paskelbti Teisės aktų registre ir Savivaldybės tinklalapyje.
PATVIRTINTA
Vilniaus rajono savivaldybės
tarybos 2015 m. balandžio 29 d.
sprendimu Nr. T3-218
VILNIAUS R. PAGIRIŲ GIMNAZIJOS
NUOSTATAI
I. BENDROSIOS NUOSTATOS
1. Vilniaus r. Pagirių gimnazijos nuostatai (toliau – Nuostatai) reglamentuoja Vilniaus r. Pagirių gimnazijos (toliau – Gimnazija) teisinę formą, priklausomybę, savininką, savininko teises ir pareigas įgyvendinančią instituciją, buveinę, mokyklos grupę, tipą, pagrindinę paskirtį, mokymo kalbas ir mokymo formas, veiklos teisinį pagrindą, sritį, rūšis, tikslą, uždavinius, funkcijas, mokymosi pasiekimus įteisinančių dokumentų išdavimą, mokyklos teises ir pareigas, veiklos organizavimą ir valdymą, savivaldą, darbuotojų priėmimą į darbą, jų darbo apmokėjimo tvarką ir atestaciją, lėšas, jų naudojimo tvarką ir finansinės veiklos kontrolę, reorganizavimo, likvidavimo ar pertvarkymo tvarką.
2. Gimnazijos oficialusis pavadinimas – Vilniaus r. Pagirių gimnazija, trumpasis pavadinimas – Pagirių gimnazija. Gimnazija įregistruota Juridinių asmenų registre, kodas 191316692.
3. Mokyklos įsteigimo data: 1976 metais rugpjūčio 1 d. įsteigta Pagirių aštuonmetė mokykla, kuri 1985 metais reorganizuota į Pagirių vidurinę mokyklą, 2006 metais akreditavus vidurinio ugdymo programą – į Pagirių gimnaziją.
6. Gimnazijos savininkas – Vilniaus rajono savivaldybė, identifikavimo kodas -111104987, Rinktinės g. 50, LT-00318 Vilnius.
7. Savininko teises ir pareigas įgyvendinanti institucija – Vilniaus rajono savivaldybės taryba:
7.4. priima sprendimą dėl Gimnazijos reorganizavimo, pertvarkymo, gimnazijos struktūros pertvarkos vykdymo ar likvidavimo;
7.6. skiria ar atleidžia likvidatorių arba sudaro likvidacinę komisiją ir nutraukia jos įgaliojimus.
14. Gimnazijoje vykdomos švietimo programos – ikimokyklinio ugdymo ir priešmokyklinio ugdymo, pradinio ugdymo, pagrindinio ugdymo, vidurinio ugdymo ir neformaliojo švietimo programos. Išduodami mokymosi pasiekimus įteisinantys dokumentai: mokymosi pasiekimų pažymėjimai, pradinio ugdymo pasiekimų pažymėjimai, pradinio išsilavinimo pažymėjimai, pagrindinio ugdymo pasiekimų pažymėjimai, pažymėjimai, baigusiems Pradinio ugdymo programos I dalį, pagrindinio išsilavinimo pažymėjimai, vidurinio ugdymo pasiekimų pažymėjimai, brandos atestatai ir jų priedai.
15. Gimnazijos skyriai:
15.1. pavadinimas – Vilniaus r. Pagirių gimnazijos Vaidotų pradinio ugdymo skyrius;
15.1.1. skyriaus įsteigimo data: 2005-09-01 (Vilniaus rajono savivaldybės tarybos 2005 m. balandžio 14 d. sprendimas Nr. T3-101);
15.1.4. skyriaus vykdoma švietimo programa – ikimokyklinio ugdymo, priešmokyklinio ugdymo ir pradinio ugdymo programa;
15.2. pavadinimas – Vilniaus r. Pagirių gimnazijos Keturiasdešimt Totorių pagrindinio ugdymo skyrius;
15.2.1. skyriaus įsteigimo data: 2010-09-01 (Vilniaus rajono savivaldybės tarybos 2010 m. birželio 23 d. sprendimas Nr. T3-207);
15.2.4. skyriaus vykdoma švietimo programa – pradinio ugdymo programa ir pagrindinio ugdymo programos I dalis; vykdomas ikimokyklinio ir priešmokyklinio amžiaus vaikų ugdymas pagal ikimokyklinio ugdymo, priešmokyklinio ugdymo ir specialiųjų poreikių vaikams pritaikytas ikimokyklinio ugdymo, priešmokyklinio ugdymo programas.
16. Gimnazija yra viešasis juridinis asmuo, turintis antspaudą su savivaldybės herbu, sąskaitas Lietuvos Respublikos įregistruotuose bankuose, atributiką; savo veiklą grindžia Lietuvos Respublikos Konstitucija, Jungtinių Tautų vaiko teisių konvencija, Lietuvos Respublikos įstatymais, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimais, Švietimo ir mokslo ministro įsakymais, Vilniaus rajono savivaldybės tarybos sprendimais, Vilniaus rajono savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymais, kitais teisės aktais ir šiais Nuostatais,.
II. GIMNAZIJOS VEIKLOS SRITYS IR RŪŠYS, TIKSLAS, UŽDAVINIAI, FUNKCIJOS, MOKYMOSI PASIEKIMUS ĮTEISINANČIŲ DOKUMENTŲ IŠDAVIMAS
18. Gimnazijos švietimo veiklos rūšys:
18.2. kitos švietimo veiklos rūšys:
19. Kitos ne švietimo veiklos rūšys:
20. Gimnazijos veiklos tikslas – plėtoti dvasines, intelektines ir fizines asmens galias, bendrąsias ir esmines dalykines kompetencijas, būtinas tolesniam mokymuisi, profesinei karjerai ir savarankiškam gyvenimui.
21. Gimnazijos veiklos uždaviniai:
22. Vykdydama jai pavestus uždavinius Gimnazija:
22.1. vadovaudamasi Švietimo ir mokslo ministro tvirtinamomis bendrosiomis programomis, atsižvelgdama į vietos ir Gimnazijos bendruomenės reikmes, taip pat mokinių poreikius ir interesus, konkretina ir individualizuoja ugdymo turinį;
22.2. rengia pagrindinio ugdymo antrosios dalies ir vidurinio ugdymo programas papildančius bei mokinių poreikius tenkinančius šių programų modulius, neformaliojo vaikų švietimo programas;
22.3. vykdo ikimokyklinio ugdymo, priešmokyklinio ugdymo, pradinio ugdymo, pagrindinio ugdymo pirmosios ir antrosios dalies bei vidurinio ugdymo, neformaliojo vaikų švietimo programas, mokymo sutartyse sutartus įsipareigojimus, užtikrina geros kokybės švietimą;
22.4. vykdo pagrindinio ugdymo pasiekimų patikrinimą, brandos egzaminus Švietimo ir mokslo ministro nustatyta tvarka;
22.5. išduoda mokymosi pagal pradinio, pagrindinio ir vidurinio ugdymo programas pasiekimus įteisinančius dokumentus švietimo ir mokslo ministro nustatyta tvarka;
22.6. sudaro palankias sąlygas veikti mokinių organizacijoms, skatinančioms mokinių dorovinį, tautinį, pilietinį sąmoningumą, patriotizmą, puoselėjančioms kultūrinę ir socialinę brandą, padedančioms tenkinti saviugdos ir saviraiškos poreikius;
22.7. teikia informacinę, psichologinę, socialinę pedagoginę, specialiąją pedagoginę, specialiąją pagalbą, profesinį orientavimą bei vaiko minimalios priežiūros priemones;
22.8. įvertina mokinių specialiuosius ugdymosi poreikius, skiria specialųjį ugdymą teisės aktų nustatyta tvarka;
22.9. organizuoja tėvų (rūpintojų) pageidavimu jų mokamas papildomas paslaugas (klubus, būrelius, stovyklas, ekskursijas ir kita) teisės aktų nustatyta tvarka;
22.11. užtikrina higienos normas, teisės aktų reikalavimus atitinkančią sveiką, saugią mokymosi ir darbo aplinką;
22.12. kuria ugdymo turinio reikalavimams įgyvendinti reikiamą materialinę bazę vadovaudamasi švietimo ir mokslo ministro patvirtintais Švietimo aprūpinimo standartais;
22.14. viešai skelbia informaciją apie Gimnazijos veiklą švietimo ir mokslo ministro nustatyta tvarka;
III. GIMNAZIJOS TEISĖS IR PAREIGOS
23. Gimnazija, įgyvendindama jai pavestus tikslą ir uždavinius, atlikdama jai priskirtas funkcijas, turi teisę:
24. Gimnazija, įgyvendindama jai pavestus tikslą ir uždavinius, atlikdama jai priskirtas funkcijas, privalo:
24.1. suprantamai ir aiškiai, taisyklinga lietuvių kalba perteikti ugdymo turinį, kai teisės aktais nustatyta, kad atitinkamas ugdymo turinys perteikiamas lietuvių kalba;
24.2. užtikrinti sveiką, saugią, užkertančią kelią smurto, prievartos apraiškoms ir žalingiems įpročiams aplinką;
24.7. skelbti informaciją apie Gimnazijos vykdomas programas, jų pasirinkimo galimybes, priėmimo sąlygas, mokamas paslaugas, pedagogų kvalifikaciją, išorinio vertinimo rezultatus, gimnazijos bendruomenės tradicijas ir pasiekimus teisės aktų nustatyta tvarka;
IV. GIMNAZIJOS VEIKLOS ORGANIZAVIMAS IR VALDYMAS
25. Gimnazijos veikla organizuojama pagal:
25.1. direktoriaus patvirtintą mokyklos strateginį planą, kuriam yra pritarusios Gimnazijos taryba ir Vilniaus rajono savivaldybės vykdomoji institucija ar jos įgaliotas asmuo;
25.2. direktoriaus patvirtintą Gimnazijos metinį veiklos planą kuriam yra pritarusi Gimnazijos taryba;
26. Gimnazijai vadovauja direktorius, skiriamas į pareigas konkurso būdu ir atleidžiamas iš jų teisės aktų nustatyta tvarka.
28. Direktorius:
28.1. tvirtina Gimnazijos struktūrą, Gimnazijos darbuotojų pareigybių sąrašą, neviršijant nustatyto didžiausio leistino pareigybių skaičiaus;
28.2. nustato Gimnazijos struktūrinių padalinių tikslus, uždavinius, funkcijas, direktoriaus pavaduotojų ugdymui, neformaliajam vaikų švietimui, Gimnazijos struktūrinių padalinių vedėjų veiklos sritis;
28.3. tvirtina mokytojų ir darbuotojų pareigybių aprašymus, Lietuvos Respublikos darbo kodekso ir kitų teisės aktų nustatyta tvarka priima į darbą ir atleidžia iš jo Gimnazijos darbuotojus, skatina juos, skiria jiems drausmines nuobaudas;
28.4. priima mokinius (vaikus) Vilniaus rajono savivaldybės tarybos nustatyta tvarka, sudaro mokymo sutartis teisės aktų nustatyta tvarka;
28.5 vadovaudamasis įstatymais ir kitais teisės aktais, Gimnazijos darbo tvarkos taisyklėse nustato mokinių teises, pareigas ir atsakomybę;
28.8. sudaro mokiniams (vaikams) ir darbuotojams saugias ir sveikatai nekenksmingas darbo sąlygas visais su mokymusi ir darbu susijusiais aspektais;
28.9. organizuoja ir koordinuoja Gimnazijos veiklą pavestoms funkcijoms atlikti, uždaviniams įgyvendinti, analizuoja ir vertina Gimnazijos veiklą, materialinius ir intelektinius išteklius;
28.14. teisės aktų nustatyta tvarka valdo, naudoja Gimnazijos turtą, lėšas ir jais disponuoja; rūpinasi intelektiniais, materialiniais, finansiniais, informaciniais ištekliais, užtikrina jų optimalų valdymą ir naudojimą;
28.15. rūpinasi metodinės veiklos organizavimu, darbuotojų profesiniu tobulėjimu, sudaro jiems sąlygas kelti kvalifikaciją, mokytojams ir kitiems pedagoginiams darbuotojams galimybę atestuotis ir organizuoja jų atestaciją švietimo ir mokslo ministro nustatyta tvarka;
28.17. bendradarbiauja su mokinių tėvais (rūpintojais), pagalbą mokiniui, mokytojui ir mokyklai teikiančiomis įstaigomis, teritorinėmis policijos, socialinių paslaugų, sveikatos įstaigomis, vaiko teisių apsaugos tarnybomis ir kitomis institucijomis, dirbančiomis vaiko teisių apsaugos srityje;
28.19. dalį savo funkcijų teisės aktų nustatyta tvarka gali pavesti atlikti direktoriaus pavaduotojams ugdymui, skyrių vedėjams;
29. Gimnazijos direktorius atsako už:
29.3. tinkamą funkcijų atlikimą, nustatytų Gimnazijos tikslų ir uždavinių įgyvendinimą, Gimnazijos veiklos rezultatus;
V. GIMNAZIJOS SAVIVALDA
32. Taryba sudaroma iš mokinių tėvų (rūpintojų), mokytojų, mokinių. Tarybos narių skaičių ir jos veiklos kadencijos trukmę nustato Gimnazijos direktorius.
33. Į Tarybą lygiomis dalimis tėvus (rūpintojus) deleguoja klasių tėvų (rūpintojų) komitetų pirmininkų susirinkimas, mokytojus – mokytojų taryba, mokinius – mokinių taryba
34. Tarybos posėdžiai kviečiami ne rečiau kaip du kartus per metus. Posėdis teisėtas, jei jame dalyvauja ne mažiau kaip du trečdaliai narių. Nutarimai priimami posėdyje dalyvaujančių balsų dauguma. Gimnazijos direktorius Tarybos posėdžiuose gali dalyvauti kviestinio nario teisėmis.
35. Tarybai vadovauja pirmininkas, išrinktas atviru balsavimu Tarybos posėdyje. Tarybos pirmininku negali būti mokinys ir gimnazijos direktorius.
36. Taryba:
36.2. pritaria Gimnazijos strateginiam planui, Gimnazijos metiniam veiklos planui, Gimnazijos darbo tvarkos taisyklėms, aptaria kitus Gimnazijos veiklą reglamentuojančius dokumentus, teikiamus Gimnazijos direktoriaus;
36.3. teikia siūlymų Gimnazijos direktoriui dėl Gimnazijos nuostatų pakeitimo ar papildymo, Gimnazijos vidaus struktūros tobulinimo;
36.5. išklauso Gimnazijos metines veiklos ataskaitas ir teikia siūlymų Gimnazijos direktoriui dėl Gimnazijos veiklos tobulinimo;
36.6. svarsto mokytojų metodinės tarybos, mokinių ir tėvų (rūpintojų) savivaldos institucijų ar Gimnazijos bendruomenės narių iniciatyvas ir teikia siūlymus Gimnazijos direktoriui;
36.7. teikia pasiūlymus dėl Gimnazijos darbo tobulinimo, saugių mokinių ugdymo ir darbo sąlygų sudarymo, Gimnazijos ikimokyklinio ugdymo grupių darbo laiko, talkina formuojant Gimnazijos materialinius, finansinius ir intelektinius išteklius;
38. Gimnazijos taryba už savo veiklą vieną kartą per metus atsiskaito ją rinkusiems Gimnazijos bendruomenės nariams.
39. Mokytojų taryba – nuolat veikianti Gimnazijos savivaldos institucija mokytojų profesiniams ir bendriesiems ugdymo klausimams spręsti. Ją sudaro Gimnazijos direktorius, direktoriaus pavaduotojai ugdymui, visi Gimnazijoje dirbantys mokytojai, sveikatos priežiūros specialistai, švietimo pagalbą teikiantys specialistai, bibliotekininkai, kiti tiesiogiai ugdymo procese dalyvaujantys asmenys.
41. Mokytojų tarybos posėdžius šaukia Gimnazijos direktorius. Posėdis yra teisėtas, jei jame dalyvauja du trečdaliai mokytojų tarybos narių. Nutarimai priimami posėdyje dalyvavusių narių balsų dauguma.
42. Mokytojų taryba svarsto ir priima nutarimus teisės aktų nustatytais ir Gimnazijos direktoriaus teikiamais klausimais, deleguoja narius į Mokytojų ir pagalbos mokiniui specialistų (išskyrus psichologus) atestacijos komisiją ir Gimnazijos tarybą.
43. Gimnazijoje sudaromos metodinės grupės ir metodinė taryba. Metodinės grupės skirtos mokytojams kartu su pagalbos mokiniui specialistais pasirengti ugdyti mokinius: planuoti ir aptarti ugdymo turinį (programas, mokymo ir mokymosi metodus, kontekstą, mokinių pasiekimų ir pažangos vertinimo būdus, mokymo(-si) ir ugdymo(-si) priemones bei patyrimą, kurį mokiniai sukaupia ugdymo procese), pritaikyti jį mokinių individualioms reikmėms, nagrinėti praktinę veiklą, plėtoti mokytojų profesinės veiklos kompetencijas, suderintas su Gimnazijos strateginiais tikslais, ir kartu siekti mokinių ir mokyklos pažangos. Metodinė taryba nustato mokytojų metodinės veiklos prioritetus, mokytojų kvalifikacijos tobulinimo poreikius, inicijuoja pedagoginių inovacijų diegimą Gimnazijoje, teikia Gimnazijos direktoriui suderintus metodinių grupių siūlymus dėl ugdymo turinio formavimo ir jo įgyvendinimo organizavimo gerinimo.
44. Metodinės grupės nariai yra vieno ar kelių mokomųjų dalykų mokytojai, klasės vadovai. Metodinei grupei vadovauja grupės narių išrinktas vadovas. Metodinių grupių veiklą organizuoja ir koordinuoja direktoriaus pavaduotojai ugdymui. Gimnazijos metodinės tarybos nariai yra metodinių grupių vadovai. Metodinei tarybai vadovauja tarybos narių išrinktas vadovas. Jos veiklą koordinuoja direktoriaus pavaduotojas ugdymui.
45. Gimnazijoje nuolat veikia Gimnazijos mokinių savivaldos institucija - Mokinių taryba. Jos narių skaičių ir veiklos kadencijos trukmę nustato Gimnazijos direktorius. Mokinių tarybos nariai yra klasių susirinkimų deleguoti atstovai.
46. Mokinių taryba padeda organizuoti Gimnazijos renginius, akcijas, vykdyti prevencines programas, teikia siūlymų dėl mokymo organizavimo, vaikų neformaliojo švietimo programų plėtros, socialinės veiklos, organizuoja savanorių judėjimą, dalyvauja rengiant Gimnazijos veiklą reglamentuojančius dokumentus, svarsto Gimnazijos direktoriaus teikiamus klausimus, susitaria dėl tarybos veiklos organizavimo, deleguoja narius į Gimnazijos tarybą.
48. Mokinių prezidentas:
48.1. mokinių prezidentu gali būti I – IV gimnazijos klasių mokinys. Jis renkamas slaptu balsavimu dvejiems metams;
49. Tėvų (rūpintojų) savivaldos institucija - Tėvų taryba renkama klasių tėvų (rūpintojų) susirinkimuose, deleguojant asmenis į tarybą. Tėvų (rūpintojų) tarybai vadovauja susirinkimo išrinktas vadovas. Tėvų (rūpintojų) taryba aptaria su klasių vadovais mokinių lankomumo, elgesio ir pažangumo, saugumo, maitinimo, informacijos gavimo apie vaikus klausimus, padeda organizuoti renginius, išvykas, kurti edukacinę aplinką, vykdyti profesinį orientavimą, teikia siūlymų Gimnazijos tarybai ir direktoriui.
50. Gimnazijoje veikia klasių tėvų komitetai, kuriems vadovauja komitetų pirmininkai, renkami komitetų posėdžiuose. Klasių tėvų komitetų nariai išrenkami kiekvienų mokslo metų pradžioje, klasių tėvų susirinkimuose balsų dauguma. Klasių tėvų komitetai kartu su klasių vadovais planuoja klasių tėvų susirinkimus ir padeda klasių vadovams spręsti iškilusias problemas.
VI. DARBUOTOJŲ PRIĖMIMAS Į DARBĄ, JŲ DARBO APMOKĖJIMO TVARKA IR ATESTACIJA
52. Darbuotojai į darbą Gimnazijoje priimami ir atleidžiami iš jo Lietuvos Respublikos darbo kodekso ir kitų teisės aktų nustatyta tvarka.
53. Gimnazijos darbuotojams už darbą mokama Lietuvos Respublikos įstatymų ir kitų teisės aktų nustatyta tvarka.
VII. GIMNAZIJOS TURTAS, LĖŠOS, JŲ NAUDOJIMO TVARKA, FINANSINĖS VEIKLOS KONTROLĖ IR GIMNAZIJOS VEIKLOS PRIEŽIŪRA
55. Gimnazija valdo patikėjimo teise perduotą savivaldybės turtą, naudoja ir disponuoja juo pagal įstatymus Vilniaus rajono savivaldybės tarybos sprendimų nustatyta tvarka.
56. Gimnazijos lėšos:
56.1. valstybės biudžeto specialiųjų tikslinių dotacijų savivaldybės biudžetui skirtos lėšos ir Vilniaus rajono savivaldybės biudžeto lėšos, skiriamos pagal patvirtintas sąmatas;
56.3. fondų, organizacijų, kitų juridinių ir fizinių asmenų dovanotos ar kitaip teisėtais būdais perduotos lėšos, tikslinės paskirties lėšos pagal pavedimus;
VIII. BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS
60. Gimnazija turi interneto svetainę, atitinkančią teisės aktų nustatytus reikalavimus, informacija apie Gimnazijos veiklą skelbiama Gimnazijos direktoriaus nustatyta tvarka. Vieši pranešimai skelbiami gimnazijos internetiniame puslapyje, kvietimuose, skelbimuose, gimnazijos informaciniuose stenduose, periodinėje spaudoje.
61. nuostatų pakeitimus ar papildymus gali inicijuoti savininko teises ir pareigas įgyvendinanti institucija, Gimnazijos taryba bei Gimnazijos direktorius atsižvelgdami į įvykusius pokyčius dėl Gimnazijos statuso pakeitimo ir kitas priežastis.
62. Gimnazijos nuostatus, jų pakeitimus ar papildymus savo sprendimu tvirtina Vilniaus rajono savivaldybės taryba, Gimnazijos tarybai pritarus.
63. Gimnazija reorganizuojama, pertvarkoma arba vykdoma Gimnazijos struktūros pertvarka ar likviduojama teisės aktų nustatyta tvarka.
64. Pranešimai apie gimnazijos likvidavimą, reorganizavimą ar pertvarkymą bei kitais Lietuvos Respublikos biudžetinių įstaigų ir kituose įstatymuose numatytais atvejais įstatymų nustatyta tvarka ir terminais skelbiami viešai (Lietuvos teritorijoje leidžiamame dienraštyje) arba
pranešama visiems įstatymų numatytiems asmenis pasirašytinai ir (arba) registruotu laišku.