Pagėgių savivaldybės taryba
sprendimas
DĖL laikino atokvėpio paslaugos teikimo ir organizavimo pagėgių savivaldybėje tvarkos aprašo patvirtinimo
2020 m. lapkričio 5 d. Nr. T-232
Pagėgiai
Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 16 straipsnio 4 dalimi, Lietuvos Respublikos socialinių paslaugų įstatymo 13 straipsnio 1 ir 4 dalimis, Laikino atokvėpio paslaugos vaikams su negalia, suaugusiems asmenims su negalia ir senyvo amžiaus asmenims teikimo ir organizavimo tvarkos aprašo, patvirtinto Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2020 m. gegužės 25 d. įsakymu Nr. A1-444 „Dėl Laikino atokvėpio paslaugos vaikams su negalia, suaugusiems asmenims su negalia ir senyvo amžiaus asmenims teikimo ir organizavimo tvarkos aprašo patvirtinimo“, 5 punktu, Pagėgių savivaldybės taryba n u s p r e n d ž i a:
1. Patvirtinti Laikino atokvėpio paslaugos teikimo ir organizavimo Pagėgių savivaldybėje tvarkos aprašą (pridedama).
2. Sprendimą paskelbti Teisės aktų registre ir Pagėgių savivaldybės interneto svetainėje www.pagegiai.lt.
Šis sprendimas gali būti skundžiamas Lietuvos Respublikos administracinių ginčų komisijos Klaipėdos apygardos skyriui (H.Manto g. 37, 92236 Klaipėda) Lietuvos Respublikos ikiteisminio administracinių ginčų nagrinėjimo tvarkos įstatymo nustatyta tvarka arba Regionų apygardos administracinio teismo Klaipėdos rūmams (Galinio Pylimo g. 9, 91230 Klaipėda) Lietuvos Respublikos administracinių bylų teisenos įstatymo nustatyta tvarka per 1 (vieną) mėnesį nuo sprendimo paskelbimo ar įteikimo suinteresuotam asmeniui dienos.
PATVIRTINTA
Pagėgių savivaldybės tarybos
2020 m. lapkričio 5 d.
sprendimu Nr. T-232
laikino atokvėpio paslaugos teikimo ir organizavimo pagėgių savivaldybėje tvarkos aprašAS
I SKYRIUS
BENDROSIOS NUOSTATOS
1. Laikino atokvėpio paslaugos teikimo ir organizavimo Pagėgių savivaldybėje tvarkos aprašas (toliau – Aprašas) reglamentuoja atokvėpio paslaugų teikimą, paslaugų teikimo būdus ir trukmę, gavėjus, paslaugas teikiančias įstaigas, laikino atokvėpio paslaugos nustatymo tvarką, jos teikimo terminus ir prioritetus, prašymų ir dokumentų paslaugai gauti pateikimo tvarką.
2. Apraše naudojamos sąvokos:
2.1. Laikino atokvėpio paslauga – trumpalaikės specialiosios socialinės priežiūros ir (arba) socialinės globos paslaugos, teikiamos vaikams su negalia, suaugusiems asmenims su negalia ir (ar) senyvo amžiaus asmenims (toliau – Tikslinė grupė), kuriuos namuose augina, prižiūri ir (ar) globoja (rūpina) kartu gyvenantys šeimos nariai, artimieji, laikinai dėl tam tikrų priežasčių negalintys jais pasirūpinti;
2.2. Tikslinės grupės artimieji – šeimos nariai (tėvai (įtėviai), vaikai (įvaikiai) broliai, seserys ir jų sutuoktiniai, asmens sutuoktinis arba asmuo bendrai gyvena neįregistravęs santuokos ir kt. artimieji bei globėjai (rūpintojai), kurie namuose gyvena kartu su Tikslinės grupės asmeniu ir jį augina, prižiūri ir (ar) globoja (rūpina);
3. Laikino atokvėpio paslaugos tikslas – sudaryti sąlygas Tikslinės grupės artimiesiems derinti asmeninį ir visuomeninį gyvenimą, pailsėti nuo nuolatinės Tikslinės grupės asmens priežiūros ir (ar) slaugos.
II SKYRIUS
PASLAUGOS GAVĖJAI IR TEIKĖJAI
5. Laikino atokvėpio paslaugos skiriamos Tikslinės grupės artimiesiems, globėjams (rūpintojams), deklaravusiems gyvenamąją vietą ir faktiškai gyvenantiems Pagėgių savivaldybės teritorijoje.
7. Laikino atokvėpio paslaugos gavėjas – Tikslinės grupės asmuo:
7.1. vaikas iki 18 metų, kuriam Lietuvos Respublikos neįgaliųjų socialinės integracijos įstatymo nustatyta tvarka nustatytas neįgalumo lygis ir specialusis nuolatinės slaugos poreikis arba specialusis nuolatinės priežiūros (pagalbos) poreikis;
7.2. suaugęs asmuo, kuriam Neįgaliųjų socialinės integracijos įstatymo nustatyta tvarka nustatytas ne didesnis nei 55 proc. darbingumo lygis ir specialusis nuolatinės slaugos poreikis arba specialusis nuolatinės priežiūros (pagalbos) poreikis;
8. Laikino atokvėpio paslaugos teikėjai Pagėgių savivaldybėje (toliau – Savivaldybė), tai biudžetinės, nevyriausybinės ir kitos įstaigos teikiančios socialinės priežiūros (pagalbos į namus), dienos socialinės globos ir trumpalaikės socialinės globos paslaugas, (toliau – Įstaiga).
8.1. Savivaldybė, kai neturės galimybės suteikti Laikino atokvėpio paslaugos vaikui su negalia iki 18 metų, kuriam Lietuvos Respublikos neįgaliųjų socialinės integracijos įstatymo nustatyta tvarka nustatytas neįgalumo lygis ir specialusis nuolatinės slaugos poreikis arba specialusis nuolatinės priežiūros (pagalbos) poreikis. Laikino atokvėpio paslauga bus perkama iš kitų įstaigų.
III SKYRIUS
PASLAUGOS TEIKIMO BŪDAI IR TRUKMĖ
9. Laikino atokvėpio paslauga, priklausomai nuo poreikio, gali būti organizuojama kaip socialinė priežiūra ir (arba) socialinė globa ir teikiama asmens namuose ir (arba) Įstaigoje:
9.1. socialinei priežiūrai priskiriama laikino atokvėpio paslauga organizuojama teikiant pagalbą į namus. Laikino atokvėpio paslauga teikiama nuo 1 iki 10 valandų per savaitę, paslaugos teikimo periodiškumas – iki 2 kartų per savaitę. Bendra laikino atokvėpio paslaugos, organizuojamos teikiant pagalbą į namus, teikimo trukmė – iki 208 valandų per metus;
9.2. laikino atokvėpio paslauga, organizuojant dienos socialinę globą, bendra teikimo trukmė – iki 288 valandų per metus ir teikiama:
9.3. laikino atokvėpio paslauga, organizuojant trumpalaikę socialinę globą Įstaigoje, teikiama nuo 12 iki 24 valandų per parą. Nepertraukiamo paslaugos teikimo trukmė – iki 14 parų per metus. Bendra laikino atokvėpio paslaugos, organizuojant trumpalaikę socialinę globą, teikimo trukmė – iki 336 valandų per metus.
10. Bendra laikino atokvėpio paslaugos (organizuojant Aprašo 9 punkte numatytas specialiąsias socialines paslaugas) teikimo trukmė – iki 720 valandų per metus.
11. Atsižvelgiant į Tikslinės grupės artimųjų poreikius, laikino atokvėpio paslaugos, organizuojant skirtingas specialiąsias socialines paslaugas, teikimo laikas gali būti koreguojamas gavus Tikslinės grupės artimojo prašymą. Bendra laikino atokvėpio paslaugos teikimo trukmė per metus negali viršyti Aprašo 10 punkte nurodyto valandų skaičiaus.
12. Išimtiniais atvejais, esant krizinei situacijai (pvz.: artimojo netektis, skyrybos, ūmi liga, sveikatos sutrikimas ir kt.), laikino atokvėpio paslauga, organizuojant trumpalaikę socialinę globą institucijoje, nepertraukiamai gali būti teikiama iki 90 parų.
13. Tarp laikino atokvėpio paslaugos (teikiant, bet kurią iš socialinių paslaugų, nurodytų Aprašo 9 punkte) ir dienos arba trumpalaikės socialinės globos paslaugų teikimo turi būti ne trumpesnė nei 14 dienų pertrauka, išskyrus atvejus, kai Tikslinės grupės asmuo nuolat gauna dienos socialinę globą. Ši išimtis taikoma tais atvejais, kai asmenims, nuolat gaunantiems dienos socialinę globą, planuojama teikti laikino atokvėpio paslaugą, organizuojant trumpalaikę socialinę globą.
IV SKYRIUS
PRAŠYMŲ IR DOKUMENTŲ PATEIKIMAS, NAGRINĖJIMAS, POREIKIO NUSTATYMAS
14. Prašymą laikino atokvėpio paslaugai gauti Pagėgių savivaldybės seniūnijose (toliau – Seniūnijos) gali pateikti:
15. Asmenys, nurodyti Aprašo 14.1-14.2 papunkčiuose, dėl laikino atokvėpio paslaugos gavimo tiesiogiai arba paštu (su patvirtintomis dokumentų kopijomis) kreipiasi į Seniūnijas. Prašymas turi būti pateiktas užpildžius Prašymo−paraiškos socialinėms paslaugoms gauti SP-8 formą, patvirtintą Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2005 m. birželio 27 d. įsakymu Nr. A1-183 „Dėl kai kurių socialinei paramai gauti reikalingų formų patvirtinimo“. Kartu su prašymu pateikia šiuos dokumentus ar patvirtintas jų kopijas:
15.1. Tikslinės grupės asmens ir laikino atokvėpio paslaugos naudos gavėjo (vieno iš Tikslinės grupės artimųjų) asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą;
15.2. Neįgalumo ir darbingumo nustatymo tarnybos prie Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos išduotą Neįgalumo lygio pažymą ar Darbingumo lygio pažymos, specialiųjų poreikių nustatymo pažymos (jei nustatyti specialieji poreikiai) kopiją;
15.3. įprastinę laisvos formos Tikslinės grupės asmens dienotvarkę, kurioje turi būti aprašytos jo įprastos dienos veiklos ir nurodytas jų laikas (valandos);
15.4. sveikatos priežiūros įstaigos gydytojo išvada (formą 027/a), kurioje turi būti nurodyta konkreti diagnozė ir informacija apie asmens sveikatos būklę bei patvirtinimas, kad asmuo neserga ūmiomis infekcinėmis ar kitomis pavojingomis užkrečiamosiomis ligomis, pažymoje taip pat turi būti nurodyta informacija apie asmens psichinę sveikatą. Pažyma turi būti išduota ne anksčiau kaip likus 3 (trims) mėnesiams iki Prašymo-paraiškos pateikimo dienos;
15.5. dokumentus, pagrindžiančius prioriteto (-ų) nustatymą:
15.5.1. prioritetui pagrįsti, kai bent vienas iš šeimos narių, artimųjų, gyvenančių kartu su tikslinės grupės asmeniu, pateikia gydytojo išduotą medicinos dokumentų išrašą (F027/a), kad serga lėtinėmis ligomis;
15.5.2. prioritetui pagrįsti, kai bent vienas iš šeimos narių, artimųjų, gyvenančių kartu su tikslinės grupės asmeniu, pateikia pažymą iš darbovietės ar Užimtumo tarnybos apie esamą situaciją ir planuojamus pokyčius;
16. Jei laikino atokvėpio paslaugos teikimo pasiūla Savivaldybėje nepakankama ir dėl to Savivaldybė negali užtikrinti laikino atokvėpio paslaugos teikimo visiems besikreipiantiesiems, sudaroma laikino atokvėpio paslaugos teikimo eilė (Aprašo 1 priedas). Laikino atokvėpio paslaugos teikimo eilė sudaroma laikantis Laikino atokvėpio paslaugos vaikams su negalia, suaugusiems asmenims su negalia ir senyvo amžiaus asmenims teikimo ir organizavimo tvarkos apraše, patvirtintame Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2020 m. gegužės 25 d. įsakymu Nr. A1-444 „Dėl Laikino atokvėpio paslaugos vaikams su negalia, suaugusiems asmenims su negalia ir senyvo amžiaus asmenims teikimo ir organizavimo tvarkos aprašo patvirtinimo“, numatytų prioritetų. Tikslinės grupės asmeniui ir (ar) artimajam neatitinkant prioritetų arba jei prioritetų skaičius vienodas, eiliškumas nustatomas pagal prašymo gavimo datą ir registracijos numerį.
17. Skiriant laikino atokvėpio paslaugą, laikomasi nustatytų prioritetų:
17.1. tikslinės grupės asmeniui nustatytas sunkus neįgalumo lygis ir specialusis nuolatinės slaugos poreikis arba specialusis nuolatinės priežiūros (pagalbos) poreikis;
17.2. tikslinės grupės asmeniui nustatytas 0−25 proc. darbingumo lygis ir specialusis nuolatinės slaugos poreikis arba specialusis nuolatinės priežiūros (pagalbos) poreikis;
17.3. bent vienas iš šeimos narių, artimųjų, gyvenančių kartu su tikslinės grupės asmeniu, serga lėtinėmis ligomis;
17.4. bent vienas iš šeimos narių, artimųjų, gyvenančių kartu su tikslinės grupės asmeniu, yra vaikas iki 14 metų arba asmuo su negalia;
17.6. bent vieno iš šeimos narių, artimųjų, gyvenančių kartu su tikslinės grupės asmeniu, dienotvarkė yra pasikeitusi dėl įvairių su darbo santykiais susijusių aplinkybių (dėl komandiruotės, laikino darbo grafiko pasikeitimo, naujo darbo paieškos ir kt.), atsiranda problema tinkamai pasirūpinti tikslinės grupės asmeniu;
18. Laikino atokvėpio paslaugos poreikį nustato Seniūnijų socialiniai darbuotojai per 10 kalendorinių dienų nuo prašymo gavimo dienos, užpildžius Asmens (šeimos) socialinių paslaugų poreikio vertinimo formą ir jos priedus. Nustačius, kad tikslinės grupės asmeniui socialinės priežiūros nepakanka, atliekamas asmens socialinės globos poreikio nustatymas.
19. Jeigu dokumentai ir (ar) duomenys, kurių reikia nustatant teisę gauti laikino atokvėpio paslaugą, yra valstybės registruose, valstybės informacinėse sistemose ar juos savivaldybės administracija pagal prašymą ar duomenų teikimo sutartis gauna iš valstybės ir (ar) savivaldybės institucijų, įstaigų ir organizacijų, pareiškėjas šių dokumentų (duomenų) pateikti neprivalo.
19.1. Seniūnijų socialiniai darbuotojai socialinių paslaugų poreikiui nustatyti reikalingą informaciją apie asmens pajamas, deklaruotą gyvenamąją vietą, darbingumo lygį ir kitus reikalingus duomenis gauna pasinaudodami informacine programa PARAMA ir Socialinės paramos šeimai informacine sistema (SPIS).
20. Seniūnijų socialiniai darbuotojai suformuoja bylą ir jos (kopiją) dėl laikino atokvėpio paslaugos teikimo ir perduoda Socialinės paramos skyriui (toliau – Skyrius), kuris įvertinęs dokumentus pateikia Pagėgių savivaldybės gyventojams socialinių paslaugų ir socialinės paramos teikimo komisijai (toliau – komisija).
21. Komisija teikia siūlymą administracijos direktoriui ar jo įgaliotam asmeniui dėl sprendimo laikino atokvėpio paslaugos skyrimo.
22. Sprendimą skirti laikino atokvėpio paslaugą priima administracijos direktorius ar jo įgaliotas asmuo.
23. Sprendimas skirti laikino atokvėpio paslaugą priimamas ne vėliau kaip per 10 kalendorinių dienų nuo Seniūnijų socialinių darbuotojų parengtų asmens laikino atokvėpio paslaugos poreikio vertinimo išvadų pateikimo Skyriui dienos. Sprendimas galioja 24 mėnesius nuo sprendimo priėmimo.
24. Priėmus sprendimą dėl laikino atokvėpio paslaugų skyrimo, užpildoma Sprendimo dėl socialinių paslaugų asmeniui (šeimai) skyrimo forma (SP-9).
25. Kiekvieną kitą kartą, kai kreipiamasi dėl laikino atokvėpio paslaugos gavimo per 24 mėnesių laikotarpį, ši paslauga teikiama vadovaujantis priimtu galiojančiu Sprendimu. Laisvos formos prašymas turi būti pateikiamas ne vėliau kaip likus 10 kalendorinių dienų iki laikino atokvėpio paslaugos gavimo pradžios.
26. Laikino atokvėpio paslauga gali būti sustabdoma ir (arba) nutraukiama Tikslinės grupės artimajam pateikus rašytinį motyvuotą prašymą Skyriui ir (ar) paslaugos teikimo Įstaigai.
27. Sprendimas dėl laikino atokvėpio paslaugos teikimo gali būti nutraukiamas Administracijos direktoriaus ar jo įgalioto asmens sprendimu.
28. Skyrius raštu informuoja Tikslinės grupės artimuosius apie priimtą Sprendimą per 5 darbo dienas nuo jo priėmimo dienos. Sprendimą teikti paslaugą suaugę Tikslinės grupės artimieji supažindinami pasirašytinai. Laikino atokvėpio paslauga nepradedama teikti tol, kol Tikslinės grupės artimieji nėra pasirašę, kad susipažino su priimtu Sprendimu.
29. Tikslinės grupės artimasis, kurio prašymas atmestas, apie tai informuojamas raštu, nurodant prašymo atmetimo motyvus ir apskundimo tvarką.
30. Išvados dėl socialinių paslaugų poreikio nustatymo, priimti Sprendimai gali būti apskųsti Socialinių paslaugų įstatymo 35 straipsnyje nustatyta tvarka.
31. Skyrius pateikia informaciją ir reikiamus dokumentus (bylos kopiją) dėl laikino atokvėpio paslaugos teikimo, paslaugas teikiančiai Įstaigai.
32. Išskirtiniais atvejais, esant krizinei situacijai (pvz.: artimojo netektis, skyrybos, įvairūs sveikatos sutrikimai ir kitos problemos), laikino atokvėpio paslaugą gali pradėti teikti Įstaiga nuo Tikslinės grupės artimojo kreipimosi dienos. Tokiu atveju laikino atokvėpio paslaugos poreikio vertinimą inicijuoja Įstaiga. Laikino atokvėpio paslaugų poreikis nustatomas per 2 darbo dienas nuo laikino atokvėpio paslaugos teikimo pradžios.
33. Kriziniais atvejais, pradėjus teikti laikino atokvėpio paslaugas be Sprendimo, Įstaiga įvertina laikino atokvėpio paslaugos poreikį, dokumentus pateikia Seniūnijos socialiniam darbuotojui, kuris paruošia dokumentus paslaugos teikimui ir perduoda Skyriui.
34. Seniūnijos socialinis darbuotojas dėl laikino atokvėpio paslaugos pirminio įforminimo duomenis suveda į socialinės paramos informacinę sistemą (toliau – SPIS).
V SKYRIUS
PASLAUGOS TEIKIMAS NAMUOSE IR INSTITUCIJOJE
36. Prieš pradedant teikti laikino atokvėpio paslaugas, Įstaiga ir Tikslinės grupės artimasis sudaro sutartį, kurioje numatoma paslaugos gavėjų ir paslaugos teikėjų teisės ir pareigos.
37. Įstaigai Tikslinės grupės artimieji raštu pateikia visą paslaugos teikimui reikalingą informaciją apie asmenį, vartojamus medikamentus, maitinimo ypatumus, savarankiškumą, charakterio bruožus, elgesio ypatumus, kurie atsispindi po patirtų fizinių ir/ar emocinių traumų.
38. Jei laikino atokvėpio paslaugos teikimas vykdomas asmens namuose:
38.1. esant poreikiui, pirmą laikino atokvėpio paslaugos teikimo dieną Tikslinės grupės artimieji gali likti kartu su laikino atokvėpio paslaugą teikiančiu darbuotoju ir gavėju asmens namuose;
38.2. Tikslinės grupės artimieji Tikslinės grupės asmens poreikiams tenkinti suteikia visas būtinas priemones, maistą ir pan. Įstaigos darbuotojas, teikiantis paslaugą, apmoka maisto, higienos priemonių, įstaigų lankymo, kitų paslaugų išlaidas, reikalingas Tikslinės grupės asmens poreikiams tenkinti, iš paslaugos gavėjo arba jo artimųjų lėšų, pateikia išlaidas pagrindžiančius dokumentus Tikslinės grupės artimajam;
38.3. Tikslinės grupės asmens artimieji suteikia galimybę laikino atokvėpio paslaugą teikiančiam darbuotojui naudotis namuose esančiais indais, visu reikalingu inventoriumi, skirtu maisto ruošai, kad laikino atokvėpio paslaugą teikiantis darbuotojas galėtų pasiruošti, pasišildyti savo maistą ir kitais visais patogumais, skirtais žmogaus fiziologiniams ir higienos poreikiams patenkinti (tualetu, vonia, dušu ir kt.).
39. Tikslinės grupės asmens namuose laikino atokvėpio paslaugą teikiantis darbuotojas turi užtikrinti, kad Tikslinės grupės asmuo nebūtų paliekamas vienas be priežiūros bei teikiant laikino atokvėpio paslaugą turi atsižvelgti į asmens artimųjų pateiktą darbotvarkę.
40. Jei laikino atokvėpio paslaugos teikiamos Įstaigoje:
40.1. prieš pradedant naudotis laikino atokvėpio paslauga Tikslinės grupės asmeniui ir Tikslinės grupės artimiesiems sudaromos sąlygos apsilankyti Įstaigoje ir susipažinti su aplinka, teikiamomis paslaugomis, vykdomomis veiklomis;
40.2. Įstaigos patalpos, kuriose teikiama laikino atokvėpio paslauga, turi atitikti Socialinės globos normų aprašo, tvirtinamo Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro įsakymu, reikalavimus;
40.4. Įstaiga privalo užtikrinti, kad vienu metu dirbtų ne mažiau kaip 1 darbuotojas, atsakingas už šios paslaugos organizavimą ir Tikslinės grupės asmens saugumo užtikrinimą. Vienam laikino atokvėpio paslaugą teikiančiam specialistui turi būti priskirti ne daugiau kaip 6 paslaugos gavėjai;
40.5. jei laikino atokvėpio paslauga reikalinga Tikslinės grupės asmeniui, kuris turi specialiųjų poreikių ir kuriam gali kilti įvairių sveikatos problemų (pvz., priepuolių, kai reikalinga pirmoji medicinos pagalba, ir kt.), vienas specialistas tokią paslaugą gali teikti ne daugiau nei dviem paslaugos gavėjams, kurie turi specialiųjų poreikių ir kuriems gali kilti sveikatos problemų.
VI SKYRIUS
MOKĖJIMAS UŽ PASLAUGĄ
41. Teikiant laikino atokvėpio paslaugą vadovaujamasi Savivaldybės tarybos patvirtintomis socialinės priežiūros (pagalbos į namus), dienos socialinės globos ir ilgalaikės/trumpalaikės socialinės globos kainomis.
42. Mokėjimo už laikino atokvėpio paslaugą, kaip socialinė priežiūra ir (arba) socialinė globa, dydis ir tvarka reglamentuota Mokėjimo už socialines paslaugas tvarkos aprašu.
43. Įstaiga iki kiekvieno mėnesio 5 dienos pateikia Skyriui ataskaitą apie suteiktas laikino atokvėpio paslaugas (Aprašo 2 priedas). Centralizuotos buhalterijos apskaitos skyrius apmoka už per praėjusį mėnesį suteiktas paslaugas pagal pateiktą ataskaitą ir paraišką lėšoms gauti iki einamojo mėnesio pabaigos.
VII SKYRIUS
BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS
44. Informacija apie laikino atokvėpio paslaugą ir teikiančias Įstaigas viešinama Savivaldybės interneto svetainėje.
45. Įstaiga informaciją apie teikiamą laikino atokvėpio paslaugą (galimos teikti paslaugos ir jų teikimo periodiškumas, kita, laikino atokvėpio paslaugos teikėjo nuomone, svarbi informacija) viešai skelbia ir nuolat atnaujina savo interneto tinklalapyje ir (ar) kitose viešose erdvėse.
46. Asmens duomenys tvarkomi vadovaujantis Europos Parlamento ir Tarybos reglamentu 2016/679 ir Lietuvos Respublikos asmens duomenų teisinės apsaugos įstatymu. 2016 m. balandžio 27 d. Europos Parlamento ir Tarybos reglamento (ES) 2016/679 dėl fizinių asmenų apsaugos tvarkant asmens duomenis ir dėl laisvo tokių duomenų judėjimo ir kuriuo panaikinama Direktyva 95/46/EB, Lietuvos Respublikos asmens duomenų teisinės apsaugos įstatymo ir kitais teisės aktais, reglamentuojančiais asmens duomenų tvarkymą.
47. Ginčai dėl Savivaldybės institucijų sprendimų (neveikimo) nagrinėjami Lietuvos Respublikos administracinių bylų teisenos įstatymo nustatyta tvarka.
Laikino atokvėpio paslaugos teikimo ir
organizavimo Pagėgių savivaldybėje
tvarkos aprašo
1 priedas
(Asmenų eilės laikino atokvėpio paslaugai gauti forma)
PAGĖGIŲ SAVIVALDYBĖS ASMENŲ EILĖ LAIKINO ATOKVĖPIO PASLAUGAI GAUTI
Eil. Nr. |
Paslaugos rūšis |
Sprendimo priėmimo data |
Prašymo−paraiškos pateikimo data |
Asmens, kuriam skirtos socialinės paslaugos, vardas, pavardė |
Prioritetai*, kai Paslaugos gavėjo (pažymėti): |
Pastabos |
||||||
Sunkus neįgalumo lygis ir spec. poreikiai |
0–25 proc. darbingumo lygis ir spec. poreikiai |
Šeimos narys/artimasis serga lėtinėmis ligomis |
Šeimos narys/artimasis yra vaikas iki 14 metų arba asmuo su negalia |
Augina, prižiūri, globoja (rūpina) vienas asmuo |
Šeimos nario/artimojo pasikeitė situacija dėl darbo santykiais susijusių aplinkybių |
Šeimoje krizinė situacija (artimojo netektis, skyrybos, sveikatos problemos ir pan.) |
||||||
1. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
... |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
* Laikino atokvėpio paslaugos teikimo eilė sudaroma laikantis Laikino atokvėpio paslaugos vaikams su negalia, suaugusiems asmenims su negalia ir senyvo amžiaus asmenims teikimo ir organizavimo tvarkos apraše, patvirtintame Lietuvos Respublikos Socialinės apsaugos ir darbo ministro 2020 m. gegužės 25 d. įsakymu Nr. A1-444, numatytų prioritetų. Tikslinės grupės asmeniui ir (ar) artimajam neatitinkant prioritetų arba jei prioritetų skaičius vienodas, eiliškumas nustatomas pagal prašymo gavimo datą ir registracijos numerį.
Laikino atokvėpio paslaugos teikimo ir
organizavimo Pagėgių savivaldybėje
tvarkos aprašo
2 priedas
_________________________________________________________________________________
(Paslaugų teikėjo pavadinimas)
Pagėgių savivaldybės administracijai
ATASKAITA APIE 20___ M. ___________________ MĖN. LAIKINO ATOKVĖPIO PASLAUGOS FINANSAVIMĄ
_______ m. ________________ d. Nr. ______
Eil. Nr. |
Paslaugą gaunančio asmens vardas ir pavardė |
Gimimo data |
Laikino atokvėpio paslaugos rūšis (pagalba į namus, dienos ar trumpalaikė socialinė globa ir kt.), sprendimo numeris ir data |
Paslaugos teikimo pradžia |
Paslaugos teikimo pabaiga |
Paslaugos parų skaičius per ataskaitinį laikotarpį |
Paslaugos valandų skaičius per ataskaitinį laikotarpį |
Nustatyta kaina už laikino atokvėpio paslaugą, Eur |
Priskaičiuota suma už paslaugą per ataskaitinį laikotarpį, Eur |
Asmens sumokama suma, Eur |
Mokama iš savivaldybės biudžeto lėšų, Eur |
Mokama iš valstybės biudžeto spec. tikslinių dotacijų, Eur |
Pastabos (nurodyti Asmens mokėjimo dydžio pokyčių priežastis, laikino atokvėpio teikimo nepilną laikotarpį priežastis (atvykimo, išvykimo, sustabdymo, nutraukimo datos ir kt.) |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
1. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
... |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
IŠ VISO: |
|
|
|
|
|
Įstaigos vadovas ______________________ _________________________________
(parašas) (vardas ir pavardė)
Vyr. buhalteris ______________________ _________________________________
(parašas) (vardas ir pavardė)
Ataskaitą parengė _______________________________________________________
(rengėjo pareigų pavadinimas, vardas ir pavardė, tel. nr., el. paštas)