Lietuvos Respublikos Vyriausybė

 

nutarimas

DĖL LIETUVOS RESPUBLIKOS VYRIAUSYBĖS 2024 M. SAUSIO 3 D. NUTARIMO

NR. 2 „DĖL LIETUVOS RESPUBLIKOS VYRIAUSYBĖS 2018 M. LIEPOS 11 D. NUTARIMO NR. 679 „DĖL MOKYMO LĖŠŲ APSKAIČIAVIMO, PASKIRSTYMO IR PANAUDOJIMO TVARKOS APRAŠO PATVIRTINIMO“ PAKEITIMO“ PAKEITIMO

 

2024 m. rugpjūčio 21 d. Nr. 696

Vilnius

 

 

Lietuvos Respublikos Vyriausybė nutaria:

Pakeisti Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2024 m. sausio 3 d. nutarimą Nr. 2 „Dėl Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2018 m. liepos 11 d. nutarimo Nr. 679 „Dėl Mokymo lėšų apskaičiavimo, paskirstymo ir panaudojimo tvarkos aprašo patvirtinimo“ pakeitimo“:

1. Pakeisti 1.2.16 papunktį ir jį išdėstyti taip:

1.2.16. Pakeisti 1 priedą ir jį išdėstyti nauja redakcija (pridedama).

2. Pakeisti 1.2.17.2 papunktį ir jį išdėstyti taip:

1.2.17.2. Pakeisti 3 punktą ir jį išdėstyti taip:

„3. Vidutinis sąlyginis mokytojo pareiginės algos koeficientas (R)

1,313“

 

3. Pakeisti 2 punktą ir jį išdėstyti taip:

„2. Nustatyti, kad:

2.1. šio nutarimo 1.2.6, 1.2.14, 1.2.16, 1.2.17.2, 1.2.17.3 ir 1.2.20 papunkčiai įsigalioja 2024 m. rugsėjo 1 d.

2.2. šio nutarimo 1.2.14 papunktis taikomas:

2.2.1. 2024–2025 mokslo metais sudaromoms 1, 5, 9, I ir III gimnazijos klasėms;

2.2.2. 2025–2026 mokslo metais sudaromoms 1, 2, 5, 6, 9, 10 ir I–IV gimnazijos klasėms;

2.2.3. 2026–2027 mokslo metais sudaromoms 1–3, 5–7, 9, 10 ir I–IV gimnazijos klasėms;

2.2.4. nuo 2027–2028 mokslo metų sudaromoms 1–10 ir I–IV gimnazijos klasėms.“

 

 

 

Ministrė Pirmininkė                                                                        Ingrida Šimonytė

 

 

Švietimo, mokslo ir sporto ministrė                                                Radvilė Morkūnaitė-Mikulėnienė

 

 

 

 

Mokymo lėšų apskaičiavimo,

paskirstymo ir panaudojimo tvarkos aprašo

1 priedas

 

UGDYMO REIKMIŲ KOEFICIENTŲ SĄRAŠAS

Ugdymo reikmės

Ugdymo reikmių koeficientai (pareiginės algos (atlyginimo) baziniais dydžiais)

1. Ugdymo reikmės, finansuojamos iš savivaldybėms skiriamų mokymo lėšų:

1.1. ugdymo procesui organizuoti ir valdyti:

1.1.1. mokiniams, besimokantiems pagal ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo programas

0,1078

1.1.2. mokiniams, besimokantiems pagal bendrojo ugdymo programas

0,2154

1.2. švietimo pagalbai mokyklose ir pedagoginę psichologinę pagalbą teikiančiose įstaigose:

1.2.1. pedagoginei psichologinei pagalbai organizuoti, prevencinėms programoms įgyvendinti

0,0234

1.2.2. mokiniams, išskyrus mokinius, nurodytus šio priedo 1.2.3 ir 1.2.4 papunkčiuose

0,0925

1.2.3. specialiųjų ugdymosi poreikių turintiems mokiniams:

1.2.3.1. besimokantiems pagal bendrojo ugdymo programas ir dėl įgimtų ar įgytų sutrikimų turintiems nedidelių arba vidutinių specialiųjų ugdymosi poreikių

0,9481

1.2.3.2. besimokantiems pagal bendrojo ugdymo programas ir dėl įgimtų ar įgytų sutrikimų turintiems didelių arba labai didelių specialiųjų ugdymosi poreikių

1,5535

1.2.3.3. besimokantiems pagal ikimokyklinio ar priešmokyklinio ugdymo programas ir dėl įgimtų ar įgytų sutrikimų turintiems nedidelių arba vidutinių specialiųjų ugdymosi poreikių

0,5979

1.2.3.4. besimokantiems pagal ikimokyklinio ar priešmokyklinio ugdymo programas ir dėl įgimtų ar įgytų sutrikimų turintiems didelių arba labai didelių specialiųjų ugdymosi poreikių

1,1758

1.2.4. migrantams

0,4772

1.3. mokymosi pagalbai

0,0611

1.4. mokymosi pasiekimų patikrinimams organizuoti ir vykdyti

0,0015

1.5. formalųjį švietimą papildančio ugdymo programoms finansuoti

0,0146

1.6. skaitmeninio ugdymo plėtrai

0,0112

1.7. mokyklos bibliotekos darbuotojams išlaikyti

0,0305

2. Ugdymo reikmės, finansuojamos iš mokykloms skiriamų mokymo lėšų:

2.1. vadovėliams ir kitoms mokymo priemonėms:

2.1.1. mokiniams, išskyrus mokinius, nurodytus šio priedo 2.1.2 ir 2.1.3 papunkčiuose

0,0148

2.1.2. mokiniams, besimokantiems pagal bendrojo ugdymo programas tautinės mažumos kalba (kalbos) arba valstybine mokomąja kalba daugiakalbėje aplinkoje

0,0172

2.1.3. mokiniams, besimokantiems pagal priešmokyklinio ugdymo programą tautinės mažumos kalba (kalbos)

0,0154

2.2. mokinių pažintinei veiklai ir profesiniam orientavimui

0,0025

2.3. mokytojų ir kitų ugdymo procese dalyvaujančių asmenų kvalifikacijai tobulinti

0,0046

2.4. informacinėms ir komunikacinėms technologijoms (IKT) diegti ir naudoti

0,0035

 

Pastabos:

1. Šio priedo 1.2.3 papunktis taikomas specialiųjų ugdymosi poreikių turintiems mokiniams, išskyrus mokinius, turinčius kalbos ir komunikacijos sutrikimų (mokinių, turinčių specialiųjų ugdymosi poreikių, grupių kodai, nurodyti švietimo, mokslo ir sporto ministro tvirtinamame Mokinių, turinčių specialiųjų ugdymosi poreikių, grupių klasifikatoriuje: 2310, 2311, 2312, 2313, taip pat 2321, kai mokiniai turi nedidelių arba vidutinių specialiųjų ugdymosi poreikių).

2. Mokiniams, kurie turi specialiųjų ugdymosi poreikių ir yra migrantai, taikomi tik specialiųjų ugdymosi poreikių turintiems mokiniams nustatyti švietimo pagalbos mokyklose ir pedagoginę psichologinę pagalbą teikiančiose įstaigose koeficientai, nustatyti šio priedo 1.2.3.1 arba 1.2.3.2 papunktyje.

3. Šio priedo 1.2.4 papunktis taikomas užsieniečiams ir Lietuvos Respublikos piliečiams, atvykusiems gyventi į Lietuvos Respubliką, kurie mokosi pagal bendrojo ugdymo programas bendrojo ugdymo klasėse (migrantams) ne ilgiau kaip dvejus metus nuo mokinio mokymosi pradžios Lietuvos Respublikoje ir nemoka valstybinės kalbos.

4. Šio priedo 1.3 papunktis taikomas tik mokiniams, įgijusiems pradinį ar pagrindinį išsilavinimą arba baigusiems pagrindinio ugdymo programos pirmąją dalį ir nepasiekusiems vertinto dalyko patenkinamo pasiekimų lygmens pagal nacionalinių mokinių pasiekimų patikrinimų ar pagrindinio ugdymo pasiekimų patikrinimų rezultatus.

5. Šio priedo 1.4–1.7 papunkčiai taikomi tik mokiniams, kurie mokosi pagal bendrojo ugdymo programas.

6. Šio priedo 2.1.2 papunktis taikomas mokiniams, besimokantiems pagal bendrojo ugdymo programas: tautinės mažumos kalba (kalbos); valstybine mokomąja kalba daugiakalbėje aplinkoje (jeigu mokykla yra Vilniaus rajono ar Šalčininkų rajono savivaldybėje, taip pat jeigu mokykla yra Elektrėnų, Širvintų rajono, Švenčionių rajono, Trakų rajono, Visagino ar Vilniaus miesto savivaldybėje ir joje yra ne mažiau kaip 20 procentų mokinių, besimokančių valstybine mokomąja kalba, kurių gimtoji kalba – ne valstybinė kalba).

________________________