LIETUVOS RESPUBLIKOS SUSISIEKIMO MINISTRAS
ĮSAKYMAS
DĖL LIETUVOS RESPUBLIKOS SUSISIEKIMO MINISTRO 2015 M. LIEPOS 2 D. ĮSAKYMO NR. 3-285(1.5 E) „DĖL LIETUVOS RESPUBLIKOS SUSISIEKIMO MINISTERIJOS 2014–2020 METŲ EUROPOS SĄJUNGOS FONDŲ INVESTICIJŲ VEIKSMŲ PROGRAMOS PRIORITETŲ ĮGYVENDINIMO PRIEMONIŲ ĮGYVENDINIMO PLANO IR NACIONALINIŲ STEBĖSENOS RODIKLIŲ SKAIČIAVIMO APRAŠŲ PATVIRTINIMO“ PAKEITIMO
2019 m. rugsėjo 30 d. Nr. 3-439
Vilnius
P a k e i č i u Lietuvos Respublikos susisiekimo ministro 2015 m. liepos 2 d. įsakymą Nr. 3-285(1.5 E) „Dėl Lietuvos Respublikos susisiekimo ministerijos 2014–2020 metų Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programos prioritetų įgyvendinimo priemonių įgyvendinimo plano ir nacionalinių stebėsenos rodiklių skaičiavimo aprašų patvirtinimo“:
1. Pakeičiu nurodytu įsakymu patvirtintą Lietuvos Respublikos susisiekimo ministerijos 2014–2020 m. Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programos prioritetų įgyvendinimo priemonių įgyvendinimo planą:
1.1. Pakeičiu I skyriaus pirmojo skirsnio 6 punktą ir jį išdėstau taip:
„6. Priemonės įgyvendinimo stebėsenos rodikliai
Stebėsenos rodiklio kodas |
Stebėsenos rodiklio pavadinimas |
Matavimo vienetas |
Tarpinė reikšmė 2018 m. gruodžio 31 d. |
Galutinė reikšmė 2023 m. gruodžio |
R.S.338 |
„Žuvusiųjų TEN-T tinklo keliuose skaičius“ |
Asmenys per metus |
41 |
37 |
R.N.501 |
„Sugaištas kelionių automobilių keliais TEN-T tinkle laikas“ |
mln. val. |
9,5 |
8,0 |
P.B.213 |
„Bendras naujai nutiestų kelių TEN-T tinkle ilgis“ |
km |
0 |
2 |
P.N.508 |
„Bendras naujai nutiestų kelių ilgis“ |
km |
0 |
2 |
P.B.215 |
„Bendras rekonstruotų arba atnaujintų kelių TEN-T tinkle ilgis“ |
km |
57 |
99 |
P.B.214 |
„Bendras rekonstruotų arba atnaujintų kelių ilgis“ |
km |
57 |
99 |
P.S.342 |
„Įdiegtos saugų eismą gerinančios ir aplinkosaugos priemonės“ |
Skaičius |
7 |
24“. |
1.2. Pakeičiu I skyriaus pirmojo skirsnio 7 punktą ir jį išdėstau taip:
„7. Priemonės finansavimo šaltiniai
(eurais)
Projektams skiriamas finansavimas |
Kiti projektų finansavimo šaltiniai |
|||||
ES struktūrinių fondų lėšos – iki |
Nacionalinės lėšos |
|||||
Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšos – iki |
Projektų vykdytojų lėšos |
|||||
Iš viso – ne mažiau kaip |
Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšos |
Savivaldybės biudžeto lėšos |
Kitos viešosios lėšos |
Privačios lėšos |
||
1. Priemonės finansavimo šaltiniai, neįskaitant veiklos lėšų rezervo ir jam finansuoti skiriamų lėšų |
||||||
240 448 400 |
0 |
71 148 562 |
71 148 562 |
0 |
0 |
0 |
2. Veiklos lėšų rezervas ir jam finansuoti skiriamos nacionalinės lėšos |
||||||
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
3. Iš viso |
||||||
240 448 400 |
0 |
71 148 562 |
71 148 562 |
0 |
0 |
0“. |
1.3. Pakeičiu I skyriaus trečiojo skirsnio 6 punktą ir jį išdėstau taip:
„6. Priemonės įgyvendinimo stebėsenos rodikliai
Stebėsenos rodiklio kodas |
Stebėsenos rodiklio pavadinimas |
Matavimo vienetas |
Tarpinė reikšmė 2018 m. gruodžio 31 d. |
Galutinė reikšmė 2023 m. gruodžio 31 d. |
R.S.336 |
„Vežta intermodalinių transporto vienetų“ |
Skaičius |
75 107 |
78 863 |
R.S.337 |
„Vidutinis keleivinio traukinio greitis rekonstruotuose ir atnaujintuose TEN-T tinklo geležinkelių ruožuose“ |
km/val. |
80 |
85,6 |
P.B.212 |
„Bendras rekonstruotų arba atnaujintų geležinkelio TEN-T tinkle linijų ilgis“ |
km |
0 |
339 |
P.N.501 |
„Geležinkelių, kuriuose įrengta ar patobulinta signalizacijos sistema (įskaitant ERTMS), ilgis“ |
km |
0 |
7,1“. |
1.4. Pakeičiu I skyriaus trečiojo skirsnio 7 punktą ir jį išdėstau taip:
„7. Priemonės finansavimo šaltiniai
(eurais)
Projektams skiriamas finansavimas |
Kiti projektų finansavimo šaltiniai |
|||||
ES struktūrinių fondų lėšos – iki |
Nacionalinės lėšos |
|||||
Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšos – iki |
Projektų vykdytojų lėšos |
|||||
Iš viso – ne mažiau kaip |
Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšos |
Savivaldybės biudžeto lėšos |
Kitos viešosios lėšos |
Privačios lėšos |
||
1. Priemonės finansavimo šaltiniai, neįskaitant veiklos lėšų rezervo ir jam finansuoti skiriamų lėšų |
||||||
296 517 994 |
0 |
52 330 594 |
0 |
0 |
0 |
52 330 594 |
2. Veiklos lėšų rezervas ir jam finansuoti skiriamos nacionalinės lėšos |
||||||
23 916 787 |
0 |
4 216 720 |
0 |
0 |
0 |
4 216 720 |
3. Iš viso |
||||||
320 434 781 |
0 |
56 547 314 |
0 |
0 |
0 |
56 547 314“. |
1.5. Pakeičiu I skyriaus ketvirtojo skirsnio 6 punktą ir jį išdėstau taip:
„6. Priemonės įgyvendinimo stebėsenos rodikliai
Stebėsenos rodiklio kodas |
Stebėsenos rodiklio pavadinimas |
Matavimo vienetas |
Tarpinė reikšmė 2018 m. gruodžio 31 d. |
Galutinė reikšmė 2023 m. gruodžio 31 d. |
R.N.506 |
„Žuvusiųjų ir sužeistųjų geležinkelio pervažose skaičius“ |
Asmenys per metus |
5 |
4 |
P.S.343 |
„Įdiegtos saugų eismą gerinančios ir aplinkosaugos priemonės, iš kurių: geležinkelio pervažose“ |
Skaičius |
1 |
13 |
P.S.342 |
„Įdiegtos saugų eismą gerinančios ir aplinkos apsaugos priemonės“ |
Skaičius |
1 |
13“. |
1.6. Pakeičiu I skyriaus ketvirtojo skirsnio 7 punktą ir jį išdėstau taip:
„7. Priemonės finansavimo šaltiniai
(eurais)
Projektams skiriamas finansavimas |
Kiti projektų finansavimo šaltiniai |
|||||
ES struktūrinių fondų lėšos – iki |
Nacionalinės lėšos |
|||||
Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšos – iki |
Projektų vykdytojų lėšos |
|||||
Iš viso – ne mažiau kaip |
Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšos |
Savivaldybės biudžeto lėšos |
Kitos viešosios lėšos |
Privačios lėšos |
||
1. Priemonės finansavimo šaltiniai, neįskaitant veiklos lėšų rezervo ir jam finansuoti skiriamų lėšų |
||||||
47 931 356 |
0 |
16 431 538 |
10 364 372 |
3 400 471 |
0 |
2 666 695 |
2. Veiklos lėšų rezervas ir jam finansuoti skiriamos nacionalinės lėšos |
||||||
5 787 668 |
0 |
650 485 |
207 180 |
0 |
0 |
443 305 |
3. Iš viso |
||||||
53 719 024 |
0 |
17 082 023 |
10 571 552 |
3 400 471 |
0 |
3 110 000“. |
1.7. Pakeičiu I skyriaus penktojo skirsnio 6 punktą ir jį išdėstau taip:
„6. Priemonės įgyvendinimo stebėsenos rodikliai
Stebėsenos rodiklio kodas |
Stebėsenos rodiklio pavadinimas |
Matavimo vienetas |
Tarpinė reikšmė 2018 m. gruodžio 31 d. |
Galutinė reikšmė 2023 m. gruodžio 31 d. |
R.S.341 |
„Žuvusiųjų ne TEN-T tinklo keliuose skaičius“ |
Asmenys per metus |
–
|
113 |
R.S.342 |
„Sugaištas kelionės automobilių keliais (išskyrus TEN-T kelius) laikas“ |
Tūkst. val. |
– |
660
|
P.B.214 |
„Bendras rekonstruotų arba atnaujintų kelių ilgis“ |
km |
57 |
107 |
P.S.342 |
„Įdiegtos saugų eismą gerinančios ir aplinkosaugos priemonės“ |
Skaičius |
2 |
15 |
P.S.324 |
„Įdiegtos intelektinės transporto sistemos“ |
Skaičius |
0 |
1“. |
1.8. Pakeičiu I skyriaus šeštojo skirsnio 6 punktą ir jį išdėstau taip:
„6. Priemonės įgyvendinimo stebėsenos rodikliai
Stebėsenos rodiklio kodas |
Stebėsenos rodiklio pavadinimas |
Matavimo vienetas |
Tarpinė reikšmė 2018 m. gruodžio 31 d. |
Galutinė reikšmė 2023 m. gruodžio 31 d. |
R.S.341 |
„Žuvusiųjų ne TEN-T tinklo keliuose skaičius“ |
Asmenys / metai |
– |
113 |
P.B.214 |
„Bendras rekonstruotų arba atnaujintų kelių ilgis“ |
km |
0 |
94 |
P.S.342 |
„Įdiegtos saugų eismą gerinančios ir aplinkosaugos priemonės“ |
Skaičius |
0 |
134 |
P.N.508 |
„Bendras naujai nutiestų kelių ilgis“ |
km |
0 |
3“. |
1.9. Pakeičiu I skyriaus aštuntojo skirsnio 6 punktą ir jį išdėstau taip:
„6. Priemonės įgyvendinimo stebėsenos rodikliai
Stebėsenos rodiklio kodas |
Stebėsenos rodiklio pavadinimas |
Matavimo vienetas |
Tarpinė reikšmė 2018 m. gruodžio 31 d. |
Galutinė reikšmė 2023 m. gruodžio 31 d. |
R.S.342 |
„Sugaištas kelionės automobilių keliais (išskyrus TEN-T kelius) laikas“ |
Tūkst. val. |
– |
890 |
P.B.214 |
„Bendras rekonstruotų arba atnaujintų kelių ilgis“ |
km |
0 |
3 |
P.S.342 |
„Įdiegtos saugų eismą gerinančios ir aplinkosaugos priemonės“ |
Skaičius |
0 |
5 |
P.N.508 |
„Bendras naujai nutiestų kelių ilgis“ |
km |
0 |
3“. |
1.10. Pakeičiu I skyriaus devintojo skirsnio 1 punktą ir jį išdėstau taip:
„1. Priemonės aprašymas
1.1. Priemonės įgyvendinimas finansuojamas Sanglaudos fondo lėšomis. |
1.2. Įgyvendinant priemonę, prisidedama prie uždavinio „Padidinti šalies daugiarūšės susisiekimo sistemos ir transeuropinių transporto tinklų sąveiką“ įgyvendinimo. |
1.3. Remiamos veiklos: 1.3.1. Intelektinių transporto eismo saugos, saugumo, eismo informavimo ir srautų valdymo transporto sistemų diegimas TEN-T tinkle. |
1.4. Galimi pareiškėjai: 1.4.1. Lietuvos automobilių kelių direkcija prie Susisiekimo ministerijos. 1.4.2. AB „Lietuvos geležinkeliai“. |
1.5. Galimi partneriai: 1.5.1. savivaldybių administracijos; 1.5.2. AB „Lietuvos geležinkeliai“; 1.5.3. Informatikos ir ryšių departamentas prie Vidaus reikalų ministerijos.“ |
1.11. Pakeičiu I skyriaus devintojo skirsnio 6 punktą ir jį išdėstau taip:
„6. Priemonės įgyvendinimo stebėsenos rodikliai
Stebėsenos rodiklio kodas |
Stebėsenos rodiklio pavadinimas |
Matavimo vienetas |
Tarpinė reikšmė 2018 m. gruodžio 31 d. |
Galutinė reikšmė 2023 m. gruodžio 31 d. |
R.S.338 |
„Žuvusiųjų TEN-T tinklo keliuose skaičius“ |
Asmenys per metus |
41 |
37 |
R.N.503 |
„Geležinkelių transporto keliamas pavojus visuomenei“ |
Skaičius
|
0 |
0,25 |
P.S.324 |
„Įdiegtos intelektinės transporto sistemos“ |
Skaičius |
0 |
4 |
1.12. Pakeičiu I skyriaus devintojo skirsnio 7 punktą ir jį išdėstau taip:
„7. Priemonės finansavimo šaltiniai
(eurais)
Projektams skiriamas finansavimas |
Kiti projektų finansavimo šaltiniai |
|||||
ES struktūrinių fondų lėšos – iki |
Nacionalinės lėšos |
|||||
Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšos – iki |
Projektų vykdytojų lėšos |
|||||
Iš viso – ne mažiau kaip |
Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšos |
Savivaldybės biudžeto lėšos |
Kitos viešosios lėšos |
Privačios lėšos |
||
1. Priemonės finansavimo šaltiniai, neįskaitant veiklos lėšų rezervo ir jam finansuoti skiriamų lėšų |
||||||
21 683 416 |
0 |
5 087 201 |
4 716 613 |
0 |
0 |
370 588 |
2. Veiklos lėšų rezervas ir jam finansuoti skiriamos nacionalinės lėšos |
||||||
2 936 747 |
0 |
472 251 |
472 251 |
0 |
0 |
0 |
3. Iš viso |
||||||
24 620 163 |
0 |
5 559 452 |
5 188 864 |
0 |
0 |
370 588“. |
1.13. Pakeičiu I skyriaus vienuoliktojo skirsnio 6 punktą ir jį išdėstau taip:
„6. Priemonės įgyvendinimo stebėsenos rodikliai
Stebėsenos rodiklio kodas |
Stebėsenos rodiklio pavadinimas |
Matavimo vienetas |
Tarpinė reikšmė 2018 m. gruodžio 31 d. |
Galutinė reikšmė 2023 m. gruodžio 31 d. |
R.S.339 |
„Vidutinė 1 orlaivio manevravimo trukmė“ |
Minutės |
15 |
12 |
P.S.341 |
„Įrengtų ICAO reikalavimus atitinkančių oro uostų kietųjų dangų plotas“ |
Kvadratiniai metrai |
176 167 |
176 167 |
P.S.342 |
„Įdiegtos saugų eismą gerinančios ir aplinkosaugos priemonės“ |
Skaičius |
3 |
4“. |
1.14. Pakeičiu I skyriaus vienuoliktojo skirsnio 7 punktą ir jį išdėstau taip:
„7. Priemonės finansavimo šaltiniai
(eurais)
Projektams skiriamas finansavimas |
Kiti projektų finansavimo šaltiniai |
|||||
ES struktūrinių fondų lėšos – iki |
Nacionalinės lėšos |
|||||
Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšos – iki |
Projektų vykdytojų lėšos |
|||||
Iš viso – ne mažiau kaip |
Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšos |
Savivaldybės biudžeto lėšos |
Kitos viešosios lėšos |
Privačios lėšos |
||
1. Priemonės finansavimo šaltiniai, neįskaitant veiklos lėšų rezervo ir jam finansuoti skiriamų lėšų |
||||||
21 667 405 |
0 |
24 527 169 |
0 |
0 |
0 |
24 527 169 |
2. Veiklos lėšų rezervas ir jam finansuoti skiriamos nacionalinės lėšos |
||||||
7 345 595 |
0 |
4 760 497 |
0 |
0 |
0 |
4 760 497 |
3. Iš viso |
||||||
29 013 000 |
0 |
29 287 666 |
0 |
0 |
0 |
29 287 666“. |
1.15. Pakeičiu I skyriaus dvyliktojo skirsnio 6 punktą ir jį išdėstau taip:
„6. Priemonės įgyvendinimo stebėsenos rodikliai
Stebėsenos rodiklio kodas |
Stebėsenos rodiklio pavadinimas |
Matavimo vienetas |
Tarpinė reikšmė 2018 m. gruodžio 31 d. |
Galutinė reikšmė 2023 m. gruodžio 31 d. |
R.S.343 |
„Vidaus vandenų transportu vežtų krovinių kiekis“ |
Tonos / metai |
1 086 700 |
1 106 700 |
P.B.216
|
„Bendras pagerinto ar naujai sukurto vidaus vandenų kelio ilgis“ |
km |
0 |
20 |
P.S.342 |
„Įdiegtos saugų eismą gerinančios ir aplinkosaugos priemonės“ |
Skaičius |
0 |
1 |
R.N.510 |
„Vidaus vandenų transportu vežtų krovinių kiekis TEN-T tinklo E41 kelyje“ |
Tonos / metai |
0 |
100 000“. |
1.16. Pakeičiu I skyriaus dvyliktojo skirsnio 7 punktą ir jį išdėstau taip:
„7. Priemonės finansavimo šaltiniai
(eurais)
Projektams skiriamas finansavimas |
Kiti projektų finansavimo šaltiniai |
|||||
ES struktūrinių fondų lėšos – iki |
Nacionalinės lėšos |
|||||
Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšos – iki |
Projektų vykdytojų lėšos |
|||||
Iš viso – ne mažiau kaip |
Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšos |
Savivaldybės biudžeto lėšos |
Kitos viešosios lėšos |
Privačios lėšos |
||
1. Priemonės finansavimo šaltiniai, neįskaitant veiklos lėšų rezervo ir jam finansuoti skiriamų lėšų |
||||||
28 261 121 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
2. Veiklos lėšų rezervas ir jam finansuoti skiriamos nacionalinės lėšos |
||||||
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
3. Iš viso |
||||||
28 261 121 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0“. |
1.17. Pakeičiu III skyriaus pirmojo skirsnio 6 punktą ir jį išdėstau taip:
„6. Priemonės įgyvendinimo stebėsenos rodikliai
Stebėsenos rodiklio kodas |
Stebėsenos rodiklio pavadinimas |
Matavimo vienetas |
Tarpinė reikšmė 2018 m. gruodžio 31 d. |
Galutinė reikšmė 2023 m. gruodžio 31 d. |
R.S.321 |
„Anglies dioksido (išskyrus išsiskiriantį iš biomasės) kiekis, namų ūkių išmestas į atmosferą iš transporto veiklos“ |
Tūkst. tonų |
2553,0 |
2428,0 |
P.N.507 |
„Parengti darnaus judumo mieste planai“ |
Skaičius |
10 |
10“. |
“
1.18. Pakeičiu III skyriaus antrojo skirsnio 6 punktą ir jį išdėstau taip:
„6. Priemonės įgyvendinimo stebėsenos rodikliai
Stebėsenos rodiklio kodas |
Stebėsenos rodiklio pavadinimas |
Matavimo vienetas |
Tarpinė reikšmė 2018 m. gruodžio 31 d. |
Galutinė reikšmė 2023 m. gruodžio 31 d. |
R.S.321 |
„Anglies dioksido (išskyrus išsiskiriantį iš biomasės) kiekis, namų ūkių išmestas į atmosferą iš transporto veiklos“ |
Tūkst. tonų |
2553,0 |
2428,0 |
R.S.322 |
„Viešuoju miesto transportu vežamų keleivių skaičius“ |
Mln. keleivių |
389,4 |
389,5 |
P.S. 323 |
„Įgyvendintos darnaus judumo priemonės“ |
Skaičius |
3 |
10 |
P.S.324 |
Įdiegtos intelektinės transporto sistemos |
Skaičius |
0 |
5“. |
1.19. Pakeičiu III skyriaus trečiojo skirsnio 6 punktą ir jį išdėstau taip:
„6. Priemonės įgyvendinimo stebėsenos rodikliai
Stebėsenos rodiklio kodas |
Stebėsenos rodiklio pavadinimas |
Matavimo vienetas |
Tarpinė reikšmė 2018 m. gruodžio 31 d. |
Galutinė reikšmė 2023 m. gruodžio 31 d. |
R.S.321 |
„Anglies dioksido (išskyrus išsiskiriantį iš biomasės) kiekis, namų ūkių išmestas į atmosferą iš transporto veiklos“ |
Tūkst. tonų |
2553,0 |
2428,0 |
P.N.509 |
„Įrengtos elektromobilių įkrovimo prieigos“ |
Skaičius |
0 |
20“. |
1.20. Pakeičiu III skyriaus ketvirtojo skirsnio 6 punktą ir jį išdėstau taip:
„6. Priemonės įgyvendinimo stebėsenos rodikliai
Stebėsenos rodiklio kodas |
Stebėsenos rodiklio pavadinimas |
Matavimo vienetas |
Tarpinė reikšmė 2018 m. gruodžio 31 d. |
Galutinė reikšmė 2023 m. gruodžio 31 d. |
R.S.321 |
„Anglies dioksido (išskyrus išsiskiriantį iš biomasės) kiekis, namų ūkių išmestas į atmosferą iš transporto veiklos“ |
Tūkst. tonų |
2553,0 |
2428,0 |
P.S.321 |
„Įrengtų naujų dviračių ir / ar pėsčiųjų takų ir / ar trasų ilgis“ |
km |
0 |
50 |
P.S.322 |
„Rekonstruotų dviračių ir / ar pėsčiųjų takų ir / ar trasų ilgis“ |
km |
0 |
20“. |
1.21. Pakeičiu III skyriaus aštuntojo skirsnio 6 punktą ir jį išdėstau taip:
„6. Priemonės įgyvendinimo stebėsenos rodikliai
Stebėsenos rodiklio kodas |
Stebėsenos rodiklio pavadinimas |
Matavimo vienetas |
Tarpinė reikšmė 2018 m. gruodžio 31 d. |
Galutinė reikšmė 2023 m. gruodžio 31 d. |
R.S.321 |
„Anglies dioksido (išskyrus išsiskiriantį iš biomasės) kiekis, namų ūkių išmestas į atmosferą iš transporto veiklos“ |
Tūkst. tonų |
2553,0 |
2428,0 |
P.B.203 |
„Kitos formos nei subsidija finansinę paramą gaunančių įmonių skaičius“ |
Vnt. |
0 |
4 |
P.B.205 |
„Naujų įmonių, gavusių investicijų, skaičius“ |
Vnt. |
0 |
2“. |
2. Pakeičiu nurodytu įsakymu patvirtintus Lietuvos Respublikos susisiekimo ministerijos 2014–2020 m. Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programos prioritetų įgyvendinimo priemonių įgyvendinimo plane numatytų nacionalinių stebėsenos rodiklių skaičiavimo aprašus:
2.1. Pakeičiu skilties „I. REZULTATO STEBĖSENOS RODIKLIAI (Europos regioninės plėtros fondas arba Sanglaudos fondas: 501-600)“ 7 eilutę ir ją išdėstau taip:
„Rodiklio kodas |
Rodiklio pavadinimas |
Matavimo vienetai |
Sąvokų apibrėžtys |
Apskaičiavimo tipas |
Skaičiavimo būdas |
Duomenų šaltinis |
Pasiekimo momentas |
Institucija |
R.N.503 |
„Geležinkelių transporto keliamas pavojus visuomenei“ |
Skaičius |
Geležinkelių transporto keliamas pavojus visuomenei – žūčių ir svertinių sunkių sužalojimų skaičiaus (toliau – ŽSSSS) ir traukinių nuvažiuotų kilometrų santykis. ŽSSSS – eismo įvykių padarinių matas, kurį nusakant žūtys skaičiuojamos kartu su sunkiais sužalojimais: viena žūtis statistiniu požiūriu prilyginama 1, vienas sunkus sužalojimas statistiniu požiūriu prilyginamas 0,1 žūties. Traukinio nuvažiuotas kilometras – matavimo vienetas, atitinkantis vieną traukinio nuvažiuotą kilometrą (atsižvelgiama tik į šalies teritorijoje nuvažiuotą atstumą). Sunkus sužalojimas – ilgalaikis sužalojimas, kurį patyrusius sužeistuosius būtina gydyti ligoninėje (tačiau pastarieji nemiršta žūties fiksavimo laikotarpiu). Lengvas sužalojimas – sužalojimas, kurį patyrusius sužeistuosius nebūtina gydyti ligoninėje. (Šaltinis – Finansų ministerijos užsakymu UAB „BGI Consulting“ ir CSIL Milano parengta metodika ir modelis, skirtas investicijų, finansuojamų Europos Sąjungos struktūrinių fondų ir Lietuvos nacionalinio biudžeto lėšomis, socialiniam ekonominiam poveikiui įvertinti). |
Automatiškai apskaičiuojamas |
ŽSSSS apskaičiuojamas: ž + (ss*0,1), kur ž – per metus žuvusių asmenų skaičius, vnt.; ss – per metus sunkiai sužeistų asmenų skaičius, vnt. Geležinkelių transporto keliamas pavojus visuomenei apskaičiuojamas: , kur st – per metus traukinių nuvažiuotų kilometrų skaičius, km. |
Pirminiai šaltiniai: Projekto vykdytojo atlikto tyrimo (vertinimo) ataskaita. Antriniai šaltiniai: Ataskaitos po projekto finansavimo pabaigos. |
Rodiklio reikšmė bus nustatyta, kai projekto vykdytojas, praėjus 1 kalendoriniams metams po projekto finansavimo pabaigos, atliks tyrimą (vertinimą). |
Už duomenų apie už stebėsenos rodiklio pasiekimą ir duomenų apie pasiektą stebėsenos rodiklio reikšmę teikimą antriniuose šaltiniuose yra atsakingas projekto vykdytojas.“ |
2.2. Papildau skiltį „I. REZULTATO STEBĖSENOS RODIKLIAI (Europos regioninės plėtros fondas arba Sanglaudos: 501-600)“ 10 eilute:
„Rodiklio kodas |
Rodiklio pavadinimas |
Matavimo vienetai |
Sąvokų apibrėžtys |
Apskaičiavimo tipas |
Skaičiavimo būdas |
Duomenų šaltinis |
Pasiekimo momentas |
Institucija |
R.N.510 |
„Vidaus vandenų transportu vežtų krovinių kiekis TEN-T tinklo E41 kelyje“ |
Tonos / metai |
Vidaus vandenys – visi Lietuvos Respublikos sausumos teritorijoje esantys paviršinio ir požeminio vandens telkiniai. Vidaus vandenų transportas – sudėtinė Lietuvos Respublikos ūkio ir socialinės infrastruktūros dalis, skirta laivybai, žmonėms, bagažui ir (arba) kroviniams vežti vidaus vandenimis (šaltinis: Lietuvos Respublikos vidaus vandenų transporto kodeksas). Krovinys – kiekviena prekė, kurią transporto įmonė remdamasi sutartimi su siuntėju perima pervežti (šaltinis: Transporto žodynas) Vežtų krovinių kiekis – per metus pervežtų krovinių kiekis tonomis. TEN-T tinklas (transeuropinis tinklas) – Europos Sąjungos transporto, energetikos ir telekomunikacijų sistemų tinklas, jungiantis visus Europos Sąjungos regionus ir prisidedantis prie vidaus rinkos ir užimtumo augimo, įgyvendinant aplinkos apsaugos ir tvaraus vystymosi tikslus (šaltinis: 2013 m. gruodžio 11 d. Europos Parlamento ir Tarybos reglamentas (ES) Nr. 1315/2013 dėl Sąjungos transeuropinio transporto tinklo plėtros gairių, kuriuo panaikinamas Europos Parlamento ir Tarybos sprendimas Nr. 661/2010/ES). E41 kelias – tarptautinės reikšmės vidaus vandens kelias, kurio maršrutas – Klaipėda–Kuršių marios–Nemuno upė–Kaunas (šaltinis: Europos susitarimas dėl svarbiausių tarptautinės reikšmės vidaus vandens kelių (AGN). |
Automatiškai apskaičiuojamas |
Skaičiuojamas suminis per praėjusius kalendorinius metus vidaus vandenų transportu vežtų krovinių kiekis TEN-T tinklo E41 kelyje tonomis. |
Pirminiai šaltiniai: Krovinių vežėjų deklaracijos apie per metus pervežtų krovinių kiekį. Antriniai šaltiniai: Ataskaitos po projekto finansavimo pabaigos. |
Pasiekta stebėsenos rodiklio reikšmė nustatoma, kai pasibaigus 2023 metams, projekto vykdytojas pateikia krovinių vežėjų deklaracijas apie per praėjusius metus pervežtų krovinių kiekį. Stebėsenos rodiklis laikomas pasiektu, kai projekto vykdytojas, remdamasis prie pirminių šaltinių nurodytais dokumentais, apskaičiuoja stebėsenos rodiklio reikšmę, pasiektą per 3 metus po projekto veiklų įgyvendinimo pabaigos. |
Už stebėsenos rodiklio pasiekimą ir duomenų apie pasiektą stebėsenos rodiklio reikšmę teikimą antriniuose šaltiniuose yra atsakingas projekto vykdytojas.“ |
Susisiekimo ministras Jaroslav Narkevič
SUDERINTA SUDERINTA
VšĮ Centrinės projektų valdymo agentūros Lietuvos Respublikos finansų ministerijos
2019 m. rugpjūčio 1 d. raštu Nr. 2019/2-5043 2019 m. rugpjūčio 28 d. raštu Nr. ((24.37E)-5K-1913502)-6K-1904453
2019 m. rugsėjo 3 d. raštu Nr. 2019/2-5683 2019 m. rugsėjo 12 d. raštu Nr. ((24.37E)-5K-1914194)-6K-1904659