VIEŠOSIOS ĮSTAIGOS CENTRINĖS PROJEKTŲ VALDYMO AGENTŪROS

DIREKTORIUS

 

ĮSAKYMAS

DĖL VIEŠOSIOS ĮSTAIGOS CENTRINĖS PROJEKTŲ VALDYMO AGENTŪROS DIREKTORIAUS 2017 M. BIRŽELIO 1 D. ĮSAKYMO NR. 2017/8-144 “DĖL GAIRIŲ PAREIŠKĖJAMS, TEIKIANTIEMS PROJEKTŲ PARAIŠKAS PAGAL NACIONALINĘ VIDAUS SAUGUMO FONDO 2014-2020 METŲ PROGRAMĄ

PATVIRTINIMO“ PAKEITIMO

 

2018 m. rugpjūčio 16 d. Nr. 2018/8-192

Vilnius

 

 

Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2013 m. rugsėjo 11 d. nutarimo Nr. 826 „Dėl Vidaus saugumo fondo administravimo“ 1.2 punktu ir Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministro 2015 m. sausio 27 d. įsakymu Nr. 1V-60 „Dėl atsakomybės ir funkcijų paskirstymo tarp institucijų, įgyvendinant nacionalinę Vidaus saugumo fondo 2014–2020 m. programą, tvarkos aprašo patvirtinimo“ patvirtinto Atsakomybės ir funkcijų paskirstymo tarp institucijų, įgyvendinant nacionalinę Vidaus saugumo fondo 2014–2020 m. programą, tvarkos aprašo 5.3 punktu:

1.    P a k e i č i u viešosios įstaigos Centrinės projektų valdymo agentūros direktoriaus 2017 m. birželio 1 d. įsakymu Nr. 2017/8-144 „Dėl gairių pareiškėjams, teikiantiems projektų paraiškas pagal nacionalinę Vidaus saugumo fondo 2014–2020 metų programą patvirtinimo“ patvirtintas Gaires pareiškėjams, teikiantiems projektų paraiškas pagal nacionalinę Vidaus saugumo fondo 2014–2020 m. programą:

1.1. Pakeičiu 8 punktą ir jį išdėstau taip:

8. Pareiškėjas raštu, žodžiu ar elektroniniu paštu info@cpva.lt gali kreiptis į įgaliotąją instituciją su klausimais dėl paraiškos formos pildymo. Į raštu ar elektroniniu paštu pateiktus klausimus įgaliotoji institucija turi atsakyti ne vėliau kaip per 10 darbo dienų nuo klausimo užregistravimo įgaliotojoje institucijoje dienos.“

1.2. Pakeičiu 11.31, 11.41 ir 11.51 papunkčius ir juos išdėstau taip:

11.31 Paraiškos su žymomis „Konfidencialiai“ arba „Slaptai“, teikiamos per kurjerį tiesiogiai pristatant jas Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministerijai, adresu Šventaragio g. 2, Vilnius. Apie gautas tokias paraiškas Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministerija nedelsiant, bet ne vėliau kaip per 2 (dvi) darbo dienas, elektroniniu paštu informuoja CPVA atstovą, turintį teisę dirbti su valstybės ir tarnybos paslaptimis.

11.41 Paraiškos, kurių tik paraiškos priedai yra su žyma „Riboto naudojimo“, turi būti teikiamos kaip elektroninis dokumentas – pasirašytas el. parašu per VSF informacinę sistemą (https://vsfis.cpva.lt), o Paraiškos priedai ir kita informacija su žyma „Riboto naudojimo“ teikiami per kurjerį tiesiogiai įteikiant jas CPVA atstovui, turinčiam teisę dirbti su valstybės ir tarnybomis paslaptimis, adresu VšĮ Centrinė projektų valdymo agentūra, S. Konarskio g. 13, 03109. Prieš pateikiant popierinį dokumentą, visa paraiškoje esanti informacija, išskyrus informaciją su žyma „Riboto naudojimo“ turi būti suvesta į VSF informacinę sistemą (https://vsfis.cpva.lt).

11.51 Paraiškos, kurių tik paraiškos priedai yra su žymomis „Konfidencialiai“ ir „Slaptai“, gali būti teikiamos kaip elektroninis dokumentas – pasirašytas el. parašu per VSF informacinę sistemą (https://vsfis.cpva.lt), o Paraiškos priedai ir kita informacija su žymomis „Konfidencialiai“ ir „Slaptai“ teikiami per kurjerį tiesiogiai pristatant jas Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministerijai, adresu Šventaragio g. 2, Vilnius. Apie gautus tokius paraiškos priedus Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministerija nedelsiant, bet ne vėliau kaip per 2 (dvi) darbo dienas, elektroniniu paštu informuoja CPVA atstovą, turintį teisę dirbti su valstybės ir tarnybos paslaptimis. Prieš pateikiant popierinį dokumentą, visa paraiškoje esanti informacija, išskyrus informaciją su žymomis „Konfidencialiai“ ir „Slaptai“, turi būti suvesta į VSF informacinę sistemą (https://vsfis.cpva.lt).“

1.3. Pakeičiu 12 punkto pirmąją pastraipą ir ją išdėstau taip:

12. Kartu su paraiška, įskaitant ir paraiškas projektų, kurių pirkimai vykdomi saugumo srityje, privaloma pateikti Gairių pareiškėjams 12–202 punktuose nurodytus dokumentus:“

1.4. Pakeičiu 12.1 ir 12.2 papunkčius ir juos išdėstau taip:

12.1 preliminarias planuojamų vykdyti prekių, paslaugų, darbų pirkimų technines specifikacijas, darbų techninius projektus, kuriais vadovaujantis buvo atliekamos preliminarios tiekėjų, paslaugų teikėjų, rangovų apklausos ar rinkos tyrimas, arba jau turimas parengtas konkrečias prekių, paslaugų technines specifikacijas ar darbų techninius projektus, kurių pagrindu numatoma atlikti projektams įgyvendinti skirtus viešuosius pirkimus arba pirkimus, vykdomus saugumo srityje; jeigu minėti dokumentai susiję su valstybės ir tarnybos paslaptimi, jie pateikiami atskirai kaip nurodyta 111 punkte;

12.2 jei numatoma pirkimo objekto vertė mažesnė kaip 10 000 Eur be pridėtinės vertės mokesčio (toliau – PVM), 1 (vieno tiekėjo) preliminarų pasiūlymą, kuris pagrįstų planuojamų įsigyti prekių, paslaugų darbų rinkos kainą paraiškoje numatytam objektui. Jei numatoma pirkimo objekto vertė siekia 10 000 Eur be PVM, bet neviršija 58 000 Eur be PVM, būtina pateikti ne mažiau 3 (trijų) tiekėjų preliminarių apklausų dokumentus, kurie pagrįstų planuojamų įsigyti prekių, paslaugų, darbų rinkos kainas paraiškoje numatytam pirkimo objektui. Jei numatoma pirkimo objekto vertė yra lygi 58 000 Eur be PVM arba šią sumą viršija, dėl pirkimų saugumo srityje būtina pateikti ne mažiau 3 (trijų), dėl kitų pirkimų -  būtina pateikti ne mažiau 5 (penkių) tiekėjų preliminarių apklausų dokumentus, kurie pagrįstų planuojamų įsigyti prekių, paslaugų, darbų rinkos kainas paraiškoje numatytam pirkimo objektui:“

1.5. Pakeičiu 12.2.1 ir 12.2.2 papunkčius ir juos išdėstau taip:

12.2.1 preliminarius atitinkamai 3 (trijų)/5 (penkių) tiekėjų, paslaugų teikėjų ar rangovų pasiūlymus (pagal pareiškėjo atliktą apklausą, viešai prieinamą informaciją iš interneto svetainių, Centrinės viešųjų pirkimų informacinės sistemos (toliau – CVP IS) ar kitų oficialių šaltinių). Mažiau nei 3 ar 5 tiekėjų pasiūlymai gali būti pateikti tik tokiu atveju, jei rinkoje yra mažiau pirkimo objektą siūlančių tiekėjų arba pareiškėjui kreipiantis į visus žinomus pirkimo objektą siūlančius tiekėjus, kainos atsakymą pateikė mažiau nei atitinkamai trys ar penki tiekėjai. Tokiu atveju pareiškėjas turi pateikti pagrįstą paaiškinimą, kad rinkoje yra mažiau nei trys ar penki potencialūs tiekėjai ar dokumentus, įrodančius, kad buvo kreiptasi į pakankamą tiekėjų skaičių. Jei pareiškėjui nėra žinomas pakankamas skaičius potencialių tiekėjų, rekomenduojama kreiptis į užsienio šalių ambasadas Lietuvoje, prekybos rūmus dėl konkrečių pirkimo objektų ar potencialių tam tikrų verslo sektorių tiekėjų toje valstybėje;

12.2.2 jei perkamos prekės ar paslaugos yra analogiškos per paskutinius 3 metus vykdytiems pareiškėjo pirkimams, galima vadovautis pasirašyta pirkimo sutartimi, pateikiant sutarties kopiją, bei pateiktais to pirkimo pasiūlymais, jei tokių buvo ne mažiau kaip du, kitu atveju rekomenduojama atlikti preliminarias apklausas, kad preliminari kaina būtų apskaičiuojama iš ne mažiau kaip atitinkamai trijų ar penkių šaltinių;“

1.6. Pakeičiu 12.4 papunktį ir jį išdėstau taip:

12.4 taip pat galima remtis Europos socialinio fondo agentūros atlikta prekių ir paslaugų kainų rinkos analize, jei perkamos analogiškos prekės ar paslaugos, nurodomos tinklapyje (http://www.esf.lt/lt/pareiskejams/kaip_parengti_projekta/rinkos_analize). Tokiu atveju kitų įrodančių dokumentų kainai pagrįsti pateikti nereikalaujama. Projekto pirkimui reikalinga lėšų suma lygi šioje rinkos analizėje pateiktai prekių ar paslaugų kainai;“

1.7. Papildau 12.5 papunkčiu:

12.5 Siekiant palengvinti pirkimui reikalingos lėšų sumos skaičiavimą, tiekėjų apklausos ir/ar rinkos tyrimo rezultatus rekomenduotina įforminti ir pateikti Gairių pareiškėjams 1 priede. Tačiau Gairių pareiškėjams 1 priedo nepateikimas nėra pagrindas atmesti paraišką.“

1.8. Buvusį 12.5 papunktį laikyti atitinkamai 12.6 papunkčiu.

 

1.9. Pakeičiu 12.6.1 ir 12.6.2 papunkčius ir juos išdėstau taip:

12.6.1 pagrįsti poreikį – pateikti atitinkamą išaiškinimą, kuriame būtų detalizuojamas prekių, paslaugų ar veiklos išlaidų poreikis STS funkcijai atlikti ir detaliai aprašomas panaudojimas STS funkcijai vykdyti, t. y. paaiškinta, kaip konkrečios prekės, paslaugos, darbai yra susijusios su STS funkcijomis. STS projektų, kuriuose perkamos prekės, atveju visada turi būti užpildomas Gairių pareiškėjams 2 priedas.“

12.6.2 pateikti paraiškoje prašomo finansuoti STS dalies procento pagrindimą ir priskyrimą, t. y. išsamią informaciją, aprašymą apie įstaigos atliekamas STS funkcijas, t. y. kokios konkrečiai veiklos, vykdomos, įgyvendinant STS funkcijas, kokie padaliniai ir kaip vykdo šias veiklas, bei STS lėšomis planuojamų įsigyti prekių, paslaugų ar darbų panaudojimą STS funkcijoms užtikrinti (atitinkamus tikslius skaičiavimus, pareiškėjo įstaigos vadovo ar jo įgalioto asmens įsakymą dėl konkrečių prekių priskyrimo / naudojimo STS veiklai ar kitą dokumentaciją, kuri pagrįstų projekto rezultato panaudojimą STS veiklai prašomu finansuoti atitinkamu procentu);“

1.10. Papildau 121 ir 122 punktais:

121. Projekto pirkimui reikalingų lėšų suma nustatoma Gairių pareiškėjams 12 punkte numatyta tvarka pateiktų tiekėjų pasiūlymų viršutinio kvartilio principu, tai yra ji yra mažesnė arba lygi 75 procentams visų tiekėjų pateiktų pasiūlytų kainų reikšmėms, tačiau negali viršyti 25 procentų didžiausių tiekėjų pateiktų pasiūlymų reikšmių. Projekto pirkimui reikalinga lėšų suma gali būti didesnė nei tiekėjų pasiūlymų viršutinis kvartilis tik tokiu atveju, jei prie apskaičiuoto viršutinio kvartilio pridėtas procentinis dydis yra objektyviai pagrįstas (pvz. pateikti skaičiavimai ar kiti dokumentai, kuriais įrodoma, jog atsižvelgta į vartotojų kainų pokyčius (didėjimą), apskaičiuotą pagal vartotojų kainų indeksą). Jei Gairių pareiškėjams 12 punkte numatytais atvejais projekto pirkimui reikalinga lėšų suma apskaičiuota vieno tiekėjo pasiūlymo ar vienos sutarties pagrindu, tokiu atveju pirkimui reikalinga lėšų suma lygi tiekėjo pasiūlymo ar sutarties kainai. Prie šios kainos gali būti pridėtas objektyviai pagrįstas procentinis dydis.

122. Pareiškėjas gali atlikti planuojamų pirkimų rinkos tyrimus iki kvietimo teikti paraišką paskelbimo, jei kvietimas teikti paraišką numatytas ne vėliau kaip vienerių metų laikotarpyje. Atliktų rinkos tyrimų rezultatai turi būti iš anksto suderinti su įgaliotąja institucija. Tokiu atveju Gairių 12 punkte numatytų dokumentų su paraiška pateikti nereikia.“

1.11. Papildau 201, 202, 203, 204, 205,  206 punktais:

201. Visi kartu su paraiška teikiami dokumentai turi būti parengti lietuvių arba anglų kalba, išskyrus kainos pagrindimui teikiamus specifinių prekių, paslaugų, darbų (pvz. kriminalistinė įranga, informacinių technologijų terminologija ir pan.) aprašymus, kurie turi būti pateikti su vertimu į lietuvių kalbą. Jei pagrindžiantys dokumentai yra parengti ne lietuvių ar anglų kalba, turi būti pridedamas dokumentų vertimas į lietuvių kalbą.

202. Tuo atveju, jei kainą pagrindžiančiuose dokumentuose yra nurodyti fizinių asmenų duomenys (asmens kodas, pareigos, išsilavinimas ir kt.), kurie neturi įtakos kainos pagrįstumui, teikiamose tokių dokumentų kopijose minėti duomenys turi būti užtušuoti ar kitaip paslėpti.“

203. Projekto lėšomis gali būti finansuojamas projekto vadovo, projekto finansininko, projekto veiklų koordinatoriaus (-ių) ir atsižvelgiant į projekto apimtis ir specifiką projekto įgyvendinimui būtinų kitų pareigybių  darbo užmokestis, komandiruotės bei kitos su darbo santykiais susijusios išlaidos.

204. Projekto vadovo darbas projekte gali apimti šias funkcijas:

204.1. koordinuoti projekto veiklų įgyvendinimą ir projekto sutartyje nustatytų terminų laikymąsi;

204.2. pildyti ir laiku teikti derinimui įgaliotajai institucijai Vidaus saugumo fondo lėšomis finansuojamų projektų įgyvendinimą reglamentuojančiuose teisės aktuose numatytus projekto dokumentus (pirkimų planus ir jų pakeitimus, pirkimo (-ų) dokumentus, pirkimo sutartis, projekto ataskaitas ir kt.)

204.3. inicijuoti ir atlikti su projekto įgyvendinimu susijusių dokumentų pakeitimus ir juos derinti su atsakinga ir įgaliotąja institucijomis;

204.4. vykdyti projekto kiekybinių ir kokybinių rodiklių stebėseną;

204.5. užtikrinti savalaikį ir tinkamą projekto viešinimą.

205. Projekto finansininko darbas projekte gali apimti šias funkcijas:

205.1. užtikrinti finansinės projekto dalies įgyvendinimą;

205.2. planuoti projekto išlaidas ir biudžeto vykdymą;

205.3. kontroliuoti išankstinius ir einamuosius projekto finansus;

205.4. užtikrinti projekto finansinės apskaitos valdymą;

205.5. užtikrinti tinkamą projekto išlaidų apskaitos sistemoje registravimą, visų ūkinių operacijų bei ūkinių įvykių, susijusių su projekto įgyvendinimu bei įrašų atitiktį apskaitos dokumentams;

205.6. rengti ir teikti įgaliotajai institucijai projekto išlaidų deklaracijas, prašymus išlaidoms apmokėti/kompensuoti, išlaidų apmokėjimo ir pagrindimo dokumentus;

205.7. rengti projekto lėšų panaudojimo, apskaitymo ir kitą finansinę dokumentaciją;

205.8. vykdyti projekto darbuotojų darbo užmokesčio apskaitą ir išmokėjimą;

205.9. administruoti projekto bankines operacijas.

206. Projekto lėšomis apmokamų pareigybių funkcijos negali dubliuoti viena kitos funkcijų.“

1.12. Pakeičiu 26 punktą ir jį išdėstau taip:

26. Visi vertinami projektai turi atitikti bendruosius projektų atrankos kriterijus, nustatytus Administravimo taisyklėse. Šiuos kriterijus projektai turi atitikti viso jų įgyvendinimo metu. Projektų atitiktį bendriesiems atrankos kriterijams vertina įgaliotoji institucija paraiškos administracinės atitikties ir projekto tinkamumo finansuoti vertinimo etapų metu užpildydama Paraiškos administracinės atitikties ir projekto tinkamumo finansuoti vertinimo lenteles (Gairių pareiškėjams 3 priedas).“

1.13. Pakeičiu 29 punktą ir jį išdėstau taip:

29. Tuo atveju, jei vertinant paraišką vertintojai prašo pateikti paaiškinimus ar papildomą dokumentaciją dėl kainų pagrindimo ir pareiškėjas, vertintojams paprašius, nepateikia tinkamų kainos pagrįstumo įrodymų, vertintojas turi teisę mažinti paraiškoje nurodytą prekių, paslaugų ar darbų kainą, remdamasis vertintojo viešai prieinamuose šaltiniuose rasta atitinkamo objekto mažiausia kaina (pvz., tuo atveju, jei pareiškėjas kainai pagrįsti pateikė tik vieno tiekėjo preliminarų pasiūlymą, vertintojas, siekdamas apskaičiuoti pagrįstą kainą, turi teisę atitinkami kitų dviejų ar keturių tiekėjų kainas nustatyti iš perkamu objektu prekiaujančių tiekėjų internetinių tinklapių, pasirinkdamas šiuose tinklapiuose esančias mažiausias kainas). Tokiu atveju ne vėliau kaip per 3 darbo dienas nuo nepagrįstai didelių išlaidų ar netinkamų išlaidų nustatymo dienos įgaliotoji institucija raštu informuoja pareiškėją apie mažinamą paraiškos tinkamų išlaidų sumą ir prašo pareiškėjo ne vėliau kaip per 3 darbo dienas nuo rašto gavimo iš įgaliotosios institucijos dienos pateikti sutikimą (nesutikimą) įgyvendinti projektą su siūloma sumažinta paraiškos suma. Jei pareiškėjas nesutinka, paraiška atmetama.“

1.14. Papildau naujais 1 ir 2 priedais (pridedama).

1.15. Buvusį 1 priedą laikyti atitinkamai 3 priedu.

1.16. Pakeičiu 3 priedą ir išdėstau jį nauja redakcija (pridedama).          

 

 

 

Direktorė                                                                                                                     Lidija Kašubienė

 

 

Gairių pareiškėjams, teikiantiems projektų paraiškas pagal  nacionalinę Vidaus saugumo fondo 2014–2020 m. programą,

1 priedas

 

 

PrOjekto pirkimui Reikalingos kainos apskaičiavimas. RINKOS TYRIMAS

I. Pirkimo objektas

1.

Pirkimo objektas*

Trumpai apibrėžiamas pirkimo objektas

2.

Techninė specifikacija* (gali būti pateikiama atskirame dokumente)

Nurodoma: 1) charakteristikos, kurios yra būtinos perkančiosios organizacijos (toliau – PO) tikslams pasiekti; terminai. Rekomenduotina aiškiai išskirti charakteristikas, kurių masinės gamybos prekė netenkina, t. y., ką tiekėjas turi pagaminti (pritaikyti) pagal specialius PO poreikius; 2) (jei taikoma) charakteristikos, kurios neprivalomos, tačiau PO pageidaujamos

 

Atliekant rinkos tyrimą, reiktų naudoti tą techninę specifikaciją, kuri bus naudojama pirkimui atlikti. Tai užtikrina tikslesnį rinkos tyrimo rezultatą.

 

II. Rinkos apžvalga.

Rekomendacijos:

Rekomenduotina pasirinkti ne mažiau kaip du lentelės 1-6 punktuose nurodytus informacijos rinkos būdus.

Siekiant nustatyti objektyviai pagrįstą kainą, rekomenduotina įvertinti kuo didesnį potencialių tiekėjų skaičių. Jei PO žinomi iki 10 rinkoje veikiantys ir pirkimo objektą siūlantys tiekėjai, rekomenduotina įvertinti ne mažiau kaip 5 tiekėjų siūlomą kainą.

 Jei tiekėjų daugiau nei 10, rekomenduotina įvertinti ne mažiau kaip 50 procentų tiekėjų siūlomų kainų.

Rekomenduotina įvertinti galimybę pirkti iš Viešųjų pirkimų įstatymo 23 str. nurodytų tiekėjų.

Privaloma:

Jei numatoma pirkimo objekto vertė mažesnė kaip mažesnė kaip 10 000 Eur  be PVM,  būtina įvertinti vieno tiekėjo pasiūlymą. Jei numatoma pirkimo objekto vertė siekia 10 000 Eur be PVM, bet neviršija 58 000 eurų be PVM, būtina įvertinti ne mažiau 3 (trijų) tiekėjų pasiūlymus.

Jei numatoma pirkimo objekto vertė yra lygi 58 000 Eur be PVM arba šią sumą viršija, būtina įvertinti ne mažiau 5 (penkių) tiekėjų pasiūlymus.

Mažesnis tiekėjų pasiūlymų skaičius gali būti įvertintas tik Gairių pareiškėjams 12 punkte numatytais atvejais.

1.

Nurodomi visi PO žinomi pirkimo objektą rinkoje siūlantys tiekėjai*

Nurodomi tiekėjų pavadinimai, šaltinis, iš kur paimta informacija apie tiekėją.

2.

Tiekėjai per paskutinius trejus metus dalyvavę ir (arba) laimėję analogiškuose ar panašiuose PO pirkimuose ir jų pasiūlyta kaina

*Panašus pirkimas šios lentelės kontekste laikytinas pirkimas, kurio pirkimo objekto charakteristikos iš esmės sutampa su pirkimo objekto, dėl kurio atliekamas rinkos tyrimas, charakteristikomis. Pirkimo objekto charakteristikos gali skirtis nežymiai, taip pat gali skirtis pirkimo objekto kiekiai, tiekėjo sutartinių įsipareigojimų įvykdymo terminai. PO į šiuos skirtumus gali pagrįstai atsižvelgti skaičiuodama pirkimui reikalingą lėšų sumą. Argumentai, kurių pagrindu koreguojama ankstesniuose panašiuose pirkimuose pasiūlyta kaina, nurodomi 8 punkte. 

Jei taikoma, nurodomi tiekėjų pavadinimai, data, kada buvo pateiktas pasiūlymas PO, kaina, koks tiekėjas laimėjo, viešojo pirkimo-pardavimo sutarties sudarymo data ir numeris.

3.

Tiekėjai per paskutinius trejus metus dalyvavę ir/ar laimėję kitų PO panašiuose pirkimuose, ir jų pasiūlyta kaina

Jei taikoma, nurodomi tiekėjų pavadinimai, data, kada buvo pateiktas pasiūlymas PO, kaina, koks tiekėjas laimėjo,  informacijos šaltinis (pvz. Centrinis viešųjų pirkimų portalas). Šią skiltį rekomenduotina pildyti, jei PO žino, kad kitos PO įsigijo analogišką arba panašių techninių/funkcinių parametrų pirkimo objektą.

4.

PO iš viešai prieinamų informacijos šaltinių (pvz., interneto) gauta informacija apie tiekėjus ir jų siūlomą pirkimo objekto kainą

Jei taikoma, nurodomi tiekėjų pavadinimai, jų siūloma pirkimo objekto kaina, informacijos šaltinis, pvz., pateikiant nuorodą į konkretų interneto tinklapį ir/arba kartu atspausdintą informaciją, pridedant prie šio priedo.

5.

Rinkos dalyvių konsultacijos (Viešųjų pirkimų įstatymo 27 straipsnis) metu gauta informacija

Jei taikoma, nurodomi tiekėjai, dalyvavę konsultacijoje, jų nurodyta pirkimo objekto kaina, kita informacija, kurios buvo prašoma (jei prašoma). Konsultaciją PO gali daryti visais atvejais.

6.

Kitu būdu PO gauta informacija apie tiekėjus ir jų siūlomą pirkimo objekto kainą

Pvz., apklausiant tiekėjus raštu, telefonu, gavus informaciją iš užsienio šalių ambasados Lietuvoje ar prekybos rūmų, kreipiantis į nepriklausomus ekspertus, nurodomi tiekėjų pavadinimai, kontaktinis telefonas ar elektroninio pašto adresas, tiekėjų nurodyta pirkimo objekto kaina bei kokiu būdu ši informacija gauta.

7.

Prekių modeliai, kurie atitinka techninės specifikacijos reikalavimus

Nurodoma, jei tyrimas atliekamas dėl prekių.

8.

Kiti objektyvūs veiksniai ir paskaičiavimai (jei taikoma), galintys turėti įtakos pirkimo objekto kainos pokyčiams*

Įvertinama: 1) ar rinkoje yra prognozuojami pirkimo objekto kainos pokyčiai (rinkos tendencijos); 2) galimi pasikeitimai teisės aktų, reglamentuojančių mokesčių sistemos reguliavimą (pvz. PVM ar kitų mokesčių, turinčių įtaką galutinei produkto/paslaugos kainai numatomas pasikeitimas); 3) prognozuojamas bendrosios infliacijos didėjimas (https://www.lb.lt/lt/mv-ekonomikos-analize-ir-prognozes) ; 4) galimas minimalaus ar vidutinio darbo užmokesčio didėjimas (https://osp.stat.gov.lt/); 5) vartotojų kainų pokyčiai (didėjimas), apskaičiuoti pagal vartotojų kainų indeksą (https://osp.stat.gov.lt/) ; 6) perkančiosios organizacijos atlikta išsami savo turimų sutarčių dėl to paties objekto analizė ir paskaičiavimai, kokiu procentiniu dydžiu padidėjo pirkimo objekto kaina; 7) kiti objektyvūs veiksniai, galintys turėti tiesioginę įtaką pirkimo objekto kainai.

Jei pirkimo kainos didėjimą įtakoja keletas veiksnių (pvz. vartotojų kainos pokytis ir darbo užmokesčio didėjimas), nustatant procentinį dydį, kuris yra pridedamas prie viršutinio kvartilio, gali būti pasirenkamas tik vieno veiksnio didžiausias procentinis dydis. Kelių veiksnių procentinis dydis gali būti pasirenkamas tik tokiu atveju, jei pateikiamas pagrindimas, kad kelių veiksnių procentiniai dydžiai vienas kito neapima. Atliekant minėtą analizę ir paskaičiavimus, šioje dalyje reikalinga  nurodyti informacijos, kuria remiantis atliekami skaičiavimai ir daromos išvados, šaltinius. Jeigu bus atliekami skaičiavimai, reikalinga juos pateikti (galima ir atskirame dokumente).  Apskaičiuotas  ar kitaip objektyviai  nustatytas procentinis dydis gali būti pridedamas prie paskaičiuoto viršutinio kvartilio, kuris naudojamas pirkimui reikalinga lėšų sumos nustatymui (detaliau žr. III dalies „Išvados“ 1 ir 2 punktus).

III. Išvados

1.

Tiekėjų pasiūlytos kainos ir kainų viršutinis kvartilis[1]*.

Jis bus apskaičiuotas automatiškai, PO suvedus informaciją į dešinėje pusėje esančias skiltis „Tiekėjo pavadinimas“ ir „Pasiūlymo kaina“.

2.

Projekto pirkimui reikalinga lėšų suma*

Pirkimui reikalinga lėšų suma nustatoma kaip apžvelgtų kainų viršutinis kvartilis (automatiškai apskaičiuotas ir nurodytas III dalies),  „Išvados“ 1 punkto dešinėje pusėje),  bei pridedant šios lentelės II dalies „Rinkos apžvalga“ 8 punkte nurodytą procentą (jeigu taikoma) ir gautą sumą suapvalinus iki sveikųjų skaičių.

_

_______________________

* - privalomi laukai

 

 

Gairių pareiškėjams, teikiantiems projektų paraiškas pagal  nacionalinę Vidaus saugumo fondo 2014–2020 m. programą,

2 priedas

 

 

Projekte Specialiosios tranzito schemos lėšomis planuojamų įsigyti prekių poreikio pagrindimas

Pareiškėjo pavadinimas

Pvz. Valstybės sienos apsaugos tarnyba prie Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministerijos

Pareiškėjo įstaigoje vykdoma Specialiosios tranzito schemos (toliau – STS) funkcija

(aprašoma, kokie padaliniai ir kokias konkrečiai funkcijas atlieka vykdydami STS funkciją)

Pvz.

Veiklos ir biudžeto planavimo skyrius: kontroliuoja STS lėšomis finansuojamų projektų eigą, dalyvauja rengiant šių projektų paraiškas, teikia mokėjimo prašymus, pažangos bei galutines ataskaitas.

Vilniaus rinktinė:………………….

Pagėgių rinktinė:……………………..

Ir t.t.

Jei įstaiga turi vidaus teisės aktą ar kitą dokumentą, kuriame aprašytos STS funkcijos, šiame priede STS funkcijų nebūtina nurodyti. Tokiu atveju dokumentas, kuriame aprašytos STS funkcijos, pateikiamas kartu su užpildytu šiuo priedu.

Prekė (-ės) įsigyta (-os) STS lėšomis ankstesniuose projektuose

(prekės (-ių) pavadinimas, kiekis, suskirstant kalendoriniais metais, jei prekė (-ės) naudojama (-os) skirtinguose pareiškėjo padaliniuose, turi būti nurodoma, kokiame padalinyje, kokia (-ios) prekė (-ės) naudojama ir koks kiekis)

Pvz.

2015 m. Ignalinos rinktinė – 15 lengvųjų transporto priemonių;

2015 m. Pagėgių rinktinė – 3 lengvosios transporto priemonės;

2016 m. Ignalinos rinktinė – 6 širdies dūžio matuokliai;

2016 m. Pagėgių rinktinė – 3 širdies dūžio matuokliai.

Prekė (-ės), kurią (-ias) planuojama įsigyti STS lėšomis šiame projekte

(prekės (-ių) pavadinimas, kiekis, suskirstant kalendoriniais metais, jei prekė (-ės) bus naudojama (-os) skirtinguose pareiškėjo padaliniuose, tai turi būti nurodoma, kokiame padalinyje, kokia (-ios) prekė (-ės) bus naudojama ir koks kiekis )

Pvz.

2018 m. Pakrančių apsaugos rinktinė – 1 lengvoji transporto priemonė;

2018 m. Vilniaus rinktinė – 5 lengvosios transporto priemonės;

2019 m. Pakrančių apsaugos rinktinė – 5 širdies dūžio matuokliai.

 

Prekė (-ės) įsigyta (-os) arba planuojama (-os) įsigyti pareiškėjo lėšomis*

(prekės (-ių) pavadinimas, kiekis, suskirstant pagal kalendorinius metus, jei prekė (-ės) naudojama (-os) skirtinguose pareiškėjo padaliniuose turi būti nurodoma, kokiame padalinyje, kokia (-ios) prekė (-ės) naudojama ir koks kiekis)

Pvz.

2009 m. Valstybės sienos apsaugos tarnyba – 10 širdies dūžio matuoklių (nurodoma, kokiems padaliniams ir koks kiekis iš 10 vnt. yra priskirta);

2015 m. Valstybės sienos apsaugos tarnyba – 3 lengvojo transporto priemonės (nurodoma, kokiems padaliniams ir koks kiekis iš 10 vnt. yra priskirta).

 

 

*Turi būti nurodyta analogiška prekė, t. y. tokia pati prekė, kokia yra įsigyta arba kokią planuojama įsigyti STS lėšomis

 

 

Gairių pareiškėjams, teikiantiems projektų paraiškas pagal

nacionalinę Vidaus saugumo fondo 2014–2020 m. programą,

3 priedas

 

PARAIŠKOS ADMINISTRACINĖS ATITIKTIES IR PROJEKTO TINKAMUMO FINANSUOTI VERTINIMO LENTELĖ

 

Paraiškos Nr.

 

Projekto pavadinimas

 

Pareiškėjo pavadinimas

 

 

 

Paraiškos administracinės atitikties vertinimas

 

 

 

Taip

Ne

Netai-koma

 

Po patikslinimo

 

Pastabos

 

 

 

 

 

Taip

 

Ne

 

 

1.

 

Paraiška užpildyta pagal tipinę formą ir tinkamai pasirašyta

 

 

 

Tikrinama, ar paraiška užpildyta pagal Vidaus saugumo fondo projektų administravimo ir finansavimo taisyklių (toliau – Administravimo taisyklės) 1 priede nustatyta formą.

Jei teikiama elektroninė paraiškos versija, patikrinama, ar paraiška pasirašyta saugiu elektroniniu parašu.

Jei teikiama popierinė versija, patikrinama, ar ant vieno paraiškos egzemplioriaus pažymėta „Originalas“ ir jis pasirašytas originaliu parašu, o ant kito paraiškos egzemplioriaus pažymėta „Kopija“.

2.

 

Pateiktas reikiamas paraiškos kopijų kiekis, kaip numatyta Administravimo taisyklėse

 

 

Patikrinamas paraiškos egzempliorių skaičius. Jei paraiška teikiama el. paštu, turi būti pateiktas 1 paraiškos egzempliorius, patvirtintas el. parašu. Jei teikiama popierinė paraiška, turi būti pateiktas 1 paraiškos originalas ir 1 kopija bei el. paraiškos versija, pateikta el. paštu.

3.

 

Paraiškoje nurodyta informacija atitinka Nacionalinės Vidaus saugumo fondo 2014–2020 m. programos veiksmų įgyvendinimo planą (toliau – Veiksmų įgyvendinimo planas)

 

 

 

Tikrinama, ar paraiškoje (paraiškos 2, 3, 4, 5, 7 punktuose) pateikta informacija atitinka veiksmų įgyvendinimo plane nurodytą informaciją.

4.

 

Su paraiška pateikti privalomi pateikti dokumentai

 

 

 

Perskaitoma visa paraiška nuosekliai ir vertinama, ar pateikti visi dokumentai, kurie yra privalomi pateikti vadovaujantis Gairėmis pareiškėjams, teikiantiems projektų paraiškas pagal nacionalinę Vidaus saugumo fondo 20142020 m. programą (Kainų pagrindimai / Tiekėjų preliminarūs pasiūlymai, bendradarbiavimo sutartis, įgaliojimas pasirašyti paraišką, laisvos formos deklaracija apie įsipareigojimą nesusigrąžinti kompensacinio atlyginimo už elektronines laikmenas (jei reikalinga) ir kt.).

5.

 

Nuosavas indėlis

 

 

Jei paraiškoje yra numatytas nuosavas pareiškėjo ar partnerio indėlis, kartu su paraiška turi būti pateikiami garantiniai raštai ar kiti dokumentai, patvirtinantys nuosavo indėlio prisidėjimo faktą.

6.

 

Nuosavybės dokumentai

 

 

Jei paraiška teikiama infrastruktūriniams projektams (pvz., patalpų remontas, patalpų pritaikymas projekto veikloms ar pan.) kartu su paraiška turi būti pateikiami dokumentai, įrodantys, kad pareiškėjas ir (ar) partneris patalpas, į kurias numatoma investuoti, valdo nuosavybės, patikėjimo, panaudos ar nuomos teise (Registrų centro pažymos išrašas, panaudos sutarties kopija ar kiti dokumentai).

 

Projekto tinkamumo finansuoti vertinimas

 

Taip

Ne

Netai-koma

 

Po patikslinimo

 

Pastabos

 

 

 

 

 

Taip

 

Ne

 

 

7.

 

Projektas atitinka Programos strategiją

 

 

 

Vertinama, ar projekto paraiškos santraukoje (paraiškos 8 punktas) pateikta informacija atitinka Programoje pateiktą strategiją.

8.

 

Projektas prisideda prie bent vieno Programos konkretaus tikslo, kuriam pasiekti turi būti įgyvendinami nacionaliniai tikslai ir veiksmai

 

 

 

Vertinama, ar projekto paraiškoje nurodomi tikslai (paraiškos 8 ir 9 punktai) atitinka Programoje numatytus tikslus.

9.

Projekto partnerio statusas ir veikla atitinka fondo finansuotinas veiklas ir tikslus

Vertinama, ar projekto partneris, jei toks numatytas, yra tinkamas finansuojamam projektui, atsižvelgiant į partnerio kaip juridinio asmens statusą, partnerio pagrindines veiklas ir kokios funkcijos bei nauda bus gaunama atitinkama projekto dalimi.

10.

 

Projektas prisideda prie valstybės institucijos, įstaigos ar įmonės strateginio veiklos plano ar Programos uždavinio (-ių) įgyvendinimo

 

 

 

Vertinama, ar projekto paraiškoje nurodoma informacija, kaip projekto rezultatai prisidės prie valstybės institucijos, įstaigos ar įmonės strateginio veiklos plano ar Programos uždavinio (paraiškos 8 punktas). Tuo atveju, jei paraiškos 8 punkte nepateikta tiksli nuoroda, kur galima rasti valstybės institucijos, įstaigos ar įmonės strateginį veiklos planą bei nėra nurodytas valstybės institucijos, įstaigos ar įmonės strateginio veiklos plano konkretus skyrius, punktas ar papunktis, iš kurio būtų matyti, jog projekto rezultatai prisidės prie valstybės institucijos, įstaigos ar įmonės strateginio veiklos plano, įgaliotoji institucija kreipiasi į pareiškėją su prašymu patikslinti paraišką ir minėtus duomenis nurodyti.

11.

Pateikta informacija apie projekto įgyvendinimą

Vertinama, ar projekto paraiškoje (paraiškos 8 punktas) pateikta informacija, kaip bus organizuotas projekto įgyvendinamas, kokie projekto parengimo darbai jau atlikti

12.

Detalizuoti pareiškėjo pajėgumai projekto įgyvendinimui

Vertinama, ar projekto paraiškoje (paraiškos 8 punktas) yra pateikta informacija apie pareiškėjo pajėgumus įgyvendinti projektą – projektą administruojančio personalo atsakomybė ir funkcijos, kurie valstybės institucijos ar, įmonės ar įstaigos departamentai ar skyriai įgyvendins projektą, kiek žmonių dirbs ir pan.

13.

 

Paraiškoje aiškiai aprašyta esama situacija iki projekto įgyvendinimo

Projektas nebuvo gavęs ir šiuo metu negauna finansinės paramos iš ES fondų, struktūrinių fondų ar kitų Europos Bendrijų iniciatyvų arba kitų tarptautinių finansinių arba nacionalinių šaltinių.

 

 

 

Vertinama, ar projekto paraiškoje (paraiškos 9 punkte) išvardinta pradinė situacija iki projekto įgyvendinimo – kiek ir kokios įrangos, prekių ar kt. jau turima, kiek įsigyta iš ankstesnio laikotarpio fondų. Tuo atveju, jei nuo įrangos įsigijimo praėjo penkeri  laikoma, kad įranga gali būti naudojama bet kokioms pareiškėjo reikmėms.

 

Tikrinama, ar projekto paraiškoje (paraiškos 13 punktas) nurodyta atitinkama informacija apie anksčiau gautas ar šiuo metu gaunamas Europos Sąjungos, kitos tarptautinės finansinės paramos ar valstybės finansinės paramos lėšas.

14.

 

Projekto veiklos atitinka Programos tinkamas finansuoti veiklas, yra aiškios ir logiškos projekto tikslams pasiekti

 

 

 

Vertinama, ar projekto paraiškoje (paraiškos 9 ir 10 punktai) nurodytos tik tos prašomos finansuoti veiklos, kurios atitinka Programos tinkamas finansuoti veiklas ir kurios reikalingos projekto nurodytiems tikslams pasiekti.

15.

 

Aiškiai nurodyti veiklų rezultatai

 

 

Vertinama, ar projekto paraiškoje (paraiškos 9 punktas) prie kiekvienos nurodytos veiklos aiškiai nurodyti konkretūs kiekybiniai rodikliai – vienai veiklai vienas rodiklis. Turi būti nurodomas rodiklio pavadinimas ir kiekis. Kokybiniai rodikliai turi būti nurodomi taip, kad būtų galima įvertinti pasiektą projekto rezultatą, t. y. būtų galima surinkti ir pateikti tai įrodančius duomenis. Įsitikinama, ar projekto uždaviniai atitinka šiuos kokybinius reikalavimus:

- specifiniai, t. y. parodo projekto esmę ir charakteristikas;

- išmatuojami, t. y. kiekybiškai išreikšti ir išmatuojami;  

- pasiekiami, t. y. realūs;

- susieti, t. y. atitinka vykdomas projekto veiklas;

 

- iškelti laiku, t. y. aiški pradžios ir pabaigos data.

16.

Projekto biudžeto lentelė ir visos numatytos išlaidų eilutės tinkamai užpildytos

Tikrinama, ar projekto paraiškoje (paraiškos 10 punktas) projekto biudžeto lentelėje visos reikiamos dalys užpildytos.

Vertinama, ar projekto paraiškoje (paraiškos 10 punktas), projekto biudžete numatytos visos išlaidos yra susijusios su projekto veiklomis, kiekybiniais rezultatais bei numatytais pirkimais (paraiškos 9, 11 punktuose ir 15.3 priede „Pirkimų planas“).

17.

Tinkamai užpildytas projekto veiklų įgyvendinimo grafikas

Vertinama, ar projekto paraiškoje (paraiškos 11 punktas), veiklų įgyvendinimo grafike, išvardintos visos projekto veiklos, kurios nurodytos paraiškos 9 punkte. Projekto grafikas logiškas ir nuoseklus, veiklos susietos tarpusavyje ir su planuojamais rezultatais. Veiklų įgyvendinimo terminai aiškūs, logiški. Projekto planuojama pirkimų pradžia, nurodyta Paraiškos 15.3 priede „Pirkimų planas“, siejasi su veiklų įgyvendinimo grafike nurodytomis veiklų datomis.

18.

Paraiškoje numatytų pirkimų kainas pagrindžiantys dokumentai pateikti tinkami ir pagrįsti, o pirkimui reikalingos lėšų sumos dydis apskaičiuotas tinkamai

 

 

 

 

 

Vertinama, ar pateikti Gairių 12 punkte nurodyti dokumentai ir ar jie yra pakankami kainoms įvertinti, ar pateikti dokumentai yra tinkami, t. y. kainos skaičiuotos Paraiškoje numatytoms arba panašioms veikloms bei planuojamoms įsigyti prekėms, paslaugoms, darbams įsigyti, kreiptasi ne mažiau kaip į Gairių 12.2 papunktyje nurodytą tiekėjų skaičių. Jei ne, pateikta Gairių 12.2 punkte nurodyta informacija. Pagal pateiktą informaciją vertiname, ar pirkimui reikalinga lėšų suma apskaičiuota kaip viršutinis kvartilis. Viršutinis kvartilis gali būti apskaičiuojamas Excel programa naudojant QUARTILE funkciją.

Jei pirkimui reikalinga lėšų suma numatyta didesnė nei viršutinis kvartilis, turi būti įsitikinta, kad prie paskaičiuoto viršutinio kvartilio pridėtas procentinis dydis yra objektyviai pagrįstas.

19.

 

Specialios tranzito schemos (toliau – STS) išlaidos pagrįstos ir tinkamos finansuoti

 

 

 

Vertinama tik VSF STS projektuose:

ar teikiama parama išimtinai tik STS papildomoms išlaidoms (išlaidos, kurios tiesiogiai atsiranda dėl konkrečių specialios tranzito programos vykdymo reikalavimų ir kurios nėra patiriamos dėl tranzito ar kitų vizų išdavimo), patirtoms įgyvendinant supaprastinto tranzito dokumento (STD) ir supaprastinto tranzito geležinkeliu dokumento (STGD) sistemą kompensuoti. Tinkamos finansuoti tokios papildomos išlaidos: a) investicijos į infrastruktūrą; b) specialią tranzito programą vykdančio personalo mokymo išlaidos; c) papildomos veiklos išlaidos, įskaitant specialią tranzito programą konkrečiai vykdančio personalo atlyginimus.

Ar teikiama parama išimtinai tik pareiškėjo STS veiklai finansuoti.

Vertinama, ar teisingai užpildytas Gairių pareiškėjams 2 priedas, ar šiame priede nurodyta informacija yra pagrįsta ir tinkama.

 

|Jeigu projektas neturi išlaidų, susijusių su STS išlaidoms, tada žymėti „netaikoma“.

20.

 

Išlaidos ir kainos bei STS proporcinė dalis (jei vykdomas STS projektas) pagrįsta

 

 

 

Vertinama, ar projekto paraiškoje ir (ar) prieduose pateikti išlaidų pagrindimai, nurodytos kainos yra aiškios ir atitinka rinkos kainas. Vertinami preliminarūs tiekėjų pasiūlymai, paaiškinimai, kita pagrindžiančioji informacija. Pateikti paaiškinimai dėl kainų pateikimo biudžeto lentelėje ir aritmetinių vidurkių skaičiavimo, jei akivaizdžiai matomi dideli nuokrypiai.

 

Iš pateiktų pagrindimų tikrinama paraiškos ir prašomo finansuoti STS dalies procentinės dalies atitiktis STS veiklai.

21.

 

Tinkamai užpildytas pirkimų planas

 

 

 

Vertinama, ar projekto paraiškoje (paraiškos 15.3 priedas „Pirkimų planas“) nurodyti visi planuojami pirkimai ir jie siejasi su paraiškos 9 ir 10 punkte išvardintomis veiklomis ir rodikliais. Aiškiai nurodoma, kas bus perkama, konkretaus pirkimo pavadinimas

22.

 

Tinkamai nurodytas pirkimo būdas ir jo pasirinkimo argumentai

 

 

 

Vertinama, ar projekto paraiškoje (paraiškos 15.3 priedas „Pirkimų planas“) prie pirkimų tinkamai nurodytas vienas iš LR viešųjų pirkimų įstatyme, LR viešųjų pirkimų, atliekamų gynybos ir saugumo srityje, įstatyme ar Pirkimų, susijusių su žvalgybinio pobūdžio veikla, tvarkos apraše numatytų pirkimo būdų.

Vertinama, ar projekto paraiškoje (paraiškos 15.3 priedas „Pirkimų planas“) nurodomos konkretaus pirkimo būdo pasirinkimo priežastys, kai galima taikyti kelis pirkimo būdus (nepildoma pasirinkus atviro konkurso pirkimo būdą). Jei pirkimas, kurio reikia projektui įgyvendinti, bus atliekamas saugumo srityje, nurodomas konkretus punktas iš detalaus įslaptinamos informacijos sąrašo, kurį yra patvirtinęs pareiškėjas. Pirkimo būdo pasirinkimas pagal perkančiosios organizacijos visą pirkimų planą, paraiškų vertinimo procese, nevertinamas.

 

23.

 

Suplanuotos viešinimo priemonės yra tikslingos ir pakankamos

 

 

 

Vertinama, ar numatytos viešinimo priemonės atitinka projekto pobūdį, tikslinę auditoriją maksimaliam rezultatui pasiekti

 

Projekto Biudžeto vertinimas

 

Taip

Ne

Netai-koma

 

Po patikslinimo

 

Pastabos

 

 

 

 

 

Taip

 

Ne

 

 

24.

 

Biudžeto aritmetika, logika teisinga

 

 

 

Vertinama, ar projekto paraiškoje (paraiškos 10 punktas) projekto biudžeto lentelėje nėra aritmetinių klaidų, nurodytos sumos yra aiškios ir tinkamai priskirtos biudžeto išlaidų kategorijai. Tikrinami prieduose pateikti apskaičiavimo detalizavimai ir paaiškinimai, iš kurių informacija perkelta į biudžeto lentelę, ar jie yra teisingi.

 

Jei tikrinamos paraiškos finansuojamos STS lėšomis – tikrinamas finansavimo procentinės dalies pagrindimo apskaičiavimas.

25.

 

Darbo užmokestis ir komandiruočių išlaidos darbuotojui (dienpinigiai, antišlaidžiai) apskaičiuoti ir pagrįsti tinkamai

 

 

 

Vertinama, ar projekto paraiškoje (paraiškos 10 punktas) projekto biudžeto lentelėje darbo užmokestis ir komandiruočių išlaidos darbuotojui (dienpinigiai, antišlaidžiai) apskaičiuoti teisingai, nėra aritmetinių klaidų, pateikti pagrindimai ir sumos yra logiškos ir aiškios.

 

Siekiant pagrįsti darbo užmokestį, pareiškėjas turi nurodyti:

1.  Pareigybių skaičių, numatomą jų darbo apimtį (pagrįsti nurodytą kiekį);

2.  Numatyto darbo užmokesčio dydžio pagrindimą.

26.   

 

Netiesioginės išlaidos apskaičiuotos ir pagrįstos tinkamai

 

 

 

1. Vertinama, ar tinkamas projekto išlaidų paskirstymas tarp tiesioginių ir netiesioginių išlaidų. 

 

2. Vertinamas netiesioginių išlaidų apskaičiavimo būdas, vadovaujamasi www.cpva.lt pateikta tipine vienodo dydžio (fiksuotos) normos nustatymo metodika.

27.

 

Pridėtinės vertės mokesčio mokėtojo statusas nurodytas teisingai ir pagrįstas

 

 

 

Tikrinama informacija, užpildyta paraiškos 6.1.3 papunktyje, ir, ar pateiktas pareiškėjo laisvos formos dokumentas dėl PVM mokėtojo, kuriame nurodyta atitinkama informacija apie mokėtojo statusą

 

Išvada dėl paraiškos administracinės atitikties ir projekto tinkamumo finansuoti (Taip / Ne):

Rašoma tik „TAIP“ arba „NE“

Maksimali siūloma tinkamų finansuoti išlaidų suma, eurais

Nurodoma tik maksimali siūloma finansuoti suma (skaičiais)

 

Komentarai:

Pateikiama apibendrinta išvada, nurodomi punktai, kurių paraiška neatitinka, ir pastabos bei komentarai, kurie  privalo būti perkelti į galutinę projektų paraiškų vertinimo ataskaitą

 

Projekto vertintojas:

(pareigos, vardas, pavardė, parašas, data)

 

Projekto finansinės dalies vertintojas:

(pareigos, vardas, pavardė, parašas, data)

 

 

 



[1] Suma apskaičiuojama automatiškai, į lentelę suvedus informaciją apie tiekėjus ir jų siūloma kainą.

Ši suma nustatoma viršutinio kvartilio principu, tai yra ji  yra mažesnė arba lygi 75% visų tiekėjų pateiktų pasiūlytų kainų reikšmėms, tačiau negali viršyti 25% didžiausių tiekėjų pateiktų pasiūlymų reikšmių.

Viršutinis kvartilis taip pat gali būti apskaičiuojamas Excel programa naudojant QUARTILE funkciją. Pvz. =QUARTILE(A1:A10;3), kur A1-A10 tiekėjų pasiūlytos kainos.