hERBAS_bmp

 

DRUSKININKŲ SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS DIREKTORIUS

 

ĮSAKYMAS

DĖL DRUSKININKŲ SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS INVESTICIJŲ IR PROJEKTŲ VALDYMO SKYRIAUS VEDĖJO PAREIGYBĖS APRAŠYMO TVIRTINIMO

 

2020 m. rugsėjo 4 d. Nr. V35-841

Druskininkai

 

 

Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 29 straipsnio 8 dalies 2 ir 3 punktais, Lietuvos Respublikos valstybės tarnybos įstatymo 8 straipsnio 4 dalies 1 punktu:

1. T v i r t i n u  Druskininkų savivaldybės administracijos Investicijų ir projektų valdymo skyriaus vedėjo pareigybės aprašymą (pridedama).

2. P r i p a ž į s t u netekusiu galios Druskininkų savivaldybės administracijos direktoriaus 2020 m. birželio 30 d. įsakymo Nr. V35-595 „Dėl Druskininkų savivaldybės administracijos karjeros valstybės tarnautojų pareigybių aprašymų tvirtinimo“ 1 punkto 1.17 papunktį.

Šis įsakymas gali būti skundžiamas Lietuvos Respublikos administracinių bylų teisenos įstatymo nustatyta tvarka.

 

 

 

Savivaldybės administracijos direktorė                                                          Vilma Jurgelevičienė

 

 

PATVIRTINTA

Druskininkų savivaldybės administracijos direktoriaus

2020 m. rugsėjo 4 d. įsakymu Nr. V35-841

 

 

DRUSKININKŲ SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS INVESTICIJŲ IR PROJEKTŲ VALDYMO SKYRIAUS VEDĖJO PAREIGYBĖS APRAŠYMAS

 

I SKYRIUS

PAREIGYBĖS CHARAKTERISTIKA

 

1. Druskininkų savivaldybės administracijos Investicijų ir projektų valdymo skyriaus vedėjo pareigybė yra karjeros valstybės tarnautojo pareigybė, priskiriama V pareigybės lygmeniui. Šias pareigas einantis valstybės tarnautojas tiesiogiai pavaldus Druskininkų savivaldybės administracijos direktoriui.

 

II SKYRIUS

PAREIGYBĖS VEIKLOS SRITIS

 

2. Specialiosios veiklos sritys – sprendimų įgyvendinimas, stebėsena ir analizė, priežiūra ir kontrolė. Kitos specialiosios veiklos sritys.

 

III SKYRIUS

PAREIGYBĖS SPECIALIZACIJA

 

3. Sprendimų įgyvendinimo koordinavimas ir administravimas; stebėsena ir analizė; priežiūra ir kontrolė; strateginis planavimas; investicinių projektų valdymas.

 

IV SKYRIUS

PAREIGYBĖS FUNKCIJOS

 

4. Šias pareigas einantis valstybės tarnautojas vykdo šias funkcijas:

4.1. priima su struktūrinio padalinio veikla susijusius sprendimus;

4.2. rengia ir teikia pasiūlymus su struktūrinio padalinio veikla susijusiais klausimais;

4.3. valdo struktūrinio padalinio žmogiškuosius išteklius teisės aktų nustatyta tvarka;

4.4. vadovauja struktūrinio padalinio veiklos vykdymui aktualios informacijos apdorojimui arba prireikus apdoroja struktūrinio padalinio veiklai vykdyti aktualią informaciją;

4.5. vadovauja struktūrinio padalinio veiklų vykdymui arba prireikus vykdo struktūrinio padalinio veiklas;

4.6. vadovauja su struktūrinio padalinio veikla susijusių dokumentų rengimui arba prireikus rengia su struktūrinio padalinio veikla susijusius dokumentus;

4.7. vadovauja su struktūrinio padalinio veikla susijusios informacijos rengimui ir teikimui arba prireikus rengia ir teikia su struktūrinio padalinio veikla susijusią informaciją;

4.8. konsultuoja su struktūrinio padalinio veikla susijusiais klausimais;

4.9. įstaigos vadovo pavedimu atstovauja įstaigai santykiuose su kitomis įstaigomis, organizacijomis bei fiziniais asmenimis;

4.10. rengia pagal kompetenciją savivaldybės tarybos sprendimų, savivaldybės mero potvarkių, savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymų, savivaldybės ir savivaldybės administracijos vardu sudaromų sutarčių, kitų dokumentų projektus, kontroliuoja minėtų dokumentų įgyvendinimą, pagal kompetenciją teikia išvadas ir ataskaitas savivaldybės vadovams;

4.11. dalyvauja rengiant nacionalinius ir regiono strateginio valdymo dokumentus; inicijuoja savivaldybės strateginio valdymo dokumentų rengimą ir dalyvauja juos rengiant, koordinuoja jų įgyvendinimą, vykdo stebėseną ir situacijos pokyčio analizę;

4.12. analizuoja Lietuvos bei užsienio valstybių patirtį investicijų pritraukimo ir skatinimo srityje;

4.13. vykdo projektų finansavimo šaltinių paiešką ir nagrinėja galimybes juos panaudoti; inicijuoja ir užtikrina investicinių projektų rengimą arba juos rengia, vadovauja projektų įgyvendinimui ir užtikrina įgyvendinimo stebėseną;

4.14. bendradarbiauja su savivaldybės, regiono, šalies ir užsienio institucijomis investicijų pritraukimo bei verslo skatinimo srityse; bendradarbiauja su savivaldybės administracijos padaliniais investicijų ir projektų valdymo klausimais bei minėtais klausimais konsultuoja savivaldybės įstaigas;

4.15. dalyvauja komisijų, darbo grupių, priežiūros komitetų veikloje ir vadovauja projektų koordinavimo/administravimo grupių veiklai;

4.16. vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su struktūrinio įstaigos veikla susijusius pavedimus.

 

V SKYRIUS

SPECIALIEJI REIKALAVIMAI

 

5. Valstybės tarnautojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialiuosius išsilavinimo ir darbo patirties reikalavimus:

5.1. turėti aukštąjį universitetinį išsilavinimą (ne žemesnį kaip bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertę aukštojo mokslo kvalifikaciją su nustatytomis studijų kryptimis:

5.1.1. vadyba arba

5.1.2. verslas arba

5.1.3. viešasis administravimas arba

5.1.4. politikos mokslai

arba

5.2. turėti aukštąjį universitetinį išsilavinimą (ne žemesnį kaip bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertę aukštojo mokslo kvalifikaciją ir ne mažiau kaip 5 metų darbo patirtį:

5.2.1. strateginio planavimo srityje arba

5.2.2. projektų valdymo srityje arba

5.2.3. Europos Sąjungos struktūrinės paramos bei projektų administravimo ir įgyvendinimo srityje arba

5.2.4. tarptautinės finansinės paramos programų ir / ar projektų valdymo srityje.

 

VI SKYRIUS

KOMPETENCIJOS

 

6. Šias pareigas einančiam valstybės tarnautojui nustatomos šios privalomos kompetencijos ir jų pakankami lygiai:

6.1. bendrosios kompetencijos:

6.1.1. vertės visuomenei kūrimas (supranta valstybės tarnybos paskirtį, savo veikla ir pasiūlymais prisideda prie vertės visuomenei kūrimo) - 4;

6.1.2. organizuotumas (planuoja veiklą ir laiką, nusistato prioritetus, veikia neatidėliodamas) - 4;

6.1.3. patikimumas ir atsakingumas (vykdo įsipareigojimus, prisiima atsakomybę už veiklą ir rezultatus, jų gerinimą) - 4;

6.1.4. analizė ir pagrindimas (geba atlikti situacijos analizę – išskaidyti ją į sudėtines dalis, nustatyti dalių tarpusavio ryšius, išskirti esminę informaciją, parengti pagrįstus sprendimus) - 4;

6.1.5. komunikacija (geba bendrauti su asmeniu ir grupėje, pasirinkdamas įvairias bendravimo priemones, užtikrindamas informacijos perteikimą bei supratimą) - 4;

6.2. vadybinės ir lyderystės kompetencijos:

6.2.1. strateginis požiūris (tikslus suderina su valstybės prioritetais, įvertina platesnį kontekstą, numato ateities galimybes ir geba jomis pasinaudoti) - 4;

6.2.2. veiklos valdymas (nustato veiklos prioritetus, organizuoja ir koordinuoja veiklą, užtikrindamas tikslų įgyvendinimą) - 4;

6.2.3. lyderystė (pavyzdys kitiems, perteikia įstaigos viziją, misiją, tikslus ir įkvepia jų siekti, suteikia reikalingą emocinę paramą, įtraukia į sprendimų priėmimą, ugdo, sukuria pozityvią darbo aplinką) – 4;

6.3. specifinės kompetencijos:

6.3.1. įžvalgumas (teikiamus pasiūlymus grindžia nacionaliniu, regioniniu ar savivaldos lygmeniu aktualių poreikių analize, numato pasiūlymų praktinio įgyvendinimo modelius, geba užtikrinti aktualių programų, projektų ir kitų veiklų tęstinumą) – 4;

6.3.2. informacijos valdymas (geba surinkti patikimą informaciją, ją sisteminti, tvarkyti ir kaupti) – 4;

6.3.3. kontrolės ir priežiūros proceso valdymas (geba valdyti kontrolės ir priežiūros procesą, siekdamas užtikrinti kontroliuojamų ir prižiūrimų subjektų veiklos atitikimą galiojančioms teisės aktų nuostatoms ir keliamiems reikalavimams) – 4.

__________________________