MOKSLO, INOVACIJŲ IR TECHNOLOGIJŲ AGENTŪROS
DIREKTORIUS
ĮSAKYMAS
DĖL MOKSLO IR STUDIJŲ INSTITUCIJŲ MOKSLINIŲ TYRIMŲ IR EKSPERIMENTINĖS PLĖTROS REZULTATŲ KOMERCINIMO PLĖTROS projektų KONKURSINIO finansavimo TVARKOS APRAŠO patvirtinimo
2014 m. rugsėjo 9 d. Nr. 2V-109
Vadovaudamasis Mokslo, inovacijų ir technologijų agentūros nuostatų, patvirtintų Lietuvos Respublikos ūkio ministro ir Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro 2010 m. balandžio 20 d. įsakymu Nr. 4-305/V-546, 10.9 punktu:
tvirtinu Mokslo ir studijų institucijų mokslinių tyrimų ir eksperimentinės plėtros rezultatų komercinimo plėtros projektų konkursinio finansavimo tvarkos aprašą (pridedama).
PATVIRTINTA
Mokslo, inovacijų ir technologijų agentūros
direktoriaus 2014 m. rugsėjo 9 d. įsakymu Nr. 2V-109
MOKSLO IR STUDIJŲ INSTITUCIJŲ MOKSLINIŲ TYRIMŲ IR EKSPERIMENTINĖS PLĖTROS REZULTATŲ KOMERCINIMO PLĖTROS PROJEKTŲ KONKURSINIO FINANSAVIMO TVARKOS APRAŠAS
I SKYRIUS
BENDROSIOS NUOSTATOS
1. Mokslo ir studijų institucijų mokslinių tyrimų ir eksperimentinės plėtros (toliau – MTEP) rezultatų komercinimo plėtros projektų (toliau – projektai) konkursinio finansavimo (toliau – Konkurso) tvarkos aprašas (toliau – Aprašas) reglamentuoja MTEP rezultatų komercinimo plėtros projektų paraiškų teikimo, vertinimo, atrankos, sprendimo priėmimo, finansavimo skyrimo ir atsiskaitymo organizavimo Mokslo, inovacijų ir technologijų agentūroje (toliau – Agentūra) tvarką ir sąlygas.
2. Aprašas skirtas įgyvendinti Valstybinės studijų, mokslinių tyrimų ir eksperimentinės (socialinės, kultūrinės) plėtros 2013–2020 metų plėtros programos 2013–2015 metų veiksmų plano, patvirtinto Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro 2013 m. birželio 25 d. įsakymu Nr. V-579 „Dėl Valstybinės studijų, mokslinių tyrimų ir eksperimentinės (socialinės, kultūrinės) plėtros 2013–2020 metų plėtros programos 2013–2015 metų veiksmų plano patvirtinimo“, 2.4.1. priemonę „Komercinti mokslinių tyrimų rezultatus“.
3. Pagal Aprašą valstybės pagalba neteikiama. Projektų rezultatais turi naudotis mokslo ir studijų institucijos bei turi būti užtikrinama, kad rezultatai bus viešinami.
4. Apraše vartojamos sąvokos:
4.1. Netiesioginės projekto išlaidos – išlaidos, kurios nėra skiriamos tiesiogiai projekto veikloms vykdyti, tačiau yra būtinos ir tiesiogiai susijusios su tiesioginėmis projekto išlaidomis. Pagal Aprašą šios išlaidos apmokamos naudojant nustatytą vienodo dydžio normą.
4.2. Projektą vykdantys asmenys – darbo santykiais su projekto vykdytoju (partneriu) susiję ir tiesiogines projekto veiklas vykdantys asmenys.
II SKYRIUS
KONKURSO TIKSLAI IR REMIAMOS VEIKLOS
5. Konkurso tikslas – skatinti mokslo ir studijų institucijas vykdyti MTEP rezultatų komercinimo ir (ar) žinių ir technologijų perdavimo veiklą, sudaryti tinkamas sąlygas šios veiklos apimtims didėti.
6. Pagal Aprašą remiama veikla – mokslo ir studijų institucijų MTEP rezultatų komercinimo ir (ar) žinių ir technologijų perdavimo struktūrinių padalinių ir (ar) organizacinių vienetų, įskaitant MTEP rezultatų komercinimo ir (ar) žinių ir technologijų perdavimo funkcijas atliekančius atskirus juridinius asmenis, plėtros galimybių studijų (toliau – galimybių studijos) rengimas.
7. Projektų įgyvendinimo sėkmė bus matuojama Konkurso įgyvendinimo stebėsenos rodikliais:
7.2. Konkurso rezultato rodikliai:
7.2.1. mokslo ir studijų institucijų suorganizuotuose praktiniuose tarptautiniuose MTEP rezultatų komercinimo ir (ar) žinių ir technologijų perdavimo veiklą skatinančiuose renginiuose dalyvavusių mokslininkų skaičius;
8. Galimybių studijos turi apimti mokslo ir studijų institucijos:
8.2. MTEP rezultatų komercinimo ir (ar) žinių ir technologijų perdavimo esamą konkurencingumo analizę bei esamas ir numatomas rinkas, tikslines grupes;
8.3. 5–7 metų ilgalaikį MTEP rezultatų komercinimo ir (ar) žinių ir technologijų perdavimo institucijoje veiklos plano projektą;
8.4. MTEP rezultatų komercinimo ir (ar) žinių ir technologijų perdavimo politiką, jos integravimo į mokslo ir studijų institucijos strategiją;
8.5. MTEP rezultatų komercinimo ir (ar) žinių ir technologijų perdavimo įgyvendinimo mechanizmus ir priemones;
8.6. naujų (angl. start-up) ir pumpurinių (angl. spin-off) įmonių kūrimo ir steigimo skatinimo strategiją;
8.7. MTEP rezultatų komercinimo ir (ar) žinių ir technologijų perdavimo struktūrinę sandarą (struktūrinių padalinių, organizacinių vienetų, įskaitant MTEP rezultatų komercinimo ir (ar) žinių ir technologijų perdavimo funkcijas atliekančius atskirus juridinius asmenis, ir pan.);
8.8. MTEP rezultatų komercinimo ir (ar) žinių ir technologijų perdavimo vidaus reglamentavimą – oficialiais dokumentais nustatytas vidaus taisykles ir (arba) nuostatus, tvarkas ir (arba) procedūras dėl intelektinės nuosavybės valdymo, komercinimo bei žinių ir (ar) technologijų perdavimo (intelektinės veiklos rezultatų nuosavybės ir įsipareigojimų, bendrų MTEP veiklos (projektų) su išorės partneriais, ūkio subjektų užsakymų ir pan.);
8.9. MTEP rezultatų komercinimo ir (ar) žinių ir technologijų perdavimo struktūrinių padalinių ir (ar) organizacinių vienetų, įskaitant MTEP rezultatų komercinimo ir (ar) žinių ir technologijų perdavimo funkcijas atliekančius atskirus juridinius asmenis, taip pat pavienių asmenų, vykdančių MTEP rezultatų komercinimo ir (ar) žinių ir technologijų perdavimo veiklą, motyvavimo mechanizmus, atsižvelgiant į veiklos rezultatus;
8.12. MTEP rezultatų komercinimo ir (ar) žinių ir technologijų perdavimo veiklos rezultatų (efektyvumo) rodiklius (bei jų stebėsenos mechanizmus) ir jų planuojamas preliminarias skaitines reikšmes iki 2020 m.;
8.13. skirtingų mokslo sričių mokslininkų bei tyrėjų bendradarbiavimo skatinimo mechanizmus ir priemones, keičiant įprastą mokslo sričių, jų žinių sistematikos ir taikymo tvarką, būdus ir metodus, kuriant naujas žinias;
9. Pagal Aprašą neremiamos projekto veiklos:
9.1. apimančios jau parengtų kitų mokslo ir studijų institucijų ar kitų subjektų MTEP rezultatų komercinimo ir (ar) žinių ir technologijų perdavimo veiklos ar analogiškų vystymo planų ir kitų susijusių dokumentų įsigijimą;
III SKYRIUS
REIKALAVIMAI PAREIŠKĖJAMS IR PARTNERIAMS
10. Pagal Aprašą galimi pareiškėjai yra mokslo ir studijų institucijos, įregistruotos Švietimo įstaigų bei mokslo ir studijų institucijų valstybės registre.
11. Pagal Aprašą galimi projektų partneriai yra mokslo ir studijų institucijos, įregistruotos Švietimo įstaigų bei mokslo ir studijų institucijų valstybės registre, ir (ar) viešosios įstaigos, kuriose savininko ar dalininko teises įgyvendina valstybės institucijos ar mokslo ir studijų institucijos.
IV SKYRIUS
REIKALAVIMAI PROJEKTAMS
13. Projektas, tinkamas finansuoti pagal Aprašą:
13.1. turi būti įgyvendintas iki 2014 m. gruodžio 12 d. Šis terminas pagrįstais atvejais gali būti pratęstas projekto finansavimo sutartyje (toliau – sutartis) nustatyta tvarka. Visos projekto veiklos turi būti baigtos įgyvendinti ir galutinis mokėjimo prašymas turi būti pateiktas iki 2014 m. gruodžio 29 d.;
13.2. gali būti pradėtas įgyvendinti ne anksčiau nei po paraiškos registravimo Agentūroje dienos, tačiau projekto išlaidos iki finansavimo skyrimo dienos yra patiriamos pareiškėjo ir partnerių rizika. Jeigu projektas, kuriam prašoma finansavimo, pradedamas įgyvendinti anksčiau, nei paraiška įregistruojama Agentūroje, visas projektas tampa netinkamas finansuoti ir jam finansavimas neskiriamas. Paraiškos dėl projekto finansavimo vertinimo metu nustačius, kad veikla ir (ar) jai įgyvendinti skirtos visos / dalis išlaidų yra netinkamos finansuoti, patirtas išlaidas pareiškėjas apmoka savo lėšomis;
13.6. nedaryti neigiamos įtakos sprendžiant socialines ir ekonomines problemas (kokybė ir prieinamumas, nedarbas, skurdas arba socialinė atskirtis);
V SKYRIUS
REIKALAVIMAI TINKAMOMS FINANSUOTI IŠLAIDOMS, FINANSAVIMO DYDŽIUI IR FINANSAVIMO INTENSYVUMUI
14. Tinkamos finansuoti tiesioginės išlaidos:
14.1. projektą vykdančių asmenų darbo užmokesčio išlaidos už laiką, dirbtą vykdant projektą. Darbo užmokesčio išlaidos apima apskaičiuotą darbo užmokestį, darbdavio mokamas socialinio draudimo įmokas, taip pat įmokas į Garantinį fondą ir kitus su darbo santykiais susijusius įsipareigojimus;
14.3. paslaugos – tyrimų rengimo, renginių organizavimo, išorės ekspertų paslaugų apmokėjimo ir panašių tiesioginėms projekto veikloms vykdyti reikalingų paslaugų išlaidos;
15. Tinkamos finansuoti netiesioginės išlaidos:
15.1. projekto administravimo išlaidos:
15.1.1. projektą administruojančių asmenų darbo užmokesčio išlaidos už laiką, dirbtą administruojant projektą. Darbo užmokesčio išlaidos apima apskaičiuotą darbo užmokestį, darbdavio mokamas socialinio draudimo įmokas, taip pat įmokas į Garantinį fondą ir kitus su darbo santykiais susijusius įsipareigojimus;
15.1.3. projekto lėšų panaudojimo patikrinimo faktinių pastebėjimų ataskaitos ir (arba) išvadų dėl skirtų lėšų panaudojimo parengimo paslaugų pirkimo išlaidos;
15.1.4. finansinių paslaugų pirkimo išlaidos (projektui vykdyti išmokamo avanso garantijos arba laidavimo gavimo išlaidos, turto draudimo išlaidos ir pan.);
18. Netinkamos finansuoti išlaidos:
18.4. pirkimo ir (arba) importo pridėtinės vertės mokestis (toliau – PVM), kurį pagal Lietuvos Respublikos teisės aktus galima įtraukti į PVM atskaitą, net jeigu toks PVM į atskaitą įtrauktas nebuvo;
19. Projekto tinkamų finansuoti išlaidų dydis nustatomas atsižvelgiant į projekto išlaidų realumą ir būtinumą. Projekto tinkamų finansuoti išlaidų dydis nustatomas sumuojant tinkamas finansuoti tiesiogines ir netiesiogines išlaidas.
20. Projekto finansavimo dydis:
20.1. mažiausias pagal Aprašą skiriamo finansavimo dydis projektui įgyvendinti yra 20 000 Lt (5 792,4 Eur);
21. Didžiausias pagal Aprašą skiriamo finansavimo intensyvumas gali siekti iki 100 procentų. Didžiausias 7.2.1 punkte nurodytų veiklų finansavimo intensyvumas gali siekti iki 80 procentų.
VI SKYRIUS
PARAIŠKŲ RENGIMAS, PAREIŠKĖJŲ KONSULTAVIMAS
23. Pareiškėjas pildo paraiškos dėl projekto finansavimo formą (1 priedas) bei teikia laisvos formos projekto vykdymo gaires (kartu – Paraiška).
25. Kartu su Paraiška, pareiškėjas turi pateikti dokumentus, įrodančius pareiškėjo ir partnerio(-ių) atitikimą nustatytiems reikalavimams.
26. Pareiškėjas gali teikti klausimus dėl Konkurso Agentūros Inovacijų paramos ir technologijų perdavimo skyriaus darbuotojams. Klausimai gali būti teikiami raštu, elektroniniu paštu ir žodžiu.
27. Iš anksto susitarus, pareiškėjas gali būti konsultuojamas susitikimo su Agentūros Inovacijų paramos ir technologijų perdavimo skyriaus darbuotojais metu.
VII SKYRIUS
PARAIŠKŲ PRIĖMIMAS IR REGISTRAVIMAS
29. Paraiškos teikiamos pagal Agentūros skelbiamus kvietimus. Kvietimai teikti paraiškas yra skelbiami Agentūros interneto svetainėje www.mita.lt.
30. Kvietimo trukmė – ne trumpesnė kaip 14 kalendorinių dienų ir ne ilgesnė kaip 28 kalendorinės dienos.
31. Pareiškėjas turi pateikti:
31.2. užpildytą paraiškos dėl projekto finansavimo formą, pasirašytą pareiškėjo vadovo (ar jo įgalioto asmens);
31.3. laisvos formos projekto vykdymo gaires (ne daugiau 20 lapų), apimančias mokslo ir studijų institucijos MTEP rezultatų komercinimo ir (ar) žinių ir technologijų perdavimo plėtros įgyvendinimo viziją, galimybių studijos rengimo planą ir galimybių studijos struktūrą, pasirašytas pareiškėjo vadovo (ar jo įgalioto asmens);
32. Visi dokumentai, išskyrus lydraštį, turi būti susegti. Nesusegti dokumentai nevertinami. Visi pateikti dokumentai turi būti sunumeruoti.
33. Paraiškos bei kiti Aprašo 31 punkte nurodyti dokumentai turi būti atsiųstos Agentūrai paštu, pristatytos per pašto kurjerį arba asmeniškai iki kvietime nurodyto termino pabaigos adresu A. Goštauto g. 12-219, 01108 Vilnius. Siunčiant dokumentus paštu arba pristatant per pašto kurjerį, išsiuntimo pašto antspaudo data turi būti ne vėlesnė kaip kvietime nurodyto termino pabaigos data.
34. Gavusi Paraišką, Agentūra per 5 darbo dienas elektroniniu paštu išsiunčia Paraiškos registravimo patvirtinimą pareiškėjo atstovui ryšiams.
VIII SKYRIUS
PARAIŠKŲ VERTINIMAS, ATRANKA IR SPRENDIMŲ PRIĖMIMAS
36. Paraiškos vertinamos vadovaujantis lygiateisiškumo, skaidrumo, nešališkumo, profesionalumo, efektyvumo, proporcingumo ir konfidencialumo principais.
37. Paraiškų vertinimą atlieka Agentūros direktoriaus įsakymu sudaryta darbo grupė (toliau – darbo grupė).
38. Paraiškų vertinimą sudaro:
38.1. administracinės atitikties vertinimas – šio vertinimo metu patikrinama, ar Paraiška yra visiškai sukomplektuota, ar pateikti visi nurodyti dokumentai bei privalomi priedai. Darbo grupė atlieka Paraiškų administracinės atitikties vertinimą pagal Administracinės atitikties vertinimo lentelę (2 priedas). Administracinės atitikties vertinimo metu nustačius, kad Paraiška yra tinkamai pateikta, ji teikiama projekto tinkamumo finansuoti vertinimui;
38.2. tinkamumo finansuoti vertinimas – šio vertinimo metu nustatoma, ar paraiška yra tinkama finansuoti pagal Aprašo reikalavimus, nustatomas projekto finansavimo dydis ir finansavimo intensyvumas. Darbo grupė atlieka Paraiškų tinkamumo finansuoti vertinimą pagal Tinkamumo finansuoti vertinimo lentelę (3 priedas). Esant poreikiui, Agentūra, atliekant Paraiškų tinkamumo finansuoti vertinimą, gali pasitelkti išorės ekspertus. Tinkamumo finansuoti vertinimo metu nustačius, kad Paraiška atitinka Aprašo reikalavimus, ji teikiama projekto naudos ir kokybės vertinimui;
38.3. naudos ir kokybės vertinimas – šio vertinimo metu vertinama projekto nauda ir kokybė balais. Darbo grupė atlieka Paraiškų naudos ir kokybės vertinimą pagal Naudos ir kokybės vertinimo lentelę (4 priedas). Esant poreikiui, Agentūra, atliekant Paraiškų naudos ir kokybės vertinimą, gali pasitelkti išorės ekspertus. Atrinkti ir Agentūros direktoriui siūlomi finansuoti projektai turi surinkti ne mažiau kaip 2 vertinimo balus.
39. Agentūra turi teisę pasirinkti kitą Paraiškų vertinimo atlikimo tvarką ir projekto administracinės atitikties vertinimą ir projekto tinkamumo finansuoti vertinimą atlikti vienu metu.
40. Agentūra turi teisę prašyti patikslinti gautą informaciją, jeigu vertinimo metu buvo nustatyti neatitikimai Apraše nustatytiems reikalavimams, nustatydama ne trumpesnį kaip 3 darbo dienų terminą. Jeigu po Agentūros prašymo patikslinti gautą informaciją pareiškėjas jos laiku nepateikia arba pateikta informacija yra nepakankama vertinimui, Agentūra gali priimti sprendimą Paraišką atmesti, nurodydama atmetimo priežastis ir apie tai informuodama pareiškėją per 5 darbo dienas nuo sprendimo priėmimo.
41. Vertinimo metu gali būti atliekama patikra Paraiškoje nurodytoje projekto įgyvendinimo vietoje, organizuojami pokalbiai su pareiškėju ir (ar) partneriu(-iais).
42. Visas Paraiškos vertinimas atliekamas per 30 darbo dienų nuo kvietimo pabaigos. Tuo atveju, jeigu prašoma patikslinti gautą informaciją, šis terminas pratęsiamas atitinkamu laikotarpiu.
43. Atrinkti projektai įtraukiami į finansuotinų projektų sąrašą (toliau – projektų sąrašas), tvirtinamą Agentūros direktoriaus įsakymu. Papildomai Agentūra gali sudaryti rezervinį projektų sąrašą. Rezervinis projektų sąrašas galioja iki kito kvietimo teikti paraiškas, bet ne ilgiau kaip iki kalendorinių metų pabaigos.
IX SKYRIUS
PROJEKTŲ ĮGYVENDINIMO NUOSTATOS
45. Su pareiškėju, kurio projektas įtrauktas į projektų sąrašą, Agentūra sudaro dvišalę sutartį. Sutartis sudaroma per 20 darbo dienų nuo projekto įtraukimo į projektų sąrašą dienos. Per nurodytą terminą nesudarius sutarties dėl pareiškėjo kaltės, Agentūra gali priimti sprendimą išbraukti projektą iš projektų sąrašo.
46. Pareiškėjas, prieš pasirašydamas sutartį, privalo raštu pateikti preliminarų mokėjimo prašymų pateikimo Agentūrai tvarkaraštį.
47. Projekto išlaidos gali būti apmokamos dviem būdais: išlaidų kompensavimo ir (ar) sąskaitų apmokėjimo.
48. Esant poreikiui ir pagrindimui, projekto vykdytojui nustatomas ir išmokamas projekto avansas. Avansas negali viršyti 30 procentų projektui skirtos finansavimo sumos. Avansas gali būti išmokamas dalimis.
49. Reikalavimai dėl projekto lėšų panaudojimo patikrinimo atlikimo gali būti nustatomi tinkamumo finansuoti vertinimo metu.
50. Finansavimas skiriamas tik projekto išlaidų sąmatoje numatytoms išlaidoms apmokėti. Esant pagrįstam poreikiui į išlaidų sąmatą įtraukti naujas išlaidas, pakeitimai iš anksto turi būti suderinti su Agentūra. Projekto vykdytojas turi teisę perkelti išlaidų sąmatoje numatytas projekto lėšas iš vienos išlaidų kategorijos eilutės į kitą, neviršydamas 20 procentų išlaidų kategorijos eilutės, iš kurios perkeliamos lėšos, numatytų išlaidų sumos. Apie atliktus pakeitimus projekto vykdytojas elektroniniu paštu informuoja atsakingą Agentūros darbuotoją. Jeigu pakeitimai tarp išlaidų kategorijų eilučių viršija 20 procentų, projekto vykdytojas juos privalo iš anksto raštu suderinti su Agentūra. Prašyme Agentūrai dėl sąmatos pakeitimų turi būti paaiškintos sąmatos pakeitimo priežastys, nurodomos išlaidos, kurių ketinama projekte atsisakyti, pagrindžiamos naujos numatomos išlaidos.
51. Jeigu projektas vykdomas su partneriais, projekto vykdytojas yra atsakingas už teisingą ir savalaikį gautų iš Agentūros lėšų paskirstymą projekto partneriams pagal projekto išlaidų sąmatoje nurodytas sumas.
52. Naudojant lėšas ne pagal paskirtį arba jų neišnaudojus, projekto vykdytojas jas privalo grąžinti Agentūrai sutartyje nustatyta tvarka.
53. Projekto vykdytojas sutartyje nustatytais terminais pateikia Agentūrai tarpines (jeigu numatyta sutartyje) ir galutines ataskaitas.
54. Tarpinius ir galutinį mokėjimo prašymus, kartu su išlaidas pagrindžiančiais dokumentais, projekto vykdytojas rengia ir teikia sutartyje numatyta tvarka ir formomis.
55. Projekto vykdytojas turi užtikrinti projekto tęstinumą ne trumpiau kaip 3 metus po projekto įgyvendinimo.
56. Įgyvendinus projektą, turi būti sudarytos fizinės, techninės ir finansinės prielaidos sukurtiems projekto produktams ir rezultatams išlaikyti ir naudoti.
X SKYRIUS
BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS
59. Aprašas gali būti keičiamas Agentūros direktoriaus įsakymu, suderinus su Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministerija.
60. Agentūra turi teisę atlikti patikrą projekto vykdymo vietoje ir gauti iš projekto vykdytojo ir (ar) partnerio(-ių) Agentūrai reikalingą informaciją apie projekto vykdymą, projekto vykdymo dokumentus.
61. Viešindamas projekto rezultatus, projekto vykdytojas privalo nurodyti, kad projektas vykdomas gavus finansavimą iš Agentūros.
Mokslo ir studijų institucijų mokslinių tyrimų ir eksperimentinės plėtros rezultatų komercinimo plėtros projektų konkursinio finansavimo tvarkos aprašo
1 priedas
PARAIŠKA dėl projekto finansavimo
_________________
(Data)
Pareiškėjo pavadinimas, juridinio asmens kodas, adresas, tel., faks., el. pašto adresas |
||||||||||
|
||||||||||
Projekto pavadinimas |
||||||||||
|
||||||||||
Projekto vadovo vardas, pavardė, pareigos, tel., el. pašto adresas |
||||||||||
|
||||||||||
Atstovo ryšiams vardas, pavardė, pareigos, tel., el. pašto adresas |
||||||||||
|
||||||||||
Partnerio(-ių) pavadinimas, juridinio asmens kodas, adresas, tel., faks., el. pašto adresas (jeigu taikoma) |
||||||||||
|
||||||||||
Projekto tikslas, uždaviniai |
||||||||||
|
||||||||||
Projektu numatomi pasiekti rezultatai |
||||||||||
|
||||||||||
Projekto santrauka (esama situacija ir rezultatai, projekto aktualumas, projekto įgyvendinimo etapai, projekto tęstinumas, projekto įtaka (MTEP rezultatų komercinimo ir (ar) žinių ir technologijų perdavimo veiklos apimčių didėjimui) |
||||||||||
|
||||||||||
Projekto valdymas |
||||||||||
|
||||||||||
Projekto įgyvendinimo terminai: pradžia–pabaiga, trukmė (mėnesiais) |
||||||||||
|
||||||||||
Projekto loginis pagrindimas |
||||||||||
Eil. Nr. |
Projekto veikla ir jos turinys |
Veiklos rezultatas (parengta galimybių studija, suorganizuotas renginys ir pan.) |
Veiklai įgyvendinti reikalingi ištekliai ir išlaidų dydis (paslaugos, darbuotojų darbo valandos ir valandinis darbo užmokestis ir pan.), Lt, Eur |
|||||||
1. |
|
|
|
|||||||
2. |
|
|
|
|||||||
(...) |
|
|
|
|||||||
Iš viso: |
|
|||||||||
Projekto sąmata (pildoma atsižvelgiant į Aprašo V skyriuje nurodytus reikalavimus) |
||||||||||
Eil. Nr. |
Išlaidų pavadinimas |
Bendra tinkamų finansuoti išlaidų suma (Lt, Eur) |
Agentūros lėšomis finansuotinų išlaidų suma pagal Aprašo 21 punktą (Lt, Eur) |
Išlaidų pagrindimas (paskutinių 3 mėnesių valandinis darbo užmokestis, komerciniai pasiūlymai, nuorodos į rinkos kainas, įvykdyti viešieji pirkimai ir pan.) |
||||||
1. |
Projektą vykdančių asmenų darbo užmokesčio išlaidos |
|
|
|
||||||
2. |
Projektą vykdančių asmenų komandiruočių išlaidos |
|
|
|
||||||
3. |
Paslaugos: |
X |
X |
X |
||||||
3.1. |
tyrimų rengimo išlaidos |
|
|
|
||||||
3.2. |
renginių organizavimo išlaidos |
|
|
|
||||||
3.3 |
išorės ekspertų paslaugų apmokėjimo išlaidos |
|
|
|
||||||
3.4. |
kita (nurodyti) |
|
|
|
||||||
4. |
Viešinimo išlaidos |
|
|
|
||||||
5. |
Netiesioginės išlaidos |
|
|
|
||||||
Iš viso: |
|
|
X |
|||||||
Projektą vykdantys asmenys |
||||||||||
Projektui numatomų priskirti darbuotojų skaičius |
Planuojamos priskirti funkcijos |
Vardas, pavardė, pareigos, darbuotojo patirtis (kompetencija) |
||||||||
Įdarbintų darbuotojų skaičius |
|
|
|
|||||||
Planuojamų įdarbinti darbuotojų skaičius |
|
|
|
|||||||
Iš viso darbuotojų |
|
|
|
|||||||
Papildomai pridedami dokumentai |
||||||||||
Projekto vykdymo gairės Projektą vykdančių asmenų gyvenimo aprašymai (CV) Projekto biudžetą pagrindžiantys dokumentai Jungtinės veiklos sutartis (jeigu projektą numatoma vykdyti su partneriu(-iais) Dokumentai, įrodantys pareiškėjo ir partnerio(-ių) atitikimą nustatytiems reikalavimams Kiti dokumentai |
||||||||||
(Mokslo ir studijų institucijos vadovo (ar jo įgalioto asmens) vardas, pavardė, parašas)
Mokslo ir studijų institucijų mokslinių tyrimų ir eksperimentinės plėtros rezultatų komercinimo plėtros projektų konkursinio finansavimo tvarkos aprašo
2 priedas
Administracinės atitikties vertinimo lentelė
_________________
(Data)
Pareiškėjas |
|
||||
Projekto pavadinimas |
|
||||
Eil. Nr. |
Administracinės atitikties vertinimo kriterijai |
Taip |
Ne |
Pastabos |
|
1. |
Paraiška pateikta iki kvietime nurodyto termino pabaigos |
o |
o |
|
|
2. |
Dokumentai susegti ir sunumeruoti |
o |
o |
|
|
3. |
Paraiška dėl projekto finansavimo visiškai užpildyta lietuvių kalba kompiuteriu pagal Aprašo 1 priede nustatytą formą |
o |
o |
|
|
4. |
Paraiška dėl projekto finansavimo pasirašyta pareiškėjo vadovo (ar jo įgalioto asmens) |
o |
o |
|
|
5. |
Pateiktos projekto vykdymo gairės |
o |
o |
|
|
6. |
Pateikti projektą vykdančių asmenų gyvenimo aprašymai (CV) |
o |
o |
|
|
7. |
Pateikti projekto biudžetą pagrindžiantys dokumentai |
o |
o |
|
|
8. |
Pateikta jungtinės veiklos sutartis (jeigu projektą numatoma vykdyti su partneriu(-iais) |
o |
o |
|
|
9. |
Pateikti dokumentai, įrodantys pareiškėjo ir partnerio(-ių) atitikimą nustatytiems reikalavimams |
o |
o |
|
|
Siūlymas paraišką teikti kitam vertinimo etapui |
|
Siūlymas neteikti paraiškos kitam vertinimo etapui |
|
Siūlymas paraišką tikslinti |
|
Komentarai:............................................................................................................................................
Darbo grupė:
(pareigos) (parašas) (vardas, pavardė)
Mokslo ir studijų institucijų mokslinių tyrimų ir eksperimentinės plėtros rezultatų komercinimo plėtros projektų konkursinio finansavimo tvarkos aprašo
3 priedas
TINKAMUMO FINANSUOTI vertinimo lentelė
_________________
(Data)
Pareiškėjas |
|
||||
Projekto pavadinimas |
|
||||
Eil. Nr. |
Tinkamumo finansuoti vertinimo kriterijai |
Taip |
Ne |
Pastabos |
|
1. |
Pareiškėjas ir partneris(-iai) (jeigu projektą numatoma vykdyti su partneriu(-iais) atitinka nustatytus reikalavimus |
o |
o |
|
|
2. |
Pareiškėjas ir partneris(-iai) (jeigu projektą numatoma vykdyti su partneriu(-iais) dalyvauja tik vienoje paraiškoje dėl projekto finansavimo |
o |
o |
|
|
3. |
Projektas tikslas atitinka Konkurso tikslą |
o |
o |
|
|
4. |
Projekto veiklos atitinka pagal Aprašą remiamas veiklas |
o |
o |
|
|
5. |
Paraiškoje nurodytos išlaidos yra tinkamos, realios, būtinos ir pagrįstos |
o |
o |
|
|
6. |
Projekto išlaidų sąmata ne mažesnė nei 20 000 Lt (5 792,4 Eur) ir ne didesnė nei 120 848 Lt (35 000 Eur) |
o |
o |
|
|
7. |
Projektą planuojama įgyvendinti ne anksčiau nei po paraiškos registravimo Agentūroje dienos ir ne vėliau kaip iki 2014 m. gruodžio 12 d. |
o |
o |
|
|
8. |
Projekto vykdymo gairės atitinka Aprašo 31.3 punkte nustatytus reikalavimus |
o |
o |
|
|
9. |
Projektą vykdantys asmenys yra kompetentingi įgyvendinti projektą |
o |
o |
|
|
10. |
Projektas neprieštarauja darnaus vystymosi principo įgyvendinimui |
o |
o |
|
|
11. |
Projektas nepažeidžia aplinkos apsaugos reikalavimų |
o |
o |
|
|
12. |
Projektas nedaro neigiamos įtakos sprendžiant socialines ir ekonomines problemas (kokybė ir prieinamumas, nedarbas, skurdas arba socialinė atskirtis) |
o |
o |
|
|
13. |
Projektas neprieštarauja lyčių lygybės ir nediskriminavimo principų įgyvendinimui, neriboja vienodų galimybių vyrams ir moterims, bet kokios rasės arba etninės kilmės, religijos arba tikėjimo, amžiaus, negalios, seksualinės orientacijos atstovams dalyvauti projekte ir naudotis projekto rezultatais |
o |
o |
|
|
Siūlymas paraišką teikti kitam vertinimo etapui |
|
Siūlymas neteikti paraiškos kitam vertinimo etapui |
|
Siūlymas paraišką tikslinti |
|
Komentarai:............................................................................................................................................
Darbo grupė:
(pareigos) (parašas) (vardas, pavardė)
Mokslo ir studijų institucijų mokslinių tyrimų ir eksperimentinės plėtros rezultatų komercinimo plėtros projektų konkursinio finansavimo tvarkos aprašo
4 priedas
NAUDOS IR KOKYBĖS VERTINIMO LENTELĖ
_________________
(Data)
Pareiškėjas |
|
||
Projekto pavadinimas |
|
||
Eil. Nr. |
Naudos ir kokybės vertinimo kriterijai |
Vertinimo aspektai ir skalė |
Vertinimo balas |
1. |
Mokslo ir studijų institucijų bendradarbiavimas, vykdant MTEP rezultatų komercinimo ir (ar) žinių ir technologijų perdavimo veiklą
|
Prioritetas teikiamas projektams, kurių veiklos apima daugiau nei vienos mokslo ir studijų institucijos MTEP rezultatų komercinimo ir (ar) žinių ir technologijų perdavimo veiklos analizę ir planavimą. Vertinama šiais aspektais: a) projekto veiklos apima daugiau nei 3 mokslo ir studijų institucijas – 5 balai; b) projekto veiklos apima 3 mokslo ir studijų institucijas – 3 balai; c) projekto veiklos apima 2 mokslo ir studijų institucijas – 1 balas. |
|
2. |
Projekto tęstinumo užtikrinimas |
Prioritetas teikiamas projektams, kuriuose numatomas parengti 5–7 metų ilgalaikis MTEP rezultatų komercinimo ir (ar) žinių ir technologijų perdavimo veiklos planas bus oficialiai patvirtintas mokslo ir studijų institucijos. Vertinama šiais aspektais: a) planas bus patvirtintas kaip bendro mokslo ir studijų institucijos strateginio plano sudedamoji dalis – 5 balai; b) planas bus patvirtintas kaip atskiras visai mokslo ir studijų institucijai galiojantis dokumentas – 3 balai; c) planas bus patvirtintas kaip vieno iš mokslo ir studijų institucijos padalinio dokumentas – 1 balas. |
|
3. |
Patirtis vykdant MTEP rezultatų komercinimą |
Prioritetas teikiamas projektams, kuriuose dalyvaujančios mokslo ir studijų institucijos iki kvietimo paskelbimo dienos vykdė MTEP rezultatų komercinimą, steigdamos naujas įmones. Vertinama šiais aspektais (pateikiant dokumentus, įrodančius mokslo ir studijų institucijos prisidėjimą prie įmonės steigimo): a) vykdant mokslo ir studijų institucijos MTEP rezultatų komercinimą, nuo 2012 m. sausio 1 d. iki kvietimo paskelbimo dienos buvo įsteigta ne mažiau kaip 10 įmonių – 5 balai; b) vykdant mokslo ir studijų institucijos MTEP rezultatų komercinimą, nuo 2012 m. sausio 1 d. iki kvietimo paskelbimo dienos buvo įsteigta ne mažiau kaip 5 įmonės – 3 balai; c) vykdant mokslo ir studijų institucijos MTEP rezultatų komercinimą, nuo 2012 m. sausio 1 d. iki kvietimo paskelbimo dienos buvo įsteigta ne mažiau kaip 1 įmonė – 1 balas. |
|
4. |
Projektą vykdančių asmenų patirtis (kompetencija) |
Prioritetas teikiamas projektams, kuriuose mokslo ir studijų institucijoje įdarbinti darbuotojai, kurie vykdys projektą, turi patirties vykdant tiesioginę MTEP rezultatų komercinimo ir (ar) žinių ir technologijų perdavimo veiklą. Vertinama šiais aspektais: a) ne mažiau kaip 5 įdarbinti darbuotojai, kurie yra vykdę tiesioginę MTEP rezultatų komercinimo ir (ar) žinių ir technologijų perdavimo veiklą mokslo ir studijų institucijoje ne trumpiau kaip 2 metus bei turi ne žemesnį kaip daktaro laipsnį – 5 balai; a) ne mažiau kaip 3 įdarbinti darbuotojai, kurie yra vykdę tiesioginę MTEP rezultatų komercinimo ir (ar) žinių ir technologijų perdavimo veiklą mokslo ir studijų institucijoje ne trumpiau kaip 2 metus bei turi ne žemesnį kaip daktaro laipsnį – 3 balai; a) ne mažiau kaip 1 įdarbintas darbuotojas, kuris yra vykdęs tiesioginę MTEP rezultatų komercinimo ir (ar) žinių ir technologijų perdavimo veiklą mokslo ir studijų institucijoje ne trumpiau kaip 2 metus bei turi ne žemesnį kaip daktaro laipsnį – 1 balas. |
|
Iš viso: |
|
Siūlymas įtraukti projektą į finansuotinų projektų sąrašą |
|
Siūlymas neįtraukti projekto į finansuotinų projektų sąrašą |
|
Komentarai:............................................................................................................................................
Darbo grupė:
(pareigos) (parašas) (vardas, pavardė)