konturas

ŠAKIŲ RAJONO SAVIVALDYBĖS TARYBA

 

SPRENDIMAS

DĖL ŠAKIŲ RAJONO SAVIVALDYBĖS TARYBOS 2017 M. BIRŽELIO 20 D. SPRENDIMO NR. T-191 „DĖL ŠAKIŲ RAJONO SAVIVALDYBĖS TARYBOS VEIKLOS REGLAMENTO PATVIRTINIMO“ PAKEITIMO

 

2019 m. vasario 15 d. Nr. T-64

Šakiai

 

 

Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 11 straipsnio 6 dalimi, 12 straipsnio 1 dalimi, 14 straipsnio 5 dalimi, 16 straipsnio 2 dalies 8, 18, 19, 24, 28, 29, 31 punktais, 16 straipsnio 2 dalies 37 punktu, 3 dalies 9 punktu, 18 straipsnio 1 dalimi, 20 straipsnio 2 dalies 10 punktu, 24 straipsnio 2 punktu, Šakių rajono savivaldybės taryba nusprendžia:

1. Pakeisti Šakių rajono savivaldybės tarybos veiklos reglamento, patvirtinto Šakių rajono savivaldybės tarybos 2017 m. birželio 20 d. sprendimu Nr. T-191 „Dėl Šakių rajono savivaldybės tarybos veiklos reglamento patvirtinimo“ (su vėlesniu rajono savivaldybės tarybos 2018 m. balandžio 25 d. sprendimu Nr. T-168, 2018 m. spalio 25 d. sprendimu Nr. T-362):

1.1. 8 punktą ir jį išdėstyti taip:

8. Per du mėnesius nuo pirmojo išrinktos naujos savivaldybės tarybos posėdžio sušaukimo dienos arba nuo tiesiogiai išrinkto mero priesaikos priėmimo dienos turi būti paskirti mero pavaduotojas (pavaduotojai) ir savivaldybės administracijos direktorius, sudaryti savivaldybės tarybos komitetai ir paskirti šių komitetų pirmininkai, sudarytos šiame įstatyme nustatytos komisijos ir paskirti šių komisijų pirmininkai, sudaryta savivaldybės tarybos kolegija, jeigu nusprendžiama ją sudaryti. Jeigu mero pavaduotojo ir (ar) Kontrolės komiteto pirmininko, ir (ar) Vietos savivaldos įstatyme nustatytų komisijų pirmininkų įgaliojimai nutrūksta ir (ar) savivaldybės administracijos direktorius atleidžiamas iš pareigų prieš terminą, per du mėnesius nuo jų įgaliojimų nutrūkimo ar atleidimo iš pareigų dienos savivaldybės taryba turi paskirti mero pavaduotoją ir (ar) savivaldybės administracijos direktorių, ir (ar) Kontrolės komiteto pirmininką, ir (ar) Vietos savivaldos įstatyme nustatytų komisijų pirmininkus.“

1.2. 10 punktą ir jį išdėstyti taip:

10. Savivaldybės taryba savo įgaliojimus įgyvendina kolegialiai savivaldybės tarybos posėdžiuose“.

1.3. 26 punktą ir jį išdėstyti taip:

26. Jeigu tarybos narys negali atvykti į savivaldybės tarybos posėdį, iki posėdžio apie tai jis raštu, el. paštu arba telefonu (per 2 darbo dienas pateikia raštišką pranešimą) praneša Sekretoriato darbuotojui, atsakingam už darbą su taryba, nurodydamas priežastį. Tarybos narys apie savo nedalyvavimą nepranešęs raštu, laikomas nedalyvavusiu posėdyje be svarbios priežasties ir išmoka (Reglamento 200 p.) tą mėnesį jam neišmokama. Svarbiomis priežastimis laikomos: liga, tarnybinė komandiruotė, stichinė ar artimųjų žmonių nelaimės. Kitų tarybos nario nedalyvavimo posėdyje priežasčių svarbumą įvertina Etikos komisija savivaldybės mero teikimu.“

1.4. 64 punktą ir jį išdėstyti taip:

64. Savivaldybės tarybos posėdžiams klausimus rengia savivaldybės tarybos komitetai (toliau – komitetai) ir komisijos savo posėdžiuose, savivaldybės tarybos narių frakcijos ir grupės pasitarimuose, tarybos nariai, savivaldybės kontrolės ir audito tarnyba, savivaldybės meras, savivaldybės administracijos direktorius, administracijos darbuotojai, Sekretoriato darbuotojai ir kiti, įstatymo nustatyta tvarka numatyti asmenys (toliau – projektų rengėjai). Savivaldybės taryba svarstomais klausimais priima sprendimus ir kontroliuoja jų įgyvendinimą.“

1.5. 641 punktą ir jį išdėstyti taip:

641. Siekiant užtikrinti asmens duomenų apsaugą sprendimų projektai, pagal kuriuos būtų galima atpažinti asmenį, savivaldybės interneto svetainėje neskelbiami. Už tinkamą duomenų apsaugos užtikrinimą atsako sprendimo projekto rengėjai ant sprendimo projekto nurodydami „Projektas neskelbiamas“. Tarybos narys gavęs sprendimo projektą su žyma „Projektas neskelbiamas“ turi užtikrinti asmens duomenų konfidencialumą ir tokio projekto neviešinti“.

1.6. 74.7. papunktį ir jį išdėstyti taip:

74.7. sprendimų dėl savivaldybės kontrolieriaus priėmimo į pareigas ir atleidimo iš jų priėmimas, savivaldybės Kontrolės ir audito tarnybos steigimas, didžiausio valstybės tarnautojų pareigybių ir darbuotojų, dirbančių pagal darbo sutartis, skaičiaus šioje tarnyboje nustatymas, savivaldybės Kontrolės ir audito tarnybos metinės veiklos ataskaitos svarstymas ir sprendimo dėl jos priėmimas, įstatymų numatyto savivaldybės kontrolieriaus darbo užmokesčio nustatymas, savivaldybės Kontrolės ir audito tarnybos nuostatų tvirtinimas;“

1.7. 74.16. papunktį ir jį išdėstyti taip:

74.16. sprendimų teikti mokesčių, rinkliavų ir kitas įstatymų nustatytas lengvatas savivaldybės biudžeto sąskaita, sprendimų dėl sumokėtų mokesčių, rinkliavų (ar jų dalies) kompensavimo tvarkos nustatymo ir šių kompensacijų teikimo savivaldybės biudžeto sąskaita priėmimas, subsidijų ir kompensacijų skyrimo naujas darbo vietas steigiančioms visų teisinių formų įmonėms tvarkos nustatymas atitinkamai keičiant savivaldybės biudžetą tais atvejais, kai lėšų tam nebuvo numatyta;“

1.8. 74.17. papunkčio pirmą sakinį ir jį išdėstyti taip:

74.17. savivaldybės mero, savivaldybės administracijos direktoriaus, savivaldybės Kontrolės ir audito tarnybos, biudžetinių ir viešųjų įstaigų (kurių savininkė yra savivaldybė), savivaldybės valdomų įmonių ir organizacijų metinių veiklos ataskaitų ir atsakymų į savivaldybės tarybos narių paklausimus išklausymas reglamento nustatyta tvarka, sprendimų dėl šių ataskaitų ir atsakymų priėmimas.“

1.9. 74.22. papunktį ir jį išdėstyti taip:

74.22. sprendimų dėl tam tikros veiklos nepriklausomo audito atlikimo savivaldybės įstaigose ar savivaldybės valdomose įmonėse priėmimas;“

1.10. 74.26. papunktį ir jį išdėstyti taip:

74.26. sprendimų dėl paskolų ėmimo ir garantijų teikimo už ilgalaikes paskolas priėmimas; šios paskolos naudojamos tik investicijų projektams, tarp jų pagal Vyriausybės patvirtintas programas savivaldybių įgyvendinamiems energijos vartojimo efektyvumo didinimo projektams, finansuoti pagal Vyriausybės nustatytą tvarką, laikantis įstatymų nustatytų skolinimosi limitų ir gavus savivaldybės Kontrolės ir audito tarnybos išvadą;“

1.11. 74.27. papunktį ir jį išdėstyti taip:

74.27. įstatymų nustatyta tvarka gavus savivaldybės Kontrolės ir audito tarnybos išvadą, sprendimų dėl viešojo ir privataus sektorių partnerystės projektų įgyvendinimo tikslingumo priėmimas; gavus savivaldybės Kontrolės ir audito tarnybos išvadą, pritarimas galutinėms viešojo ir privataus sektorių partnerystės sutarties sąlygoms, jeigu jos skiriasi nuo sprendime dėl viešojo ir privataus sektorių partnerystės projektų įgyvendinimo tikslingumo nurodytų partnerystės projekto sąlygų;“

1.12. 74.29. papunktį ir jį išdėstyti taip:

74.29. sprendimų dėl savivaldybės būsto ir socialinio būsto fondo sudarymo (statybos, pirkimo ir t. t.) tvarkos, būsto suteikimo tvarkos ir nuomos mokesčio dydžio priėmimas, kitų sprendimų, numatytų Paramos būstui įsigyti ar išsinuomoti įstatyme, priėmimas;“

1.13. 74.35. papunktį ir jį išdėstyti taip:

74.35. kainų ir tarifų už savivaldybės valdomų įmonių, biudžetinių ir viešųjų įstaigų (kurių savininkė yra savivaldybė) teikiamas atlygintinas paslaugas ir keleivių vežimą vietiniais maršrutais nustatymas, centralizuotai tiekiamos šilumos, šalto ir karšto vandens kainų nustatymas (tvirtinimas) įstatymų nustatyta tvarka, vietinių rinkliavų ir mokesčių tarifų nustatymas įstatymų nustatyta tvarka;“

1.14. 99 punktą ir jį išdėstyti taip:

99. Komitetų posėdžiai yra teisėti, jeigu juose dalyvauja daugiau kaip pusė visų komiteto narių.“

1.15. 101 punktą ir jį išdėstyti taip:

101. Savivaldybės administracija, jos padaliniai, biudžetinės ir viešosios įstaigos ir savivaldybės valdomos įmonės su jų veikla susijusius komitetų sprendimus turi apsvarstyti ir apie svarstymo rezultatus pranešti komitetams.“

1.16. 178.10. papunktį ir jį išdėstyti taip:

178.10. reglamente nustatyta tvarka gali siūlyti savivaldybės tarybai pavesti savivaldybės kontrolės ir audito tarnybai atlikti veiklos plane nenumatytą savivaldybės administracijos, savivaldybės administravimo subjektų ar savivaldybės valdomų įmonių finansinį ir veiklos auditą, priima savivaldybės Kontrolės ir audito tarnybos pateiktas audito ataskaitas ir išvadas dėl atlikto finansinio ir veiklos audito rezultatų, prireikus organizuoja šių ataskaitų ir išvadų svarstymą savivaldybės tarybos komitetų ir savivaldybės tarybos posėdžiuose;“

1.17. 194.2. papunktį ir jį išdėstyti taip:

194.2. reglamento nustatyta tvarka siūlyti savivaldybės tarybai svarstyti klausimus, rengti savivaldybės tarybos sprendimų projektus, iš savivaldybės administracijos ar kitų savivaldybės įstaigų, savivaldybės valdomų įmonių gauti visą tarybos nario veiklai reikalingą su savivaldybės taryboje nagrinėjamais ar rengiamais nagrinėti klausimais susijusią informaciją, dalyvauti diskusijose svarstomais klausimais, raštu ir žodžiu pateikti pastabas dėl savivaldybės tarybos sprendimų projektų, dėl savivaldybės tarybos darbo tvarkos ir kt., savivaldybės tarybos posėdžio metu klausti pranešėjus, kalbėti dėl vedimo tvarkos, kreiptis su paklausimais į savivaldybės institucijų, savivaldybės administracijos, kitų savivaldybės įstaigų, įmonių ir organizacijų, taip pat valstybės institucijų, kurios veikia savivaldybės teritorijoje, vadovus ir valstybės tarnautojus;“

1.18. pakeisti 242 punktą ir jį išdėstyti taip:

242. Savivaldybės taryba ne rečiau kaip vieną kartą per metus pateikia savivaldybės bendruomenei viešą savo veiklos ataskaitą. Ataskaitą savivaldybės tarybos vardu pateikia savivaldybės meras. Ataskaitą, kuri svarstoma kiekvienų metų pirmame ketvirtyje taryba patvirtina sprendimu.“

2. Pripažinti netekusiu galios Šakių rajono savivaldybės tarybos veiklos reglamento 75.7. papunktį.

Šis sprendimas per vieną mėnesį nuo sprendimo paskelbimo dienos gali būti skundžiamas Lietuvos administracinių ginčų komisijos Kauno apygardos skyriui adresu: Laisvės al. 36, Kaunas, arba Regionų apygardos administracinio teismo Kauno rūmams adresu: A. Mickevičiaus g. 8A, Kaunas.

 

 

 

Savivaldybės meras                                                                                                    Edgaras Pilypaitis