ZARASŲ RAJONO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS
DIREKTORIUS
ĮSAKYMAS
DĖL INTEGRALIOS PAGALBOS PROJEKTO PARTNERIŲ ATRANKOS ZARASŲ RAJONO SAVIVALDYBĖJE
2022 m. lapkričio 7 d. Nr. I(6.6 E)-625
Zarasai
Vadovaudamasis Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 29 straipsnio 8 dalies 2 punktu, Integralios pagalbos plėtros 2022–2029 metų veiksmų plano, patvirtinto Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2022 m. rugpjūčio 24 d. įsakymu Nr. A1–552 „Dėl Integralios pagalbos plėtros 2022–2029 metų veiksmų plano patvirtinimo“, 12 punktu, atsižvelgdamas į Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerijos 2022 m. rugsėjo 2 d. raštą Nr. (19.1E‑33) SD–3326 „Dėl integralios pagalbos teikimo“:
1. T v i r t i n u Integralios pagalbos projekto partnerių atrankos Zarasų rajono savivaldybėje tvarkos aprašą (pridedama).
2. S u d a r a u Integralios pagalbos projekto partnerių atrankos komisiją:
Komisijos pirmininkas – Gediminas Gaidamavičius, Zarasų rajono savivaldybės administracijos direktoriaus pavaduotojas.
Komisijos pirmininko pavaduotoja – Alina Sklinsmontienė, Zarasų rajono savivaldybės administracijos Socialinės paramos skyriaus vedėja.
Nariai:
Alina Paliūnienė, Zarasų rajono savivaldybės administracijos Socialinės paramos skyriaus socialinės rūpybos specialistė;
Deimantė Rybakovaitė, Zarasų rajono savivaldybės administracijos Teisės ir civilinės metrikacijos skyriaus vyriausioji specialistė;
Ramunė Šileikienė, Zarasų rajono savivaldybės administracijos Investicijų ir plėtros skyriaus vedėja.
3. S k i r i u Valeriją Ragėnienę, Zarasų rajono savivaldybės administracijos Socialinės paramos skyriaus vyriausiąją specialistę, Integralios pagalbos projekto partnerių atrankos komisijos sekretore.
PATVIRTINTA
Zarasų rajono savivaldybės administracijos direktoriaus 2022 m. lapkričio 7 d. įsakymu Nr. I(6.6 E)-625
INTEGRALIOS PAGALBOS PROJEKTO PARTNERIŲ ATRANKOS ZARASŲ RAJONO SAVIVALDYBĖJE TVARKOS APRAŠAS
I SKYRIUS
BENDROSIOS NUOSTATOS
1. Integralios pagalbos projekto partnerių atrankos Zarasų rajono savivaldybėje tvarkos aprašas (toliau – Tvarkos aprašas) reglamentuoja reikalavimus Integralios pagalbos projekto (toliau – projektas) partneriams, paraiškos turiniui, nustato projekto paraiškų teikimo ir vertinimo tvarką.
2. Projekto partnerių atranka (toliau – atranka) organizuojama siekiant įgyvendinti Integralios pagalbos plėtros 2022–2029 metų veiksmų plano, patvirtinto Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2022 m. rugpjūčio 24 d. įsakymu Nr. A1-552 „Dėl Integralios pagalbos plėtros 2022–2029 metų veiksmų plano patvirtinimo“ (toliau – veiksmų planas), nuostatas.
3. Atrankos tikslas – atrinkti projekto partnerį (-ius), kuris (-e) užtikrintų kokybišką integralios pagalbos paslaugų Zarasų rajono savivaldybės (toliau – Savivaldybė) gyventojams teikimą projekto įgyvendinimo laikotarpiu.
4. Tvarkos apraše vartojamos sąvokos:
4.1. Projekto partneris (toliau – partneris) – integralios pagalbos paslaugų Zarasų rajono savivaldybės gyventojams teikėjas, išreiškęs norą tapti partneriu, laiku pateikęs visus reikalingus atrankai dokumentus, atitinkantis veiksmų plane numatytus projekto partneriams keliamus reikalavimus ir organizuojantis socialines paslaugas, vadovaujantis integralios pagalbos (dienos socialinės globos ir slaugos) paslaugų teikimą reglamentuojančiais teisės aktais;
II SKYRIUS
PROJEKTO TIKSLAS IR UŽDAVINIAI
8. Projekto tikslas – integralios pagalbos vaikams su negalia, suaugusiems asmenims su negalia, senyvo amžiaus asmenims teikimas ir plėtra.
9. Projekto uždaviniai:
9.2. užtikrinti integralios pagalbos ikimokyklinio amžiaus vaikams su negalia (iki 7 m.) teikimą valstybės ir savivaldybių įstaigose, kuriose įgyvendinamos ikimokyklinio ugdymo programos;
III SKYRIUS
REIKALAVIMAI TEIKIAMOMS PASLAUGOMS
10. Įgyvendinant projektą, turi būti vykdomos šios veiklos:
10.1. integralios pagalbos teikimas vaikams su negalia, suaugusiems asmenims su negalia, senyvo amžiaus asmenims jų namuose;
10.2. integralios pagalbos teikimas valstybės ir savivaldybių įstaigose, kuriose įgyvendinamos ikimokyklinio ugdymo programos ikimokyklinio amžiaus vaikams su negalia (iki 7 m.);
10.3. vaikus su negalia, suaugusius asmenis su negalia, senyvo amžiaus asmenis namuose prižiūrinčių asmenų parengimas juos prižiūrėti (pagalba prižiūrint patiems) (iki 5 val. konsultacijų projekto įgyvendinimo laikotarpiu vienam iš prižiūrinčių asmenų);
10.4. psichologinės pagalbos teikimas integralios pagalbos gavėjams, juos prižiūrintiems asmenims, integralią pagalbą teikiantiems darbuotojams (iki 5 val. konsultacijų projekto įgyvendinimo laikotarpiu vienam asmeniui ar šeimai);
10.5. integralią pagalbą teikiančių mobiliųjų komandų narių kompetencijų, profesinės kvalifikacijos tobulinimas;
10.6. integralią pagalbą teikiančių mobiliųjų komandų aprūpinimas slaugos priemonėmis, įranga, įrenginiais (darbo priemonėmis, reikalingomis integraliai pagalbai teikti) ir transporto priemonėmis (transporto priemonės nuoma, transporto išlaidų kompensavimas);
11. Integralią pagalbą teikia mobiliosios komandos, laikydamosi Socialinių paslaugų įstatymo 4 straipsnyje nustatytų principų.
12. Organizuojant integralios pagalbos teikimą, tos pačios mobiliosios komandos nariai bus įdarbinti toje pačioje integralią pagalbą teikiančioje įstaigoje (išskyrus reabilitacijos specialistus, psichologus, kurių paslaugos prireikus gali būti perkamos iš kitų asmenų).
13. Integralios pagalbos vaikui su negalia, suaugusiam asmeniui su negalia, senyvo amžiaus asmeniui teikimo trukmė – iki 10 valandų per parą, iki 7 dienų per savaitę.
14. Siekiant patenkinti asmenų poreikį gauti integralią pagalbą ne tik darbo dienomis, mobiliosios komandos narių darbo laikas gali būti apskaitomas pagal suminę darbo laiko apskaitą.
15. Bendrosios praktikos slaugos paslaugos, teikiant integralią pagalbą, teikiamos vadovaujantis Bendrosios praktikos slaugos paslaugų teikimo integralią pagalbą gaunantiems asmenims tvarkos aprašu, patvirtintu Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministro 2022 m. balandžio 5 d. įsakymu Nr. V-691 „Dėl Bendrosios praktikos slaugos paslaugų teikimo integralią pagalbą gaunantiems asmenims tvarkos aprašo patvirtinimo“.
16. Slaugos paslaugos neapima paliatyviosios slaugos, kuri teikiama vadovaujantis Stacionarinių paliatyviosios pagalbos paslaugų suaugusiesiems ir vaikams teikimo ir apmokėjimo Privalomojo sveikatos draudimo fondo biudžeto lėšomis reikalavimų aprašu, patvirtintu Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministro 2007 m. sausio 11 d. įsakymu Nr. V-14 „Dėl Stacionarinių paliatyviosios pagalbos paslaugų suaugusiesiems ir vaikams teikimo ir apmokėjimo Privalomojo sveikatos draudimo fondo biudžeto lėšomis reikalavimų aprašo ir Ambulatorinių paliatyviosios pagalbos paslaugų suaugusiems ir vaikams teikimo ir apmokėjimo Privalomojo sveikatos draudimo fondo biudžeto lėšomis reikalavimų aprašo patvirtinimo“, taip pat slaugos, kurią teikia pirminės asmens sveikatos priežiūros įstaigų slaugytojai, slaugos paslaugas teikiantys vadovaudamiesi Ambulatorinių slaugos paslaugų namuose teikimo tvarkos aprašu.
IV SKYRIUS
REIKALAVIMAI PARTNERIUI
19. Partneriai turi atitikti šiuos reikalavimus:
19.1. turėti ne mažesnę nei 2 metų dienos socialinės globos ir slaugos paslaugų teikimo savivaldybės, kurioje planuoja teikti integralią pagalbą, teritorijoje patirtį;
19.2. turėti socialinės globos vaikams su negalia, suaugusiems asmenims su negalia, senyvo amžiaus asmenims namuose teikimo licenciją, išduotą Socialinių paslaugų priežiūros departamento prie Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos;
19.3. turėti asmens sveikatos priežiūros licenciją, suteikiančią teisę verstis asmens sveikatos priežiūros veikla ir teikti slaugos-bendrosios praktikos slaugos bei kitas ambulatorinės asmens sveikatos priežiūros (kineziterapijos, masažo) paslaugas, išduotą Valstybinės akreditavimo sveikatos priežiūros veiklai tarnybos prie Sveikatos apsaugos ministerijos;
19.4. organizacijos steigimo dokumentuose (įstatuose, steigimo sandoryje arba veiklos nuostatuose) nurodyti pagrindiniai organizacijos veiklos tikslai ir uždaviniai turi būti susiję su socialinių paslaugų teikimu;
19.5. organizacija turi turėti projekto finansininką, kuris turi buhalterio ar apskaitininko kvalifikaciją, arba buhalterinę apskaitą turi vesti buhalterines paslaugas teikianti įmonė;
19.6. organizacija turi turėti pakankamus žmogiškuosius ir materialiuosius išteklius, reikalingus Tvarkos aprašo 10 punkte nurodytoms paslaugoms teikti / veikloms organizuoti;
19.7. organizacijos darbuotojai, dalyvausiantys veiklose, išvardytose Tvarkos aprašo 10 punkte, turi atitikti dienos socialinės globos ir slaugos ar kineziterapijos ir masažo paslaugas teikiantiems darbuotojams keliamus kvalifikacinius reikalavimus;
19.8. organizacijos slaugytojas turi turėti galiojančią slaugos praktikos licenciją verstis slaugos praktika pagal bendrosios praktikos slaugytojo profesinę kvalifikaciją;
19.9. organizacijos slaugytojo padėjėjas (-ai) turi turėti Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka jam (-jiems) suteiktą slaugytojo padėjėjo spaudo numerį;
19.10. neturi su mokesčių ir socialinio draudimo įmokų mokėjimu susijusių skolų pagal Lietuvos Respublikos teisės aktus arba pagal kitos valstybės teisės aktus, kiekvienu atveju skola neviršija 50 eurų (ši nuostata netaikoma įstaigoms, kurių veikla finansuojama iš Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto ir (arba) savivaldybių biudžetų, ir (arba) valstybės pinigų fondų, ir pareiškėjams, kuriems Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka yra atidėti mokesčių arba socialinio draudimo įmokų mokėjimo terminai);
19.11. nėra taikomas apribojimas gauti finansavimą dėl to, kad per sprendime dėl lėšų grąžinimo nustatytą terminą lėšos nebuvo grąžintos arba grąžinta tik dalis lėšų (šis apribojimas netaikomas įstaigoms, kurių veikla finansuojama iš Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto ir (arba) savivaldybių biudžetų, ir (arba) valstybės pinigų fondų).
V SKYRIUS
REIKALAVIMAI PROJEKTO PARAIŠKOS TURINIUI
20. Atrankai galimi partneriai turi pateikti nustatytos formos integralios pagalbos projekto partnerių atrankos Zarasų rajono savivaldybėje paraišką (Tvarkos aprašo 1 priedas).
21. Paraiškoje turi būti pateikta:
23. Kartu su projekto paraiška privaloma pateikti šiuos dokumentus:
23.3. socialinės globos vaikams su negalia, suaugusiems asmenims su negalia, senyvo amžiaus asmenims namuose teikimo licenciją;
23.4. asmens sveikatos priežiūros licenciją, suteikiančią teisę verstis asmens sveikatos priežiūros veikla ir teikti slaugos-bendrosios praktikos slaugos bei kitas ambulatorinės asmens sveikatos priežiūros (kineziterapijos, masažo) paslaugas;
VI SKYRIUS
KVIETIMO SKELBIMAS IR PARAIŠKŲ TEIKIMO TVARKA
25. Kvietimas teikti paraiškas skelbiamas Savivaldybės interneto svetainėje www.zarasai.lt. Kvietime nurodoma:
25.4. kontaktinis asmuo (nurodyti jo pareigas, vardą ir pavardę), teikiantis konsultacijas pareiškėjams su atranka susijusiais klausimais, telefono numeris, elektroninio pašto adresas ir laikas pasiteirauti;
26. Pareiškėjas konkurso skelbime nurodyta tvarka pateikia užpildytą ir pasirašytą paraišką ir kitus dokumentus vienu iš šių būdų:
27. Savivaldybės administracijos darbuotojas paraišką ir kartu su ja pateiktus dokumentus užregistruoja jų pateikimo dieną, bet ne vėliau kaip kitą darbo dieną.
28. Paraiškos priimamos per 12 kalendorinių dienų nuo kvietimo paskelbimo datos. Konkreti paraiškų priėmimo data yra nurodoma kvietime. Paraiškos, gautos vėliau, – nevertinamos.
29. Vienas pareiškėjas atrankai gali pateikti tik vieną projekto paraišką. Jeigu pateikiamos kelios paraiškos, vertinama pirmiau pateikta.
VII SKYRIUS
KOMISIJOS SUDARYMAS IR DARBO ORGANIZAVIMAS
31. Atrankos konkursui pateiktas paraiškas vertina ir siūlymus dėl Partnerių sąrašo sudarymo teikia komisija, kurios sudėtį tvirtina Savivaldybės administracijos direktorius (toliau – Komisija).
32. Komisijos darbą organizuoja ir jai vadovauja Komisijos pirmininkas, jo nesant – Komisijos pirmininko pavaduotojas ar kitas Komisijos pirmininko įgaliotas Komisijos narys. Komisiją techniškai aptarnauja Komisijos sekretorius, paskirtas Savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymu, kuris pradėdamas darbą pasirašo konfidencialumo pasižadėjimą dėl atrankos konkurso informacijos konfidencialumo užtikrinimo (Tvarkos aprašo 3 priedas), šios informacijos viešo neskelbimo ir neplatinimo (Tvarkos aprašo 4 priedas). Komisijos sekretorius nėra komisijos narys.
33. Komisija savo veikloje vadovaujasi Lietuvos Respublikos įstatymais, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimais ir kitais teisės aktais bei šiuo Tvarkos aprašu.
34. Komisijos darbo forma yra posėdžiai. Komisijos posėdžius šaukia Komisijos sekretorius, suderinęs su Komisijos pirmininku. Komisijos posėdžiai ir priimami sprendimai yra teisėti, kai juose dalyvauja daugiau kaip pusė visų Komisijos narių, o jeigu Komisija sudaryta iš 3 asmenų – kai posėdyje dalyvauja visi Komisijos nariai.
35. Pirmasis Komisijos posėdis šaukiamas ne vėliau kaip per 3 darbo dienas nuo paskutinės nustatytos paraiškų pateikimo atrankos konkursui dienos. Galutinis posėdis šaukiamas ne vėliau kaip per 3 darbo dienas nuo paraiškų vertinimo termino pasibaigimo dienos. Prireikus gali būti šaukiama ir daugiau posėdžių.
36. Prieš pradėdami darbą, Komisijos nariai privalo pasirašyti konfidencialumo pasižadėjimą (Tvarkos aprašo 3 priedas) ir nešališkumo deklaraciją (Tvarkos aprašo 4 priedas).
37. Jeigu yra aplinkybių, galinčių turėti įtakos priimant sprendimą, su tomis aplinkybėmis susijęs (-ę) Komisijos narys (-iai), prieš pradėdamas (-i) nagrinėti paraiškas, turi nusišalinti, prieš tai pranešęs (-ę) Komisijos pirmininkui. Jeigu Komisijos narys (-iai) nenusišalina, o vėliau dėl to kyla interesų konfliktas, jo (jų) vertinimo rezultatai laikomi negaliojančiais.
38. Komisijos sprendimai priimami balsuojant posėdyje dalyvaujančių Komisijos narių balsų dauguma. Kai Komisijos narių balsai pasiskirsto po lygiai, lemiamą balsą turi Komisijos pirmininko, o jam nesant – Komisijos pirmininko pavaduotojo ar kito įgalioto Komisijos nario balsas.
39. Projekto partnerių atrankos rezultatai įforminami Komisijos posėdžio protokolu, kurį pasirašo posėdžio pirmininkas ir sekretorius. Protokole turi būti nurodyta, kad projekto partneriai atrinkti Tvarkos aprašo nustatyta tvarka ir atitinka veiksmų plano 13.1–13.3 papunkčiuose nurodytus reikalavimus. Komisijos posėdžius protokoluoja Komisijos sekretorius. Protokolai parengiami ne vėliau kaip per 5 darbo dienas po posėdžio. Komisijos narys turi teisę pareikšti savo atskirąją nuomonę, kuri pridedama prie protokolo. Protokolo kopija raštu arba elektroninių ryšių priemonėmis pateikiama Europos socialinio fondo agentūrai (ESFA).
VIII SKYRIUS
PARAIŠKŲ VERTINIMAS IR PARTNERIŲ ATRANKA
40. Paraiškų vertinimas turi būti atliktas per 5 darbo dienas nuo paraiškų pateikimo termino pabaigos.
42. Paraiškos administracinės atitikties vertinimą atlieka Komisijos sekretorius. Vertinant paraiškos administracinę atitiktį vertinama, ar paraiška pateikta:
42.8. kartu su pagal Tvarkos aprašą privalomais pateikti dokumentais ar tinkamai patvirtintomis dokumentų kopijomis (paraiškos priedais);
43. Jeigu vertinant paraišką nustatoma, kad ji atitinka ne visus paraiškos administracinės atitikties vertinimo kriterijus, Komisija raštu paprašo pateikti trūkstamą informaciją ir (ar) dokumentus ir (ar) patikslinti paraišką ir nustato patikslinimų pateikimo terminą. Šis terminas negali būti ilgesnis kaip 3 darbo dienos.
44. Nepateikus prašomos informacijos, Komisija priima sprendimą atmesti paraišką dėl administracinės atitikties vertinimo kriterijų neatitikimo, neatliekant paraiškos kokybės vertinimo. Apie tai per 5 darbo dienas nuo sprendimo priėmimo Komisija informuoja Partnerį raštu, nurodydama paraiškos atmetimo priežastis.
45. Paraiškos, kurių administracinė atitiktis įvertinta teigiamai, t. y. paraiška atitinka visus administracinės atitikties vertinimo kriterijus, perduodamos Komisijai jų kokybei įvertinti.
46. Paraiškos kokybės vertinimas atliekamas užpildant Paraiškos kokybės vertinimo lentelę (Tvarkos aprašo 2 priedas). Kiekvienos paraiškos kokybę vertina visi Komisijos nariai. Atliekant paraiškos kokybės vertinimą, yra įvertinami Partnerio:
47. Jeigu vertinant paraišką nustatoma, kad ji atitinka ne visus paraiškos kokybės vertinimo kriterijus, Komisija raštu paprašo pateikti trūkstamą informaciją ir (ar) dokumentus ir (ar) patikslinti paraišką ir nustato patikslinimų pateikimo terminą. Šis terminas negali būti ilgesnis kaip 3 darbo dienos. Tikslinami tik tie paraiškos duomenys, kurių prašo Komisija. Jeigu Partneris nepateikia trūkstamos informacijos arba Partnerio pateikta informacija yra nepakankama, atliekant paraiškos kokybės vertinimą, mažinamas atitinkamo vertinimo kriterijaus balų skaičius.
48. Komisija, vertindama kokybę, taip pat turi teisę priimti sprendimą atmesti paraišką, jei:
48.1. Partneris paraiškoje arba kartu teikiamuose dokumentuose pateikė klaidinančią arba melagingą informaciją;
49. Atliekant paraiškų kokybės vertinimą, paraiškos vertinamos balais. Didžiausia galima skirti balų suma – 110 balų. Partneriai, kurių paraiškos surinko 50 ir mažiau balų, nesiūlomos įtraukti į partnerių sąrašą.
50. Skaičiuojant paraiškai suteiktą balą, yra skaičiuojamas visų Komisijos narių skirtų balų vidurkis.
51. Siūlyme įtraukti Partnerius į partnerių sąrašą paraiškos reitinguojamos nuo surinkto aukščiausio iki žemiausio balo.
IX SKYRIUS
PARTNERIŲ SĄRAŠO SUDARYMAS
53. Partnerių sąrašas sudaromas Savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymu, atsižvelgiant į Komisijos siūlymą.
55. Per 5 darbo dienas nuo sprendimo dėl Partnerių sąrašo sudarymo priėmimo apie jį yra informuojami Partneriai, o sąrašas paskelbiamas Savivaldybės internetinėje svetainėje www.zarasai.lt.
56. Neįtraukti į Partnerių sąrašą Partneriai per 5 darbo dienas informuojami raštu, nurodant tokio sprendimo priėmimo priežastis ir apskundimo tvarką.
X SKYRIUS
BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS
Integralios pagalbos projekto partnerių atrankos
Zarasų rajono savivaldybėje tvarkos aprašo
1 priedas
(Partnerių atrankos paraiškos forma)
____________________________________________________________________
(Paraiškos teikėjo pavadinimas)
Zarasų rajono savivaldybės administracijai
Sėlių a. 22
32110 Zarasai
INTEGRALIOS PAGALBOS PROJEKTO PARTNERIŲ ATRANKOS ZARASŲ RAJONO SAVIVALDYBĖJE PARAIŠKA
_________________
(data)
I. INFORMACIJA APIE ORGANIZACIJĄ |
||||||
Adresas |
|
|||||
Telefono numeris |
|
|||||
Elektroninio pašto adresas |
|
|||||
Banko rekvizitai (sąskaitos numeris, banko pavadinimas, kodas) |
|
|||||
Steigėjas |
|
|||||
Registravimo vieta ir laikas |
|
|||||
Juridinio asmens kodas |
|
|||||
Vadovas |
|
|||||
Kontaktinis asmuo |
|
|||||
Kontaktinio asmens telefono numeris, elektroninio pašto adresas |
|
|||||
II. INFORMACIJA APIE PLANUOJAMĄ PASLAUGŲ TEIKIMĄ AR VEIKLŲ ORGANIZAVIMĄ |
||||||
Paslaugos / veiklos pavadinimas |
Aprašoma planuojama teikti paslauga / organizuoti veiklą, pagal Integralios pagalbos projekto partnerių atrankos Zarasų rajono savivaldybėje tvarkos aprašo (toliau – Tvarkos aprašas) 10 punkte nurodytas veiklas, nurodant: - paslaugų teikimo apimtį ir trukmę; - specialistų kvalifikaciją, pareigybių ir darbuotojų skaičių, numatomą darbo krūvį; - asmenų, dalyvausiančių veiklose, skaičių. |
|||||
10.1. integralios pagalbos teikimas vaikams su negalia, suaugusiems asmenims su negalia, senyvo amžiaus asmenims jų namuose; |
|
|||||
10.2. integralios pagalbos teikimas valstybės ir savivaldybių įstaigose, kuriose įgyvendinamos ikimokyklinio ugdymo programos ikimokyklinio amžiaus vaikams su negalia (iki 7 m.); |
|
|||||
10.3. vaikus su negalia, suaugusius asmenis su negalia, senyvo amžiaus asmenis namuose prižiūrinčių asmenų parengimas juos prižiūrėti (pagalba prižiūrint patiems) (iki 5 val. konsultacijų projekto įgyvendinimo laikotarpiu vienam iš prižiūrinčių asmenų); |
|
|||||
10.4. psichologinės pagalbos teikimas integralios pagalbos gavėjams, juos prižiūrintiems asmenims, integralią pagalbą teikiantiems darbuotojams (iki 5 val. konsultacijų projekto įgyvendinimo laikotarpiu vienam asmeniui ar šeimai); |
|
|||||
10.5. integralią pagalbą teikiančių mobiliųjų komandų narių kompetencijų, profesinės kvalifikacijos tobulinimas; |
|
|||||
10.6. integralią pagalbą teikiančių mobiliųjų komandų aprūpinimas slaugos priemonėmis, įranga, įrenginiais (darbo priemonėmis, reikalingomis integraliai pagalbai teikti) ir transporto priemonėmis (transporto priemonės nuoma, transporto išlaidų kompensavimas); |
|
|||||
10.7. neformalios pagalbos skatinimo renginių (darbuotojams, teikiantiems integralią pagalbą, šeimos ir bendruomenės nariams) organizavimas. |
|
|||||
III. ATITIKTIS PROJEKTO PARTNERIAMS KELIAMIEMS REIKALAVIMAMS |
||||||
Aprašoma esama organizacijos situacija ir atitiktis projekto partneriams keliamiems reikalavimams: |
||||||
1. |
Turėti ne mažesnę nei 2 metų dienos socialinės globos ir slaugos paslaugų teikimo savivaldybės, kurioje planuoja teikti integralią pagalbą, teritorijoje patirtį. |
|
||||
2. |
Turėti socialinės globos vaikams su negalia, suaugusiems asmenims su negalia, senyvo amžiaus asmenims namuose teikimo licenciją, išduotą Socialinių paslaugų priežiūros departamento prie Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos. |
|
||||
3. |
Turėti įstaigos asmens sveikatos priežiūros licenciją, suteikiančią teisę verstis asmens sveikatos priežiūros veikla ir teikti slaugos-bendrosios praktikos slaugos bei kitas ambulatorinės asmens sveikatos priežiūros (kineziterapijos, masažo) paslaugas, išduotą Valstybinės akreditavimo sveikatos priežiūros veiklai tarnybos prie Sveikatos apsaugos ministerijos. |
|
||||
4. |
Steigimo dokumentuose (įstatuose, steigimo sandoryje arba veiklos nuostatuose) nurodyti pagrindiniai organizacijos veiklos tikslai ir uždaviniai turi būti susiję su socialinių paslaugų teikimu |
|
||||
5. |
Organizacija turi turėti projekto finansininką, kuris turi buhalterio ar apskaitininko kvalifikaciją, arba buhalterinę apskaitą turi vesti buhalterines paslaugas teikianti įmonė. |
|
||||
6. |
Organizacija turi turėti pakankamus žmogiškuosius ir materialiuosius išteklius, reikalingus Tvarkos aprašo 10 punkte nurodytoms paslaugoms teikti / veikloms organizuoti (nurodomi turimi darbuotojai, įranga, transporto priemonės ir kt.). |
|
||||
7. |
Darbuotojai, dalyvausiantys veiklose, išvardytose Tvarkos aprašo 10 punkte, turi atitikti dienos socialinės globos ir slaugos ar kineziterapijos ir masažo paslaugas teikiantiems darbuotojams keliamus kvalifikacinius reikalavimus. |
|
||||
8. |
Slaugytojas turi turėti galiojančią slaugos praktikos licenciją verstis slaugos praktika pagal bendrosios praktikos slaugytojo profesinę kvalifikaciją. |
|
||||
9. |
Slaugytojo padėjėjas (-ai) turi turėti Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka jam (-jiems) suteiktą slaugytojo padėjėjo spaudo numerį. |
|
||||
10. |
Organizacija neturi su mokesčių ir socialinio draudimo įmokų mokėjimu susijusių skolų pagal Lietuvos Respublikos teisės aktus arba pagal kitos valstybės teisės aktus, kiekvienu atveju skola neviršija 50 eurų (ši nuostata netaikoma įstaigoms, kurių veikla finansuojama iš Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto ir (arba) savivaldybių biudžetų, ir (arba) valstybės pinigų fondų, ir pareiškėjams, kuriems Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka yra atidėti mokesčių arba socialinio draudimo įmokų mokėjimo terminai). |
|
||||
11. |
Organizacijai nėra taikomas apribojimas gauti finansavimą dėl to, kad per sprendime dėl lėšų grąžinimo nustatytą terminą lėšos nebuvo grąžintos arba grąžinta tik dalis lėšų (šis apribojimas netaikomas įstaigoms, kurių veikla finansuojama iš Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto ir (arba) savivaldybių biudžetų, ir (arba) valstybės pinigų fondų). |
|
||||
IV. PRIDEDAMI DOKUMENTAI |
||||||
Eil. Nr. |
Dokumento pavadinimas |
Lapų skaičius |
||||
1. |
Organizacijos registracijos pažymėjimo kopija. |
|
||||
2. |
Organizacijos steigimo dokumentų (įstatų, nuostatų ir kt.) kopija. |
|
||||
3. |
Socialinės globos vaikams su negalia, suaugusiems asmenims su negalia, senyvo amžiaus asmenims namuose teikimo licencija. |
|
||||
4. |
Asmens sveikatos priežiūros licencija, suteikianti teisę verstis asmens sveikatos priežiūros veikla ir teikti slaugos-bendrosios praktikos slaugos bei kitas ambulatorinės asmens sveikatos priežiūros (kineziterapijos, masažo) paslaugas. |
|
||||
5. |
Jei organizacijai atstovauja ne jos vadovas, – dokumento, patvirtinančio asmens teisę veikti pareiškėjo vardu kopija. |
|
||||
6. |
Kiti dokumentai: .......................................................................................................................... .......................................................................................................................... .......................................................................................................................... .........................................................................................................................
|
|
||||
V. PARTNERIO DEKLARACIJA |
|
|||||
Pažymėti X |
|
|||||
PATVIRTINU, kad - visa pateikta informacija šioje paraiškoje ir jos prieduose yra teisinga; - šis projektas bus įgyvendinamas taip, kaip nurodyta šioje paraiškoje ir jos prieduose.
|
|
|||||
ĮSIPAREIGOJU informuoti Zarasų rajono savivaldybės administraciją apie bet kokius pasikeitimus vykdant projektą.
|
|
|||||
ESU INFORMUOTAS IR SUTINKU, kad: - Zarasų rajono savivaldybės (toliau – Savivaldybė) administracija Lietuvos Respublikos ir Europos Sąjungos teisės aktuose, reglamentuojančiuose asmens duomenų apsaugą, nustatyta tvarka gaus ir tvarkys duomenis ir informaciją apie mane ar mano atstovaujamą įmonę iš valstybės registrų (kadastrų), žinybinių registrų, valstybės informacinių sistemų, kitų informacinių sistemų. Asmens duomenų tvarkymo tikslai – įvertinti, ar pareiškėjas atitinka nustatytus reikalavimus; - dokumentai (įskaitant dokumentus, kuriuose yra asmens duomenų) saugomi ir tvarkomi Savivaldybės administracijoje Lietuvos Respublikos dokumentų ir archyvų įstatymo nustatyta tvarka Lietuvos vyriausiojo archyvaro nustatytais terminais. Duomenų subjektų teisės įgyvendinamos 2016 m. balandžio 27 d. Europos Parlamento ir Tarybos reglamento (ES) 2016/679 dėl fizinių asmenų apsaugos tvarkant asmens duomenis ir dėl laisvo tokių duomenų judėjimo ir kuriuo panaikinama Direktyva 95/46/EB (Bendrasis duomenų apsaugos reglamentas). |
|
|||||
_____________________ __________________ ____________
(pareigos) (parašas) (vardas ir pavardė)
Integralios pagalbos projekto partnerių atrankos
Zarasų rajono savivaldybėje tvarkos aprašo
2 priedas
(Paraiškos kokybės vertinimo lentelės forma)
PARAIŠKOS KOKYBĖS VERTINIMO LENTELĖ
Vertinamas Partneris________________________________________________________________
(paraišką pateikusios įstaigos, organizacijos pavadinimas , privataus juridinio ar fizinio asmens duomenys)
Eil. Nr. |
Vertinimo kriterijai |
Rekomen- duojami balai |
Skiriami balai |
Pastabos |
1. |
Turi ne mažesnę nei 2 metų dienos socialinės globos ir slaugos paslaugų teikimo savivaldybės, kurioje planuoja teikti integralią pagalbą, teritorijoje patirtį. |
0–10 |
|
|
2. |
Turi socialinės globos vaikams su negalia, suaugusiems asmenims su negalia, senyvo amžiaus asmenims namuose teikimo licenciją, išduotą Socialinių paslaugų priežiūros departamento prie Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos. |
0–10 |
|
|
3. |
Turi įstaigos asmens sveikatos priežiūros licenciją, suteikiančią teisę verstis asmens sveikatos priežiūros veikla ir teikti slaugos-bendrosios praktikos slaugos bei kitas ambulatorinės asmens sveikatos priežiūros (kineziterapijos, masažo) paslaugas, išduotą Valstybinės akreditavimo sveikatos priežiūros veiklai tarnybos prie Sveikatos apsaugos ministerijos. |
0–10
|
|
|
4. |
Steigimo dokumentuose (įstatuose, steigimo sandoryje arba veiklos nuostatuose) nurodyti pagrindiniai organizacijos veiklos tikslai ir uždaviniai, susiję su socialinių paslaugų teikimu: - nesusiję - iš dalies susiję - susiję. |
0 5 10 |
|
|
5. |
Organizacija turi finansininką, kuris turi buhalterio ar apskaitininko kvalifikaciją, arba buhalterinę apskaitą ves buhalterines paslaugas teikianti įmonė. |
0–10 |
|
|
6. |
Organizacija turi pakankamus žmogiškuosius ir materialiuosius išteklius, reikalingus Tvarkos aprašo 10 punkte nurodytoms paslaugoms teikti / veikloms organizuoti: - nepakankami - iš dalies pakankami - nepakankami. |
0 5 10 |
|
|
7. |
Darbuotojai, dalyvausiantys veiklose, išvardytose Tvarkos aprašo 10 punkte, atitinka dienos socialinės globos ir slaugos ar kineziterapijos ir masažo paslaugas teikiantiems darbuotojams keliamus kvalifikacinius reikalavimus: - neatitinka - iš dalies atitinka - atitinka. |
0 5 10 |
|
|
8. |
Slaugytojas turi galiojančią slaugos praktikos licenciją verstis slaugos praktika pagal bendrosios praktikos slaugytojo profesinę kvalifikaciją: - neturi licencijos - rengiasi įsigyti licenciją - turi licenciją. |
0 5 10 |
|
|
9. |
Slaugytojo padėjėjas (-ai) turi turėti Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka jam (-jiems) suteiktą slaugytojo padėjėjo spaudo numerį: - darbuotojams nesuteiktas spaudo numeris - daliai darbuotojų suteiktas spaudo numeris - visiems dirbantiesiems suteiktas spaudo numeris. |
0 5 10 |
|
|
10. |
Organizacija neturi su mokesčių ir socialinio draudimo įmokų mokėjimu susijusių skolų pagal Lietuvos Respublikos teisės aktus arba pagal kitos valstybės teisės aktus, kiekvienu atveju skola neviršija 50 eurų (ši nuostata netaikoma įstaigoms, kurių veikla finansuojama iš Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto ir (arba) savivaldybių biudžetų, ir (arba) valstybės pinigų fondų, ir pareiškėjams, kuriems Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka yra atidėti mokesčių arba socialinio draudimo įmokų mokėjimo terminai): - turi skolų - skolos bus grąžintos iki 2022-12-01 - neturi skolų. |
0 5 10 |
|
|
11. |
Organizacijai nėra taikomas apribojimas gauti finansavimą dėl to, kad per sprendime dėl lėšų grąžinimo nustatytą terminą lėšos nebuvo grąžintos arba grąžinta tik dalis lėšų (šis apribojimas netaikomas įstaigoms, kurių veikla finansuojama iš Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto ir (arba) savivaldybių biudžetų, ir (arba) valstybės pinigų fondų). |
0–10 |
|
|
Iš viso: |
110 |
|
|
_______________________________ ________________ _______________________
(vertintojo pareigų pavadinimas) (parašas) (vardas ir pavardė)
______________
(data)
Integralios pagalbos projekto partnerių atrankos
Zarasų rajono savivaldybėje tvarkos aprašo
3 priedas
(Konfidencialumo pasižadėjimo forma)
KONFIDENCIALUMO PASIŽADĖJIMAS UŽTIKRINTI KONKURSO INFORMACIJOS KONFIDENCIALUMĄ, VIEŠAI NESKELBTI IR NEPLATINTI ŠIOS INFORMACIJOS
_______________
(data)
Aš, ________________________________________________________, būdamas (-a)
(vardas ir pavardė)
Integralios pagalbos projekto partnerių atrankos Zarasų rajono savivaldybėje komisijos (toliau – Komisija) nariu (-e) ar Komisijos sekretoriumi,
PASIŽADU:
1. Saugoti ir tik teisės aktų nustatytais tikslais ir tvarka naudoti konfidencialią informaciją, kuri man taps žinoma, vertinant projekto partnerių paraiškas, stebint Komisijos posėdį, tvarkant kitus su projekto partnerių paraiškų vertinimu susijusius dokumentus.
2. Man patikėtus dokumentus ar duomenis saugoti tokiu būdu, kad tretieji asmenys neturėtų galimybės su jais susipažinti ar jais pasinaudoti, neatskleisti tretiesiems asmenims konfidencialios informacijos.
4. Savo ir (ar) man artimų asmenų privačių interesų naudai nesinaudoti ir neleisti naudotis informacija, kurią įgijau dalyvaudamas (-a) svarstant, rengiant ar priimant Komisijos sprendimą, kitokia tvarka ir mastu, nei nustato Lietuvos Respublikos teisės aktai.
____________________ ___________________ ___________________________
(nurodomos pareigos (parašas) (vardas ir pavardė )
Komisijoje)
Zarasų rajono savivaldybėje tvarkos aprašo
Integralios pagalbos projekto partnerių atrankos
4 priedas
(Nešališkumo forma)
NEŠALIŠKUMO DEKLARACIJA DĖL OBJEKTYVIŲ SPRENDIMŲ PRIĖMIMO BEI VIEŠŲJŲ IR PRIVAČIŲ INTERESŲ KONFLIKTO VENGIMO
______________________
(data)
Aš, _________________________________________________________, būdamas (-a)
(vardas ir pavardė)
Integralios pagalbos projekto partnerių atrankos Zarasų rajono savivaldybėje partnerių atrankos komisijos (toliau – Komisija) nariu:
1. Pasižadu savo pareigas atlikti objektyviai, dalykiškai, be išankstinio nusistatymo, vadovaudamasis (-i) įstatymų viršenybės, skaidrumo, nešališkumo, teisėtumo, sąžiningumo principais.
2) Pasižadu informuoti Komisijos pirmininką arba Zarasų rajono savivaldybės administracijos (toliau – konkursą organizuojanti įstaiga) direktorių (kai nusišalina Komisijos pirmininkas) apie esamą interesų konfliktą ir nusišalinti nuo dalyvavimo tolesnėje procedūroje, jei man dalyvaujant, rengiant, svarstant ar priimant Komisijos sprendimus:
2.1. šiose procedūrose dalyvauja asmenys, iš kurių aš ar man artimi asmenys gauna bet kurios rūšies pajamų ar kitokio pobūdžio naudos;
2.2. aš ar man artimi asmenys yra procedūrose dalyvaujančio juridinio asmens steigėjas, akcininkas ar dalininkas, darbuotojas ar valdymo organo narys;
3. Jei paaiškėtų, kad mano dalyvavimas rengiant, svarstant ar priimant Komisijos sprendimus gali sukelti interesų konfliktą, pasižadu nedelsdamas (-a) informuoti apie tai Komisijos pirmininką arba konkursą organizuojančios įstaigos direktorių (kai nusišalina Komisijos pirmininkas) ir nusišalinti nuo sprendimo priėmimo procedūros.
Žinau, kad kilus šališkumo ar interesų konflikto grėsmei galiu būti nušalintas (-a) nuo dalyvavimo tolesnėje procedūroje.
Man išaiškinta, kad man artimi asmenys yra artimieji giminaičiai bei svainystės ryšiais susiję asmenys, kaip jie apibrėžti Lietuvos Respublikos civilinio kodekso 3.135 ir 3.136 straipsniuose, taip pat sutuoktinis, sugyventinis ar partneris, sutuoktinio, sugyventinio ar partnerio vaikai (įvaikiai), tėvai (įtėviai), broliai (įbroliai), seserys (įseserės) bei mano įtėviai, įvaikiai, įbroliai, įseserės.
______________________ ____________________ _________________________
(nurodomos pareigos (parašas) (vardas ir pavardė )
Komisijoje)