LIETUVOS RESPUBLIKOS ŠVIETIMO, MOKSLO IR SPORTO MINISTRAS

 

ĮSAKYMAS

DĖL VALSTYBINĖS STUDIJŲ, MOKSLINIŲ TYRIMŲ IR EKSPERIMENTINĖS (SOCIALINĖS, KULTŪRINĖS) PLĖTROS 2013–2020 METŲ PLĖTROS PROGRAMOS 2019–2020 METŲ VEIKSMŲ PLANO PATVIRTINIMO

 

2019 m. vasario 8 d. Nr. V-110

Vilnius

 

 

Įgyvendindamas Valstybinės studijų, mokslinių tyrimų ir eksperimentinės (socialinės, kultūrinės) plėtros 2013–2020 metų plėtros programos, patvirtintos Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2012 m. gruodžio 5 d. nutarimu Nr. 1494 „Dėl Valstybinės studijų, mokslinių tyrimų ir eksperimentinės (socialinės, kultūrinės) plėtros 2013–2020 metų plėtros programos patvirtinimo“, 10 punktą:

1.      T v i r t i n u Valstybinės studijų, mokslinių tyrimų ir eksperimentinės (socialinės, kultūrinės) plėtros 2013–2020 metų plėtros programos 2019–2020 metų veiksmų planą (pridedama).

2.      P a v e d u švietimo, mokslo ir sporto viceministrams pagal nustatytas veiklos sritis kontroliuoti Valstybinės studijų, mokslinių tyrimų ir eksperimentinės (socialinės, kultūrinės) plėtros 2013–2020 metų plėtros programos 2019–2020 metų veiksmų plano įgyvendinimą.

 

 

 

Švietimo, mokslo ir sporto ministras                                                                  Algirdas Monkevičius

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

SUDERINTA

Lietuvos Respublikos ekonomikos ir inovacijų ministerijos

2019 m. sausio 30 d. raštu Nr. 3-388

 

PATVIRTINTA

Lietuvos Respublikos švietimo, mokslo ir sporto ministro

2019 m. vasario 8 d. įsakymu Nr. V-110

 

VALSTYBINĖS STUDIJŲ, MOKSLINIŲ TYRIMŲ IR EKSPERIMENTINĖS (SOCIALINĖS, KULTŪRINĖS) PLĖTROS 20132020 METŲ PLĖTROS PROGRAMOS 20192020 METŲ VEIKSMŲ PLANAS

 

I SKYRIUS

TIKSLAI, UŽDAVINIAI, PRIEMONĖS, VEIKSMAI, ASIGNAVIMAI IR GALIMI PROJEKTŲ VYKDYTOJAI

 

Nr.

Tikslai, uždaviniai, priemonės ir veiksmai (veiklos sritys)

Valstybės biudžeto lėšos

 

ES struktūrinių fondų 2014–2020 metų periodo ir bendrojo finansavimo lėšos

 

(preliminarios lėšos, tūkst. Eur)

 

Galimi ES struktūrinių fondų lėšomis finansuojamų projektų vykdytojai

 

2019 metai  (tūkst. Eur)

2020 metai

(preliminarios lėšos, tūkst. Eur)

 

 

 

1.

Tikslas: Sukurti gebančiam ir motyvuotam asmeniui palankią aplinką tapti aukštos profesinės kvalifikacijos specialistu, savęs realizavimą derinančiu su valstybės ir visuomenės lūkesčių tenkinimu

194 348

215 738

178 039

-

 

 

1.1.

Uždavinys: Užtikrinti sąmoningą ir informacija paremtą studijų pasirinkimą ir prieinamumą

186 538

206 761

31 984

-

 

 

1.1.1.

Priemonė: Finansuoti pirmosios ir antrosios pakopos bei vientisąsias ir laipsnio nesuteikiančias studijas

133 370

153 547

0

-

 

 

1.1.1.1.

Skirti valstybės finansavimą universitetinių studijų vietoms (įskaitant sumanios specializacijos kryptis)

106 751

126 928

0

-

 

 

1.1.1.2.

Skirti valstybės finansavimą koleginių studijų vietoms

 

26 619

 

26 619

0

-

 

1.1.2

Priemonė: Skirti finansinę paramą studentams

1 835

1 881

18 902

-

 

1.1.2.1.

Skirti tikslines stipendijas

154

154

0

-

 

1.1.2.2.

Skirti socialines stipendijas

0

0

0

Valstybinis studijų fondas (toliau – VSF)

 

1.1.2.3.

Skatinti studentus siekti gerų studijų rezultatų ir dalyvauti mokslinėje (meninėje) veikloje

 

126

 

172

0

-

 

1.1.2.4.

Užtikrinti studijų stipendijų mokėjimą

1 555

1 555

0

-

 

1.1.2.5.

Kurti socialines ir finansines paskatas bei pagalbą studentams iš socialiai jautrių, socialinės atskirties, mažai atstovaujamų grupių[1]

0

0

 

18 702

VSF

 

 

1.1.2.6.

Skirti tikslinę stipendiją fizinių, biomedicinos ir technologijų mokslų studijų sričių absolventams, pasirinkusiems pedagogines studijas

0

0

200

Ugdymo plėtotės centras (toliau – UPC)

 

1.1.3.

Priemonė: Užtikrinti studentų kreditavimą

0

0

0

VSF

 

1.1.3.1.

Užtikrinti valstybės paskolų teikimą studijų įmokoms mokėti

0

0

0

VSF

 

1.1.3.2.

Užtikrinti valstybės remiamų paskolų palūkanų apmokėjimą

0

0

0

VSF

 

1.1.3.3.

Užtikrinti valstybės įsipareigojimų pagal valstybės garantiją bei kitų įsipareigojimų vykdymą

0

0

0

VSF

 

1.1.4.

Priemonė: Užtikrinti studijų kainos ar jos dalies kompensavimą

40

40

7 000

-

 

1.1.4.1.

Užtikrinti už studijas sumokėtos kainos kompensavimą valstybės nefinansuojamiems studentams

0

0

7 000

VSF

 

1.1.4.2.

Užtikrinti sumokėtos už studijas kainos dalies kompensavimą nuolatinę privalomąją pradinę karo tarnybą atlikusiems ar bazinius karinius mokymus baigusiems asmenims

 

40

 

40

0

-

 

1.1.5.

Priemonė: Plėtoti švietimo informacines sistemas, nacionalinius registrus bei kitas sistemas

0

0

6 082

-

 

1.1.5.1.

Plėtoti registrus, fizinę infrastruktūrą, reikalingą švietimo informacinėms sistemoms, švietimo nacionaliniams registrams ar duomenų bazėms funkcionuoti

0

0

2 607

Vilniaus universitetas (toliau -- VU), Kauno technologijos universitetas (toliau – KTU), Vilniaus Gedimino technikos universitetas (toliau – VGTU), Švietimo informacinių technologijų centras (toliau – ŠITC)

 

1.1.5.2.

Plėtoti Lietuvos aukštųjų mokyklų asociacijos bendrajam priėmimui organizuoti sistemą[1]

0

0

3 475

Lietuvos aukštųjų mokyklų asociacija bendrajam priėmimui organizuoti

 

1.1.6.

Priemonė: Užtikrinti mokslo ir studijų institucijų ūkio, administravimo bei sudėtingos infrastruktūros finansavimą

51 293

51 293

0

-

 

1.1.6.1.

Užtikrinti mokslo ir studijų institucijų ūkio ir administravimo, sudėtingos infrastruktūros finansavimą

 

51 293

 

51 293

0

-

 

1.1.7.

Priemonė: Stiprinti aukštųjų mokyklų studentų sąmoningumą ugdant gebėjimus, reikalingus savo karjerai savarankiškai kurti, atsakingai valdyti ir įsitvirtinti nuolat kintančioje darbo rinkoje[2]

0

0

0

-

 

1.2.

Uždavinys: Nuolat atnaujinti ir tobulinti studijų turinį ir procesą bendradarbiaujant su socialiniais partneriais, didinti dėstytojų profesionalumą

508

508

24 502

-

 

1.2.1.

Priemonė: Parengti naujus ir atnaujinti esamus studijų krypčių (krypčių grupių, sričių) aprašus

0

0

4 998

-

 

1.2.1.1.

Stambinti studijų programas, konsoliduoti pedagogų rengimo programas, diegti inovatyvius mokymo(si) metodus, nuotolines studijas, į studentą orientuotą studijų procesą, sukurti kandidatų į pedagogines studijas atrankos instrumentus[3]

0

0

3 475

Aukštosios mokyklos (toliau – AM)

 

1.2.1.2.

Parengti naujus ir atnaujinti esamus studijų krypčių aprašus. Vykdyti mokymus aukštųjų mokyklų darbuotojams apie į rezultatus orientuotų studijų programas, modulius, profesinio lauko tyrimus

0

0

1 523

Studijų kokybės vertinimo centras (toliau – SKVC)

 

1.2.2.

Priemonė: Skatinti jaunimo pilietinės, mokslinės, verslumo, kūrybinės ir sportinės veiklos iniciatyvas

508

508

3 691

-

 

1.2.2.1.

Remti jaunimo iniciatyvas

170

170

0

-

 

1.2.2.2.

Finansuoti tarptautinius studentų sporto renginius ir organizuoti geriausių sportininkų apdovanojimus

 

290

 

290

0

-

 

1.2.2.3.

Finansuoti XIX Gaudeamus festivalio pasirengimo koordinavimo ir dalyvavimo darbus

0

0

0

-

 

1.2.2.4.

Praktikos darbo vietose pagal profesiją, partnerystė su socialiniais partneriais ir jų įtraukimas į studijų praktikų organizavimo tobulinimą ir įgyvendinimą. Studentų verslumo ir kūrybiškumo ugdymas

0

0

3 691

 

Asociacijos, AM

 

1.2.2.5.

Plėtoti ir remti verslo praktinio mokymo firmų veiklą. Remti verslumo skatinimo renginius

 

48

 

48

0

Aukštosios mokyklos

 

1.2.3.

Priemonė: Skatinti dėstytojų pedagoginių, dalykinių ir mokslinių kompetencijų tobulinimą

0

0

9 541

-

 

 

1.2.3.1.

Tobulinti dėstytojų kvalifikaciją (įskaitant pedagogikos krypties studijų dėstytojų, kurie vadovauja pedagoginei praktikai, kvalifikaciją), ir profesinę tinklaveiką[4]

0

0

8 962

AM

 

 

1.2.3.2.

Modernizuoti tęstinį pedagogų rengimą ir didinti užimtumo galimybes[5]

0

0

579

AM

 

1.2.4.

Priemonė: Gerinti aukštųjų mokyklų veiklos kokybę, vykdant išorinį vertinimą

0

0

6 272

-

 

1.2.4.1.

Vykdyti studijų programų vertinimą ir vystyti užsienyje įgytų kvalifikacijų, susijusių su aukštuoju mokslu, akademinio pripažinimo sistemą

0

0

869

SKVC

 

1.2.4.2.

Stiprinti išorinio vertinimo (studijų programų ir institucinio vertinimo), pasiekimų vertinimo, savęs įsivertinimo ir akreditacijos sistemą, įtraukiant socialinius dalininkus

0

0

5 403 

SKVC

 

1.2.4.3.

Vykdyti mokslo ir studijų institucijų vertinimą

0

0

0

SKVC, Mokslo ir studijų stebėsenos ir analizės centras (toliau – MOSTA)

 

1.3.

Uždavinys: Plėtoti studijų tarptautiškumą ir stiprinti Lietuvos aukštojo mokslo tarptautinį pripažinimą

1 926

2 226

21 287

-

 

1.3.1.

Priemonė: Įgyvendinti tarptautiškumo skatinimo veiksmus, vadovaujantis nustatytais prioritetais

1 926

2 226

21 287

-

 

1.3.1.1

Įgyvendinti lietuvių studijų užsienyje finansavimo sistemą

 

400

 

700

0

VSF

 

1.3.1.2

Didinti Lietuvos aukštųjų mokyklų tarptautinį žinomumą ir prestižą, populiarinti studijas tarptautinėje erdvėje

0

0

1 738

Švietimo mainų paramos fondas (toliau – ŠMPF), Lietuvos sveikatos mokslų universitetas (toliau – LSMU)

 

1.3.1.3.

Remti ir skatinti studentų ir dėstytojų mobilumą, užsienio (tame tarpe ir užsienio lietuvių) studentų pritraukimą. Remti jungtinių studijų programų vykdymą)

 

906

 

906

13 757

 

ŠMPF

 

1.3.1.4.

Remti užsienio lietuvių studijas Lietuvos aukštosiose mokyklose

 

174

 

174

0

VSF

 

1.3.1.5.

Palaikyti ryšius su užsienio lietuviais

200

200

0

VSF, ŠMPF

 

1.3.1.6.

Remti lituanistiką (baltistiką)

246

246

0

Mokslo ir studijų institucijos (toliau – MSI)

 

1.3.1.7.

Skatinti bendradarbiauti Lietuvos mokslo ir studijų institucijas ir užsienio šalių lituanistikos (baltistikos) centrus

0

0

5792

VU

 

1.4.

Uždavinys: Modernizuoti studijų infrastruktūrą, mokymo ir mokymosi aplinką

5 376

6 203

100 266

-

 

1.4.1.

Priemonė: Renovuoti ir rekonstruoti mokslo ir studijų institucijas, atnaujinti mokslo ir studijų įrangą, sukurti ir įgyvendinti studentų miestelių kūrimo planą

5 376

6 203

100 266

-

 

 

1.4.1.1.

Tobulinti, technologiškai aprūpinti dėstytojų darbo vietas ir studijų aplinką

 

0

 

0

 

0

 

-

 

1.4.1.2.

Įgyvendinti aukštųjų mokyklų studentų bendrabučių atnaujinimo programą

0

0

0

MSI

 

1.4.1.3.

Mokslo ir studijų institucijų infrastruktūros koncentravimas, mokymo ir mokymosi aplinkos modernizavimas. Investicijos į studijų infrastruktūrą, įrangos įsigijimas, studijų bazinės įrangos kūrimas ir atnaujinimas

0

0

28 962

Valstybiniai universitetai

 

1.4.1.4.

Kolegijų studijų infrastruktūros tobulinimas

0

0

18 536

Valstybinės kolegijos

 

 

1.4.1.5.

Perkelti mokslo ir studijų institucijų fakultetus, susijusius su slėniuose vykdomų MTEP veiklų tematikomis

0

0

49 988

MSI

 

1.4.1.6.

Užtikrinti mokslo ir studijų įstaigų infrastruktūros plėtros programos įgyvendinimą

 

5 376

 

6 203

0

-

 

1.4.1.7.

Modernizuoti rezidentūros bazes

0

0

2 780

VU, LSMU

 

1.5.

Uždavinys: Sudaryti palankias mokymosi visą gyvenimą paslaugų plėtros sąlygas aukštosiose mokyklose

40

40

0

-

 

1.5.1.

Priemonė: Parengti ir įgyvendinti Neformaliojo suaugusiųjų švietimo plėtros veiksmų planą

40

40

0

-

 

 

1.5.1.1.

Įgyvendinti projektus, skirtus naujų kompetencijų ir (ar) kvalifikacijų suteikimui mokantis pagal neformaliojo suaugusiųjų švietimo programas

 

40

 

40

0

-

 

2.

Tikslas: Kurti naujas žinias, sudaryti mokslo, verslo ir kultūros integracijos sąlygas, siekiant stiprinti šalies pranašumus

113 625

122 140

375 092

-

 

2.1.

Uždavinys: Rengti aukštos kvalifikacijos tyrėjus, stiprinti ir telkti žmogiškąjį MTEP potencialą sumanios specializacijos kryptims plėtoti

33 775

33 770

130 098

-

 

2.1.1.

Priemonė: Populiarinti tyrėjo karjerą tarp mokinių ir studentų

0

22

2 317

-

 

2.1.1.1.

Skatinti studentų MTEP veiklas

0

0

2 317

MSI

 

2.1.1.2.

Remti studentų mokslines praktikas

0

0

MSI

 

2.1.1.3

Remti studentu MTEP veiklą Baltijos jūros regione

0

22

0

-

 

2.1.2.

Priemonė: Užtikrinti efektyvų doktorantūros vykdymą

33 448

33 448

24 933

-

 

2.1.2.1.

Finansuoti doktorantūros vietas

 

32 828

 

32 828

24 933

MSI, Lietuvos mokslo taryba (toliau – LMT)

 

2.1.2.2.

Pritraukti jaunimą iš užsienio studijuoti doktorantūroje

0

0

0

MSI

 

2.1.2.3.

Remti doktorantų mokslinę (meninę) veiklą

0

0

0

MSI

 

2.1.2.4.

Skatinamosios doktorantų stipendijos ir parama doktorantų išvykoms

620

620

0

LMT

 

2.1.3.

Priemonė: Sutelkti tyrėjų kritinę masę ir užtikrinti aukštą jų kvalifikaciją

327

300

38 919

-

 

2.1.3.1.

Plėtoti jaunųjų mokslininkų stažuočių po doktorantūros sistemą, taip pat numatant ir stažuotes mokslui imliose įmonėse

0

0

12 164

MSI, MTEP vykdančios įmonės

 

2.1.3.2.

Mokslininkų ir kitų tyrėjų gebėjimų plėtra ir bendradarbiavimo vystymas vykdant mokslinių idėjų mainus, mokslines išvykas iš Lietuvos ir į Lietuvą

0

0

3 888

MSI

 

2.1.3.3.

Remti užsienio mokslininkų ir kitų tyrėjų pritraukimą darbui Lietuvos mokslo ir studijų institucijose įveiklinant mokslinių tyrimų infrastruktūrą

0

0

14 481

MSI, universitetų ligoninės

 

2.1.3.4.

Skirti mokslo premijas lietuvių kilmės užsieniečiams mokslininkams ir Lietuvos Respublikos pilietybę turintiems mokslininkams, gyvenantiems užsienyje

 

27

 

0

 

0

 

-

 

2.1.3.5.

Vykdyti įsijungimo į CERN veiklas veiksmų planą

 

300

 

300

 

0

 

-

 

2.1.3.6.

Remti užsienio mokslininkų ir kitų tyrėjų pritraukimą naujų perspektyvių mokslinių tyrimų tematikų vystymui

0

0

5 792

MSI

 

2.1.3.7

Remti tyrėjų tarptautinės kompetencijos ugdymą ir stiprinti tyrėjų gebėjimus rengti projektų paraiškas.[6]

0

0

2 594

Mokslo, inovacijų ir technologijų agentūra (toliau – MITA), LMT, Lietuvos mokslų akademija (toliau – LMA)

 

2.1.4.

Priemonė: Teikti paramą tyrėjams MTEP veiklų vykdymui

0

0

63 929

-

 

 

2.1.4.1

Remti aukšto lygio MTEP veiklų vykdymą

0

0

40 836

MSI

 

2.1.4.2.

Remti ekscelencijos centrų veiklą

0

0

21 645

MSI

 

2.1.4.3.

Remti paralelinių laboratorijų MTEP veiklą

0

0

1 448

MSI, universitetų ligoninės

 

2.2.

Uždavinys: Rengti viešojo ir privataus sektorių bendradarbiavimo MTEP ir naujomis žiniomis grįstų inovacijų srityse specialistus, stiprinti jų žinių ir technologijų perdavimo gebėjimus

0

0

2 152

-

 

2.2.1.

Priemonė: Ugdyti mokslo ir studijų institucijų, viešojo ir privataus sektorių bendradarbiavimą MTEP srityje skatinančių institucijų ir kompetencijos centrų personalo gebėjimus

0

0

2 152

-

 

2.2.1.1.

Ugdyti mokslininkų ir kitų tyrėjų, mokslo ir studijų institucijų darbuotojų, ekspertinių ir koordinavimo institucijų ekspertų ir darbuotojų, mokslo ir studijų politiką formuojančių ir įgyvendinančių institucijų darbuotojų gebėjimus, susijusius su MTEP rezultatų komercinimu ir technologijų perdavimu

0

0

2 152

MITA

 

2.3

Uždavinys: Skatinti tarpinstitucinį, tarpsektorinį ir tarptautinį bendradarbiavimą plėtojant aukščiausiojo lygio mokslinius tyrimus, taip pat visuomenei ir valstybei strategiškai svarbių problemų sprendimui ir ūkio plėtrai aktualias MTEP veiklas

79 548

88 068

119 016

-

 

2.3.1.

Priemonė: Remti tarpsektorinį bendradarbiavimą MTEP srityje

544

544

66 611

-

 

2.3.1.1.

Aukšto lygio tyrėjų grupių vykdomi moksliniai tyrimai[7]

0

0

37 741

MSI, universitetų ligoninės

 

2.3.1.2.

Užtikrinti MTEP ir meno veiklas finansavimą nevalstybinėse mokslo ir studijų institucijose

 

394

 

394

0

-

 

2.3.1.3.

Skatinti kompetencijos centrų veiklą[8]

0

0

20 273

MSI, universitetų ligoninės

 

2.3.1.4.

Skatinti mokslo ir studijų institucijas įsijungti į tarpvalstybinius mokslo-verslo tinklus, įskaitant EUREKA[9]

0

0

2 896

MSI

 

2.3.1.5.

Skatinti inovacijų ir technologijų perdavimo centrų veiklą[10]

0

0

5 701

MSI

 

2.3.1.6.

Organizuoti mokslo, technologijų ir inovacijų įgyvendinamų priemonių ekspertinį vertinimą

 

150

 

150

0

-

 

2.3.2.

Priemonė: Remti tarptautinį bendradarbiavimą MTEP srityje

 

1 585

 

1 590

52 405

-

 

2.3.2.1.

Užtikrinti tarptautinių Lietuvos susitarimų ir įsipareigojimų MTEP srityje vykdymą bei dalyvavimą tarptautinėse MTEP programose

 

1 585

 

1 590

0

-

 

2.3.2.2.

Lietuvos mokslo tarptautiškumo didinimas, LINO veiklos užtikrinimas[11]

0

0

1 093

LMT

 

2.3.2.3.

Remti europinių mokslinių tyrimų infrastruktūrų kūrimą ir mokslo ir studijų institucijų aktyvų dalyvavimą jose[12]

0

0

51 312

MSI

 

2.3.3.

Priemonė: Užtikrinti aukščiausio lygio bei visuomenei ir valstybei strategiškai svarbių problemų sprendimui ir ūkio plėtrai aktualių MTEP veiklų finansavimą

77 419

85 934

0

-

 

2.3.3.1.

Užtikrinti bazinį MTEP finansavimą ir ilgalaikių institucinių MTEP programų vykdymą

 

60 519

 

69 034

0

-

 

2.3.3.2.

Užtikrinti programinį – konkursinį MTEP finansavimą įgyvendinant nacionalines mokslo programas per LMT

4 975

4 690

0

LMT

 

2.3.3.3.

Įgyvendinti Valstybinę lituanistinių tyrimų ir sklaidos 2016-2024 metų programą per LMT

1 860

1 720

0

LMT

 

2.3.3.4.

Užtikrinti nacionalinių iniciatyvų MTEP srityje konkursinį finansavimą

 

3 665

 

3 790

0

LMT

 

2.3.3.5.

Užtikrinti programinį konkursinį MTEP finansavimą, vykdant mokslininkų grupių projektus

6 400

6 700

0

LMT

 

2.4.

Uždavinys: Plėtoti komercinį ir nekomercinį MTEP rezultatų naudojimą

302

302

37 251

-

 

2.4.1.

Priemonė: Komercinti mokslinių tyrimų rezultatus

0

0

10 152

-

 

2.4.1.1.

Remti mokslo ir studijų institucijų iniciatyvas kuriant mokslui imlias įmones

0

0

10 152

MSI, atžalinės įmonės

 

2.4.1.2.

Sukurti MTEP komercinių idėjų veiksmų planą, skirtą studentams, tyrėjams ir mokslo ir studijų institucijoms

0

0

0

MITA

 

2.4.2.

Priemonė: Sukurti ir įgyvendinti MTEP veiklų populiarinimo schemą ir remti Lietuvos tyrėjų MTEP rezultatų publikavimą

302

302

27 099

-

 

2.4.2.1.

Įgyvendinti MTEP populiarinimo veiklas

0

0

2 803

LMA

 

2.4.2.2.

Remti mokslinių straipsnių ir monografijų publikavimą

70

70

 

LMT

 

2.4.2.3.

Remti periodinių Lietuvos mokslo leidinių leidybą

0

0

2 303

LMA

 

2.4.2.4

Skirti Lietuvos mokslo ir kitas premijas

232

232

0

-

 

2.4.2.5.

Mokiniams pritaikytų gamtos mokslų, technologijų, inžinerijos ir matematikos tyrimų ir eksperimentinės veiklos atviros prieigos centrų sukūrimas[13]

0

 

0

 

3 800

VU,

Klaipėdos universitetas

 

 

2.4.2.6.

Remti mokslo populiarinimo infrastruktūros plėtrą[14]

0

0

18 193

VšĮ „Mokslo ir inovacijų sklaidos centras“

 

2.5.

Uždavinys: Kurti, atnaujinti ir telkti MTEP infrastruktūrą, sudarančią žinių ir inovacijų kūrimo sąlygas

0

0

86 575

-

 

2.5.1.

Priemonė: Remti mokslo ir studijų institucijų, viešojo ir privataus sektorių bendradarbiavimą MTEP ir inovacijų srityje skatinančių institucijų MTEP infrastruktūros telkimą, kūrimą, plėtrą ir efektyvų jos naudojimą

0

0

55 496

-

 

2.5.1.1.

Remti mokslo ir studijų institucijų MTEP ir studijų infrastruktūros, reikalingos rengti specialistus sumanios specializacijos prioritetams įgyvendinti, kūrimą ir atnaujinimą (taip pat – universitetų padalinių telkimą)

0

0

43 911

MSI

 

2.5.1.2.

Jūrinio slėnio branduolio sukūrimas ir studijų infrastruktūros atnaujinimas (JŪRA)

0

0

11 585

Klaipėdos universitetas

 

2.5.2.

Priemonė: Sudaryti tyrėjams sąlygas naudotis skaitmeniniais mokslo duomenų ištekliais

0

0

31 079

-

 

2.5.2.1.

Užtikrinti prieigą prie periodinių ir kitų mokslo (meno) publikacijų duomenų bazių

0

0

28 962

Lietuvos mokslinių bibliotekų asociacija

 

2.5.2.2.

Užtikrinti Lietuvos mokslo publikacijų, elektroninių dokumentų bei informacijos apie publikacijas kaupimą, analizę ir sklaidą (mokslinė duomenų bazė Litunistika)

0

0

2 117

LMT

 

2.5.2.3.

Skatinti atvirąją prieigą prie mokslinės informacijos: mokslinių publikacijų ir mokslo duomenų

 

0

 

0

0

-

 

3.

Tikslas: Užtikrinti duomenimis, informacija ir įrodymais, profesionalumu ir pasitikėjimu grįstą studijų ir MTEP sistemos funkcionavimą

31 351

8 093

14 417

-

 

3.1.

Uždavinys: Užtikrinti efektyviam mokslo ir studijų sistemos funkcionavimui būtiną kokybišką stebėseną ir ja paremtą analizę, vertinimą ir prognozavimą

43

43

3 815

-

 

3.1.1.

Priemonė: Vykdyti mokslo ir studijų sistemos veiklos tyrimus bei užtikrinti aukštojo mokslo būklės stebėseną, analizę ir vertinimą

43

43

3 815

-

 

3.1.1.1.

Vykdyti mokslo ir studijų politikos tyrimus ir rengti mokslo ir studijų sistemos būklės apžvalgas, sukurti mokslo tarptautinio bendradarbiavimo žemėlapį

0

0

1 398

MOSTA

 

3.1.1.2.

Diegti įrodymais ir pasiekimais grįstą valdymą ir vadybą, vykdyti aukštojo mokslo sistemos stebėseną ir analizę, dalyvauti tarptautiniuose tyrimuose, reitinguose

0

0

2 417

MOSTA

 

3.1.1.3.

Užtikrinti projektų ir priemonių, skirtų aukštojo mokslo sistemos efektyvumui didinti, įgyvendinimą ir įsipareigojimų vykdymą

 

43

 

43

0

-

 

3.1.2.

Priemonė: Parengti Lietuvos Respublikos mokslo ir studijų įstatymo pakeitimo įstatymo ir jo įgyvendinamųjų teisės aktų pakeitimų projektus, siekiant užtikrinti geresnes studijų prieinamumo, kokybės ir tarptautiškumo sąlygas

0

0

0

-

 

3.1.2.1.

Parengti ir pateikti Lietuvos Respublikos Vyriausybei Lietuvos Respublikos mokslo ir studijų įstatymo pakeitimo įstatymo projektą

0

0

0

-

 

3.1.2.2.

Parengti Lietuvos Respublikos mokslo ir studijų įstatymo pakeitimo įstatymo įgyvendinamųjų teisės aktų pakeitimų projektus

0

0

0

-

 

3.1.3.

Priemonė: Sukurti ir plėtoti aukštųjų mokyklų absolventų įsidarbinimo ir karjeros stebėsenos sistemą, nuolat atnaujinti Lietuvos ūkio prognozę, priėmimą į aukštąsias mokyklas planuoti remiantis sistemos duomenimis

0

0

0

-

 

3.1.3.1.

Parengti teisės aktus, reglamentuojančius specialistų kvalifikacijų žemėlapio įgyvendinimą

0

0

0

-

 

3.1.3.2.

Vykdyti aukštojo mokslo pasiūlos ir paklausos stebėseną, vertinimą ir analizę remiantis patvirtintais rodikliais

0

0

0

MOSTA

 

3.2.

Uždavinys: Sudaryti sąlygas tobulinti mokslo ir studijų institucijų valdymą, didinant jų atvirumą ir atskaitomybę visuomenei

31 308

8 050

8 518

-

 

3.2.1.

Priemonė: Tobulinti mokslo ir studijų informacinę infrastruktūrą – užtikrinti informacinių sistemų integraciją, atvirą prieigą, efektyvų veikimą, atnaujinti mokslo ir studijų institucijų vidinio valdymo sistemas

 

817

 

817

7 070

-

 

3.2.1.1.

Užtikrinti Lietuvos mokslo ir studijų institucijų kompiuterių tinklo LITNET veiklą

 

280

 

280

7 070

KTU

 

3.2.1.2.

Virtualios mokymosi aplinkos užtikrinimas ir plėtojimas. Prieigos prie tarptautinių, studijoms reikalingų duomenų bazių, registrų, interneto, atvirų mokymosi išteklių plėtra studijų poreikiams tenkinti.[4]

 

537

 

537

0

-

 

3.2.2.

Priemonė: Užtikrinti institucijų, vykdančių mokslo ir studijų stebėseną, mokslo veiklos vertinimą bei administruojančių finansinę paramą, veiklą

7 046

6 863

0

-

 

3.2.2.1.

Užtikrinti Mokslo, inovacijų ir technologijų agentūros veiklą

 

518

 

518

0

-

 

3.2.2.2.

Užtikrinti Studijų kokybės vertinimo centro veiklą

 

521

 

521

0

-

 

3.2.2.3.

Užtikrinti Valstybinio studijų fondo veiklą

644

644

0

-

 

3.2.2.4.

Užtikrinti Lietuvos mokslų akademijos veiklą

3 053

2 923

0

-

 

3.2.2.5.

Užtikrinti Lietuvos mokslo tarybos veiklą

2 310

2 257

0

-

 

3.2.3.

Priemonė: Užtikrinti MTEP ir inovacijų strateginės tarybos veiklą

0

0

0

-

 

3.2.4.

Priemonė: Tobulinti Lietuvos mokslo ir studijų sistemos ekspertinių institucijų ekspertų kvalifikaciją

0

0

0

-

 

3.2.4.1.

Sudaryti nacionalinę aukštojo mokslo ekspertų darbo grupę

0

0

0

-

 

3.2.4.2.

Organizuoti nacionalinės aukštojo mokslo ekspertų darbo grupės veiklą

0

0

0

-

 

3.2.5.

Priemonė: Stiprinti mokslo ir studijų institucijų veiklą konsoliduojant išteklius

23 445

370

1 448

MSI

 

3.2.5.1.

Atnaujinti mokslo ir studijų vertinimo ir finansavimo reglamentavimą

0

0

0

-

 

3.2.5.2.

Mokslo ir studijų institucijų tinklo optimizavimas

 

370

 

370

0

MSI

 

3.2.5.3.

Dėstytojų, mokslo darbuotojų ir kitų tyrėjų darbo apmokėjimo sąlygų gerinimas

 

23 075

 

0

0

MSI

 

3.3.

Uždavinys: Stiprinti mokslo ir studijų institucijų lyderystės visuomenėje kompetencijas ir inovacijų valdymo gebėjimus

0

0

2 084

-

 

3.3.1.

Priemonė: Diegti mokslo ir studijų sistemoje naujausią ir efektyviausią vadybą

0

0

2 084

-

 

3.3.1.1.

Diegti ir tobulinti studijų ir aukštosios mokyklos valdymui, administravimui ir švietimo pagalbai skirtas elektronines priemones, stiprinti aukštųjų mokyklų valdymo gebėjimus[15]

0

0

2 084

AM

 

3.3.1.2.

Skatinti mokslo ir studijų institucijas geriau išnaudoti savo inovacinį potencialą saugant ir valdant intelektinės nuosavybės teises

0

0

0

-

 

3.3.1.3.

Skatinti institucijas užtikrinti moterų ir vyrų lygių galimybių įgyvendinimą, vykdyti stebėseną

 

0

 

0

0

-

 

 

Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšos (iš viso)

339 364

345 971

-

-

 

 

ES struktūrinių fondų 2014˗˗2020 metų periodo ir bendrojo finansavimo lėšos (iš viso):

-

-

567 548

-

 

 

 

 

II SKYRIUS

PRELIMINARIOS LĖŠOS IR PROJEKTŲ VYKDYTOJAI, ĮGYVENDINANTYS VEIKSMŲ PLANO 1.2.1.1, 1.2.3.1, 1.2.3.2, 3.3.1.1 VEIKSMUS[16]

 

Nr.

ES struktūrinių fondų lėšomis finansuojamų projektų vykdytojai

Preliminarios ES struktūrinių fondų 2014–2020 metų periodo ir bendrojo finansavimo lėšos (tūkst. Eur)

 

Valstybiniai universitetai

 

1.

Vilniaus universitetas / Šiaulių universitetas

3470

2.

Vilniaus Gedimino technikos universitetas / Mykolo Romerio universitetas

1630

3.

Vytauto Didžiojo universitetas / Lietuvos edukologijos universitetas / Aleksandro Stulginskio universitetas

3800

4.

Lietuvos sveikatos ir mokslų universitetas / Lietuvos sporto universitetas

1050

5.

Kauno technologijos universitetas

2060

6.

Klaipėdos universitetas

1130

 

Pastaba. Lentelėje lėšos ir projektų vykdytojai nurodyti atsižvelgus į Lietuvos Respublikos Seimo 2017 m. birželio 29 d. nutarimu Nr. XIII-533 „Dėl Valstybinių universitetų tinklo optimizavimo plano patvirtinimo“ patvirtintą Valstybinių universitetų tinklo optimizavimo planą, Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2017 m. lapkričio 22 d. nutarimu Nr. 947 „Dėl Valstybinių universitetų tinklo optimizavimo plano įgyvendinimo priemonių patvirtinimo“ patvirtinto Valstybinių universitetų tinklo optimizavimo plano įgyvendinimo priemones, įvertinus valstybinių universitetų pateiktus veiksmų planų projektus ir atsižvelgus į Lietuvos universitetų rektorių konferencijos 2018 m. kovo 5 d. raštą Nr. 2625 „Dėl EDINA (Education Information Association) informacinių sistemų finansavimo“.

 

III SKYRIUS

VEIKSMŲ PLANO VERTINIMO KRITERIJAI

 

Eil. Nr.

Tikslų ir uždavinių vertinimo kriterijų pavadinimai ir matavimo vienetai

Vertinimo kriterijų reikšmės

2019-ųjų metų

2020-ųjų metų

1.

Strateginis tikslas: Skatinti darnią žmogaus ir visuomenės raidą, stiprinančią šalies konkurencingumą ir sudarančią sąlygas inovacijoms, plėtojant studijas ir vykdant MTEP.

 

 

2.

E-1. 30–34 metų gyventojų, įgijusių aukštąjį ar jam prilygintą išsilavinimą, dalis (procentais).

46,0

46,0

3.

E-2. Bendros išlaidos MTEP (BVP procentais).

1,0

1,9

4.

1. Tikslas: Sukurti gebančiam ir motyvuotam asmeniui palankią aplinką tapti aukštos profesinės kvalifikacijos specialistu, savęs realizavimą derinančiu su valstybės ir visuomenės lūkesčių tenkinimu.

 

 

5.

R-1-1. 25–34 metų asmenų, kurie mokosi formaliojo švietimo sistemoje, dalis (procentais).

8

8

6.

R-1-2. Studentų, kurie dalį studijų mokėsi užsienyje, dalis (procentais), palyginti su visais studijuojančiaisiais.

15

20

7.

R-1-3. Dėstytojų, dalyvavusių „Erasmus“ mobilumo programoje, dalis (procentais).

10

10

8.

R-1-4. Užsienio lietuvių, studijuojančių Lietuvos aukštosiose mokyklose ir gaunančių valstybės paramą skaičius

150

150

9.

1.1. Uždavinys: Užtikrinti sąmoningą ir informacija paremtą studijų pasirinkimą ir prieinamumą.

 

 

10.

P-1-1-1. Valstybinių informacinių sistemų ir portalų, teikiančių informaciją apie galimybes studijuoti Lietuvos aukštosiose mokyklose, skaičius.

5

5

11.

P-1-1-2. Paraiškų, atitinkančių Aprašo[17] nuostatas, ir paskolų, suteiktų per Valstybinį studijų fondą, santykis (procentais)

85

85

12.

P-1-1-3. Studentų dalis, kuriems studijų metu apmokomos valstybės remiamų paskolų studijų kainai sumokėti palūkanos, lyginant su visų šias paskolas gavusių studentų skaičiumi (procentais)

75

75

13.

P-1-1-4. Asmenų, turinčių teisę gauti socialinę stipendiją ir gavusių socialines stipendijas, santykis (procentai)

100

100

14.

P-1-1-5 Studijuojančiųjų fizinius ir inžinerinius mokslus dalis (procentais), palyginti su visais studijuojančiaisiais.

26

27

15.

1.2. Uždavinys: Nuolat atnaujinti ir tobulinti studijų turinį ir procesą bendradarbiaujant su socialiniais partneriais, didinti dėstytojų profesionalumą.

 

 

16.

P-1-2-1. Lietuvos aukštųjų mokyklų, patenkančių tarp 500 universitetų, nurodytų Akademinio pasaulio universitetų reitinge (AWRU), skaičius.

1

1

17.

1.3. Uždavinys: Plėtoti studijų tarptautiškumą ir stiprinti Lietuvos aukštojo mokslo tarptautinį pripažinimą.

 

 

18.

P-1-3-1. Vykdomų jungtinių studijų programų skaičius.

30

30

19.

P-1-3-2. Aukštųjų mokyklų, vykdančių išsilavinimo ir kvalifikacijų, susijusių su aukštuoju mokslu, akademinį pripažinimą, dalis (procentais).

20

30

20.

P-1-3-3. Atvykstančių ir išvykstančių laikinai studijuoti Bolonijos regiono studentų skaičiaus santykis Lietuvai.

0,47

0, 5

21.

1.4. Uždavinys: Modernizuoti studijų infrastruktūrą, mokymo ir mokymosi aplinką.

 

 

22.

P-1-4-1. Aukštųjų mokyklų, įkūrusių ar išplėtojusių studijų miestelių infrastruktūrą, dalis (procentais).

10

20

23.

P-1-4-2. Įgyvendinamų infrastruktūros kūrimo projektų, atitinkančių integruotų mokslo, studijų ir verslo centrų (slėnių) plėtros programose nustatytas plėtros kryptis ir susijusių su universitetų potencialo koncentravimu, skaičius.

1

8

24.

1.5. Uždavinys: Sudaryti palankias mokymosi visą gyvenimą paslaugų plėtros sąlygas aukštosiose mokyklose.

 

 

25.

P-1-5-1. Aukštųjų mokyklų, kuriose įdiegtas neformaliuoju būdu įgytų kompetencijų formalizavimo sistemos modelis, dalis (procentais).

97

100

26.

2. Tikslas: Kurti naujas žinias, sudaryti mokslo, verslo ir kultūros integracijos sąlygas, siekiant stiprinti šalies pranašumus.

 

 

27.

R-2-1.Aukštojo mokslo ir valdžios sektoriaus išlaidos MTEP (BVP procentais).

0,8

0,9

28.

R-2-2. Verslo sektoriaus išlaidos MTEP (BVP procentais).

0,6

1

29.

2.1. Uždavinys: Rengti aukštos kvalifikacijos tyrėjus, stiprinti ir telkti žmogiškąjį MTEP potencialą sumanios specializacijos kryptims plėtoti.

 

 

30.

P-2-1-1. Lietuvos mokslo ir studijų institucijų tyrėjų publikacijų dalis (procentais) tarp 10 procentų pasaulyje dažniausiai cituojamų mokslo publikacijų.

7,5

8

31.

P-2-1-2. Doktorantūros (ISCED 6) absolventų skaičius vienam tūkstančiui visų 25–34 metų gyventojų.

1,09

1,1

32.

2.2. Uždavinys: Rengti viešojo ir privataus sektorių bendradarbiavimo MTEP ir naujomis žiniomis grįstų inovacijų srityse specialistus, stiprinti jų žinių ir technologijų perdavimo gebėjimus.

 

 

33.

P-2-2-1. Viešojo ir privataus sektorių bendrų publikacijų skaičius vienam milijonui gyventojų.

9

10

34.

P-2-2-2. Tyrėjų, dirbančių verslo sektoriuje, skaičius (tūkst.).

3,8

4

35.

2.3. Uždavinys: Skatinti tarpinstitucinį, tarpsektorinį ir tarptautinį bendradarbiavimą plėtojant aukščiausiojo lygio mokslinius tyrimus, taip pat visuomenei ir valstybei strategiškai svarbių problemų sprendimui ir ūkio plėtrai aktualias MTEP veiklas.

 

 

36.

P-2-3-1. Mokslo ir studijų institucijų pajamos, gautos už dalyvavimą tarptautinėse programose (mln. eurų).

7,2

7,5

37.

2.4. Uždavinys: Plėtoti komercinį ir nekomercinį MTEP rezultatų naudojimą.

 

 

38.

P-2-4-1. Mokslo ir studijų institucijų paduotos patentų paraiškos (skaičius).

45

50

39.

P-2-4-2. Visų MTEP išlaidų dalis (procentais) humanitarinių ir socialinių mokslų sričiai.

28

28

40.

2.5. Uždavinys: Kurti, atnaujinti ir telkti MTEP infrastruktūrą, sudarančią žinių ir inovacijų kūrimo sąlygas.

 

 

41.

P-2-5-1. Tarptautinių mokslinių tyrimų infrastruktūrų, kurių narė yra Lietuva, skaičius.

4

4

42.

3. Tikslas: Užtikrinti duomenimis, informacija ir įrodymais, profesionalumu ir pasitikėjimu grįstą studijų ir MTEP sistemos funkcionavimą.

 

 

43.

R-3-1. Teigiamai įvertintų mokslo ir studijų institucijų dalis (procentais), palyginti su visomis įvertintomis institucijomis.

78

80

44.

R-3-2. Studijų programų, akredituotų 6 metams, dalis (procentais), palyginti su visomis akredituotomis programomis.

70

80

45.

R-3-3. Valdymo informacines sistemas turinčių ir naudojančių mokslo ir studijų institucijų dalis (procentais).

80

90

46.

3.1. Uždavinys: Užtikrinti efektyviam mokslo ir studijų sistemos funkcionavimui būtiną kokybišką stebėseną ir ja paremtą analizę, vertinimą ir prognozavimą.

 

 

47.

P-3-1-1. Aukštųjų mokyklų, atlikusių savianalizę, dalis (procentais), palyginti su visomis aukštosiomis mokyklomis.

100

100

48.

P-3-1-2. Mokslo ir studijų institucijų, kuriose atliktas nacionalinio lygmens institucijų inicijuotas išorinis vertinimas, dalis (procentais), palyginti su visomis mokslo ir studijų institucijomis.

100

100

49.

3.2. Uždavinys: Sudaryti sąlygas tobulinti mokslo ir studijų institucijų valdymą, didinant jų atvirumą ir atskaitomybę visuomenei.

 

 

50.

P-3-2-1. Mokslo ir studijų institucijų, sistemingai taikančių kokybės valdymo sistemas, dalis (procentais).

100

100

51.

3.3. Uždavinys: Stiprinti mokslo ir studijų institucijų lyderystės visuomenėje kompetencijas ir inovacijų valdymo gebėjimus.

 

 

52.

P-3-3-1. Universitetų ir verslo bendradarbiavimas (iš 144 šalių).

16 vieta

12 vieta

 

___________________



[1] Papunktis atitinka Valstybinės studijų, mokslinių tyrimų ir eksperimentinės (socialinės, kultūrinės) plėtros 2013–2020 metų plėtros programos 2013–2015 metų veiksmų plano, patvirtinto Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro 2013 m. birželio 25 d. įsakymo Nr. V-579 „Dėl Valstybinės studijų, mokslinių tyrimų ir eksperimentinės (socialinės, kultūrinės) plėtros 2013–2020 metų plėtros programos 2013–2015 metų veiksmų plano patvirtinimo“ 1.1.6.5 papunktį.

[2] Papunktis atitinka Valstybinės studijų, mokslinių tyrimų ir eksperimentinės (socialinės, kultūrinės) plėtros 2013–2020 metų plėtros programos 2013–2015 metų veiksmų plano, patvirtinto Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro 2013 m. birželio 25 d. įsakymo Nr. V-579 „Dėl Valstybinės studijų, mokslinių tyrimų ir eksperimentinės (socialinės, kultūrinės) plėtros 2013–2020 metų plėtros programos 2013–2015 metų veiksmų plano patvirtinimo“ 1.1.8.1 papunktį.

[3] Papunktis atitinka Valstybinės studijų, mokslinių tyrimų ir eksperimentinės (socialinės, kultūrinės) plėtros 2013–2020 metų plėtros programos 2016–2018 metų veiksmų plano, patvirtinto Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro 2016 m. kovo 17 d. įsakymo Nr. V-204 „Dėl Valstybinės studijų, mokslinių tyrimų ir eksperimentinės (socialinės, kultūrinės) plėtros 2013–2020 metų plėtros programos 2016–2018 metų veiksmų plano patvirtinimo“ 1.2.1.1 papunktį.

[4] Papunktis atitinka Valstybinės studijų, mokslinių tyrimų ir eksperimentinės (socialinės, kultūrinės) plėtros 2013–2020 metų plėtros programos 2016–2018 metų veiksmų plano, patvirtinto Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro 2016 m. kovo 17 d. įsakymo Nr. V-204 „Dėl Valstybinės studijų, mokslinių tyrimų ir eksperimentinės (socialinės, kultūrinės) plėtros 2013–2020 metų plėtros programos 2016–2018 metų veiksmų plano patvirtinimo“ 1.2.3.1 papunktį.

[5] Papunktis atitinka Valstybinės studijų, mokslinių tyrimų ir eksperimentinės (socialinės, kultūrinės) plėtros 2013–2020 metų plėtros programos 2016–2018 metų veiksmų plano, patvirtinto Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro 2016 m. kovo 17 d. įsakymo Nr. V-204 „Dėl Valstybinės studijų, mokslinių tyrimų ir eksperimentinės (socialinės, kultūrinės) plėtros 2013–2020 metų plėtros programos 2016–2018 metų veiksmų plano patvirtinimo“ 1.2.3.2 papunktį.

[6]   Papunktis atitinka Valstybinės studijų, mokslinių tyrimų ir eksperimentinės (socialinės, kultūrinės) plėtros 2013–2020 metų plėtros programos 2016–2018 metų veiksmų plano, patvirtinto Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro 2016 m. kovo 17 d. įsakymo Nr. V-204 „Dėl Valstybinės studijų, mokslinių tyrimų ir eksperimentinės (socialinės, kultūrinės) plėtros 2013–2020 metų plėtros programos 2016–2018 metų veiksmų plano patvirtinimo“ 2.1.3.9 papunktį.

[7] Papunktis atitinka Valstybinės studijų, mokslinių tyrimų ir eksperimentinės (socialinės, kultūrinės) plėtros 2013–2020 metų plėtros programos 2016–2018 metų veiksmų plano, patvirtinto Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro 2016 m. kovo 17 d. įsakymo Nr. V-204 „Dėl Valstybinės studijų, mokslinių tyrimų ir eksperimentinės (socialinės, kultūrinės) plėtros 2013–2020 metų plėtros programos 2016–2018 metų veiksmų plano patvirtinimo“ 2.3.1.3 papunktį.

[8] Papunktis atitinka Valstybinės studijų, mokslinių tyrimų ir eksperimentinės (socialinės, kultūrinės) plėtros 2013–2020 metų plėtros programos 2016–2018 metų veiksmų plano, patvirtinto Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro 2016 m. kovo 17 d. įsakymo Nr. V-204 „Dėl Valstybinės studijų, mokslinių tyrimų ir eksperimentinės (socialinės, kultūrinės) plėtros 2013–2020 metų plėtros programos 2016–2018 metų veiksmų plano patvirtinimo“ 2.3.1.6 papunktį.

[9] Papunktis atitinka Valstybinės studijų, mokslinių tyrimų ir eksperimentinės (socialinės, kultūrinės) plėtros 2013–2020 metų plėtros programos 2016–2018 metų veiksmų plano, patvirtinto Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro 2016 m. kovo 17 d. įsakymo Nr. V-204 „Dėl Valstybinės studijų, mokslinių tyrimų ir eksperimentinės (socialinės, kultūrinės) plėtros 2013–2020 metų plėtros programos 2016–2018 metų veiksmų plano patvirtinimo“ 2.3.1.7 papunktį.

[10] Papunktis atitinka Valstybinės studijų, mokslinių tyrimų ir eksperimentinės (socialinės, kultūrinės) plėtros 2013–2020 metų plėtros programos 2016–2018 metų veiksmų plano, patvirtinto Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro 2016 m. kovo 17 d. įsakymo Nr. V-204 „Dėl Valstybinės studijų, mokslinių tyrimų ir eksperimentinės (socialinės, kultūrinės) plėtros 2013–2020 metų plėtros programos 2016–2018 metų veiksmų plano patvirtinimo“ 2.3.1.8 papunktį.

[11] Papunktis atitinka Valstybinės studijų, mokslinių tyrimų ir eksperimentinės (socialinės, kultūrinės) plėtros 2013–2020 metų plėtros programos 2016–2018 metų veiksmų plano, patvirtinto Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro 2016 m. kovo 17 d. įsakymo Nr. V-204 „Dėl Valstybinės studijų, mokslinių tyrimų ir eksperimentinės (socialinės, kultūrinės) plėtros 2013–2020 metų plėtros programos 2016–2018 metų veiksmų plano patvirtinimo“ 2.3.2.3 papunktį.

[12] Papunktis atitinka Valstybinės studijų, mokslinių tyrimų ir eksperimentinės (socialinės, kultūrinės) plėtros 2013–2020 metų plėtros programos 2016–2018 metų veiksmų plano, patvirtinto Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro 2016 m. kovo 17 d. įsakymo Nr. V-204 „Dėl Valstybinės studijų, mokslinių tyrimų ir eksperimentinės (socialinės, kultūrinės) plėtros 2013–2020 metų plėtros programos 2016–2018 metų veiksmų plano patvirtinimo“ 2.3.2.4 papunktį.

[13] Papunktis atitinka Valstybinės studijų, mokslinių tyrimų ir eksperimentinės (socialinės, kultūrinės) plėtros 2013–2020 metų plėtros programos 2016–2018 metų veiksmų plano, patvirtinto Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro 2016 m. kovo 17 d. įsakymo Nr. V-204 „Dėl Valstybinės studijų, mokslinių tyrimų ir eksperimentinės (socialinės, kultūrinės) plėtros 2013–2020 metų plėtros programos 2016–2018 metų veiksmų plano patvirtinimo“ 2.4.2.7 papunktį.

[14] Papunktis atitinka Valstybinės studijų, mokslinių tyrimų ir eksperimentinės (socialinės, kultūrinės) plėtros 2013–2020 metų plėtros programos 2016–2018 metų veiksmų plano, patvirtinto Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro 2016 m. kovo 17 d. įsakymo Nr. V-204 „Dėl Valstybinės studijų, mokslinių tyrimų ir eksperimentinės (socialinės, kultūrinės) plėtros 2013–2020 metų plėtros programos 2016–2018 metų veiksmų plano patvirtinimo“ 2.4.2.8 papunktį.

[15] Papunktis atitinka Valstybinės studijų, mokslinių tyrimų ir eksperimentinės (socialinės, kultūrinės) plėtros 2013–2020 metų plėtros programos 2016–2018 metų veiksmų plano, patvirtinto Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro 2016 m. kovo 17 d. įsakymo Nr. V-204 „Dėl Valstybinės studijų, mokslinių tyrimų ir eksperimentinės (socialinės, kultūrinės) plėtros 2013–2020 metų plėtros programos 2016–2018 metų veiksmų plano patvirtinimo“ 3.3.1.1 papunktį.

[16] Papunktis atitinka Valstybinės studijų, mokslinių tyrimų ir eksperimentinės (socialinės, kultūrinės) plėtros 2013–2020 metų plėtros programos 2016–2015ž8 metų veiksmų plano, patvirtinto Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro 2016 m. kovo 17 d. įsakymo Nr. V-204 „Dėl Valstybinės studijų, mokslinių tyrimų ir eksperimentinės (socialinės, kultūrinės) plėtros 2013–2020 metų plėtros programos 2016–2018 metų veiksmų plano patvirtinimo“ 1.2.1.1, 1.2.3.1, 3.3.1.1 papunkčius.

[17] Valstybės paskolų ir valstybės remiamų paskolų studentams suteikimo, administravimo ir grąžinimo tvarkos aprašas, patvirtintas Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2009 m. gegužės 27 d. nutarimu Nr. 480 „Dėl Valstybės paskolų ir valstybės remiamų paskolų studentams suteikimo, administravimo ir grąžinimo tvarkos aprašo patvirtinimo“.