LIETUVOS RESPUBLIKOS SUSISIEKIMO MINISTRAS
ĮSAKYMAS
DĖL LIETUVOS RESPUBLIKOS SUSISIEKIMO MINISTRO 2015 M. LIEPOS 2 D. ĮSAKYMO NR. 3-285(1.5 E) „DĖL LIETUVOS RESPUBLIKOS SUSISIEKIMO MINISTERIJOS 2014–2020 METŲ EUROPOS SĄJUNGOS FONDŲ INVESTICIJŲ VEIKSMŲ PROGRAMOS PRIORITETŲ ĮGYVENDINIMO PRIEMONIŲ ĮGYVENDINIMO PLANO IR NACIONALINIŲ STEBĖSENOS RODIKLIŲ SKAIČIAVIMO APRAŠŲ PATVIRTINIMO“ PAKEITIMO
2015 m. lapkričio 18 d. Nr. 3-474(1.5 E)
Vilnius
P a k e i č i u Lietuvos Respublikos susisiekimo ministerijos 2014–2020 m. Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programos prioritetų įgyvendinimo priemonių įgyvendinimo planą, patvirtintą Lietuvos Respublikos susisiekimo ministro 2015 m. liepos 2 d. įsakymu
Nr. 3-285(1.5 E) „Dėl Lietuvos Respublikos susisiekimo ministerijos 2014–2020 metų Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programos prioritetų įgyvendinimo priemonių įgyvendinimo plano ir nacionalinių stebėsenos rodiklių skaičiavimo aprašų patvirtinimo“:
1. Pakeičiu I skyriaus penktojo skirsnio 1.3 papunktį ir jį išdėstau taip:
„1.3. Remiamos veiklos: 1.3.1. Valstybinės reikšmės kelių (regionų jungtyse su TEN-T tinklu) rekonstrukcija ir tiesimas. 1.3.2. Eismo saugos ir aplinkos apsaugos priemonių diegimas valstybinės reikšmės keliuose (regionų jungtyse su TEN-T tinklu), nepriklausančiuose TEN-T kelių tinklui. 1.3.3. Intelektinių kelių transporto eismo saugos, saugumo, eismo informavimo ir srautų valdymo transporto sistemų diegimas valstybinės reikšmės keliuose (regionų jungtyse su TEN-T tinklu), nepriklausančiuose TEN-T tinklui.“ |
2. Pakeičiu I skyriaus šeštojo skirsnio 1.3.2 papunktį ir jį išdėstau taip:
„1.3.2.Vietinės reikšmės kelių transporto infrastruktūros vystymas, įgyvendinant regionų plėtros planus, savivaldybių strateginius veiklos planus ir integruotas teritorijų vystymo programas.“ |
3. Papildau I skyrių septintuoju skirsniu:
„SEPTINTASIS SKIRSNIS
VEIKSMŲ PROGRAMOS PRIORITETO ĮGYVENDINIMO PRIEMONĖ
NR. 06.2.1-TID-V-509 „NEIGIAMO POVEIKIO APLINKAI MAŽINIMAS geležinkeliuose“ (TOLIAU – priemonė)
1. Priemonės aprašymas
1.1. Priemonės įgyvendinimas finansuojamas Europos regioninės plėtros fondo lėšomis. |
1.2. Įgyvendinant priemonę, prisidedama prie uždavinio „Padidinti regionų judumą plėtojant regionų jungtis su pagrindiniu šalies transporto tinklu ir diegiant eismo saugos priemones“ įgyvendinimo. |
1.3. Remiamos veiklos: 1.3.1. Geležinkelių transporto aplinkos apsaugos priemonių (triukšmą slopinančių priemonių) diegimas. |
1.4. Galimi pareiškėjai: 1.4.1. AB „Lietuvos geležinkeliai“. |
1.5. Galimi partneriai: 1.5.1. Savivaldybių administracijos. |
5. Reikalavimai, taikomi priemonei atskirti nuo kitų iš ES bei kitos tarptautinės finansinės paramos finansuojamų programų priemonių
Papildomi reikalavimai netaikomi.
6. Priemonės įgyvendinimo stebėsenos rodikliai
Stebėsenos rodiklio kodas |
Stebėsenos rodiklio pavadinimas |
Matavimo vienetas |
Tarpinė reikšmė 2018 m. gruodžio 31 d. |
Galutinė reikšmė 2023 m. gruodžio 31 d. |
R.N.508 |
„Triukšmo prevencijos zonose gyvenančių gyventojų, veikiamų triukšmo, dalies sumažėjimas“ |
Procentai |
71,9 |
66,5 |
P.S.342 |
„Įdiegtos saugų eismą gerinančios ir aplinkosaugos priemonės“ |
Skaičius |
2 |
10 |
7. Priemonės finansavimo šaltiniai
(eurais)
Projektams skiriamas finansavimas |
Kiti projektų finansavimo šaltiniai |
|||||
ES struktūrinių fondų |
Nacionalinės lėšos |
|||||
Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšos – iki |
Projektų vykdytojų lėšos |
|||||
Iš viso – ne mažiau kaip |
Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšos |
Savivaldybės biudžeto lėšos |
Kitos viešosios lėšos |
Privačios lėšos |
||
1. Priemonės finansavimo šaltiniai, neįskaitant veiklos lėšų rezervo ir jam finansuoti skiriamų lėšų |
||||||
28 993 860 |
0 |
5 116 564 |
0 |
0 |
0 |
5 116 564 |
2. Veiklos lėšų rezervas ir jam finansuoti skiriamos nacionalinės lėšos |
||||||
1 850 672 |
0 |
326 589 |
0 |
0 |
0 |
326 589 |
3. Iš viso |
||||||
30 844 532 |
0 |
5 443 153 |
0 |
0 |
0 |
5 443 153“. |
4. Papildau I skyrių aštuntuoju skirsniu:
„AŠTUNTASIS SKIRSNIS
VEIKSMŲ PROGRAMOS PRIORITETO ĮGYVENDINIMO PRIEMONĖ
NR. 06.2.1-TID-V-512 „Miestų transporto infrastruktūros vystymas įgyvendinant valstybei svarbius jungtinius projektus“ (TOLIAU – priemonė)
1. Priemonės aprašymas
1.1. Priemonės įgyvendinimas finansuojamas Europos regioninės plėtros fondo lėšomis. |
1.2. Įgyvendinant priemonę, prisidedama prie uždavinio „Padidinti regionų judumą plėtojant regionų jungtis su pagrindiniu šalies transporto tinklu ir diegiant eismo saugos priemones“ įgyvendinimo. |
1.3. Remiamos veiklos: 1.3.1. Eismo saugos ir aplinkos apsaugos priemonių diegimas Vilniaus Šiaurinės tikslinės teritorijos vietinės reikšmės keliuose, įgyvendinant Vilniaus miesto integruotą teritorijų vystymo programą. 1.3.2. Vietinės reikšmės kelių transporto infrastruktūros vystymas Vilniaus Šiaurinėje tikslinėje teritorijoje, įgyvendinant Vilniaus miesto integruotą teritorijų vystymo programą. |
1.4. Galimi pareiškėjai: 1.4.1. Vilniaus miesto savivaldybės administracija. |
5. Reikalavimai, taikomi priemonei atskirti nuo kitų iš ES bei kitos tarptautinės finansinės paramos finansuojamų programų priemonių
Papildomi reikalavimai netaikomi.
6. Priemonės įgyvendinimo stebėsenos rodikliai
Stebėsenos rodiklio kodas |
Stebėsenos rodiklio pavadinimas |
Matavimo vienetas |
Tarpinė reikšmė 2018 m. gruodžio 31 d. |
Galutinė reikšmė 2023 m. gruodžio 31 d. |
R.S.342 |
„Sugaištas kelionės automobilių keliais (išskyrus TEN-T kelius) laikas“ |
Mln. val. |
0 |
0,89 |
P.B.214 |
„Bendras rekonstruotų arba atnaujintų kelių ilgis“ |
km |
0 |
3 |
P.S.342 |
„Įdiegtos saugų eismą gerinančios ir aplinkosaugos priemonės“ |
Skaičius |
0 |
5 |
P.N.508 |
„Bendras naujai nutiestų kelių ilgis“ |
km |
0 |
3 |
7. Priemonės finansavimo šaltiniai
(eurais)
Projektams skiriamas finansavimas |
Kiti projektų finansavimo šaltiniai |
|||||
ES struktūrinių fondų lėšos – iki |
Nacionalinės lėšos |
|||||
Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšos – iki |
Projektų vykdytojų lėšos |
|||||
Iš viso – ne mažiau kaip |
Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšos |
Savivaldybės biudžeto lėšos |
Kitos viešosios lėšos |
Privačios lėšos |
||
1. Priemonės finansavimo šaltiniai, neįskaitant veiklos lėšų rezervo ir jam finansuoti skiriamų lėšų |
||||||
14 481 001 |
0 |
2 555 470 |
0 |
2 555 470 |
0 |
0 |
2. Veiklos lėšų rezervas ir jam finansuoti skiriamos nacionalinės lėšos |
||||||
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
3. Iš viso |
||||||
14 481 001 |
0 |
2 555 470 |
0 |
2 555 470 |
0 |
0“. |
5. Pakeičiu II skyriaus pirmąjį skirsnį ir jį išdėstau taip:
„PIRMASIS SKIRSNIS
VEIKSMŲ PROGRAMOS PRIORITETO ĮGYVENDINIMO PRIEMONĖ
NR. 02.1.1-CPVA-V-521 „NAUJOS KARTOS PRIEIGOS PLĖTRA“ (TOLIAU – priemonė)
1. Priemonės aprašymas
1.1. Priemonės įgyvendinimas finansuojamas Europos regioninės plėtros fondo lėšomis. |
1.2. Įgyvendinant priemonę, prisidedama prie uždavinio „Padidinti plačiajuosčių elektroninių ryšių tinklų infrastruktūros prieinamumą ir naudojimą vietovėse, kuriose naujos kartos prieigos infrastruktūros plėtros ir paslaugų teikimo negali užtikrinti rinka“ įgyvendinimo. |
1.3. Remiamos veiklos: 1.3.1. Plačiajuosčio elektroninio ryšio infrastruktūros plėtra vietovėse, kuriose šios infrastruktūros plėtros ir paslaugų teikimo negali užtikrinti rinkos dalyviai (judriojo ryšio tinklo bokštų (toliau – bokštai) statyba, aktyvios ir kitokios bokštų eksploatacijai reikalingos įrangos, žemės įsigijimas, šviesolaidinių kabelinių linijų tiesimas). 1.3.2. Plačiajuosčio elektroninio ryšio pasiūlos ir paklausos skatinimas, kuriant efektyvesniam rinkos reguliavimui ir plėtrai skirtus technologinius sprendimus (įrankių, leidžiančių sužinoti apie plačiajuosčių elektroninių ryšių tinklų būklę ir paslaugų pasiekiamumą, paslaugų teikėjams ir naudotojams kūrimas). |
1.4. Galimi pareiškėjai: 1.4.1. Lietuvos Respublikos susisiekimo ministerija. 1.4.2. Viešoji įstaiga „Plačiajuostis internetas“. |
1.5. Galimi partneriai:
1.5.1. Valstybės institucijos ir įstaigos.
1.5.2. Viešosios įstaigos, kurių savininkė ar dalininkė yra valstybė.
1.5.3. Valstybės įmonės. |
5. Reikalavimai, taikomi priemonei atskirti nuo kitų iš ES bei kitos tarptautinės finansinės paramos finansuojamų programų priemonių
Papildomi reikalavimai netaikomi.
6. Priemonės įgyvendinimo stebėsenos rodikliai
Stebėsenos rodiklio kodas |
Stebėsenos rodiklio pavadinimas |
Matavimo vienetas |
Tarpinė reikšmė 2018 m. gruodžio 31 d. |
Galutinė reikšmė 2023 m. gruodžio 31 d. |
R.S.305 |
„Namų ūkių, esančių 30 Mbps ir spartesniu plačiajuosčio interneto ryšiu padengtoje šalies teritorijoje, dalis“ |
Procentai |
90 |
100 |
P.B.210 |
„Namų ūkiai, kurių teritorijos projektų metu padengtos plačiajuosčiu ryšiu (30 Mbps ir daugiau)“ |
Namų ūkiai |
0
|
254 000 |
P.S.306 |
„Įgyvendinti sprendimai, skirti plačiajuosčio elektroninio ryšio plėtrai“ |
Skaičius |
1 |
3 |
7. Priemonės finansavimo šaltiniai
(eurais)
Projektams skiriamas finansavimas |
Kiti projektų finansavimo šaltiniai |
|||||
ES struktūrinių fondų lėšos – iki |
Nacionalinės lėšos |
|||||
Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšos – iki |
Projektų vykdytojų lėšos |
|||||
Iš viso – ne mažiau kaip |
Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšos |
Savivaldybės biudžeto lėšos |
Kitos viešosios lėšos |
Privačios lėšos |
||
1. Priemonės finansavimo šaltiniai, neįskaitant veiklos lėšų rezervo ir jam finansuoti skiriamų lėšų |
||||||
43 050 150 |
7 597 085 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
2. Veiklos lėšų rezervas ir jam finansuoti skiriamos nacionalinės lėšos |
||||||
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
3. Iš viso |
||||||
43 050 150 |
7 597 085 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0“. |
6. Pakeičiu II skyriaus antrojo skirsnio 1.4.2 papunktį ir jį išdėstau taip:
„1.4.2. viešosios įstaigos ir akcinės bendrovės, kurių vienintelė dalininkė arba akcininkė yra valstybė.“ |
7. Pakeičiu II skyriaus antrojo skirsnio 1.5.2 papunktį ir jį išdėstau taip:
„1.5.2. akcinės bendrovės, kurių vienintelė akcininkė yra valstybė.“ |
8. Papildau II skyrių penktuoju skirsniu:
„PENKTASIS SKIRSNIS
VEIKSMŲ PROGRAMOS PRIORITETO ĮGYVENDINIMO PRIEMONĖ
NR. 02.3.1-CPVA-V-528 „INTELEKTINĖS TRANSPORTO PASLAUGOS IR
TAIKOMIEJI SPRENDIMAI“ (TOLIAU – priemonė)
1. Priemonės aprašymas
1.1. Priemonės įgyvendinimas finansuojamas Europos regioninės plėtros fondo lėšomis. |
1.2. Įgyvendinant priemonę, prisidedama prie uždavinio „Padidinti elektroninių viešųjų ir administracinių paslaugų prieinamumą ir kokybę“ įgyvendinimo. |
1.3. Remiamos veiklos: 1.3.1. Elektroninių viešųjų ir administracinių paslaugų kūrimas, plėtra ir tobulinimas, užtikrinant kompleksinę paslaugų teikimo pertvarką ir jų orientavimą į naudotoją, intelektinių transporto sistemų srityje ir IRT sprendimų diegimas šioje srityje. 1.3.2. Transporto srities centralizuotų IRT sprendimų kūrimas, plėtra ir tobulinimas. |
1.4. Galimi pareiškėjai: 1.4.1. Valstybės institucijos ir įstaigos. 1.4.2. Valstybės įmonės. 1.4.3. Viešosios įstaigos, kurių vienintelė dalininkė yra valstybė. 1.4.4. Akcinės bendrovės, kurių vienintelė akcininkė yra valstybė. |
1.5. Galimi partneriai: 1.5.1. Viešieji juridiniai asmenys. 1.5.2. Akcinės bendrovės, kurių akcininkė yra valstybė. |
5. Reikalavimai, taikomi priemonei atskirti nuo kitų iš ES bei kitos tarptautinės finansinės paramos finansuojamų programų priemonių
Pagal priemonę nefinansuojamos viešojo valdymo reformų, teisės aktų, procesų, procedūrų rengimo, viešojo valdymo institucijų veiklos kokybės gerinimo įrankių kūrimo veiklos ir sprendimai bei valstybės institucijų, įstaigų vidaus administravimui skirtų sistemų ir sprendimų kūrimas, kurie finansuojami pagal veiksmų programos 10 prioriteto „Visuomenės poreikius atitinkantis ir pažangus viešasis valdymas“ priemones.
6. Priemonės įgyvendinimo stebėsenos rodikliai
Stebėsenos rodiklio kodas |
Stebėsenos rodiklio pavadinimas |
Matavimo vienetas |
Tarpinė reikšmė 2018 m. gruodžio 31 d. |
Galutinė reikšmė 2023 m. gruodžio 31 d. |
R.S.309 |
„Gyventojų, kurie naudojasi elektroniniu būdu teikiamomis viešosiomis ir administracinėmis paslaugomis, dalis“ |
Procentai |
57 |
63 |
P.S.310 |
„Sukurtos elektroninės paslaugos“ |
Skaičius |
0 |
34 |
7. Priemonės finansavimo šaltiniai
(eurais)
Projektams skiriamas finansavimas |
Kiti projektų finansavimo šaltiniai |
|||||
ES struktūrinių fondų lėšos – iki |
Nacionalinės lėšos |
|||||
Projektų vykdytojų lėšos Iš viso – ne mažiau kaip |
Projektų vykdytojų lėšos |
|||||
Iš viso – ne mažiau kaip |
Iš viso – ne mažiau kaip |
Iš viso – ne mažiau kaip |
Iš viso – ne mažiau kaip |
Privačios lėšos |
||
1. Priemonės finansavimo šaltiniai, neįskaitant veiklos lėšų rezervo ir jam finansuoti skiriamų lėšų |
||||||
15 060 240 |
2 657 689 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
2. Veiklos lėšų rezervas ir jam finansuoti skiriamos nacionalinės lėšos |
||||||
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
3. Iš viso |
||||||
15 060 240 |
2 657 689 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0“. |
9. Papildau III skyriumi:
„III skyrius
VEIKSMŲ PROGRAMOS 4 PRIORITETO „ENERGIJOS EFEKTYVUMO IR ATSINAUJINANČIŲ IŠTEKLIŲ ENERGIJOS GAMYBOS IR NAUDOJIMO SKATINIMAS“ (TOLIAU – prioritetas) ĮGYVENDINIMO PRIEMONĖS
PIRMASIS SKIRSNIS
VEIKSMŲ PROGRAMOS PRIORITETO ĮGYVENDINIMO PRIEMONĖ
NR. 04.5.1-TID-V-513 „Darnaus judumo sistemų kūrimas“ (TOLIAU – priemonė)
1. Priemonės aprašymas
1.1. Priemonės įgyvendinimas finansuojamas Europos regioninės plėtros fondo lėšomis. |
1.2. Įgyvendinant priemonę, prisidedama prie uždavinio „Skatinti darnų judumą ir plėtoti aplinkai draugišką transportą siekiant sumažinti anglies dioksido išmetimus“ įgyvendinimo. |
1.3. Remiamos veiklos: 1.3.1. Darnaus judumo mieste planų rengimas. |
1.4. Galimi pareiškėjai: 1.4.1. Savivaldybių, kuriose yra miestų, turinčių daugiau kaip 25 tūkst. gyventojų, ir miestų, turinčių kurorto statusą, administracijos. |
5. Reikalavimai, taikomi priemonei atskirti nuo kitų iš ES bei kitos tarptautinės finansinės paramos finansuojamų programų priemonių
Papildomi reikalavimai netaikomi.
6. Priemonės įgyvendinimo stebėsenos rodikliai
Stebėsenos rodiklio kodas |
Stebėsenos rodiklio pavadinimas |
Matavimo vienetas |
Tarpinė reikšmė 2018 m. gruodžio 31 d. |
Galutinė reikšmė 2023 m. gruodžio 31 d. |
R.S.321 |
„Anglies dioksido (išskyrus išsiskiriantį iš biomasės) kiekis, namų ūkių išmestas į atmosferą iš transporto veiklos“ |
Tūkst. tonų |
531 |
507 |
P.N.507 |
„Parengti darnaus judumo mieste planai“ |
Skaičius |
10 |
10 |
7. Priemonės finansavimo šaltiniai
(eurais)
Projektams skiriamas finansavimas |
Kiti projektų finansavimo šaltiniai |
|||||
ES struktūrinių fondų lėšos – iki |
Nacionalinės lėšos |
|||||
Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšos – iki |
Projektų vykdytojų lėšos |
|||||
Iš viso – ne mažiau kaip |
Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšos |
Savivaldybės biudžeto lėšos |
Kitos viešosios lėšos |
Privačios lėšos |
||
1. Priemonės finansavimo šaltiniai, neįskaitant veiklos lėšų rezervo ir jam finansuoti skiriamų lėšų |
||||||
1 448 100 |
0 |
255 547 |
0 |
255 547 |
0 |
0 |
2. Veiklos lėšų rezervas ir jam finansuoti skiriamos nacionalinės lėšos |
||||||
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
3. Iš viso |
||||||
1 448 100 |
0 |
255 547 |
0 |
255 547 |
0 |
0 |
ANTRASIS SKIRSNIS
VEIKSMŲ PROGRAMOS PRIORITETO ĮGYVENDINIMO PRIEMONĖ
NR. 04.5.1-TID-R-514 „Darnaus judumo priemonių DIEGIMAS“ (TOLIAU – priemonė)
1. Priemonės aprašymas
1.1. Priemonės įgyvendinimas finansuojamas Europos regioninės plėtros fondo lėšomis. |
1.2. Įgyvendinant priemonę, prisidedama prie uždavinio „Skatinti darnų judumą ir plėtoti aplinkai draugišką transportą siekiant sumažinti anglies dioksido išmetimus“ įgyvendinimo. |
1.3. Remiamos veiklos: 1.3.1. Intelektinių transporto sistemų (viešojo transporto pirmumo sistemų, automatizuotų eismo srautų valdymo ir kontrolės sistemų, elektroninių bilietų sistemų, kelionės tęstinumo užtikrinimo ir kokybės gerinimo (multimodalinių maršrutų planavimo, paieškos, informavimo) sistemų, transporto prieinamumo specialiųjų poreikių turintiems žmonėms sistemų) diegimas ir plėtra. 1.3.2. Miestų gatvių pritaikymas viešojo transporto poreikiams (stotelių / įvažų, elektrinio viešojo transporto kontaktinio tinklo, elektrinių autobusų įkrovimo stočių, indukcinio krovimo stočių, alternatyvių degalų degalinių, autobusų stočių, viešojo transporto eismo pirmumo sistemų elementų (BRT (angl. Bus Rapid Transit), A juostų) statyba ir rekonstrukcija). 1.3.3. Miesto transporto infrastruktūros (gatvių, šaligatvių, upių prieplaukų ir farvaterio, viešojo transporto stočių, stotelių paviljonų) statyba ir rekonstrukcija, pritaikant ją specialiųjų poreikių turintiems žmonėms ir taikant universalaus dizaino principus, lyninio transporto diegimas. 1.3.4. Viešojo ir privataus transporto sąveikos sistemų: Park&Ride, Bike&Ride aikštelių, dviračių dalinimosi sistemų (angl. Bike Sharing) diegimas ir plėtra. 1.3.5. Viešojo miesto, priemiestinio transporto priemonių, transporto paslaugų ir įrangos pritaikymas dviračiams vežti ir riboto judumo ir fizinę negalią turinčių asmenų poreikiams tenkinti, taikant universalaus dizaino sprendimus. 1.3.6. Transporto saugumo įrangos (stebėsenos, pagalbos iškvietimo, alcoblock sistemų viešajame transporte, mokykliniuose autobusuose) diegimas. |
1.4. Galimi pareiškėjai: 1.4.1. Savivaldybių administracijos. |
1.5. Galimi partneriai: 1.5.1. Įmonės, turinčios teisę vykdyti keleivių ir bagažo vežimo veiklą. 1.5.2. Privatūs juridiniai asmenys (tais atvejais, kai projektai įgyvendinami viešosios ir privačios partnerystės būdu). |
5. Reikalavimai, taikomi priemonei atskirti nuo kitų iš ES bei kitos tarptautinės finansinės paramos finansuojamų programų priemonių
Papildomi reikalavimai netaikomi.
6. Priemonės įgyvendinimo stebėsenos rodikliai
Stebėsenos rodiklio kodas |
Stebėsenos rodiklio pavadinimas |
Matavimo vienetas |
Tarpinė reikšmė 2018 m. gruodžio 31 d. |
Galutinė reikšmė 2023 m. gruodžio 31 d. |
R.S.321 |
„Anglies dioksido (išskyrus išsiskiriantį iš biomasės) kiekis, namų ūkių išmestas į atmosferą iš transporto veiklos“ |
Tūkst. tonų |
531 |
507 |
R.S.322 |
„Viešuoju miesto transportu vežamų keleivių skaičius“ |
Mln. keleivių |
238,9 |
244,0 |
P.S. 323 |
„Įgyvendintos darnaus judumo priemonės“ |
Skaičius |
3 |
10 |
P.S.324 |
Įdiegtos intelektinės transporto sistemos |
Skaičius |
0 |
5 |
7. Priemonės finansavimo šaltiniai
(eurais)
Projektams skiriamas finansavimas |
Kiti projektų finansavimo šaltiniai |
|||||
ES struktūrinių fondų lėšos – iki |
Nacionalinės lėšos |
|||||
Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšos – iki |
Projektų vykdytojų lėšos |
|||||
Iš viso – ne mažiau kaip |
Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšos |
Savivaldybės biudžeto lėšos |
Kitos viešosios lėšos |
Privačios lėšos |
||
1. Priemonės finansavimo šaltiniai, neįskaitant veiklos lėšų rezervo ir jam finansuoti skiriamų lėšų |
||||||
27 768 768 |
0 |
4 900 370 |
0 |
4 900 370 |
0 |
0 |
2. Veiklos lėšų rezervas ir jam finansuoti skiriamos nacionalinės lėšos |
||||||
1 772 474 |
0 |
312 790 |
0 |
312 790 |
0 |
0 |
3. Iš viso |
||||||
29 541 242 |
0 |
5 213 160 |
0 |
5 213 160 |
0 |
0 |
TREČIASIS SKIRSNIS
VEIKSMŲ PROGRAMOS PRIORITETO ĮGYVENDINIMO PRIEMONĖ
NR. 04.5.1-TID-V-515 „Elektromobilių įkrovimo prieigų tinklo kūrimas“ (TOLIAU – priemonė)
1. Priemonės aprašymas
1.1. Priemonės įgyvendinimas finansuojamas Europos regioninės plėtros fondo lėšomis. |
1.2. Įgyvendinant priemonę, prisidedama prie uždavinio „Skatinti darnų judumą ir plėtoti aplinkai draugišką transportą siekiant sumažinti anglies dioksido išmetimus“ įgyvendinimo. |
1.3. Remiamos veiklos: 1.3.1. Elektromobilių greitojo įkrovimo prieigų įrengimas valstybinės reikšmės keliuose. 1.3.2. Elektromobilių įkrovimo prieigų įrengimas miestuose. |
1.4. Galimi pareiškėjai: 1.4.1. Lietuvos automobilių kelių direkcija prie Susisiekimo ministerijos. 1.4.2. Savivaldybių, kuriose yra miestų, turinčių daugiau kaip 25 tūkst. gyventojų, daugiau kaip 1000 km vietinės reikšmės kelių (gatvių), įregistruota daugiau kaip 10 tūkst. lengvųjų automobilių, arba miestų, turinčių kurorto statusą, administracijos. |
1.5. Galimi partneriai: 1.5.1. Savivaldybių administracijos. 1.5.2. AB „Lesto“. 1.5.3. Elektromobilių įkrovos prieigų operatoriai – juridiniai ar fiziniai asmenys, teikiantys elektromobilių įkrovimo paslaugą ir atsakingi už elektromobilių įkrovimo prieigos įrengimą ir (arba) priežiūrą. |
5. Reikalavimai, taikomi priemonei atskirti nuo kitų iš ES bei kitos tarptautinės finansinės paramos finansuojamų programų priemonių
Papildomi reikalavimai netaikomi.
6. Priemonės įgyvendinimo stebėsenos rodikliai
Stebėsenos rodiklio kodas |
Stebėsenos rodiklio pavadinimas |
Matavimo vienetas |
Tarpinė reikšmė 2018 m. gruodžio 31 d. |
Galutinė reikšmė 2023 m. gruodžio 31 d. |
R.S.321 |
„Anglies dioksido (išskyrus išsiskiriantį iš biomasės) kiekis, namų ūkių išmestas į atmosferą iš transporto veiklos“ |
Tūkst. tonų |
531 |
507 |
P.N.509 |
„Įrengtos elektromobilių įkrovimo prieigos“ |
Skaičius |
0 |
20 |
7. Priemonės finansavimo šaltiniai
(eurais)
Projektams skiriamas finansavimas |
Kiti projektų finansavimo šaltiniai |
|||||
ES struktūrinių fondų lėšos – iki |
Nacionalinės lėšos |
|||||
Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšos – iki |
Projektų vykdytojų lėšos |
|||||
Iš viso – ne mažiau kaip |
Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšos |
Savivaldybės biudžeto lėšos |
Kitos viešosios lėšos |
Privačios lėšos |
||
1. Priemonės finansavimo šaltiniai, neįskaitant veiklos lėšų rezervo ir jam finansuoti skiriamų lėšų |
||||||
2 722 428 |
0 |
480 428 |
24 0214 |
24 0214 |
0 |
0 |
2. Veiklos lėšų rezervas ir jam finansuoti skiriamos nacionalinės lėšos |
||||||
173 772 |
0 |
30 666 |
15 333 |
15 333 |
0 |
0 |
3. Iš viso |
||||||
2 896 200 |
0 |
511 094 |
255 547 |
255 547 |
0 |
0 |
KETVIRTASIS SKIRSNIS
VEIKSMŲ PROGRAMOS PRIORITETO ĮGYVENDINIMO PRIEMONĖ
NR. 04.5.1-TID-R-516 „Pėsčiųjų ir dviračių takų rekonstrukcija ir plėtra“ (TOLIAU – priemonė)
1. Priemonės aprašymas
1.1. Priemonės įgyvendinimas finansuojamas Europos regioninės plėtros fondo lėšomis. |
1.2. Įgyvendinant priemonę, prisidedama prie uždavinio „Skatinti darnų judumą ir plėtoti aplinkai draugišką transportą siekiant sumažinti anglies dioksido išmetimus“ įgyvendinimo. |
1.3. Remiamos veiklos: 1.3.1. Pėsčiųjų ir dviračių takų ir dviračių juostų tiesimas ir rekonstrukcija. |
1.4. Galimi pareiškėjai: 1.4.1. Savivaldybių administracijos. 1.5. Galimi partneriai: 1.5.1. Privatūs juridiniai asmenys (tais atvejais, kai projektai įgyvendinami viešos ir privačios partnerystės būdu). |
5. Reikalavimai, taikomi priemonei atskirti nuo kitų iš ES bei kitos tarptautinės finansinės paramos finansuojamų programų priemonių
Papildomi reikalavimai netaikomi.
6. Priemonės įgyvendinimo stebėsenos rodikliai
Stebėsenos rodiklio kodas |
Stebėsenos rodiklio pavadinimas |
Matavimo vienetas |
Tarpinė reikšmė 2018 m. gruodžio 31 d. |
Galutinė reikšmė 2023 m. gruodžio 31 d. |
R.S.321 |
„Anglies dioksido (išskyrus išsiskiriantį iš biomasės) kiekis, namų ūkių išmestas į atmosferą iš transporto veiklos“ |
Tūkst. tonų |
531 |
507 |
P.S.321 |
„Įrengtų naujų dviračių ir / ar pėsčiųjų takų ir / ar trasų ilgis“ |
km |
0 |
5 |
P.S.322 |
„Rekonstruotų dviračių ir / ar pėsčiųjų takų ir / ar trasų ilgis“ |
km |
0 |
10 |
7. Priemonės finansavimo šaltiniai
(eurais)
Projektams skiriamas finansavimas |
Kiti projektų finansavimo šaltiniai |
|||||
ES struktūrinių fondų lėšos – iki |
Nacionalinės lėšos |
|||||
Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšos – iki |
Projektų vykdytojų lėšos |
|||||
Iš viso – ne mažiau kaip |
Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšos |
Savivaldybės biudžeto lėšos |
Kitos viešosios lėšos |
Privačios lėšos |
||
1. Priemonės finansavimo šaltiniai, neįskaitant veiklos lėšų rezervo ir jam finansuoti skiriamų lėšų |
||||||
8 167 285 |
0 |
1 441 286 |
0 |
1 441 286 |
0 |
0 |
2. Veiklos lėšų rezervas ir jam finansuoti skiriamos nacionalinės lėšos |
||||||
521 316 |
0 |
91 997 |
0 |
91 997 |
0 |
0 |
3. Iš viso |
||||||
8 688 601 |
0 |
1 533 283 |
0 |
1 533 283 |
0 |
0 |
PENKTASIS SKIRSNIS
VEIKSMŲ PROGRAMOS PRIORITETO ĮGYVENDINIMO PRIEMONĖ
NR. 04.5.1-TID-V-517 „Miesto viešojo transporto priemonių parko atnaujinimas“ (TOLIAU – priemonė)
1. Priemonės aprašymas
1.1. Priemonės įgyvendinimas finansuojamas Sanglaudos fondo lėšomis. |
1.2. Įgyvendinant priemonę, prisidedama prie uždavinio „Skatinti darnų judumą ir plėtoti aplinkai draugišką transportą siekiant sumažinti anglies dioksido išmetimus“ įgyvendinimo. |
1.3. Remiamos veiklos: 1.3.1. Nekenksmingų aplinkai miesto viešojo transporto priemonių įsigijimas. |
1.4. Galimi pareiškėjai: 1.4.1. Kauno, Klaipėdos, Panevėžio, Šiaulių ir Vilniaus miestų savivaldybių administracijos. |
1.5. Galimi partneriai: 1.5.1. Keleivių vežimo veiklą vykdančios įmonės, su kuriomis sudarytos viešųjų paslaugų teikimo sutartys. |
5. Reikalavimai, taikomi priemonei atskirti nuo kitų iš ES bei kitos tarptautinės finansinės paramos finansuojamų programų priemonių
Papildomi reikalavimai netaikomi.
6. Priemonės įgyvendinimo stebėsenos rodikliai
Stebėsenos rodiklio kodas |
Stebėsenos rodiklio pavadinimas |
Matavimo vienetas |
Tarpinė reikšmė 2018 m. gruodžio 31 d. |
Galutinė reikšmė 2023 m. gruodžio 31 d. |
R.S.322 |
„Viešuoju miesto transportu vežamų keleivių skaičius“ |
Mln. keleivių |
238,9 |
244,0 |
P.S.325 |
„Įsigytos naujos ekologiškos viešojo transporto priemonės“ |
Skaičius |
0 |
70 |
7. Priemonės finansavimo šaltiniai
(eurais)
Projektams skiriamas finansavimas |
Kiti projektų finansavimo šaltiniai |
|||||
ES struktūrinių fondų lėšos – iki |
Nacionalinės lėšos |
|||||
Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšos – iki |
Projektų vykdytojų lėšos |
|||||
Iš viso – ne mažiau kaip |
Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšos |
Savivaldybės biudžeto lėšos |
Kitos viešosios lėšos |
Privačios lėšos |
||
1. Priemonės finansavimo šaltiniai, neįskaitant veiklos lėšų rezervo ir jam finansuoti skiriamų lėšų |
||||||
27 224 282 |
0 |
4 804 285 |
0 |
4 804 285 |
0 |
0 |
2. Veiklos lėšų rezervas ir jam finansuoti skiriamos nacionalinės lėšos |
||||||
1 737 720 |
0 |
306 656 |
0 |
306 656 |
0 |
0 |
3. Iš viso |
||||||
28 962 002 |
0 |
5 110 942 |
0 |
5 110 942 |
0 |
0 |
ŠEŠTASIS SKIRSNIS
VEIKSMŲ PROGRAMOS PRIORITETO ĮGYVENDINIMO PRIEMONĖ
NR. 04.5.1-TID-R-518 „Vietinio susisiekimo viešojo transporto priemonių parko atnaujinimas“ (TOLIAU – priemonė)
1. Priemonės aprašymas
1.1. Priemonės įgyvendinimas finansuojamas Sanglaudos fondo lėšomis. |
1.2. Įgyvendinant priemonę, prisidedama prie uždavinio „Skatinti darnų judumą ir plėtoti aplinkai draugišką transportą siekiant sumažinti anglies dioksido išmetimus“ įgyvendinimo. |
1.3. Remiamos veiklos: 1.3.1. Nekenksmingų aplinkai viešojo transporto priemonių įsigijimas regionuose. |
1.4. Galimi pareiškėjai: 1.4.1. Savivaldybių administracijos, išskyrus Kauno, Klaipėdos, Panevėžio, Šiaulių ir Vilniaus miestų savivaldybių administracijas. |
1.5. Galimi partneriai: 1.5.1. Keleivių vežimo veiklą vykdančios įmonės, su kuriomis sudarytos viešųjų paslaugų teikimo sutartys. |
5. Reikalavimai, taikomi priemonei atskirti nuo kitų iš ES bei kitos tarptautinės finansinės paramos finansuojamų programų priemonių
Papildomi reikalavimai netaikomi.
6. Priemonės įgyvendinimo stebėsenos rodikliai
Stebėsenos rodiklio kodas |
Stebėsenos rodiklio pavadinimas |
Matavimo vienetas |
Tarpinė reikšmė 2018 m. gruodžio 31 d. |
Galutinė reikšmė 2023 m. gruodžio 31 d. |
R.S.322 |
„Viešuoju miesto transportu vežamų keleivių skaičius“ |
Mln. keleivių |
238,9 |
244,0 |
P.S.325 |
„Įsigytos naujos ekologiškos viešojo transporto priemonės“ |
Skaičius |
0 |
50 |
7. Priemonės finansavimo šaltiniai
(eurais)
Projektams skiriamas finansavimas |
Kiti projektų finansavimo šaltiniai |
|||||
ES struktūrinių fondų lėšos – iki |
Nacionalinės lėšos |
|||||
Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšos – iki |
Projektų vykdytojų lėšos |
|||||
Iš viso – ne mažiau kaip |
Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšos |
Savivaldybės biudžeto lėšos |
Kitos viešosios lėšos |
Privačios lėšos |
||
1. Priemonės finansavimo šaltiniai, neįskaitant veiklos lėšų rezervo ir jam finansuoti skiriamų lėšų |
||||||
13 349 514 |
0 |
2 355 796 |
0 |
2 355 796 |
0 |
0 |
2. Veiklos lėšų rezervas ir jam finansuoti skiriamos nacionalinės lėšos |
||||||
1 131 486 |
0 |
199 674 |
0 |
199 674 |
0 |
0 |
3. Iš viso |
||||||
14 481 000 |
0 |
2 555 470 |
0 |
2 555 470 |
0 |
0“. |
Susisiekimo ministras Rimantas Sinkevičius
SUDERINTA Lietuvos Respublikos finansų ministerijos 2015-05-04 raštu Nr. ((24.37)-5K-1509961)-6K-1503552
SUDERINTA Lietuvos Respublikos finansų ministerijos 2015-09-25 raštu Nr. ((24.37)-5K-1518764-5K-1519572)-6K-1507074
|
SUDERINTA Lietuvos Respublikos finansų ministerijos 2015-09-10 raštu Nr. ((24.37)-5K-1518764-5K-1519232)-6K-1506734
SUDERINTA Lietuvos Respublikos finansų ministerijos 2015-09-28 raštu Nr. ((24.37)-5K-1520290)-6K-1507110
|
SUDERINTA Lietuvos Respublikos finansų ministerijos 2015-10-02 raštu Nr. ((24.37)-5K-1520686)-6K-1507248
|
SUDERINTA Lietuvos Respublikos finansų ministerijos 2015-10-07 raštu Nr. ((24.37)-5K-1520090)-6K-1507340
|