ŠIAULIŲ MIESTO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS

DIREKTORIUS

 

ĮSAKYMAS

DĖL DUOMENŲ APIE SUTEIKTĄ VALSTYBĖS PAGALBĄ IR NEREIKŠMINGĄ

(DE MINIMIS) PAGALBĄ TEIKIMO SUTEIKTOS VALSTYBĖS PAGALBOS IR NEREIKŠMINGOS (DE MINIMIS) PAGALBOS REGISTRUI tvarkos aprašO TVIRTINIMO

 

2019 m. liepos 8 d. Nr. A-985

Šiauliai

 

 

Vadovaudamasis Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 29 straipsnio 8 dalies 2 punktu, Suteiktos valstybės pagalbos ir nereikšmingos (de minimis) pagalbos registro nuostatais, patvirtintais Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2005 m. sausio 19 d. nutarimu Nr. 35 „Dėl Suteiktos valstybės pagalbos ir nereikšmingos (de minimis) pagalbos registro nuostatų patvirtinimo“,

t v i r t i n u  Duomenų apie suteiktą valstybės pagalbą ir nereikšmingą (de minimis) pagalbą teikimo Suteiktos valstybės pagalbos ir nereikšmingos (de minimis) pagalbos registrui tvarkos aprašą (pridedama).

 

 

 

Administracijos direktorius                                                                                     Antanas Bartulis

 

PATVIRTINTA

Šiaulių miesto savivaldybės

administracijos direktoriaus

2019 m. liepos 8 d.

įsakymu Nr. A-985

 

 

 

DUOMENŲ APIE SUTEIKTĄ VALSTYBĖS PAGALBĄ IR NEREIKŠMINGĄ

(DE MINIMIS) PAGALBĄ TEIKIMO SUTEIKTOS VALSTYBĖS PAGALBOS IR NEREIKŠMINGOS (DE MINIMIS) PAGALBOS REGISTRUI tvarkos aprašAS

 

I SKYRIUS

Bendrosios nuostatos

 

1.      Duomenų apie suteiktą valstybės pagalbą ir nereikšmingą (de minimis) pagalbą teikimo Suteiktos valstybės pagalbos ir nereikšmingos (de minimis) pagalbos registrui tvarkos aprašas (toliau – Tvarkos aprašas) reglamentuoja Šiaulių miesto savivaldybės duomenų apie suteiktą valstybės pagalbą ir nereikšmingą (de minimis) pagalbą teikimo registrui tvarką.

2.      Tvarkos aprašas parengtas vadovaujantis Suteiktos valstybės pagalbos ir nereikšmingos (de minimis) pagalbos registro nuostatais, patvirtintais Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2005 m. sausio 19 d. nutarimu Nr. 35 „Dėl Suteiktos valstybės pagalbos ir nereikšmingos (de minimis) pagalbos registro nuostatų patvirtinimo“ (toliau – Registro nuostatai), Suteiktos valstybės pagalbos ir nereikšmingos (de minimis) pagalbos duomenų tvarkymo taisyklėmis, patvirtintomis Lietuvos Respublikos konkurencijos tarybos 2015 m. lapkričio 13 d. nutarimu Nr. 1S-120/2015 „Dėl Suteiktos valstybės pagalbos ir nereikšmingos (de minimis) pagalbos duomenų tvarkymo taisyklių patvirtinimo“, Lietuvos Respublikos konkurencijos įstatymu ir Europos Sąjungos valstybės pagalbą ir nereikšmingą (de minimis) pagalbą reglamentuojančiais teisės aktais.

3. Tvarkos aprašu privalo vadovautis Šiaulių miesto savivaldybės administracijos (toliau – Savivaldybės administracija) struktūriniai padaliniai ir darbuotojai, neįeinantys į struktūrinius padalinius, kurie rengia sprendimų, įsakymų, sutarčių projektus ir kitus dokumentus dėl paramos (nepriklausomai nuo formos ir finansavimo šaltinio) skyrimo ūkio subjektams pagal savo kompetenciją (toliau – Struktūriniai padaliniai).

4. Tvarkos apraše vartojamos sąvokos:

4.1. pagalbos teikėjas – savivaldybės institucija arba kitas juridinis asmuo, teikiantys valstybės pagalbą arba nereikšmingą (de minimis) pagalbą;

4.2. valstybės pagalbos ar nereikšmingos (de minimis) pagalbos gavėjas – ūkio subjektas, gaunantis valstybės pagalbą ar nereikšmingą (de minimis) pagalbą;

4.3. ūkio subjektas – įmonės, jų junginiai (asociacijos, susivienijimai, konsorciumai ir pan.), įstaigos ar organizacijos arba kiti juridiniai ar fiziniai asmenys, kurie vykdo ar gali vykdyti ūkinę veiklą Lietuvos Respublikoje arba kurių veiksmai daro įtaką ar ketinimai, jeigu būtų įgyvendinti, galėtų daryti įtaką ūkinei veiklai Lietuvos Respublikoje. Lietuvos Respublikos viešojo administravimo subjektai laikomi ūkio subjektais, jeigu jie vykdo ūkinę veiklą;            

4.4. ūkinė veikla – gamybinė, komercinė, finansinė ar profesinė veikla, susijusi su prekių pirkimu ar pardavimu, išskyrus atvejus, kai fiziniai asmenys prekę įsigyja asmeniniams ir namų ūkio poreikiams tenkinti;

4.5. bendrasis subsidijos ekvivalentas – valstybės pagalba arba nereikšminga (de minimis) pagalba, išreiškiama pinigine verte sprendimo suteikti tokią pagalbą priėmimo dieną;

4.6. bendroji nereikšminga (de minimis) pagalba – bendruoju subsidijos ekvivalentu išreiškiama nereikšminga (de minimis) pagalba, ne didesnė kaip 200 000 Eur (du šimtai tūkstančių eurų) vienam ūkio subjektui per trejus finansinius metus, kaip apibrėžta 2013 m. gruodžio 18 d. Komisijos reglamente (ES) Nr. 1407/2013 dėl Sutarties dėl Europos Sąjungos veikimo 107 ir 108 straipsnių taikymo de minimis pagalbai (OL 2013 L 352, p. 1) (toliau – Reglamentas (ES) Nr. 1407/2013).

4.7. nereikšminga (de minimis) pagalba bendroji nereikšminga (de minimis) pagalba, nereikšminga (de minimis) pagalba ūkio subjektui, vykdančiam krovinių vežimo keliais veiklą, nereikšminga (de minimis) pagalba ūkio subjektui, teikiančiam visuotinės ekonominės svarbos paslaugas, nereikšminga (de minimis) pagalba ūkio subjektui, vykdančiam veiklą žemės ūkio produktų gamybos sektoriuje, arba nereikšminga (de minimis) pagalba ūkio subjektui, vykdančiam veiklą žuvininkystės sektoriuje;

4.8.      su nereikšmingos (de minimis) pagalbos gavėju susiję asmenys fiziniai ar juridiniai asmenys, kitos organizacijos ar jų padaliniai, kartu su nereikšmingos (de minimis) pagalbos gavėju sudarantys vieną ūkio subjektą, kurie yra kontroliuojami to paties subjekto, turėtų būti laikomi vienu ūkio subjektu;

4.9. valstybės pagalba – priemonė, atitinkanti Sutarties dėl Europos Sąjungos veikimo (OL 2008 C 115, p. 1) 107 straipsnio 1 dalyje nustatytus kriterijus;

4.10. visuotinės ekonominės svarbos paslaugos (toliau – VESP) – ekonominė veikla, kuria teikiami visuotinės naudos produktai, kurių rinka be valstybės intervencijos neteiktų (arba teiktų kitokiomis kokybės, saugos, prieinamumo, lygių galimybių ar visuotinio prieinamumo sąlygomis).

 

II  SKYRIUS

SUTEIKTOS VALSTYBĖS PAGALBOS IR nereikšmingos (de minimis) pagalbos FORMOS

 

5.Valstybės pagalba ir nereikšminga (de minimis) pagalba gali būti:

5.1. subsidijos, dotacijos;

5.2. atleidimai nuo mokesčių, jų sumažinimas ir delspinigių nurašymai, kiti atleidimai;

5.3. savivaldybei nuosavybės teise priklausančių akcijų įmonėse dalies ar vertės didinimas įvairiais būdais;

5.4. lengvatinės paskolos iš Savivaldybės lėšų, dalinės paskolos iš Savivaldybės lėšų, išankstiniai apmokėjimai;

5.4. mokesčių atidėjimai;

5.5. nuostolių atsiradusių teikiant garantiją padengimas.

 

III SKYRIUS

VALSTYBĖS PAGALBOS IR nereikšmingos (de minimis) pagalbos VERTINIMO IR DUOMENŲ PATIKRINIMO TVARKA

 

6. Siekiant, kad suteikus valstybės pagalbą, nebūtų pažeistos valstybės pagalbos sumavimo taisyklės, įtvirtintos Europos Sąjungos valstybės pagalbą reglamentuojančiuose teisės aktuose, pagalbos teikėjas, prieš priimant sprendimą suteikti valstybės pagalbą, patikrina informaciją Suteiktos valstybės pagalbos ir nereikšmingos (de minimis) pagalbos registre (toliau – Registras) apie pagalbos gavėjui suteiktą valstybės pagalbą ir kokioms tinkamoms finansuoti išlaidoms ji buvo skirta. Pagalbos teikėjas, remdamasis valstybės pagalbos gavėjo pateiktais, taip pat iš Registro gautais duomenimis, turi užtikrinti, kad nebūtų pažeistos valstybės pagalbos sumavimo taisyklės, įtvirtintos Europos Sąjungos valstybės pagalbą reglamentuojančiuose teisės aktuose.

7. Siekiant, kad suteikus nereikšmingą (de minimis) pagalbą nebūtų pažeistos nereikšmingos (de minimis) pagalbos sumų viršutinės ribos, įtvirtintos nereikšmingą (de minimis) pagalbą reglamentuojančiuose Europos Sąjungos teisės aktuose, pagalbos teikėjas Registre patikrina, ar pagalbos gavėjui ir su juo susijusiems asmenims suteikus nereikšmingą (de minimis) pagalbą nebus viršytas didžiausias leidžiamas nereikšmingos (de minimis) pagalbos dydis. Nereikšmingos (de minimis) pagalbos žemės ūkio sektoriaus ūkio subjektui ar nereikšmingos (de minimis) pagalbos žuvininkystės sektoriaus ūkio subjektui teikimo atveju taip pat turi būti patikrinta, ar dėl teikiamos nereikšmingos (de minimis) pagalbos nebus viršytos didžiausios bendros Lietuvos žemės ūkio sektoriaus ar žuvininkystės sektoriaus ūkio subjektams suteiktos nereikšmingos (de minimis) pagalbos sumos. Jeigu paaiškėja, kad nereikšminga (de minimis) pagalba, kurią ketinama suteikti, viršys leidžiamą nereikšmingos (de minimis) pagalbos dydį, arba didžiausią bendrą Lietuvos žemės ūkio sektoriaus ar žuvininkystės sektoriaus ūkio subjektams suteiktos nereikšmingos (de minimis) pagalbos sumą, tokia nereikšminga (de minimis) pagalba pagalbos gavėjui negali būti teikiama.

8. Numatomos suteikti valstybės pagalbos arba nereikšmingos (de minimis) pagalbos vertinimui ir priskyrimui valstybės pagalbai rekomenduojama naudotis Lietuvos Respublikos konkurencijos tarybos parengtomis atmintinėmis ir klausimynais, kurie skelbiami interneto svetainėje http://www.kt.gov.lt/lt/veiklos-sritys/valstybes-pagalba/susijusi-informacija-2/atmintines-ir-klausimynai.

9. Už numatomos suteikti valstybės pagalbos arba nereikšmingos (de minimis) pagalbos vertinimą, priskyrimą valstybės pagalbai ir jos suteikimo teisėtumą, pagalbos gavėjo informavimą raštu apie jam suteiktą paramą yra atsakingi Struktūriniai padaliniai.

10. Valstybės pagalba yra parama, kurią valstybė ir savivaldybės iš savo išteklių teikia tam tikriems ūkio subjektams arba tam tikroms prekėms gaminti ar paslaugoms teikti, suteikdama išskirtinę ekonominę naudą, kuri neatsirastų rinkos sąlygomis ir kuri iškraipo konkurenciją bei veikia prekybą tarp ES valstybių narių.

11. Valstybės pagalba teikiama tik suderinus ją iš anksto su Europos Komisija (pagal Sutarties dėl Europos Sąjungos veikimo 108 (3) str.), išskyrus atvejus, kai valstybės pagalbai taikomi pranešimo išimtį numatantys Europos Sąjungos teisės aktai.

12. Nereikšminga (de minimis) pagalba teikiama vadovaujantis šių reglamentų nuostatomis:

12.1. Reglamentu (ES) Nr. 1407/2013). Bendra vienam ūkio subjektui teikiamos nereikšmingos (de minimis) pagalbos suma – ne didesnė kaip 200 000 Eur per trejus finansinius metus. Bendra vienam ūkio subjektui, vykdančiam krovinių vežimo keliais veiklą, teikiamos nereikšmingos (de minimis) pagalbos suma – ne didesnė kaip 100 000 Eur per trejus finansinius metus;

12.2. 2013 m. gruodžio 18 d. Komisijos reglamentu (ES) Nr. 1408/2013 dėl Sutarties dėl Europos Sąjungos veikimo 107 ir 108 straipsnių taikymo de minimis pagalbai žemės ūkio sektoriuje. Bendra vienam ūkio subjektui, vykdančiam veiklą žemės ūkio produktų gamybos sektoriuje, teikiamos nereikšmingos (de minimis) pagalbos suma – ne didesnė kaip 15 000 Eur, per trejus finansinius metus;

12.3. 2014 m. birželio 27 d. Komisijos reglamentas (ES) Nr. 717/2014 dėl Sutarties dėl Europos Sąjungos veikimo 107 ir 108 straipsnių taikymo de minimis pagalbai žuvininkystės ir akvakultūros sektoriuje. Bendra vienam ūkio subjektui, vykdančiam veiklą žuvininkystės sektoriuje, teikiamos nereikšmingos (de minimis) pagalbos suma – ne didesnė kaip 30 000 Eur per trejus finansinius metus;

12.4. 2012 m. balandžio 25 d. Komisijos reglamentas (ES) Nr. 360/2012 dėl Sutarties dėl Europos Sąjungos veikimo 107 ir 108 straipsnių taikymo de minimis pagalbai, skiriamai visuotinės ekonominės svarbos paslaugas teikiančioms įmonėms. Bendra vienam ūkio subjektui, teikiančiam VESP, teikiamos nereikšmingos (de minimis) pagalbos suma – ne didesnė kaip 500 000 Eur per trejus finansinius metus. 

13. Jeigu numatoma teikti parama atitinka nereikšmingos (de minimis) pagalbos nuostatas (Reglamentas (ES) Nr. 1407/2013), Savivaldybės bendro pobūdžio teisės akte (tvarkos apraše) arba individualaus pobūdžio teisės akte (sprendime, įsakyme, sutartyje ar kt. dokumente), turėtų būti įvardyta, kad teikiama pagalba yra nereikšminga (de minimis) pagalba.

14. Informaciją apie ūkio subjektui suteiktą valstybės pagalbą ir nereikšmingą (de minimis) pagalbą patikrina ir duomenis Registrui teikia Šiaulių miesto savivaldybės administracijos Strateginės plėtros ir ekonomikos departamento Ekonomikos ir investicijų skyrius (toliau – Ekonomikos ir investicijų skyrius).

15. Struktūriniai padaliniai (išskyrus Ekonomikos ir investicijų skyrių), prieš ūkio subjektui suteikdami nereikšmingą (de minimis) pagalbą, Ekonomikos ir investicijų skyriui per VLIS „Avilys“ turi pateikti prašymą išvadai gauti apie ūkio subjektui ir su juo susijusiems ūkio subjektams užregistruotą pagalbą Registre, nurodydami ūkio subjekto rekvizitus: juridinio asmens pavadinimą, kodą arba fizinio asmens vardą, pavardę, asmens kodą – jei pagalba teikiama fiziniam asmeniui ūkinei veiklai vykdyti. Kai pagalba teikiama ūkininkui, papildomai pateikiamas ūkininko ūkio kodas.

16. Ekonomikos ir investicijų skyrius, patikrinęs Registre duomenis apie ūkio subjektui ir su juo susijusiems asmenims suteiktą nereikšmingą (de minimis) pagalbą, Struktūriniams padaliniams pateikia išvadą apie užregistruotą pagalbą Registre ir galimą suteikti nereikšmingą (de minimis) pagalbą, neviršijant didžiausio leidžiamo nereikšmingos (de minimis) pagalbos dydžio.

17. Struktūriniai padaliniai turi užtikrinti, kad suteikus naują nereikšmingą (de minimis) pagalbą nebus viršytas didžiausias leidžiamas nereikšmingos (de minimis) pagalbos dydis.

 

IV SKYRIUS

Suteiktos valstybės pagalbos ir nereikšmingos (de minimis) pagalbos duomenų TEIKIMAS

 

18. Struktūriniai padaliniai per 3 darbo dienas po valstybės pagalbos ar nereikšmingos (de minimis) pagalbos suteikimo (sprendimo, įsakymo, sutarties ar kito dokumento užregistravimo VLIS „Avilys“ datos) Ekonomikos ir investicijų skyriui pateikia per VLIS „Avilys“ užpildytą Duomenų apie ūkio subjektui suteiktą valstybės pagalbą teikimo formą (1 priedas) arba Duomenų apie ūkio subjektui suteiktą nereikšmingą (de minimis) pagalbą teikimo formą (2 priedas).

19. Ekonomikos ir investicijų skyrius duomenis apie suteiktą valstybės pagalbą ar nereikšmingą (de minimis) pagalbą Registrui teikia Registro nuostatuose nustatyta tvarka ir terminais. 

20. Jeigu teisės aktas, kuris nustatė suteiktos nereikšmingos (de minimis) pagalbos teisinį pagrindą, pripažintas netekusiu galios, Struktūriniai padaliniai turi pateikti prašymą per VLIS „Avilys“ Ekonomikos ir investicijų skyriui dėl ūkio subjektui suteiktos nereikšmingos (de minimis) pagalbos išregistravimo iš Registro.

21. Ekonomikos ir investicijų skyrius, gavęs prašymą, patikrina Registre duomenis apie užregistruotą ūkio subjektui ir su juo susijusiems asmenims suteiktą nereikšmingą (de minimis) pagalbą ir kreipiasi į Konkurencijos tarybą dėl šios pagalbos išregistravimo.

 

V SKYRIUS

BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS

 

22. Tvarkos aprašas gali būti keičiamas ar naikinamas Savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymu.

23. Struktūriniai padaliniai iš Registro gautus duomenis gali naudoti tik numatomos suteikti (ar suteiktos) valstybės pagalbos ir nereikšmingos (de minimis) pagalbos vertinimui ir informacijai pateikti pagalbos gavėjui.

24. Iš Registro gaunami asmens duomenys naudojami ir teikiami vadovaujantis Asmens duomenų teisinės apsaugos įstatymu.

25. Tai, kas nereglamentuota Tvarkos apraše, sprendžiama taip, kaip numatyta Europos Sąjungos ir Lietuvos Respublikos teisės aktuose.

 

__________________________

 

Duomenų apie suteiktą valstybės pagalbą

ir nereikšmingą (de minimis) pagalbą

teikimo Valstybės pagalbos ir nereikšmingos

(de minimis) pagalbos registrui

tvarkos aprašo

1 priedas

 

 

DuomenŲ apie ŪKIO SUBJEKTUI suteiktą valstybės pagalbą

TEIKIMO FORMA

 

1. Pagalbos teikėjas (Struktūrinis padalinys)

 

2. Pagalbos rūšis

Pagal schemą (1)

Individuali pagal schemą (2)

Kita (nurodykite)

3. Valstybės pagalbos schemos arba individualios pagalbos pavadinimas

 

 

4. Valstybės pagalbos numeris, suteiktas Europos Komisijos

 

5. Pagalbos gavėjo tipas

Juridinis asmuo

Fizinis asmuo

6. Pagalbos gavėjas

Pavadinimas, kodas

Vardas, pavardė, kodas

 

 

 

 

7. Pagalbos gavėjo ekonominės veiklos, kuriai suteikta valstybės pagalba, kodas (pagal EVRK)

 

8. Pagalbos gavėjo dydis pagalbos suteikimo metu (jeigu pagalbos gavėjas yra juridinis asmuo)

MVĮ (labai maža, maža ar vidutinė įmonė, atitinkanti Komisijos Reglamento (ES) Nr. 651/2014 1 priede nustatytus kriterijus)

Didelė įmonė

9. Pagalbos suma (Eur)

 

10. Pagalbos forma

Subsidija, dotacija.

Atleidimai nuo mokesčių, jų sumažinimas ir delspinigių nurašymai, kiti atleidimai.

Savivaldybei nuosavybės teise priklausančių akcijų įmonėse dalies ar vertės didinimas įvairiais būdais.

Lengvatinės paskolos iš Savivaldybės lėšų, dalinės paskolos iš Savivaldybės lėšų, išankstiniai apmokėjimai.

Mokesčių atidėjimai.

Nuostolių, atsiradusių teikiant garantiją, padengimas.

11. Tinkamos dengti išlaidos

 

 

12. Pagrindinis pagalbos tikslas

 

 

13. Antrinis pagalbos tikslas (jeigu aktualu)

 

 

14. Pagalbos suteikimo data

 

15. Pagalbos intensyvumas

 

16. Teisinis pagrindas (pridedamos teisės aktų, kuriais suteikta pagalba, kopijos)

 

 

 

17. Už pagalbos teikimą atsakingas kontaktinis asmuo (vardas, pavardė, kontaktinis telefono numeris, el. pašto adresas)

 

 

(1) Pagalbos schema – kiekvienas aktas, pagal kurį bendrai ir abstrakčiai akte nurodytoms įmonėms galima teikti individualią pagalbą nereikalaujant kitų įgyvendinimo priemonių, ir kiekvienas aktas, pagal kurį vienai arba kelioms įmonėms gali būti teikiama su konkrečiu projektu nesusijusi pagalba neribotam laikotarpiui ir (arba) neriboto dydžio pagalba (Komisijos Reglamentas (ES) Nr. 651/2014, p. 26). Europos Komisijos užregistruotas valstybės pagalbos schemas galima rasti Lietuvos Respublikos Konkurencijos tarybos internetinėje svetainėje, adresu: https://kt.gov.lt/lt/veiklos-sritys/valstybes-pagalba/susijusi-informacija-2/europos-komisijos-sprendimai;

(2) pagal pagalbos schemą atskiriems pagalbos gavėjams skiriama pagalba (Komisijos Reglamentas (ES) Nr. 651/2014, p. 26).

 

__________________________

 

Duomenų apie suteiktą valstybės pagalbą

ir nereikšmingą (de minimis) pagalbą

teikimo Valstybės pagalbos ir nereikšmingos

(de minimis) pagalbos registrui

tvarkos aprašo

2 priedas

 

 

DuomenŲ apie ŪKIO SUBJEKTUI suteiktą nereikšmingą (de minimis) pagalbą TEIKIMO FORMA

 

1. Pagalbos teikėjas (Struktūrinis padalinys)

 

2. Pagalbos rūšis

Nereikšminga pagalba

Nereikšminga pagalba žemės ūkio sektoriuje

Nereikšminga pagalba žuvininkystės sektoriuje

Nereikšminga pagalba krovinių vežimo keliais (transporto) veiklai

Nereikšminga pagalba visuotinės ekonominės svarbos paslaugas teikiančioms įmonėms

3. Pagalbos gavėjo tipas

Juridinis asmuo

Fizinis

asmuo

Ūkininkas

4. Pagalbos gavėjas

Pavadinimas, kodas

Vardas, pavardė, kodas

 

 

 

5. Ar yra susijusių ūkio subjektų?

Taip

Ne

6. Pagalbos gavėjo finansinių (mokestinių) metų pradžia (kai pagalbos gavėjo finansiniai metai nesutampa su kalendoriniais metais)

 

 

7. Pagalbos gavėjo veiklos rūšis, kuri yra remiama (pagal EVRK)

 

 

8. Pagalbos suma (Eur)

 

9. Pagalbos forma

Subsidija, dotacija.

Atleidimai nuo mokesčių, jų sumažinimas ir delspinigių nurašymai, kiti atleidimai.

Savivaldybei nuosavybės teise priklausančių akcijų įmonėse dalies ar vertės didinimas įvairiais būdais.

Lengvatinės paskolos iš Savivaldybės lėšų, dalinės paskolos iš Savivaldybės lėšų, išankstiniai apmokėjimai.

Mokesčių atidėjimai.

Nuostolių atsiradusių teikiant garantiją padengimas.

10. Pagalbos suteikimo data

 

11. Teisinis pagrindas (nurodomi teisės aktų, kuriais suteikta pagalba, datos ir numeriai, pridedamos kopijos)

 

 

12. Už pagalbos teikimą atsakingas kontaktinis asmuo (vardas, pavardė, kontaktinis telefono numeris, el. pašto adresas)

 

 

________________________